Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar jaky číslo má mít hlavní tryska na fichtlovi 21ce slyšel sem že prej 72 a já tam mám 68 s jakou to pojede líp a jaká má bejt origo????díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 19:18
 Já mám 68 a jede mi 90 tak nevim co řešíš když už dělat něco se směsí tak jinej karbec.
Datum: 06. ledna 2010 19:18
 mě stačí ať fichtl jede alespoň 65 Km/h a jsem spokojený nemusím si nějak lámat hlavu jestli to musím nějak štelovat. A jelikož má nové písní kroužky a nemá ještě výbrus tak jede ten můj celkem slušně.
Datum: 06. ledna 2010 17:38
 já mam na 05ce trysku 62 a na mustangu 59 jsou tam asi od nepaměti páč sou slušně ohlodaný a jede to s nima dobře
Datum: 05. ledna 2010 19:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To nejde takhle rict musis jich mit vic a zjistit se kterou to jde nejlpi proc si myslis ze se k delortum doporucuje koupit sada zhruba o 20 tryskach...
Datum: 05. ledna 2010 18:49
 jo přesně 68 stačí,kdyš máš motor aspon v trochu dobrým stavu tak to jede dobře,ale pokud chceš aby to jelo líp dej tu 72 a sportovní filtr,pak by ti to mělo nepatrně víc jet
Datum: 05. ledna 2010 18:21
 Ja tam má 68 a jsem spokojený
Datum: 05. ledna 2010 18:15
 cau draci, chci se zeptat jak to je kdyz mam jinej tp od fika, jestli stitek musi sedet z motorem a v tp je jinej, nebo jak to mam udelat ? mam starej stitek tak jestli mám dat novej z číslem ramu a motoru z toho fika
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 21:36
 To je správna prdel dělat si s českého národa prdel pouze 20 let vás krmime zvratky a vykali komunistickeho kolaboranta vaclavahavla ato jeprdel jsi s vás dělat prdel rozkradli jsme co sedalo státni a privátni majetky a pro vase deti zbyli jen havlovi vykali a zvratky ato jeprdel jsi vás dělat prdel ani jeden komunisticky vrah nebyl potrestán za vraždy bezbraných dětí to je správna prdel si s vás dělat prdel za pár let po havloví revoluci se s komunistických vrahu milijardari stali to je spravná prdel zadlužili jsme vas jen tak malinko a pro prdel aby vase bezbrane deticky meli s toho taky nejakou prdel ato jeprdel kolik primitivnich kasparu s IQ jako ma ex prezident vaclavhavel nechape ze si delame zvas prdel,, a ta revoluce s vaclavemhavlem to jsi komunisticky vrahové s vás udělali jen tak malou prdel ze zrádneho primitivniho schizofreniho alkoholika jsme vám udělali prezidenta, filozova jen tak pro prdel českemu národu a tento neprimitivnějši filosov se boji ukázat veřejnosti i za neprůstřelnym sklem a za toto hrdinstvi má nejvysší státni vyznamenání a doživotni presidentskou penzi to je správna prdel jsi s vás dělat prdel!!!! zapoj se i ty do boje ze zlocincema co vladnou v nasi vlasti!!!!!smrt havlovskym kolaborantum,okupantum vyziva jiridolejsrevolucionar@gmail.com http://www.dostklause.cz http://www.cibulka.com http://www.cs-magazin.com,http://hedvicek.blog.cz/www.stopprocenzuru.cz‚www.czechoffice.org,www.sinagl.cz
Datum: 21. srpna 2010 21:36
 musí sedět číslo rámu a nemusí sedět číslo motoru bo se bere jako náhradní díl. Někteří to kontorlují tak je ovšem na to upozornit že se bere jako nd.
Datum: 06. ledna 2010 17:35
Jméno: Standa
IP: uživatel3192
 Hele je to jednoduchy,potrebujes platnej TP, na rámu stitek kterej sedí s TP,barva by mela sedet s TP,ale ta se muze prepsat......cislo motoru sedet nemusi,takze ho neres......kdyby na STK remcali,dodatecne se vymaze..... nedavno sme delali evidencku na mopedautu......motor nesedel vubec a vymazanej z TP nebyl....nerekli ani slovo.....jen na nem byl stitek,na kterym skontrolovali par prvnich znaků,jestli to sedí(typ)......coz u fichtla ani nehledaj....
Datum: 05. ledna 2010 18:27
 Ahoj. Dnes jsem se po dlouhé nemoci 2x déle jak vánoční prázdniny  vrhl na novou elektriku. Bohužel jsem za hodinu stihl jenom přepínač světel takže pokračovat zas zítra. Ale tentokrát už nevyužívám pájku, ale ve slevě jsem si koupil za 300 Kč takové kleště s měnitelnými čelitsmi na dutinky či faston konktery a je to úplná balada  Všem doporučuji. Viz. menší foto http://bobacz.rajce.idnes.cz/Nove_elektroinstalace/ .
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 17:06
 já když něco stavím s elektra tak to do kalafuny ponořím úplně ať celý ten drát a potom trochu cínu a nechám nahřát a ono se to samo po té kalafuně rozteče.
Datum: 06. ledna 2010 17:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejdřív ten drátek pořádně prohřej pájkou a pak k tý pájce s drátkem přilož sín a musí to držet
Datum: 05. ledna 2010 22:05
 ne protože vždycky když to do ní namočím okamžitě se spálí a vliv žádnej
Datum: 05. ledna 2010 21:49
 a používaš kalafúnu??? ta ti pri pajkovani vie dosť pomocť
Datum: 05. ledna 2010 21:04
 Čau zajímalo bi mně co používáte za cín na pájkování mně dycky steče a nedrží na drátu ale když jsem sáhnul do starýho spoje šlo stim krásně pracovat dík za odpovědi.
Datum: 05. ledna 2010 20:28
 já jsem na to jedenkrát kliknul a mě ten fichtlkrámek pomalu načítá tak jsem dal dvakrát aktualizovat a zobrazilo se tolikrát
Datum: 05. ledna 2010 18:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A proč nám to píšeš osmkrát???
Datum: 05. ledna 2010 18:51
 hmmm já jsem chtěl taky na klíček ale nebyly prachy. Tak jsem si u pana gelnnara koupil bošák.
Datum: 05. ledna 2010 18:48
 hmmm já jsem chtěl taky na klíček ale nebyly prachy. Tak jsem si u pana gelnnara koupil bošák.
Datum: 05. ledna 2010 18:48
 hmmm já jsem chtěl taky na klíček ale nebyly prachy. Tak jsem si u pana gelnnara koupil bošák.
Datum: 05. ledna 2010 18:48
 hmmm já jsem chtěl taky na klíček ale nebyly prachy. Tak jsem si u pana gelnnara koupil bošák.
Datum: 05. ledna 2010 18:48
 hmmm já jsem chtěl taky na klíček ale nebyly prachy. Tak jsem si u pana gelnnara koupil bošák.
Datum: 05. ledna 2010 18:48
 hmmm já jsem chtěl taky na klíček ale nebyly prachy. Tak jsem si u pana gelnnara koupil bošák.
Datum: 05. ledna 2010 18:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já mám od Sesy odbjednanou spínací skříňku s klíčem na fika. ulehčí to jízdu ve městě a hlavně už sami od sebe nebudou uvolňovat 40 let spájené drátky. Hlavě se těším, že to nebudu muset zamykat, ale jen vytýhnu klíček a už s tím nikdo neodjede
Datum: 05. ledna 2010 18:45
 to pocínování je dobré je to lepší aspoň máš jistotu že to dobře vodí ale když tam dáš ještě smrš´tovací bužirku a pořádně to zcvakneš tak to ani cínovat nemusíš ale je to lepší
Datum: 05. ledna 2010 18:38
 i ja používam fastony ale drôt pred tým ako vložim do fastonu tak ho pocínujem je to odlonejšie potom proti ohybu a hlbne u prepinači svetiel
Datum: 05. ledna 2010 18:31
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 čau,chci se zeptat jestli převodový olej CINOL PP 90H je vhodný na namazání pionýra 21.poradte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 18:05
 Čus draci mam dotaz mam jawa 250/559 koupil jsem ji a zezačatku jezdila docela dobře ale jak sem to začal točit tak šla jen tak 3/4 plynu a konec a potom zdechla taksem vičistil karbec novou svíčku udelal zapalovaní ale jako u fichtla nevím kolik ma mit original ale de o to že proste se na zapalovaní neda najít poloha aby jel normalne střílí mi to s vejfuku ale i dosání rostřelilo mi to i filtr nevíte co to muže bejt muže to delat i ložisko na klice nebo ja už nevím jinak baterka ok cívka ok nevim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 2:15
Jméno: Horst
IP: uživatel8419
 Jenco souhlas-presne tak....
Datum: 07. ledna 2010 2:15
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Zkus ložisko,jestli nemá vůli na výšku.To se pak nedá seřídit, a pálí si to ,jak chce.Zkontroluj taky vačku,jestli není odřená hrana,to se taky blbě seřizuje.
Datum: 05. ledna 2010 22:54
 panelka má byt predstich 4mm ked si to nastavil podla fika takze 1,5-2mm tak to je zleee lebo má podpal
Datum: 05. ledna 2010 17:32
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 21:03
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 standa: a řekl bych že ještě kaslík, ta nadrž je stejně nějaká pomačkaná pokud se nemílim
Datum: 05. ledna 2010 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel3192
 neprijde vam divny,ze ma vsechno "chromovany" a kola natřený štetcem na cerveno??tam jediny co je chromovany je svetlo,predni blatnik a vyfuky  a stejne se mi to nelibi......
Datum: 05. ledna 2010 19:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já bych spíš řek,že ta přední maska a a přední šavle sou něco jako tou stříbřenkou jak psal rosi,ale blatníky,plechy a nadrž je chrom.
Datum: 05. ledna 2010 18:55
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ty plechy nejsou chrom.když se podíváte na ten přestup obroučky světla a toho plechu za světlem...to bude střibřenka ve spreji nebo tak něco mám to taky doma
Datum: 05. ledna 2010 18:41
Datum: 05. ledna 2010 18:17
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Se divim,že taky nevyleštil motor
Datum: 05. ledna 2010 17:48
 než že by se mi to nelíbilo ale někteří to fakt přehánějí
Datum: 05. ledna 2010 17:43
 chromy pekny ale je jich moc, kdybych nechal nadrz vejfuky parabolu kola a cervenej lak bylo to lepsi .)
Datum: 05. ledna 2010 17:42
Datum: 05. ledna 2010 17:28
 zdar draci
jezdíte v tomhle počasí ?? me to moc nebaví lepčí je leto a voda ale jinak at vam slouží fichtly i v roce 2010
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 18:08
 jazdiť v zime na cestných gumách je čistá smrť ja mám drapak KING TIRE amer. značka ale made in china ale celkom vpohode ale trebalo by aj do predu lebo koleso furt uteká zase v lete zbytočne deriem ten drapak lebo nemám iný plášť
Datum: 05. ledna 2010 18:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já jsem jel včera ke kámošovi. cca 2 km po sněhu, kterej byl uježděný, zledovatělý a v cca 16:45 což už je tma. Jedu, jedu a najednou začalo zadní kolo jet někam jinám než přední. cca z rychlosti 30 km/h jsem to položil. Krásně jsem dokolouzal. Stroj (Jawa 05) také. Nikomuse nic nestalo. Stroj přistál na lyže úplně jemně. Tak jsem to nakopl a jel dál  Fakt si dávejte bacha. jel jsem po rovině a v té tmě jsem neviděl, že jsem se dostal do koleje a už jsem ležel.....
Datum: 05. ledna 2010 18:01
 j ja zima na jazdeni  ja uz som nejezdil od listopadu
Datum: 05. ledna 2010 17:35
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 já sem jezdil v neděli,ale jo lepší je to v létě krásně v tričku.ale byla to dobrá sranda
Datum: 05. ledna 2010 17:32
 Souhlas mě to též nebaví fichtl od sněhu a venku mrznout to mě nebere. Ale zase pro ty co crosí a tak to je príma počasí
Datum: 05. ledna 2010 17:29
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8410
 čau draci hele nevíte která je nejlepší svíčka na fichtla 20???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 18:20
Jméno: havex77
IP: uživatel1058
 ja mam bosch se širokou elektrodou a točí ti jak blázen
Datum: 09. ledna 2010 18:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je fakt ta NGK je dobrá ale už se mi taky parkrát stalo že jsem jí ulil a prostě jsem ro už nerozběhnul...ale stačí jí pak vyndat a očistit a zase jezdí
Datum: 05. ledna 2010 22:10
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 No já nevím určitě se tu najde nekdo kdo se mnou nebude souhlasit ale z mých zkušeností bych ti doporučil NGK B7HS ... me to s ní oproti brisce točilo mnohem víc ...ale zaporem je nachylost na ulití
Datum: 05. ledna 2010 19:31
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 No já nevím určitě se tu najde nekdo kdo se mnou nebude souhlasit ale z mých zkušeností bych ti doporučil NGK B7HS ... me to s ní oproti brisce točilo mnohem víc ...ale zaporem je nachylost na ulití
Datum: 05. ledna 2010 19:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Obyč brisk n15C.
Datum: 05. ledna 2010 18:02
 čau draci jak a na jaký parametry mám upravit pouzdra v motoru jawa 21 dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 18:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já jsem to osobně ještě nedělal, ale dělá se to ručním soustružníkem na velikost čepu. Aby ten čep jsi tam těžko, ale přeci nacpal rukou. ne kladivem a ne tak aby tam lítal volně.
Datum: 05. ledna 2010 18:04
Jméno: Tumic
IP: uživatel8342
 Čau hoši mam problem když se chci rozjet na rozltalačení na jedničku a zmačknu spojku netočí se mi zadni kolo a to by normaně mělo.......... jako když na to skočim tak to trochu de nakonec se to rozjede ale jako teda deto docela ztěžka nevíte jak to mam opravit předem dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 21:18
Jméno: tumic
IP: uživatel8342
 bylo to tim šroubem dík
Datum: 05. ledna 2010 21:18
 zkus to roztlačit na dvojku...
Datum: 05. ledna 2010 16:37
Jméno: tumic
IP: uživatel8342
 díky
Datum: 05. ledna 2010 15:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 zkusil bych to samé. možná v této zimě zatuhl olej. A další věc- možná to rozlačuješ na něčem kluském
Datum: 05. ledna 2010 15:13
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 trochu skus přitáhnout štelovací šroubek ale pokud když máš jedničku držíš spojku a máš to nastartovaný a nějak to nejede do předu tak bych to neřešil.ale
taky už mužeš mět lameli K.O
Datum: 05. ledna 2010 15:07
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdar,hele určitě vsichni znáte hondu NSR 125r a ja sem chci zeptat lesti kdyby jsem ze spoda dal do nádrže nejaké snímací čidlo ze kdyz by tam byl např 1l benzínu tak by se me zapla kontrolka ze mam malo benzínu,slo by to nejak ??a kolik by to stálo ?diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 21:00
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 standa> tak to potom jo  ta moje ma jen 17kw jinak zéma co bych delal? no asi bych nejezdil tak casto je to neco jako s autem ktery mam
bez problemu si veme 13L klidnou jizdou a taky si nemuzu dovolit snim litat deno denne
Datum: 05. ledna 2010 21:00
Jméno: Standa
IP: uživatel3192
Datum: 05. ledna 2010 19:48
Jméno: zéma
IP: uživatel8303
 co byste teprv dělali třeba s čízou 175 která žere 4-6l na 100 nebo s Jawou 350 která žere 7-9 l na 100
Datum: 05. ledna 2010 19:00
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 stando ono dost zalezi na stavu jestly jsi mel nejakou vranu no tak to bodejt  s klidnou hlavou 3,5 l/100 km  jinak ...... primax69 vykasli se na hladove oko ono te nezabije sem tam zastavit a kouknout do nadrze
Datum: 05. ledna 2010 18:15
 njn,to sou ti co sou zhilý se podívat do nádrže kolik tam toho maj.Nejlepší je si po přijetí dom vše doplnit
Datum: 05. ledna 2010 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel3192
Datum: 05. ledna 2010 15:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja mam NSR k tomu cidlu mas tam snad kohout kde je rezerva? ja nevim ale me to nedela problem obcas zastavit
a juknout do nadrze jestly tam je benzin jinak to cidlo se da sehnat dalo se to tusim sehnat na scoter-tuning.cz
Datum: 05. ledna 2010 15:17
 Zdarec, chtěl bych se zeptat, chci si dělat vlastní nádrž a chtěl bych ju pájet na měkko cínem. Chcu se zeptat jestli se nádrž nějak ošetřuje uvnitř, aby to dokonale těsnilo nebo se nechá jenom holej plech, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 10:34
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
 Problém je, že já COčko, ani autogen nemám, jenom elektriku a tou ty plechy prostě nesvařím, pájení není až tak nákladný...
Datum: 06. ledna 2010 10:34
 hmmm podla mna by to bolo najlepsie z autogenem ako u pionyra alebo na vsetky jawy sú robené
Datum: 05. ledna 2010 17:44
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 já s tím taky nemám zkušennosti,ale já bych to asi dělal céočkem
Datum: 05. ledna 2010 17:20
Datum: 05. ledna 2010 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel3192
 hele ja to teda nikdy nedelal,ale nebyla by lepsi treba mosaz?? precejenom cín se ohřeje rychle a díra je na světě.....
Datum: 05. ledna 2010 15:30
 nazdar borci potreboval by som schemu zapojenia elektriky na pitbike 125 2cievky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 12:47
 Pro ty co maji jakou koliv pripominku ci podmet k zarazeni novych dílu atd tak tu podmet@gmail.com necht pisou sem ALE POZOR NA TYTO MAIL NEODPOVIDAM,,staci me jedna mail adresa na ktere se sem uz propsal k dnesnimu dni 24703 mailu za 3 roky,,takze se setrim
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 16:19
 a jak se tedy resi pokud ma ojnice vuli ?? to se neda jako vubec vyresit ??
Datum: 08. ledna 2010 16:19
 dokovoj,,tu nikdo novou nedela
Datum: 08. ledna 2010 14:02
 kordi no slava,,,,, ja to vedel ze bote je jinde,,
Datum: 08. ledna 2010 13:45
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 chtel bych se zeptat na ojnicni lozisko pro jawu 555...nemuzu sehnat nikde nikoho kdo by to rozlisoval a mel to lozisko..? da se toto lozisko sehnat (mezi ojnici a klikovku) ? je slozite to rozlisovat, dik za odpoved seso, hezkej novej
Datum: 07. ledna 2010 18:38
 Tak seso,i vy ostatní kteří tuto diskuzi sledujete.Problém není ve špatně změřené ojnici nebo ve špatně poslaném ložisku z fichtlkrámku.Ojnice není totiž CKR,ale je na ní JA.To bude celý problém.Sehnal jsem si totiž origo ložisko na CKR a pístní čep 14,1 tam zaboha nedostanu.Ale 14,0 tam jde bez problemu.Tim je to vyreseny.
Datum: 07. ledna 2010 12:14
 draku ty muzu specila objednat nou problem
Datum: 05. ledna 2010 21:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A taky by se mohli hodit drapaky na fika cos tu jedmou mel
Datum: 05. ledna 2010 20:32
 : Ondragam jak jsi prisel ze meil nefunguje? ma fachci,jinak vyfuky nou problem ale rafky jen hadravej,, pac u pul bubnu jsou derovane obracene neboli jinak nez standart
Datum: 05. ledna 2010 18:29
 Tak je to vyřešený,asi jsem oko špatně změřil.A nebo se mi mohlo natahnout,kdovi jak dlouho jsem s tim poskozenym loziskem jezdil,rozebiral sem to az po 2 zavodech,uz po tom prvnim se mi zdalo ze v tom lehce zvoni.Doufam ze nebude ojnice káó.
Datum: 05. ledna 2010 17:30
 SESO, tvůj meil nefunguje. Ale k věci: Daly by se zařídit nějaké repliky na čezetu 150 kývačku? Třeba výfuky, ráfky a jiné věci, výfuky jsem viděl snad jen jednou a za 5000 bez kolen. Jen někdy do budoucna, teď bych je stejně nekupoval.
Datum: 05. ledna 2010 17:18
 draku ja sem to ted overil mam jen 14x18x13H a to jdne na ckr,,s ti fotky nevidim poradne a tka ti posilam mail s fotkou dvou druhu
Datum: 05. ledna 2010 17:10
 Základní problém je v tom, že průměr oka není 18mm, ale 18,1mm, tím pádem lze použít standartní ložisko K 14X18X13 SKF
Datum: 05. ledna 2010 17:02
 Takže ty seso vlastně máš ložisko,které se prý nedělá.  To je dobře že tě máme.Díky ti  Objednám si teda ted behem ledna to 14,1x18x13 + jeste si mi v prosinci psal ohledne tech pistu na pio 41,00 a 41,25 ze budou nekdy kolem 20 ledna,tak to pak sfoukneme najdenou.Ono toho bude zase vic,mam chut na jedno VAPE a na dalsi ojnici s jehlou nahore a na ........... Jeste neco pribude  Tak se nezlob ze jsem otravoval,hlavne ze se vse vyjasnilo.
Datum: 05. ledna 2010 16:45
Datum: 05. ledna 2010 16:25
 draku ja mam fakt na ckr horni lozisko,,posli mi foto toho nepovedenyhi loziska,, asi mas neco co se splatlo za ckr,,
Datum: 05. ledna 2010 16:15
 Oprava,je tam v nabídce pouze 14x18x13
Datum: 05. ledna 2010 15:54
 A ani toto ložisko (14,1x18x13) není v nabídce fichtlkrámku.Je tam pouze ložisko 14,1x18x13
Datum: 05. ledna 2010 15:53
 Výstružníkem do ojnice neuděláš ani hovno,vžyť je to kalený!!!Pro sesu:ojnice,které mám v pionýrech jsou CKR nahoře s jehlovým ložiskem.Průměr oka je 18,čep je 14,1,šířka oka ojnice i ložiska 13mm.Jenže toto ložisko se v rozměru 14,1x18x13 nedělá!!!Dělá se pouze 14x18x13,což pasuje na pístní čep z babetty.Znamená to,že pokud každému,komu odejde horní ložisko (na pístním čepu) tak bude muset s touto ojnicí přejít na čep 14,tim pádem na píst z babetty,nebo jak???Když se ložisko 14,1x18x13 prostě NEDĚLÁ.............
Datum: 05. ledna 2010 15:30
 kordinaz>>> mozno ze by si vedel to udelat aby sa to pasovalo z babetty > s vystruznikem udelaj dierku v ojnice na 18,1mm a bude do toho pasovat lozisko z babety
Datum: 05. ledna 2010 13:30
 kordi a pros jsi chned nepisknul,,ja vedu horni lozisko na ckr ale awina a w-moto maji prave z babety lozisko,,to ma taky,,, ale ckr ma jinaci,,, takze posli foto toho co potrebujes a ja toho dodam,,lebo loziska jsem apeloval 2 roky na dodavatele az mi je dodal,,
Datum: 05. ledna 2010 12:53
 fiha,, draku,, kdyz jsem zacil,,tak to melo byt jen o fichtlu a babce,, pak jsem se znazil vstrict kazdemu kdo ma vice moto v garazi abyych ho mohl potesit, ,jasne nejake budou ale nejvic bude obsach 50 ,,, netlacte me,,delam co muzu,,
Datum: 05. ledna 2010 12:15
 Nazdar SESO,nazdar draci.Měl bych na Vás na všechny jednu drobnost.Přihodilo se mi,že sem zlikvidoval na závodech v Košicích 30.12.2009 jehličkový ložisko nahoře na ojnici.No a protože jsem měl náhradní tady z fichtlkrámku,řikám si pohoda,vyměnim a pojede se dál,páč nebylo nic ani válci,ani pístu.Jenže ouha,náhradní ložisko má vnitřní rozměr 14,0 !! nikoliv 14,1 jako pio píst.Tak sem se vypravil do prodejny Cravt tady u nás v Táboře,ale bohužel ložisko 14,1x18x13 není možné ani objednat,potože se "prý" nevyrábí!!!Toto samé mi řekli i v další specializované prodejně na ložiska.Nezbývá než při zničení ložiska přejít na babetu píst,tím pádem odspoda zkrátit válec???Nebo se tyto ložiska dají sehnat přes výrobce ojnic,tím pádem JEN přes fichtlkámek???
Datum: 05. ledna 2010 12:14
Jméno: mabode
IP: uživatel1554
 Zdravim!Chtel bych se zeptat na vsechny pripravky na rozpuleni motoru,stahovaky lozisek atd...diky moc..d¨kdyz tak dejte odkazy na weby kde jsou navody k jejich vyrobe..diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 15:37
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 jaj sry ja na to zapomel
Datum: 05. ledna 2010 15:37
 ja ti poslem na to dneska návod
Datum: 05. ledna 2010 13:36
 Zdar, poradte niaky Motoshop ve Vsetínskem kraji,dakujem.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 16:25
Jméno: putin28
IP: uživatel8409
 Aleš jo dekuji pujdu se tam podivat potrebujem hlavne diely na pioniera nevies ci by nemal plecharinu?
Datum: 05. ledna 2010 16:25
Jméno: aleš
IP: uživatel8014
 Ahoj, jestli sháníš motoshop na náhradní díly jawa/čz, je na Vsetíně pod horním náměstím výborný obchod a opravna Motoopravna Antonín Janda.
Kdybys měl zájem, pošlu Ti mapku.
Datum: 05. ledna 2010 15:06
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 myslíš ve zlínském ne?
Datum: 05. ledna 2010 14:21
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Ahoj draci, chtěl bych se zeptat kde bych mohl sehnat digitální (indukční otáčkoměr) za rozumnou cenu? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 14:29
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Zdar, neberte to jako inzerci, pouze odpovídám. Hele já prodávám něco podobnýho, taky je to otáčkoměr a měřič motohodin. Ale mám to za hodně příznivější cenu. Jak bys měl zájem tak napiš na sagosek@seznam.cz Je úplně nový, návod je k tomu.
Datum: 05. ledna 2010 14:29
Datum: 05. ledna 2010 11:12
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 draci opět dotaz,rozpůlil sem motor z pařeza protože nešlo startovat,zjistil sem že je ulomenej jeden zub na startovacim segmentu tak řikam jeden zub s tim jít musí startovat,tak sem to složil a šlo to.jenže sem složil spojku,válec a zapalování a uš to nešlo,tak sem to znova rozebral a složil a šlo to,jenže neš sem tam zase naskládal ostatní věci tak to zase nešlo,čim to muže bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 15:44
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 ani jedno to bejt nemuže,spojku nemam dotahlou vůbec protože tam nemam vůbec kryt zapalování zatim ani tyčku a lamela je nová
Datum: 05. ledna 2010 15:44
 jestli se ti toci spojkovej kos tak mas moc utazenou spojku, nebo v riti lamelu
Datum: 05. ledna 2010 15:14
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 14:35
Jméno: M
IP: uživatel5275
 Dle mě by to nevypadalo nejhůř. Podobný masky i když s kulatym světlem měla Jawa na soutěžákách. Rozhodně lepší než nějaká dvouoká maska od ufa a pod
Datum: 05. ledna 2010 14:35
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár draci jaké jsou výhody a nevýhody stočené kliky na fíka ? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 19:21
Jméno: filip
IP: uživatel924
 kdyz je hodne stocena tak to nejede v nizkejch otackach
Datum: 08. ledna 2010 19:21
Jméno: Mapro.
IP: uživatel7174
 nevyhody : setrvacnost..
Datum: 05. ledna 2010 15:05
Jméno: Standa
IP: uživatel8396
 Vetsi spodni komprese,rychlejsi roztaceni motoru......
Datum: 04. ledna 2010 21:52
|



|