Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau, chtěl bych se zeptat, když si koupím ojnici na jehlách a nasadím na ní píst, nebude mi jehlové ložisko cestovat po čepu ze strany na stranu?? nejsou na to potřeba nějaké vymezovací kroužky, nebo je to ložisko tak akorát široké aby jeho pohyb nebyl možný? nemám s tím žádné zkušenosti, tak se ptám, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 16:17
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Je to tak správně, kdyby tam byla klec napevno, může se stát že bude mít píst jinou rovinu než válec. Takhle se píst chytí přesně podle válce. Pokud je píst ve válci a ojnice na klice, tak se to ani nehne
Datum: 09. října 2009 16:17
 mam novou ojnici CKR,pokud klec nijak nevymezíš,cestuje ze strany na stranu(nemelo by to vadit),pokud nechces aby se zacala usazovat k jedne strane a vyjizdet se klec pres pulku k jedny strane,tak si ji vymez .....ja to mam do motoru,ktery jede stejskyho valec a radeji jsem si koupil v mototechne za 20 korun vymezovaci krouzky do babety a upravil je.......pasuji na vysku presne,jen je treba zmensit jejich sirku aby pak ve vysledku vznikla vule alespon 4x0.1mm(pist-krouzek-klec-krouzek-pist) a jejich vnitrni prumer rozsirit na vice jak 14.1mm aby se vlezli na čep......ale fungovat to bude i bez toho,ale myslim ze klec se opotrebuje znacne drive.....nechapu proc k te sade a ojnici nejsou vymezovaci krouzky.....
Datum: 08. října 2009 22:49
 no právě ten tvůj příspěvek mi vložil brouka do hlavy  nemáš jen nějakou divnou ojnici? pokud jsem to dobře pochopil tak v oku ojnice je drážka, do které po zasunutí pístního čepu zapadnou válečky a tím pádem se nemohou pohybovat do stran, jezdí pouze v té drážce. Nemýlím se?? dělat vymezovací kroužky se mi opravdu nechce. Může mojí teorii potvrdit někdo fundovaný??
Datum: 08. října 2009 20:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Whistler ® - čau vím co myslíš, mám tu ojnici taky, píší o tom i na diskuzi jawa50speed , válečky jsou v kleci a ta muže celá i s válčky cestovat po oku ojnice protže píst je širší než ojnice, vyřešil jsem to dvěma podložkami , každá z 1 strany a v poho
Datum: 08. října 2009 20:39
 Zdravím, když už jsem u tech jehel, tak se zeptam. Pasuje to ložisko do origo kliky ? A jak je to s nalisováním toho ložiska. A poslední dotaz, jak je to s čepem, origo velikost tam asi nepujde že? Díky
Datum: 08. října 2009 20:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nema jak cestovat ta klec je zalisovana v ojnici zadnej strach mam to u jednoho fika a uz mam nalitano prez 3300 km od podzimu a porad bez problemu
Datum: 08. října 2009 19:29
 jasně že válečky jsou v kleci, ale nemůže ta klec cestovat po pístním čepu, nebo je právě tak široká, aby přesahovala přes ojnici až ke krajům pístu a nemohla se pohybuvat do stran? když je na ojce nalisované bronzové pouzdro, tak kdyby se uvolnilo, může se po čepu posunovat protože tam k tomu má místo, celý píst se díky té vůli dá po čepu vůči ojnici o pár mm posunout do obou stran. Nebo je Ojnice pro jehlové ložisko širší a dosáhne až ke krajům pístu, nedovolí pohyb do stran...? sorry že to píšu jak pro blbce, ale potřebuju abyste mě pochopili.díky
Datum: 08. října 2009 16:07
 ložisko je v kleci, takže nemá jak cestovat
Datum: 08. října 2009 15:49
 čau, zjistil jsem že stejsky nabízí ke své cestovní úpravě i dvoukroužkové písty místo jednokroužkového provedení. Máte s tím někdo zkušenosti, jaký na to máte názor z hlediska životnosti? Mělo by to mít větší kompresi než jednokroužek - lepší tah v kopcích, ale zase menší max. otáčky -> menší max výkon. Co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 17:51
 cau, já mám taky zájem o tuto sadu. Bohužel moje finanční tíseň teď nedovolí si ji koupit. Ptal jsem se Stejskala, jestli by to šlo udšlat i s dvoukroužkovám pístem. Nechce se mi každých 4000 km měnit kroužek. On mě odpověděl, že to dělá i s těma dvěma kroužkama. Prý jednoukroužkáč má stejnou kompresi jako jednoukroužkáč. Jinak by s ním nemohli jezdit ty závodní fichtlové, kdyby ztrácel kompresi. S těma otáčkama to je pravda. Trochu klesnou, ale zase na druhou stranu to tak nevadí, protože pokud míá kladívkodý zápalko, tak to už to nemusí taky stíhat!!! Prý to dělá i s dvoukroužkovým bez větších ztrát ot. a výkonu.
Datum: 08. října 2009 17:51
 zdar draci mam takovej dost problem chi si seridit predstih na fichtlovy ale kdyz nastavim odtrh na0.4 tak se kladivka spinaji nejprve v dolni uvrati a pak az pred horni uvratí newim cim to je vacka neni pootocena odtrh by musel byt tak 0.9 aby se to nespinalo v te dolní uvrati nemuzu myt treba spatny kladivko s kratkym dorazem?to ale asi ne vubec si nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 10:15
 Měl jsem před mnoha lety podobný problém u Mustanga. Zkoušel jsem měnit vše: kontakty, vačku, kondenzátor celé zapalování, indukční cívku, vysokonapěťový kabel, fajfku a různé svíčky. A pomohla jediná věc dát odtrh na 0,2 mm na 0,4 zkrátka nešel předstih seřídit. Teď mě napadlo, že to mohla být blbě slisovaná klika a vačka mohla být o pár stupňů pootočená.
Datum: 10. října 2009 10:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je uplne logicky staci se zamyslet je to vackou uz jsem 2 takovy zahodildostal jsem kupu kravin a bylo tam asi 10 vacek pouzitejch ale uz jsem 2 vyhodil az ta 3. byla dobra proste to je tim ze to je replika spatne vyrobena a nekdi zas tim ze uz je vydreny na vrsku takze dej jinou vacku a bude vse OK a namaz filc
Datum: 08. října 2009 19:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je uplne logicky staci se zamyslet je to vackou uz jsem 2 takovy zahodildostal jsem kupu kravin a bylo tam asi 10 vacek pouzitejch ale uz jsem 2 vyhodil az ta 3. byla dobra proste to je tim ze to je replika spatne vyrobena a nekdi zas tim ze uz je vydreny na vrsku takze dej jinou vacku a bude vse OK
Datum: 08. října 2009 19:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se na kondenzátor. Je odizolován tak, jak má být? Kondenzátor má za úkol zamezit vzniku elektrického oblouku mezi kladívky při přerušení primárního okruhu. Tím ovlivňuje rychlost změny magnetického pole, která má vliv na velikost indukovaného proudu v sekundárním vinutí indukční cívky (kvalita jiskry).
Datum: 08. října 2009 17:24
 to ja vim ze tohle je predstih ale diky tomu ze se spina i v dolniuvrati tak se kundenzator dostatecne nenabyje a pak je ta jiskra nepatrna protoze s vybyla uz v te dlni uvrati kde mi to je k nicemu !sem v konich
Datum: 08. října 2009 15:58
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jiskru to vyvolá při rozepnutí kontaktů.Píšeš ,že se kladívko rozepíná před horní úvratí, což je správně.Ta vzdálenost před HÚ
má odpovídat velikosti předstihu .
Datum: 08. října 2009 11:44
Jméno: Darius
IP: uživatel1886
 Zdravím, mám manší problém, schámím ojniční sadu na pinďoura, vím ža jich je všude mraky, ale na takovou co scháním sem ještě nenarazil, jsde o to že potřebuju aby měla vnitřní průmě v horní části, tam jak se vkládá pístní čep, 17 mm. Měl jsem v ruce tři druhy ojnic, jedna měla průměr 18 mm, druhá zase 17.5mm atd. Jestli by někdo věděl o ojnici co scháním nechť dá prosím vědět. Je to fakt duležité pro moji úpravu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 9:20
Jméno: ............
IP: uživatel2971
 Cus,hosi dela nekdo vybrusy v okoli Lanžhot,Břeclav,Kostice,Tvrdonice,Moravska nova ves.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 13:10
 v Šardicích pan Padalík 518 624 312
Datum: 08. října 2009 13:10
 Zdravím, pokud víte, kde je Kobylí, tak tam to dělá jistý pan Salay. Sám jsem si u něj nechal pár válcu vybrousit. Pokud budete chtit, zašlu kontakt.
Datum: 07. října 2009 22:22
 Čau draci tak zajíždím kroužky najel sem tak přes 40 km mažu 1:20 a nejde to moc do otáček a plíšek mám na 3 zářezu ze zhora svíčku mám NGK b6hs.Tak se ptám v nízkých otáčkách to netáhne a taky když to chci vytočit tak to nejde...prostě na dvojku něco do 40 a víc ne sekundár mám 12 zub ?Je normální že to tětkon moc nejede kdy to povolí
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 23:00
 mas moc oleje a moc bohatou smes,proto to nejede......neblazni zas tak....zajizdis jen kruhy.......valec uz ma na kanalech hrany omletý,neni treba to tak mazat a davat tolik bohatou smes.....ja na nove kruhy davam 1:30(polosyntetika) a s jehlou vetsinou vubec nehejbu a nechavam ji na prvnim zarezu odshora(nejchudsi smes).....vzdy prvni bandu jezdim volneji,druhou kotel,treti 1:40 a normal kotel........
Datum: 08. října 2009 23:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a navrhoval bych svíčku NGK B8HS
Datum: 08. října 2009 9:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ještě bych dala novou svíčku.
Datum: 08. října 2009 8:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli nemáš dělaný výbrus,dej jehlu na II.zářez a olej stačí 1:33. Máš tam moc oleje a bohatou směs a proto nejde do otáček.
Datum: 08. října 2009 8:09
 Mě to povolilo asi tak po cca 100 km...a ted to jede 85...nádhera,nesmíš hned jezdit na plnej plyn
Datum: 08. října 2009 6:25
 cau draci mam dotaz bude me pasovat vidlice z Hondy CR500 na čz 175?? je to stejny ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 13:13
Jméno: Lukawe555
IP: uživatel7583
 tak to je teda pěkně blbá otázka stejný to určite nebude u tak staré motorky,si to proměř ale stejn to nebude
Datum: 08. října 2009 13:13
 Zdarec delam G.O motoru a menim loziska a neni mi jasne jak je tam dostat chapu ze proste rozehrat karter supnout tam lozisko z mrazaku ale jak tam dostanu do toho loziska kliku ??? nechapu kdyz ji dam taky zmrazit a co dal poradte :...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 8:02
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ložiska nedávej chladit.Stačí ohřát karter a ložisko tam samo zapadne.
Datum: 08. října 2009 8:02
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 cau draci mam dilema: co je lepsí? 1)udelat si ridicak v 15 a koupit betku nebo neco podobneho nebo 2) si ho udelat az v 16 a koupit simsona nebo zrenovovat cz 125
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 21:30
Jméno: ondra
IP: uživatel7617
 Zdar draku,
stopro si počkej, mezitím renovuj, babeta je na houby (to není urážka babety) ale ve srovnání se stopětadvácou... Navíc na 125 můžeš i někoho svézt, babetě bys ztrhal hřbet
Datum: 12. října 2009 21:30
 lepší si je počkat do 16-ti
Datum: 10. října 2009 15:59
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 tak dik udelam to asi v 16(at je cas renomovat  )
a nemate nekdo pariry na cz 125t na proej? na cene bychom se domluvily
Datum: 08. října 2009 19:27
 Am je řidičák akorát ak na koloběžku
Datum: 08. října 2009 17:53
 Když si udělaáš am budeš při dalším rozšiřování platit plnou cenu. Když A1 budeš příště platit míň.
Datum: 08. října 2009 8:33
 Fakt je lepši si rok počkat a udělat A1
Datum: 07. října 2009 22:46
 Já bych do tej doby než by mě bylo 16 zrenovoval tu CZ
Datum: 07. října 2009 21:44
 Zdar byt byt tebou tak počkám do 16ti protoze bestak to am dostanes k ridicaku na auto
Datum: 07. října 2009 21:21
Jméno: davsonz1234
IP: uživatel4126
 Zdarec draci, vcera jsem dokoncil generalku motoru byli uz v pr.d... loziska, nedelal jsem vybrus, jen jsem koupil novy pistni krouzky, kdyz jsem je nasadil na pist tak pistni krouzek v prvni drazce pistu nesel zasunout pres kanalek od karburatoru, tak jsem ho sundal a nasadil jsem tam zpatky starej. Krouzky jsem objednal spravny. Kdyz jsem motorku nastartoval tak uz nechce jezdit tak dobre jako driv, uz tak moc dobre netaha proste nic moc, ale jde poznat ze se zvetsila komprese jak tam je ten novej pistni krouzek. Predstih je spravnej. Nevíte prosím cím by to mohlo být ? Kdyztak tam zitra zkusim hodit zpatky ten starej pistni krouzek a uvidim. Predem dik za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 21:39
Jméno: davsonz1234
IP: uživatel4126
 Tak jsem zajizdel, zajizdel, až mi praskly oba dva pístní kroužky a motor se zadřel xD, asi to bylo tim ze mezi pistem a valcem byla mezera cca 0.5 mm, tedka pujde na vybrus
Datum: 10. října 2009 21:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a také ho musíš zajet aby si sednul, ten ti nepojede bezvadně hned od 0km
Datum: 08. října 2009 9:28
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Vlož ten nový kroužek do válce .Jestli tam pasuje a má vůli v zámku 0,2 mm,je OK. Podívej se na drážky v pístu,jestli jsou
zbaveny připečeného karbonu.Ten píst je nasazen správným směrem ?
Datum: 08. října 2009 8:25
 aha sry ty si nerobil vybrus... tak kruzky zabehnes hned 20km a sadnu si... ale tomu sa nehovori generalka
Datum: 07. října 2009 21:54
Datum: 07. října 2009 21:52
 Caw mam delat 16.10 zaverecky v autoskole na ridicak A a omezenim a docela by me zajimalo na co si mam dat pri zavereckach pozor ? dik za vsechny typy a rady a at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 21:33
Jméno: ondra
IP: uživatel7617
 Zdar draku,
hlavně pozor na pravidla, při odbočování, předjíždění apod. se koukej do zrcátek a to okatě, aby to instruktor poznal, ne jen očima, hýbej celou hlavou. pozor při prudkém brždění, ať tě nikdo nesejme. A hlavně, užívej si to, jako by za tebou nikdo nebyl. prostě buď v klidu.
Datum: 12. října 2009 21:33
 jet podle pravidel, koukat daleko před sebe, pouštět chodce, sledovat značky, včas blikat, atd. atd. a hlavně se nepředvádět tzn. raději pomaleji než bys jel sám!
Datum: 09. října 2009 12:51
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele jak se serizuje predstih (odtrchatd..)diky mistri
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2009 19:49
Jméno: viktor007
IP: uživatel768
 caute mam dotaz, nekde jsem slysel ze byl návrh že bude od nového roku možno dělat řidičák na 50ccm od 16let,, vite o tom neco ? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 12:55
Datum: 09. října 2009 12:55
 Čus hale mám dotaz potřebuju lepší karbruaci na babettu 210 a kámoši říkaj že si mám sehnat komplet karburaci z jawa 555 že to zvíší výkon ? je to pravda pls odepište
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2009 23:08
 Pozor karburace z jawy 555 není žádná výhra průměr difuzoru u tohoto karburátoru je jen o málo větší a plnění není rozhodně dostačující, navíc vzduchový filtr není taky žádná sláva já používám karbec z jawy 21 s mírně zvětšenou hlavní tryskou a filtr z krabice od ředidla a kusu molitanu a babeta jezdí jako ďas... jsou ale potřeba další úpravy jinak to babča neutahá a bude se přechlastávat. když budeš mít zájem pošlu další info... jinak ideál by byl karbec z motorovky o průměru 20-22 popř výbornej je spádovej karbec z jawy 90. Zdar
Datum: 07. října 2009 23:08
Jméno: CJ
IP: uživatel1874
 kup si u sesy karbec dell orto je mnohem lepsi nez puvodni
Datum: 07. října 2009 20:22
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 prej jo
Datum: 07. října 2009 19:44
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 zdar nevíte někdo kdy bude ten novej termín fichtl cupu nihošovice???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 0:41
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel7575
 ahoj myslím že až na jaře
Datum: 08. října 2009 0:41
 Čus lidičky, bude vadit když dám na fichtla palivovou hadičku s větším průměrem než je originál??? Prosím poraďte. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2009 18:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vic benzinu tam nepujde problem je ze to svorkou nejspis neutesnis protoze v miste spoje svorky to zustane neutesneni kup si jadicku benzinovou ja koupil 1m za 5 kc
Datum: 07. října 2009 18:31
 Jo teoreticky by to mělo jít když to pořádně utěsníš přitáhneš tou objímkou u karburátoru a u kohoutku.A jak říkáš plovákvka se normálně naplní a pak se uzavře tym ventilem takže se nic uchlastávat nebude ale proč bys tam měl dávat větší hadičku tam dej normální průměr ,dej si tam přídavný filtr a bude to nejspolehlivější.
Datum: 07. října 2009 18:30
 A když to stahnu svorkama aby to těsnilo? Mě kámoš říkal že mě pude do motoru moc benzínu a uleje se to. Ale já si myslím že by to nemělo, protože tam karbec pustí tolik benzínu kolik je třeba, ale nejsem si jistej.
Datum: 07. října 2009 18:24
 bude ti saknout benzin kolem kohoutu a vicka karburatoru
Datum: 07. října 2009 17:59
 Zdravím, jaké máte skušenosti s tím stejskyho tříkanálem na origo motory? Muže se použít i na motor, který není po GO? Nebo je lepší udělat GO. Nové ložiska na klice, gufera, repas kliky atd. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 23:10
 Tak zavodni valec je 3 kanal,ale ten na seriovku nepujde.......cestovni uprava je 2 kanal a minimalne to chce novy loziska a ojnici.......nikdy bych nedal novej valec na starej motor,at je upravenej nebo ne!!!
Datum: 08. října 2009 23:10
 Go motoru to chce!
Datum: 07. října 2009 19:46
 Pardon 2kanál
Datum: 07. října 2009 19:06
 a není to 3kanál
Datum: 07. října 2009 18:46
 Až se červenám  Pardon *zkušenosti
Datum: 07. října 2009 17:22
Jméno: pepa
IP: uživatel3888
 zdar kdy uz tady budou konecne ty novinky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 20:03
Jméno: pepa
IP: uživatel3888
 se nemuzu zeptat nebo co
Datum: 08. října 2009 20:03
 Sakra, nehonte toho Sesu porad. Až to bude, tak to bude !
Datum: 07. října 2009 19:13
 porad do kola,, porad na nich pracuji,, koncem rijna,, porad na nektere jeste cekam nez dojdou,,sesa
Datum: 07. října 2009 18:22
Posl.aktualizace: 07. října 2009 18:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak jak to mas na obrazku tak to otoc proti hodinam musis to drzet tat kartery ksobe a pak teprve muzes pustit nakopavacku
Datum: 07. října 2009 18:34
 Tak já jí otči jeěště jodnou dík za radu
Datum: 07. října 2009 17:02
 Kdaž tam tu hřídel nandám tak tak jí mám otčit jo?
Datum: 07. října 2009 16:59
 Jo otoč ji ještě jednou pak se to bode vracet silněji.
Datum: 07. října 2009 16:52
 masnatahlou pruzinu? pokud ano tak je asi uz znacne vytahana....
Datum: 07. října 2009 16:52
 Nazdarek takhle nahodou by nekdo nevedel kde sehnat drzak na kufr na 350/639. Nebo mi zbyva sednout si v garazi a vyrobyt si ho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2009 15:42
|



|