česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1479  1480  1481  1482  1483  1484  1485  1486  1487  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: sejto27      E-mail:      IP: uživatel7925    
Čau lidi mam problém s karburátorem když otevřu kohoutek od nádrže, tak všude z karburátoru začne téct benzín nevím proč se v karburátoru nezavírá ventil nebo je to něčím jiným? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přihni plišek :-D maš tam dobrou hladinu ebo ne
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus sundat víčko plovákové komory a přihnout ten měděný plíšek dolů...
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas obracene plovak nobo ti neuzVIRA
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak poznám ,že už je vyběhaná klikovka? Nesmí mít vůli dopředu dozadu, nebo do boku? Jaká tam může být vůle? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
přesně tak
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může to báý t cokoliv....vyběhaný válec,pístní kroužky,....
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co když vůle není,ale motor zvoní? :-D :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nesmí mít vůly dopředu a dozadu, řek bych že když s tim hejbeš rukou a požnáš i malinkatou vuličku tak je klika v ... a požnáš to i tak že motor při chodu jakoby "zvoní"
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: Lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau lidimám problém s mustafem. Nějak moc mi nedrží volnoběh drží třeba tk 10-15 sekund a pak jak nic najednou chcípne ne že by došel benzín ale prostě buch a konec a taky když běží tak si sám mění otáčky někdy trochu víc někdy mín ale předstih a dtrh nastavený je je po GO (pist, kroužky ...) vule na klice moc nebyla najeto asi jen 10km. Myslíte že si to este sedne a pude to nebo co s tím jo a karbec je taky čistý ... prostě nechápu svíčka taky nová cívka taky .. Jo a ještě když dám jedničku a trochu ho rozjedu tk mi začne vynechávat ne že se dusí ale vypadává rychlost ... někdy vypadne uplně ale předtím to neděělalo ale jen jednička a jen když je motor studený divné že :-D asi to bude zohlá tyčinka co ale já už ten motor znova pulit nebudu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1461    
cus ja bych byl v klidu protoze sem si koupil osmivybrus a delalo to taky a rozjezdil sem to a je to v pohode
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
no je to možné to moje těsnění je staré ale dobré este pekne ale už je tam asi připečené :-) skuím s tím něco zítra pořešit no ...
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
me tohleto delal pionyr kdyz to netesnilo pod karbecem pritom bylo tesneni skoro novy a namazal jsem ho vazelinou. Delalo to to ze kdyz motor byl studeny chytloto dobre, ale sloto hodne dootacek volnobech byl naplno pak jsem stim jel a zastavil nechal tam neutral a volnobech se sotva drzel a asi po 5-15 s. to chciplo a navic tepli to neslo nakopnout nebo hodne spatne roztlacit obcas taky nesel s teplim motorem.
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
přidřený neníí jde krásně i jezdit s ním jde dobře a hladinu sem měnil ale to už zase teče přes víčko benál :-) nwmno čím to je ... tk měnil sem toho hodně ale tk věci které mají vliv na chod motoru jako takový je svíčka cívka fajka kondík píst kroužky gufera asi to bude tím že to není sedlé ale i tak u stadiona to bylo to samé až na ten píst a šlape jako hodinky i když nebyl zajetý uvidim no časem ale taky když se zahřeje tk je poznat že trochu ztrácí výkon ale není to tak hrozné ...
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a co všechno si měnil? je dobře zajetý?jde volně? no s tou vypadávající 1 nevim, divný že za studena vypadává a za tepla ne, horší by bylo kdy to bylo obráceně, snad si sedne. těžký říct co s tim volnoběhem, to by chtělo slyšet, zkus ho přizvednout, nebo tu vyšší hladinu
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Možná přidřený
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
hej lidi karbec je čistý a plovák je v pohodě samozdřejmě to mě taky napadlo ale když to chcípne tak to není postupné jako kuck kuck a ale z ničeho nic buch ho
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK      IP: uživatel1093    
bud ti tece plovak nebo skus sestelovat hladinu me to fichtl dal taky a stim razenim to newim slus to nejak naohybat
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Přívod paliva,karburátor - vyčistit
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: fichtl drak      E-mail:      IP: uživatel7700    
Ahoj draci nevíte jestli by šel dat na fichtla 21 válec s hlavou ze simála ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bubaku, je jasny že to jde... ale jak to znam, tak to tam chce napasovat bez uprav
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je blbost a kcemu ti to bude to si raci kup tuning valec u sesy stimhle by byly problemy
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vsechno jde... ! jde o to jak ... ! jen tak to tam samozrejme nedas... ! ale navarit kartery kolem klikovy skrine, vyfrezovat vetsi diru pro valec a kanaly, zavity pro stefty , upravit zebra na valci kvuli proudeni vzduchu, upravit pist,.. nevidim v tom problem... :-) !
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím jestli by to šlo nebo ne ale už tu někdo psal že by to stejně překáželo v proudu vzduchu na válec takže by jsi to chlazení možná i zhoršil..
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jiná rozteč svorniku
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 15:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slo by to preco by to neslo?
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
no to by teda fakt nešlo :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ne a hlavne se neptej proc to by byla provokace :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Olej jako olej...kromě m2T to neni olej vhodny do stroju....a tady ten na tom odkazu je (jak by řekl správný Ostravák :-D) Na piču!
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
:-D tak to bych nekoupil to je predrazeny a kvalita stejna jako treba u castrolu 2T kterej se da koupit 1L za 130 ja ho teda kupuju za 150 :-( ale zacnu pouzivat jonseret kterej je taky kvalitni je kupa oleju ktery koupis od 100-150 Kc ktery jsou moc kvalitni
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, mám takový dotaz. Z válce mé 21ky jde takový kovový zvuk, je to něco mezi slabým boucháním a cinkáním, co to může být??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co to může být? Klasický projev pionýra....:-D:-D:-D Aneb pokud jede neposlouchat....:-)
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No za tepla to nedela, jenom jak to je studene a jako ze by to vylozene rvalo to taky ne
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tichy? alebo velmi hlucny?
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7921    
odhaduju to na horní futro na klice....mozna bude stacit vymenit čep
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
detonacné klepenie....
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
go budu dělat až to nepojede vůbec... Zatím to jede krásně...
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
ba i ojniční čep to bouchání může být. Holt shoď válec a zkontroluj vůle na klice a pístním čepu, vyměň kroužky. Je taky možný, žes dosáhl chvíle, kdy bude třeba udělat GO.
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pístní kroužky mozna
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: sagosek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je tu někdo, kdo by mě převrtal trysku na Jawu 90? Klasická tryska M4. Trysky pošlu... potřeboval bych velikosti 107,110, 113, 115, 117, 120. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: sagosek@seznam.cz      E-mail:      IP: uživatel5570    
Napiš mi pls na mail sagosek@seznam.cz Díky.
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: sagosek      IP: uživatel5570    
Jo? Máš to jak udělat? To je super... Tak snad ani tolik ne, mohl bych to zredukovat na 107, 110, 113, 115. Máš s tím nějaký zkušenosti už? Co za to? Dej vědět, dík.
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop      E-mail:      IP: uživatel5767    
joo jestli máš zájem pak sem tu pro tebe to jich potřebuješ tolik?
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši, dneska děláme GO motoru u Babetty 207. Dáváme zpět do kárterů kliku. vše sedí. Těsnění také. Začneme utahovat šrouby do kříže. Vše jsme dotáhli jak máme a najednou prostě s tou klikou nešlo pohnout. Tak jsme to zopakovali po druhé a pořád to stejné. Nevíte čím to je? Když jsme šrouby zase povolil tak to šlo s ní hýbat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to jedine ze ti lozisko vleze malo do karteru nebo nedosedne az k setrvaku na klikovym cepu a kdyz to stahnes tak na nej pusobi moc velky axialni sily a nehne se...
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já tam nic jinýho nemám. jen Kártery a v nich kliku. žádný převody ani gufera tam nejsou!!!!!!!!
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel7923    
Nedělá to převodovka? Nejprve se musí doklepnout hřídele převodových kol do ložisek a potom přiložit víko převodovky a dotáhnout.
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Gufera jsem tam ještě vůbec nezadělal. Je to jen klika a kártery\r\n
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Co gufera, nemáš je moc utopený?
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 14:03
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No právě klika setrvákem nedře!!! Nikde nejsou stopy ani v hliníku ani na klice!!!!
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak,ja to centruju rozlisovakem karteru,ten je na to nejlepsi(musis mit samozrejme dotazeny srouby spojujici kartery a pak to centrovat),jinak kdybys nevedel tak de o to aby klikovky nedrela setrvakem o klikovou skrin,musi bejt na obou stranach stejna mezera
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 12:32
 
 
 
 
Jméno: sagosek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vycentruj kliku do středu a povalí to... z každé strany po ní párkrát bouchni(s maticí) s něčím měkčím (třeba hliníková tyč) a máš hotovo.
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
zdarec čim mam slepyt tento korek a by mě držel na lmely dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ty korky se musej povarit ve vode a hnedka je das do ty lamely nechas vyschnout a zabrousis na smirku na naky desce deto dobre zabrousit pak to nechas namoceny v oleji preznoc a klidne dyl a muzes to namontovat
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já si teda myslím že se tam ten korek nijak nelepí..jen bych ho tam nasunul a zarovnal a nic víc bych s tím nedělal
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_620.html
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: mazuráč      E-mail:      IP: uživatel1157    
Chci se zeptat tohle je jenom matice nebo celá ta součástka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2230.html .A jeste kde by seš to dalo kdyžtak se hnat celý už to scháním 3 měsíce a bez úspěchu. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen tutu matici
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7921    
co na tom nemuzes sehnat......ted sem byl na burze a meli to u kazdyho druhyho stanku.....sesa tady ma mozna tu VN pruchodku.......
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: palo      E-mail:      IP: uživatel7922    
hej ludie pomozte plz rozvinu forum o pitbike dirtbike a pionierovi www.pitbike.phorum.cz registuvat sa da tak ze kliknite hre na taky modry ramik alebo tadeto http://pitbike.phorum.cz/ucp.php?mode=register diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1250    
čau jakou bych měl použít vůli(c2.c3?) ložiska k spojkovému koši a ložiska u sek.kolečka do motoru který točí kolem 10000ot/min odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1250    
jasný díky na kliku budu dávat 6303 SKF ty by měli stačit
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na kliku C3-C4 podle me stacej C3 ael nekdo vozi i C4(mluvim o zavodnich motorech) do prevodovky normalni "bez vyznacenej vule"
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
zdar šel by do spojky na pařeza korek z korkovýho špuntu nebo z něčeho takovýho? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: fechtlak      IP: uživatel6644    
nebo si jeste kup lamely na normalniho pincka vylop jich a dej jich na pareza taky reseni
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kľudne to tam môžeš dať... len to bude treba zabrúsiť potom tak bacha
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
jo s toho se to dělá
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: Fechtlak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja nevim ale ja mam jawu 555 a dal sem tam celou spojku z 21cky a v poho
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši vyráběli se někdy pařízci tohohle typu nebo to je jen jedna z předělávek? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/353975-555.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam taky 555 de luxe, sice ne origo, ale...viz muj profil
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to origo mam ho doma a original černý s linkama
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jawa 555 de luxe:-)
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 10:20
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
jestli mysliš ty revmaplechy jo tak ty jsou origo
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec,nasel sem docela peknej francouzskej dokument o jawach,tak kdo ma moznost stahnout tak doporucuju! http://tracker.cztorrent.net/torrent/muz-na-jawe-l-homme-a-la-jawa/64119 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už jsem to viděl. V podstatě jeden francouz vlastnící Jawu 350 Californian se vydal do Týnce, aby ,,poděkoval" za svoji motorku. Alespoň v tom filmu je to v tomto smyslu řečeno. No a po cestě navštěvuje lidi, kteří trochu zasáhli do historie této značky. O fichtlu tam myslím nic nebylo.
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukal sem na kousky,nemoh sem to zatim zkouknout cely..ale je to o tom jak nejakej francouz tam popisuje treba peraka,kejvacky....pak tam srovnavaj i s novou 650 jawu co uz vlastne nema ani jawackej motor..je to v ceskym jazyce,je tam plno veci i z historie..fichl by tam mel bejt taky ale kdyz ja to pretacel a koukal na kousky tak sem videl akorat tu 650,nejakou kejvacku nebo panelku,peraka,rumpala...
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 9:05
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o čem to je sou tam taky nějaky čz nebo fichtli? a nechcete to někdo hodit na uložto ?
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 8:56
 
 
 
 
Jméno: XBH      IP: uživatel5767    
zdravim potřebuju sezeptat co je zapříčinou když mi nejde zařadit u síma jednička ví to někdo? onoje asi vís možností a je zevnitř složitej tan motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jenom tim, ze neni setelovany razeni, koukni se na forum simsonviglu.cz , tam je navod na serizeni.
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja simsony moc nepodporuju ale deda jeden motor ted skladal takze vym jak to vypada v motoru jsou dve rady s ozubenyma kolama stejne jak u fika asle je tam jeden rozdil ze se neposouva cela ta jedna rada ale jsou tam kulicky a ty zapadaj do tech ozubenych kol a v tech kolech jsou dirky a ty se ti asi vycochtaly no a proto ti tam nejde dat 1 a ostatni rychlosti takze musis koupit novy 1 kolo a toji to kolem 500 a jestli ses sikovnej tak si to muzes spravit
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel7844    
Dobrý den prosím vás já se chci zeptat já chci pořádně vyleštit motor .hlavu a válec prostě celý motor na jawu 550 a 555.Ale nevím jakou pastou, ale chci aby to opravdu bylo vyleštěné.Prosím vás odepište čím to leštíte vy.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bej tebou tak bych to lestil silichromem atd...
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: matys      E-mail:      IP: uživatel7775    
cau draku,dela se takova pasta menuje se to TEMPO a gdyz to pred tim vemes este jemnym smirglem(abys to neposkrabal) tak je to fakt good,no a potom to tou pastou jenom maznes a vylestis(nejlepsi to je asi vrtackou a lesticim kotoucem...)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já leštím liščím ohonem
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
No všichni z mého okolí to dělají Arvou.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdar draci. Ptal jsem se tu, co může být s fichtlem když nejde zařadit jednička ale dvojka a trojka v poho. Bylo mi zodpovězeno, že buď je ohlé táhlo, křivá řadička nebo ohlá vidlička řazení a možná povolil šroub v automatu. Nevím, co je vidlička řazení, jak ji opravit a kde se nachází. A taky nevím, kde je automat. Mohl by mi to někdo detailně popsat? Jak se k tomu dostanu a jak to opravím? Musím dodat, že fichtla mám ode dneška a jsem absolutní začátečník. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau vem to od nejmin narocny veci na opravu zkus vytahnou ten ozubenej smejd z automatu a pootoc s nim je mozny ze si ho tam dal blbe a jednicku tam nedas protoze se ti to zarazi o sroub :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
aha nemusim. dik moc
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
takže musim otevřít motor? asi jo že
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Automat je asi uprostřed motoru hned pod rámem(takový jako trojúhelníček) a vede z něj tyčinka k řadicí páce. Tohle je sice z pařeza, ale automat je tam vidět dobře http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/images/Motor1w.jpg.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj Draci, celkem dlouho to tady sleduji a všiml jsem si,že je tady už snad dva týdny rozepře ohledně olejů. Já se v olejích zas tak nějak moc neorientuji ( vím že je obyč, polosyntetika a plná syntetika a tím to hasne) Ale každý tady nadává na M2T, já jsem na M2T už ujel celkem dost KM a nemám si na co stěžovat. Každý tady preferuje do fichtla plnou syntetiku, ale není to trošku blbost?? Soudruzi asi těžko před 50 rokama vymýšleli motor, který bude jezdit na syntetiku ne??? Podle mě (laika) je prostě fichtlácký motor dělaný na obyčejné M2T a tím to hasne... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skier hochu ti si můj člověk konečně kdo jezdí taky na m2t a nekritizuje to
 
 
Datum: 02. prosince 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
:-D:-D jojo taky uz nechci videt zadny oleje api tb bud zkusim ten shell nebo TSF
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak nalejt do motoru s klapkou M2T to hraničí se skokem ze 2 kilometrů bez padáku....taky máš šanci že přežiješ....malou ale máš...:-)
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ideálně dodporučuju ať si to každej vyzkouší...:-) Pak může někdo něco rozhodovat co kam stačí....:-) Ale já to řeknu takhle....do obyč motorů používám Mogul TSF jakožto dobrý kompromis cenaxkvalita. Do závodního používám jeden z nejlepších dostupných olejů...! Ale ať si na to každej příjde sám....neprojeví se to po 10-15- 100-1000 km. Ale po tisísích kilometrů.....
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa: No konečně to někdo shrnul :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7921    
Napster10 ®,skier ® : Kouknete se do historie,uz jsem to shrnul tolikrat,ze nemam sílu to opakovat.........krátce receno M2T s API TC ANO a máš 100% jistotu ze je to dobrej olej!!!
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 10:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdil sem s M2T na motoru s klapkovým sáním do kliky a co točí 8000...když sem vyděl tu paseku co to tam nadělalo, i když sem mazal 1:33 tak M2T vidět nechci, at je jakekoliv.... tedkom jsem si koupol CASROL super 2T a motor už jede značně líp a ani to nekouří...
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 23:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo tot dobrý olej.Už ho leju tak 3 měsíce,moc to nečudí a hlavně není moc karbonu v hlavě a ve vejfuku.Takže doporučuju
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co říkate na olej Valvoline 2t? Prodávají to u nás v mototechně, tak se chci trochu poinformovat.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je nás tu pár co podporujou M2t. Je pravda, že není M2t jako M2t, protože je hodně výrobců. Skier: API TC splňuje i hodně minerálů. Napster10: To nikdo neví, protože skutečně prokazatelný zkoušky jsou šíleně drahý.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a není náhodou API TC syntetika?
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
oleje z API TC jsou pro fika luxusni, API TB postacujici a o API TA ani snad mluvit nebudu :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napster10: Taky v tom mám trošku guláš :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Byl by někdo zkušený ochoten to tady vše shrnout? Jaké oleje zařadit mezi ty kvalitní a které naopak ne.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
heledte lidi ten kdo má fíka jentak na ježdění po poli a na kurvení tak at lije klidně aj olej z friťáku ae kdo toho fíka má pěknýho a má kněmu aspoň trochu lásku a hlavně peněz v něm tak at si doněj rači koupí lepší olej toť můj názor čabas :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a v jakém poměru?
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký castrol?
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kdo tady preferuje do origo motoru plnou syntetiku????!...... a jinak řeknu to zkráceně - není m2t jako m2t ... každopádně ale jezdim castrol:-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel6362    
Nazdar draci potreboval byhc poradit kde sehnat odvzdušňovací ventilek na brzdiče na jawu dandy 125 jak pradni tak na zadni brzdic dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:41
 
<  1479  1480  1481  1482  1483  1484  1485  1486  1487  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 21:03:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu