česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1375  1376  1377  1378  1379  1380  1381  1382  1383  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co si myslíte o téhle jawě-tedy co je neoriginální... Je to rok 58 http://ondragam.rajce.idnes.cz/jawa_175_356/#album . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic- me se rybiny taky libej víc - ale ty ses ptal na originalitu- ja mam rybyny taky na 250 z 57 roku. a co ja jsem se docet z ruznejch pramenu - tak u 175 - by od 1.1.1958 - meli byt doutnajzy - a pak mam taky j-čz 175 z 57 - a uz tam mam doutniky - a podle min. malitele je to original jako z tovarny. takze ty prameny co jsem cet tak nvm nvm. al jak rikam ptal ses na originalitu - tka rikam co vim.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co máš proti rabynám? Jsou hezčí a k motorce se spínačkou v nádrži patří. Jinak můžu je v klidu vyměnit za doutníky, ale mě se víc líbí tyhle a o originalitě výfuků se můžem jen tak dohadovat....
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele a co ten stojen - tohle asik nejni hlinikovej ne????? jak tam ma bejt - jinak ten tachak neni origo, ty rabyny, riditka , packy , plyn- jinak je asi v cajku
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo klidně bych vyměnil a klidně ti dám aji originální páčky ale nehce se mě platit poštovný kdyžtak napiš na icq
 
 
Datum: 18. ledna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myšleno to= ta motorka
 
 
Datum: 18. ledna 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak jestli to nevyřadil a zemřel, tak to asi bude problém. A hledat dědice, který ani nemusí bydlet v té samé vesnici bude sranda.....Tomu pánovi co mi to prodal to asi nějak připadlo, aby se to nevyhodilo.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8487    
o tom sem nikdy neslysel......ja vim akorat,ze pokud chces dat motorku na zeleny znacky,tak musi bejt trvale vyrazena z evidence a to v pripade mrtveho majitele a prihlasene motorky nebude dost mozne.....tam bych spise hledal dedice a jen doklady prepsal......
 
 
Datum: 18. ledna 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak po pořadě. Je to rok 58, to znamená rok změn a tudíž se mohly jednotlivé motorky mísit, co tak přišlo na linku. Rybiny jsou hezčí, tak je tam nechám. Ten tachec otočím za originál, já ho mám na jiné motorce a tenhle bude zase originální na druhé motorce. Řidítka dáš za kolik, případně nevyměníš za ty s hrazdou? A jinak je tam takovej hranatej karbec, asi z prasete, ale prej se to tak dělalo, atk to nechám být. A pak:-Původním majitelem byl farář, teď už ne mezi živými a otázka zní: Někde jsem četl, že motorka, kterou majitel neodhlásil a zemřel se nedá dát na veteránský TP, je to pravda?
 
 
Datum: 18. ledna 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: Petr_Dostal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draku, určitě nejsou origo řídítka, tahle Kývačka neměla hrazdu. Karburátor, nebo alespoň víko plovákové a šoupátkové komory s tím souvisí i jiný kryt karburátoru. \r\nTachometr by měl být s černým podkladem. Možná je jiná i hlava válce.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8487    
hele motorka vypadá dobově....samozrejmne tam maj bejt kejvačkový řidítka s plynem na kolejku.....mel bych jedinou výtku.....karburator a kryt karburatoru vypadají jako z 356 s bošákem v masce.....ale to muze bejt jenom moje domenka.......jinak je pekna.....i ten tachac mozna bude z toho,ale spis vypada ze je z prvni 350,protoze maly kejvačky meli tachac do 120......
 
 
Datum: 18. ledna 2010 10:17
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli budeš schánět originální řiditka tak ti je prodám jestli chceš
 
 
Datum: 17. ledna 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celkom po pi** stroj:-D nemal náhodou aj perak podobný taháč?? a tie riaditka mi vobec nepôsobia rušivo takú istu možem aj ja ale je rozobrata do šrubky, inak bude treba robiť prednú vidlu lebo tečie ak dobre vidím motor aj plechy takže budeš mať na čom makať
 
 
Datum: 17. ledna 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel7534    
Pouze řídítka ty jsou uplně jiny cely ten tachec muže byt origo
 
 
Datum: 17. ledna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějak mi tam nesedí ty řídítka s hrazdou a rychlopalem
 
 
Datum: 17. ledna 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krom tacho, samozřejmě.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj mám problém s řad. automatem ožvejkala se mi jedna strana jak sou ty zoubky a jak to drží tu páčku s pružinkou neáte někdo foto orig kvůli opravě ? nebo řadící automat na prodej ?něaké rady ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
thx eště se ozvu možná budu mít celý motor
 
 
Datum: 17. ledna 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Promiň: marek.steiner@gmail.com
 
 
Datum: 17. ledna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
To je moje adresa.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/369978-radici-automat-pionyr.html kdyby jsi měl zájem. ten na 05 pasuje na typ 20-23. Když tak mi napiš e-mail.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
dej mi tvoje icq ja te omylem dal do ignoru kurva... :-(
 
 
Datum: 17. ledna 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
napis mi an icq to bude lepsi 357200122
 
 
Datum: 17. ledna 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
mam oboje.. :-) pockej fotku hned dam
 
 
Datum: 17. ledna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: Babetta      IP: uživatel5767    
čau prosím co je lepší, základovka ve spreji, a na to barva, a nebo základovka v plechovce, a na to barva ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 7:37
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
já už to má hotový Čezeťáku, jenom sem se ptal co je lepší, když budu teď ještě dělat Simsona, ale základ. a potom barva, a bezbarvej lak, to je supoer !
 
 
Datum: 18. ledna 2010 7:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ach jo...Mistline Mistline....kolikrát se budeš ptát, než se do toho pustíš?
 
 
Datum: 17. ledna 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: Tom_R ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak praví Napster akorát k tomu dodám: základ, plnič, barva
 
 
Datum: 17. ledna 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kompresorem, pokud máš tu možnost, Mistline. :-)
 
 
Datum: 17. ledna 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
základovka v plechovce,a barva ve spreji,ale není nad to to stříkat kompresorem
 
 
Datum: 17. ledna 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
zdarec, předělávám čz 125/476 na 175/477, potřeboval bych vědět co musím všechno vyměnit válec, hlavu, kliku, ale nevím jestli je stejný karburator a zapalování. Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikovka,píst,válec,hlava,karburátor...zapalování je stejné
 
 
Datum: 17. ledna 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapalování je stejné, jenom musíš přenastavit předstih. Karburátor je také jiný 125/476 má 2924 a 175/477 má 2926 .
 
 
Datum: 17. ledna 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: ombre      E-mail:      IP: uživatel8283    
ej nemate negdo videou s 9.zubym primárním nebo 11 zubym primárním kolečkem ??? chci si tzo koupit a tak by me zajímalo jak to jede jestli ho mate tak mi ho pls poslete nebo mi poradte ..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jinak se mužeš ptat mam zkušenost s oběma převody
 
 
Datum: 17. ledna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kam ho chceš používat? jaký máš motor?
 
 
Datum: 17. ledna 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
zdar mam na babetě 207 velku rozetu male hnaci kolecko karbec dell orto a nechce to jet nevite proc:? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8487    
Doslova tak......napiš konkretneji co to dela a co to nedela?,co si serizoval co si neserizoval? atd atd.....
 
 
Datum: 18. ledna 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zkoušel jsi seřídit karbec a další píptoviny. Tím myslíš že to nechce jet- jede to pomalu, nebo nejede vůbec? Jestli pomalu, tak je to jasný.... Babetta nejezdí moc rychle :-D a s tím převodem to je taky jasný...... ne možná máš špatný píst- kroužky, zkus si pohrát s předstihem, vše vyčistit a nic víc nevím.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Vím. Seš tlustej. :-)
 
 
Datum: 17. ledna 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Mam skodu octavii jel sem najednou to chciplo.Myslim ze to je zadreny.Nevite co s tim je opravdu?PS.to je tezky to takhle odhadnout
 
 
Datum: 17. ledna 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
dobrý den,chci se zeptat jak funguje a kde se u vape zapojí rozpínací relé..díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
na tom relátku je i schema podle kterého sem pochop il jak to funguje takže už to mám aj zapojené..jinak dik za odpověď:-)
 
 
Datum: 21. ledna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
jo Vasile, to by jsi se musel zeptat na něco jednoduššího abys dostal odpověď :-D. Na takovéhle dotazy nechávám chvilku prostor jiným, ať ukážou své vědomosti a ono celý den kde nic tu nic :-D. Ale k Tvému dotazu. Už je to delší čas, kdy jsem relé k Vape zapojoval, takže si detaily nepamatuju, ale fígl byl v tom, že se proti startu blokovalo s opačnou logikou, než byla zapojená bošárna. Tak se tam fláklo relé jako logickej invertor (obraceč funkce). Jenže... tam to šlo dát protože velká motorka má baterku a napětí z baterky pohánělo pozasunutím klíčku relé, aby neblokovalo zapalování a mohlo se odjet. Pokud ale myslíš Vape na pionýra, tam žádné relé nedáš, bo nemáš baterku, kterou bys relé donutil zvednout kotvu spínačů, abys mohl nastartovat. Takže co se týká pionýřího, stadíkovského, jaweťáckého VAPE, tam si budeš muset poradit tlačítkem-chcípákem. Ale myslím že by se to dalo zapojit i na spínačku fichtla, ale to jen spekuluju, musel bych si to rozkreslit.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 8:25
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel6692    
zdar,chtel bych se zeptat jestli tady nekdo mate na fichtlovi drapaky, jake je to cislo a jakou znacku pripadne odkud ste je sehnali ,moc diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel6692    
diky
 
 
Datum: 17. ledna 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8482    
Na mustanga i na 21 jdou bez uprav Mitas enduro 2.75/16 .......dokonce se vejde do predniho blatniku u 21 ........kupoval sem je v Barumce na kladně 570,-/ks
 
 
Datum: 17. ledna 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar j mam drapaky mitas e06 ale kup si dva ne abys udelal stejnou chybu jako ja a kopil si jen do zadu a rekl si ze to staci musis mit oba a bude to ok
 
 
Datum: 17. ledna 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8292    
Caute,chcel by som si dat na pioniera 9 zubovy primar a rovno k tomu kupit aj novy primarny retaz,moja otazka,o kolko clankov musim zmensit ten retaz a ci na to ide dajaka specialna spojka retazu alebo to je normalny typ ktory zozeniem vsade? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Me jo
 
 
Datum: 17. ledna 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nýtovačka na řetězy, to Vám nic neříká?
 
 
Datum: 17. ledna 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tak tak,zkrátit určitě jde,jen newim jak,
 
 
Datum: 17. ledna 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8292    
tak ked nejde skratit tak preco tu sesa predava nanho spojku retaze,skratit urcite ide,flexa do ruky a odbrusim to a rozpoji sa to
 
 
Datum: 17. ledna 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
cau tak ten primarni retazek zkratit ani nejde to bys musel jedine k tom primarku koupit special retazek
 
 
Datum: 17. ledna 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
o 1 clanek
 
 
Datum: 17. ledna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, nemáte někdo na prodej doklady na Jawu 175/356? Přivezl jsem domů pěkný kousek na renovaci a scháním doklady, na inzerci je spousta poptávek, ale nabídka žádná :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: Chosee      IP: uživatel5567    
Sakraa... zrovna na 356 měl tatka..ale tehdy jak se tam cosi rušilo na uřadech jak se musely ty auta z depozitu šrotovat či co... tak se to zrušilo no.. :-( Bo jsme si řikali že to je zbytečne už...
 
 
Datum: 17. ledna 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky schánim ale na 453
 
 
Datum: 17. ledna 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci kdyz nekdo ma pairy na auto tak muze jezdit na babete a stadaku ale kdyz bracha udelal papiry na auto tak voni mu tam nenapsali k am ze ma papiry ale jenom k autu ale rikali ze na tom muze jezdit ale neni to tam napsani co reknou policajti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7044    
kdys mas auto tak se to napise dystak si precti zakon
 
 
Datum: 17. ledna 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz ja delal autoskolu cca 2 roky zpet,tak si k B automaticky mel am i kdyz to nebylo zapsany...ted to bude myslim stejne,kazdopadne policajti ti nereknou nic...
 
 
Datum: 17. ledna 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci půjde tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2852.html na originál karbec na Mustanga?Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
jj to v pohode pujde ale neni to moc dobre sani muze ti tam neco prsknout a maš po tom
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Když k tomu dáš větší trysku,tak to pude lépe za plynem.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pujde mno:-Dale kypne ti nato blato:-Dpárkrát a mužeš to vyhodit:-Dmůj názor je ,že je to zbytečná investice...ja mám na fichtlu klasické saní a jsem spokojený:-)
 
 
Datum: 17. ledna 2010 12:02
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vykon ti to ale nezlepsi akorat to ma mozna lepsi zvuk
 
 
Datum: 17. ledna 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pujde,já to mám na 21čce a tam jsou karbecy stejné.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 10:31
 
 
 
 
Jméno: Cmelak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, nevíte někdo přesnej odstín červený barvy na Staďáka s 22, měla by to bejt červená karmín ale dál už nevím. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: Tůmi(č)      IP: uživatel8342    
čau hoši,kolik asi tak stojej novy lamely na jawa 21? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Tak korkové lamely jestli bys tam chtel tak jedna stoji priblizne 80-90kc
 
 
Datum: 17. ledna 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: Tůmi(č)      IP: uživatel8342    
jo díky dvoum poslednim přispěvkum:-)
 
 
Datum: 17. ledna 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Na fichtl krámku je máš. doporučuju ferodový. víc vydržej. A ani v zimě s nima nejsou problémy a to tam mám obyč PP80 olej.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doporučoval bych ferodové a jedna stojí něco kolem 90 korun
 
 
Datum: 17. ledna 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D asi tak...nebud lenivej a najdi si to!! :-P
 
 
Datum: 17. ledna 2010 9:07
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8292    
a preco si to nepozries tu na kramku ved to mas pred nosom,nechapem tu tvoju lenivost :-(
 
 
Datum: 17. ledna 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak je to ze svářením hliníku je to jak se železem? Když něco svařím tak svár drží ale materiál okolo časem při namáhaní praskne.dělám tedka totiž 4Q a chcu to nějak vystužit výstuhama tzn přivařit je tam.TAk aby to potom nebyl samej svár a pak to neprasklo hned.Jak to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc za velice užitečnou radu...už sem to rozměřil jinak něco a váš způsob
 
 
Datum: 17. ledna 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělej jak myslíš....:-)
 
 
Datum: 17. ledna 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To už sem zjistil že je to drbačka jak ....ale sem tam mi někdo něco udělá na soustruhu či fréze
 
 
Datum: 17. ledna 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak za prví nestvořil sem to já ale Petr já to jen okopíroval možná vylepšil. Jinak to co je na jawa-50 považuju za takovou parodii na 4Q ale zase je to v původním obrysu což se nám tak úplně nepovedlo. A nevěřim tomu že nám to praskne... Jinak já bych od toho každýho zradil....každýho kdo nemá přístup k CNC frézování sousturhům atd....hrozná práce....!!!!
 
 
Datum: 17. ledna 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8482    
hele co je na jawa-50 to prej prasklo..........to co vytvorili Adamec s Frikulinem je profesionalne svarene a drzet by to melo....vyztuhy tam nemaj
 
 
Datum: 17. ledna 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Privařím tam ten kus a a ještě do toho ty výstuhy aby to bylo pořádně ....Nebude de teda tolik svárů vadit???díky moc
 
 
Datum: 17. ledna 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To všechno vím ale ...mě zajíma kvalita když tam bude potom hodně svárů vedle sebe ??Jak to bude odolávat těm vibracím a tak ? NEbál bych se kdych to udělal jak adamec ale já levou stranu dělám tak nějak jak je tady http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-ctyrstupnova-prevodovka-ctyrkvalt-nove-vyrobeny.html
 
 
Datum: 17. ledna 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hliník se dá dopře svařit i elektrodou, já sem tam svařil sání a drží to jako by to bylo jeden kus... ale nejlepší je hliník vařit TIG em.......... a TIG je vlastě usměrněná svářečka, s hadicí s argonem a wolframovou nekonečnou elektrodou, a hlík spojuješ tak že přidáváš hliníkové dráty..tohle je ideální.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 0:45
 
 
 
 
Jméno: macek      IP: uživatel8411    
zdravim draci mam problem mam jawa 250/559 a udelal jsem celej motor protože předtim jezdil ale špatne udelaní jsou ložiska,gufera,klika,výbrus, a ten motor dela to samí nejde za plynem a dusí se ale zapalko je ok muže to delat karbec ale je vičištenej a svíčka nova ale jednou si pamatuju že sem mnel fichtla a ten mi skoro vubec netach tak sem koupil noví tryska a stejne to samí a potom sem sehnal jinej karbec a fichtl jel jako drak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 9:14
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Seřidˇ karburátor .Jikov 2926 SD-11b pro záběh : jehla 3.z ,přídavný vzduch 1/2 ot. Po záběhu : jehla 2.z,přídavný vzduch 1ot. Jikov 2926 SDb-2769 pro záběh : jehla 2.z přídavný vzduch 1/4 ot. Po záběhu : jehla 1.z,přídavný vzduch 1/2 ot.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 9:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ze si delal vybrus,zajel si to?nebo teprv zajizdis?jestli zajizdis tak je to tim
 
 
Datum: 16. ledna 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: Hinza      IP: uživatel8131    
čus mám tkvy dotaz mám čz 175 a chci se zeptat na hlavní trysku má tam bejt 96, má vliv když dám větší nb menší na rychlost?? a jesli jo tk jak to je když chci aby to jelo rychlejc mám dat vetší nb menší. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když dáš větší hlavní trysku, tak dosáhneš jenom toho,že budeš mít bohatší směs , bude se ti dusit a budeš mít vyšší spotřebu :-) . Pokud dáš menší,ochudíš směs a budeš mít dost velkou šanci,že zadřeš motor.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar..neshanite nekdo nejaky dily na babettu 210?par jich doma mam a jinak bych to vyhodil..neberte to prosim jako inzerci :-D jinak to de do smelcu.. a nekam na aukro nebo na motoinzerci se mi to fakt davat nechce..tak kdo shani at napise co potrebuje,a prosim nemazte mi to..diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, odkud přesně si? Já sem z Berouna, měl by si tam něco použitelnýho do spojek, nebo palivovej kohout, pohon tachometru? Kdyžtak můj mail je filda-technik@centrum.cz, díky moc
 
 
Datum: 17. ledna 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau napiš mi na email co všechno máš ! já si vyberu, na 210 dík
 
 
Datum: 17. ledna 2010 7:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Ahoj setkal jste se někdo s jawou 250 Duplex ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: Kofola      IP: uživatel8469    
jo na výstavje a zároven trhu v rožnově ale moc se mi nelíbila divný tvar nádrže
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od flašky rumu až po kolik si řekne :-D
 
 
Datum: 17. ledna 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel8404    
za všechno je ta cena realitivně reálná....:-D
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:26
 
<  1375  1376  1377  1378  1379  1380  1381  1382  1383  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 17:04:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu