Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravím měl bych dotaz narvu do rámu z hranatý 175 motor ze 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 22:40
 no ten motor můžu mít od kámoše zadarmo ale nevím jestly se mám vůbec snažit
Datum: 29. prosince 2009 22:40
 tak když máš doma ten motor a jestli máš i rám,tak to můžeš zkusit,ne?
Datum: 29. prosince 2009 22:09
 já ten motor právě nemám mám nej tu 250 tak ted nevím co
Datum: 29. prosince 2009 17:38
 tak samozrejme ze kdybys predelal drzaky tak by se tam vesel,ale bude to pekna prace,navic motor typu 455 ve srovnani s motorem 477 neni az takovej zazrak,nech tam hranatou 175
Datum: 29. prosince 2009 17:33
 a kdybych držáky předělal vešel by se tam???
Datum: 29. prosince 2009 17:29
 a kdybych držáky předělal vešel by se tam???
Datum: 29. prosince 2009 17:18
 drzaky motoru sou uplne jiny,nepude tam
Datum: 29. prosince 2009 16:50
Datum: 29. prosince 2009 16:34
 Nazdar Draci. Když mi klepe píst(8) do hlavy, je rozdíl přidat těsnění válec - hlava nebo válec - motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 13:59
Jméno: standa
IP: uživatel8330
 pokud mas 8.vybrus,tak uprav hlavu aby do ni pist neklepal,nic zbytecne nepodkládej.......
Datum: 29. prosince 2009 13:59
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau existuje něco abych mohl utěsnit mezi válcem a kolenem od karburace ? kromě těsnění normálně papírovýho ? !
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 18:12
 muzou mit stejnou ip,taky mam se sousedem stejnou ip,a navic mistlin je tu uz registrovanej taky.
Datum: 29. prosince 2009 18:12
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 Malo tam byť Verejnú Ip.
Datum: 29. prosince 2009 16:57
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 Ak má ich poskytovateľ verejú Ip tak z iternetu ich vidieť pod tou istou IP. Stačí ak majú internet od tej istej firmy.
Datum: 29. prosince 2009 16:55
 oni dva mají stejnou IP to je divný
Datum: 29. prosince 2009 15:27
Jméno: MycatwatchesME
IP: uživatel6311
Datum: 29. prosince 2009 15:02
 Zdá se mi, že pan Petr Styblík alias qwertzuiop IP: uživatel5767 nemá asi co dělat, když si píše sám dotaz, aby na něj pak mohl odpovídat.
Datum: 29. prosince 2009 14:51
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Klingerit treba...
Datum: 29. prosince 2009 13:25
 dej ho klíďo i pod jefuk tam vydrží taky je do 500 celsia koupiš ho v každý mototechně
Datum: 29. prosince 2009 13:14
 ČERVENEJ SILIKON
Datum: 29. prosince 2009 13:11
 s kamosem sme tam dali vyriznutej kousek z gumy od auta,tesnilo to krasne ale ze zacatku to smrdelo jak se ta guma pripalovala..
Datum: 29. prosince 2009 12:49
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 17:10
 A třeba taky ne....
Datum: 29. prosince 2009 17:10
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 12:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 O cislo vetsi
Datum: 29. prosince 2009 12:06
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Já ten filtr mám taky ... neda ten v chromu zatim jsem nejezdil ale zatím jsem zkusmo dal 75 ... budu mít ještě stejskyho sadu .. podle mě by mohla stacit 72 - 74 ale to je jen odhad samozrejme taky zalezi individualnne na tvym motoru
Datum: 29. prosince 2009 11:35
Jméno: matys127
IP: uživatel8125
 čau draci, potřeboval bych poradit jakej tip barvy se dával na jawu mustang ,,modrá nebo oranžová,, a jestli se dá ještě někde koupit a ještě jestli mam pot to dát základovku a jaká je nejlepší. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 15:48
 no jak pišete tak to je všechno pravdu třeba muj bracha měl červenýho
Datum: 29. prosince 2009 15:48
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 to vazne nevim sorry ale nekdo ti to tu rekne nebo se jdi zeptat do nakyho kramku kde prodavaj barvy atd.
Datum: 29. prosince 2009 12:56
 promiňte že se tady do toho pletu ale nevíte číslo té světle modrá barvy?
Datum: 29. prosince 2009 12:36
 a delali aj celé v kostovej farby (najstarsie)
Datum: 29. prosince 2009 12:24
Jméno: MyCatWatcheMe
IP: uživatel6311
 hoj ... no ja mam nadrz oranzovou ... kamos ji má svetle modrou ... origo ... ale jak rika dan dali ruzny barvy ale podle me jsou hlavni oranzova a svetle modra ...
Datum: 29. prosince 2009 11:45
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 no ja mam ho v originálu orandzovyho ale delali se i cerveny a modry
Datum: 29. prosince 2009 11:27
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Dobry den, mel bych prozbu jestli se da nekde sehnat hustikla co byla pod sedadlem u 20.. a nebo jak byla aspon dlouha. Dekuji predem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 18:20
Datum: 29. prosince 2009 18:20
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 a ta se da bezne koupit ???
Datum: 29. prosince 2009 14:45
Jméno: david
IP: uživatel368
 je tam ta sama jako na kole favorit
Datum: 29. prosince 2009 14:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taky bych ji chtěl, ale nevím velikost ani tip ani kde ji sehnat
Datum: 29. prosince 2009 12:53
 taky by me to zajimalo
Datum: 29. prosince 2009 11:16
 čaute chtěl bych se tě seso zeptat máš na skladě pružiny do předních vidlic na čz 175/477??díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 9:34
Jméno: fichtlboy
IP: uživatel8066
 Zdar draci, můžu nalít do jawy 20, 21 tento olej ?
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/13-1-Motocyklove-oleje-2T/8-2-Prevodove-oleje/5/269-Agip-Gear-Synth-SAE-75W-90-1l/description#anch1
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 14:32
Jméno: fichtlboy
IP: uživatel8066
 ok, dík
Datum: 29. prosince 2009 14:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Přesně. stojí asi 80 kč a maže super! měl jsem tam olej za stovku a spojka se mi kouksla na koši. dla jsem tam tento a nic.
Datum: 29. prosince 2009 12:54
 Nemá cenu kupovat tk drahej oil do fichtla.Bohatě stačí PP80-90
Datum: 29. prosince 2009 8:32
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 Zdar draci mám menší dotaz,vím nepatří sem ale třeba to bude někdo vědět,jak je dlouhá ojnice na simsona s51.dík,a sory že sem lezu s takovým dotazem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 0:33
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Zdar draci, jak funguje u fichtla ta rezerva? skoumal sem nádrž aají kohout, ale nepřišel sem na to kde by se mohl benál ukrejvat
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 16:36
 Mě nefunguje rezerva. Dal jsem asi špatně těsnění naopak i když pochybuji že to jde otočit a nebo je už staré a vždycky když někam jedu musím otočit kohoutek nahoru
Datum: 29. prosince 2009 16:36
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 Tu trubičku tam mám  ale takle sem o tom nepřemejšlel díky
Datum: 29. prosince 2009 1:32
 ja tu trubicku z kazdyho kohoutku vzdycky vytahnu,protoze sem zvyklej poustet benzin dolu,a to je vlastne tou trubickou,a ja si pak myslim ze mi dojde benzin pritom tam mam vzdycky jeste tech 5 cm benalu
Datum: 29. prosince 2009 0:56
Jméno: wink
IP: uživatel7709
 neasi nefunguje more
Datum: 28. prosince 2009 23:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v tom kohoutku je trubička která kouká do nádrže cca5cm takže když otočíš kohoutek dolů tak to teče jen tou trubičkou a když ho dáš nahoru tak to teče vedle tý trubičky chápeš??možná máš tu trubičku vypadlou
Datum: 28. prosince 2009 23:19
 Zdar hale bude vypadat dobře babetta když bude mít bílou kostru, a přední vidlice, a jinak zbytek modrý (jako třeba nádrž, blatníky,kryty ? bude to hezký ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 14:47
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Hnus!
Datum: 29. prosince 2009 14:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já bych to nechal jako originál tzn. modrej rám, bílé blatníky, modrá nádrž
Datum: 29. prosince 2009 12:56
 fuj!
Datum: 29. prosince 2009 12:25
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 istline tenhle dotaz jsi sem dal snad pošesté ... já říkám udělej si to podle sebe jak chces a už s tim neotrevuj
Datum: 29. prosince 2009 7:38
 už ho mám přidej si mě
Datum: 29. prosince 2009 0:00
 dej mi natebe prosím těicq musím se tě na něco zeptat prosim nepiš díkec
Datum: 28. prosince 2009 23:59
 já myslím že jo jestli se bude líbit tobě tak pak nejni co řešit
Datum: 28. prosince 2009 23:58
Jméno: wink
IP: uživatel7709
 Zdur mate nekdo pls nakej kontakt na nekoho kdo upravuje motory do fika? dik more
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 9:34
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Upravy jedine od stejskyho nebo frikulína, těch schopnejch tuneru je samozrejme víc .. ale ti co to dělají nejenom pro sebe znam jen tady ty dva
Datum: 29. prosince 2009 9:34
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Nemuzu si pomoct, ale kdyz si procitam diskuzi, tak bych od toho cloveka nechtel ani trysky do karbce...
Datum: 29. prosince 2009 8:07
 http://wobby23.svet-stranek.cz/nova-stranka-88616/ moje stránka
Datum: 29. prosince 2009 0:15
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
Datum: 28. prosince 2009 23:10
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 23:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 právě že nebyli  byli tam obě 18z   čuměli jsme na to jak péra z gauče...a na tu 2 to mělo takový divný zvuk a furt jsme nevěděli čím to je..ted nám to bylo jasný protože ty kolečka pořádně nezapadaly do sebe
Datum: 28. prosince 2009 23:22
 na té 2ce nebyly ty kolečka 19 2x?
Datum: 28. prosince 2009 22:39
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nebyl náhodou ten tmel takovej žlutej ?a křehkej ?něco jako těsnění do oken nebo co
Datum: 28. prosince 2009 22:32
 Nevíte kde by se dala sehnat ta převodovka co se dělal pro fichtly ....myslí ten 4Q a netu sem o něm nenašel ani zmínku.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 19:22
 taky hodim slovo do pranice - dneska uz se da udelat i 6Q (prevodovka z nejakyho pitbika), davaj se 5Q z J90 jak rekl standa no a pak je dost proflakal uprava ty 4Q z CZ...jinak prvni parezy (serie asi tisicovky kusu, dala to Povazska nejaky maly firme a ta tam davala 4Q z CZ seriove, dnes je jich neuveritelne malo, na obrazku sem videl jen jednoho parizka, je to docela znama fotka, poznas ho podle pravyho deklu) ale je to pracny...gdyz sem videl co to obnasi narvat tam toho 5Q, ted to ma jeste jiny velikosti, musi se upravovat spojka atd atd, je to pro opravdovy gurmany a ty, co to umi...navic si to dela kazdej sma a malogdo rekne jak...pokud sem te temahle kecama neodradil tak na jawa-50.cz sou asi 2 nebo 3 navody jak to udelat...je to secko o vybave, penezich, zkusenostech, potazmo zrucnosti, v neposledni rade o chtici (abys to nezacal delat a pak po tydnu sis nerek - to pracny, me to nebavi) a taky se musis postavit pred otazku - stoji mi to za to? stejne je to secko na tobe...
Datum: 29. prosince 2009 19:22
 No právě ale na některej fichtl cupech jsou jenom povolený tyto 4Q ale nikde o nich ani zmínka slyšel sem že se jich udělalo něco o kolo 1000 kusů ale kde jsou to nikdo neví
Datum: 29. prosince 2009 10:47
Jméno: standa
IP: uživatel8330
 hele nepocitej ze nekde sezenes planky prevodovek a valcu z tehdejsich dob na netu...... neco malo komercniho proslo do eteru......viz krejbichovy upravy.....ale to je vsechno.....taky by me to zajimalo,ale smula...... dost dela lidová tvořivost  dost se toho taky najde po archivech fabrik  ale treba jak narvat do fika 5 kvalt z Jawy 90 nebo 4 kvalt z čízy vymyslíš i sám doma.....muzes si k tomu precist kus chytryho textu na kazdym druhym skopirovanym webu.......
Datum: 28. prosince 2009 23:18
 pokud vim tak 125 a 175 maji uplne stejny prevodovky,ale abys to tam dostal tak musi vyrezat kartery a navarit tak kus karteru z cezety..
Datum: 28. prosince 2009 23:12
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 dávají tam hodně převody s čz 175 ale slyšel sem že i třeba s čz 125 nebo buhví s čeho.no ale u každé se musí upravit kartery
Datum: 28. prosince 2009 22:22
 kdyz hledas tak najdes,najdes navod na aplikaci cezetacky rychlostky do karteru z fika,ale predem ti rikam kasli na to
Datum: 28. prosince 2009 22:20
 nazdar draci napise mi nekdo prosim rozmer loziska co je v kole u pio. a jeste nejakej figl jak to ložisko stama dostat a jeste problem nevite jestli by neslo nejak jednoduse spravit to ze kdyz trochu vic potocim jednicku a chcu rychleji dat dvojku tak mi tam skoči nekdy neutral pulit notor se mi nechce jelikoz ni to zas tak nevadit kdyz jedu klidne tak se bezproblemu tam dam 2
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 11:06
 jj dik za rady s tym ložiskem to uz nejak vymyslim
Datum: 29. prosince 2009 11:06
Jméno: Smajdalf
IP: uživatel8272
 je to 6201, na 100%
Datum: 28. prosince 2009 22:35
 Myslím že ložisko v kole je 6201 ale nejsme si jistej ...
Datum: 28. prosince 2009 22:31
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 rozměr ložiska si nepamatuji ale až ho vyděláš tak to tam bude napsaný.ložisko vyděláš tak že si vezmeš tyčku ale nesmí mít zabroušený hrany kolo si dáš
na nějakou podložku třeba na kovadlinu a tu tyčku dáš na spodní ložisko a jakoby zašprajcuješ z vrchu o to ložisko a tukáš a potáčíš aby ložisko lezlo rovnoměrně
a to dalši už lehce vyboucháš z druhé strany.a s tou 2kou to po tom musiš víc dupnout nesmíš tak citlivě mě se to taky stává.no a snad so ten mus návod na to ložisko pochopil,
ale stejně si myslim žes nepochopil.vysvětluju to težko ale třeba jo
Datum: 28. prosince 2009 22:29
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Cau draci, potreboval bych poradit. Svítí mi slabě pionyr mam alternator 30W, zarovky 25W+5W. Myslíte že to muze byt ze de 1 svetelna civka nebo blbe vodi vypinace a jeste mi to pri zatoceni pridava nebo ubira muzete mi prosim vyfotit nebo popsat jak mate vedene lanko. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 18:21
 mimochodem abych to upřesnil i 25 W se samozřejmě na fichtly dávaly
Datum: 29. prosince 2009 18:21
 To máš dost žárovku 25W já tam mám 15W a 5W vzadu. Zkus jinou žárovku i když máš 30W
Datum: 29. prosince 2009 17:07
 najde se nějaký ochota co mi nafotí a přeměří rozetu z Jawy 90 at píše na mé icq mám ho v profilu díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 21:55
 ako ja vim u jawy 90 nieje primarni prevod rieseny s retezem ale s ozubenimi koleckami
Datum: 28. prosince 2009 21:55
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
Datum: 28. prosince 2009 21:46
 Zdar chci se zeptat co mam dělat když mi profukuje hlava (SimsonS51) utažený je to akorát a skoušel jsem všeljaký tepluodolný cipoviny a nic  ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 2:16
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 nebo kup jinou,,dá se sehnat za 100-150 Kč
Datum: 29. prosince 2009 2:16
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 dodám: "brusnou pastou"
Datum: 28. prosince 2009 22:34
 zabrousit...navod na netu
Datum: 28. prosince 2009 21:42
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 17:35
Datum: 29. prosince 2009 17:35
 pry blbe kecy a kolik tu je prispevku!
Datum: 29. prosince 2009 13:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Aje,ono to je i ve spalovaku,to bych tam teda nechtel kvuli tomu usazovani...
Datum: 29. prosince 2009 8:18
 no podle me se ve spalovaku do ty ,,dirky'' usazuje palivo a karbon,takze to asi uplne v poradku nebude..? jenom hadam
Datum: 29. prosince 2009 1:09
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 určitě by bylo lepší kdyby tam ty bublinky nebyly
Datum: 28. prosince 2009 22:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A pozna to i normalni clovek?
Datum: 28. prosince 2009 22:09
Jméno: Horst
IP: uživatel8338
 Budeš se divit ale vadí. Tak za 1.takové hlavy se lijí tlakově,proto odlitek je ,,hustý,, .Za 2. póry a struska v odlitku vadí při opracování tomto případě dochází k chemickému narušení povrchu a k propalování.Jinak tento odlitek má cenu pouze práce.
Datum: 28. prosince 2009 21:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja ho jen beru za slovo....A prosimte cemu ty bublinky vadi?
Datum: 28. prosince 2009 21:36
Jméno: Horst
IP: uživatel8338
 Denzilecku ,já tě odhaduji tak na15 let.Takže tvé příspěvky i odpovědi tak hloupě vypadají. U nás v podniku takový odlitek by neprošel ani OTK.
Datum: 28. prosince 2009 21:33
 Když si to od Stejskyho necháš upravit, tak stejně posíláš svůj válec a hlavu, tak se nemusíš starat o nějaký bublinky na Stejskyho hlavě.
Datum: 28. prosince 2009 21:32
Jméno: jimmy
IP: uživatel8214
 hele klid... tak když něco neví tak se zeptá, to je snad normální... takhle na žebrování to nevadí, ale ve spalováku by to vadilo
Datum: 28. prosince 2009 21:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nerikals nahodou ze nechas blbejch kecu?Kdyby tam necemu vadily tak si je tam Stejsky nenecha!
Datum: 28. prosince 2009 21:16
 je to v poradku,to je pri odlejvani hliniku bezny ze tam sou podpovrchovy bublinky,na funkci to nema zadny vliv
Datum: 28. prosince 2009 21:12
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 No já si myslím že je to vše v pořádku.
Datum: 28. prosince 2009 21:06
|



|