slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1611  1612  1613  1614  1615  1616  1617  1618  1619  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: musta      IP: uživatel6610    
cus hoši tak sem dojezdil protože mě utíká vzduch z přrdního kola. utíkalo tak sem dotahoval jehlu a najednou křup zlomil se ten výstupek jak se za něj povoluje nebo utahuje jehla a kolo utíká ještě víc a jehla je v tom prosím poraďte co s tim kupovat novou dušu nechcu tak co s tim dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: musta      IP: uživatel6610    
to vydrzi tak hodinu ahrozně těžko to de nafoukat foukal sem to kompresorem tak čtvrt hodiny
 
 
Datum: 26. srpna 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: musta      IP: uživatel6610    
a jak ho mám výtrhnout a jam mě tam bude držet novej a kde mám koupit jen ventilek popř duši
 
 
Datum: 26. srpna 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7191    
jinak kovová čepička s tesnenim by to nouzove podrzela a to kolo by ti treba den,dva vydrzelo nafouklý......
 
 
Datum: 26. srpna 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7191    
tak si kup novej ventilek,starej vytrhni a novej pracne nainstalu a nebo proste jdi a kup si za stovku novou duši
 
 
Datum: 26. srpna 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupit novou duši...:-D
 
 
Datum: 26. srpna 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: ps      E-mail:      IP: uživatel5311    
byl jsem na prepisu a chteli po mě pojistku a stk ale když budu chtit prepis a reknu jim že to chci do depozitu tak taky musim mit pojistku a stk? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Kdyz to chces vložit do depozitu, tak chtej jen velkej a malej techničák a SPZ, ale evidenčku a pojistku potřebuješ pro převod. Ledaže by to tam vložil ten kdo je napsán v TP.
 
 
Datum: 30. srpna 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
po mě nechtěli kromě velkýho a malýho TP nic, když jsem chtěl deponovat.
 
 
Datum: 29. srpna 2009 23:50
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Pro převod musíš mít evidenční kontrolu a pojistku. Zařid si pojistku a po vložení do depozitu tam zajdi a pojistku zruš, oni ti pak peníze vrátí, ale ne celou částku. Za ty dny co to bylo pojištěno ti nic nedají.
 
 
Datum: 26. srpna 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec , kdosái mi řikal že když budu mít seriový motor a zvětším si kompresi na 11:1 tak zo ten motor ..nevydrží je to pravda???a když vydrží tak jaký to bude mít výsledek ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám informace že je tam dosti snatelnmý nárůst výkonu tak nevim . Poradte prosím ostatní
 
 
Datum: 26. srpna 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevím...ale podle mě to bude zanedbatelne...:-)
 
 
Datum: 26. srpna 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a tim výsledkem sem myslel okolik se zvíší otáčky , výkon a toč. monent
 
 
Datum: 26. srpna 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zkratis mu o dost zivotnost pac tam pak dou o dost vetsi tlaky na ojnici a klikovku...:-)
 
 
Datum: 26. srpna 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7191    
Seso muzu mit dotaz? Co je tohle za součástku a kam to patří? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2731.html dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ked dás tam krity lozisko tak to tam neni potrebné...
 
 
Datum: 26. srpna 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tento plechovej kroužek co má vevnitř filcový kroužek, patří do náboje kola kde kryje ložiska od vody a prachu a tím šetří na životnosti ložisek kol.
 
 
Datum: 26. srpna 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus! ihlová lozisko co je tak napisané v katalogu ze "jehlové klece" je taky lozisko co má ojnica? Dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: Lahbvajs      IP: uživatel5365    
Zdarec , mám takovej problém, nedávno jsem v mojí 555 měnil olej v převodovce, a nalil sem tam Shell Spirax A 90 LS ,a od té doby se mě prokluzuje lamela je možně že ten olej tak dobře maže že se to prokluzuje??? A oleje tam je tam je akorát po šroubek. Díky: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej tyjo s tim sem se jeste nesetkal ale je mozne ze mas moc pritazeny ten sroubek co tlaci na tycku spojky... skus ho povolit a melo by to byt ok
 
 
Datum: 28. srpna 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej tyjo s tim sem se jeste nesetkal ale je mozne ze mas moc pritazeny ten sroubek co tlaci na tycku spojky... skus ho povolit a melo by to byt ok
 
 
Datum: 28. srpna 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej tyjo s tim sem se jeste nesetkal ale je mozne ze mas moc pritazeny ten sroubek co tlaci na tycku spojky... skus ho povolit a melo by to byt ok
 
 
Datum: 28. srpna 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau je dobrá svíčka brisk DR17YC nebo DR17C a jakej je mezi nima rozdíl a je na léto nebo na zimu ? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nasere...:-D
 
 
Datum: 26. srpna 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
motor je 125/476 . Na směsi záleží dost,byla trochu chudší,to přiznávám . Já v té době byl tak blbej a věřil sem prodejci,takže sem jí koupil a jezdil a takle to zkončilo 40km od baráku :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak uz sem to videl:-D...co to je za motor?:-)...jo a ono prej taky hodne zalezi na smesi co tam jde...:-)
 
 
Datum: 26. srpna 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
pro Nick_Da_Dick ,netušim,kolik km na svíčku N15YC ujel původní majitel,ale já asi tak 200km a takle to dopadlo http://jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=183486&nodeid=222754 :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je svicka na studene starty...a rozdil je v tom ze to Y znamena vysunute jiskriste...:-)nekdo rika ze to propaluje pisty...ale jeste sem to nevidel:-D
 
 
Datum: 26. srpna 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau kluci čím to je že mi u mopeda s11 nebrzdí přední brzda?? na paknách mám spoustu obložení ještě tak 3mm vrstvu buben je krásně hladkej a ikdyž tu páčku od brzdy zmáčku jak kůn tak to stejně brzdí tak na 10% jak by mělo...teta má babetu takovou sračku jede to sotva 40 a brzdí 100x líp..dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel7184    
Neříkej že když ten šroub u kola pořádně přitáhneš tak to i přes to nebrzdí
 
 
Datum: 27. srpna 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
to jsem taky zkoušel brousil jsem to šmirglem astejně nic...asi bude to obložení nějaký shnilý :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co ho zdrsnit glaspapírem.
 
 
Datum: 27. srpna 2009 9:22
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
nejsem mamlas ...lanko se mi neseká a brzda se v pohodě vrací ale prostě to nebrzdí dneska jsem to obložení půl hodiny drbal techničákem abych ho odmastil a výsledek žádný....
 
 
Datum: 26. srpna 2009 23:53
 
 
 
 
Jméno: Michalj21      IP: uživatel5575    
ces nemas nekde lanko kusle nebo hodne ohle popr jsi moc utahnul sroubek na pacce co ji drzi u riditek nebop dalsi moznost mel by si do posilky:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 26. srpna 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: ps      E-mail:      IP: uživatel5311    
a když ho chci odhlasit tak taky musim mit technickou atd? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Já ti nechám papíry na 20 za převod.
 
 
Datum: 26. srpna 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: ps      E-mail:      IP: uživatel4967    
a to jse dela jak?to neni ani napsane na mně (pro péro)
 
 
Datum: 26. srpna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
neodhlašuj ho to mi ty papíry radši prodej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 26. srpna 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel5573    
Čau hoši hele když mám ukostřenou baterku na minusu tak dobíjecí kabel 51 má být na minusu nebo plusu???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Vzhledem k položenému dotazu ti dám radu: ,,vzdej to, to nepobereš, chybí ti elementární vědomosti,,
 
 
Datum: 27. srpna 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel5575    
uvazuj trochu
 
 
Datum: 26. srpna 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
čus draci hele mam dotaz od dedy nejaky kamos mel doma chrcka a nidko na nem nejezdil tk pry jestli ho nechcem pry jo klidne tk sme pro neho druhy den jeli a je postaveny do krosu vyfuk zvedly,zadni tlumice vyse sedatko vlastni udelane...vypada dobre ale to koleno asi stlooukal nejaky kreten(sorry to nejde rict normalne kdybyste to videli) a je upe krive tk si myslim ze to straci vykon ale to nic to nevadi zatim..ale pls poradte co mam dat misto vzduchoveho filtru?Je tam motor z 21 a ja mam filtr uz jenom z 555 ale ten tam nevejde a kdyz tam dam silonku od maminy tak se to dusi..co tam mate vy?Myslite ze by to slo nejak upravit aby tam sel ten filtr z 5558?Dik za odpovedi fakt nevim co tam mam dat furt mam plne trysky much.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5767    
vem pet lahej uřízni ji a nahřej hrdlo a narvi to na hrdlo sání karbecu a pak přes tu flašku dej silo má to větší prostor sání
 
 
Datum: 31. srpna 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
sežen si filtr z pionýra je to nejlepší....a nebo jestli to máš nějak krosový tak si sežen tu hadici z mustanga a někam to přilep izolepou třeba :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: ps      E-mail:      IP: uživatel5311    
když chci dat pionyra do depozitu tak musim taky zaplatit pojistku a mit stk jak u přepisu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
nic z toho nemusíš mít. Jen tam zaplatíš 100 nebo 150 Kč
 
 
Datum: 26. srpna 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: Š.M      IP: uživatel7189    
Čus Draci.Ještě bych měl takovej dotaz.K čemu jsou v motoru(pionýr) gufera a co by se zlepšilo kdyby se tam daly a ještě jestli při jejich montáži se musí půlit motor.Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty gufera zabranují pronikání oleje z převodovky.. gufera na klice zabranuji nasíti oleje z prevodovky do klik. prostoru a u zapalování, aby se netahal falešnej vzduch.. pri výmene staci sundat zapalování, na druhé straně musís sundat kryt spojky a primární rozetku
 
 
Datum: 26. srpna 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CUS! nevedel mi niekto napisat ze aké má oznacenie ihlové lozisko tvarom co pouzivajú aj do ojnice,,,,vnútorny priemer-14mm vonkajsi priemer-17mm a sirka moze byt od 12,5mm do 13,5mm Dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 10:07
 
 
 
 
Jméno: Š.M      IP: uživatel7189    
Čus Draci,chtělbych poradit co je s mojí jawou 20.Když jedu skoro na plný plyn tak něco v motoru bouchá a zvoní.A když je motor teplý např. po 3km tak do kopce vynechává, ale za studena perfekt ježdění.Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co píst ? Mě třeba než se zahřeje motor cinkaj kroužky.
 
 
Datum: 26. srpna 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to taky rachtalo a zvonilo... no a pak se me posrala klikovka.. zkoukni jesti nemáš vuli na klice pripadne to muze to chrasteni delat primar. retez
 
 
Datum: 26. srpna 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel2324    
Čau draci, vím že to sem nepatří, ale nemá někdo zkušenosti s řízením MZ ETZ 150 se řidičským oprávněním A1? Jelikož vlastním jen A1 a MZ je nejlevnější řešení silnější motorky do 10 tisíc, tak se ptám jestli se žádá o nějakou vyjímku nebo se prostě jezdí a policie to neřeší při kontrole? Výkon má 9kW. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
kamos ma taky a1 jezdi na mz 150
 
 
Datum: 13. října 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel2324    
Díky moc, tak to vypadá že se poohlídnu po nečem jiném. :-(
 
 
Datum: 26. srpna 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
český zákony jsou pekne na prd.... kocourkov
 
 
Datum: 26. srpna 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na této motorce nemůžeš jezdit s řidičským oprávněním skupiny A1, protože je do objemu 125 ccm a výkonu 11 kW a MZ je 150 ccm, při kontrolách to policie moc neřeší, podle toho na jakýho policajta narazíš, ale hlavně kdybys byl členem nějaké a havárie, tak to policie zjistí a máš to jako bys řídil motorku bez řidičáku a hned za celou havárii můžeš ty i když si ji nezavinil a budeš z toho mít pořádnej problém!!!!!!!!
 
 
Datum: 26. srpna 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
bohužel kvůli zákonům jí řídit s oprávněním A1 nesmíš. Můžeš narazit na dobrý policajty,který tě na tom nechaj,ale neriskoval bych to. Jsou za to šílený pokuty,pořiď si nějakou 125cu ,doporučuji čízu 476 nebo 488
 
 
Datum: 26. srpna 2009 9:37
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel3888    
Zdar draci chtěl jsem se vas zeptat ja mam doma 175 a mrte me to podfukuje mezi hlavou a valcem tak potrebuju poradit cim to mam utesnit jestli tim cervenym silikonem nebo cim se to tesni.... díky moc za rady (poradte me toho co nejvic možností))) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel7184    
měl jsem ten samý problém, ale sežen si tu pastu a dej ji na dosedaci plochy válce i hlavy a různě s tím kruť-na dosedací ploše válce je taková drážka kruhová a ta se ti postupným ubrušováním msí vyrýt do hlavy+kup si hliníkové těsnění pod hlavu 175. Možná máš sržené závity v karteru a nejde to pořádně dotáhnout.
 
 
Datum: 27. srpna 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel5575    
kup brusnou patst sundej hlavu valec napatlej to tam jak jse spojeni hlavy a valce a toc po pul otacce zvednes aby se ti ten humus nasal zpatky mezi ty brousene plochy pak to dokonale utri benzinem nebo necim takym a melo by to tesnit pokud to neni moc vvytentovane
 
 
Datum: 26. srpna 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak můžeš to utěsnit nějakým žárovzdorným tmelem, ale vetšinou se tam dává těsnění z plechu, nebo i nějaké tenké fólie, většinou z hliníku nebo z mědi. Jestli to nepomůže a bude to stále podfukuvat tak pak máš asi nerovnou dosedací plochu na hlavě.
 
 
Datum: 26. srpna 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel5626    
Zdarec všichni,potřebuju poradit,mam jawu 250,na zapalovani je nakresleny ze je ukostreny +,a mam tam nejak zapojeny to pridavny rele tak se chci zeptat jestli mam baterku taky zapojit + na kostru,jestli se nejak nemuze spalit to rele. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 8:06
 
 
 
 
Jméno: brutt      IP: uživatel5395    
Cau seso bude nekdy v nabidce 19 dellorto?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude na zimu,,vic nevim,,
 
 
Datum: 26. srpna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CUS DRACI! bolo tu raz link na jednu stránku a tam bolo návod na takú úpravu,ze dali do bronzového futra co je v prevodovke ihlové loziská. nepozná niekto tú stránku? DAKUJEM! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Velmi pekne ti to dakujem ;-) inak uz nasjel som to aj sám,je to dobrá uprava ale vidim ze treba odsustruzit od hriadela aby to bolo 8,5mm hrubi :-(ale ja to nechcem :-( nevies ze ako to fungovalo?a ze ci bolo to tuningovaná okrem toho?
 
 
Datum: 26. srpna 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: Zdend      E-mail:      IP: uživatel7190    
 
 
Datum: 26. srpna 2009 10:18
 
<  1611  1612  1613  1614  1615  1616  1617  1618  1619  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 8:52:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu