Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, Mám na rozetě rozviklaný ty 3 kolíky co se dávaj do bubnu a vařit se mi to moc nechce myslíte zě to bude stačit jenom rozklepat a nebo da se to nejak přišrobovat? jestli jo tak jak a jakéma šroubama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 8:07
 ceočko nemám mám jenom klasickou elektriku.
Datum: 27. srpna 2009 8:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je blbost budeš to půl hodiny klepat jak blbej nad nějakým ohněm a za chvilku se ti to zase rozvyklá cočkem uděláš 3x prsk prsk a je to...
Datum: 26. srpna 2009 23:45
 TAKY SEM TO MEL staci je zahrat let lampou nebo na ohni a roklepat nebo ti poslu este dobrou rozetu
Datum: 26. srpna 2009 23:34
 Cus! nevie niekto ze dá sa dat do bronzového futra ihlové lozisko??? Dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 9:13
 NEE!!
Datum: 27. srpna 2009 9:13
 NE!
Datum: 26. srpna 2009 21:54
 čus draci potřeboval bych poradit mám dtadiona ujedu 10km nechce táhnou nejede to a koleno na výfuk je celí červení svítí víc než přední světlo nevíte co stím muže být
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 16:13
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 tam lejes stooktan ne???  )))
Datum: 29. srpna 2009 16:13
 Nejlepe udelas kdyz vymontuje tlumic z vysuku a hodis ho do ohne... pak ho staci oklepat a je to..... Kdysi se to delalo tak ze se vyvil komplet cely vyfuk naftou a nechalo vyhoret - slezla z toho barva, chrom proste vsechno a pak se to na cerno davalo chromovat do chromovny
Datum: 29. srpna 2009 15:09
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 Jo přesně vyčisti celej vyfuk a utěsniho ...................................... a jestli ujedeš 10 km tak je to docella dost zahřaty a straci to na vykonu.
Datum: 26. srpna 2009 23:24
 nemas ucpanej vejfuck? mohly by se ti tam hromadit horky plyny
Datum: 26. srpna 2009 21:48
 Zdarec draci. Koupil jsem si vydlice ze simsona. Dal jsem je na fika. Ale nejde tam uchytit brzda. Vsiml jsem si ze na simsonu je to takovi ucht primo na bubno je udelany do U a prochazi nim oska. Nevite jak to nejak vyrobit ? kdo by to mel nejak udelane poslete plsky foto na email. A nevite jestli mi do klasickeho kola z fichtla vejde ten simson buben ??? Deks VSEM co odpovi. Jiri.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 13:17
Jméno: 121
IP: uživatel7193
 vem si kus hliníkový kostky a půlkulatej pilník a piluj zkoušej až to tam sedne.
Datum: 27. srpna 2009 13:17
 tk si sezen brzdovy lanko na simala,a k ramu si udelas uchyt behem par desitek minut prace
Datum: 26. srpna 2009 21:24
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim..tenhle dotaz se tyka jenca..hele jenco vsiml sem si na profilu ze mas na karbecu filtr na sani z 555..jak si to tam dal?mas tam puvodni karbec z mustanga nebo to mas jiny karbec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 11:38
 perak ma podobnej filtr jako 555 akorat je vetsi takze to muze bejt z nej
Datum: 27. srpna 2009 11:38
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 ja mam te sami fichtl na motokare z fichtla a rekl bych ze to je z 555
Datum: 27. srpna 2009 11:21
 to neni filtr z 555.. to je z neceho silnejsiho
Datum: 27. srpna 2009 0:06
Jméno: Fichtl
IP: uživatel6644
 cau ,nemate nekdo na prodej prepsatelne doklady na jawu 23?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 20:43
 zdarec a ještě 1 dotaz mán problem vyskakuje mi 2kvalt,4kvalt,3kvalt čim to je?za studena ale i zatepla je nějaká zrada?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 20:02
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 omletá převodová kola,ohlé vidličky řazení . Nejsem si jistý,jestli to může dělat i povolená kulisa řazení (zkušení opraví)
Datum: 26. srpna 2009 20:02
Jméno: havex
IP: uživatel1058
 zdarec,chci s e zeptat jstli udělám STK s výfukem HIKONE a sportovním filtrem???dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 21:44
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 No udelas ale...ja jsem tam najel s hikonem a sport sanim hvezdou hlacou . jehly na ojnici a podkova ...no ale hikone napsal do lehkych zavad ... vyfukove potrubi-stav jinak nemel problem
Datum: 27. srpna 2009 21:44
 jak prt nebo to nandas az po technicky kdyby neco
Datum: 26. srpna 2009 23:49
 zdar,chlapi nevite nekdo jestli rozdělam tuhle ,,kostku"tak abych zde vložil bez poničení nové řídítka,,trubku"
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 18:53
 Zdravim.. mensi problem ... mustang jede suprove a tahne, ale v urcitym rozsahu otacek (nizsi) to je jako kdyby me neco brzdilo, velkej kopec s 11z jsem driv vyjel na dvojku celej a dnes sotva do tri ctvrte, pak musim podradit, pritom celou dobvu tahne, ale jak otacky klesnou pod urcitou mez tak je to jako bych zmacknul predni brzdu , zacne to hrozne ztracet a dusi se. Mam podezreni ze to dela futro na ojnici, je to totiz uz vybehany a to futro tam nedrzi, je to uz lehce pridreny ale dlouhou dobu to litalo i s pridrenym, az posledni dobou to zaclo delat toto. Jinak do zimy to jeste musi vydrzet pak tam pujdou jehly
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 23:51
 no futro by bylo v kelu kdyby se neudrzel na volnobeh ale jinak s 11 zubama musis vyjet i na strom
Datum: 26. srpna 2009 23:51
Jméno: Rakeťák
IP: uživatel7161
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 10:59
Jméno: Rakeťák
IP: uživatel7161
 Já ho mám, ale je bez papírů
Datum: 27. srpna 2009 10:59
 kup si mustafa s papirama
Datum: 26. srpna 2009 20:37
 Na fichtl kramku sem se dočetl že mám Hlavní trisku provrtat 1mm vrtakem tak sem jí provrtal a ted to nejede skorem vubec  V čem sem udělal chybu???Ono to chytne jede pár metru jako blázen i dvojka mi podhrabla a pak hned chcípne a už nejede  Prosííím poradte mi  honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 18:35
 hahaha ja jich mam jak nasr....o!!!!a uz mi to jede!!!!
Datum: 29. srpna 2009 18:35
 Jesismarja co je to za napad vrtat do trysky diru.... zvys bud hladinu v plovakovce ale na 90% budes kupovat novou trysku...
Datum: 29. srpna 2009 15:05
 Ozval se pan chytry  na tebe sme cekaly!!!!!!
Datum: 28. srpna 2009 10:13
Jméno: tommmax
IP: uživatel1196
 vrtat trysku co vás to napadlo když už tak jsou na to výstružníky a měrky!!!
Datum: 28. srpna 2009 9:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 1mm je uplna blbost,tim padem bys mel trysku 100 a to je nejvic velky kafe na karbec...Ja mam jednu na 75 a druhou 80 a uz z tou 80 to jede spatne...Bys musel pravrtat karbec...Chybu si udelal v moc velkym vrtaku...
Datum: 27. srpna 2009 9:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jasná hladina
Datum: 26. srpna 2009 22:50
 nízká hladina v plovákovce. zvíšit přihnutím plíšku do vrchu
Datum: 26. srpna 2009 18:49
 Ja ho nemám seriovy mám osmý vybrus,píst s jedním kroužkem,sportovní filtr,ngk svíčku,hvězdicovku!!!!!
Datum: 26. srpna 2009 18:44
 to je tim ze na studenej motor mas bohatou smes tak je to dobry a pak se to ohreje a uchlasta  naprosta blbost vrtat trysky na seriovym motoru...
Datum: 26. srpna 2009 18:40
 ahoj schanim nejakou falesnou spz na pionyra nema nekdo? koupil bych
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 18:54
Jméno: Punkrock
IP: uživatel5292
Datum: 26. srpna 2009 18:54
 Co si ju vyrobyt ?
Datum: 26. srpna 2009 18:40
 posledni věc na kterou bych se chtěl zeptat---kolik asi přibližne stoji odhlašeni pionyra pls???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 23:46
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 trvale nic, a pokud to chceš jen dočasně, tak 100 kč.
Datum: 29. srpna 2009 23:46
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau nez nikam vyjedu tak musim utrit svicku je porad kdyz motorku necham stat mokra nevite co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 13:00
 Jak může být mokrá když tam nejde palivo ? Mokrá je když je tam de palivo. Já jsem měl robitý karburátor a nešlo mi to nakopnout. Sdělal jsem svíčku a byla suchá a jiskru házela tak ta neteklo palivo.
Datum: 27. srpna 2009 13:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Uvažuj.. pročpak je asi mokrá? a) nepálí b) pálí - má hodně paliva c) je mokrá protože tam nejde palivo. Ale furt mi nejde na rozum proč je tenhle dotaz v kategorii ,,elektro,,. To jako když budeš mít od oleje zapalko, tak to dáš zase do kolonky ,,olej,, ?
Datum: 27. srpna 2009 9:41
 no musis vozit vic ubrousku ne  ja bych dal jehlu os tupinek vis aby byla chudsi smes
Datum: 26. srpna 2009 23:53
 čau , jaký bude nárust výkonu otáček apod. když zvýšín kompresní poměr na 10,5:1???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 18:17
 tak mám sníženou hlavu taky a ještě vrtání 39 mm a jede o to něco rychleji (mám tam 12z)
Datum: 26. srpna 2009 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel7191
 asi o půl kone vic
Datum: 26. srpna 2009 17:54
 čaute jaká nejmenší hloubka pneu muže byt na moto a jak nejvetší dekuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 17:22
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Myslíš hloubku dezenu,tak u mopedů a 50ccm to je minimálně 1mm a u větších to je minimálně 1,6mm.A největší není daná.
Datum: 26. srpna 2009 17:22
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 cus hoši tak sem dojezdil protože mě utíká vzduch z přrdního kola. utíkalo tak sem dotahoval jehlu a najednou křup zlomil se ten výstupek jak se za něj povoluje nebo utahuje jehla a kolo utíká ještě víc a jehla je v tom prosím poraďte co s tim kupovat novou dušu nechcu tak co s tim dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 17:15
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 to vydrzi tak hodinu ahrozně těžko to de nafoukat foukal sem to kompresorem tak čtvrt hodiny
Datum: 26. srpna 2009 17:15
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 a jak ho mám výtrhnout a jam mě tam bude držet novej a kde mám koupit jen ventilek popř duši
Datum: 26. srpna 2009 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel7191
 jinak kovová čepička s tesnenim by to nouzove podrzela a to kolo by ti treba den,dva vydrzelo nafouklý......
Datum: 26. srpna 2009 17:12
Jméno: standa
IP: uživatel7191
 tak si kup novej ventilek,starej vytrhni a novej pracne nainstalu a nebo proste jdi a kup si za stovku novou duši
Datum: 26. srpna 2009 17:10
 koupit novou duši...
Datum: 26. srpna 2009 16:38
 byl jsem na prepisu a chteli po mě pojistku a stk ale když budu chtit prepis a reknu jim že to chci do depozitu tak taky musim mit pojistku a stk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 12:50
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Kdyz to chces vložit do depozitu, tak chtej jen velkej a malej techničák a SPZ, ale evidenčku a pojistku potřebuješ pro převod.
Ledaže by to tam vložil ten kdo je napsán v TP.
Datum: 30. srpna 2009 12:50
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 po mě nechtěli kromě velkýho a malýho TP nic, když jsem chtěl deponovat.
Datum: 29. srpna 2009 23:50
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Pro převod musíš mít evidenční kontrolu a pojistku. Zařid si pojistku a po vložení do depozitu tam zajdi a pojistku zruš, oni ti
pak peníze vrátí, ale ne celou částku. Za ty dny co to bylo pojištěno ti nic nedají.
Datum: 26. srpna 2009 19:41
 zdarec , kdosái mi řikal že když budu mít seriový motor a zvětším si kompresi na 11:1 tak zo ten motor ..nevydrží je to pravda???a když vydrží tak jaký to bude mít výsledek ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 16:56
 Já mám informace že je tam dosti snatelnmý nárůst výkonu tak nevim . Poradte prosím ostatní
Datum: 26. srpna 2009 16:56
 to nevím...ale podle mě to bude zanedbatelne...
Datum: 26. srpna 2009 16:04
 Jo a tim výsledkem sem myslel okolik se zvíší otáčky , výkon a toč. monent
Datum: 26. srpna 2009 15:07
 no zkratis mu o dost zivotnost pac tam pak dou o dost vetsi tlaky na ojnici a klikovku...
Datum: 26. srpna 2009 14:56
|



|