Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 co může bít se spojikou když z ní vytýká olej do zapalování
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 10:23
 já jsem měl deklo z 05 na 21. Musel jsem uřezat řetězové kolečko. Když jsem to naklonil tak s toho klečka vytékalolej protože bylo uřezané. Teď když jsem konečně sehnal deklo z 21 a dal jsem tam nové neuřezané kolečko tak to teče do toho simeringu co tam je. Aspoň doufám
Datum: 02. července 2009 10:23
Jméno: frystayl
IP: uživatel6545
 bestak máš v prdeli simening
Datum: 02. července 2009 8:46
 L. má pravdu....je to špatné gufero pod zápalkem....taky mi to ščije ven, ale na to pole je to OK
Datum: 01. července 2009 22:05
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli ti teče olej do zapalování tak to bude špatné gufero pod zapalováním. Jestli máš od oleje jenom pravé víko, tak to prolíná guferem pod řetězovým kolečkem, další gufero a O kroužek je ve víku. Pořádně to očisti a sleduj kudy to teče.
Datum: 01. července 2009 21:06
 jak to mám kua vědět?
Datum: 01. července 2009 20:31
 Může se něco stát s převody na fichtlu když tam leji olej ESOlube 15W40 když jsem motorku koupil tak tam byl červený hypoidní olej a tokl do zapalování ted už je to lepší
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 8:48
Jméno: frystayl
IP: uživatel6545
 to tam neloj já to tam taky lil a vodešla převodovka
Datum: 02. července 2009 8:48
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 To Esso je motorový olej do aut, do převodovky nevhodný. Neexperimentuj a použij osvědčený pp-90, jestli jezdíš v zimě tak PP-80.
Datum: 01. července 2009 20:50
Jméno: NKPMK
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 01. července 2009 17:52
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Zdravim!Chci se zeptat jsou na nejakej strance videa ze zavodu upravenej fichtlu?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 18:56
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 www.fichtl-klub.cz
Datum: 01. července 2009 18:56
Jméno: Jirka
IP: uživatel4374
 http//www.jawa50zavody.wz.cz/videa.htm
Datum: 01. července 2009 18:54
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 znáte nějakou metodu jak odmontovat sjeté šroubky ve víku?sem se s tím sral tak dlouho afurt nechcou povolit...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 21:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš nemohl rozpůlit motor protože měl jeden šroub sjetej jak péro tak jsme ho odvrtali a byla to paráda
Datum: 01. července 2009 21:41
 a nebo na to navař matku a ktíčem to povol
Datum: 01. července 2009 16:27
 a nebo vem siroky nabrouseny sroubovak a kladivko, dej sroubovak do sjete drazky, kaldivkem do toho parkrat bouchni aby se ti udelala drazka nova a pak ten sroub uz pujde lip vymontovat...jinak to je asi na pravem deklu ty tri velky srouby zejo?
Datum: 01. července 2009 16:12
 v kterym viku? jedna monost je odvrtat nebo druha pokud nejsou hlavicky uplne kaput tak vzit nejakej sirokej sroubovak na sirku ty hlavicky jeden se do toho sroubovaku poradne opre a druhej sikovkama se sroubovakem otoci.... nebo poklepat pres uderovej sroubovak z boku ve smeru povoleni ...
Datum: 01. července 2009 15:26
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 hoši čus..kámoš mi dal na opraveni motorku značky:ROMET PONY..je to takove male..a motor vypada jak ze simsona...spravil jsem tam plyn,šoupatko a tak..no a když to nastartuju,tak to prostě nejde turovat,nebo přidat plyn..jakby se to dusilo nebo tak něco..pls poraďte prosím...benzin teče dobře..
skoušel jsem do všech třech zářezu zmenit jehlu a stejne nic no.nastartuju to a drzi akorat volnobeh,ale nepridava plyn,karbec sem mel venku dival jsem se jestli se hybe šoupatko s jehlou a zjistil jsem že je tam všechno ok,tak nevim no..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 11:39
 Ahoj,motor u Romet Pony je značky Dezamet.Polskofrancouzká výroba.
Datum: 24. března 2010 11:39
 simerink na klice
Datum: 01. července 2009 21:42
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 NO vono to nejelo asi 3 roky..benal sem tam dal novy aj..svicka nova,fajfka nova...no a mi nejde oddelat viko protože jsou sjete šroubky
Datum: 01. července 2009 15:09
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nebo se taky skus zeptat na jawamania.info tam to hodně znají.
Datum: 01. července 2009 14:38
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A před spravováním to jelo?
A taky to třeba nemusí být karburátorem,muže to být předstih,špatná svíčka.atd
Datum: 01. července 2009 14:34
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 tak jako karburator je plny benzinu v plovakove komoře a stejne nejde do otacek.bez vzduchoveho sem to skusel ted a furt nic hosi
Datum: 01. července 2009 14:30
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A co vzduch jde ti tam?? skus to bez vzduchového filtru. Nebo přivod paliva,jestli ti teče dost z nadrže.
Datum: 01. července 2009 14:22
 zkus vycistit cely karbec.
Datum: 01. července 2009 13:59
 jo hosi jeste jsem se chtel zeptat mam jawu 250 kyvacku a ona mi v nizkych otackach vynechava cim to muze byt diiiiiky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:22
Jméno: Standa
IP: uživatel6533
 hledal bych nejakej skrat,nebo skrat v izolaci,opaleny kladivka atd....
Datum: 01. července 2009 16:22
 cawte hosi koupil jsem jawu 250 kyvacku a mam mezi karburatorem a valcem takovy cerny plastovy odlitek, nevite na co tam je? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 0:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Samozřejmě, při stejném objemu má chladnější vzduch větší hmotnost, proto se i používá u turbomotoru mezichladič stlačeného vzduchu. Jeli ovšem motor studený, směs se sráží v sacím potrubí a v motoru, proto je nutné směs pro start a krátkou dobu po startu obohatit, u fichtla se přeplaví karburátor, u moderních aut řídí vše počítač za pomoci různých čidel a ze začátku je nasáván i předehřátý vzduch.
Datum: 02. července 2009 0:27
Jméno: jozzo
IP: uživatel6542
 a plati to same i se vzduchem? cim chladnejsi vzduch tim lepsi?
Datum: 01. července 2009 21:58
 jj diky
Datum: 01. července 2009 13:44
 je to izolacni vlozka, kvuli prenosu tepla, protoze cim chladnejsi smes, tim vic se ji nasaje do valce.
Datum: 01. července 2009 13:43
Jméno: romann
IP: uživatel6538
 Čaute chtěl bych se zeptat jestli nevíte čím to může být jak mám dobrou svíčků ale nedáva mi to iskru ? Už jsem skoušel vyměnit kondezator a civku a pořád mi to nedavá iskru pls porad'te. předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 13:33
 cUS DRACI JE TU NEKDO SCHOPNEJ VYROBIT MI PODKOVU NEBO mi je prodat ...piste nabidky nebo napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 15:53
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1412
 PePaZaK.23@seznam.cz
Datum: 01. července 2009 15:53
Jméno: kohut
IP: uživatel6537
 Nazdar . Chci se zaptat jestli ma Stadion na zapalovani odtrhove ramienko i s kladivkem . Diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:59
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Dá se sehnat nový molitan do sedla pionýra? (typ 20, 21) (MYSLÍM TÍM TVAROVANÝ MOLITAN PŘÍMO PRO TOTO SEDLO...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel6533
 na burze jsem narazil na chlápka,ktery prodaval jak nove potahy,tak spony,tak molitan i komplet repasovana sedla na 05,20,21 ......bohuzel nevim ani jmeno ani firmu,vizitku sem si blbec nevzal......
Datum: 01. července 2009 16:25
Jméno: kohut
IP: uživatel6537
 Nazdar . Chci se zaptat jestli ma Stadion na zapalovani odtrhove ramienko i s kladivkem . Diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:48
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 hoši čus..kámoš mi dal na opraveni motorku značky:ROMET..je to takove male..a motor vypada jak ze simsona...spravil jsem tam plyn,šoupatko a tak..no a když to nastartuju,tak to prostě nejde turovat,nebo přidat plyn..jakby se to dusilo nebo tak něco..pls poraďte prosím...benzin teče dobře..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 13:45
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 skoušel jsem do všech třech zářezu to poměnit a stejne nic no.nastartuju to drzi akorat volnobeh,ale nepridava ply,karbec sem mel venku a jak sem se dival,tak soupatko se hybe s jehnou,tak nevim no..jo a je to ROMET PONY..,máš icq?že bys mi skusil radit a ja bych to skušel kutit?
Datum: 01. července 2009 13:45
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 dej ho na to puvodní co tam bylo (nevim přesně na jakym má být)
Datum: 01. července 2009 13:36
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 mno..možna jo,počkej jdu to zkusit..hodim ho na 1 od dola.
Datum: 01. července 2009 13:34
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nedával jsi na jiný zářez jehlu?
Datum: 01. července 2009 12:43
Jméno: Joxa
IP: uživatel6535
 Čest draci, můžu bez problémů přejít z M2T na polosyntetiku agip city 2T?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:21
 predne k TSF - ne TSF karbon nerouzpousti, je to mineral a ten karbon je este o neco tvrdsi nez z M2T, zase je ho min...jinak je to uporna prace cistit motor po M2T, potvrzuji...dalsi vec - ze je karbon v klikovem prostoru je dano blbym odvodem spalin pac tlakova vlna vyvolana zapalenymi plyne nejen ze dava do pohybu pist ale taky do klikovky nazene vyfukove plyny a ty to tam pak zanasi, vysvetlil sem to polopate ale snad to pochopite, jinak o fikach nic takoveho newim ale delavalo se to uz od fabriky na 638 motorech na Jawy 350, cili posledni generace motoru, delali to kvuli snizeni emisim aby se do neajky normy vesly a mohli jeste chvilu vyvazet tam, gde jinak bez tehle upravy nemohli, sic se povedlo snizit o neco malo ty emise ale udelali to spatnou cestou, snizili samozrejme vykon a jeste dopustili vetsi zanaseni klikovky karbonem...treba TK moto dela upraveni kanalku na valce z 638 (639, 640 samozrejme taky) aby se todlec nestavalo v takove mire...a spekulativne muzu rict ze castecne se tomu da predejit rozsirenim vyfukoveho kanalku (motor pak ma ale jinou charakteristiku, kazdej vi) a nebo kompletnim vycistenim motoru a pouzivanim nejake te polosyntetiky...
Datum: 01. července 2009 16:21
Jméno: Standa
IP: uživatel6533
Datum: 01. července 2009 13:00
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Jestli ten agip nerozpouští karbon tak jo. Esi jo tak dekarbonizaci nebo zadřeš
Datum: 01. července 2009 12:22
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1406.html zdarec seso mohl bys mi poslat čísla tohoto stojánku??z té fotky to jde špatně přečíst...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:02
 čau, když sundám filtr sání na karburátoru na pincku, tak se mi obohatí směs nebo ochudí? A jak se dá ještě ochudit směs kromě seřízení jehly, trysek a plíšku v plovákové komoře? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:35
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 směs je dána pruchodnosti vduchu,zářez jehly taky ovlivnuje směs,ale ne tolik (spíše ovliní přechody karburátoru)
Datum: 01. července 2009 12:35
 já ze okrem trysky? daj do toho ihlu z jawa 555 co má trosku tensiu ihlu
Datum: 01. července 2009 11:59
 daj do karburátor vacsiu hlavnú trysku,tu predávajú do toho 72
Datum: 01. července 2009 11:53
 Směs se ochudí myslim že ty metody jsou všechny
Datum: 01. července 2009 11:42
 Zdravim, můžu nalejt do Babetty 210 jako převodovej olej plnou syntetiku a nezkrátim životnost?
Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:21
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Když do převodovky tak převodovej. Jestli minerál nebo syntetika je podle mě jedno... Ale kdybys myslel do převodovky normál do benálu tak to bych nelil
Datum: 01. července 2009 12:21
 čau draci nevíte kolik převodů ma čz 175/477.prosim napiš te dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 11:55
 4
Datum: 01. července 2009 11:55
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 4
Datum: 01. července 2009 11:26
 cus chcise zeptat kolik se plati za prepis fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 18:27
Jméno: Ferenc
IP: uživatel7389
 300
Datum: 17. září 2009 18:27
 okolo 500
Datum: 01. července 2009 11:40
|



|