Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau fichtláci jede někkdo zvás do Lužan U Jičíná na moto párty ?? jestly jo tak nezapomente svý Mašiny!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 15:48
 zdarec lidi mám jawu 21 a chtěl bych jí něják vzhledově upravit nemohly by ste mi poslat na mail nějákou inspiraci jak by to mohlo vypadat??? předem díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 18:37
 Na mejl ne ale kdyby si napsal at to napisou sem tak uz tu mas 10 odpovedi
Datum: 27. srpna 2009 18:37
 zdarec  mam takovej pribeh s problemem..  mam mustanga,jezdili sme s kamosem a ja to pucil jednomu klukovi...on se na tom vysekal (nechapu to,jede na rovine,prej mu zahucelo kolo do diry,postavil to na predek a prelit pres riditka,uz takhle podobne nedavno odrovnal babettu,spad na levou stranu a zku*vil spojkovy buben)...no byly ohly riditka,svetlo,blatnik a stupacky...to sme nejak srovnali,jelo to ok....pak sme jezdili asi necelou hodku,pak to proste z niceho nic chciplo....a neslo to uz nastartovat...obcas to chytlo tak na 2 vteriny a zase nic..tak sem to dotlacil domu a ze se na to dneska kouknu...tak chytlo mi to asi na 5 sekund,pak zase nic...sundal sem kryt zapalovani a zjistil sem ze kladivka sou nejak daleko od sebe,kdyz se odtahnou...pak sem zjistil ze magneto se hejbe doleva doprava (jako dal a bliz od motoru) myslim si a doufam ze to budou jenom loziska...dalsi vec,kuli ktery mi to asi nechce chytnout je ze zacal tyct benzin mezi valcem a karterem...nechapu,jak jednim vysekanim moh zkurvit takovejch veci!!! no a ja se pro jistotu ptam,nez to zacnu cely rozdelavat....jestli to,ze se magneto hejbe dostran bude tema loziskama..? a vubec se jako cely hejbe vsema smerama..vacka ta otvira kladivka podle toho jak s ni zahrcam do stran...  poradte pls,komu se to treba stalo..proste vsechno,docela mi to se*e,nedavno sem mel motor rozdelanej....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 21:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 martin: jo od loctitetu jsem myslel.....vim že jsem na ně koukal v bimexu(obchod s ložiskama atd.)
Datum: 28. srpna 2009 21:20
 kdyz tu byla zminka o tech lepidlech tak ty jsou dost dobry, my sme snima s tatou lepili nejaky hridele a fakt to drzelo, a kdyz se to rozebira tak se to musi nahrat na cca 200 stupnu pak to povoli vyrabi to LOCTITE a jsou dost drahy, existuje jich strasne moc druhu,,, na hridele, pojistny na srouby, pevnostni na srouby ......
Datum: 28. srpna 2009 11:35
 nechapu,jak jednim vysekanim moh zkurvit takovejch veci!-i tam(zkurvit)by patrila hvezdicka  .Jinak nezapomen vsechno to rozdelavani a meneni davat na jeho ucet  .At se pouci
Datum: 27. srpna 2009 18:40
 no,naštěstí to nebudu cálovat já,ale ten kluk...  takže si schválně necham zaplatit ty nejlepší věci
Datum: 27. srpna 2009 15:54
 takze to znamena rozebrat motor,udelat proste generalku,vymenit gufera loziska,vsechno co je spatny...jediny co nebudu delat je vybrus,to je ok...ach jo,me se do toho tak nechce
Datum: 27. srpna 2009 15:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak to nejspíš budou dělat čepy klikovky, který v ložisku prostě už nebudou natěsno a hejbou se v nich... tim že se na tom vysekal, se to mohlo jenom hnout a jestli máš starou vačku, tak ty už někdy bejvaj trohu obroušený a jak se to dostalo do jiný polohy, tak to víc otvíralo kladívka, tudíž se změnil i předstih... jinak se prodávaj i spešl lepidla na ty čepy, takže se zakápnou k ložisku, ale zatim jsem naštěstí neměl tu čest, takovej motor pulit
Datum: 27. srpna 2009 15:50
 no loziska byly prave ok,nemeli zadnou vuli proto sem je tam nechal...ale stejne je mi divny,jak jednim padem moh odrovnat ty loziska a tesneni...
Datum: 27. srpna 2009 15:43
 muzou to bejt loziska, zksu sundat zapalovani, vyloupnout gufero jestli neco neuvidis vic kde se to hybe, jinak ja bezne skladam se starymi lozisky, mam zkusenost ze stary komunisticky loziska jsou best! dokud to neni uplne v prdeli tak je nechavam
Datum: 27. srpna 2009 15:19
 mal si motor rozobratej a poskladal si to so starimi loziskami? tie loziska sú uz v pi*e treba tam dat nové
Datum: 27. srpna 2009 15:17
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 17:02
Jméno: ondřej
IP: uživatel368
 neda,myslim ze ta origo ma malej prumer oka,a ta jehlova to ma velky jak prase,ale urcite to nejde,uz sem to taky zkoumal,mel sem dve,leda ze bys zasel do nejakyho obchodu na loziska,a vzal s sebou origo pouzdrovou ojnici a cep,treba by ti neco nasli,mozna bys musel krapet zvetsit oko,ale ne moc at nepraskne stena,ale jehla je fakt vec!!!
Datum: 29. srpna 2009 17:02
 Taky by me to dost zajimalo...
Datum: 29. srpna 2009 13:12
 čau ´, dá se nějak vyzkoušet jestli je cívka aniž by se musela dávat do motoru???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 14:56
 Zdravim všecky. Nenapsali byste sem jak vyměnit labirind na panelce 559 ? Dik za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 17:09
 tak diky moc jen se chci este zeptat čim mám nahřat skříně ...
Datum: 27. srpna 2009 17:09
 Rozpůlit motor, pak směrem od spojky ke klikovce vyrazit 2 ložiska a ten labirint, pak ohřát skříně, vložit tam nové ložiska i s labirintem a znovu zatmelit a složit.
Datum: 27. srpna 2009 15:24
 cus draci mam problem s mou 175/477 kdyz ji nakopavam tak chytne a hned zdechne nevitete co stim? s plynem uz vubec
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 15:08
 tece
Datum: 27. srpna 2009 15:08
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 a teče ti tam dost benzínu?Jako jestli nemaš cosi ucpane nebo tak..
Datum: 27. srpna 2009 15:03
 tu mam nabitou
Datum: 27. srpna 2009 14:58
Jméno: mscheelnike
IP: uživatel600
 ze by baterka?
Datum: 27. srpna 2009 14:41
 Zdar draci,chci se zeptat co všechno kontrolují na STK mám Čz 175/450 a v pondělí mně čeká stk,hlavně jestli kontrolujou brzdy na válci pač se nemužu dohodnout z brzdama pac u nás na slovensku to de i na válec a co všechno kontrolují jo a du na STK v Hodoníně tak jestli nemá někdo skušenosti byl bych moc vdečnej ahoj,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 20:22
 mam tez 450 a dou po svetlech hlavne dalkovy a brzdy jen zadni jestli flekuje a predni aby taky torchu zabrala jinak pohoda
Datum: 27. srpna 2009 20:22
Jméno: Drak
IP: uživatel7194
 Cau draci mam otazku na fika ted asi pul roku nesahnu a mam v nadrzi asi 3 litry benzinu tak se chci zeptat jestli si ho mam schovat do kanistru nebo ho tam nechat aby se neodparil...dík za odpoved..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 19:56
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 Raději ho tam nech-tím že to máš míchnutý s olejem zabráníš tomu aby ti ta nádrž vyrezla, ale počítej s tím, že tam budeš mít tak o litr mín až to na jaře vyvezeš
Datum: 27. srpna 2009 19:56
 *nedelal
Datum: 27. srpna 2009 18:42
 Zreznout ti muze jen kdyz je ve vlhku nebo na ni prsi apod....S tim bych si hlavu nenechal
Datum: 27. srpna 2009 18:42
 Ale bacha když ju necháš půl roku prázdnou tak ti to může zreznout .Já být tebou tak bám úplně plnou.
Datum: 27. srpna 2009 14:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nejlepší by bylo kdyby jsi ho vypustil a třeba jsi ho někomu prodal a na jaře si koupil novej
Datum: 27. srpna 2009 14:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nech ho tam...
Datum: 27. srpna 2009 14:10
 Chtěl bych se zeptat toho Jury co tam psal, že nechá ty papíry na 20 za přepis, zda-li je už někomu udal? Jestli ne já bych měl o ně zájem, ale záleželo by odkud bys byl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 19:18
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 minijura@seznam.cz
Datum: 30. srpna 2009 19:18
Jméno: Jarouš
IP: uživatel1818
 A ten štítek vam někdo ukradl? Hm, to ale den ze dne jen tak neseženu. No ríkam jedině, že mi na sebe napíšete ten kontakt a já až bych vše obstaral a zjitil se vám ozval. No nechám to na vas.
Datum: 30. srpna 2009 18:14
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Se štítkem je problém, ten není. Musel by se sehnat prázdnej a čísla vyrazit.
Datum: 30. srpna 2009 18:04
Jméno: Jarouš
IP: uživatel1818
 Jestli by vám to tedy navadilo tak mi kdyztak pisnete vas email já bych v týdnu zjistil co přesně musím od vás mít a podrobnosti a bylo by to. Jako problém v tom žádný není nemusíte se bát normálně by jste mi poslal velký a malý technicak a samozdrejme ten štítek z motorky. A čestný prohlášení, že můžu bez vás tu motorku přepsat. Ale to přesně bych vám pak napsal. Mě to poradil kamarád, že to takhle normálně jde. Já jsem vám chtěl napsat, že mi je lito ze je nemohu vzit, ze je to daleko a on mi rekl prave tohle. A bývalý kolega takhle kupoval a přihlašoval moto.
Datum: 30. srpna 2009 17:52
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 A jak to uděláme s převodem?
Datum: 30. srpna 2009 17:21
Jméno: Jarouš
IP: uživatel1818
 Mě by to nevadilo, ale já jsem až z druhé strany republiky. A ze by jste mi je zaslal, s tím by jste asi nesouhlasil? Samozdrejme vydaje bych zaplatil já.
Datum: 30. srpna 2009 17:16
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Ještě je mám, jestli nevadí že je to v depozitu. Jinak jsem z vysočiny (Ledeč nad Sázavou)
Datum: 30. srpna 2009 13:34
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zdarec mam takovej prodlem ze spojkuou na fichtlu a ten problem je ze se me furt dole povoluje ten sroubek jak ho mam dotahnout aby se nepovoloval diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 15:14
 Daj tam poistne lepidlo
Datum: 29. srpna 2009 15:14
Jméno: 121
IP: uživatel7193
 dej si ntam šestku matku a pořádně ji dotáhni ke krytu.
Datum: 27. srpna 2009 13:10
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 je dobre mnet na tem srubku kontrovaci matku keru zatahnes o karter
Datum: 27. srpna 2009 13:08
Jméno: pospa
IP: uživatel6451
 ZdREC HOŠI,MÁM PROBÉM S BABETOU 210..JAKÁ MÁ BÝT HLADINA A JAK SE NASTAVUJE.?DĚJUJI MOC ZA POPIS.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 12:49
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 hladinaa benzinu se nastavuje tak ze zdelas karbec odmontujes spodek tam kde je odkapavaci miska az sa dostanes postupne k plovaku.... ked karbec otocis hore nohama (supatkova komora smeruje nadol) tak ma byt pomyslny vrch plovaku zarovno emulznej trubicke bez trysky... http://www.razdva.cz/alesmarek/babetta/index.htm sekcia karburator tam sa docitas mozna lepsi ...
Datum: 27. srpna 2009 12:49
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdarec draci, prosím o radu. Dnes sem dal na fíka tyristorové zapalování(to co je na jawa.xf.cz). Před montáží sem si vše pěkně nastavil aby to šlo nakopávat, dobře jelo atd. Dám tam to zapalování(zapojil jsem si jen cívku, světla a bzučák jsem nechal normálně) a teď nejde vůbec nakopnout, na roztlačení naskočí, ale když přídám plyn, má pořád stejné otáčky jak na volnoběh a jakoby duní(podobný zvuk jak když sděláte filtr) a nechce jet. Nevím co s tím, má se něco přenastavit?? Prosím poraďte. Díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 21:47
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Podle mě si tyristor hází jiskru kdy se mu zachce. To může být z více důvodů. Jeden je že máš nekvalitní kontakt na kladívku a chvěním během otáčky se chová jakoby se rozpínal (něco jako pecka mezi kontakty), na což je tato konstrukce z principu citlivější než při klasickém zapojení, vlicem malých proudů které tečou kladívkem, nebo nevhodně nastavený pracovní bod tyristoru. Moje osobní zkušenost s tyristorm TIC106 je taková že je citlivý na rušení. Potom by pomohla výměna za TYN610, který má stejně zapojené nohy. Ten mi v konstrukcích CDI nezlobil.
Datum: 27. srpna 2009 21:47
 Nazdar draci, makam na uprave motora jawa 50/23 mustang, bude to Dvoj Valec (100ccm) ,zatial mam toto
http://s1.imgupload.cz/img/--/26041/N3Itn/Fotografie-0001.jpg
http://s1.imgupload.cz/img/--/26042/aDGDF/Fotografie-0019.jpg
http://s1.imgupload.cz/img/--/26043/5kYqT/Fotografie-0020.jpg
http://s1.imgupload.cz/img/--/26044/3O23L/Fotografie-0017.jpg
http://s1.imgupload.cz/img/--/26045/WqPvp/Fotografie-0021.jpg
Do konca tyzdna snad budu dalsie fotky, zdar draci  dufam ze to rozbeham
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 8:14
 jo takovy vape dava jisrku v HU i DU , v DU neni ta smes pod tzlakem takze ji toi nezapali, kladivko ale dava jiskru jen v HU ... proc by podle tebe jinak byly na 350 dve kladivka, kdyby stacilo jedno? blbost
Datum: 28. srpna 2009 8:14
 ked tomu neveris tak si to vyskusaj...
Datum: 27. srpna 2009 20:19
Datum: 27. srpna 2009 20:17
 to sem si nikdy nevsim ze fichtl haze jiskru i v dolni uvrati,ale myslim ze je to blbost pac by to zapalovalo cerstvou smes
Datum: 27. srpna 2009 19:19
 ale preco si dával na zapalovanie 2 kladivka?  origo zapalovanie dá iskru aj na HÚ aj na DÚ
Datum: 27. srpna 2009 15:55
 Pouzijem obycajne jikov karburatory, dufam ze nebude smykat spojka pri tak velkom tlaku, dam podlozky a bude  , a prevodovku pouzijem original
Datum: 27. srpna 2009 13:58
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 A jak to udelas s karburatory?Das dva obyc nebo sezenes s difuzorem aspon 35 s rozdojkou?Jinak preju hodne stesti  .Tohle to sem vzdycky chcel udelat
Datum: 27. srpna 2009 13:33
 Urcite sa ozvem este  , no ja do toho koruny nedam  pouzijem to co mam doma  ,len ma seru dva karburatori ze asi budu musiet byt  no mozno to nejako vyriesim zdar
Datum: 27. srpna 2009 13:09
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 Kamos mi spominal jedneho blazna co to makel.... ja osobne sem to nevidel ale myslim ze za ty lowka ta prasarna opravdu nestoji  ale urcite daj vjedet jak to dopadlo
Datum: 27. srpna 2009 12:59
Jméno: martin
IP: uživatel7180
Datum: 27. srpna 2009 12:28
 Nazdar chci se zeptat jaký měli 05 orignální primární kolečko, kolik zubů jestli 12 nebo 13? A jakou rychlost s těmi kolečky dosahovaly? ono na jwa-50.cz je napsáno že maximálka je 60km/h. Ale když se koukám dál tak se dodávali se 12 i se 13 zuby. A tak nemohly jet 60. Tak jak to vlastně je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 19:12
Jméno: Standa
IP: uživatel7198
 550,555 a 05 maj 12 zubů ,20,21,23 maj 13 zubů
Datum: 27. srpna 2009 19:12
 555,05 a 05 sport mali originalne 13ku
Datum: 27. srpna 2009 16:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ona taky co 05 to jinej kus...dávali se na ně díly co jim přišli na dílně pod ruku   třeba kámoš má už tu z těma delšíma převodama ale zápalko má ještě to z 555
Datum: 27. srpna 2009 14:13
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 a zapalko mam to co ma 555..
Datum: 27. srpna 2009 12:54
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 ja mam 05 a nejsem si jisty jestli tam je 12 nebo 13..ale asi 13 a davam po rovince neco pres 60..
Datum: 27. srpna 2009 12:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím že měli 12 zubbé sekundáro ale s tou rychlostí je to stejně blbost protože k prvním 05 se dávalo zapalování z pařeza a převodovka z pažera a jelo to tak těch 55-60 a ty novější 05 měli už převodovku jako 20 a 21 a ty si to po rovince s 13 zubem dávali klidně na 70km/h
Datum: 27. srpna 2009 12:49
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau není tu někdo z chrudimského regionu který by prodal 2 brzdové pakny na stadiona?? je mi jedno kolik budou mít obložení to si nechám nalepit nové..děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 23:56
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 zdar mam problem s mim pionyreem vubec mi nechce hazet jiskru prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 15:19
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 tak sem vymenil cely zapalovani a nic pochybuju o tom ze by byly na obouch spatny civky
Datum: 27. srpna 2009 15:19
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 jak ukostreny kde
Datum: 27. srpna 2009 13:46
 no nevim...ja si myslim ze mas ukostreny kladivka  taky sem to mel
Datum: 27. srpna 2009 11:32
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 spinacka nevim,kde by to mohlo probijet?
Datum: 26. srpna 2009 23:59
 spinacka je taky richtig me to jednou probijelo pak jel a zase nejel nebo zkusit vic svicek i na jinym fichtlu
Datum: 26. srpna 2009 23:57
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 no svicka je dobra a civku sem taky meni a nic
Datum: 26. srpna 2009 23:53
 nebo by moh doslouzit zapalovací pol na magnetu ten bych odmastil a zkusil ale kdyztak vymenit maj ho tady za pakatel
Datum: 26. srpna 2009 23:47
 zaklad cista svicka jak svina bo nova oprena o valec pak bych par krat prenastavil odtrh a prohodil civku jestli neni po smrti nebo jestli se kabel nedotika kostry nekde pak este muzou bejt zoxidovany konektory na spinacce tak osmirkovat šmirglem a dej vedet jak to litá
Datum: 26. srpna 2009 23:45
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 Chci se zepta sesu ................ta hvězdicová hlava už se neprodavá já ju nemužu najit a docela bych ji potřeboval , nebo potřeboval spiš bych si ju potom chtel koupit ale nenašel jsem ji tu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 9:34
Jméno: PAvlajs
IP: uživatel6262
 JJ diky .
Datum: 27. srpna 2009 9:34
 Ano ráno tam byla.Potvrzuji!
Datum: 27. srpna 2009 8:33
Datum: 27. srpna 2009 7:43
 jojo uz neni ,,doprodano a asi uz neude,,sesa
Datum: 26. srpna 2009 23:23
 cus draci..chtel bych se zeptat jak zvysit vykon na chrcku....nejaka nednoducha ¨vec ktera dost pomuze vykonu...dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 23:22
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 Kup si hvězdicovou hlavu , nech si udělat vybrus a kup si filtr na přimi sáni , jo a všechno vičisti , hlavně vyfuk.
Datum: 26. srpna 2009 23:22
 Zdarec lidi chci se zeptat jaký má motor JAWA 125 sport ve srovnání třeba s Hondou xr 125. Co jede líp? Je tahle JAWA silná na 125tku? Nebo je spíše v kategori slabších?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 21:36
 Jinej motor bych do toho fakt nedával. Jen jsem chtěl vědět jestli tato JAWA je na dobré urovni co se výkonů týče.
Datum: 27. srpna 2009 21:36
 oba motory sou honda,ale stejny asi nebudou,to nevim,kazdopadne jawa jede na 125 hodne dobre,a navic pri trose sikovnosti se tam da zastavet motor z 250 pitbike(motor je na chlup stejnej,akorat je to 250,uchyty v ramu sedi a vejde se,a policajti to nepoznaji)
Datum: 27. srpna 2009 19:22
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Néé to neni pravda co říka golias. Měl sem možnost vidět závod jawy 125 sport a XR125,(kluci co zavodili na cykloztezce) A jawa vyhrala o necelých 10 metru.
Datum: 26. srpna 2009 23:57
 jawa se nechytá jo je dobra ale xr je utrhp*del i jako stará mastnejsi dily ale stoji to za to
Datum: 26. srpna 2009 23:40
|



|