Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jožo
IP: uživatel2597
 Zdarec hoši! Jsem z toho už na prášky... Fichtl mi jezdil v poho, svítil všechno. Známej mi ho vezl na technickou a od tý doby mi to blbne.
Nejdřív nejel vůbec..špatná jiskra nastavil jsem předstih atd..Ale nejdou mi světla. Natočim motor zapnu světla a po chvíli zdechne i za
jízdy a vytočenej. Už jsem to zkoušel nějak opravit... ale zatim nic.
Na to zapojení mi to svítilo, ale ze dne na den přestalo uplně všechno...  Poraďte Díky všem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 7:46
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Někde se ti dotýká živej vodič (+) kostry (hmoty vozidla).Prohlédni kabeláž hlavně od světel.
Datum: 30. června 2009 7:46
 to se mi stalo taky v dobach kdy sem jezdil na pincku to mas nejspis v haji bidto civky v altiku nebo kdyz sundas svetlo vpredu tak je tam origo takovej radoby usmernovac a vypada to jako by to bylo prisroubovane na kostre normalne to od toho odpoj a melo by to jit (ten usmernovac nema vubec zadnou souvislost s elektrikou co ma hazet jiskru)
Datum: 30. června 2009 0:29
Posl.aktualizace: 29. června 2009 23:14
Jméno: Enigma
IP: uživatel6521
Datum: 29. června 2009 23:14
Jméno: standa
IP: uživatel3979
Datum: 29. června 2009 22:56
Datum: 29. června 2009 22:10
Jméno: george
IP: uživatel1834
 pojede mě fichtl na světelnou cívku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 19:27
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To paja - čtu potřetí tvou odpověď a moc tomu nerozumím.. nejvíc mě nadchla část věty ,,na jiskru nebo ostatní si nemůžu stěžovat,,. Máš tedy pro mě dost nečitelnej sloh. A to jakože máš všechny poly spojené a napájíš tím jak světlný tak zapalovací okruh dohromady? Pokud je to tak, tak je to blbost nebo minimálně na škodu provozu, protože vývody pólů nejsou sfázované a navzájem se utlumují... Pro george... vyzkoušej, uvidíš osobně si myslím že by nic nemělo vadit tomu použít světelný pól místo zapalovacího... snad jen jestli má stejný smysl vinutí (tj. stejným směrem), potom by to vadit mohlo..
Datum: 30. června 2009 19:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 pojede ja mam zapojený všechny 3 na motor a na jiskru nebo ostatní si nemůžu stěžovat
Datum: 30. června 2009 12:01
Datum: 29. června 2009 22:52
 Pojede, ale bude ti házet menší jiskru
Datum: 29. června 2009 21:35
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 jo mě to taky jelo ale podle m to tolik netáhlo
Datum: 29. června 2009 21:17
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 Zdarec máte někdo zkušenosti z bezkontaktním zapalováním ktere se prodává zde na fichtl krámku... uvažuju o tom že si ho koupim a chtrel byhc vedet jestli mi to pridá trosku výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 21:42
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 podle mýho by to zapalováni mělo mít vliv na lepsi chod motoru páč si samo řídí predstich
Datum: 30. června 2009 21:42
 S výkonem spíš nepočítej se spolehlivostí a bezstarostností jo. Jezdil sem motorku s timhle zapalováním. Nemusíš ani vědět že tam nějaký zapalování je.....protože údržba je nulová....!
Datum: 30. června 2009 9:05
 Takze mam nekolik dotazu: Chci si na 350/639 hodit sportovní filtr,muzete mi nekdo nejakej doporucit? kvalita/cena nepotrebuju K&N,staci neco kolem 300-500kč,hlavne aby to pasovalo\r\nDále sem hledal taky v krámku kotouc pro jawu 350/639 a nejak ho nevidim,uz se tu neprodava?\r\nA jeste posledni dotaz: Kamos zhani pařeza,na stavu ani moc nezalezi,hlavne aby byl vice mene kompletni. Kdyztak mi pisnete na mail cenu,fota,podrobnosti. \r\n\r\nDíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:11
Jméno: jirka
IP: uživatel1834
 zdár draci jakou by měla mít kapacitu baterka do jawy 250?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 10:11
 Od originálu by měla mít 14 Ah ale stačí v klidu i ta 11 Ah.
Datum: 30. června 2009 10:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vhodná je 11-12 Ah.
Datum: 29. června 2009 21:33
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 zdravim draci pred neakou dobou se mi stalo ze mi pist prastil do svice a pri ceste zpet kdyz me tahnul kamos nas stopli cajti a mel sem to za 500 ale to sem nepatri chci se zeptat kdyz ma ojnice veklou vuli musi se vymenit nebo neak opravit a jek dlouho kdyztak trva rozlisovani a nalisovani a kde se to provadi dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 22:29
 Ahoj,jestli bys potřeboval vyměnit ojnici,není problém.Napiš mi na mail a můžem se dohodnout.
Datum: 29. června 2009 22:29
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je nutno ojnici vyměnit, ale sám to nedělej, musí být na to vybavení a zkušenosti. Jestli není v okolí někdo kdo to dělá, tak na netu něco najdeš a můžeš to tam poslat i poštou.
Datum: 29. června 2009 21:43
Jméno: dolly
IP: uživatel6520
 Zdar draci, jak zjistím na babettě 210 rok výroby. Na štítku mám jenom VIN, celkovou hmotnost, hmotnost na osy, číslo rámu a motoru. Nikde žádnej rok. Nebo mi aspoň řekněte jaký roky se 210ka vyráběla.
Jo a ještě něco. V kolonce VIN mám napsaný dva řádky:
TLV21xxxx
DK02xxxx
Co mám napsat do pojitky. Jen druhej řádek, nebo oba?
Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 20:47
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 VIN (vehicle identification number) má 17 míst, takže ho napiš celý. Desátý znak ve VIN udává modelový rok, D = 1983, je trochu zrada, že modelový rok začíná na podzim roku předcházejícího
Datum: 30. června 2009 20:47
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau - hele mam problem s babettkou 207. nehazi me jiskru a vlastn e ani nevytvari proud. maam tam novej ten tyristor a kdyz tocim zapalovanim a promerim jaky kabely tvorej proud - tak mi vytvari jen ten cervenej ( origo elektrika ) kterej vede do tyristoru do G . ale kdyz promerim ty ostatni tedy 1 , 15 , I tak mi do toho ani z toho nic nejde a tedy mi nejde proud ani do civky. elektrika neni moc muj salek caje tak se ptam v cem by mohla byt chyba a pripadne jak to zpravit nez abych musel menit celej stator. a jeste jednou - do tyristoru mi jde ze zapalka jen do G a jinak je to novy tyristor. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:07
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no mam to zapojeny tak ze tyristor -15 vede do inducky modrej drat, pak 1 (bili drat) na tyristoru vede do inducky na 1 a dalsi drat vede k zapalovani a je tam oko ktery je prisroubovany sroubem ktery drzi civku na zapalku-civka ta ze ktery vede cervenej drat kterej je zapojenej do G, a pak od snimace vede zlutej kterej je zapojenej do I. me by docela zajimalo jestli je tam dobre ta kostra nebo co to je na tom statoru-tedy bili drat z 1 .
Datum: 29. června 2009 21:07
 to je nejaka blbost to co rikas protoze babetacky teristor musim mit G, I ,1,15 a do G zapojis cerveny drat do Icka zluty drat a do 1 zapojis kostru a z 15cky ti de proud do inducky ktera este musi byt okostrene samostatnym dratem nekde s kostry kdyz to takhle zapojis tak by mnela hazet jiskru jak vino a kdyz to nebude hazet any kdyz to takhle zapojis tak to bude ve snimaci
Datum: 29. června 2009 20:52
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kam ti vede kabel z tyristoru č. 1 ? Jeden vede z indukční cívky z č. 1 na tyr. č.1 a odtud na kostru na statoru. Prohlédni cívky,
jestli není někde přerušen drát.
Datum: 29. června 2009 20:51
Jméno: Martin
IP: uživatel1352
 Zdravím mám čz 250 když tam mám filtr tak nevalí na plný výkon a když nemám tak to valí na plný výkon nevíte čím to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 20:03
 Nazdar,tak dej tam ten filtr sání a nastav si řádně karburátor,myslím tím hlavně bohatost šroubkem, který je na karburátoru vedle mosazného šroubku.Uplně ho dotáhni a otoč tak o 3/4-1,5 otáčky,no a pak si sešteluj otáčky tím dorazvým šroubkem šoupěte,ten co je šikmo dolů.Samozřejmě musíš mít čistej celej ten vzduchovej filtr a tu krabici taky!A záleží na jakým zářezu máš jehlu?Ale hlavně to bude bohatostí směsi,kterou seřídíš jak jsem ti vysvětlil,ten šroubek určitě najdeš.
Datum: 29. června 2009 20:03
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 cago draci , potrebujem poradit s mojim fikom 21 ked ho nakopnem tak ide pekne ale za jazdy to hocikedy zacne dusit a volakedy to aj chcipne.po rovine to ide ledva 30 a ked je nejaky mierny kopec tak na jednotke to huci a netaha. a este ked pridam len trosku uz to ide do vysokzch otacok a dusi sa to. nevem ci neni v tahu lanko bo odtrh. ramienko. prosim poradte mi. vopred dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:35
 Zdar, hele mě se to taky stávalo. Já ho koupil a po chvili ježdění to přišlo. Řešil jsem to tak, že jsme koupili novej válec i píst, protože na tom pístu byla strašná rýha. Koupil jsem i novou kliku a už to jezdí parádně. Ale neříkám, že tvuj problém je to stejný, ale já to udělal takhle. Hodně štěstí draku.
Datum: 29. června 2009 21:35
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar. tak jsem dnes cestoval na 555, a byl to narez. Krasne jede, ale po rovine s trochou vetrem na trojku to proste drhne. Motor vybec nejde do otacek a nema silu, ja vim, neni to problem ma to tak byt, ale co muzu zmenit abych dosahl bliz tocivyho momentu na trojku? Vic jak 45 mi to nejelo a to po rovine. Zmenit sekundarko? V tech prevodech se moc nevyznam, tak prosim radte...diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 18:58
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ma cenu kupovat to sekundaro s 10 zubama? portebuju aby to melo silu a aby se to dostalo na vysoky otacky na trojku.(tim padem stejna neli vetsi rychlost jako se sekundarem 13)
Datum: 29. června 2009 18:58
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 diky za odpoved, no klidne karbec zkusim nejakej Dell'Orto PHBG ? Musej se asi udelat nejaky upravy na tom kolinku, ne? Jinak jakej prevod (rozeta/sekundarko) je lepsi na ty vyssi otacky?
Datum: 29. června 2009 18:45
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 555 mam a dava mi 65 ...vymenil jsem gufera vypalil vyfuk sestšloval predstih vycistil vzduchovej filtr a krasa sekundaro mam 13
Datum: 29. června 2009 18:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel6517
 njn hold je to 555 a uz z tovarny ma mensi vykon zkus jinej karburtor a svod s karburatoru rozsisr snad to pomuze a taky jinej vyfuk .
Datum: 29. června 2009 18:39
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:27
 do motoru se klidne pustit muzes kdyz na to mas odvahu a dost nahradnich dilu  me je 15 a taky se v motoru hrabu (rozsiruju kanaly.....) je to jen na tobe na co se citis a co otom vis, jaky mas vybaveni musis hodne hledat, studovat !!!
Datum: 30. června 2009 12:27
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 ja se z toho zblaznim  3x se to posle
Datum: 29. června 2009 19:23
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 jo no s mestakama mam taky zkusenosti ale dobry  sme sli s kamosem kterej si kupoval akorat mustanga no tak sme ho vedli domu a on nas potkal...tak prej odkud to mame a tak  no zeptal sem se ho jestli muzem jezdit po poli i kdyz nemame papiry a on mi rek ze jo ale at na nas nejsou stiznosti a at si davame pozor a berem is helmu
Datum: 29. června 2009 19:21
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 a jak a kde je mam presne vypodlozit ?  no a kdyz bych te nejak moc poprosil  sehnal bys mi kdyztak taky drapak ?  ale ne ted hned,nekdy pozdejs
Datum: 29. června 2009 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel3979
Datum: 29. června 2009 19:14
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 a co s nima mam udelat?
Datum: 29. června 2009 18:58
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 vyfuk a a sání
Datum: 29. června 2009 18:55
Jméno: mustang 23
IP: uživatel6517
 cua ja to mam a nikdy bych to uz nezmenil sice musis dvojku vic vytocit ale je to 2t a vo tom to je . mam tam sedmej vybrus a upraveny kanaly a tim se ten skok skoro pretre je to jenom o to ze se o to musis starat a musi to mit zatah i v nizsich otacka k tomu ti pomuze vybrus .
Datum: 29. června 2009 18:37
 ok diky  a poradis mi nejaky finty na predelani do krosu? abych je zvladnul ve 14ti letech a nedal za to moc penez...zvedam zadek asi o 10 cm,pak nejak aby to bylo silnejsi to si mi uz poradil to sekundarko,no a jeste neco takovyho lehkyho
Datum: 29. června 2009 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 koupis ve Slanym u Michalce v mototechne......
Datum: 29. června 2009 18:32
 no ja delam mustanga tak trochu do krosu...no a nemel bys nahodou to 11 z sekundaro ?
Datum: 29. června 2009 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 je to na nic,trojku pad radis jen na rovine,ve dvou malo kdy....... ano jednicka a trojka zustanou beze zmeny,jen dvojak je blíže jedničce,asi jako u simsona,ale mezi dvojkou a trojkou je pak propastna mezera....nedoporucuju to.....lepsi dat male sekundarni kolecko.....mam skusenost,ze jednomu klukovi z Ledec sem udelal 21 s 11z sekundarkem a na jedničku se sám zvedá!!!!
Datum: 29. června 2009 18:21
 caw 1) da se nejak zjistit kolika watovej je rotor a stator ? mam totiz stator a na nem to neni vytisknuty je tam jenom 6V 10,7A a pod tim je D634/01 nebo mozna je to O nebo 0 ( je to dost necitelni) a 2) jakto, ze kdyz nastatruju motorku a necham ji bezet na volnobeh (z baterky) a zvysim otacky tak zacne dobijet a ve strednich zacne zas jet z baterky a ve vysokejch zas zacne dobijet ? kontakty na rele sem vycistil a seridil. Jo a je to ČZ 175/487.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 10:31
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Kdyby to byly kontakty, tak v tom nenajdeš logiku kdy se co děje.. takže jediný co je (elektricky vzato) mezi dynamem a baterkou je rego, takže chyba bude nejspíš tam. Neumím si představit jak doma seřídit relátkové rego, takže já osobně bych šel cestou elektronického rega. To se nerozštelovává a získá se z něj krapátek vyšší výkon než s regem relátkovým, které musí živit odpojovací relé...
Datum: 30. června 2009 10:31
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to, že tam je špatný přechod z prvního regulačního stupně na druhý. Asi nejlepší by bylo zkusit jiné relé.
Datum: 29. června 2009 22:10
 stando neni to nahodou 65W? podle P=U.I by to vychazelo. ... P=6.10.7=65 cca...
Datum: 29. června 2009 19:27
Jméno: standa
IP: uživatel3979
Datum: 29. června 2009 18:16
 2) treba vymenit uhliky
Datum: 29. června 2009 18:09
Posl.aktualizace: 30. června 2009 19:23
 zo zapalovania budem odsustrozit vsetko co tam netreba aby bolo lahké
Datum: 30. června 2009 19:23
 zo zapalovania budem odsustrozit vsetko co tam netreba aby bolo lahké
Datum: 30. června 2009 19:20
 mislel som len na 2.obrázok!!!! odstatné nie sú dolezité
Datum: 30. června 2009 14:10
 mislel som len na 2.obrázok!!!! odstatné nie sú dolezité
Datum: 30. června 2009 14:08
 Snad nezačal úplně blbě.....! To zapalování je ale hrozný....to je jak na tank...  A to měl sehnat jiný.
Datum: 30. června 2009 9:13
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 at se dílo daří
Datum: 29. června 2009 17:51
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 hoši , newíte jaké je číslo origo laku na pařeza???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 22:09
 Červená je ČSN 8850. Ostatní barvy si nepamatuju.
Datum: 29. června 2009 22:09
Posl.aktualizace: 29. června 2009 16:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 cau mam problem s babettou 207 (jednorychlostni) uz si nevim absolutne rady nakopnou ji a jak je na stojanku-> kolo ve vzduchu tak jde krasne za plynem ale jakmile ji zatizim tak se dusi a kdys se na ni rozjedu tak jede pouze kdys ma o neco vetsi otacky nez jsou volnobezny jinak se opet dusi uz si fakt nevim rady ... dal jsem novy tesneni pod valec vycistil komplet karburator a pretesnil dal nove gufero pod zapalovani a vycisistil vyfuk+nove tesneni a porat to mrcha dela fakt uz nevim diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 Dobešová diky moc za rady uz to jezdi
Datum: 30. června 2009 12:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 Dobešová-> dik za navod nasteloval jsem si 1,3mm karbec je 2909 DC
míra-> dik kazda rada dobra kdystak vyzkousim
Datum: 29. června 2009 20:51
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 ještě jsem to nemusel řešit, ale když jsem kupoval babetu, tak mi původní majitel radil, že když odejde tyristor zapalování, začne se dusit. Netvrdím, že to musí být zrovna tím, ale za pokus to stojí.
Datum: 29. června 2009 20:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Na rotoru a statoru jsou rysky.Otoč rotorem ,aby byly rysky v jedné rovině.Tedˇzměř vzdálenost zasunutí pístu.Potom otáčej
rotorem,ve směru otáčení hodinových ručiček,dokud nedosáhne píst horní úvrati.Vykonaná dráha pístu by měla být 1-1,5 mm.
Je-li hodnota větší ,povol šrouby na statoru a pootoč jím vpravo.Je-li hodnota menší ,pootoč jím vlevo.Toto musíš opakovat
dokud nedosáhneš potřebné hodnoty.Jaký máš karburátor ? Máš 2909 DC nebo 2912 DC ?
Datum: 29. června 2009 19:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 srobek bohatosti 1,5 otacky povolen a predstih nevim jak se steluje ale usuzuju ze kdys to jde naslapnout na pulku slapnuti a jde to do plnych tak predstih by mohl byt dobry kdystak jeste prosim napis jak se steluje nejsou tam kladivka..
Datum: 29. června 2009 17:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jak máš nastavený šroubek bohatosti směsi a předstih ?
Datum: 29. června 2009 16:05
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 nevypinaji ti spojky me to taky delalo na stojanu de za plynem a jakmile ji das dolu chcipne
Datum: 29. června 2009 15:57
 Čau draci potřeboval bych poradit jestli můžu dát na pařeza který neměl nikdy výbrus tuningový píst o rořměru 38,25 děkuji za všechny odpovědi Karel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 8:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jak říkal standa-pařez není točkovej motor-tak 1kroužek se mi zdá blbost protože tolik netěsní, děda tam má 3 kroužek a je to bezva jde pěkně od spodu nemusíse točit prostě pohoda
Datum: 30. června 2009 8:52
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 trochu mimo mísu,ale proc budes davat do valce z pareza jednokrouzek???   do pomalochodnyho motoru cpát jednokruh......blbost na entou...radsi si udelej vybrus a kup standartni dvoukrouzkovy pist....radim ti dobre..... a samozrejmne plati ze do valce 38.00 prijde pist 38.00 a na prvni vybrus prijde pist na prvni vybrus atd atd(sou tam nejaky setiny presahů)....to je snad kazdymu jasny..... klasickej standartni dvoukanalovej valec nejlip pracuje s dvoukrouzkem.....
Datum: 29. června 2009 15:34
 podla mna radsej udelaj vybrus 38,50 alebo 38,75 to suvisi od toho ze ako je to vybechnuty
Datum: 29. června 2009 15:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 38,25 je první výbrus a jestliže je válec hodně vychozený nebo má hlubší rýhy tak je nutné brousit na druhý výbrus, to je 38,50. V případě, že neseženeš píst patřičného rozměru, tak se válec může přebrousit i na větší rozměr.
Datum: 29. června 2009 15:17
 přemýšlej a příjdeš na to
Datum: 29. června 2009 14:57
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
Posl.aktualizace: 29. června 2009 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 ty sis proste koupil pelech a ted se z toho střiliš do hlavy
Datum: 29. června 2009 18:34
|



|