Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim nepoznate neaky obchodkde by sa dali zohnat Nd na cz 250/513 cross diki surne potrebujem vedet
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 16:12
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 06. října 2009 16:12
Jméno: Standa
IP: uživatel7570
 Zdravim te. Nevim jak caste a jak velke burzy se konají na slovensku,ale na českých burzách seženeš skoro vsechny díly na tovarni krosky od CZ....jak puvodni tak replikové díly.....dá se řící že seženeš vše.....na netu poridis tak maximalne vyběhaný motory,nový plastový blatniky,přední vidle který tečou a spostu dalsich pochybných dílů od pochybných prodejců.....prodejci na burzách mají již sve renomé a nedovolí si prodat draho zmetkový díl.... pokud bys chtel blizsi info,muzu sehnat kontakty na nejcastejsi prodejce.......
Datum: 06. října 2009 12:53
Datum: 05. října 2009 23:57
Jméno: vojtys
IP: uživatel6362
 Caw draci chci se zeptat kdy budou nejake ty nove dily co sesa psal ne ze bych ho popohanel nebo tak ale uz tady nebezi ta lista s temi informacema a nejsem tak informovan
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 23:05
Jméno: standa
IP: uživatel7567
 koncem října.....sesa to psal.....
Datum: 05. října 2009 23:05
 Zdravim, prosim vas, mam problem. Podle navodu z netu jsem chtel demontovat magneto - sroub 8M do stredu magneta a pritahovat dovtedy dokud mi magneto nezostane v ruce. Jenze mne v ruce zustala pulka toho sroubu a pulka zustala zatahnuta v magnetu. Nevite co s tim??? Diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 15:08
 vytahovak zalomených sroubu bych pouzil
Datum: 06. října 2009 15:08
 Jestli je tam zašroubovaný zkus ho vytočit. Pokud to nepůjde zkus ho opatrně odvrtat nebo do něj vyvrtej drážky a šroubovákem ho zkus vytočit? Nevím.
Datum: 05. října 2009 23:59
Jméno: Lasty477
IP: uživatel7566
 Ahoj, mám babettu 207 a musim ji dycky rozslapavat desne dlouho nez chytne, sou spatny asi nejaky ty celisti, ale nevim jestli rozbehove nebo startovaci, a taky mi prosim napiste kolik jich tam je a tak, mam to chvilku a nic o tom nevim a jeste mi napiste jak se k tomu dostanu, co mam sundat a tak,,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2009 15:15
 A když už to budeš dělat (to co radí kolega níže), vyměň i gufera. Zpravidla už netěsní jako nová, a i malinko oleje znamená, že pak spojka(y) klouže. A bacha na čistotu, nic se na spojkách nesmí umazat - umastit. Snad jen ty nová gufera trochu pomázni převoďákem.
Datum: 07. října 2009 15:15
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Budou to startovací čelisti.Jsou dvě a jsou uloženy v bubnu spojky a zajištěny na svých čepech drátěnou pojistkou.Musíš odšroubovat
setrvačník (jeden středový šroub a tři okolo).Pod setrvačníkem jsou tři rozběhové čelisti.Tedˇpřišroubuješ stahovák do třech čepů,
na kterých jsou navlečeny rozběhové čelisti.Středový šroub stahováku se opře o klikový hřídel a stáhne vodící těleso s rozběhovými
čelistmi.Pod tímto tělesem jsou spojky startovací.
Datum: 05. října 2009 22:34
 zdar vim že to sem nepatri sorac ale mam 130L škudku zatmavenou v zadu 100% a vpredu u ridice a spolujezdce celni sklo tak 40% viditelnost dovnitr... policie nic nenamitala ale slysel sem ze by to nemuselo projit technickou tak nevim jestli je to pravda dik za odpoved kdo vi o co gou
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 17:45
 jo ja ty folie delal sam pred barakem tak dolozim tak mozna prt a technickou sem uz vochcal pres mechanika ale jinak dik
Datum: 06. října 2009 17:45
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 ...domysli si nějaký slova, pac sem to psal v rychlosti. sry
Datum: 06. října 2009 16:12
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 *předložíš
Datum: 06. října 2009 16:12
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Na stk přeložíš doklad o montáži fólií odbornou firmou a doklad o homologaci kterej si od té firmy a je to
Datum: 06. října 2009 16:02
Jméno: .
IP: uživatel7230
 s technikem na stk se dá domluvit
Datum: 06. října 2009 9:28
 No něco na tom bude - jsou na to směrnice, které určují, jaká minimální propustnost folií může být na jakém okně. Zkus pohledat na internetu a snad něco zjistíš.
Datum: 05. října 2009 23:52
 hojte mam panelku po kompletni go tet skladam motor ale kdyz ho slozim prestane semi točit převodovka čim to je???dikeček za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2009 15:23
 vůbec ti to nezávidím, rozebrat, složit, rozebrat, složit, někde je chyba. Neskládáš náhodou dvě různé půlky? vymezovací podložky? byly - nebyly -jsou?, ložiska, futra - jsou na doraz?
Datum: 07. října 2009 15:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli jsou nová pouzdra, je potřeba udělat kontrolu uložení hlavního a předlohového hřídele.Vloží se do levé poloviny skříně
(bez převodových kol) a skusmo se sešroubuje s pravou polovinou skříně.Oba hřídele se musí volně otáčet a předlohový
hřídel musí mít osovou vůli 0,2-0,3 mm.
Datum: 05. října 2009 22:55
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci jak dlouho se vam propada nakopavacka mam namysli to kdyz polozite nohu na nakopavacku tak zajak dlouho se pretlaci komprese??? me u zajetyho asi 20 vterin liju do nej castrol a mam ho po GO najeto 3300km a druhej ten ma novy krouzky najeto asi 100 km mozna vic a tam se propada asi 4 vteriny a tam mazu M2T 1:30
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 21:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vaha nohy ma hodne vlim ale pruzina temer zadnou tetka vim aspon ze mam tak normalni tesnost krouzku jsou tam nepatrny rejhy co udelal nekdo predemnou tak hned tak nezmizej ale az zmizej tak to bude mozna litat lip ale pochybuju jeto fakt malinko jeto jen videt kdyz prsto prejedu prstem tak to neni cejtit
Datum: 06. října 2009 21:43
 No tk sem to zkusil,vydrželo mi to asi 40 sekund...ale ono ne že jen záleží na těžkej noze ale aji na pružině ve startpáce...takže to měření nemá cenu...ten kdo tam má slabou pružinku tomu to hned propadne...a ten kdo silnou tomu hodně těžko..
Datum: 06. října 2009 20:28
 taky zalezi kdo jak ma tezkou nohu
Datum: 06. října 2009 15:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 fikus- ne jak dlouho se vrací nahoru ale jak dlouho strvá když je nahoře a daš na ni nohu tak jak dlouho trvá než se propadne dolu, tak jak si psal na začátku
Datum: 06. října 2009 9:16
Jméno: standa
IP: uživatel7567
 premejslej trochu o cem se tu asi bavime........neni to zadny exaktni mereni,ale tohle trochu vypovida o tom,jakou kompresi ma tvuj motor.......pokud minimalni,startpaka jde snadno protocit........ma velkou kompresi,startpaka klade velkej odpor.......
Datum: 05. října 2009 22:54
 Dík..takže dejme tomu že mi to tam vydrží 30 sekund....a co se pak stane? to se začne ta start páka vracet zpáky na horu?Sorry ale já sem teprv začátečník a moc toho eště neznam
Datum: 05. října 2009 22:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cim by si chtel nicit loziska ?  ne normalne to zkus loziska tim nenicis i kdyz je pravda ze pri castem a tupem nakopavani se vysype lozisko uz se mi to stalo . jinak plati cim dyl tim lepsi komprese ale neznamena ze kdyz budes mit pridrenej valec ze je to dobre
Datum: 05. října 2009 21:49
 počkat...čím dýl teda vydrží start páka dole ...tak tím líp jako?...já nwm jesi to mám vyzkoušet ptže mi děda říkal že tím níčím v motoru ložiska....ale zkusím to teda
Datum: 05. října 2009 21:37
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nejsipis tim sleduje tesnost krouzku ne?
Datum: 05. října 2009 21:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau me za 68 vterin ale je to po vybrusu a zajety . rukou s tim nemam sanci hnout proste to nepretlacim a jede to jak svine a hlava snizena neni da to 85 po rovine
Datum: 05. října 2009 21:20
Jméno: standa
IP: uživatel7558
 hele co sem mel posledni motor,po GO,8.vybrus,3 kruhy,tak ten se neprotocil,musel sem zabrat nohou aby startpaka "propadla"..mel kompresi ja bejk...550 mi taky "nepropadne"......co jsem mel predtim motor na 21,tak ten sice jel blbe v nizkejch,ale hrozne tocil z kopce...ten taky vydrzel tak pul minuty nez propad......mel dva kruhy......ale nechapu co tim sledujes?
Datum: 05. října 2009 21:19
 zdarec,mam od dedy pionyra 05,standart s revmaplechama,ma original barvu,deda ho dostal v 15ti,kdyz si udelal papiry,no a my nevime jestli ho mame nechat v puvodnim stavu nebo ho prestrikat...ma ruzne pomackany plechy,sem tam nejaka odrenina nebo proste boule v plechu,horsi chrom na kolech a vejfuku,jinak je docela ok...barva je original ale je proste oprejskana..tak nevim...poradte  nejaka fotka bude v profilu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 21:21
 no ona ta barva je dobra ale mistama je proste obouchana ze je tam jenom plech,..jinak bych ji nechal,jeste nevim...a ten perak na prodej neni  budem renovovat,postupne a pomalu ale prece
Datum: 13. října 2009 21:21
Jméno: Tono
IP: uživatel4870
 Zdar. Ja by som to nechal tak ako to je okrem tych riaditiek a chromov kamos ma tiez jawu 05 v povodnom stave lak 90% vsetko povodne ale uplne vseko do poslednej skrutky. Videl som na fotkach aj toho peraka neni nahodou na predaj?
Datum: 13. října 2009 20:58
Jméno: standa
IP: uživatel7567
 tak ono to kolikrat staci poradne vycistit a slozit a je to pak supr stroj........mel sem takovouhle stodolovou 21.......parkrat sem ho poradne vycistil a umyl a pak vylestil tempem a normalne se ozivil i chrom na vejfuku,riditkach a na kolech.......kdyz sem to pritahnul byl to vrak.... a potom nadhernej.......uplne stejnej lak.....bila nažlotlá a klasicky cervena do oranzova....nejehzci kombinace..... chci ty foto.....
Datum: 06. října 2009 0:14
 stando proc si myslis ze ho chci zku*vit? nejsem vul,nebudu ho prodavat kdyz ho mam po dedovi.origo riditka uz mam doma..ty plechy sou proste zrezly urvany proste vsechno,to nekdy nafotim a ukazu ti to abys mi veril
Datum: 05. října 2009 23:07
Jméno: standa
IP: uživatel7567
 hlavne zadna stribrenka!!! to sou hezci ty zrzavy kola....ty sou aspon stylový......
Datum: 05. října 2009 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel7567
 ty blazne je peknej!!!!! udelal bych na nej novy kola,sehnal origo riditka a nijak bych ho nestrikal....to je vecna skoda!!! nechces to radsi prodat??? sezenu ti nejakyho ubozaka na bastlení......
Datum: 05. října 2009 23:01
 no na fotkach vypada hezky,ale ve skutecnosti tak hezka neni...no asi zacnu tim ze nastrikam kola a takovy detaily a barvy plechu necham uplne na konec
Datum: 05. října 2009 22:17
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 origo barvu nech, na fotkach vypada hezky, na ten revmaplech si nech namichat barvu a natri detajly..
Datum: 05. října 2009 22:12
 http://www.jawa23.estranky.cz/fotoalbum/nase-stroje/zajice-stroje/41 tu sou nejaky fotky,jinak mam nejakou jeste tady na kramku v profilu... jiny fotky nemam
Datum: 05. října 2009 21:57
Jméno: standa
IP: uživatel7567
 uka foto
Datum: 05. října 2009 21:54
 no ja bych ho nechal,ale kdyz je orezlej tak to bude mit vetsi hodnotu kdyz to dame do kupy  nevim no
Datum: 05. října 2009 21:36
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 ja bych to necal v puvodnim stavu protoze to ma vetsi hodnoutu a je to veteran ale delej jak myslis
Datum: 05. října 2009 21:12
Jméno: tunner
IP: uživatel1250
Posl.aktualizace: 05. října 2009 20:53
 za to ze ty to spravis nahovno tak ta uprava nemusi byt nanic...neni to jednoduche...
Datum: 05. října 2009 20:53
 čus lidi mám bebettu 210 a mám origoš karburaci a nevíte když tam dám karburaci z jawa 555 tak jestli mi to zrychlí tu babetu nebo ne ? chci jí dám hodně do rychlosti poraďte nějaký tipy jak jí zrychlit pište co nejvícz dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 0:05
 S karburátorem neexperimentůj - ten z 210 se dává často na starší, pač je dobrý, takže bych ho nechal. Zkontroluj, popř. dobře seřid karburátor, zapalování, vyčisti výfuk, zkontroluj těsnost motoru (hlavy a válce), stav spojek (jestli nemají moc velký prokluz), dej větší řetězové kolečko, seřiď správně řetěz (nenapínej ho moc ani málo) a namaž ho, zkotrlouj, jstli se volně otáčejí kola (jestli nějak nezdarhávají o něco - třeba brzdy). Babetta je moped do města na nákupy a na obyčejné přemisťovaní. To není věc na závody, takže od toho nic moc nečekej. Chceš-li rychlost, kup si něco jiného-třeba pionýra, není drahý, jede dobře a je na něj spousta návodů a upravených dílů.
Datum: 06. října 2009 0:05
Jméno: hm
IP: uživatel5336
 zdarec mam takovej dotaz kdbych si chtěl nechat zmenšit kliku tak ktery pruměr je lepší 90 nebo 80mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 21:00
Jméno: Rosta
IP: uživatel12656
 PLS KDO MI UDELA KLIKU NA 90MM.DIK
Datum: 27. prosince 2012 21:00
Jméno: hm
IP: uživatel5336
 ne nebude chci si k tomu koupit nějaky upravený válec
Datum: 05. října 2009 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel7558
 pokud ti to točí víc jak 10 000(silnice),tak bych zvolil 80mm,pokud tak nejak 8500-9000 tak muze bejt 90mm(kross) a pokud je to seriovka,tak na kliku nesahej.......
Datum: 05. října 2009 19:37
 Já bych volil průměr 90mm protože 80mm je málo ..motorka by měla špatnou setrvačnost
Datum: 05. října 2009 19:36
Jméno: caue20
IP: uživatel1420
 zdar chtěl sem se zetat jestli ste někdo dělal výplň sedla a kdyžtak co ste tam dali ? a kdy budou ty novinky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 21:48
 Zkus hledat na internetu a ptát se... Někde jsem totiž vyděl repliku té výplně-myslím že molitanová. Bohužel nevím, kde to už bylo. Jinak novinky se tu objevují průběžně a několikrát do roka jsou mega novinky...
Datum: 05. října 2009 21:48
 Nazdar, mám otázku niektoré babetty mali robené aj smerovky a myslím že to bolo robené bez baterie neviete mi dať niejaký material, alebo mali bateriu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 19:33
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Jak si nechápu dotaz, ale blinkry v praxi přerušujou obě strany stejně dobře kdyby jsi mi dal e-mail tak bych ti poslal foto jak přerušovač a přepínač vypadá a odkazy kde to seženeš
Datum: 06. října 2009 19:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 aha dík za pomoc a čo ti vlastne prerušuje lepšie povedané prepina medzi predným a zadným blinkrom tej alebo onej strany??
Datum: 05. října 2009 20:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 aha dík za pomoc a čo ti vlastne prerušuje lepšie povedané prepina medzi predným a zadným blinkrom tej alebo onej strany??
Datum: 05. října 2009 20:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 aha dík za pomoc a čo ti vlastne prerušuje lepšie povedané prepina medzi predným a zadným blinkrom tej alebo onej strany??
Datum: 05. října 2009 20:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 aha dík za pomoc a čo ti vlastne prerušuje lepšie povedané prepina medzi predným a zadným blinkrom tej alebo onej strany??
Datum: 05. října 2009 20:51
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 No já sem elektrikář na babette mám elektriku překopanou komplet to tady popisovat nebudu to by bylo na hodně hodně dlouho ale blinkry mám tak jak mají být. Ta 10w cívka je samostatná na blinkry a na klakson od které je to napájené je tam použit střídač směrovek a funguje to tak, že když např zapneš levý blinkr tak se ti rozsvíti přední žárovka a zadní je zhasne pak zadní rožne a přední zhasne je to proto aby byl alternátor zatěžován rovnoměrně. Přepínač musíš použit ne klasický třívývodový ale šesti protože máš každy blinkr vyveden zvlášt
Datum: 05. října 2009 20:04
 a ako máš riešení preušovač ten taký klasický v takom hlinikovom púzdre??? a maš i nejaký usmernovač prosím popíš viac
Datum: 05. října 2009 19:27
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 JJ boli robené aj se smerovkami bateria tam nebola je tam alternator který má výkon 20w+10w. Já mam na svoji babette taky směrovky které jsem dodělával
Datum: 05. října 2009 19:25
Posl.aktualizace: 08. října 2009 23:20
Jméno: Bobeš
IP: uživatel6383
 čus hele měl sem to samý ... koupil sem novej válec píst atd... ujel sem asi 500km a zasekl se mi kroužek o kanálek ... píst byl na kaši v hlavě byl natlučenej kus kroužku a ve válci ani rýha ... dal sem novej píst a náhradní hlavu a jezdim dál  už 3000km bez poruchy ... nevim esi to byla náhoda nebo vadný píst ale vše sem měl dobře udělaný  nedělal sem to porvé
Datum: 08. října 2009 23:20
Datum: 05. října 2009 21:48
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 presne jak rika standa kousnul se krouzek a podle toho jak je to ocouzeny tak ty krouzky uz byly totalne sjety a navic moc mazes tomu motoru to skodi M2T davej 1:33 ja davam castrol 1:50 a krouzky po 3000 km vubec neubyly  jsou nadherne leskli a valec je taky takovej lesklej spis uhlazenej a ne jak od M2T ze to je poskrabany nevim jak je to mozny ale porad se ty slaby rejhy nestracej
Datum: 05. října 2009 20:53
 ale vůbec nechápu jak se mohl ulomit ten kousek tam dole ja ho neulomil a naštestí zajíždet nemusím mám doma celkem zachvalej píst, válec a hlavu
Datum: 05. října 2009 20:28
 jinak staci udelat o jeden vybrus navic, cili vyhonovat valec o dva vybrusy, dela to pul mm a srovna to i znacne velke nerovnosti, nic neni tak horky jak vypada takze ten valec je dale bezproblemu pouzitelnej dal pokud se spravne udela, ten pist si muzes dat jako tezitko no kliku na repasi, zalezi jak je po tomdlec dobyta ale stejne ji to bude jednou cekat...
Datum: 05. října 2009 20:25
 ok zítra vám to vyfotím
Datum: 05. října 2009 20:23
 Vyděl sem píst co se zadřel a píst z kterého zbyla hromádka kovu ale takhle doraženej kterej je v celku sem ještě nevyděl.Ale musela to být pěkná šupa.Mohl bys pls vyfotit hlavu i válec dost by mě zajímalo jak to vypadá.
Datum: 05. října 2009 20:21
 pist stiplej o kliku (si stahoval primarko a nijak sis to nezabezpecil co? o ten pred tebou), boky podreny od pridreni (nebo lital bez filtru a todle presne dela pisek), cernej od toho jak olej neumi tesnit (a tom ze nemaze se zminovat nebudu, reci uz bylo o nem dost), no a to ze to mas otluceny je od ciziho telesa, cili presne todlec je od zamku piszniho krouzku, bud uz zamek na pistu samotny sel na prochazku nebo tam nebyl vubec (vymletej) a na prochazku pres prefuky sli zeslabene casti na pistnim krouzku co zapadaj do zamku...same se mi stalo, jen sem si pomlatil hlavu a pist jinak bez jineho poskozeni (nutno podotknout ze ta klika dostala narazy tez dost naprdel, cili jak to pujde na vybrus a zacne zvonit klika tak vis gde je dalsi problem)...preju mnoho zdaru pri zajizdeni...
Datum: 05. října 2009 20:20
 ty diry u toho pistniho krouzku vypadaj jako kdyby ti vyjel ten klinek co zarazi zamek krouzku,to se stalo me,ale nejakym zazrakem mi vykuchal takovou malou dirku ale az za krouzkem takze to necham a jezdil sem dal....proste sem rozebral valec ze udelam GO,a koukam ten klinek tam nebyl,takze sem mel stesti jak svine ze mi ten klinek neznicil valec ani nic...a krouzek se taky nepootocil a nezasek se o kanalky,takze sem to asi rozebrall ve spravnou chvili
Datum: 05. října 2009 20:14
 Jméno: tomas IP: uživatel368
no to nevim ale ja to mazu 1:15 no to teda fakt nevim tohle umi jen umelec
on má IP stejnou jako já
Datum: 05. října 2009 20:09
 Válec má rýhy že by to 4 výbrus nespravil hlava je v prdeli má tam díry jako kráva jinak klika uplně v pohodě 1 a 2 kroužek je tak připečenej že snim nejde hnout a jezdilol to celkem dobře akorád že při delším ježdení se trochu zadíral a strácel výkon
Datum: 05. října 2009 20:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a podle toho jak je ten píst opálený i pod kroužkama tak byly asi hodně sjetý, chtěl bych vidět jak ti to jelo
Datum: 05. října 2009 19:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja nevim co furt vidíte za vysipaný ložiska na klice, prostě jak říká standa kroužek byl volnej a vyjel z zámků a pak praskl a udělal tohle , nebo špatně zajížděl,
Datum: 05. října 2009 19:45
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 to sned si tam mel velkou svicku ze mas tak diry v pistu nebo ti tam spad naky bordel
Datum: 05. října 2009 19:32
Jméno: Standa
IP: uživatel7558
 takovejch pistu mam doma  to je mechanickyho puvodu.......kdyz je to vydreny,protoze se to zakouslo tak to vypada uplne jinak.......teda je to dost podobný  protoze on ten krouzek uz byl tak sjetej,ze se zacal tocit dokola a pak se chyt o kanal no  to sou ty zvonkohry no
Datum: 05. října 2009 19:31
 no to se ti aj vysypalu ložisko na klice ne
Datum: 05. října 2009 19:27
 johny 5ka nepoznáš sa ty náhodou z PC Kingom z abcgames.sk  D
Datum: 05. října 2009 19:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Seso,co ty na johny 5ku?Nebude pokarani?
Datum: 05. října 2009 19:08
 by si mohol prihodiť foto válca chcem vydieť tu spúšť
Datum: 05. října 2009 19:03
 No ked sa nato lepsie pozries, vidis okruhle jamky... piestny kruzok by toto nikdy nespravil, je makky a zostali by ponom ine stopi... kamo skontroluj si klukovku ci ti tam nechyba ihlicka
Datum: 05. října 2009 18:50
 no ja osobne som tiež zadrel motor ale to som nalial do ho benzín od suseda a vraj tam bol STIHL olej no neviem ale dalo sa na tom jazdiť dalej len už nemal taký výkon ale to to je zadrete na holú piču skôr by som povedal že to vyzera ako keby si tam nalial čistý benzín aspoň možeš dať na výbru ak je piest raz pridretý už mu nepomôže ani mazanie 1:1 a asi to už musel posrať ten pred tebou i ja som kupil z pridretým piestom inak to zadretie je skutočne umelecká práca
Datum: 05. října 2009 18:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a to co máš zezhora na pístu, budeš mít i v hlavě
Datum: 05. října 2009 18:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no jasný praskl ti pístní kroužek, nic novýho, a co válec, přežil to?
Datum: 05. října 2009 18:14
 ale nevym jak se mi to povedlo nebo jestli ten co to měl předemnou jezdil na ňáké sračky když sem vyplachval nádrž tak to smrdělo jako sviňa !!!!!!!A neřešte M2T neříkám že je špatný ,nehci rozpoutat válku!!!!!!!  já jen jestli jste to někdo už vyděl.
Datum: 05. října 2009 18:09
 neříkám že M2t je špatný
Datum: 05. října 2009 18:05
 ty vyvoláváš válku proti M2T!!! já mažu jedině s M2T a takhle dobitý píst sem ještě neviděl
Datum: 05. října 2009 18:04
Jméno: tomas
IP: uživatel368
 no to nevim ale ja to mazu 1:15 no to teda fakt nevim tohle umi jen umelec
Datum: 05. října 2009 18:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, mam zajímavou věc mam to zapalko(bezkontakt) na fichtla od sesy, a když sem studoval (stejně sem nic nevystudoval) jestli dává stejnosměrný nebo střídavý proud, tak jsem tam četl, že když nepoužívám světla tak mam ty 2 kabely co dou ze zapalka ke světlum a je v nich proud tak je mam ukostřit, vždyt se to skratuje ne? (nebylo nejlevnějši a nechci si ho zničit)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 11:19
Jméno: Standa
IP: uživatel7570
 Ja si myslim ze to bude uz usmerneny(ale neregulovaný) kvuli napajeni indukcni civky.......kdysi sme se tu se sesou a chongem bavili o tom,ze by na to stacila vymyslet nejaka primitivni regulace a mohlo by to jezdit i s baterkou.....ale proste vykon pro svetla 22.5W je málo .....natoz pro dalsi elektroniku........takze ja myslim ze stridavy to neni......
Datum: 06. října 2009 11:19
 Nejsem si jistý, ale pokud se nepletu, tak u VAPE, což je bezkontakt. zapalování pro velké Jawy a ČZ, tak u verze pro dvouválce, když se jeden vývod nepoužívá, tak se má myslím taktéž ukostřit... Nejsem si tím jsit, ale myslím, že jsem to někde četl. Zkus si najít montážní návod pro Vape dvouválec pročíst si ho, tak to bude... Myyslím, že to samé bude i u tvého zapalování. Pokud chceš mít jistotu poptej se zde, tady ti určitě poradí http://www.jawamania.info - poradna
Datum: 05. října 2009 23:55
Jméno: Honza
IP: uživatel5258
 Chlapi mam problem..kdyz jedu na moji jawe 555 tak to skube...nevim co s tim..poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 0:09
 Zkontroluj, příp. seřiď zapalování - odtrh 0,4mm, předstih 2,8 až 3,2mm (dle příručky J555), dále zkontroluj a příp. seřiď karburátor a zkotroluj palivovou soustavu (jestli teče bezproblémů).
Datum: 06. října 2009 0:09
 čau, mám problém s mustangem, šlapal dobře ale zničehonic začal při jízdě "škytat" -> jedu normálně na trojku a vystřelí bo výfuku, jakoby vynechá ale jede dál, někdy několikrát za sebou, ale ne hned po sobě. Taky se ve vysokých otáčkách dusí, taky nějak blbne volnoběh, chvilku drží, ale pak zdechne, dřív to nedělal, karbec je čistý, všechno těsní
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 19:12
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 to delalo kamosovi taky a bylo to odtrhem
Datum: 05. října 2009 19:12
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 skus nastavit předstih
Datum: 05. října 2009 18:43
 to je OK, benzín z nádrže tam teče proudem
Datum: 05. října 2009 17:09
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7562
 skus vyčistit nádrž a kohoutek a podívej se na filtr kohoutku
Datum: 05. října 2009 17:07
 svíčku jsem zkoušel měnit, ale je to stejné, barva je světle hnědá -> bohatší směs než normál??
Datum: 05. října 2009 16:33
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 zdarec, vim ze to tu nepatri , ale vite nekdo neco o tom jestli proplaci vseobecna zdravotni pojistovna jeste ty pomucky jak byly helmy na kolo , chranice atd, do 26 let pokud je student? , je mi 15 a chci si koupit bryle na motocrossovou helmu ( tzv sjezdove bryle) tak nevite nekdo jestli m ije proplati ( tech 500 kc) diky moc, prosim poradte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 14:45
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 hej plati to porad ale nevim jestůli se to vztahuje na ty bryle..
Datum: 06. října 2009 14:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja myslím že už docela dlouho ne
Datum: 05. října 2009 18:20
 Já si tak pořizoval helmu na kolo, samozřejmě tu nejdražší... Ale jestli to pořád platí, to fakt nevím.
Datum: 05. října 2009 17:23
Jméno: vojtys
IP: uživatel6362
 Kde si to zase slyšel
Datum: 05. října 2009 17:00
Jméno: kaja
IP: uživatel7560
 zdar hoši tak dneska si mi v hospodě kámoš stěžoval že mu vyskakuje trojka že prej dá za jedna za dvě a za tři jí tam musí držet nohou a že když jí tam drží tak v ní jako cvaká a neví co stim je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2009 15:18
 je to rozbitý  ), příčin může být spousty, ale nejspíš to budou ohnutý vidličky
Datum: 07. října 2009 15:18
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Vydlicka nebo moc napnuty retez  jesi to tam drzi nohou tk je peknej vul.....
Datum: 06. října 2009 11:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Nemá náhodou skryvenú vydličkú alebo unášač vydličky? pri radený bez spojky sa to ľahko može zohnúť
Datum: 05. října 2009 17:32
 Taky to může dělat povolený řadící automat. Myslim tím povolený ty šrouby ze zhora na motoru, co ho držej.
Datum: 05. října 2009 16:55
 podle me sou to omrdany bocni ozuby nebo vnitrni ozubeni na 20z dvojkovym kole
Datum: 05. října 2009 16:06
Jméno: Tom
IP: uživatel7454
 Neví někdo jestli přibydou do sekce prodeje Jawa 50 pionýr ještě nějaké novinky? JEstli mám počkat nebo ne? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 14:37
|



|