Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
Posl.aktualizace: 05. října 2009 15:29
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
 to dej pryč
Datum: 05. října 2009 15:29
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec borci mam takovej dotaz neznate nějakej odkaz kde je popsana úprava kliky nvim jak se ta uprava jmenuje dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 18:57
 i toto je blbé vyjádření. jak vypadá to upravení? kliky se dají různě upravyt
Datum: 05. října 2009 18:57
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 sry blbě sem se vyjadřil je to klika na mustanga
Datum: 05. října 2009 17:41
Datum: 05. října 2009 17:38
 jak ta úprava vypadá?
Datum: 05. října 2009 15:55
Jméno: Jirka
IP: uživatel6346
Posl.aktualizace: 08. října 2009 10:02
 Ahoj dík za pozvání , asi přijedeme. Teď vychytáváme všechny mouchy po Fichtl cupu Varnsdorf. Nemáte nějaké video a fotky ze závodů fichtlů v Bělý pod Bezdězem ?
Menší video ze závodu ve Varnsdorfu .
www.bntv.cz/index.php?module=articles&c=news&b=1&a=32
Datum: 08. října 2009 10:02
 Ahoj dík za pozvání , asi přijedeme. Teď vychytáváme všechny mouchy po Fichtl cupu Varnsdorf. Nemáte nějaké video a fotky ze závodů fichtlů v Bělý pod Bezdězem ?
Menší video ze závodu ve Varnsdorfu .
www.bntv.cz/index.php?module=articles&c=news&b=1&a=32
Datum: 08. října 2009 8:02
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 http://www.hikone.sk/img/galeria/1_max.jpg tomuhle říkam cestovní mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 18:49
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ale ten předni blatnik z 20tky danej na zadni kolo vypadá dobře(pro laika)
Datum: 05. října 2009 18:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Podľa mňa je lepšia lisovana ako trubkova a le to podľa vkusu z lisovanej sa dajú zmontovať zadné stupačky čo na trubkovej sú navarené na pevno
Datum: 05. října 2009 17:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Podľa mňa je lepšia lisovana ako trubkova a le to podľa vkusu z lisovanej sa dajú zmontovať zadné stupačky čo na trubkovej sú navarené na pevno
Datum: 05. října 2009 17:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ta lisovana kyvka je humus,mel si tam dat tu trubkovou..
Datum: 05. října 2009 17:43
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Vypada celkem k svetu,myslim kvalitou prace.ale jinak je to hnus......
Datum: 05. října 2009 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel7558
 zpracovany je to skoro do detailu ale nelibi se mi to ani trochu......
Datum: 05. října 2009 11:00
Jméno: heteric555
IP: uživatel7180
 cau neznate nejakou jednoduchou upravu aby mi 21cka jela lip?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 20:21
Jméno: heteric555
IP: uživatel7180
 jasne vzdyt ja vim tuning nepatri na fichtla ale na auta  ani nevim proc sem se ptal  mel bych se spis zeptat co to je GO ale asi to je generalka zejo?
Datum: 05. října 2009 20:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau presne rikal el je to o tom ze ty tuningi jak nekdo rika sou o nicem pokud do toho nedas penize vcera sem jel fichtl cup a 1 kolo sem jel ctvrtek na uplnym zakladu a to sem je ze speciala a dokud se mi neucpala triska tak sem byl 4
Datum: 05. října 2009 18:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 tiež súhlas dať do pôvodného tip top stavú a budeš prekvapený ako to dobre ide rozfklakanú sračku darmo tuningovať
Datum: 05. října 2009 17:51
Jméno: el
IP: uživatel7054
 Ahoj, souhlasím s předešlými vzkazy. Abych to na své fichtlu před léty natřel většině "tuningářům", stačilo, vyměnit vše opotřebené, všechno přetěsnit, nafouknout, vyladit a namazat
Datum: 05. října 2009 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel7558
 ty bys urcite chtel slyset nejakou upravu typu tady ubruš neco,tady ubruš neco,takle navrtej trysku a tuhle prepazku vyndej z vejfuku........ale to bohuzel prrrrrr.......fichtl sám o sobe má docela dost slusnej potencial a malo kdo si umi predstavit jakej tah jsou jeho 3.5koně,kdyz je motor v kondici........takze....vycentrovat kola,nafouknout kola,namazat a vhodne napnout retez,seridit zapalovani,seridit karburator,seridit svicku,pokud uz motor nemá tah,tak udelat GO,a vycistit důkladně vejfuk!! do výfuku nijak nezasahovat! neskracovat,nevrtat,nekuchat!! Pokud vse tohle splnis,tak se potom muzem zacit bavit o ladění motoru na vyssi výkon.......
Datum: 05. října 2009 9:58
 No nejsem znalec, ale základem je dobré seřízení/promazání vše ho co má být.Pak jsou další věci jako větší výbrus, snížit hlavu, vyleštiti kanálky atd. Zeptej se Stejskyho, ten to rozumí.
Datum: 05. října 2009 0:17
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 cauves kluci prosim vas mam fichtlika bez papiru a co musim vsechno udelat kdyz koupim od nekoho papiry i se znackou vymenit stitek a dal?dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 14:06
 Motor nemusíš vyrážet. Bere se jako náhradní díl a nekontrolují to. Aspoň to mě nekontorlovali a ny intu psali to samé.
Datum: 05. října 2009 14:06
 Śtítek-vyrazit na něj údaje z TP, možná bude potřeba přerazit čísla na motoru (pokud není číslo z TP vymazáno)-možná by bylo dobré se s prodávajícím domluvit, aby ho v dokladech ještě před prodejí nechal vymazat. Pak jen stačí udělat evidenční kontrolu, pojistit a přihlásit. Doporučuji sepsat kupní smlouvu, někdy ji chtějí při přihlašování vidět vidět.
Datum: 05. října 2009 0:13
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Caw lidi jen jsem se chtěl zeptat jestli se budou přidávat i nějaký novinky pro jawa dandy 125
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 22:26
Jméno: motorex
IP: uživatel6843
 Čau mám dotaz koupil jsem si stejskyho valec a chtěl bych nějaký lepší výfuk. Nevim podle čeho si ho mam vyrobit nebo nevíte jestli se dá kouit nějaký dobrý laděnený výfuk. dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 16:58
Jméno: motorex
IP: uživatel6843
 Já to zatím zajíždím ale je to fakt znát doporučuji
Datum: 05. října 2009 16:58
 A co říkáš stejskýmu kitu? jak to jede? otáčky zrychlení atd...
Datum: 05. října 2009 15:21
 čau, někde jsem četl že přímo stejsky poskytuje po zakoupení jeho kitu podklady pro výrobu výfuku dimenzovaného pro jeho válec, napiš mu a uvidíš
Datum: 05. října 2009 8:53
 Hikone?
Datum: 05. října 2009 0:14
 zdarec. vadí svíčce, když se často zalejvá?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 19:47
 To je když máš moc bohatou směs a ten nadbytek bezźínu se ti dostane do svíčky a ta je mokrá.
Datum: 05. října 2009 19:47
 co je to to zalejváí svíčky?
Datum: 05. října 2009 15:23
 ok, dík..
Datum: 04. října 2009 22:24
 V DRku mam platinovou NGK, už zažila kde jaký těžký startování v zimě a šlape skvěle, nejčastějš se mi na fichtlu ulejvali Brisky, ngk mam na pionýru taky a šlape
Datum: 04. října 2009 22:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nejvic ty svicky ktery maj vusunuty jiskriste.
Datum: 04. října 2009 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel7540
 ano,velmi vadi,je to hlavni parametr ktery ovlivnuje zivotnost svicky.......treba platinovku za 1500 ulejes 2x-3x a je po ní.......na tohle jsou nejmene nachylne stare PAL-ky
Datum: 04. října 2009 21:50
Jméno: fechtl94
IP: uživatel7215
 Čest fichtlu.hele draci ajký je rozdíl mezi svíčkou n15c a nr15c mě ženská v mototechně řekla že je to nejlepší svíčka z brisk...ale čím se tak odlišuje od normal n15c?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 17:09
 čau draku zn: nr znamená odrušená.pokud máš tu delší koncovku na svícu tak můžeš koupit neodrušenou,ale jestli máč krátkou koncovku ta musíš mít odrošenou,protože je zakázáno jezdit v obcích a městach s neodrušenými elektrospotřebiči.já osobně jsem radši koupil odrušenou koncovku za cca.30kč
a tet mušetřím na každé svíčce bezmála 10kč.v celku je to jedno ale moje řešení je levnější
Datum: 03. května 2011 17:09
 R v znaceni znamena ze ma odruseni,tzn nerusi televizi atd
Datum: 04. října 2009 22:21
Jméno: standa
IP: uživatel7540
 neznaci to R neco jako odpor? jako ze je odrusena?? ja vzdycky kdyz chtel odrusenou svicku do motokary,tak v oznaceni bylo vzdy RC.....este byl analog a sousedi rvali,ze jim lita televize no
Datum: 04. října 2009 22:05
 a bohužel aj cenou xD....ona je aj o 20 sražší n15c stojí 41 a nr14c stojí o dvacku víc..nevim ak je to možné
Datum: 04. října 2009 21:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nicim,jen pismenem,dokonce ani krabiskou.
Datum: 04. října 2009 21:56
Jméno: soukalmartas
IP: uživatel7488
 nevis cim to je kdyz jedu a tocim 1 na jawe 20 tak se to vytoci uplne do max otacek a treba drtim 2 5sec nic a pak se to najednou splasi a jede to krasne treba 3 sec a pak dam 3 a ta taky nekdy je splasena a nekdy to de tak to trictvrte otacek mohlo by mi to jet takl jak se to zplasi furt bych si vsechny daval nevite cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 22:56
Jméno: SirPetr
IP: uživatel7556
 Bude to nejspíš nějaká nečistota v karburátoru a nebo po něm chceš až příliš a prostě to nezvládne
Datum: 04. října 2009 22:56
Jméno: jawak
IP: uživatel2347
 Zdar mam jawu 250 typ 353 kyvacku. Motor uz mam rozpuleny, klikovku po repasu a valec po výbrusu. Zajímalo by mě jak se dosáhne vysokého lesku poklic, matných ale přitom čistých karter i v žebrování a jakou černou barvou se natírá válec. Vím že hlava se pískuje jemným pískem na hliník. Ale když budu pískovat kartery tak se přece udělají dulky v klikovem prostoru. Prosím poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 22:53
Jméno: SirPetr
IP: uživatel7556
 Kartery zkus vyčistit Arvou v kombinaci s vapkou a nebo se to taky posílá na chemické čištění, ale to stojí ranec. Jinak válec můžeš natřít buď černou barvou na kamna (silikonová vypalovací barva není to úplně černé, ale tmavě šedivé)\r\nDruhá možnost je nějaký lepší akrylový sprej prý to drží dobře nemám to vyzkoušené.
Datum: 04. října 2009 22:53
Jméno: Lasty477
IP: uživatel7555
 Zdarec, mam babettu a na vic jak pul plynu se dusi a cuka jako silena,,,karbec sem cistil, svicka by mela bejt taky OK, uz nevim co s tim, poradte diky,,,jo PS 2 roky stala , ale benzin sem tam dal jinej,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 22:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 něbudeš tomu věřit ale mě tohle dělali kladívka...taky to stálo kolik roků a pak když jsi jel tak jak říkáš na půl plynu a pak to začalo kuckat a nevytočilo se to a pak jsem dal nový kladívka a dobrý
Datum: 04. října 2009 22:06
 Čau draci můžu se zeptat mám 05 s motorem z 21 a jel sem do kopca na dvojku a najednou tozačne zpomalovat, jiskru háže aji karburátor jsem měl sundanej a vyčistil jsem ho a pořád to nechce jet co stím je poraďte už si stím nevím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 21:42
Jméno: jojo
IP: uživatel65
 ¨no to chce podřadit
Datum: 05. října 2009 21:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 co předstih a odtrh?
Datum: 05. října 2009 10:15
 jako ono to vůbec nejde nastartovat
Datum: 04. října 2009 21:43
Jméno: mogul
IP: uživatel6843
 To bude možná tím že si jel do kopce
Datum: 04. října 2009 20:59
 Čus draci,chtěl bych se zeptat na nejvhodnější předstih pro mého pincka.Vážím 36 kilo.TAk asi abych vyjel kopce.a z kopcú aby tto jelo jako drak.a aby byla dobrá akcelerace.Ted mám 2.4.Kolik by jste mi doporučily?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 20:00
 je mi 15.já vím že mi nevěříš ale kdybych ti poslal svoují fotku občanku tak by si koukal  ....a vypadám tak na 11
Datum: 05. října 2009 20:00
 ty máš 36kilo? LOL, kolik ti je? 11?
Datum: 05. října 2009 15:58
 tk to si dám 2,0 a to snad bude ok
Datum: 04. října 2009 21:21
 tk to si dám 2,0 a to snad bude ok
Datum: 04. října 2009 21:21
 Když je menší předstih tak by měl víc táhnout a větší spíš do rychlosti, ale rozdíl je naprosto minimální
Datum: 04. října 2009 21:06
 jj dík dík...a hele čím menší předstih tak co bude lepší a co zas horší?
Datum: 04. října 2009 20:57
 Seš nejakej lehkej  ne předstih by měl být 1.6-1.9
Datum: 04. října 2009 20:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci mym dotaz- to bezkontaktní zapalko na pionýra co tu prodává sesa vyrábí na světla střídavý nebo stejnosměrný proud?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 20:40
 Myslim,že střídavý
Datum: 04. října 2009 20:40
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Čau draci potřebuju brýle přední na jawau 23 u těch řidítek mě to prasklo tak jestli někdo nemá doma náhradní koupím dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 21:09
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Já myslel že to zavaříš??Myslíš že to má smysl kupovat jiný??když potom projedeš jednou krosovku a budeš to mít zase v prdeli.
Datum: 04. října 2009 21:09
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 vadi,kdyz nemam stejne cislo motoru s tim,co je napsane na stitku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 10:57
 A proč motor když je považován jako náhr. díl mi na STK kontrolovali??? Přede mnou stál maník s renaultem a toho kvůli číslu motoru které mu nesouhlasilo sezápisem ve velkém techničáku z STK vyhnali.Já sem dnes tam byl na technické a taky mi kontrolovali všechny čísla motoru i rámu.ALE fichtl technickou prošel ok.Ahoj draci at' Vám to jezdí!!!
Datum: 06. října 2009 10:57
 PROMIN'TE !!! Nějak se mi to vymklo kontrole!!!
Datum: 06. října 2009 10:55
 A proč motor když je považován jako náhr. díl mi na STK kontrolovali??? Přede mnou stál maník s renaultem a toho kvůli číslu motoru které mu nesouhlasilo sezápisem ve velkém techničáku z STK vyhnali.Já sem dnes tam byl na technické a taky mi kontrolovali všechny čísla motoru i rámu.ALE fichtl technickou prošel ok.Ahoj draci at\' Vám to jezdí!!!
Datum: 06. října 2009 10:53
 A proč motor když je považován jako náhr. díl mi na STK kontrolovali??? Přede mnou stál maník s renaultem a toho kvůli číslu motoru které mu nesouhlasilo sezápisem ve velkém techničáku z STK vyhnali.Já sem dnes tam byl na technické a taky mi kontrolovali všechny čísla motoru i rámu.ALE fichtl technickou prošel ok.Ahoj draci at\\\' Vám to jezdí!!!
Datum: 06. října 2009 10:53
 A proč motor když je považován jako náhr. díl mi na STK kontrolovali??? Přede mnou stál maník s renaultem a toho kvůli číslu motoru které mu nesouhlasilo sezápisem ve velkém techničáku z STK vyhnali.Já sem dnes tam byl na technické a taky mi kontrolovali všechny čísla motoru i rámu.ALE fichtl technickou prošel ok.Ahoj draci at\\\\\\\' Vám to jezdí!!!
Datum: 06. října 2009 10:53
 A proč motor když je považován jako náhr. díl mi na STK kontrolovali??? Přede mnou stál maník s renaultem a toho kvůli číslu motoru které mu nesouhlasilo sezápisem ve velkém techničáku z STK vyhnali.Já sem dnes tam byl na technické a taky mi kontrolovali všechny čísla motoru i rámu.ALE fichtl technickou prošel ok.Ahoj draci at\\\\\\\\\\\\\\\' Vám to jezdí!!!
Datum: 06. října 2009 10:52
 A proč motor když je považován jako náhr. díl mi na STK kontrolovali??? Přede mnou stál maník s renaultem a toho kvůli číslu motoru které mu nesouhlasilo sezápisem ve velkém techničáku z STK vyhnali.Já sem dnes tam byl na technické a taky mi kontrolovali všechny čísla motoru i rámu.ALE fichtl technickou prošel ok.Ahoj draci at\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' Vám to jezdí!!!
Datum: 06. října 2009 10:52
 Ano na STK mi dnes číslo motoru i rámu kontrolovali.Prý když jsou zapsána v techničáku tak je kontrolují.Můj fichtl ale prošel technickou ok.
Datum: 06. října 2009 10:51
 Přesně tak motor je považová jako náhradní díl
Datum: 04. října 2009 21:10
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale nevadi! dnes uz se motor povazuje jako nahradni dil, muzes mit i v tp napsany jinej motor nic by ti nemeli rict
Datum: 04. října 2009 20:50
 Vadi.
Občas to kontrolují policajti a určitě to bude vadit na stk
Datum: 04. října 2009 20:33
 zdarec , má stejnou váho ojnice C.K.R stejnou váhu jako originální ojnice???abych si to nemusel nechávat nekde vyvyžovat??dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 20:13
Jméno: XxX
IP: uživatel5506
 zdarec hoši nevíte náhodou jestli se nevirábí ještě nějaké mopedy které svou kvalitou připomínají babettu nebo stadiona? kromě číny
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 21:15
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 asi mě ukamenujete, ale: poctivý železo jako byl staďák čína vyrobí těžko,babettu- zvláště 210 dneska nahradíš lecčím. Ono je to o tom, že pokud nekoupíš rovnou čínu, tak stejně koupíš cosi údajně montovaný v jako v německu, maďarsku a jinde ovšem v konečným důsledku koukáš na čínskej moped, skútr a podobně...čili dneska se vybírá těžko.
Datum: 04. října 2009 21:15
|



|