slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1545  1546  1547  1548  1549  1550  1551  1552  1553  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel7546    
ahoj nevíte nekdo neco o stare jawe 05 s blatnikem, stojanem,tachometrem... jako u j 555? moc diky za jakoukoli informaci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7540    
nemam,psal jsem ze jsem ji mel! to uz je tak 6 let co ji nemam.....pak sem mel chvili doma modrou 05 rok 63/64....obsahuje vetsinu prvku jako prvni roky vyroby akorat ma predni blatnik jako 20....foto na jawa-50.cz -galerie 05,svetle modrej.....jedinej rozdil asi u tech prvnich 05 je predni blatnik a zebrovani na karterech za valcem a tacho jako parez....
 
 
Datum: 04. října 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: Failip      E-mail:      IP: uživatel7544    
zdar stando posli mi pls na mail fotky tej 05 dik
 
 
Datum: 04. října 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7540    
troufnul bych si říct,že vim uplne vsechno,odlisnosti v detailech atd....muzem to probrat tady,nebo muzes napsat na mail,ale zase vic hlav víc ví:-) mel jsem tenhle typ.....je to rocnik 62 podzim a 63,od 64 uz meli blatnik jako 20...napis rok....ale muj typ je 62:-) 5-ti místné výrobní číslo:-)
 
 
Datum: 04. října 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Frantta      IP: uživatel7456    
Zdarec draci, mam takovej problém za žádnou cenu nemůžu dostat kliku do ložisek vždycky stačilo kliku zmrazit kartery s ložisky ohřát horkovzdušnou pistolí a klika tam šla volně nasunout ale ted se mi vždycky zasekne v ložisku a nejde tam ani zpět, tak sem zkoužšel karter s ložiskam ohřát v troubě asi na 150°C a kliku sem zmrazil ale dostal sem jí tam asi jenom 2mm a víz nic tak sem to zkusil ohřát na 200°C a zase to samí nevíte někdo čim to může bejt už si stim nevim rady už sem to zkoušel nejmín pětkrát. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz se mi tohle "povedlo" na 487 ze strany od spojky tak stacilo vypodlozitmezeru mezit zavitem pro primarni kolecko a karterama a utahovat matici u primarniho kolecka a klikovka tam nadherne naleze
 
 
Datum: 04. října 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel7550    
Nevidím v tom velký problém.Máš ložiska SKF made in China.Čína umí napodobit snad vše proto dej jiné,a čepy ,,přejeď,,smirkem č 1000,nahřej na 250 st.nastříkni silikonový olejem a musí tam spadnout.Potom co píše Standa.
 
 
Datum: 04. října 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7540    
Normalne kliku zamrazit,do lozisek nandat co to jde a doklepnout pres neco mekkyho kladivem....hlavne nemlatit kladivem do kliky kov na kov!!!! pak kliku vymezit aby byla uprostred motoru a ne k jedne strane!
 
 
Datum: 04. října 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nooo mě se to ted nedávno stalo ale obráseně..vytahl sem kliku a místo aby ložiska v katedrech tak zůstaly na klice byly to ložiska ZVL.Chcu dát ted novou kliku a ložiska SKF no a když ted standa říká že to delá dohromady bordel tak jak na to ????Nechcu novou kliku zničit tlučním kladiva.
 
 
Datum: 04. října 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7540    
jake moto?? u fichtla tohle delaj novy kliky a SKF loziska......
 
 
Datum: 04. října 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čus hale když přidám plyn tak se to dusí někdy to i chcípne rozebral jsem karburaci vyčistil trysky zase složil a pořád nic je to to samý ? co doporučujete ? pls odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyzakoušej vzduchový filtr,a pořadně vyčisti karbec,skontroluj jestli dotýká benzín. Přeměř předstih.
 
 
Datum: 04. října 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čest,zkus svíčku...mě se fichtl dusil svíčkou dycky byla černá jak uhel..tak sem ji vyčistil ocelovým kartáčem a jede jak drak.Zkus to
 
 
Datum: 04. října 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: sagosek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CHROMOVÁNÍ - Draci kde chromujete? Nejlíp Zlínský kraj, okolí UH... ale může být chromovka kdekoliv v ČR kde to de třeba poslat... potřeboval bych nachromovat řídítka, řadičku, start. páku.... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sagy dej to do brodu k mikulcovi, ten myslím nechává dělat aj chrom.
 
 
Datum: 05. října 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tkmoto
 
 
Datum: 04. října 2009 12:58
 
 
 
 
Jméno: sniper      E-mail:      IP: uživatel6617    
Zdar borci mám takovej trapnej dotaz co je to BOWDEN??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel7550    
lanko,obyčejně ocelové,chráněné ohebnou pancéřovou trubicí,používané k přenášení síly a pohybu mezi vzdálenými strojními součástmi,např. k ovládání brzd.Vynálezce-angličan Fr.Bowden.Učil jsem se to na strojárně.
 
 
Datum: 04. října 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky2/20060206104041.jpg třeba tohle je Bowden
 
 
Datum: 04. října 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bovden je ten cernej obal lanka,je to spirala z dratu potazena cernym plastem
 
 
Datum: 04. října 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekdo si za slovem bowden predstavuje jen ten obal lanka...nekdo lanko :-)
 
 
Datum: 04. října 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lanko.....
 
 
Datum: 04. října 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau mám babettu 210 a dneska jsem s ní rono jednou jezdil jela dobře a když sem jel naspátek tak sem přidal plyn a strašně se dusila ? že vůbec nejal jednou to i chcíplo tak sem to nakopnul a je to to samý ? co myslíte že s tím je ? pls za odpověď ( a jak se štelujou trysky u babetty na karburaci ) dík čs odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel7029    
Asi se ti ucpala hlavna tryska.... rozhod karbec , vycisti sloz a sesteluj....
 
 
Datum: 04. října 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
nechces to sem napsat 1000x krat ja o babetach nic newim
 
 
Datum: 04. října 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: pivojawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
HELE HOSI JA NEUMIM PREDSTIH VUBEC SESTELIT TAK SEM SE CHTEL ZEPTATA JESTLI BY STE SEM NEKDO NENAPSAL PRESNEJ POSTUP PROTOZE SE V TOM NECH VRTAT A ROZMLATIT TO JESTE VIC DIK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepiš caps lockem ! A hlavně hledej-nahoře je FAQ http://www.fichtlkramek.cz/faq/id5.html
 
 
Datum: 04. října 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
Zapojení diod : příklad na 6 diodách: 3 série + 3 série a to k sobě paralelně a na baterku. poradte jak to mylsi 3+3 paralelně ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
dik
 
 
Datum: 04. října 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Koukám bany jak se tu trápíš už několikátý den... takže do googlu jsem zadal ,,Zapojení LED,, a hned druhej odkaz je nádhernej... http://www.taje2.estranky.cz/clanky/zaklady-elektroniky/zapojeni-led-diody Tak si to pročti a zkus pochopit, sice bych úplně se vším o je v tom článku nesouhlasil, ale v podstatě je to správně. No a pokud se vydáš cestou kterou ti radí Martim, tak si na pokusy kup nějaké levné LEDky.. toť má rada :-D
 
 
Datum: 04. října 2009 14:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel3661    
takhle http://nahrejto.cz/files/fltmbx3bc1tg1ctngx53.jpg snad jsi to pochopil draku
 
 
Datum: 04. října 2009 14:01
 
 
 
 
Jméno: dawe      IP: uživatel186    
co je lepší suzuki 250 2T nebo yamaha 250 2T odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5424    
yamaha dlouhodobě drží nejvyší příčky všech soutěží ale dneska to už tak není o motorkách jako o tom co si jaký jezdec ke stroji dovolí a jak dobře ho pro něj naladí
 
 
Datum: 04. října 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7540    
To je asi stejna otazka,jako jestli je lepsi Jawa 20 a Jawa 21:-D......japonci jsou stejny...... maximalne RM 250 ma ostřejší špičku prubehu vykonu a YZ 250 zase trosku lepsi prubeh do středních otáček.....kdysi sem videl srovnani grafů z brzdy.....ale tohle je jen o naladeni vyfuku,trysce, nebo benzinu......
 
 
Datum: 04. října 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty motorky sou na stejne urovni,i pisty a motorove casti byvaji casto zamenne,zadne extra rozdily tam nejsou
 
 
Datum: 04. října 2009 12:58
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry, blbě jsem si to přečetl :-)
 
 
Datum: 04. října 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je fakt otázka. TO zaláží podle typu. Ale spíše bych řekl že yamaha je lepší
 
 
Datum: 04. října 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nevím která je lepší, ale určitě pojede víc 250 2T, to je fakt pila, 250ccm je na čtyřtakt málo, aby to mělo pořádnej výkon
 
 
Datum: 04. října 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele ta máš asi jedno sou to motorky na stejné urovni.
 
 
Datum: 04. října 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 50 2T :-D
 
 
Datum: 04. října 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau hoši mám doma 05 a asi 20 let stála v garáži no tak jsem jí dal dokupy a poptával jsem se doma po papírech a řekli mi že ty papíry k tomu měli a nikdo je neodhlašoval akorát přestali platit poviný ručený tak se chci zeptat když mám motorku a k tomu spz jestli je nějaká šance že to je třeba ještě evidovaný?? a dali by mi nový techničák a zpětně bych třeba zaplatil pojistku ?setkal jste se s tím někdo?? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
zdar..mohl by mi nekdo tadyk poslat odkaz na ty fotky jak delal z mustanga 2valec a 100ccm?Dik za odpoevedi..x) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/pokec/?hledej=dvojvalec&kategorie=0&hledejok=Hledej
 
 
Datum: 04. října 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkaz na fotky nemám ale vim že to dělal MaverickSK
 
 
Datum: 04. října 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to bych chtěl docela vidět :-D
 
 
Datum: 04. října 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: mazuráč      E-mail:      IP: uživatel1157    
čau lidi MAM PROBLEM : mam čz 150 C a nevím jak u ní přidělat svíčkovej kabel na zapalovací cívku jestli to tam můžu připájet nabo co s tim dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7540    
pokud tam neni nejaký červík na zašroubovani,tak opatrne priletovat a dukladne zaizolovat.....pozor!! cívku moc neprohřívat!!! letovat rychle a po minimalni dobu!! jinak odpalis civku......
 
 
Datum: 04. října 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: lolke123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau lidi prosim nevite co to bude kdyz to na startuju v poho nakopnu ae pridam plyn a zdaecha to a strasne to rve kdyz to nastartuju pls odpovezte mi dk moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nejspis to nema benzin musis skontrolovat privod a karbec
 
 
Datum: 04. října 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
že to řve tak to nemáš někde utešněný výfuk, a že na volnoběh šlape ale když přidáš ne tak to muže být ucpaná hlavní tryska
 
 
Datum: 04. října 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někde ti to asi saje falešný vzduch....
 
 
Datum: 04. října 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: Profi      IP: uživatel1760    
Prosím o radu...mám Jawu 21 jezdím sním denně okolo 15km. Po rovince jede i 60km/h ale motor při rozjezdu nemá vůbec sílu. Čím to může být? Jinak mám nový pístní kroužky na kterých je najeto cca 100km ale je špatné těsnění mezi kartery motoru kde mi stále kape olej. Motor má kopresy. Díky moc za radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budeš mít vyběhaný válec....nechal bych si udělat výbrus a taky bych se kouknul na ten klingerit mezi karterama....jestli ti tam teče oil, tak je dost možné že to netěsní kolem klikového prostoru a nasává to falešný vzduch....to mi dělal mustang
 
 
Datum: 04. října 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
řekl bych že už je ten válec hodně vylítanej a někdy když dáš nový kroužky tak to je ještě horší než kdyby jsi tam nechal ty starý
 
 
Datum: 04. října 2009 11:23
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím scháním jehlové ložisko KZK 16X22X12 je to na kliku....A nemohu ho sehnat nevěděl by někdo kde by bylo k mání??Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, máte někdo zkušenost s klikovkou s jehlou nahože tady z fichtlkrámku? rozhoduju se jestli mám nechat přelisovat původní kliku na novou ojnici nebo koupit komplet novou kliku s jehlou za 1100,- zajímá mě jak je na tom tahle klika s kvalitou, vyvážením...prostě jak to šlape, máte jí někdo? uvažuju o koupi stejskyho upraveného válce tak chci mít spodek motoru 100% v cajku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 9:03
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jak teda? :-D na fotkách vypadá samostatně prodávaná ojnice CKR stejně jako ta na té komplet klice, jak jste přišli na to že je to šmejd?
 
 
Datum: 05. října 2009 9:03
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel7550    
C.K.R. je Tchaiwan
 
 
Datum: 04. října 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
je to C.K.R. mam ji doma v pinckovi a na ojnici je napsany C.K.R.
 
 
Datum: 04. října 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže tahle klika co tu SESA prodává nemá ojnici CKR?? cože? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1054.html
 
 
Datum: 04. října 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ja ji mam a jede do dobre + ten polsky valec :-D jede paradne jak prase
 
 
Datum: 04. října 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7540    
Muj subjektivni nazor: Sehnat si starou peknou kliku s neposkozenejma setrvakama a hridelema(nektery sou vydreny od vytvrdlyho gufera a pak trhaj novy gufera!) a na tu starou kliku dát ojnici CKR s jehlama......ta nova klika je taky dobra,ale ta ojnice neni CKR,ale nejaky CJ-R nebo CR-J a ty jehlovy klece nejsou tak kvalitni jako u CKR.....dost lidi uz mi rikalo,ze jedna ta puvodni klec vydrzi tak 1000km a zvoní........já volil starou úžasnou krásnou vyleštěnou kliku s novou ojnici CKR(z výroby poměděná!) .....ale jako dobry sou i ty nový kliky.......kliku jakou popisuje whistler bych rozhodne dale nepouzival...
 
 
Datum: 04. října 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky by mě to zajímalo protože potřebuji celou kliku novou.
 
 
Datum: 04. října 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
myslíš že není dost kvalitní? moje klika má poškozenej závit na kolečko primáru, matice tam jde natočit velmi ztěžka, navíc předchozí majitel do kliky prej při usazování mlátil kladivem, takže jí moc nevěřím, ikdyž nevibruje. Na ojnici dole je vůle, ale řekl bych ještě jakžtakž v toleranci, bronzové pouzdro nahoře už nevypadá zdravě. Chtěl bych to sfouknout všechno najednou, nechávat to přelisovat a vyvažovat se mi moc nechce, hlavně kvůli tomu poškozenému závitu. Proto se ptám jestli někdo tuhle kliku jazdí, jak jsou na tom s kvalitou. Třeba ten polskej válec bych si nekoupil ;-)
 
 
Datum: 04. října 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemam s tim zkusenosti ale pokud budes kupovat valec atd od stejskyho tak bych si to asi neryskl kup tu ojnici na jehlach C.K.R a nech si to prelisovat
 
 
Datum: 04. října 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čáu draci chci se vás zeptat kolik kilometru máte na pinckoj ujetých?Chci zjistit kolik kilometru máj tyto stroje nalítaných a jak dlouho vydržej.Tak pište zatím díkes. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7540    
řádově desetitisíce kilometrů
 
 
Datum: 04. října 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od tehcnické zatím jen 100 Km. A povolili se mi všechny šroubky a matky a to tam byl zakotrované nebo tam byli pérovky :-D a nema problema.
 
 
Datum: 04. října 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
PÚvodní barva a lak najeto kolem 20 000 km. 0 výbrus,startuje na nakopnutí rukou.Frčí z kopce něco málo přes 80 a po rovince 70.
 
 
Datum: 04. října 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: pinda      IP: uživatel7511    
Jawa 20-1970 původní stav,původní chromované kola a výfuk,najeto 9141km,startuje a jezdí úplně v pohodě,koupil jsem ho od 1 majitele za 900KČ.
 
 
Datum: 04. října 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
1 pán mi povídal že už na něm má naježděno 30 000 a má stále původní kroužky a 0 výbrus
 
 
Datum: 04. října 2009 11:26
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Když dám 16ti zubé sekundárko a 13ti zubé řetězové kolečko, tak vím že dosáhnu větší výsledné rychlosti na úkor akcelerace, ale chci se zeptat, jestli se s tím dá nějákej ten kopec vyjet :-D a jestli se vůbec rozjedu :-D Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7540    
jak rika jawaracing......sotva se rozjedes a udelas z toho v podstate 2Q Stadiona,protoze tam trojku nedas:-D
 
 
Datum: 04. října 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Rozjedeš se, ale těžko zařadíš trojku a jestli, tak tě bude brzdit odpor vzduchu tak, že začnou klesat ot. a podřadíš...Kolikrát ti pojede pionýr třeba s 13z rychlejs nez se 14ti a sila mu zustane, protože na 14 to nemusí vytočit max. otáčky. Na sériového, nebo upraveného tak, že se provrtá vejfuk udělá přímé sání a podobné "pokusy", na to ani 14z není. Jsou ovšem sériové kousky které i 14z vytočí na max. No a teď si představ, že máš místo 14ti, 16z........
 
 
Datum: 04. října 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no s 3,5konema seriovejma se ani nerozjedes a na max to bude mozna i pomalejsi protoze na to ten mootr nema do seriovky proste patri 12z uz s 13z to jede stejne rychle cca ale netahne to!
 
 
Datum: 04. října 2009 10:40
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec,mám ještě jednu otázku jakej je rozdíl mezi mustangem 23 a 23A???dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To není hlavní rozdíl....protože i pak se dělaly 23A se stejným designem jako normální Mustang....hlavní rozdíl je ve výkonu zapalování....23A ma 20Wattové zapalování, ale 23 má už 30Wattů....
 
 
Datum: 04. října 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Zdar,tak typické pro ačko je hranatý tachometr,držáky předního světlo jsou odmontovatelné,a ne už navařené,jako u klasické 23,zadní tlumiče jsou ještě krytované jako u pionýra,zadní kyvná vidlice je staršího typu(hrubá),tyto byly i u 05,přední blatník má držáky zvlášť,oproti novějšímu,který je měl nanytované.
 
 
Datum: 04. října 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČAU, jak poznám jestli mám alternátor 15+5W nebo 25+5W. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Alebo ak mas to stare zapalovanie z 550 ,555 tak to je len 20W
 
 
Datum: 05. října 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Ikdyž je to na statoru vyražené, tak se může stát že klec statoru někdo prohodí, takže nejednodušší a na první pohled jasný odlišení je takové že pokud jsou všechny tři póly stejně veliké, jedná se o 30W a pokud obsahuje dva stejné a jeden o polovinu menší tak se jedná o 20W :-)
 
 
Datum: 04. října 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo sorry ja nepochopil otazku ja myslle ze se ptas na zapalovani u panelek kyvacek atd u pionýra mas na statoru vyrazene/odlite bud 20W nebo 30W
 
 
Datum: 04. října 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je na tom stitek a na tom to je vyrazene tusim....
 
 
Datum: 04. října 2009 10:32
 
<  1545  1546  1547  1548  1549  1550  1551  1552  1553  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 20:44:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu