Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 21:24
 nic- me se rybiny taky libej víc - ale ty ses ptal na originalitu- ja mam rybyny taky na 250 z 57 roku. a co ja jsem se docet z ruznejch pramenu - tak u 175 - by od 1.1.1958 - meli byt doutnajzy - a pak mam taky j-čz 175 z 57 - a uz tam mam doutniky - a podle min. malitele je to original jako z tovarny. takze ty prameny co jsem cet tak nvm nvm. al jak rikam ptal ses na originalitu - tka rikam co vim.
Datum: 18. ledna 2010 21:24
 Co máš proti rabynám? Jsou hezčí a k motorce se spínačkou v nádrži patří. Jinak můžu je v klidu vyměnit za doutníky, ale mě se víc líbí tyhle a o originalitě výfuků se můžem jen tak dohadovat....
Datum: 18. ledna 2010 20:54
 hele a co ten stojen - tohle asik nejni hlinikovej ne????? jak tam ma bejt - jinak ten tachak neni origo, ty rabyny, riditka , packy , plyn- jinak je asi v cajku
Datum: 18. ledna 2010 20:22
 Jo klidně bych vyměnil a klidně ti dám aji originální páčky ale nehce se mě platit poštovný kdyžtak napiš na icq
Datum: 18. ledna 2010 18:30
 Myšleno to= ta motorka
Datum: 18. ledna 2010 17:29
 No tak jestli to nevyřadil a zemřel, tak to asi bude problém. A hledat dědice, který ani nemusí bydlet v té samé vesnici bude sranda.....Tomu pánovi co mi to prodal to asi nějak připadlo, aby se to nevyhodilo.
Datum: 18. ledna 2010 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 o tom sem nikdy neslysel......ja vim akorat,ze pokud chces dat motorku na zeleny znacky,tak musi bejt trvale vyrazena z evidence a to v pripade mrtveho majitele a prihlasene motorky nebude dost mozne.....tam bych spise hledal dedice a jen doklady prepsal......
Datum: 18. ledna 2010 17:19
 Tak po pořadě. Je to rok 58, to znamená rok změn a tudíž se mohly jednotlivé motorky mísit, co tak přišlo na linku. Rybiny jsou hezčí, tak je tam nechám. Ten tachec otočím za originál, já ho mám na jiné motorce a tenhle bude zase originální na druhé motorce. Řidítka dáš za kolik, případně nevyměníš za ty s hrazdou? A jinak je tam takovej hranatej karbec, asi z prasete, ale prej se to tak dělalo, atk to nechám být. A pak  ůvodním majitelem byl farář, teď už ne mezi živými a otázka zní: Někde jsem četl, že motorka, kterou majitel neodhlásil a zemřel se nedá dát na veteránský TP, je to pravda?
Datum: 18. ledna 2010 16:43
 Zdar Draku, určitě nejsou origo řídítka, tahle Kývačka neměla hrazdu. Karburátor, nebo alespoň víko plovákové a šoupátkové komory s tím souvisí i jiný kryt karburátoru. \r\nTachometr by měl být s černým podkladem. Možná je jiná i hlava válce.
Datum: 18. ledna 2010 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 hele motorka vypadá dobově....samozrejmne tam maj bejt kejvačkový řidítka s plynem na kolejku.....mel bych jedinou výtku.....karburator a kryt karburatoru vypadají jako z 356 s bošákem v masce.....ale to muze bejt jenom moje domenka.......jinak je pekna.....i ten tachac mozna bude z toho,ale spis vypada ze je z prvni 350,protoze maly kejvačky meli tachac do 120......
Datum: 18. ledna 2010 10:17
 jestli budeš schánět originální řiditka tak ti je prodám jestli chceš
Datum: 17. ledna 2010 21:52
 celkom po pi** stroj  nemal náhodou aj perak podobný taháč?? a tie riaditka mi vobec nepôsobia rušivo takú istu možem aj ja ale je rozobrata do šrubky, inak bude treba robiť prednú vidlu lebo tečie ak dobre vidím motor aj plechy takže budeš mať na čom makať
Datum: 17. ledna 2010 21:27
Jméno: ondr
IP: uživatel7534
 Pouze řídítka ty jsou uplně jiny cely ten tachec muže byt origo
Datum: 17. ledna 2010 18:20
 nějak mi tam nesedí ty řídítka s hrazdou a rychlopalem
Datum: 17. ledna 2010 18:05
 Krom tacho, samozřejmě.
Datum: 17. ledna 2010 17:51
 Ahoj mám problém s řad. automatem ožvejkala se mi jedna strana jak sou ty zoubky a jak to drží tu páčku s pružinkou neáte někdo foto orig kvůli opravě ? nebo řadící automat na prodej ?něaké rady ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 22:59
 thx eště se ozvu možná budu mít celý motor
Datum: 17. ledna 2010 22:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Promiň: marek.steiner@gmail.com
Datum: 17. ledna 2010 20:25
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To je moje adresa.
Datum: 17. ledna 2010 20:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/369978-radici-automat-pionyr.html kdyby jsi měl zájem. ten na 05 pasuje na typ 20-23. Když tak mi napiš e-mail.
Datum: 17. ledna 2010 20:13
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 dej mi tvoje icq ja te omylem dal do ignoru kurva...
Datum: 17. ledna 2010 19:46
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 napis mi an icq to bude lepsi 357200122
Datum: 17. ledna 2010 18:33
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 mam oboje..  pockej fotku hned dam
Datum: 17. ledna 2010 18:01
Jméno: Babetta
IP: uživatel5767
 čau prosím co je lepší, základovka ve spreji, a na to barva, a nebo základovka v plechovce, a na to barva ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 7:37
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 já už to má hotový Čezeťáku, jenom sem se ptal co je lepší, když budu teď ještě dělat Simsona, ale základ. a potom barva, a bezbarvej lak, to je supoer
!
Datum: 18. ledna 2010 7:37
 ach jo...Mistline Mistline....kolikrát se budeš ptát, než se do toho pustíš?
Datum: 17. ledna 2010 23:51
 Přesně jak praví Napster akorát k tomu dodám: základ, plnič, barva
Datum: 17. ledna 2010 22:47
 Kompresorem, pokud máš tu možnost, Mistline.
Datum: 17. ledna 2010 21:33
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 základovka v plechovce,a barva ve spreji,ale není nad to to stříkat kompresorem
Datum: 17. ledna 2010 18:36
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 zdarec, předělávám čz 125/476 na 175/477, potřeboval bych vědět co musím všechno vyměnit válec, hlavu, kliku, ale nevím jestli je stejný karburator a zapalování. Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 18:09
 klikovka,píst,válec,hlava,karburátor...zapalování je stejné
Datum: 17. ledna 2010 18:09
 zapalování je stejné, jenom musíš přenastavit předstih. Karburátor je také jiný 125/476 má 2924 a 175/477 má 2926 .
Datum: 17. ledna 2010 18:09
 ej nemate negdo videou s 9.zubym primárním nebo 11 zubym primárním kolečkem ???
chci si tzo koupit a tak by me zajímalo jak to jede jestli ho mate tak mi ho pls poslete nebo mi poradte .....
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 19:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jinak se mužeš ptat mam zkušenost s oběma převody
Datum: 17. ledna 2010 19:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kam ho chceš používat? jaký máš motor?
Datum: 17. ledna 2010 19:20
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 zdar mam na babetě 207 velku rozetu male hnaci kolecko karbec dell orto a nechce to jet nevite proc:?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 Doslova tak......napiš konkretneji co to dela a co to nedela?,co si serizoval co si neserizoval? atd atd.....
Datum: 18. ledna 2010 13:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkoušel jsi seřídit karbec a další píptoviny. Tím myslíš že to nechce jet- jede to pomalu, nebo nejede vůbec? Jestli pomalu, tak je to jasný.... Babetta nejezdí moc rychle  a s tím převodem to je taky jasný...... ne možná máš špatný píst- kroužky, zkus si pohrát s předstihem, vše vyčistit a nic víc nevím.
Datum: 17. ledna 2010 20:20
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Vím. Seš tlustej.
Datum: 17. ledna 2010 17:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mam skodu octavii jel sem najednou to chciplo.Myslim ze to je zadreny.Nevite co s tim je opravdu?PS.to je tezky to takhle odhadnout
Datum: 17. ledna 2010 16:56
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 dobrý den,chci se zeptat jak funguje a kde se u vape zapojí rozpínací relé..díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 19:58
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 na tom relátku je i schema podle kterého sem pochop il jak to funguje takže už to mám aj zapojené..jinak dik za odpověď
Datum: 21. ledna 2010 19:58
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 jo Vasile, to by jsi se musel zeptat na něco jednoduššího abys dostal odpověď  . Na takovéhle dotazy nechávám chvilku prostor jiným, ať ukážou své vědomosti a ono celý den kde nic tu nic  . Ale k Tvému dotazu. Už je to delší čas, kdy jsem relé k Vape zapojoval, takže si detaily nepamatuju, ale fígl byl v tom, že se proti startu blokovalo s opačnou logikou, než byla zapojená bošárna. Tak se tam fláklo relé jako logickej invertor (obraceč funkce). Jenže... tam to šlo dát protože velká motorka má baterku a napětí z baterky pohánělo pozasunutím klíčku relé, aby neblokovalo zapalování a mohlo se odjet. Pokud ale myslíš Vape na pionýra, tam žádné relé nedáš, bo nemáš baterku, kterou bys relé donutil zvednout kotvu spínačů, abys mohl nastartovat. Takže co se týká pionýřího, stadíkovského, jaweťáckého VAPE, tam si budeš muset poradit tlačítkem-chcípákem. Ale myslím že by se to dalo zapojit i na spínačku fichtla, ale to jen spekuluju, musel bych si to rozkreslit.
Datum: 18. ledna 2010 8:25
Jméno: a.dd
IP: uživatel6692
 zdar,chtel bych se zeptat jestli tady nekdo mate na fichtlovi drapaky, jake je to cislo a jakou znacku pripadne odkud ste je sehnali ,moc diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 18:43
Jméno: a.dd
IP: uživatel6692
 diky
Datum: 17. ledna 2010 18:43
Jméno: Standa
IP: uživatel8482
 Na mustanga i na 21 jdou bez uprav Mitas enduro 2.75/16 .......dokonce se vejde do predniho blatniku u 21 ........kupoval sem je v Barumce na kladně 570,-/ks
Datum: 17. ledna 2010 15:45
 zdar j mam drapaky mitas e06 ale kup si dva ne abys udelal stejnou chybu jako ja a kopil si jen do zadu a rekl si ze to staci musis mit oba a bude to ok
Datum: 17. ledna 2010 15:24
Jméno: tomas
IP: uživatel8292
 Caute,chcel by som si dat na pioniera 9 zubovy primar a rovno k tomu kupit aj novy primarny retaz,moja otazka,o kolko clankov musim zmensit ten retaz a ci na to ide dajaka specialna spojka retazu alebo to je normalny typ ktory zozeniem vsade?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 16:48
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Me jo
Datum: 17. ledna 2010 16:48
 Nýtovačka na řetězy, to Vám nic neříká?
Datum: 17. ledna 2010 14:53
 jo tak tak,zkrátit určitě jde,jen newim jak,
Datum: 17. ledna 2010 14:31
Jméno: tomas
IP: uživatel8292
 tak ked nejde skratit tak preco tu sesa predava nanho spojku retaze,skratit urcite ide,flexa do ruky a odbrusim to a rozpoji sa to
Datum: 17. ledna 2010 13:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 cau tak ten primarni retazek zkratit ani nejde to bys musel jedine k tom primarku koupit special retazek
Datum: 17. ledna 2010 13:01
 o 1 clanek
Datum: 17. ledna 2010 12:03
 Zdar draci, nemáte někdo na prodej doklady na Jawu 175/356? Přivezl jsem domů pěkný kousek na renovaci a scháním doklady, na inzerci je spousta poptávek, ale nabídka žádná
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 12:49
Jméno: Chosee
IP: uživatel5567
 Sakraa... zrovna na 356 měl tatka..ale tehdy jak se tam cosi rušilo na uřadech jak se musely ty auta z depozitu šrotovat či co... tak se to zrušilo no..  Bo jsme si řikali že to je zbytečne už...
Datum: 17. ledna 2010 12:49
 Taky schánim ale na 453
Datum: 17. ledna 2010 12:44
 Cus draci kdyz nekdo ma pairy na auto tak muze jezdit na babete a stadaku ale kdyz bracha udelal papiry na auto tak voni mu tam nenapsali k am ze ma papiry ale jenom k autu ale rikali ze na tom muze jezdit ale neni to tam napsani co reknou policajti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 11:25
Jméno: martin
IP: uživatel7044
 kdys mas auto tak se to napise dystak si precti zakon
Datum: 17. ledna 2010 11:25
 kdyz ja delal autoskolu cca 2 roky zpet,tak si k B automaticky mel am i kdyz to nebylo zapsany...ted to bude myslim stejne,kazdopadne policajti ti nereknou nic...
Datum: 17. ledna 2010 11:21
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 19:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 jj to v pohode pujde ale neni to moc dobre sani muze ti tam neco prsknout a maš po tom
Datum: 18. ledna 2010 19:45
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Když k tomu dáš větší trysku,tak to pude lépe za plynem.
Datum: 17. ledna 2010 12:22
 Pujde mno  ale kypne ti nato blato  párkrát a mužeš to vyhodit  můj názor je ,že je to zbytečná investice...ja mám na fichtlu klasické saní a jsem spokojený
Datum: 17. ledna 2010 12:02
 vykon ti to ale nezlepsi akorat to ma mozna lepsi zvuk
Datum: 17. ledna 2010 11:18
 pujde,já to mám na 21čce a tam jsou karbecy stejné.
Datum: 17. ledna 2010 10:31
 Čau, nevíte někdo přesnej odstín červený barvy na Staďáka s 22, měla by to bejt červená karmín ale dál už nevím. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 8:53
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau hoši,kolik asi tak stojej novy lamely na jawa 21? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 17:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Tak korkové lamely jestli bys tam chtel tak jedna stoji priblizne 80-90kc
Datum: 17. ledna 2010 17:11
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 jo díky dvoum poslednim přispěvkum
Datum: 17. ledna 2010 15:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na fichtl krámku je máš. doporučuju ferodový. víc vydržej. A ani v zimě s nima nejsou problémy a to tam mám obyč PP80 olej.
Datum: 17. ledna 2010 11:05
 Doporučoval bych ferodové a jedna stojí něco kolem 90 korun
Datum: 17. ledna 2010 10:30
Datum: 17. ledna 2010 9:07
Jméno: tomas
IP: uživatel8292
 a preco si to nepozries tu na kramku ved to mas pred nosom,nechapem tu tvoju lenivost
Datum: 17. ledna 2010 8:57
 Jak je to ze svářením hliníku je to jak se železem? Když něco svařím tak svár drží ale materiál okolo časem při namáhaní praskne.dělám tedka totiž 4Q a chcu to nějak vystužit výstuhama tzn přivařit je tam.TAk aby to potom nebyl samej svár a pak to neprasklo hned.Jak to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 18:33
 Díky moc za velice užitečnou radu...už sem to rozměřil jinak něco a váš způsob
Datum: 17. ledna 2010 18:33
 Dělej jak myslíš....
Datum: 17. ledna 2010 18:24
 To už sem zjistil že je to drbačka jak ....ale sem tam mi někdo něco udělá na soustruhu či fréze
Datum: 17. ledna 2010 17:35
 Tak za prví nestvořil sem to já ale Petr já to jen okopíroval možná vylepšil. Jinak to co je na jawa-50 považuju za takovou parodii na 4Q ale zase je to v původním obrysu což se nám tak úplně nepovedlo. A nevěřim tomu že nám to praskne... Jinak já bych od toho každýho zradil....každýho kdo nemá přístup k CNC frézování sousturhům atd....hrozná práce....!!!!
Datum: 17. ledna 2010 17:05
Jméno: Standa
IP: uživatel8482
 hele co je na jawa-50 to prej prasklo..........to co vytvorili Adamec s Frikulinem je profesionalne svarene a drzet by to melo....vyztuhy tam nemaj
Datum: 17. ledna 2010 16:59
 Privařím tam ten kus a a ještě do toho ty výstuhy aby to bylo pořádně ....Nebude de teda tolik svárů vadit???díky moc
Datum: 17. ledna 2010 12:07
Datum: 17. ledna 2010 12:05
 hliník se dá dopře svařit i elektrodou, já sem tam svařil sání a drží to jako by to bylo jeden kus... ale nejlepší je hliník vařit TIG em.......... a TIG je vlastě usměrněná svářečka, s hadicí s argonem a wolframovou nekonečnou elektrodou, a hlík spojuješ tak že přidáváš hliníkové dráty..tohle je ideální.
Datum: 17. ledna 2010 0:45
Jméno: macek
IP: uživatel8411
 zdravim draci mam problem mam jawa 250/559 a udelal jsem celej motor protože předtim jezdil ale špatne udelaní jsou ložiska,gufera,klika,výbrus, a ten motor dela to samí nejde za plynem a dusí se ale zapalko je ok muže to delat karbec ale je vičištenej a svíčka nova ale jednou si pamatuju že sem mnel fichtla a ten mi skoro vubec netach tak sem koupil noví tryska a stejne to samí a potom sem sehnal jinej karbec a fichtl jel jako drak
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 9:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Seřidˇ karburátor .Jikov 2926 SD-11b pro záběh : jehla 3.z ,přídavný vzduch 1/2 ot. Po záběhu : jehla 2.z,přídavný vzduch 1ot. Jikov 2926 SDb-2769 pro
záběh : jehla 2.z přídavný vzduch 1/4 ot. Po záběhu : jehla 1.z,přídavný vzduch 1/2 ot.
Datum: 17. ledna 2010 9:14
 jestli ze si delal vybrus,zajel si to?nebo teprv zajizdis?jestli zajizdis tak je to tim
Datum: 16. ledna 2010 23:58
Jméno: Hinza
IP: uživatel8131
 čus mám tkvy dotaz mám čz 175 a chci se zeptat na hlavní trysku má tam bejt 96, má vliv když dám větší nb menší na rychlost?? a jesli jo tk jak to je když chci aby to jelo rychlejc mám dat vetší nb menší. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 9:17
 když dáš větší hlavní trysku, tak dosáhneš jenom toho,že budeš mít bohatší směs , bude se ti dusit a budeš mít vyšší spotřebu  . Pokud dáš menší,ochudíš směs a budeš mít dost velkou šanci,že zadřeš motor.
Datum: 17. ledna 2010 9:17
 zdar..neshanite nekdo nejaky dily na babettu 210?par jich doma mam a jinak bych to vyhodil..neberte to prosim jako inzerci  jinak to de do smelcu.. a nekam na aukro nebo na motoinzerci se mi to fakt davat nechce..tak kdo shani at napise co potrebuje,a prosim nemazte mi to..diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 20:08
 Zdar, odkud přesně si? Já sem z Berouna, měl by si tam něco použitelnýho do spojek, nebo palivovej kohout, pohon tachometru? Kdyžtak můj mail je filda-technik@centrum.cz, díky moc
Datum: 17. ledna 2010 20:08
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau napiš mi na email co všechno máš ! já si vyberu, na 210 dík
Datum: 17. ledna 2010 7:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Ahoj setkal jste se někdo s jawou 250 Duplex ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 22:34
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 jo na výstavje a zároven trhu v rožnově ale moc se mi nelíbila divný tvar nádrže
Datum: 18. ledna 2010 22:34
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 0:17
 od flašky rumu až po kolik si řekne
Datum: 17. ledna 2010 0:17
Jméno: ronie
IP: uživatel8404
 za všechno je ta cena realitivně reálná....
Datum: 16. ledna 2010 22:26
|



|