Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci hej nevite čím by to mohlo být že mě dycky chcípá motor ve volnoběžných otáčkách?Možná i ve vyšíchj sem tam vynechá... Karburátor mám vyčištěný takže by měl být v pořádku hladina plováku je taky vpořádku jehla na druhým zářezu jak má být ... a na volnoběch ten mám seřízenej až namoc vysoký otáčky schválně ... Vždycky to postavím na stojan zezačátku to řve jako vůl pak to pomalu klasá a zachvilu to chcipne ... Necíte co stym? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 15:12
 Jo volnoběh dycky šteluju až po zahřátí motoru to vim že se to tak děla.Jinak ten falešný vzduch to sem taky myslel ale mám šecko dotažený na fest a těsnění sem měnil tak by to nemělo tahat...A stym plynovým lankem no vůle tam sice malá ale je ... větší vůle mě tam nejde
Datum: 02. července 2009 15:12
 Jo volnoběh dycky šteluju až po zahřátí motoru to vim že se to tak děla.Jinak ten falešný vzduch to sem taky myslel ale mám šecko dotažený na fest a těsnění sem měnil tak by to nemělo tahat...A stym plynovým lankem no vůle tam sice malá ale je ... větší vůle mě tam nejde
Datum: 02. července 2009 15:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli máš opravdu karburátor pořádně vyčištěný, tak to někde přisává falešný vzduch a tím pádem se ochuzuje směs. Jinak plynové lanko jde lehce a na heftu máš trochu vůli?
Datum: 02. července 2009 14:58
 zdarec, zkus ten volnoběh seštelovat až po zahřátí motoru
Datum: 02. července 2009 14:43
 tu bublinu neres. nemas ucpanou volnobeznou trisku nebo vzdusnik?
Datum: 02. července 2009 14:12
 Jo a ještě co mě znepokojuje že se mi u kohoutku tvoří taková malá bublina a někdy i v místě jak je ta hadička napojená na karburátor ... ale kohoutek teče ... tak fakt nevim
Datum: 02. července 2009 13:27
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
Posl.aktualizace: 03. července 2009 22:42
Jméno: Kohy
IP: uživatel2208
 uchcávat se to určitě nebude, na závodech to jezdí každej druhej....a kliku stáčíme na 80, ale děláme to doma....
Datum: 03. července 2009 22:42
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 jo stočenou kliku si budu nechávat ted dělat a na kolik si jí mám stočit na 90mm bo na 80mm?...mám rozetu 65zubů..jo a když si koupím karbec del orto 21mm difuzor nebude se to uchcávat?
Datum: 02. července 2009 16:47
Jméno: Standa
IP: uživatel6547
 Tenhle valec je lidově 4 kanál,tzn klasický 2 kanál + 2 kanály pístem,je delaný na rozvod pístem a klapku na nej není třeba...... klapka je treba zejmena pro 3K a 5K,kde jsou prefuky pod klapkou a nelze jiz realizovat rozvod pístem.... pokud klapku nepotrebujes,nekomplikuj si s ní motor..... valce TK moto jsem videl v akci na zavodech,vsechny s kombinací vetsiho karburatoru 19-21mm,bezkontaktni zapalovani a stocenou klikou a je to slušná střela......ale samotnej valec na seriovym motoru nebude zadnej zázrak.......
Datum: 02. července 2009 12:56
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
Datum: 02. července 2009 12:06
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 *úprava
Datum: 02. července 2009 12:04
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 je to ta prava pionýr kit 6.5HP
Datum: 02. července 2009 12:03
Jméno: Stepin
IP: uživatel5786
 jaky olej do 100 kč by ste doporučili?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 17:49
Jméno: MITELHOF
IP: uživatel1801
 M6AD ůplně stačí
Datum: 02. července 2009 17:49
 fritovací
Datum: 02. července 2009 15:32
Jméno: havran77
IP: uživatel6548
 Do mopeda leju SHELL myslím že se jmenuje 2T-stojí 105Kč,koupíš ho ale pouze na benzínce Shellu,je takovej červenej,jako malinovka-splest to nemůžeš,proto dělá Shell ještě typ VSX,ale ten stojí asi 280Kč.\r\nJezdím na něj už asi 5let a píst a vyfuk jsou čisté,nemluvím o svíčče,která má krásnou cihlovou barvu.
Datum: 02. července 2009 12:22
Jméno: Stepin
IP: uživatel5786
 Velmi chytra poznamka Chongu
Datum: 02. července 2009 11:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Pravidelně dekarbonizovat doporučuje i výrobce, takže nešť... klidně M2T. Určitě na to jezdil tvůj stroj donedávna a nikterak mu to jistě neuškodilo. Pamatuj že nejvíc motoru škodí šofér
Datum: 02. července 2009 11:36
Jméno: mtb
IP: uživatel4226
Datum: 02. července 2009 11:31
Jméno: Stepin
IP: uživatel5786
 Skuste psat přesne nazvy...diky
Datum: 02. července 2009 11:01
 Nazdar draci. Chtěl bych se zeptat. Nevíte kolik by mělo být na zapalování napětí na jednotlivých vynutích ? Mám novýho fichtla a potřebuju změřit odpoledne tak aspoň budu vědět. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 10:29
 Zdar hele mam mustanga a vcera sem jel a najednou zniceho nic to chciplo a pak uz jsem to nenastartoval nevite xim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 15:12
 muže to bejt kondenzátor v zapalku, ten občas zničehonic odejde
Datum: 02. července 2009 15:12
 dane,mustang nema spinacku
Datum: 02. července 2009 13:04
Jméno: Dan
IP: uživatel6546
 skus zařadit jedicku (nestartuj ji)přidat plyn a rozjet to s kopce,),nech klicek ve spinaci skřince v poloze do leva! me to taky delalo a kzyz sem to udelal tak tak mi dodnes jezdi skus to
Datum: 02. července 2009 10:00
 bestak že ti vodešla svíčka nebo ti někde upadl kabel
Datum: 02. července 2009 8:42
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 dosel ti benzin xD  ne me to taky delal ale vycistil sem trysky kohoutek od nadrze sesteloval sem predstih a jel v pohode
Datum: 02. července 2009 8:40
Jméno: jawa 555
IP: uživatel6376
 mam takovej problem nejde mi tam skoro zařadit neutral jenom když je motor nastartovanej nevi te čim by to mohlo bit
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 8:44
 bestak máš v prdeli spojku nebo jak sou ty šroubky nahoře u motoru na řazení tak je máš povolený
Datum: 02. července 2009 8:44
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, kolik byste byli tak ochotný dát za pojízdný mosquito bez papírů?? Berte to tak, že ho jakoby kupujete na ND, jelikož už jedno vlastníte. Já mám právě jednu nabídku, ale nevím, jestli to není nějak předražený a na netu se jich moc takhle bez TP pojízdnejch nenajde, tak nemám jak porovnat cenu. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 15:15
 já bych za něj dal tak pětikylo
Datum: 02. července 2009 15:15
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 A tak kolik byste dali za komára bez TP.. 3-4tisíce??? Já právě vůbec nevím, jestli do toho vůbec jít, pač tyhle stroje a ty díly na ně jsou bída no.. jinak to jako jede luxusně, ale jak se to po.. tak je to konečná..
Datum: 02. července 2009 14:04
Jméno: standa
IP: uživatel6547
 No me se jednou povedlo znamymu sehnat Moskyto i s TP za 4500,- ale brutus stav......
Datum: 02. července 2009 10:52
Jméno: 555ka
IP: uživatel5519
 Jezdím sice na Castrol 2T a Castrol garden 2T, ale asi brzo přejdu na M2T. Penízky dochází a ono kupovat oil za 200 korun litr neni žádná sranda. To si raději koupim litr za 60 korun a budu to prostě častěji dekarbonizovat....šak ono mě to nezabije........vzpomínám na časy, za kterých jsem všem kámošům nadával že tam lijou sračky, ale když si kupovali nové a nové doplňky na mustagy a já dřel na 555ce, tak jsem začal taky šetřit, ale tak, že jsem míň jezdil, abych do toho nelil bordel....ale teď už se nechci omezovat, tak tam začnu dávat tu hnusnou černou tekutinu.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 16:12
Jméno: huh
IP: uživatel6709
 já ho používám taky vždy´t 200kč není moc
Datum: 15. července 2009 16:12
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 http://www.koldes.cz/detail.php?id=20&nazev=shell-advance-sx-2t-baleni-1-l Přesně tohle.
Datum: 02. července 2009 16:04
Jméno: Stepin
IP: uživatel5786
 Napiste prosim presny nazev toho oleje shell co mysltie rad bych ho taky vyskoušel
Datum: 02. července 2009 11:05
 jj taky doporučuju shell leju ho do fichtlu i do čz a nekouří to nic se neucoava fakt nadhera a stojí tech 100kč 1L
Datum: 02. července 2009 8:34
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Castrol 2T to je ten olej v tom červeným obalu že ... já ho taky používám ale stejnak mě to dost dýmí z výfuku .. v jakým poměru to míccháš s benzínem? Já 1:50 ... myslím že je to akorát ale myslel sem že to nebude tolik dymit když tam budu lít tak luxusní olej ...
Datum: 02. července 2009 1:31
Jméno: 555ka
IP: uživatel5519
Datum: 01. července 2009 22:57
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 M2T je fakt na hovno,spíš kup schell advance,ja na něj jezdim dlouho a je dobrej,,,a hlavně neni moc drahý 100Kč za litr
Datum: 01. července 2009 22:51
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 cus draci prosim vas nevite nekdo cim to muze byt, kdyz mustang potrebuje stale bohatsi smes??? nejdriv to jezdilo nejlepe bez filtru coz sem radsi neriskoval a vyrobil jsem si svuj (dalo by se rict sportovni) cca 2000 km jezdil skvele, pak zacal blbnmout (byl to ucpany vyfuk) jenze ja blb sem to prekrouzkoval (coz jste mi poradili nekdo zde) a od te doby mam slusne problemy, prvnich cca 350 bylo relativne v klidu, jenze pak se zacal najednou pridirat, nechapu jak to ani vy jste mi nikdo nedovedli poradit (vymenil jsem: gufera, tesneni pod hlavou, valcem a karbecem, koupil novou jehlu, daval vic oleje do benzinu, znovu prekroskoval (cca 1:23) zkousel jsem bohatost smesi (poradili jste mi ze kdyz je bohatsi tak lepsi maze (coz je jasne) ale taky daleko hur jede takze sem to musel dat do puvodniho stavu, pak me napadlo jestli to nemuze delat provrtany tlumic vyfuku vy jste mi rekli ze ano tak sem tam dal druhy tlumic ktery je naprosto OK vyborne tesni po obvodu... jenze bez vysledku a navic chce cim dal vic bohatsi smes takze driv to nejelo s jinym filtrem nez se sportovnim a ted uz tam jde i filtr origo a stejne je to jeste malo takze v tuto chvili aby to jelo tak tam musi byt tryska 72 + originalni filtr + jehlu na max, nevim co budu delat kdyz to bude chtit jeste vic protoze uz je vse max, cim to muze byt kdyz se to promenilo z toho kdy to jelo bez filtru az k tomu kdy tam jde mnoho benzinu.... ( diky tomu to taky zere jako tank a nato ja nemam many bo denne najedu dost km (cca55 protoze jsou prazdniny pres skolu to bylo vic)) predem dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 17:28
 já mam jawu 20 a mam také potíže s motorem začal se zadírat díky tomu že mi někdo poradil že mam vyměnit píst, kroužky, válec a hlavu tak sem to
udělal a ujel jsem 0,5 km a praskl druhý kroužek tak jezdím na jeden kroužek a motor se sekal při sebemenším přehřátí tak jsem dal jehlu až na horu
abich zmenšil spotřebu ale bylo to stejný aspon že méně žral a pak jsem utrhl v lese výfuk a zjistil jsem že je plný karbonu tak jsem začal zjištovat
čím to je a zjestil jsem že to je v tom že jezdím na olej M2T a 2T tak jsem začal jezdit na olej Valvoline SynteticBlend a je to lepší a pak jel a le špatně
Ycva tak jsem změnil svýčku z NGK na svýčky 17 YC a 15 YC a jede jako dělo a jen když jedu sám tak jedu 70 Km/h.
Datum: 02. července 2009 17:28
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže již na válci nejsou stopy po honování a válec je již místy vyleštěn do zrcadlových ploch a dají se nové kroužky, dochází k jevu, kterému motoráři říkají bore polishing, neboli vyleštění stěn válce do zrcadlového lesku. Válec se honuje proto, že se potom v těch drážkách udrží olejový film. V momentě kdy se vytvoří zrcadlová plocha, která není schopna udržet olejový film dochází k lokálnímu přehřívání. Nové kroužky spálí nenamazanou vrstvu a samy se přitom poškodí a postupně se to zhoršuje, až dojde k přidírání válce. A to platí zvláště u vzduchem chlazeného dvoutaktu, když se nějakým způsobem ochudí směs, třeba tím sportovním filtrem. U motorů aut se to projeví tak, že po výměně kroužků motor sice přestane na chvíli brát olej, ale po krátké době začne znova, ale nezadře se, je přece jenom lépe mazán než dvoutakt. Jestliže dáš opět nové kroužky, bude ti to fungovat zase jenom chvíli. Proto si kup nový válec a příslušenství nebo nech udělat výbrus, ale zajížděj to jak psala Dobešová bez úprav karburátoru a filtru, jehlu můžeš dát i výš, bohatší směsí v době záběhu nic nezkazíš. Zajížděj to ale velmi opatrně, zatěžuj pozvolna, fichtl je na záběh prevít. S tím, že se motor pod plynem do kopce jakoby pozadíral, ale když se ubralo tak to bylo dobré, přesně jak píšeš, jsem se kdysi také něco namordoval. Bylo to ale vždy tím, že jsem po výbrusu začal motor brzy honit. Postupem času jsem také přišel na to, jak správně zajíždět a už se to neopakovalo. Nejhorší ovšem na tom je, že když to jednou začne dělat, tak už nepomůže vůbec nic, jedině nový výbrus. No ale zase výbrus na fichtla není zas až takový problém.
Datum: 02. července 2009 16:21
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže již na válci nejsou stopy po honování a válec je již místy vyleštěn do zrcadlových ploch a dají se nové kroužky, dochází k jevu, kterému motoráři říkají bore polishing, neboli vyleštění stěn válce do zrcadlového lesku. Válec se honuje proto, že se potom v těch drážkách udrží olejový film. V momentě kdy se vytvoří zrcadlová plocha, která není schopna udržet olejový film dochází k lokálnímu přehřívání. Nové kroužky spálí nenamazanou vrstvu a samy se přitom poškodí a postupně se to zhoršuje, až dojde k přidírání válce. A to platí zvláště u vzduchem chlazeného dvoutaktu, když se nějakým způsobem ochudí směs, třeba tím sportovním filtrem. U motorů aut se to projeví tak, že po výměně kroužků motor sice přestane na chvíli brát olej, ale po krátké době začne znova, ale nezadře se, je přece jenom lépe mazán než dvoutakt. Jestliže dáš opět nové kroužky, bude ti to fungovat zase jenom chvíli. Proto si kup nový válec a příslušenství nebo nech udělat výbrus, ale zajížděj to jak psala Dobešová bez úprav karburátoru a filtru, jehlu můžeš dát i výš, bohatší směsí v době záběhu nic nezkazíš. Zajížděj to ale velmi opatrně, zatěžuj pozvolna, fichtl je na záběh prevít. S tím, že se motor pod plynem do kopce jakoby pozadíral, ale když se ubralo tak to bylo dobré, přesně jak píšeš, jsem se kdysi také něco namordoval. Bylo to ale vždy tím, že jsem po výbrusu začal motor brzy honit. Postupem času jsem také přišel na to, jak správně zajíždět a už se to neopakovalo. Nejhorší ovšem na tom je, že když to jednou začne dělat, tak už nepomůže vůbec nic, jedině nový výbrus. No ale zase výbrus na fichtla není zas až takový problém.
Datum: 02. července 2009 16:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tak zkus vyměnit ten motor z jiného stroje, nebo ho rozpul vyměn co mužeš a na začátku vesty ho šetři a dej víc oleje do benzínu-když nepomuže jak chceš výměna válce atd. pak napiš jak to dopadlo
Datum: 02. července 2009 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel6547
 celý mi to prijde nejaký divný....... bud je to strojem a nebo řidičem
Datum: 02. července 2009 10:59
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no tak o 280 protoze jeden obchodnik u nas ve meste dela vybrus za 300 a novy valec ve vedlejsim meste stoji 583 takze s pistem ne to vyjde na cca na 800
Datum: 02. července 2009 9:38
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no s vice stroji problem nenam mam jich 11 a dost nahradnich dilu (jenze uz tam nechci davat stary valec s novym pistem protoze vidim jak to dopada) ale na mustangu jedu ve stredu na slovensko a tak ho potrebuju mit v cajku, (na jinem jet nechci protoze nevypada tak dobre navic mustang ma siroke sedlo takze na dalky idealni) a s tim jestli to dela jako studene nebo teple tak je to tak ze kdyz je to studene tak to krasne tahne,..... proste motor se chova OK, jenze po ujeti tak cca 5 km sviznou jizdou nebo do mirneho kopce zacne najednou 3 pote i 2 (pokud je kopes) stracet vykon jako kdybych slapnul na brzdu pritom je zretelne ze to jde z motoru kdyz jedu po rovince a nemam plny plyn tak to vetsinou neudela pokud nejedu proti vetru, ale jakmile dam plny plyn pri zahratem motoru tak je konec a musim i na rovince po chvilce podradit, z kopce to udela malokdy i na plny plyn vetsinou po vyjeti kopce a pak z kopce a na plny plyn
Datum: 02. července 2009 9:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a pochybuji že ti nový válec píst a kroužky víde o 200 dráž než výbrus
Datum: 02. července 2009 9:26
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 takže jestli jsem to pochopil tak motor za studena jede, drží volnoběh, jde vytočit,nevynechává........ pak se ohřeje a udělá??? jen přestane tolik tahnout nebo i něco víc? jinak jde pravidelně?dělá vše jak za studena? no a motor po 3000 ti asi nepojede tolik jako pri 800km
Datum: 02. července 2009 9:23
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 jj to je asi jedno jestli koupis novej nebo nechas ten starej.a možná časem by bylo lepepší koupit ještě jeden stroj protoze když se jeden posere tak maš aspon ještě jeden do foroty ale takhle když stim jezdíš každej den a něco se posere tak honem honem hledáš závadu a nemužeš v klídku hledat zavadu.
Datum: 02. července 2009 9:15
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 asi uz toho necham, rikal sem si ze by to mohlo jeste chvilku vydrzet a... nic no, ale mam jeste jednu otazku je jedno jestli necham udelat vybrus nebo koupim novy valec (nemuzu si totiz dovolit cekat na vybrus a tak si radsi priplatim 200 a mam novy valec aj s pistem a krouzky okamzite) melo by to byt jedno ze?? akorad to nebude mit o trosicku vetsi obsah bude to origo 49,9 ze??
Datum: 02. července 2009 9:07
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Nebylo by lepší nechat udělat vybrus si myslim že potom by to přestalo!
Datum: 02. července 2009 9:02
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 koleno sem vycistil az na plech uplne vsude, tak jako vyfuk a valec ten je jiz uplne vylesten (ryhy tam jsou uz jen tak jak beha pist coz je na kazdem valci)
Datum: 02. července 2009 8:57
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když jsi dával nové kroužky, jak vypadal válec, byly na něm ještě patrné stopy po honování nebo byl již vyleštěn?
Datum: 02. července 2009 0:48
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Když jsi čistil výfuk,vyčistil si i koleno?Musí být bez karbonu,hlavně u příruby.
Datum: 01. července 2009 23:53
Jméno: 223
IP: uživatel6544
 předstih nám něco kolem 2 mm (cca 1,8)
Datum: 01. července 2009 23:36
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 nemáš nízký předstih.
Datum: 01. července 2009 23:16
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když jsi dal nové kroužky ,tak tam měl jít nazpět původní čistič vzduchu.Píst se více utěsnil a změnil složení nasávané směsi.Směs byla chudá.Dej si trysky
jaké mají být a překontroluj předstih.Jehlu dej podle návodu na 2. zářez. Olej stačí 1:33.
Datum: 01. července 2009 23:15
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 tim lze poznat ze valec je vyhoneny
Datum: 01. července 2009 23:07
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 tim lze poznat ze valec je vyhoneny
Datum: 01. července 2009 23:07
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 ano zamky miru mely dokonce 0,35
Datum: 01. července 2009 23:06
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 nic jineho to byt nemuze, kdyz retez je dost namazany a proves ma cca 2-3cm, prvodovka jde lehce, loziska na klice taky, ojnice taktez, zadni i predni brzda nedrhne... tam neni nic jineho co by to delalo nez valec, navic to dela kdyz se to zahreje, a do dlouhych a tahlych kopcu, navic jde z motoru slyset ze se to pridira prtoze jde slyset jak se zacne namahat klika...
Datum: 01. července 2009 23:05
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 když jsi dal kroužky do válce bez pístu,měly alespon mezeru 0,25mm mezi zámky?
Datum: 01. července 2009 23:04
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 nene prevodovka je ok, ale ten valec bych rekl ze uz je dost vyhoneny, pist sem tam sice kupoval novy vcetne krouzku ale to by tak odpovidalo ze sem najel 3000 a je to zase v .... takze budu muset nechat udelet vybrus, ale kdyby jeste nehoho neco napadlo prosim piste
Datum: 01. července 2009 23:01
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 tak jak si poznal,že se ti to přidírá.nad tím uvažuju celou dobu co ti tady odpovídám
Datum: 01. července 2009 22:58
 týyyý jo...něco takoveho jsem teda ještě nečet.....já bych to chlapci, co s tím máte problém, asi vyřešil tak, že bych koupil buď cely stary motor, nebo vyměnil válec a píst i kroužky.....nejlépe nové.....nebo bych to odvezl na vybrus.....a lijte do toho Speciál, ne Natural a dávejte menší poměr a nelijte tam M2T  to jsou totiž strašný sračky
Datum: 01. července 2009 22:56
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 ryhy jsou nepatrne, ale podelne, driv mi tu napsali ze je to normal
Datum: 01. července 2009 22:56
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 jo a nepřidírá se ti náhodou převodovka?????
Datum: 01. července 2009 22:53
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 ryhy jsou nepatrne, ale podelne, driv mi tu napsali ze je to normal
Datum: 01. července 2009 22:53
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 tyy jooo to je ale dlouhy..a sem zvedavej co ti poradej,protože ten samej problem řešim taky u jednoho motoru,Proste všechno na max a chce ešte vic...
Datum: 01. července 2009 22:49
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Když jsi měl válec sundaný,jaké stopy po zadírání jsi našel.
Datum: 01. července 2009 22:47
 prosimte seso proc nemas v nabidce kolena na jawu 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 9:05
Datum: 02. července 2009 9:05
 hosi prosim vas potrebuju nutne dve kolena na jawu 250(kyvacku) jakykoliv stav jen okolo frydku mistku
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 22:06
 zdar draci...plosim vás....potřebuju pomoct...nutně....mám mustanga....když přidám plyn nad polovinu tak se začne motor dusit a uplně ztratí tah a má zvuk jako kdybych to rozjížděl z kopce....jak zas uberu pod polovinu, začne normálka táhnout, ale když nepřidám plyn naplno na dvojce, tak to nevytáhnu do otáček.....díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 7:10
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 A taky vyčisti (vypal) rovnou vyfuk od karbonu a vyčisti fitr (Hlavně ho neper musiš ho jen oprašit jestli tam de vzduch když ho namočíš ta nebude fungovat)
A v karbecu zdvihá plovák takovej šroubek s tičinkou (teť nevim jak se to přesně menuje) A ten musi byt volnej (když ho zaltačiš a pustiš měl by sam spadnout)
Jinak by ti tam nešel benal.
Datum: 02. července 2009 7:10
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 A taky vyčisti (vypal) rovnou vyfuk od karbonu a vyčisti fitr (Hlavně ho neper musiš ho jen oprašit jestli tam de vzduch když ho namočíš ta nebude fungovat)
A v karbecu zdvihá plovák takovej šroubek s tičinkou (teť nevim jak se to přesně menuje) A ten musi byt volnej (když ho zaltačiš a pustiš měl by sam spadnout)
Jinak by ti tam nešel benal.
Datum: 02. července 2009 6:52
 Zkus vyčistit karbec, trysky, fitry (palivový, vzduchový), taky může být ucpáný sítko v nádrži a nejde ti tam benál
Datum: 01. července 2009 23:19
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 Cau fichtlaři, mám jawa 23 a když je motor studenej tak krásně chytne a jede jako drak ale cim víc se začne ohřejvat tim víc strácí výkon, nejde do plnejch otacek, chvilema vinechava a zdecha musim mit furt plyn na doraz a stejne to je doba nez se rozjede.A ještě když de na volnoběh a pridam plyn tak ho taky musim dat az na doraz a chvili pockat nez se rozbubla a dostane do votacek a potom kdyz ten plyn pustim tak zdechne.Proste kdyz se motor zahreje tak ma tak polovicni vykon.Jehlu mam na druhym, zářezu.Prosím poradte mi co stim mám dělat.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 23:10
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 já si spíš myslim že bude to bude něco v karbeci
Datum: 01. července 2009 23:10
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 Kouří furt stejně
Datum: 01. července 2009 23:02
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když se ohřeje, kouří víc ? Jestli nebere olej z převodovky.
Datum: 01. července 2009 22:40
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdarec, ma tu nekdo z vas nejakyho peknyho veteranka ? tak do roku 1958
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 21:45
Jméno: jiridolejs
IP: uživatel10255
 To je správna prdel dělat si s českého národa prdel pouze 20 let vás krmime zvratky a vykali komunistickeho kolaboranta vaclavahavla ato jeprdel jsi s vás dělat prdel rozkradli jsme co sedalo státni a privátni majetky a pro vase deti zbyli jen havlovi vykali a zvratky ato jeprdel jsi vás dělat prdel ani jeden komunisticky vrah nebyl potrestán za vraždy bezbraných dětí to je správna prdel si s vás dělat prdel za pár let po havloví revoluci se s komunistických vrahu milijardari stali to je spravná prdel zadlužili jsme vas jen tak malinko a pro prdel aby vase bezbrane deticky meli s toho taky nejakou prdel ato jeprdel kolik primitivnich kasparu s IQ jako ma ex prezident vaclavhavel nechape ze si delame zvas prdel,, a ta revoluce s vaclavemhavlem to jsi komunisticky vrahové s vás udělali jen tak malou prdel ze zrádneho primitivniho schizofreniho alkoholika jsme vám udělali prezidenta, filozova jen tak pro prdel českemu národu a tento neprimitivnějši filosov se boji ukázat veřejnosti i za neprůstřelnym sklem a za toto hrdinstvi má nejvysší státni vyznamenání a doživotni presidentskou penzi to je správna prdel jsi s vás dělat prdel!!!! zapoj se i ty do boje ze zlocincema co vladnou v nasi vlasti!!!!!smrt havlovskym kolaborantum,okupantum vyziva jiridolejsrevolucionar@gmail.com http://www.dostklause.cz http://www.cibulka.com http://www.cs-magazin.com,http://hedvicek.blog.cz/www.stopprocenzuru.cz‚www.czechoffice.org,www.sinagl.cz
Datum: 21. srpna 2010 21:45
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 nejstarsi mam jawinu 175/356 je to 1958 bohuzel bez TP
Datum: 08. července 2009 21:56
Jméno: NAPY
IP: uživatel3383
 jawa 250 pérák docela má slušnou hodnotu =D
Datum: 05. července 2009 22:45
 mam jawa 175/356 z roku 57 vívozní štítek v němčině číslo souhlasi nepojízdná ale celá bez papíru
Datum: 03. července 2009 12:46
 Zdar já mám jawa 250 353 z roku 1955 v origynál stavu s papírama.
Datum: 03. července 2009 9:54
 Zdar já mám jawa 250 353 z roku 1955 v origynál stavu s papírama.
Datum: 03. července 2009 9:54
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 Děda ma dvestepadinu ..tušim že z roku 56...
Datum: 01. července 2009 22:51
 Pavlajs! mustang rv 1958 ?
Datum: 01. července 2009 22:50
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 mám.čz 125t po renovaci.je to 1948 rok.
Datum: 01. července 2009 22:41
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ale nejaky pekny stroje pulbubnovy motorky, tak jawy 550 jeste nekde jsou ale moc ne,kdo ji ma tak vi jakou ma cenu
Datum: 01. července 2009 21:31
 kyvačku 353 rv 1958, je stále v původním stavu
Datum: 01. července 2009 21:18
 tak pokud to beres do roku 1958 tak to tam 100% spadaj parezy a to tu ma spousta draku, dnes se hodne renovuji pac je to fik co ma pak nejvyssi hodnotu (krom zavodnich stroju, ciliu nejvyssi historicka a originalni hodnota) a proto uz dikybohu nenarazis na "nepeknyho" pareza (krom polnich parezu co se valej nekomu ve stodole a nejewi o nej zajem), skoda jen ze jich je tak malo...
Datum: 01. července 2009 21:16
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pavlajs je asi trošku mimo, jawa 23 se vyráběla 1969 - 1982
Datum: 01. července 2009 20:32
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 MAM JAWU 23
Datum: 01. července 2009 20:24
 nevýte někdo o kolika se dělají papíry na fichtla a na simára stačí na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 11:40
Jméno: FK
IP: uživatel1115
 bobacz ® a Martin : Píšešte blbosti ! Skupina AM NENÍ omezena obsahem motoru !!! Doporučuji ověřit,
možná budete překvapeni !
Datum: 12. července 2009 11:40
Jméno: Novi
IP: uživatel6592
Datum: 07. července 2009 9:22
 Od 16ti let
Datum: 03. července 2009 15:57
 anebo ještě ta A1.
Datum: 02. července 2009 10:20
 Řidičská skupina je to AM ( konstrukční rychlost 45km/h, 50ccm) od 15 let a stojí přibližně 3000-4000 Kč. Jak která autoškola. Alespoň takové ceny máme mi.
Datum: 02. července 2009 10:20
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 50 ccm konstrukční rychlost do 45 Km/h mužeš od 15
Datum: 01. července 2009 21:30
 Jawa 555, 05, 20, 21, 23 a simson od 16 s podskupinou řidičského oprávnění A1.
Datum: 01. července 2009 21:24
 ne
Datum: 01. července 2009 20:30
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Od 16, musíš na to mít řidičak A1, od 15 mužeš na ,jawa 550,jawa 555
Datum: 01. července 2009 20:27
Jméno: viktor009
IP: uživatel6540
 čau mužete mi prosim poradit? Když mam na mustangovi stary valec (dobry plně funkčni) a novy pist i kroužky a ojnični pouzdro mam to nějak zajiždět? popř. jak to mam zajet diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 20:20
 mam jawu 23 mustang a spadl mi řetěz když jsem ho nandal a dal jsem tam jednotku tak se chovala jako neutrál a dvojika také trojika se sekla když jsem nastartoval a dal jsem jednotku nebo dvojiku a rozjel jsem se tak strašně v motoru klepalo a škubal jenže jsem jel domu šest kyláků a ve dvou a tak nevym co se mohlo rozbít.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 23:07
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 stopro jsi vylomil zuby na předloze.taky se mi to stalo.
Datum: 01. července 2009 23:07
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Půlení tě každopádně nemine, převodovka je jednoduchá a díly dostupné i cenově. Mnohem horší je, když zarachotí v automatické převodovce v autě.
Datum: 01. července 2009 21:15
 nejspise jse ti ulomili nejaky zuby v prevodovce
Datum: 01. července 2009 21:08
 co může bít se spojikou když z ní vytýká olej do zapalování
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 10:23
 já jsem měl deklo z 05 na 21. Musel jsem uřezat řetězové kolečko. Když jsem to naklonil tak s toho klečka vytékalolej protože bylo uřezané. Teď když jsem konečně sehnal deklo z 21 a dal jsem tam nové neuřezané kolečko tak to teče do toho simeringu co tam je. Aspoň doufám
Datum: 02. července 2009 10:23
Jméno: frystayl
IP: uživatel6545
 bestak máš v prdeli simening
Datum: 02. července 2009 8:46
 L. má pravdu....je to špatné gufero pod zápalkem....taky mi to ščije ven, ale na to pole je to OK
Datum: 01. července 2009 22:05
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli ti teče olej do zapalování tak to bude špatné gufero pod zapalováním. Jestli máš od oleje jenom pravé víko, tak to prolíná guferem pod řetězovým kolečkem, další gufero a O kroužek je ve víku. Pořádně to očisti a sleduj kudy to teče.
Datum: 01. července 2009 21:06
 jak to mám kua vědět?
Datum: 01. července 2009 20:31
 Může se něco stát s převody na fichtlu když tam leji olej ESOlube 15W40 když jsem motorku koupil tak tam byl červený hypoidní olej a tokl do zapalování ted už je to lepší
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 8:48
Jméno: frystayl
IP: uživatel6545
 to tam neloj já to tam taky lil a vodešla převodovka
Datum: 02. července 2009 8:48
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 To Esso je motorový olej do aut, do převodovky nevhodný. Neexperimentuj a použij osvědčený pp-90, jestli jezdíš v zimě tak PP-80.
Datum: 01. července 2009 20:50
Jméno: NKPMK
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 01. července 2009 17:52
|



|