Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec,tak sem zkousel na toho peraka 350 dat tu plochou baterku...kontrolka na spinacce se mi rozsvitila a haze mi jiskru jenom pravej válec...zkousel sem jestli de do levyho proud,ale nejde....cim to muze bejt?? treba tam de proud a jenom sem to blbe zmeril,tak prosim poradte vse co vas napadne...jo a fajfkou a kabelem to neni...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 12:11
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Tipoval bych špatně zapojenou elektroinstalaci
Datum: 25. srpna 2009 12:11
 myslim kabelem od fajfky
Datum: 25. srpna 2009 12:05
Jméno: song
IP: uživatel4183
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 22:12
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Pisnicka dobra ale to cbr neboli kolo s motorem ala supersport je hruza
Datum: 25. srpna 2009 22:12
 Within Temptation - Angels
Datum: 25. srpna 2009 21:47
Jméno: song
IP: uživatel4183
 první si to pořádně přečti co jsem psal
Datum: 25. srpna 2009 19:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jses si jistej,ze to sem patri?
Datum: 25. srpna 2009 18:58
Jméno: song
IP: uživatel4183
 díky moc. je to ono
Datum: 25. srpna 2009 14:21
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 nejspíš to bude něco od within tempetation
Datum: 25. srpna 2009 14:08
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 maverick: nahodou je dobrá, určitě sis poslechl jen začátek ne, ale ty raději asi disco že   , sry ale nwm co je to za písničku
Datum: 25. srpna 2009 12:05
Jméno: maverick
IP: uživatel7179
 to ani nechtej vedet neda se to poslouchat
Datum: 25. srpna 2009 11:55
 cau potrebuju poradit kdyz mi pionyr nechce hazet jiskru co mam spatne zapojeno(svicka je dobra)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 11:30
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 čau hoši,prosím vás kde seženu brzdove obloženi na jawku 250?já si ho musim nanytkovat nebo nalepit až doma...proto potrebuju jen desticky,ne ty pakny.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 16:50
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Na AUKRU jsou hned dvě sady( příslušenství pro veterány).
Datum: 25. srpna 2009 16:50
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 specialnim lepidlem ale ja potrebuju vedet kde koupim to obloženi...
Datum: 25. srpna 2009 13:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty to lepíš doma? a čím to lepíš ?? a funguje to dobře?? prosím odpověz
Datum: 25. srpna 2009 12:53
Jméno: michal
IP: uživatel650
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 14:46
Jméno: standa
IP: uživatel7181
 Hikone to neni ani omylem........to je nejakej ladak na cizí babetu.......
Datum: 25. srpna 2009 14:46
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 to není nadávka...
Datum: 25. srpna 2009 14:45
 rek bych ze klasickej ladak od Hikone,pochromovanej  a Davis08 nenadavej jasny? taky ti nikdo nenadava bez duvodu
Datum: 25. srpna 2009 14:14
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 se ho zeptej ty lamo
Datum: 25. srpna 2009 12:00
 Zdar, právě jsem rozebral motor z JAWA 250 kývačka typ 353 a chtěl bych se zeptat, jak vyndám labirint co je na levém straně motoru (pohled ze zadu na motor), jesli jako normálně vyklepnu ložiska každý do jiné strany nebo jestli de vše jednou stranou nebo prostě jak? A ještě jedna věc, v přepouštěcích kanálech (ve spod) jsou v každém jedna dirka a je asi až k ložisku, nevíte na co tam jsou? Jestli tam jsou zbytečné, tak je zacpu. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 16:45
Jméno: nemec
IP: uživatel5966
 sak ti dzire su na mazani lozisek ... sak ket chces ich zapchaj ale zachvilu po nejakych kilometroch to mozes rozpulit znova ty loziska sa jednoducho zadru ket nebudu mazane tak to raci nezapchavaj (pokat ta nebavi kazdu chvilu pulit motor)
Datum: 26. srpna 2009 16:45
 Zbytečné tam nejsou a nutěsnuj je nebo za chvíli budeš půlit znova!!
Datum: 25. srpna 2009 16:23
 Taky sem nevěděl jak ten labirint dostat ven, ale pak jsem zjistil že to jde celé,...od spojky směrem dovnitř celé vyrazit, spíše vymlátit, šlo to pěkně blbě. A ty dírky ty tam mají být, myslím že se jimi nějak mažou ložiska.
Datum: 25. srpna 2009 10:36
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 16:36
 no trysku jde jednoduše upravit nem si 1mm vrtáček a a toč s ním rukou v dírce trysky tak dlouho až srazíš hrany pak to víc táhne=žere
Datum: 25. srpna 2009 16:36
 No ja mam taky na fiku tuningovej filtr. Mam 2 výbrus. Mám zvětšené kanály. Když dám klasický fichtlovský filtr začne se mi to ve vyších otáčkách dusit už to není ono. Mám tam danou trisku 72 ale ta nevím jestli něcěmu pomohla.
Datum: 25. srpna 2009 9:34
 Čus draci na jaký svíčky jezdíte ?????????..Já jezdím na NKG B6HS je to 14 možná až moc studená .......za studene to nejede tak dobře ......než to zahřeju ale to je dobrý ptorože kdyby to bylo naopak tak to by bylo na ho***
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 17:23
Jméno: havex
IP: uživatel1058
 ja jezdim svíčku BOSCH SUPER,má nejširší elektrodu,jede to pěkně a chytá napoprvé.Skoušel sem i Champion,ale ta nic moc
Datum: 26. srpna 2009 17:23
 Já jezdím na PAL N7Y ) již zmíněná ) . Chytá napoprvé jak za tepla tak za studena. No prostě bomba
Datum: 26. srpna 2009 11:23
Jméno: bertone46
IP: uživatel7178
 Doporučuji, co se týče tepelné hodnoty Brisk N15C, není tak studená a jede mi to na ni nejlíp.
Datum: 25. srpna 2009 15:13
 Já sem se právě díval do převodních tabulek a bylo tam NGKB6HS je jako N17 a ne N14. Tak nevím. Jinak já na ní taky jezdím a taky zatím nejlepší.
Datum: 25. srpna 2009 10:41
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 PAL N7Y
Datum: 25. srpna 2009 9:42
 Tak hlavně 6 v NGK nerovná se 14 u Brisk..... 8 je 15, 7 je 17,9 je 14, atd.....pořiď si Tu samou ale s indexem 8 nebo 9 a seš ok....
Datum: 25. srpna 2009 8:49
 mam tu samou co ty a zadnej problem s ni nemam....hele,pridu po tejdnu,pustim benzin,jednou slapnu a jede  ja sem s ni spokojenej.....zatim nej svicka co sem mel
Datum: 25. srpna 2009 8:33
 tak se vam musim "pochlubit" borci....šlohli mi mašinu čz 175/477 sport (oilmaster) timto vas chci varovat nenechavejte motorku nezamčenou ani na chvilku ani tam kde se zda že projde jeden člověk za rok nahoda je blbec vemte si ze mě ponaučení a investujte do pořádnýho zámku je to investice co se vyplatí (nebo ješte brokovnice)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 8:42
 Ou tak to by mě strašně mrzelo kdyby mě někdo vzal mou ČZ .. mám taky tu samou .. ale já sem taký ocas že se oto strašně bojim a zamknu si to i když tu naproti přes ulici koupit noviny  .
Datum: 25. srpna 2009 8:42
 Mentalita českého národa je tvrdě poznamenána socialismem.....všichni všem něco závidí....tohle by se ti "na západě" nestalo....jo, náhoda je blbec....(beztak ti ji šlohnul cigán, tak jako kámošovi dvacítku...ještě za ním běžel, ale nechytil ho...  )
Datum: 25. srpna 2009 0:28
 zdarec draci,potřebuju sehnat nějakej dobrej bezkontak,prosimvás o radu,slišel jsem něco o zapálku z motorovek,nevim,prosim o radu a popřípadě,kde se dá sehnat,díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 11:42
 daj na to z minibike alebo z motorového pila
Datum: 25. srpna 2009 11:42
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jo a oproti motorovce to má výhodu že ti zůstane světelný okruh a nemusíš mechanicky nic řešit...
Datum: 24. srpna 2009 23:30
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Udělám si reklamu... http://www.mujweb.cz/www/elektronic rubrika ,,uprava výkonu alternátoru,, či tak nějak součástí je i bezkontakt.. jde ho provozovat i bez baterky... je to modulová záležitost. Vezmeš Rego (stabilizace napětí pro elektroniku zapalka a bezkontaktu), CDI a nejlépe Hall snímač od IMFSOFTU.. vytáhneš od zapalovacího pólu diodovým můstkem do rega šťávu a na stator uchytíš ten hall. My to tedy jezdíme s baterkou, ale najeto bez sebemenšího problému přes 1000km, víc jsme přes léto nestihli... Náklady 300kč za hall snímač, 180kč CDi a 100kč tak rego... zbytek dráty a šikovné ruce... Když k tomu připojíš baterku a vytáhneš šťávu i ze světelných pólů, tak si stihneš i zálohovat světelný okruh z baterky a nemusíš civět do tmy na volnoběh
Datum: 24. srpna 2009 23:28
 podívej se na nabídku fichtlkrámku-cena 3200kčvelmi dobré,jeho užití má smysl pokud jezdíš závody,pro jízdu do lesa a pro pivo zbytečná inhvestice
Datum: 24. srpna 2009 23:13
 nazdar draci,potřebuju vědět,z čeho se dávaj na pincka karbce jikov a jakej maj difuzor a taky jakej je nejlepší karbec pro závody
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 16:19
 Tady draci maj na 2 fichtlech nanontovaný DELL ORTA 21 a ten z Prahy má vějíř hlavu,bekontakt zapalko a to sem zkoušel.Tyto krbce jsou uplně něco jinýho než JIKOV 17. Sháním vějíř hlavu, nevíte kde?? Na závody DELL ORTO 21 protože motor chladí i zevnitř, má větší průměr difuzoru.
Datum: 26. srpna 2009 16:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Karbce na fiku sou z hliniku,difuzor ma 17(ja mam teda 17,5)a nej karbec na zavody nevim,protoze si nerekl jestli silnicni nebo krosovy
Datum: 25. srpna 2009 19:01
 Vyzkoušel sem karbec DELL ORTO 21 a vějíř. hlavu dnes a to je síla!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 25. srpna 2009 1:56
 Na závody zatim DELL ORTO 21, považuju za nej!!!
Datum: 25. srpna 2009 1:34
 Dobrý den, měl bych k vám takový "absurdní" dotaz. Nemohli byste, než něco napíšete, troch uvažovat, co vlastně chcete napsat, aby to mělo nějaký smysl a aby to bylo alespoň trochu česky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 0:36
 DIK
Datum: 25. srpna 2009 0:36
 Včetně tebe
Datum: 25. srpna 2009 0:00
 draku to jo,,, ale nezapomen ze se fichtlari od 10 let,,takze necek zadne slohovky,, a kord od sesi,, ja v tom nejedu.. kazdopadne jsem pro aby kazdy co rad napise svou odpoved a tim pomuze nekomu kdo nevi rady. Tak aby to davalo jiskru hned v prvni vete
Datum: 24. srpna 2009 23:26
 fakt good napad
Datum: 24. srpna 2009 22:48
Jméno: keseg
IP: uživatel7169
 docela dobrý návrh
Datum: 24. srpna 2009 22:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, nevíte někdo jaký přesný tip HGK svíčky je shodný s Briks n14c? a ma rozebranej motor a nevim na jakou osu mam dat to 20 18 zubí kolečko aby byla 2 jako u originalu ne blizko 1. dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 11:38
Datum: 25. srpna 2009 11:38
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dik
Datum: 25. srpna 2009 9:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hlavní hřídel 20 zubů ,předloha 18
Datum: 24. srpna 2009 22:37
Jméno: Tom
IP: uživatel7178
 NGK B8HS odpovídá Brisk N14C, ale je tak 3x dražší.
Datum: 24. srpna 2009 22:34
Jméno: Tom
IP: uživatel7178
 Ahoj kluci, mám malý problém s pařezem. Jedu tak půl hodiny (všechno v pohodě - výkon OK, nechcípá, startuje to i za tepla), ale pak to začne kuckat a nejede to (není to zadřeným motorem). Když to roztlačim tak to jede, ale vynechává to. Za 14 dní je Zbraslav-Jíloviště a nechci někde v půlce skejsnout  , tak prosím o radu. Díky za pomoc. Tomas
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 20:14
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 Svíčka! Dej ji novou...muže se stát že jede pěkně pěkně a jak se zahřeje přestane pálit. Takový roblém jsem měl u babety cca po 15 min jízdy jsem z ní po rovince vytáhnul nejvíše 30km/h na plyn nereagovala spíše se uchcávala a do kopce jsem jel asi 5 km/h
Datum: 27. srpna 2009 20:14
Jméno: Tom
IP: uživatel7178
 Dal jsem tam novej kondenzátor, zdálo se že závada je odstraněna, ale pak zase kuckání. Už to vypadá, že je vadný celý zapalování...
Datum: 25. srpna 2009 14:35
Jméno: Lub@
IP: uživatel3214
 Mě to dělal Mustang taky, koupil sem novej kondenzator a uz mi to nedela, jeste by to mohla byt svicka nebo ten karbec.
Datum: 25. srpna 2009 12:59
 Zkus fouknout do hadičky od benzinu a profouknout ten kohoutek na normál i na rezervu, jestli se to nepřicpalo. Kdyžtak vyčisti trysku, popřípadě celý karbec.
Datum: 24. srpna 2009 23:07
 Čau draci mám problém rospůlil jsem motor z 21 dal jsem nový ložiska gufera všechno poskládal správně kntroloval jsem to podle netu a když to spůlim tak mi jde hrozně blbě řadit a ostatní kolečka se točí strašně ztuha nevím čím to může být dík za odpovědi Karel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 10:30
 pokud si všechno poskládal dobře, kvalty řadit jdou, ale po utažení karterů to jde najednou ztuha, tak máš buď zkříženou převodovku v karterech, nebo po dotažení na hřídel převodovky tlačí bronzová pouzdra -> o kousek je zpiluj
Datum: 26. srpna 2009 10:30
 je to pouze tím,že jsi všechno neposkládal správně-net není vševědoucí
Datum: 24. srpna 2009 22:32
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/ nevite co to je za karbec vypada ze tam bude sedet soupatko a trysky z fichtla a ze sedne i na kolinko ale jeste sem takovy nevidel
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 11:31
 Takovy krabec mal stadion s22 a prvi 05 standardy... má difuzor 15mm egzistuje krabec s 15mm difuzorem co vyzerá skoro stejne ako co má 20,21,23 len má inú plovák + zátku plovákovej momori....
Datum: 25. srpna 2009 11:31
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 neni nahodou takovej na babete ?
Datum: 25. srpna 2009 9:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 orlando1 odkud jsi?? nechtěl by jsi se toho karburátoru zbavit ??mám doma tu 05 ale ten karbec nemám tak tam je zatím ten z 21
Datum: 24. srpna 2009 22:42
 je z jawy 05, mám ho ve sklepě
Datum: 24. srpna 2009 22:18
Jméno: karelhhh
IP: uživatel7177
 asi ze stadiona s22 ale najsem si jistej Karel
Datum: 24. srpna 2009 22:06
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim draci neví někdo o nějakym dobrým obchodu s věcma na fichtla v okoli Frenštátu pod Radhoštěm,Kopřivnice?Dík za odpovědí..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 17:29
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Frenštát pod Radhoštěm Siberie 960 firma Frenštátská lesní a.s.
Datum: 25. srpna 2009 17:29
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 Tom R.:a kde to v tom frenu je?
wafel:Jo to vím a slyšel sem že je aji dost drahý..tkže nvm..
mahu22:to je moc daleko ale dik ze si aspon napsal..
Datum: 25. srpna 2009 7:48
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Ve frenštátě je obchod ale nevím co všechno tam na fichtly mají ale na babetty tam mají fakt vše nebyla věc co bych tam nesehnal. Jo a mají tam přijatelné ceny levnější než na internetu
Datum: 24. srpna 2009 22:37
 zdar obchod je v Novém Jičíně, o něm asi víš, ale tam to vypadá většinou tak že přijdeš a řeknou ti že momentálně ten díl nemají a že jim má brzo přijít.... a jak přijdeš příště tak zas to samé... takže to chce štěstí nebo trpělivost
Datum: 24. srpna 2009 22:25
 zdar obchod je v Novém Jičíně, o něm asi víš, ale tam to vypadá většinou tak že přijdeš a řeknou ti že momentálně ten díl nemají a že jim má brzo přijít.... a jak přijdeš příště tak zas to samé... takže to chce štěstí nebo trpělivost
Datum: 24. srpna 2009 22:25
 cau draku..nevim jestli ti to pomuze ale v okoli koprivnice ani ne..jen znam jeden obchod v Palkovicich u Akváče v F-M..kdybys chtel pisni na icq 341-941-375.
Datum: 24. srpna 2009 21:56
 zdar kdyz fika roztlacuju tak pustim spojku chvili tlacim a pak teprve chyti jako kdyby prokluzovala spojka myslite ze to muzou byt lamely v háji nebo co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 9:49
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Pokud vím, tak je v příručce napsáno, že před startováním se nemá mačkat spojka. Mezi lamely se dostane olej a spojka zabere až po pár metrech takže máš spojku OK.
Datum: 25. srpna 2009 9:49
Jméno: keseg
IP: uživatel7169
 problem určitě není ve svíčce ale v seřízení spojky,svíčku bych moc nečistil,ale dal novou.určitě doporučuji dát novou svíčku po každém závodě-vyplatí se-svíčka cca 30kč
Datum: 24. srpna 2009 22:25
 cau draku....to co mas za problem urcite není ve spojce....Kdyz ti prokluzuje spojka tak nemuzes se poradne rozjet a kdyz das plny plyn tak to rve jak na neutralu..Ver mi..ja to nedavno spravoval..ale ty mas problem bud ve svicce...zkus ji vycistit nebo dát novou nebo ji proste zkoukni nebo s benzinem...zkus procistit kohoutek nebo jeslti nemas malo benzinu...vyskousej tu svicku s benzinem..mel jsem same prblemy ale stacil nový kohoutek od sesy a vse je o.k...kdybys chtel vedet jeste neco tak pisni na icq 341-941-375.
Datum: 24. srpna 2009 21:54
 Máš špatně seřízenou spojku musíš si povolit ten šroubek u nakopávačky schválně zkus jetli ti prokluzuje nakopávačka a jestli jo tak je to jasný a pak skus jetli ti při rozjezdu fík popojíždí jestli ti chroupne i kvalt tak musíš ten šroubek zas přitáhnou třeba jen o jednu otáčku a zkoušej to no a pak z tebe bude rozenej seřizovač spojky servurs
Datum: 24. srpna 2009 20:59
 čau chlapci, sehnal jsem si kliku z 21 a ted bych ji potřeboval narvat do karterů z 555.. Gufero by tam bylo 6003 (jen je o 1 mm min siroké takže bych asi musel sehnat vymezovací podložky, jestli se dělají) a gufero 17×35×7... tož má otazka zni... co to ložisko? vydrží ňáke ty tlaky co sou na ty klice? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 17:07
Jméno: ondřej
IP: uživatel368
 no sice te nechapu,ale proc to chces menit?ja sem mel v 555 kliku z 05ky,je to stejny na loziska jako parez,ale pist je jako na normal fekalu,tudis si tam muzes dat i pisty z fika,a mel sem tam i valec z fechtla
Datum: 29. srpna 2009 17:07
 Zdravím chci se zeptat, který z těchto filtrů vzduchu pasuje na pionýra 20 nebo 05 bez úpravy revma plechu co je před karbecem? 1)http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vzduchovy-filtr/ 2)http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vzduchovy-filtr/ 3)http://www.motokramek.cz/filtr-pionyr-simson/
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 20:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 nemam ale ma
Datum: 24. srpna 2009 20:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Dyt u toho tretiho mam fotku jak je na fikovym karbeci nandanej tak na co se ptas..piiiip
Datum: 24. srpna 2009 20:00
|



|