Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj nevíte nekdo neco o stare jawe 05 s blatnikem, stojanem,tachometrem... jako u j 555? moc diky za jakoukoli informaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel7540
 nemam,psal jsem ze jsem ji mel! to uz je tak 6 let co ji nemam.....pak sem mel chvili doma modrou 05 rok 63/64....obsahuje vetsinu prvku jako prvni roky vyroby akorat ma predni blatnik jako 20....foto na jawa-50.cz -galerie 05,svetle modrej.....jedinej rozdil asi u tech prvnich 05 je predni blatnik a zebrovani na karterech za valcem a tacho jako parez....
Datum: 04. října 2009 15:59
 zdar stando posli mi pls na mail fotky tej 05 dik
Datum: 04. října 2009 15:49
Jméno: Standa
IP: uživatel7540
 troufnul bych si říct,že vim uplne vsechno,odlisnosti v detailech atd....muzem to probrat tady,nebo muzes napsat na mail,ale zase vic hlav víc ví  mel jsem tenhle typ.....je to rocnik 62 podzim a 63,od 64 uz meli blatnik jako 20...napis rok....ale muj typ je 62  5-ti místné výrobní číslo
Datum: 04. října 2009 15:09
Jméno: Frantta
IP: uživatel7456
 Zdarec draci, mam takovej problém za žádnou cenu nemůžu dostat kliku do ložisek vždycky stačilo kliku zmrazit kartery s ložisky ohřát horkovzdušnou pistolí a klika tam šla volně nasunout ale ted se mi vždycky zasekne v ložisku a nejde tam ani zpět, tak sem zkoužšel karter s ložiskam ohřát v troubě asi na 150°C a kliku sem zmrazil ale dostal sem jí tam asi jenom 2mm a víz nic tak sem to zkusil ohřát na 200°C a zase to samí nevíte někdo čim to může bejt už si stim nevim rady už sem to zkoušel nejmín pětkrát.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 17:56
 kdyz se mi tohle "povedlo" na 487 ze strany od spojky tak stacilo vypodlozitmezeru mezit zavitem pro primarni kolecko a karterama a utahovat matici u primarniho kolecka a klikovka tam nadherne naleze
Datum: 04. října 2009 17:56
Jméno: Horst
IP: uživatel7550
 Nevidím v tom velký problém.Máš ložiska SKF made in China.Čína umí napodobit snad vše proto dej jiné,a čepy ,,přejeď,,smirkem č 1000,nahřej na 250 st.nastříkni silikonový olejem a musí tam spadnout.Potom co píše Standa.
Datum: 04. října 2009 17:23
Jméno: Standa
IP: uživatel7540
 Normalne kliku zamrazit,do lozisek nandat co to jde a doklepnout pres neco mekkyho kladivem....hlavne nemlatit kladivem do kliky kov na kov!!!! pak kliku vymezit aby byla uprostred motoru a ne k jedne strane!
Datum: 04. října 2009 16:02
 Nooo mě se to ted nedávno stalo ale obráseně..vytahl sem kliku a místo aby ložiska v katedrech tak zůstaly na klice byly to ložiska ZVL.Chcu dát ted novou kliku a ložiska SKF no a když ted standa říká že to delá dohromady bordel tak jak na to ????Nechcu novou kliku zničit tlučním kladiva.
Datum: 04. října 2009 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel7540
 jake moto?? u fichtla tohle delaj novy kliky a SKF loziska......
Datum: 04. října 2009 15:10
 čus hale když přidám plyn tak se to dusí někdy to i chcípne rozebral jsem karburaci vyčistil trysky zase složil a pořád nic je to to samý ? co doporučujete ? pls odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 15:48
 Vyzakoušej vzduchový filtr,a pořadně vyčisti karbec,skontroluj jestli dotýká benzín. Přeměř předstih.
Datum: 04. října 2009 15:48
 Čest,zkus svíčku...mě se fichtl dusil svíčkou dycky byla černá jak uhel..tak sem ji vyčistil ocelovým kartáčem a jede jak drak.Zkus to
Datum: 04. října 2009 13:06
 CHROMOVÁNÍ - Draci kde chromujete? Nejlíp Zlínský kraj, okolí UH... ale může být chromovka kdekoliv v ČR kde to de třeba poslat... potřeboval bych nachromovat řídítka, řadičku, start. páku.... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 16:02
 sagy dej to do brodu k mikulcovi, ten myslím nechává dělat aj chrom.
Datum: 05. října 2009 16:02
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tkmoto
Datum: 04. října 2009 12:58
 Zdar borci mám takovej trapnej dotaz co je to BOWDEN???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 17:07
Jméno: Horst
IP: uživatel7550
 lanko,obyčejně ocelové,chráněné ohebnou pancéřovou trubicí,používané k přenášení síly a pohybu mezi vzdálenými strojními součástmi,např. k ovládání brzd.Vynálezce-angličan Fr.Bowden.Učil jsem se to na strojárně.
Datum: 04. října 2009 17:07
 http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky2/20060206104041.jpg třeba tohle je Bowden
Datum: 04. října 2009 13:15
 bovden je ten cernej obal lanka,je to spirala z dratu potazena cernym plastem
Datum: 04. října 2009 12:57
 nekdo si za slovem bowden predstavuje jen ten obal lanka...nekdo lanko
Datum: 04. října 2009 12:48
 lanko.....
Datum: 04. října 2009 12:40
 čau mám babettu 210 a dneska jsem s ní rono jednou jezdil jela dobře a když sem jel naspátek tak sem přidal plyn a strašně se dusila ? že vůbec nejal jednou to i chcíplo tak sem to nakopnul a je to to samý ? co myslíte že s tím je ? pls za odpověď ( a jak se štelujou trysky u babetty na karburaci ) dík čs
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 12:46
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 Asi se ti ucpala hlavna tryska.... rozhod karbec , vycisti sloz a sesteluj....
Datum: 04. října 2009 12:46
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 nechces to sem napsat 1000x krat ja o babetach nic newim
Datum: 04. října 2009 12:18
 HELE HOSI JA NEUMIM PREDSTIH VUBEC SESTELIT TAK SEM SE CHTEL ZEPTATA JESTLI BY STE SEM NEKDO NENAPSAL PRESNEJ POSTUP PROTOZE SE V TOM NECH VRTAT A ROZMLATIT TO JESTE VIC DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 12:17
 Nepiš caps lockem !
A hlavně hledej-nahoře je FAQ
http://www.fichtlkramek.cz/faq/id5.html
Datum: 04. října 2009 12:17
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 Zapojení diod : příklad na 6 diodách: 3 série + 3 série a to k sobě paralelně a na baterku. poradte jak to mylsi 3+3 paralelně ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 17:40
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 dik
Datum: 04. října 2009 17:40
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Koukám bany jak se tu trápíš už několikátý den... takže do googlu jsem zadal ,,Zapojení LED,, a hned druhej odkaz je nádhernej... http://www.taje2.estranky.cz/clanky/zaklady-elektroniky/zapojeni-led-diody Tak si to pročti a zkus pochopit, sice bych úplně se vším o je v tom článku nesouhlasil, ale v podstatě je to správně. No a pokud se vydáš cestou kterou ti radí Martim, tak si na pokusy kup nějaké levné LEDky.. toť má rada
Datum: 04. října 2009 14:25
Jméno: Martin
IP: uživatel3661
Datum: 04. října 2009 14:01
Jméno: dawe
IP: uživatel186
 co je lepší suzuki 250 2T nebo yamaha 250 2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 16:00
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 yamaha dlouhodobě drží nejvyší příčky všech soutěží ale dneska to už tak není o motorkách jako o tom co si jaký jezdec ke stroji dovolí a jak dobře ho pro něj naladí
Datum: 04. října 2009 16:00
Jméno: Standa
IP: uživatel7540
 To je asi stejna otazka,jako jestli je lepsi Jawa 20 a Jawa 21  ......japonci jsou stejny...... maximalne RM 250 ma ostřejší špičku prubehu vykonu a YZ 250 zase trosku lepsi prubeh do středních otáček.....kdysi sem videl srovnani grafů z brzdy.....ale tohle je jen o naladeni vyfuku,trysce, nebo benzinu......
Datum: 04. října 2009 15:16
 ty motorky sou na stejne urovni,i pisty a motorove casti byvaji casto zamenne,zadne extra rozdily tam nejsou
Datum: 04. října 2009 12:58
 sorry, blbě jsem si to přečetl
Datum: 04. října 2009 12:51
 To je fakt otázka. TO zaláží podle typu.
Ale spíše bych řekl že yamaha je lepší
Datum: 04. října 2009 12:24
 nevím která je lepší, ale určitě pojede víc 250 2T, to je fakt pila, 250ccm je na čtyřtakt málo, aby to mělo pořádnej výkon
Datum: 04. října 2009 12:07
 Hele ta máš asi jedno sou to motorky na stejné urovni.
Datum: 04. října 2009 11:55
 Jawa 50 2T
Datum: 04. října 2009 11:55
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau hoši mám doma 05 a asi 20 let stála v garáži no tak jsem jí dal dokupy a poptával jsem se doma po papírech a řekli mi že ty papíry k tomu měli a nikdo je neodhlašoval akorát přestali platit poviný ručený tak se chci zeptat když mám motorku a k tomu spz jestli je nějaká šance že to je třeba ještě evidovaný?? a dali by mi nový techničák a zpětně bych třeba zaplatil pojistku ?setkal jste se s tím někdo?? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 11:47
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdar..mohl by mi nekdo tadyk poslat odkaz na ty fotky jak delal z mustanga 2valec a 100ccm?Dik za odpoevedi..x)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 18:35
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/?hledej=dvojvalec&kategorie=0&hledejok=Hledej
Datum: 04. října 2009 18:35
 odkaz na fotky nemám ale vim že to dělal MaverickSK
Datum: 04. října 2009 14:10
 to bych chtěl docela vidět
Datum: 04. října 2009 12:49
 čau lidi MAM PROBLEM : mam čz 150 C a nevím jak u ní přidělat svíčkovej kabel na zapalovací cívku jestli to tam můžu připájet nabo co s tim dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 15:18
Jméno: Standa
IP: uživatel7540
 pokud tam neni nejaký červík na zašroubovani,tak opatrne priletovat a dukladne zaizolovat.....pozor!! cívku moc neprohřívat!!! letovat rychle a po minimalni dobu!! jinak odpalis civku......
Datum: 04. října 2009 15:18
 cau lidi prosim nevite co to bude kdyz to na startuju v poho nakopnu ae pridam plyn a zdaecha to a strasne to rve kdyz to nastartuju pls odpovezte mi dk moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 12:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejspis to nema benzin musis skontrolovat privod a karbec
Datum: 04. října 2009 12:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 že to řve tak to nemáš někde utešněný výfuk, a že na volnoběh šlape ale když přidáš ne tak to muže být ucpaná hlavní tryska
Datum: 04. října 2009 11:40
 Někde ti to asi saje falešný vzduch....
Datum: 04. října 2009 11:36
Jméno: Profi
IP: uživatel1760
 Prosím o radu...mám Jawu 21 jezdím sním denně okolo 15km. Po rovince jede i 60km/h ale motor při rozjezdu nemá vůbec sílu. Čím to může být? Jinak mám nový pístní kroužky na kterých je najeto cca 100km ale je špatné těsnění mezi kartery motoru kde mi stále kape olej. Motor má kopresy. Díky moc za radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 11:35
 Budeš mít vyběhaný válec....nechal bych si udělat výbrus a taky bych se kouknul na ten klingerit mezi karterama....jestli ti tam teče oil, tak je dost možné že to netěsní kolem klikového prostoru a nasává to falešný vzduch....to mi dělal mustang
Datum: 04. října 2009 11:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekl bych že už je ten válec hodně vylítanej a někdy když dáš nový kroužky tak to je ještě horší než kdyby jsi tam nechal ty starý
Datum: 04. října 2009 11:23
 Zdravím scháním jehlové ložisko KZK 16X22X12 je to na kliku....A nemohu ho sehnat nevěděl by někdo kde by bylo k mání??Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 11:09
 čau, máte někdo zkušenost s klikovkou s jehlou nahože tady z fichtlkrámku? rozhoduju se jestli mám nechat přelisovat původní kliku na novou ojnici nebo koupit komplet novou kliku s jehlou za 1100,- zajímá mě jak je na tom tahle klika s kvalitou, vyvážením...prostě jak to šlape, máte jí někdo? uvažuju o koupi stejskyho upraveného válce tak chci mít spodek motoru 100% v cajku
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 9:03
 tak jak teda?  na fotkách vypadá samostatně prodávaná ojnice CKR stejně jako ta na té komplet klice, jak jste přišli na to že je to šmejd?
Datum: 05. října 2009 9:03
Jméno: Horst
IP: uživatel7550
 C.K.R. je Tchaiwan
Datum: 04. října 2009 18:49
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 je to C.K.R. mam ji doma v pinckovi a na ojnici je napsany C.K.R.
Datum: 04. října 2009 17:14
Datum: 04. října 2009 16:50
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja ji mam a jede do dobre + ten polsky valec  jede paradne jak prase
Datum: 04. října 2009 16:18
Jméno: standa
IP: uživatel7540
 Muj subjektivni nazor: Sehnat si starou peknou kliku s neposkozenejma setrvakama a hridelema(nektery sou vydreny od vytvrdlyho gufera a pak trhaj novy gufera!) a na tu starou kliku dát ojnici CKR s jehlama......ta nova klika je taky dobra,ale ta ojnice neni CKR,ale nejaky CJ-R nebo CR-J a ty jehlovy klece nejsou tak kvalitni jako u CKR.....dost lidi uz mi rikalo,ze jedna ta puvodni klec vydrzi tak 1000km a zvoní........já volil starou úžasnou krásnou vyleštěnou kliku s novou ojnici CKR(z výroby poměděná!) .....ale jako dobry sou i ty nový kliky.......kliku jakou popisuje whistler bych rozhodne dale nepouzival...
Datum: 04. října 2009 16:10
 taky by mě to zajímalo protože potřebuji celou kliku novou.
Datum: 04. října 2009 13:34
 myslíš že není dost kvalitní? moje klika má poškozenej závit na kolečko primáru, matice tam jde natočit velmi ztěžka, navíc předchozí majitel do kliky prej při usazování mlátil kladivem, takže jí moc nevěřím, ikdyž nevibruje. Na ojnici dole je vůle, ale řekl bych ještě jakžtakž v toleranci, bronzové pouzdro nahoře už nevypadá zdravě. Chtěl bych to sfouknout všechno najednou, nechávat to přelisovat a vyvažovat se mi moc nechce, hlavně kvůli tomu poškozenému závitu. Proto se ptám jestli někdo tuhle kliku jazdí, jak jsou na tom s kvalitou. Třeba ten polskej válec bych si nekoupil
Datum: 04. října 2009 11:17
 nemam s tim zkusenosti ale pokud budes kupovat valec atd od stejskyho tak bych si to asi neryskl kup tu ojnici na jehlach C.K.R a nech si to prelisovat
Datum: 04. října 2009 10:47
 Čáu draci chci se vás zeptat kolik kilometru máte na pinckoj ujetých?Chci zjistit kolik kilometru máj tyto stroje nalítaných a jak dlouho vydržej.Tak pište zatím díkes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 16:11
Jméno: Standa
IP: uživatel7540
 řádově desetitisíce kilometrů
Datum: 04. října 2009 16:11
 od tehcnické zatím jen 100 Km. A povolili se mi všechny šroubky a matky a to tam byl zakotrované nebo tam byli pérovky  a nema problema.
Datum: 04. října 2009 14:14
 PÚvodní barva a lak najeto kolem 20 000 km. 0 výbrus,startuje na nakopnutí rukou.Frčí z kopce něco málo přes 80 a po rovince 70.
Datum: 04. října 2009 11:42
Jméno: pinda
IP: uživatel7511
 Jawa 20-1970 původní stav,původní chromované kola a výfuk,najeto 9141km,startuje a jezdí úplně v pohodě,koupil jsem ho od 1 majitele za 900KČ.
Datum: 04. října 2009 11:29
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 1 pán mi povídal že už na něm má naježděno 30 000 a má stále původní kroužky a 0 výbrus
Datum: 04. října 2009 11:26
 Zdar draci. Když dám 16ti zubé sekundárko a 13ti zubé řetězové kolečko, tak vím že dosáhnu větší výsledné rychlosti na úkor akcelerace, ale chci se zeptat, jestli se s tím dá nějákej ten kopec vyjet  a jestli se vůbec rozjedu  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 15:21
Jméno: standa
IP: uživatel7540
 jak rika jawaracing......sotva se rozjedes a udelas z toho v podstate 2Q Stadiona,protoze tam trojku nedas
Datum: 04. října 2009 15:21
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Rozjedeš se, ale těžko zařadíš trojku a jestli, tak tě bude brzdit odpor vzduchu tak, že začnou klesat ot. a podřadíš...Kolikrát ti pojede pionýr třeba s 13z rychlejs nez se 14ti a sila mu zustane, protože na 14 to nemusí vytočit max. otáčky. Na sériového, nebo upraveného tak, že se provrtá vejfuk udělá přímé sání a podobné "pokusy", na to ani 14z není. Jsou ovšem sériové kousky které i 14z vytočí na max. No a teď si představ, že máš místo 14ti, 16z........
Datum: 04. října 2009 11:53
 no s 3,5konema seriovejma se ani nerozjedes a na max to bude mozna i pomalejsi protoze na to ten mootr nema do seriovky proste patri 12z uz s 13z to jede stejne rychle cca ale netahne to!
Datum: 04. října 2009 10:40
 zdarec,mám ještě jednu otázku jakej je rozdíl mezi mustangem 23 a 23A???dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 10:58
 To není hlavní rozdíl....protože i pak se dělaly 23A se stejným designem jako normální Mustang....hlavní rozdíl je ve výkonu zapalování....23A ma 20Wattové zapalování, ale 23 má už 30Wattů....
Datum: 04. října 2009 10:58
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zdar,tak typické pro ačko je hranatý tachometr,držáky předního světlo jsou odmontovatelné,a ne už navařené,jako u klasické 23,zadní tlumiče jsou ještě krytované jako u pionýra,zadní kyvná vidlice je staršího typu(hrubá),tyto byly i u 05,přední blatník má držáky zvlášť,oproti novějšímu,který je měl nanytované.
Datum: 04. října 2009 10:45
 ČAU, jak poznám jestli mám alternátor 15+5W nebo 25+5W.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 14:32
 Alebo ak mas to stare zapalovanie z 550 ,555 tak to je len 20W
Datum: 05. října 2009 14:32
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Ikdyž je to na statoru vyražené, tak se může stát že klec statoru někdo prohodí, takže nejednodušší a na první pohled jasný odlišení je takové že pokud jsou všechny tři póly stejně veliké, jedná se o 30W a pokud obsahuje dva stejné a jeden o polovinu menší tak se jedná o 20W
Datum: 04. října 2009 14:28
 jo sorry ja nepochopil otazku ja myslle ze se ptas na zapalovani u panelek kyvacek atd u pionýra mas na statoru vyrazene/odlite bud 20W nebo 30W
Datum: 04. října 2009 10:34
 je na tom stitek a na tom to je vyrazene tusim....
Datum: 04. října 2009 10:32
|



|