slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1711  1712  1713  1714  1715  1716  1717  1718  1719  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
Zdravim!Chci se zeptat jsou na nejakej strance videa ze zavodu upravenej fichtlu?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: babin      IP: uživatel3011    
www.fichtl-klub.cz
 
 
Datum: 01. července 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel4374    
http//www.jawa50zavody.wz.cz/videa.htm
 
 
Datum: 01. července 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
znáte nějakou metodu jak odmontovat sjeté šroubky ve víku?sem se s tím sral tak dlouho afurt nechcou povolit... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámoš nemohl rozpůlit motor protože měl jeden šroub sjetej jak péro tak jsme ho odvrtali a byla to paráda
 
 
Datum: 01. července 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo na to navař matku a ktíčem to povol
 
 
Datum: 01. července 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo vem siroky nabrouseny sroubovak a kladivko, dej sroubovak do sjete drazky, kaldivkem do toho parkrat bouchni aby se ti udelala drazka nova a pak ten sroub uz pujde lip vymontovat...jinak to je asi na pravem deklu ty tri velky srouby zejo?
 
 
Datum: 01. července 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v kterym viku? jedna monost je odvrtat nebo druha pokud nejsou hlavicky uplne kaput tak vzit nejakej sirokej sroubovak na sirku ty hlavicky jeden se do toho sroubovaku poradne opre a druhej sikovkama se sroubovakem otoci.... nebo poklepat pres uderovej sroubovak z boku ve smeru povoleni ...
 
 
Datum: 01. července 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
hoši čus..kámoš mi dal na opraveni motorku značky:ROMET PONY..je to takove male..a motor vypada jak ze simsona...spravil jsem tam plyn,šoupatko a tak..no a když to nastartuju,tak to prostě nejde turovat,nebo přidat plyn..jakby se to dusilo nebo tak něco..pls poraďte prosím...benzin teče dobře.. skoušel jsem do všech třech zářezu zmenit jehlu a stejne nic no.nastartuju to a drzi akorat volnobeh,ale nepridava plyn,karbec sem mel venku dival jsem se jestli se hybe šoupatko s jehlou a zjistil jsem že je tam všechno ok,tak nevim no.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: okari      E-mail:      IP: uživatel186    
Ahoj,motor u Romet Pony je značky Dezamet.Polskofrancouzká výroba.
 
 
Datum: 24. března 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simerink na klice
 
 
Datum: 01. července 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
NO vono to nejelo asi 3 roky..benal sem tam dal novy aj..svicka nova,fajfka nova...no a mi nejde oddelat viko protože jsou sjete šroubky
 
 
Datum: 01. července 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Nebo se taky skus zeptat na jawamania.info tam to hodně znají.
 
 
Datum: 01. července 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
A před spravováním to jelo? A taky to třeba nemusí být karburátorem,muže to být předstih,špatná svíčka.atd
 
 
Datum: 01. července 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
tak jako karburator je plny benzinu v plovakove komoře a stejne nejde do otacek.bez vzduchoveho sem to skusel ted a furt nic hosi
 
 
Datum: 01. července 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
A co vzduch jde ti tam?? skus to bez vzduchového filtru. Nebo přivod paliva,jestli ti teče dost z nadrže.
 
 
Datum: 01. července 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zkus vycistit cely karbec.
 
 
Datum: 01. července 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo hosi jeste jsem se chtel zeptat mam jawu 250 kyvacku a ona mi v nizkych otackach vynechava cim to muze byt diiiiiky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6533    
hledal bych nejakej skrat,nebo skrat v izolaci,opaleny kladivka atd....
 
 
Datum: 01. července 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cawte hosi koupil jsem jawu 250 kyvacku a mam mezi karburatorem a valcem takovy cerny plastovy odlitek, nevite na co tam je? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 0:27
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Samozřejmě, při stejném objemu má chladnější vzduch větší hmotnost, proto se i používá u turbomotoru mezichladič stlačeného vzduchu. Jeli ovšem motor studený, směs se sráží v sacím potrubí a v motoru, proto je nutné směs pro start a krátkou dobu po startu obohatit, u fichtla se přeplaví karburátor, u moderních aut řídí vše počítač za pomoci různých čidel a ze začátku je nasáván i předehřátý vzduch.
 
 
Datum: 02. července 2009 0:27
 
 
 
 
Jméno: jozzo      IP: uživatel6542    
a plati to same i se vzduchem? cim chladnejsi vzduch tim lepsi?
 
 
Datum: 01. července 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj diky
 
 
Datum: 01. července 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to izolacni vlozka, kvuli prenosu tepla, protoze cim chladnejsi smes, tim vic se ji nasaje do valce.
 
 
Datum: 01. července 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: romann      IP: uživatel6538    
Čaute chtěl bych se zeptat jestli nevíte čím to může být jak mám dobrou svíčků ale nedáva mi to iskru ? Už jsem skoušel vyměnit kondezator a civku a pořád mi to nedavá iskru pls porad'te. předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cUS DRACI JE TU NEKDO SCHOPNEJ VYROBIT MI PODKOVU NEBO mi je prodat ...piste nabidky nebo napady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel1412    
PePaZaK.23@seznam.cz
 
 
Datum: 01. července 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: kohut      IP: uživatel6537    
Nazdar . Chci se zaptat jestli ma Stadion na zapalovani odtrhove ramienko i s kladivkem . Diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Dá se sehnat nový molitan do sedla pionýra? (typ 20, 21) (MYSLÍM TÍM TVAROVANÝ MOLITAN PŘÍMO PRO TOTO SEDLO...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6533    
na burze jsem narazil na chlápka,ktery prodaval jak nove potahy,tak spony,tak molitan i komplet repasovana sedla na 05,20,21 ......bohuzel nevim ani jmeno ani firmu,vizitku sem si blbec nevzal......
 
 
Datum: 01. července 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: kohut      IP: uživatel6537    
Nazdar . Chci se zaptat jestli ma Stadion na zapalovani odtrhove ramienko i s kladivkem . Diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
hoši čus..kámoš mi dal na opraveni motorku značky:ROMET..je to takove male..a motor vypada jak ze simsona...spravil jsem tam plyn,šoupatko a tak..no a když to nastartuju,tak to prostě nejde turovat,nebo přidat plyn..jakby se to dusilo nebo tak něco..pls poraďte prosím...benzin teče dobře.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
skoušel jsem do všech třech zářezu to poměnit a stejne nic no.nastartuju to drzi akorat volnobeh,ale nepridava ply,karbec sem mel venku a jak sem se dival,tak soupatko se hybe s jehnou,tak nevim no..jo a je to ROMET PONY..,máš icq?že bys mi skusil radit a ja bych to skušel kutit?
 
 
Datum: 01. července 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
dej ho na to puvodní co tam bylo (nevim přesně na jakym má být)
 
 
Datum: 01. července 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
mno..možna jo,počkej jdu to zkusit..hodim ho na 1 od dola.
 
 
Datum: 01. července 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Nedával jsi na jiný zářez jehlu?
 
 
Datum: 01. července 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel6535    
Čest draci, můžu bez problémů přejít z M2T na polosyntetiku agip city 2T? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predne k TSF - ne TSF karbon nerouzpousti, je to mineral a ten karbon je este o neco tvrdsi nez z M2T, zase je ho min...jinak je to uporna prace cistit motor po M2T, potvrzuji...dalsi vec - ze je karbon v klikovem prostoru je dano blbym odvodem spalin pac tlakova vlna vyvolana zapalenymi plyne nejen ze dava do pohybu pist ale taky do klikovky nazene vyfukove plyny a ty to tam pak zanasi, vysvetlil sem to polopate ale snad to pochopite, jinak o fikach nic takoveho newim ale delavalo se to uz od fabriky na 638 motorech na Jawy 350, cili posledni generace motoru, delali to kvuli snizeni emisim aby se do neajky normy vesly a mohli jeste chvilu vyvazet tam, gde jinak bez tehle upravy nemohli, sic se povedlo snizit o neco malo ty emise ale udelali to spatnou cestou, snizili samozrejme vykon a jeste dopustili vetsi zanaseni klikovky karbonem...treba TK moto dela upraveni kanalku na valce z 638 (639, 640 samozrejme taky) aby se todlec nestavalo v takove mire...a spekulativne muzu rict ze castecne se tomu da predejit rozsirenim vyfukoveho kanalku (motor pak ma ale jinou charakteristiku, kazdej vi) a nebo kompletnim vycistenim motoru a pouzivanim nejake te polosyntetiky...
 
 
Datum: 01. července 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6533    
Jasna paka,odkarbonizovat!!! Kazda i levná polosyntetika obsahuje primesi na rozpousteni karbonu...... ono kdyz to nevycistits,ten pist a hlavu,tak ono se to primo nerafne,ale postupne to vydírá válec jak se to uvolnuje.... navíc nevim kde se bere karbon v klikovce,(nekde sem cet ze za to muzou tovarne nakurvený prefuky aby to nejelo tolik)ale je tam taky......je to des zbavovat motor nemocí po m2t.......to snad radsi na nej jezdit dál:-D:-D nekdo tu psal,ze TSF nerozpouští karbon:-)
 
 
Datum: 01. července 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Jestli ten agip nerozpouští karbon tak jo. Esi jo tak dekarbonizaci nebo zadřeš
 
 
Datum: 01. července 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1406.html zdarec seso mohl bys mi poslat čísla tohoto stojánku??z té fotky to jde špatně přečíst...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, když sundám filtr sání na karburátoru na pincku, tak se mi obohatí směs nebo ochudí? A jak se dá ještě ochudit směs kromě seřízení jehly, trysek a plíšku v plovákové komoře? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
směs je dána pruchodnosti vduchu,zářez jehly taky ovlivnuje směs,ale ne tolik (spíše ovliní přechody karburátoru)
 
 
Datum: 01. července 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ze okrem trysky? daj do toho ihlu z jawa 555 co má trosku tensiu ihlu :-)
 
 
Datum: 01. července 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj do karburátor vacsiu hlavnú trysku,tu predávajú do toho 72 :-)
 
 
Datum: 01. července 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Směs se ochudí myslim že ty metody jsou všechny
 
 
Datum: 01. července 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: Angelo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, můžu nalejt do Babetty 210 jako převodovej olej plnou syntetiku a nezkrátim životnost? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Když do převodovky tak převodovej. Jestli minerál nebo syntetika je podle mě jedno... Ale kdybys myslel do převodovky normál do benálu tak to bych nelil
 
 
Datum: 01. července 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel3800    
čau draci nevíte kolik převodů ma čz 175/477.prosim napiš te dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4 :-D
 
 
Datum: 01. července 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
4
 
 
Datum: 01. července 2009 11:26
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus chcise zeptat kolik se plati za prepis fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Ferenc      IP: uživatel7389    
300
 
 
Datum: 17. září 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
okolo 500
 
 
Datum: 01. července 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6502    
nazdar, seso prosím tě, kolik má kompres ta vějířová hlava na pionýry co tu nabízíš, dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6533    
je to seriovy objem spalovaku......pincek má neco mezi 6.1-6.2ml.....tohle má 6.....jináč se hlavy delají na 5.5ml coz odpovida kompresnimu pomeru 10.-10.8:1 (dle vrtání válce).....pri 8.vybrusu je dokonce teoretický kompresni pomer neco malo pres 11:1 ......a ten vzorec je (Objem válce+Objem spalováku)/Objem spalováku ..... Ale je to jen teoretický kompresní pomer...ve skutecnosti se pocita podle zavrení vyfukovyho kanalu prvním krouzkem.....
 
 
Datum: 01. července 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
hej tak jest e jednou-- jsem taky blbej toho prispevku si nevsimejte ... proste ho ignoruje ... ja se budu stydet
 
 
Datum: 01. července 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
Čus mě zase vyšlo podle tohoto článku http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-uprava-hlavy.html kompresní poměr 1:9,3. Objem válce 50ccm + spalovák 6ccm = 56 / 6 = 9,3333333
 
 
Datum: 01. července 2009 12:00
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar včera jsem si to taky počítal ale asi blbě nicméně podle vzorcu V válce :V spalováku -------> 3,14 * r nadruhou (průměr vrtání děleno 2 (pozor na výbrusy)) *4,4 (zdvih) a to cely vydělíš obsahem spalovaku je dobry si to převyst z milimetru na centimetry ( jedno desetinny misto)-----> pro první výbrus {3,14*(3,825:2)ndruhou*4,4}:6= 50,5341786:6 = 8,4223631---------> 1: 8.4 ... možná je to blbost ale asi je to tak pořád mi to tak vychází tak co lidi je to spravne nebo su taky blbej
 
 
Datum: 01. července 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6502    
ovšem já neumím počítat
 
 
Datum: 01. července 2009 10:03
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas tam psany ze spalovak ma tusim 6ml.. tak si to spocitej
 
 
Datum: 01. července 2009 9:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Pycha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, nevíte jestli jde použít do vidlic od jawy 90 nějaká jiná osa než přímo na J90, jestli jo tak jaká? Je celkem problém tu osu na J90 sehnat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Pycha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim osu předního kola
 
 
Datum: 01. července 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Cus hosi do jaky miry si muzu dovolit otevrit prefuky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: fde      IP: uživatel5336    
a jaka je to stranka
 
 
Datum: 01. července 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Diky,kuknu do Bella ,ale s moji anglictinou to pude stezka,jeste bych se chtel zeptat jestli by mel smysl udelat v podstate takovy kanalek (a otvor v pistu) na ceste k prefuku VLastne by mi to pridavalo do stavajicich 2 prefuku smes pistem.
 
 
Datum: 30. června 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6531    
rad bych ti odpovedel........sam sem tuhle otazku casto pokladal na chatu.......reknu ti jedinou vec.....nastuduj vyplachování motoru a časování kanálů......neni to prdel.....je to hodne citlivy tema....velkou roli tam taky hraje spodni komprese......nerozumim tomu......nastuduj to......je to vetsinou v anglictine......ja to nepochopil........jen vim,ze prefuky by meli bejt 2/3 vejfuku.......
 
 
Datum: 30. června 2009 22:32
 
<  1711  1712  1713  1714  1715  1716  1717  1718  1719  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:10:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu