slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1542  1543  1544  1545  1546  1547  1548  1549  1550  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kadafi      E-mail:      IP: uživatel5639    
zdravim nepoznate neaky obchodkde by sa dali zohnat Nd na cz 250/513 cross diki surne potrebujem vedet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
čus tohle by ti mohlo pomoci http://www.moto-ustinl.cz/Kseznam.aspx?druh=38 potom možná i tady http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_ceniky.htm http://www.motodilyph.cz/motoristicke-akce/ http://www.bartunkovi.cz/ http://www.motobard.com/ a potom zkus napsat na PVMOTO@seznam.cz, ja jsem kupoval díly jen u bartunkovi.cz a PVmoto, ale to byly věci jako lanka těsnění atp. jinak díly jako převodovka (kolečka) jsem kupoval na inzercích např. http://www.cz-motokros.wz.cz/index1.php?id=bazar. U těch shopů co nemají díly zobrazené napiš na mail nebo jim zavolej. Měli by míti díly i na 513 ja mám mám čz 125/516.
 
 
Datum: 06. října 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7570    
Zdravim te. Nevim jak caste a jak velke burzy se konají na slovensku,ale na českých burzách seženeš skoro vsechny díly na tovarni krosky od CZ....jak puvodni tak replikové díly.....dá se řící že seženeš vše.....na netu poridis tak maximalne vyběhaný motory,nový plastový blatniky,přední vidle který tečou a spostu dalsich pochybných dílů od pochybných prodejců.....prodejci na burzách mají již sve renomé a nedovolí si prodat draho zmetkový díl.... pokud bys chtel blizsi info,muzu sehnat kontakty na nejcastejsi prodejce.......
 
 
Datum: 06. října 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejvíc jsem toho na Čz motorkos viděl na burzách, pak něco je teď na aukru a často bývá i na http://www.motoinzerce.cz
 
 
Datum: 05. října 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: vojtys      IP: uživatel6362    
Caw draci chci se zeptat kdy budou nejake ty nove dily co sesa psal ne ze bych ho popohanel nebo tak ale uz tady nebezi ta lista s temi informacema a nejsem tak informovan odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7567    
koncem října.....sesa to psal.....
 
 
Datum: 05. října 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel7568    
Zdravim, prosim vas, mam problem. Podle navodu z netu jsem chtel demontovat magneto - sroub 8M do stredu magneta a pritahovat dovtedy dokud mi magneto nezostane v ruce. Jenze mne v ruce zustala pulka toho sroubu a pulka zustala zatahnuta v magnetu. Nevite co s tim??? Diky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytahovak zalomených sroubu bych pouzil
 
 
Datum: 06. října 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je tam zašroubovaný zkus ho vytočit. Pokud to nepůjde zkus ho opatrně odvrtat nebo do něj vyvrtej drážky a šroubovákem ho zkus vytočit? Nevím.
 
 
Datum: 05. října 2009 23:59
 
 
 
 
Jméno: Lasty477      IP: uživatel7566    
Ahoj, mám babettu 207 a musim ji dycky rozslapavat desne dlouho nez chytne, sou spatny asi nejaky ty celisti, ale nevim jestli rozbehove nebo startovaci, a taky mi prosim napiste kolik jich tam je a tak, mam to chvilku a nic o tom nevim a jeste mi napiste jak se k tomu dostanu, co mam sundat a tak,,diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: tis40 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A když už to budeš dělat (to co radí kolega níže), vyměň i gufera. Zpravidla už netěsní jako nová, a i malinko oleje znamená, že pak spojka(y) klouže. A bacha na čistotu, nic se na spojkách nesmí umazat - umastit. Snad jen ty nová gufera trochu pomázni převoďákem.
 
 
Datum: 07. října 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Budou to startovací čelisti.Jsou dvě a jsou uloženy v bubnu spojky a zajištěny na svých čepech drátěnou pojistkou.Musíš odšroubovat setrvačník (jeden středový šroub a tři okolo).Pod setrvačníkem jsou tři rozběhové čelisti.Tedˇpřišroubuješ stahovák do třech čepů, na kterých jsou navlečeny rozběhové čelisti.Středový šroub stahováku se opře o klikový hřídel a stáhne vodící těleso s rozběhovými čelistmi.Pod tímto tělesem jsou spojky startovací.
 
 
Datum: 05. října 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar vim že to sem nepatri sorac ale mam 130L škudku zatmavenou v zadu 100% a vpredu u ridice a spolujezdce celni sklo tak 40% viditelnost dovnitr... policie nic nenamitala ale slysel sem ze by to nemuselo projit technickou tak nevim jestli je to pravda dik za odpoved kdo vi o co gou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ja ty folie delal sam pred barakem tak dolozim tak mozna prt a technickou sem uz vochcal pres mechanika ale jinak dik
 
 
Datum: 06. října 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
...domysli si nějaký slova, pac sem to psal v rychlosti. sry
 
 
Datum: 06. října 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
*předložíš
 
 
Datum: 06. října 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Na stk přeložíš doklad o montáži fólií odbornou firmou a doklad o homologaci kterej si od té firmy a je to
 
 
Datum: 06. října 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel7230    
s technikem na stk se dá domluvit
 
 
Datum: 06. října 2009 9:28
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No něco na tom bude - jsou na to směrnice, které určují, jaká minimální propustnost folií může být na jakém okně. Zkus pohledat na internetu a snad něco zjistíš.
 
 
Datum: 05. října 2009 23:52
 
 
 
 
Jméno: paca      E-mail:      IP: uživatel65    
hojte mam panelku po kompletni go tet skladam motor ale kdyz ho slozim prestane semi točit převodovka čim to je???dikeček za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: tis40 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vůbec ti to nezávidím, rozebrat, složit, rozebrat, složit, někde je chyba. Neskládáš náhodou dvě různé půlky? vymezovací podložky? byly - nebyly -jsou?, ložiska, futra - jsou na doraz?
 
 
Datum: 07. října 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jestli jsou nová pouzdra, je potřeba udělat kontrolu uložení hlavního a předlohového hřídele.Vloží se do levé poloviny skříně (bez převodových kol) a skusmo se sešroubuje s pravou polovinou skříně.Oba hřídele se musí volně otáčet a předlohový hřídel musí mít osovou vůli 0,2-0,3 mm.
 
 
Datum: 05. října 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci jak dlouho se vam propada nakopavacka mam namysli to kdyz polozite nohu na nakopavacku tak zajak dlouho se pretlaci komprese??? me u zajetyho asi 20 vterin liju do nej castrol a mam ho po GO najeto 3300km a druhej ten ma novy krouzky najeto asi 100 km mozna vic a tam se propada asi 4 vteriny a tam mazu M2T 1:30 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vaha nohy ma hodne vlim ale pruzina temer zadnou tetka vim aspon ze mam tak normalni tesnost krouzku jsou tam nepatrny rejhy co udelal nekdo predemnou tak hned tak nezmizej ale az zmizej tak to bude mozna litat lip ale pochybuju jeto fakt malinko jeto jen videt kdyz prsto prejedu prstem tak to neni cejtit
 
 
Datum: 06. října 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
No tk sem to zkusil,vydrželo mi to asi 40 sekund...ale ono ne že jen záleží na těžkej noze ale aji na pružině ve startpáce...takže to měření nemá cenu...ten kdo tam má slabou pružinku tomu to hned propadne...a ten kdo silnou tomu hodně těžko..
 
 
Datum: 06. října 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky zalezi kdo jak ma tezkou nohu
 
 
Datum: 06. října 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
fikus- ne jak dlouho se vrací nahoru ale jak dlouho strvá když je nahoře a daš na ni nohu tak jak dlouho trvá než se propadne dolu, tak jak si psal na začátku
 
 
Datum: 06. října 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7567    
premejslej trochu o cem se tu asi bavime........neni to zadny exaktni mereni,ale tohle trochu vypovida o tom,jakou kompresi ma tvuj motor.......pokud minimalni,startpaka jde snadno protocit........ma velkou kompresi,startpaka klade velkej odpor.......
 
 
Datum: 05. října 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Dík..takže dejme tomu že mi to tam vydrží 30 sekund....a co se pak stane? to se začne ta start páka vracet zpáky na horu?Sorry ale já sem teprv začátečník a moc toho eště neznam
 
 
Datum: 05. října 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cim by si chtel nicit loziska ? :-D ne normalne to zkus loziska tim nenicis i kdyz je pravda ze pri castem a tupem nakopavani se vysype lozisko uz se mi to stalo . jinak plati cim dyl tim lepsi komprese ale neznamena ze kdyz budes mit pridrenej valec ze je to dobre :-D
 
 
Datum: 05. října 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
počkat...čím dýl teda vydrží start páka dole ...tak tím líp jako?...já nwm jesi to mám vyzkoušet ptže mi děda říkal že tím níčím v motoru ložiska....ale zkusím to teda
 
 
Datum: 05. října 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
nejsipis tim sleduje tesnost krouzku ne?
 
 
Datum: 05. října 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau me za 68 vterin ale je to po vybrusu a zajety . rukou s tim nemam sanci hnout proste to nepretlacim a jede to jak svine a hlava snizena neni da to 85 po rovine
 
 
Datum: 05. října 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7558    
hele co sem mel posledni motor,po GO,8.vybrus,3 kruhy,tak ten se neprotocil,musel sem zabrat nohou aby startpaka "propadla"..mel kompresi ja bejk...550 mi taky "nepropadne"......co jsem mel predtim motor na 21,tak ten sice jel blbe v nizkejch,ale hrozne tocil z kopce...ten taky vydrzel tak pul minuty nez propad......mel dva kruhy......ale nechapu co tim sledujes?
 
 
Datum: 05. října 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec,mam od dedy pionyra 05,standart s revmaplechama,ma original barvu,deda ho dostal v 15ti,kdyz si udelal papiry,no a my nevime jestli ho mame nechat v puvodnim stavu nebo ho prestrikat...ma ruzne pomackany plechy,sem tam nejaka odrenina nebo proste boule v plechu,horsi chrom na kolech a vejfuku,jinak je docela ok...barva je original ale je proste oprejskana..tak nevim...poradte :-) nejaka fotka bude v profilu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ona ta barva je dobra ale mistama je proste obouchana ze je tam jenom plech,..jinak bych ji nechal,jeste nevim...a ten perak na prodej neni ;-) budem renovovat,postupne a pomalu ale prece :-D
 
 
Datum: 13. října 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Tono      IP: uživatel4870    
Zdar. Ja by som to nechal tak ako to je okrem tych riaditiek a chromov kamos ma tiez jawu 05 v povodnom stave lak 90% vsetko povodne ale uplne vseko do poslednej skrutky. Videl som na fotkach aj toho peraka neni nahodou na predaj? :-P
 
 
Datum: 13. října 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7567    
tak ono to kolikrat staci poradne vycistit a slozit a je to pak supr stroj........mel sem takovouhle stodolovou 21.......parkrat sem ho poradne vycistil a umyl a pak vylestil tempem a normalne se ozivil i chrom na vejfuku,riditkach a na kolech.......kdyz sem to pritahnul byl to vrak.... a potom nadhernej.......uplne stejnej lak.....bila nažlotlá a klasicky cervena do oranzova....nejehzci kombinace..... chci ty foto.....
 
 
Datum: 06. října 2009 0:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando proc si myslis ze ho chci zku*vit? nejsem vul,nebudu ho prodavat kdyz ho mam po dedovi.origo riditka uz mam doma..ty plechy sou proste zrezly urvany proste vsechno,to nekdy nafotim a ukazu ti to abys mi veril
 
 
Datum: 05. října 2009 23:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7567    
hlavne zadna stribrenka!!! to sou hezci ty zrzavy kola....ty sou aspon stylový......
 
 
Datum: 05. října 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7567    
ty blazne je peknej!!!!! udelal bych na nej novy kola,sehnal origo riditka a nijak bych ho nestrikal....to je vecna skoda!!! nechces to radsi prodat??? sezenu ti nejakyho ubozaka na bastlení......
 
 
Datum: 05. října 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no na fotkach vypada hezky,ale ve skutecnosti tak hezka neni...no asi zacnu tim ze nastrikam kola a takovy detaily a barvy plechu necham uplne na konec
 
 
Datum: 05. října 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
origo barvu nech, na fotkach vypada hezky, na ten revmaplech si nech namichat barvu a natri detajly..
 
 
Datum: 05. října 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa23.estranky.cz/fotoalbum/nase-stroje/zajice-stroje/41 tu sou nejaky fotky,jinak mam nejakou jeste tady na kramku v profilu... jiny fotky nemam
 
 
Datum: 05. října 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7567    
uka foto
 
 
Datum: 05. října 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja bych ho nechal,ale kdyz je orezlej tak to bude mit vetsi hodnotu kdyz to dame do kupy :-) nevim no
 
 
Datum: 05. října 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
ja bych to necal v puvodnim stavu protoze to ma vetsi hodnoutu a je to veteran ale delej jak myslis
 
 
Datum: 05. října 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: tunner      IP: uživatel1250    
čau draci tak sem konečně dokončil úpravu ze světa motorů http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html vím že se psalo že to moc nejede ale chcel sem to vyzkoušet a můžu potvrdit v otáčkách to nejede nejhůř ale spodek skoro žádnej tkže nedoporučuju dělat:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel7565    
za to ze ty to spravis nahovno tak ta uprava nemusi byt nanic...neni to jednoduche...
 
 
Datum: 05. října 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: Martin Fel      E-mail:      IP: uživatel5767    
čus lidi mám bebettu 210 a mám origoš karburaci a nevíte když tam dám karburaci z jawa 555 tak jestli mi to zrychlí tu babetu nebo ne ? chci jí dám hodně do rychlosti poraďte nějaký tipy jak jí zrychlit pište co nejvícz dík čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S karburátorem neexperimentůj - ten z 210 se dává často na starší, pač je dobrý, takže bych ho nechal. Zkontroluj, popř. dobře seřid karburátor, zapalování, vyčisti výfuk, zkontroluj těsnost motoru (hlavy a válce), stav spojek (jestli nemají moc velký prokluz), dej větší řetězové kolečko, seřiď správně řetěz (nenapínej ho moc ani málo) a namaž ho, zkotrlouj, jstli se volně otáčejí kola (jestli nějak nezdarhávají o něco - třeba brzdy). Babetta je moped do města na nákupy a na obyčejné přemisťovaní. To není věc na závody, takže od toho nic moc nečekej. Chceš-li rychlost, kup si něco jiného-třeba pionýra, není drahý, jede dobře a je na něj spousta návodů a upravených dílů.
 
 
Datum: 06. října 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel5336    
zdarec mam takovej dotaz kdbych si chtěl nechat zmenšit kliku tak ktery pruměr je lepší 90 nebo 80mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: Rosta      IP: uživatel12656    
PLS KDO MI UDELA KLIKU NA 90MM.DIK
 
 
Datum: 27. prosince 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel5336    
ne nebude chci si k tomu koupit nějaky upravený válec
 
 
Datum: 05. října 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7558    
pokud ti to točí víc jak 10 000(silnice),tak bych zvolil 80mm,pokud tak nejak 8500-9000 tak muze bejt 90mm(kross) a pokud je to seriovka,tak na kliku nesahej.......
 
 
Datum: 05. října 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych volil průměr 90mm protože 80mm je málo ..motorka by měla špatnou setrvačnost
 
 
Datum: 05. října 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: caue20      IP: uživatel1420    
zdar chtěl sem se zetat jestli ste někdo dělal výplň sedla a kdyžtak co ste tam dali ? a kdy budou ty novinky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus hledat na internetu a ptát se... Někde jsem totiž vyděl repliku té výplně-myslím že molitanová. Bohužel nevím, kde to už bylo. Jinak novinky se tu objevují průběžně a několikrát do roka jsou mega novinky...
 
 
Datum: 05. října 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, mám otázku niektoré babetty mali robené aj smerovky a myslím že to bolo robené bez baterie neviete mi dať niejaký material, alebo mali bateriu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Jak si nechápu dotaz, ale blinkry v praxi přerušujou obě strany stejně dobře kdyby jsi mi dal e-mail tak bych ti poslal foto jak přerušovač a přepínač vypadá a odkazy kde to seženeš
 
 
Datum: 06. října 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
aha dík za pomoc a čo ti vlastne prerušuje lepšie povedané prepina medzi predným a zadným blinkrom tej alebo onej strany??
 
 
Datum: 05. října 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
aha dík za pomoc a čo ti vlastne prerušuje lepšie povedané prepina medzi predným a zadným blinkrom tej alebo onej strany??
 
 
Datum: 05. října 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
aha dík za pomoc a čo ti vlastne prerušuje lepšie povedané prepina medzi predným a zadným blinkrom tej alebo onej strany??
 
 
Datum: 05. října 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
aha dík za pomoc a čo ti vlastne prerušuje lepšie povedané prepina medzi predným a zadným blinkrom tej alebo onej strany??
 
 
Datum: 05. října 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
No já sem elektrikář na babette mám elektriku překopanou komplet to tady popisovat nebudu to by bylo na hodně hodně dlouho ale blinkry mám tak jak mají být. Ta 10w cívka je samostatná na blinkry a na klakson od které je to napájené je tam použit střídač směrovek a funguje to tak, že když např zapneš levý blinkr tak se ti rozsvíti přední žárovka a zadní je zhasne pak zadní rožne a přední zhasne je to proto aby byl alternátor zatěžován rovnoměrně. Přepínač musíš použit ne klasický třívývodový ale šesti protože máš každy blinkr vyveden zvlášt
 
 
Datum: 05. října 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ako máš riešení preušovač ten taký klasický v takom hlinikovom púzdre??? a maš i nejaký usmernovač prosím popíš viac
 
 
Datum: 05. října 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
JJ boli robené aj se smerovkami bateria tam nebola je tam alternator který má výkon 20w+10w. Já mam na svoji babette taky směrovky které jsem dodělával
 
 
Datum: 05. října 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau lidi tak tohle sem ještě nevyděl . Nevim jak se mi to povedlo ale motor sem nezadřel a mažu jako prase 1:20 S M2T . Motor sem nějak neupravoval nic. http://radek12.rajce.idnes.cz/Fichtl_cross/#DSC01246.JPG http://radek12.rajce.idnes.cz/Fichtl_cross/#DSC01247.JPG http://radek12.rajce.idnes.cz/Fichtl_cross/#DSC01249.JPG http://radek12.rajce.idnes.cz/Fichtl_cross/#DSC01251.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: Bobeš      IP: uživatel6383    
čus hele měl sem to samý ... koupil sem novej válec píst atd... ujel sem asi 500km a zasekl se mi kroužek o kanálek ... píst byl na kaši v hlavě byl natlučenej kus kroužku a ve válci ani rýha ... dal sem novej píst a náhradní hlavu a jezdim dál :-) už 3000km bez poruchy ... nevim esi to byla náhoda nebo vadný píst ale vše sem měl dobře udělaný :-) nedělal sem to porvé :-)
 
 
Datum: 08. října 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radsej daj vyfuk dole a vytras to zneho ten bordel ,mozno daco napadalo dnu, a pri jazde z kopca si to moze vcucnut do valca, inak mne sa stalo nieco podobne viz.foto :-D http://imgupload.sk/images/2kko6qku2sejh2iscant.jpg http://imgupload.sk/images/k17xv4xudexwv167mh.jpg , vidite tam tu ryhu? tak tam som mal zapychnutu ihlicku z klukovky :-D ... tak do buducna nato bacha ;-)
 
 
Datum: 05. října 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
presne jak rika standa kousnul se krouzek a podle toho jak je to ocouzeny tak ty krouzky uz byly totalne sjety a navic moc mazes tomu motoru to skodi M2T davej 1:33 ja davam castrol 1:50 a krouzky po 3000 km vubec neubyly :-) jsou nadherne leskli a valec je taky takovej lesklej spis uhlazenej a ne jak od M2T ze to je poskrabany nevim jak je to mozny ale porad se ty slaby rejhy nestracej
 
 
Datum: 05. října 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale vůbec nechápu jak se mohl ulomit ten kousek tam dole ja ho neulomil a naštestí zajíždet nemusím mám doma celkem zachvalej píst, válec a hlavu
 
 
Datum: 05. října 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak staci udelat o jeden vybrus navic, cili vyhonovat valec o dva vybrusy, dela to pul mm a srovna to i znacne velke nerovnosti, nic neni tak horky jak vypada takze ten valec je dale bezproblemu pouzitelnej dal pokud se spravne udela, ten pist si muzes dat jako tezitko no kliku na repasi, zalezi jak je po tomdlec dobyta ale stejne ji to bude jednou cekat...
 
 
Datum: 05. října 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok zítra vám to vyfotím
 
 
Datum: 05. října 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyděl sem píst co se zadřel a píst z kterého zbyla hromádka kovu ale takhle doraženej kterej je v celku sem ještě nevyděl.Ale musela to být pěkná šupa.Mohl bys pls vyfotit hlavu i válec dost by mě zajímalo jak to vypadá.
 
 
Datum: 05. října 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pist stiplej o kliku (si stahoval primarko a nijak sis to nezabezpecil co? o ten pred tebou), boky podreny od pridreni (nebo lital bez filtru a todle presne dela pisek), cernej od toho jak olej neumi tesnit (a tom ze nemaze se zminovat nebudu, reci uz bylo o nem dost), no a to ze to mas otluceny je od ciziho telesa, cili presne todlec je od zamku piszniho krouzku, bud uz zamek na pistu samotny sel na prochazku nebo tam nebyl vubec (vymletej) a na prochazku pres prefuky sli zeslabene casti na pistnim krouzku co zapadaj do zamku...same se mi stalo, jen sem si pomlatil hlavu a pist jinak bez jineho poskozeni (nutno podotknout ze ta klika dostala narazy tez dost naprdel, cili jak to pujde na vybrus a zacne zvonit klika tak vis gde je dalsi problem)...preju mnoho zdaru pri zajizdeni...
 
 
Datum: 05. října 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty diry u toho pistniho krouzku vypadaj jako kdyby ti vyjel ten klinek co zarazi zamek krouzku,to se stalo me,ale nejakym zazrakem mi vykuchal takovou malou dirku ale az za krouzkem takze to necham a jezdil sem dal....proste sem rozebral valec ze udelam GO,a koukam ten klinek tam nebyl,takze sem mel stesti jak svine ze mi ten klinek neznicil valec ani nic...a krouzek se taky nepootocil a nezasek se o kanalky,takze sem to asi rozebrall ve spravnou chvili :-D
 
 
Datum: 05. října 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jméno: tomas IP: uživatel368 no to nevim ale ja to mazu 1:15 no to teda fakt nevim tohle umi jen umelec on má IP stejnou jako já
 
 
Datum: 05. října 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Válec má rýhy že by to 4 výbrus nespravil hlava je v prdeli má tam díry jako kráva jinak klika uplně v pohodě 1 a 2 kroužek je tak připečenej že snim nejde hnout a jezdilol to celkem dobře akorád že při delším ježdení se trochu zadíral a strácel výkon
 
 
Datum: 05. října 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a podle toho jak je ten píst opálený i pod kroužkama tak byly asi hodně sjetý, chtěl bych vidět jak ti to jelo :-)
 
 
Datum: 05. října 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja nevim co furt vidíte za vysipaný ložiska na klice, prostě jak říká standa kroužek byl volnej a vyjel z zámků a pak praskl a udělal tohle , nebo špatně zajížděl,
 
 
Datum: 05. října 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
to sned si tam mel velkou svicku ze mas tak diry v pistu nebo ti tam spad naky bordel
 
 
Datum: 05. října 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7558    
takovejch pistu mam doma:-D to je mechanickyho puvodu.......kdyz je to vydreny,protoze se to zakouslo tak to vypada uplne jinak.......teda je to dost podobný:-D protoze on ten krouzek uz byl tak sjetej,ze se zacal tocit dokola a pak se chyt o kanal no:-D to sou ty zvonkohry no:-D
 
 
Datum: 05. října 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no to se ti aj vysypalu ložisko na klice ne
 
 
Datum: 05. října 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
johny 5ka nepoznáš sa ty náhodou z PC Kingom z abcgames.sk :-DD
 
 
Datum: 05. října 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Seso,co ty na johny 5ku?Nebude pokarani?
 
 
Datum: 05. října 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
by si mohol prihodiť foto válca chcem vydieť tu spúšť:-D
 
 
Datum: 05. října 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ked sa nato lepsie pozries, vidis okruhle jamky... piestny kruzok by toto nikdy nespravil, je makky a zostali by ponom ine stopi... kamo skontroluj si klukovku ci ti tam nechyba ihlicka ;-)
 
 
Datum: 05. října 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja osobne som tiež zadrel motor ale to som nalial do ho benzín od suseda a vraj tam bol STIHL olej no neviem ale dalo sa na tom jazdiť dalej len už nemal taký výkon ale to to je zadrete na holú piču skôr by som povedal že to vyzera ako keby si tam nalial čistý benzín aspoň možeš dať na výbru ak je piest raz pridretý už mu nepomôže ani mazanie 1:1 a asi to už musel posrať ten pred tebou i ja som kupil z pridretým piestom inak to zadretie je skutočne umelecká práca:-D
 
 
Datum: 05. října 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a to co máš zezhora na pístu, budeš mít i v hlavě
 
 
Datum: 05. října 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no jasný praskl ti pístní kroužek, nic novýho, a co válec, přežil to?
 
 
Datum: 05. října 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nevym jak se mi to povedlo nebo jestli ten co to měl předemnou jezdil na ňáké sračky když sem vyplachval nádrž tak to smrdělo jako sviňa !!!!!!!A neřešte M2T neříkám že je špatný ,nehci rozpoutat válku!!!!!!! :-D já jen jestli jste to někdo už vyděl.
 
 
Datum: 05. října 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neříkám že M2t je špatný
 
 
Datum: 05. října 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vyvoláváš válku proti M2T!!! já mažu jedině s M2T a takhle dobitý píst sem ještě neviděl
 
 
Datum: 05. října 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel368    
no to nevim ale ja to mazu 1:15 no to teda fakt nevim tohle umi jen umelec
 
 
Datum: 05. října 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, mam zajímavou věc mam to zapalko(bezkontakt) na fichtla od sesy, a když sem studoval (stejně sem nic nevystudoval) jestli dává stejnosměrný nebo střídavý proud, tak jsem tam četl, že když nepoužívám světla tak mam ty 2 kabely co dou ze zapalka ke světlum a je v nich proud tak je mam ukostřit, vždyt se to skratuje ne? (nebylo nejlevnějši a nechci si ho zničit) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7570    
Ja si myslim ze to bude uz usmerneny(ale neregulovaný) kvuli napajeni indukcni civky.......kdysi sme se tu se sesou a chongem bavili o tom,ze by na to stacila vymyslet nejaka primitivni regulace a mohlo by to jezdit i s baterkou.....ale proste vykon pro svetla 22.5W je málo .....natoz pro dalsi elektroniku........takze ja myslim ze stridavy to neni......
 
 
Datum: 06. října 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsem si jistý, ale pokud se nepletu, tak u VAPE, což je bezkontakt. zapalování pro velké Jawy a ČZ, tak u verze pro dvouválce, když se jeden vývod nepoužívá, tak se má myslím taktéž ukostřit... Nejsem si tím jsit, ale myslím, že jsem to někde četl. Zkus si najít montážní návod pro Vape dvouválec pročíst si ho, tak to bude... Myyslím, že to samé bude i u tvého zapalování. Pokud chceš mít jistotu poptej se zde, tady ti určitě poradí http://www.jawamania.info - poradna
 
 
Datum: 05. října 2009 23:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel5258    
Chlapi mam problem..kdyz jedu na moji jawe 555 tak to skube...nevim co s tim..poradte prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 0:09
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj, příp. seřiď zapalování - odtrh 0,4mm, předstih 2,8 až 3,2mm (dle příručky J555), dále zkontroluj a příp. seřiď karburátor a zkotroluj palivovou soustavu (jestli teče bezproblémů).
 
 
Datum: 06. října 2009 0:09
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, mám problém s mustangem, šlapal dobře ale zničehonic začal při jízdě "škytat" -> jedu normálně na trojku a vystřelí bo výfuku, jakoby vynechá ale jede dál, někdy několikrát za sebou, ale ne hned po sobě. Taky se ve vysokých otáčkách dusí, taky nějak blbne volnoběh, chvilku drží, ale pak zdechne, dřív to nedělal, karbec je čistý, všechno těsní odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6945    
to delalo kamosovi taky a bylo to odtrhem
 
 
Datum: 05. října 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel5767    
skus nastavit předstih
 
 
Datum: 05. října 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je OK, benzín z nádrže tam teče proudem :-)
 
 
Datum: 05. října 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel7562    
skus vyčistit nádrž a kohoutek a podívej se na filtr kohoutku
 
 
Datum: 05. října 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčku jsem zkoušel měnit, ale je to stejné, barva je světle hnědá -> bohatší směs než normál??
 
 
Datum: 05. října 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
zdarec, vim ze to tu nepatri , ale vite nekdo neco o tom jestli proplaci vseobecna zdravotni pojistovna jeste ty pomucky jak byly helmy na kolo , chranice atd, do 26 let pokud je student? , je mi 15 a chci si koupit bryle na motocrossovou helmu ( tzv sjezdove bryle) tak nevite nekdo jestli m ije proplati ( tech 500 kc) diky moc, prosim poradte.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
hej plati to porad ale nevim jestůli se to vztahuje na ty bryle..
 
 
Datum: 06. října 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja myslím že už docela dlouho ne
 
 
Datum: 05. října 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si tak pořizoval helmu na kolo, samozřejmě tu nejdražší... Ale jestli to pořád platí, to fakt nevím.
 
 
Datum: 05. října 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: vojtys      IP: uživatel6362    
Kde si to zase slyšel
 
 
Datum: 05. října 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: kaja      IP: uživatel7560    
zdar hoši tak dneska si mi v hospodě kámoš stěžoval že mu vyskakuje trojka že prej dá za jedna za dvě a za tři jí tam musí držet nohou a že když jí tam drží tak v ní jako cvaká a neví co stim je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: tis40 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to rozbitý :-)), příčin může být spousty, ale nejspíš to budou ohnutý vidličky
 
 
Datum: 07. října 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Vydlicka nebo moc napnuty retez:-)jesi to tam drzi nohou tk je peknej vul.....
 
 
Datum: 06. října 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
Nemá náhodou skryvenú vydličkú alebo unášač vydličky? pri radený bez spojky sa to ľahko može zohnúť
 
 
Datum: 05. října 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky to může dělat povolený řadící automat. Myslim tím povolený ty šrouby ze zhora na motoru, co ho držej.
 
 
Datum: 05. října 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me sou to omrdany bocni ozuby nebo vnitrni ozubeni na 20z dvojkovym kole
 
 
Datum: 05. října 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel7454    
Neví někdo jestli přibydou do sekce prodeje Jawa 50 pionýr ještě nějaké novinky? JEstli mám počkat nebo ne? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 14:37
 
<  1542  1543  1544  1545  1546  1547  1548  1549  1550  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 22:23:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu