Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar, měl bych dotaz...... Zadělávám primární kolečko na Bábě 207. Dám tam pružinu, jakoby ten soudek, vazelínou namáznu kuličky, dám tam všechny ty segrovky a podložky, zadám kuličky, primární kolečko...... a vznikl mi problém: Tou zátkou prucházela závlačka. A když ji tam teďka chci dát tak mi to nejde. Jak to mám udělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 11:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky moc Vacine, to jsem ani nevěděl, že na Bábě můžu jezdit jako na kole
Datum: 16. ledna 2010 11:19
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Je to myslím kvůli tomu, kdybys chtěl jet na babettě jako na kole, tak aby byl odpojenej motor.
Datum: 16. ledna 2010 8:22
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Jo za soudkem. Tim krytem (jeho pootočením) přes tu závlačku a ty kuličky odaretuješ/zaaretuješ to kolečko, takže pak zabírá/nezabírá.
Datum: 16. ledna 2010 8:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za radu. Takže jestli jsem to pochopil správně, tak ta závlačka má být až ta tím soudkem? a k čemu je tedy takový ten kryt? Dyť stačí ta závlačka.
Datum: 15. ledna 2010 21:26
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Tušim sem ustřih kus drátu s menší dýlkou než má průměr hřídel, tím jsem to dočasně zajistil (ještě dřív než tam dám zátku), nasadil zátku a tou závlačkou ho vystrčil.
Datum: 15. ledna 2010 18:18
 zdar je možné že na tříkbvalt simson jide dat víko motoru ze 4kvaltu? myslím to na straně řadící a startovácí páky\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 17:52
 zdravim co sa stane ked mam odlomeny kusok z piesta ale naozakj len kusok na hornej strane kde je karburator...je to ako take male okienko teras...poskladal som motor nastartoval ...a to malo strasne velke otacky moze to byt tym?=D dik za rady=)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 19:02
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 mne to newadi vobec prave naopak ja by som bol velmi rad keby to tak ostalo
Datum: 15. ledna 2010 19:02
Datum: 15. ledna 2010 18:59
 jeden tady z kramku mi poradil upravu (nic vic nereknu  ) ale de o to ze se pist ubrousi i na strane kde nasava (nahore) a tim padem to vlastne driv nasaje smes,tim padem ji tam de vic..myslim ze je to tim,protoze ja kdyz sem to po uprave nasadil tak taky mel oproti normalu vysoky otacky..bude to urcite tim.
Datum: 15. ledna 2010 18:58
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 asi pred dvoma mesiacmi som daval vybrustit valec dali aj novy piest setko... a rozobral som motor a ako som ho rozoberal tak sa mi z piestu podarilo nejako ulomit....som myslel ze preto ma take otacky ze mu teras ide viac benzinu ...akoze bol by som rad kebyze ich take ma ale nechapem teras ze preco
Datum: 15. ledna 2010 18:42
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 když je to po výbruse tak to ti dali ulomenej píst ?
Datum: 15. ledna 2010 18:30
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 ne ne je to po vybruse..to urcite ne
Datum: 15. ledna 2010 18:22
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ten píst že je ulomenej nahoře to podle mě vadí,ale to že si to zakoby přidává na plynu tak to tím nebude,jestli nebude ten válec nějakej vyrachtanej
Datum: 15. ledna 2010 18:19
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 to supatko dosada uplne na doraz do konca aj sroub cim sa steluje volnobeh mam skoro vybraty aby nemal velky volnobech a furt je to rovnake
Datum: 15. ledna 2010 18:14
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 ale ja nechapem to ze on si niekedy aj sam pridaval...a hej hej mal som rozpoleny cely motor objednal som nove tesnenia setko...tak skusim este ten karbec vycisti len nechapem to preco si sam pridaval
Datum: 15. ledna 2010 18:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zapalováním to není určitě to tě ujistím na 100%,ale bude to chyba někde v karburátoru..nemáš třeba moc naplé lanko na plyn?? dosedá to šoupátko až na doraz??a nebo ten karbec bude třeba jen ucpaný...vyndej z něj trisky a plovák a nasad to na kompresor a nech to 10 minut profouknout a bude čistej...ale jestli ti to teda nepřisává tak je to v karbecu
Datum: 15. ledna 2010 18:08
 jo taky bych povedal faleš vzduch,ale kdyš píše že šecko vyměnil těsnění atd,tak nwm,ty si ten motor měl celej zorpůlenej?
Datum: 15. ledna 2010 18:07
Jméno: Jiří
IP: uživatel7428
 Někde si přísává falešný vzduch, nebo máš přicpaný přívod vzduchu k volnoběžný trysce. Vedou k ní dvě dírky, jedna zepředu karburátoru co je sání a druhá je ze shora, když se kouknešze shora co je šoupě, tak mezi šoupátkovou komorou a kolínkem karburátoru. Tak je zkus prošťouchnout třeba chlupem ze smetáku, jestli nejsou přicpaný.
Datum: 15. ledna 2010 18:05
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 ale sak dal som nisie ihlu trocha to pomohlo ale stale to ma velke otacky
Datum: 15. ledna 2010 18:03
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 KARBEC JE CISTEJ TEN SOM VYCISTIL AKO PRVY ...ale falosny vzduch to urcite na 100%nenasava...a stym zapalovanim to nemoze byt ze ma veky predzapal ...dal som asi 2.5 mm
Datum: 15. ledna 2010 18:02
Jméno: Jiří
IP: uživatel7428
 Někde si přísává falešný vzduch, nebo máš přicpaný přívod vzduchu k volnoběžný trysce. Vedou k ní dvě dírky, jedna zepředu karburátoru co je sání a druhá je ze shora, když se kouknešze shora co je šoupě, tak mezi šoupátkovou komorou a kolínkem karburátoru. Tak je zkus prošťouchnout třeba chlupem ze smetáku, jestli nejsou přicpaný.
Datum: 15. ledna 2010 17:57
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 a nakopol som ho a on si niekedy akoby aj sam pridaval nechapem poradte pls..=D
Datum: 15. ledna 2010 17:31
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 sak ale nema kade setko je nove
Datum: 15. ledna 2010 17:30
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 diki moc...=)
Datum: 15. ledna 2010 17:15
Jméno: martin
IP: uživatel7044
 jo jeto spatne spatne to si prisava falesnej vzduch
Datum: 15. ledna 2010 17:15
 jestli je to fakt jen nějakej malej kusok jak píšeš tak to by si myslim nemělo vadit,a kdyš říkáš že si všetko vyměnil,tak to nevim cim to může být,ale neboj se tu ti někdo istě poradí
Datum: 15. ledna 2010 17:13
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 sorry nie s karbecem ale zo zapalovanim =)
Datum: 15. ledna 2010 17:13
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 on si akoby sam pridaval alebo tak nejako no nechapem to ...predtym isiel normalne saetko ok...ale skusim sa ete pohrat s karbecem
Datum: 15. ledna 2010 17:13
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 dachl21: daval som setko nove tesnenia setky mal som ho rozpoleny dal som nove gufera aj loziska aj setko je ok ja by som bol rad keby mal take otacky len newem cim to je a nemoze to byt aj preto ze tam ma kusok odlomeny a ide mu viacej benzinu?=)
Datum: 15. ledna 2010 17:10
 tím že si kusok ulomil se myslim nic nestane kdyš je to hore u karbce, a to že ti to jde hodně do toček to je tím že si něco málo utah bo si zapomněl dát těsnění a tím pádem ti to nasává faleš.vzduch
Datum: 15. ledna 2010 17:05
Jméno: Shenkyy
IP: uživatel8434
 Čau. Jeký kouhout k nádrži patří na Jawu 21? Stejnej jako na Mustanga, že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 13:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Ty kohoutky sou rozdílné musíš se podívat který tam bude pasovat.Ale u mustanga je to jinsi nez u 21 ale melo by to myslim pasovat tak i tak kdyz tam neco oddelas nebo pridelas
Datum: 17. ledna 2010 13:05
Jméno: standa
IP: uživatel8480
 ty kohouty v zadnym pripade nejsou stejny......musis se podivat jestli mas kohout s prevlecenou matici(fichtly po roce 75) a nebo kohout co se sroubuje do nadrze zavitem(do roku 75 včetně)
Datum: 16. ledna 2010 13:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a kde na něm vezmeš venkovní závit?
Datum: 15. ledna 2010 21:27
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 jj, ale převlečnou matici vytočíš a máš kohout na 21
Datum: 15. ledna 2010 18:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak z kterýho mustanga... některý měly kohouty s převlečnou maticí..
Datum: 15. ledna 2010 17:47
Jméno: casper.88
IP: uživatel6333
 jj
Datum: 15. ledna 2010 17:10
Jméno: dawis
IP: uživatel7154
 Myslite že by tenhle filtr šel na normalní neupravenej karburátor?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2852.htmla jaký to má lepší vlastnosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 19:35
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nátrubek si myslím že tam bejt nemusí,no nevím já ten filtr nemám ale kamarád to má na fíkovi a žádnej nátrubek nepotřebuje,a ještě říká že se to prej lépe
vytáčí ale já nevím no já jezdím na origo filtr a jede to taky jako kráva a je pěkně krytej
Datum: 15. ledna 2010 19:35
 já ten filtr taky mám, ale potřebuješ k němu ještě nátrubek, aby si to mohl usadit na origo karburátor http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2882.html
a zkušenosti jsou takový všelijaký. Snad jediný + je, že to vypadá líp, mě se ještě líbí zvuk motoru, který to s nim má, ale jak píšou podemnou, výkon to
nepřidá.
Datum: 15. ledna 2010 18:54
 a kdyz mas treba mustanga nebo tam nemate plechy tak vono jak tam natece dest treba tak to pak blbe jede
Datum: 15. ledna 2010 18:26
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 de to na origo karbec
Datum: 15. ledna 2010 18:26
 No s těmahle filtrama mám skušenost ...jediné co to zlepší je odezva plynu ....je velmy mě štvalo když sem zatahal za plyn tak to tak divni hučelo.A výkon ...tohle ti nepřidá ani veverku !!
Datum: 15. ledna 2010 17:22
 kdyš ho chceě koupit tak už si kup aj trysku 72,ale myslím si že ti to pojede eště hůř,a když už tak možná ti to nepatrně přidá,já sem spokoje s originálem
Datum: 15. ledna 2010 16:38
 čau draci,poradte pls,na mým dachloj mám na rukoejti plynu vůli,Na víku šoupátkový komory už je to povolený na max.a šroubek v rychlopalu nemám,mám ho tam dát,nebo je ještě nějaká jiná možnost?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 18:59
 jj zkusím ho vyměnit
Datum: 15. ledna 2010 18:59
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 si kup nový lanko - jestli je tohle blby - mozna tam mas lanko na krutiruk a ne na rychlopal
Datum: 15. ledna 2010 18:58
 tak mas asi moc kratkou buzirku
Datum: 15. ledna 2010 18:31
 pokud myslíš ten na víčku šoupátkový komory tak ten je vyšroubovaný co nejvíc-kouká nejvíc.A jestli myslíš ten na plynu na řidítkách tak ten tam nemám
Datum: 15. ledna 2010 17:53
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkus ho dotáhnout  aby byl co nejvíce vyšroubovaný ven. Aby co nejvíce koukal..... Doufám, že jsem to dobře pochopil
Datum: 15. ledna 2010 17:51
 tím šroubkem myslím takovýho toho červíka čím se utahuje lanko na plynu
Datum: 15. ledna 2010 17:36
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 9:49
 jj,moc tam toho zatim o prestavbe neni protoze teprve shanim dily,ty nashromazdim ted pres zimu a na jare az bude lip tak zacnem svaret ram..
Datum: 16. ledna 2010 9:49
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Moc pekne!Ale rekl bych ze je to jedina zajimava vec na tom webu
Datum: 16. ledna 2010 9:41
 dik moc kluci
Datum: 15. ledna 2010 18:46
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Fakt dobré ! Líbí se mi to ! Jen tak dál...
Datum: 15. ledna 2010 18:10
 čověče dík,přesně mi čteš myšlenky že bych potřeboval něco na html
Datum: 15. ledna 2010 16:48
 nemas za co  urcite to zkus  jestli neumis html tak zkus http://www.jakpsatweb.cz tam je to dobre popsany taky sem se tam ucil
Datum: 15. ledna 2010 16:45
 moc dík,zkusim udělat jen tak něco a uvidm jak to vypadá v administraci
Datum: 15. ledna 2010 16:40
 dachl: diky  sou vytvoreny na http://www.iprostor.cz jediny co nedelas ty je sablona,zbytek-barvy textu,odstavce,ocislovani odstavcu,odkazy,obrazky,..... musis udelat v HTML ale je to docela jednoduchy
Datum: 15. ledna 2010 16:34
 zajíc fakt pěkná práce.jinak na jakým hostingu je vytvorený web? já už jich pár mám ale jen na wgz.a tohle nevypadá špatně.Dík
Datum: 15. ledna 2010 16:29
 to mi taky stve,ale aby se to dalo precist tak si to uloz do kompa a pak se to da  taky sem to zkoumal  jo a dik za pochvalu
Datum: 15. ledna 2010 16:12
 zajic pekna prace ale neni to k precteni je to moc maly no
Datum: 15. ledna 2010 16:06
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 14:49
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ta navrtana ma zmenseny prumer setrvacniku a jelikoz se stocil prumer musely se setrvacne hmoty vyvazit proto je odvrtana udelaji
ti to kdekoly kde prodavaji dily na auto/moto kdys si to snima dohodnes
Datum: 15. ledna 2010 14:49
 Zdárek Bejci, chtěl bych se zeptat jakou měly povrcovou ůpravu tlumice na Stadiona s 22. Dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 16:21
 ano zadnou upravu nemeli
Datum: 15. ledna 2010 16:21
 povrchovou upravu nemely, byl to myslim jenom hlinik...
Datum: 15. ledna 2010 13:52
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Zdar!Mám dotaz ktery neni uplne k tematu.Jak je to s motorama ze sekaček na trávu?Dají se nejak otevrit?Myslim jako vykonove diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 17:39
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 cau, možná bude pro začátek stačit, když odďěláš ten regulátor otáček.  No a jinak to jsou většinou 4T, takže to laď jako 4T. Větší komprese, ostřejší vačka, odlehčit výfuk, možná větší karbec. No a nakonec nějaký sci-fi- turbo, nitro  Ale jak píše martin-rozdělej a pochopíš. Je to dělaný tak jako na jedno použití/rozebrání.
Datum: 15. ledna 2010 17:39
  nic vic se na to napsat neda, rozeber nejakej motor ze sekacky a pochopis
Datum: 15. ledna 2010 14:55
 čau - dotazek pro někoho kdo se vyzna v origo fichtlech - jakou barvu meli zadni stupacky na jawe 20 z roku 1969???? - myslim ten drzak stupacek a pak ten pllech na kterej se pak navlikala ta guma a taky asi barva toho plechu co drzi lanka tachaku a zadni brzdy - dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 22:27
 jojo galvanizace zinkem, je levna a vypada to moc pekne sem si tan ehcal zinkovat veci na pareza, radicku tahlo, napinaky, brzdovej pedal tahlo k tomu a tyhle drobnosti a chteli 15 kč bez znamosti, to moc nestoji
Datum: 15. ledna 2010 22:27
 ja ani nvm kolik stoji pozink???? - a hlavne nvm kam bych to u nas v okoli dal na pozink - abych to nemusel nekam posilat - pri nejhorcim bych to poslal - ale kdybych to posilal - task s tim poslu spousty a spousty jinejch veci - a tolik penez nemam
Datum: 15. ledna 2010 16:27
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 nech si to pozinkovat stoji to par korun,vypada to hezky......spreje na kola sou atrapy a oloupe se ti to
Datum: 15. ledna 2010 14:41
 jj - dik stando - ja to mam uz tak zrezly ze tam zinek neni - tak to asik striknu pozinkem na disky kol
Datum: 15. ledna 2010 12:16
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 pozink...to nebylo lakovany
Datum: 15. ledna 2010 11:40
 čau, hele - mam babettku 207 - a nemam k ni doklad - ja vim že mi tady třeba nekdo napisne, že je to špatne to takhle delat - ale zeptam se - když bych koupil tu repliku dokladu s natištenym razitkem- vyplnil to na psacim stroji jako se to delalo( jen bych mel problem jaky napsat jmeno malitele a jeho cislo obcanky - kdyz babca je z 1982  )- no ale to by se nejak poresilo - no a tak esi by mi to pojistili a mohl bych na tom pak legalne jezdit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 21:01
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
Datum: 15. ledna 2010 21:01
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ok - tak dik za odpovědi.
Datum: 15. ledna 2010 9:43
 Je pravda, že ten doklad dříve podle zákona bylo povinné mít a pro jistotu bych tu repliku sebou vozil. Já mám na stadion taky jen repliku dokladu. Spíše tak pro dobrý pocit. Když mě stavěli, tak to nekontrolovaly. Myslím, že důležitější je pro ně jestli máš přilbu na hlavě, řidičák a zaplacené povinné ručení.
Datum: 15. ledna 2010 9:03
Jméno: jarda
IP: uživatel6333
 nazdar, na Babettu nepotřebuješ žádné papíry, stačí jen ji pojistit. Když si ji přihlásíš tak zbytečně jen zaplatíš za převod a další ostatní plbosti.
Datum: 15. ledna 2010 0:00
Jméno: CHosee
IP: uživatel5567
 Zduř chlopi..Budu si asik dělat řidičák AM v 15, kvuli dojiždění na brigádu..co by jste mi doporučili za levnu motorku...ale jsem proti skutru...Možna tak sem našel Derbi sendu...newim no..to je těžko v takovem rozmezi do 10000 něco najit..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 21:07
 už me to sere ty řidičáky zkurveny, kup si motokolo na ktery nepotrebujes ridicak, to ti klidne prodam to neni problem  nebo udelej Am a kup si s22 ta je nejlevnejsi a jezdi to, je nejlevnejsi varianta s11 je skoda a 550 z tp je problem v dnesni dobe sehnat, da se ale zakolik ze ?  a nejaky cizy srace na sezenou enma cenu  doporcuju s22 sezenes za hubicku a jsou na kazdem rohu  a pak to i dobre prodas ale nejaky mrsiny citzi budes mit pak problem jestze prodat
Datum: 15. ledna 2010 21:07
 tohle mi nepříde jako dvakrát nejlepčířešení ale to už je tvoje věc CHosee
Datum: 15. ledna 2010 19:24
 tohle mi nepříde jako dvakrát nejlepčířešení ale to už je tvoje věc CHosee
Datum: 15. ledna 2010 19:24
 555 ma v technicaku 50 kmh... a nevim co furt resite... ste nejak priposrati... mám am a neresim nejakejch pet kilometru... penize na pokutu taky nemám (abyste nerejpaly), ale vím, že tohleto je totalni stupidita (to omezení AM).. ridicak na A1 je uuuplne stejnej.. akorat se vas zepta na otazku z techniky, coz se nemusis pomalu ani ucit.. pokazdy kdyz sem potkal policajty tak me nic nerekli (i kdyz sem ridicak nemel)... hodne zalezi na pristupu k nim.. vetsina ti jeste spis tu 555 pochvali jak ju mas peknou... si takhle vyjizdim z domova a 50 metru od baraku stoji policajti a vybiraj.. vsichni se na me hezky usmivali  a kdyz me treba predjizdi tak jeste ukazou palec hore
Datum: 15. ledna 2010 18:38
 z jawu 555 nemaš pravdu ta ma v techničáku 60km/h
Datum: 15. ledna 2010 18:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 máš na výběr 550 a 55 pak S11 S22 a to je vše od Jawy co jede maximálně 45 km/h.
Datum: 15. ledna 2010 18:01
 no nechcu se nikoho nijak dotknout ale pionýra jakéhokoliv krom 550 a siomsona mužeš řídit až od 16 a to znamená skupina A1 tudíš možeš jezdit na stadionovy,babetě,jawětě a podobně ,což je podle mně vcelku zbytečná investice a počkal bych ještě rok a maš 125ccm
Datum: 15. ledna 2010 17:59
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 derbi duke 50  a nebo keeway 50
Datum: 15. ledna 2010 17:45
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Mustangisto - simsona můžeš řídit až od 16 let.
Datum: 15. ledna 2010 15:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar podle tebe bych koupil nejakeho simsona enduro nebo eletronika to je motorecka panecku na brigadku staci
Datum: 15. ledna 2010 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 Kup si mopeda
Datum: 15. ledna 2010 14:43
 Koupil bych mopeda! Třeba Stadiona. Když koupíš nějakou motorku do 45km/h, tak za chvíli budeš naštvanej, že to jede tak pomalu, a budeš se těšit až si budeš moci koupit něco rychlejšího. Ale když si koupíš mopeda, tak z něj budeš mít radost klidně celý život, protože moped není o rychlosti, ale o skvělém pocitu z jízdy na něčem co má ještě výhody kola a tak trošku i výhody motorky.  No a pokud chceš jezdit lesem, tak si postav elektrokolo.
Datum: 15. ledna 2010 9:09
 být tebou kopím si motorvé kolo, na které ŘP neni potřeba a budu jezdit na tom
Datum: 14. ledna 2010 23:26
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
Datum: 14. ledna 2010 23:07
 konstrukcni rychlost 45 km/h toho si moc nekoupis..  ENJOY
Datum: 14. ledna 2010 22:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jak daleko to máš na brigádu?? jestli to máš do 10 km tak bych radši jezdil na kole a udělal si za rok A1
Datum: 14. ledna 2010 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kluci jakou má spotřebju jawa 350/354 kývačka při průměrné rychlosti 80km/h?děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel8480
 zase nekdo urejpanej  to je jasny ze prumernou rychlost nemam 100 ani ne 80.....to snad ani nejde.....ale zalezi na terenu......treba kdyz sem jel z Jesenice ze zavodu stadionů tak tech 30km od trpasliků az po Krusovice sem jel furt 90-110....proste parádní rovinka....ale benzin mizel ukrutně rychle.......a tady u nas samej kopec...to je prumerna rychlost 30
Datum: 16. ledna 2010 13:42
 největší mazec bude udělat s kejvačkou byť 350 80km/hod opravdovej PRUMĚR!! až se ti to povede(jakože se ti to nepovede) tak by neměla jít moc přes 5 litrů navíc tu čtu že někdo jezdí s pérákem kolem 100. pozor, to není průměr ale maximálka!!!!
Datum: 16. ledna 2010 9:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to já bych si to klidně vyzkoušel kdybych jí měl doma  ale docela se mi líbí do budoucna o ní přemýšlím..ale když jí přivezu domů tak mě vystěhujou i s ní
Datum: 15. ledna 2010 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 souhlasim......s Perakem jezdim bezne ke stovce a bere tak 4-5,ale umí i 6 ......pokud jezdi muj otec na pohodu tech svejch 60 tak to jede zadarmo.....
Datum: 15. ledna 2010 14:45
 Samozřejmě tam mám chybu - překlep!!! Ach jo. Omlouvám se. Spotřeba při přůměrné rychlosti 60km u panelky bude 3,2 pro 250ccm a 3,5 pro 350ccm.
Datum: 15. ledna 2010 10:08
 Omlouvám se, že jsem se tak rozepsal.  Každopádně by bylo zajímavé tu spotřebu změřit v létě na letmém kilometru pomocí odměrného válce.
Datum: 15. ledna 2010 8:57
 Obecně pro starší Jawy platí, že tak do těch 80 je spotřeba dobrá nebo skvělá a když se jede rychleji, tak je to šílené. Při 100km/h si většina Jaw v lepším případě kolem 6l/100km, ale klidně taky 7l/100km. Staré Jawy jsou prostě spíš na pohodovou jízdu. Taky se v příručce uvádí spotřeba při průměrné rychlosti 60km/h. A ta je u panelky 2,5 pro 250 resp. 3,5 pro 350. Takže to je rozumná průměrná rychlost.
Datum: 15. ledna 2010 8:55
 Při průměrné rychlosti to vážně záleží na stylu jízdy, ale při ustálené rychlosti 80km/h podle grafu spotřeby z dobového materiálu to vypadá kolem 4,2 až 4,4l/100km. Ale samozřejmě ber to plus mínus.
Datum: 15. ledna 2010 8:48
 zalezi na stylu jizdy jestli jedes 4 na volnobeh nebo 3 tocis  jestli mas pava nebo side  atd
Datum: 14. ledna 2010 21:32
 odhadem tak 4-4,5,zalezi na stavu motoru a stylu jizdy...
Datum: 14. ledna 2010 21:23
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 zdravim nevite jestli se muze udelat ridicak na pionyra od15 nebo 16let?me tvrdi ze od 16 ale je to divny
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 14:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 zdar bylo to od 15 ale tedka uz je od 16
Datum: 03. února 2010 14:10
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 teda od 16 !!
Datum: 28. ledna 2010 20:52
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Ale řídit ho mužeš až od 15
Datum: 28. ledna 2010 20:52
Jméno: Tomáš
IP: uživatel5626
 Můžeš si řidičák na pionýra udělat už v patnácti zjištoval jsemsi to v autoškole
Datum: 28. ledna 2010 20:50
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já měl mustanga co měl v TP konstrukční rychlost 45 Km/h,bohužel tam byli problém s bývalím majitelem,takže sem to nemohl na sebe přihlásit.
Datum: 14. ledna 2010 21:49
 na fíka až od 16,kdyš máš ale v techničáku konstrukční rychlost 45 můžeš od 15 ale většina fichtlú ma 65,takže od 16..je to smutné ale je to tak
Datum: 14. ledna 2010 21:44
Jméno: X3aZzY
IP: uživatel6698
 Od 16. , ale ja si ho budu dělat taky od 15ti, kdyz budes mit ridicak na 50ccm a moto s TP a STK a chytnou te benga, max. ti daj pokutu a nebo si toho vůbec nevšimnou_=)
Datum: 14. ledna 2010 21:06
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 je to tu 100X a je to v FAQ. Na fíka mužeš od 16.
Datum: 14. ledna 2010 21:06
 zdarec, sroub riditek na 555 je 17cm a NE 23cm ze jo? snad jsem to neobjednal spatne...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 23:04
 no je tam napsany "parez" ale nevim jestli sesa povazuje 555ku za parez, ja jo, ale nejaky lidi ne, takze jsem se chtel ujistit. diky za potvrzeni
Datum: 14. ledna 2010 23:04
Jméno: Smajdalf
IP: uživatel8474
 jo je to tech 17 cm, ale to tam u toho snad muselo bejt napsaný
Datum: 14. ledna 2010 22:57
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 zdarec, jakou máte zkušenost se svazkem elektroinstalace? Bude zapotřebí páječka, nebo se to jen tak napráská a je hotovo? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 21:02
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 No draci pokud byste mněl někdo zájem o elektroinstalací na jkýhokoliv pionýra tak mám ještě nějaké přebytečné doma, kdyžtak sem písněte. zatim čuuusss
Datum: 15. ledna 2010 21:02
Datum: 15. ledna 2010 17:58
 Chong, možná mi to nebudeš věřit ale dělám to uplně stejně...
Datum: 15. ledna 2010 17:56
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Spínačka je letovaná, takže se pájce nevyhneš. Osobně všude používám fastony a ty proletovávám. Spoj pak vydrží déle i ve vlhkém prostředí. Slisovat spoj je málo. Přes fastony dávám sršťovací bužírku, aby se ochránil proti kontaktu na kostru a zároveň se zabrání ukroucení drátu těsně za spojem. Pamatuj že jak to vypadá tak to funguje. Nepřál bych si kvůli hloupénu, obtížně nalezitelnému studenému spoji viset někde v polích desítky kilometrů od doma a nářadí...
Datum: 15. ledna 2010 8:15
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no nvm no - jestli to delas ny fikoj - tak tam pajecku nepotrebujes - jen musis upravit spinac svetel - abys tam mohl nasadit konektory- jinak bych delal vse pres konektory - je to nej...
Datum: 14. ledna 2010 22:06
 čau.. elektroinstalace je pro mě hrozná věc, vůbec mně to nebaví a záleží co všechno děláš.. ale myslím že určitě budeš na nějakou blbinu pájku přece jen potřebovat..
Datum: 14. ledna 2010 20:02
 Zdar borci, ztratil jsem klíče od zámku řízení na babettě, neznáte nějakou metodu jak ho vyndat??Díky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 14:23
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Jozo:kdybych to měl zamčený tak to bych to urazil, jenžá potřebuju vyndat celej zámek a dát tam novej
Datum: 16. ledna 2010 14:23
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Měl jsem ten samý problém na babče stačí starý úzký šroubovák či něco podobnýho a urazit ten čudl na tom zámečku. Na fichtlu jde upilovat jehlovým
pilníkem.
Datum: 15. ledna 2010 20:56
 Odvrtal bych to. Řídítkama bych netrhal. Já kdysi vrtal ruční vrtačkou a to bylo něco, ale elektrickou to máš během chvilky.
Datum: 15. ledna 2010 10:03
Jméno: Ludis
IP: uživatel8473
 Zdra, teď jsem ho na třindě odvrtával - v poho to jde.
Datum: 14. ledna 2010 21:47
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 mne se to taky stalo ja jsem ho vyvrtal postupne prvni mali veci veci a postupne cimdal veci ja sem to tak udelal
Datum: 14. ledna 2010 20:39
 to já to mam odemklý, tak mě to až tak netrápí, přemejšlel jsem o vrtačte ale tu tam asi neohnu, nebo třeba do toho praštit ňákym šikovnym majzlíkem, ta planžeta je pro mě drahá
Datum: 14. ledna 2010 20:03
 ja bych ti to odemkl planzetou....
Datum: 14. ledna 2010 19:53
 pokud je to na bábě jak na fíkoj,tak brutálně trhni se řidítkama,to se pak ta zajištovací apcička urve a ty ho vyndáš,udělal sem to taky tak
Datum: 14. ledna 2010 19:52
 chtěl bych se vás zeptat jak to bylo s jawa 20 to měli uplně všechny ty 20ky revmaplechy nebo od nějakýho roku se už nedělali nebo jak díky.a ještě jak to měli 21ky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 15:06
 ta mala prekopavka stylu (a nejen jeho) byla na konci roku 1975, mam totiz 21 z prosince 75 a ta uz ma hranate plechy a vse, co souvisi a s druhou generaci jednadvacitek (krome pretypovani na 221.100, to se udalo negdy kolem roku 1976 asi)...
Datum: 16. ledna 2010 15:06
 Ja uz je tam taky nemam a to je rok 1979 takze asi pravda
Datum: 15. ledna 2010 18:42
 jj péro má asi pravdu,mám fíka 21 roku 75 má lišty a 21 z roku 76 už je nemá....
Datum: 14. ledna 2010 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 všechny 20 mělí revmaplechy a všechny 21 měli jen bříško...akorát myslím že od roku 1976 se dělali podsedlové plechy bez lišt na obouch typech
Datum: 14. ledna 2010 19:28
 20 je oznacení toho typu ty mely plechy navic a 21 jsou bez plechu, vyrabeli je porad oboje
Datum: 14. ledna 2010 19:27
 caw pls potrebuju helpnout moje 487 mi najednou prestala dobijet. kontroloval sem regulator ale pecka na kontaktech neni a z uhliku mi neleze napeti. bohuzel multimetr mam ve skole a doma mam jenom zkousecku. menil sem uhlik i koukal na regulator, ale furt to nejde. pls pospicha to zejtra bych mel jet na STK. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 14:48
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 nechci bejt rejpavej,ale z uhliků nemá jít zadnej proud,vykonový vinutí je ve statoru,tam má lezt proud...ba naopak do rotoru musí jít proud kvůli buzení!! neni buzení-nedobíjí
Datum: 15. ledna 2010 14:48
 *lamely na komutatoru k sobe
Datum: 14. ledna 2010 20:33
 uz je to vyreseny mel sem v ty desticce dlouhej sroub a ten mi seskrabnul lamely na komutatoru uz to bezi dik moc vsem
Datum: 14. ledna 2010 20:33
 ocistit komutator,pripadne muze bejt KO vinuti na rotoru nebo statoru...zkus dat baterku,nastartovat,vytocit tak na pul plynu a odpojit pri takhle vytocenym motoru baterku,pak dej vedet jestli chcipne nebo ne
Datum: 14. ledna 2010 19:35
 promiň,špatně sem to přečetl. Jestli ti nejde z uhlíků napětí,tak zkus očistit komutátor, dát jiné uhlíky, nebo špatné pružinky
Datum: 14. ledna 2010 19:08
 jestli jsou uhlíky OK,tak si projdi kabely, jestli nemáš nějaký uklepaný.
Datum: 14. ledna 2010 19:05
|



|