slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1714  1715  1716  1717  1718  1719  1720  1721  1722  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jožo      IP: uživatel2597    
Zdarec hoši! Jsem z toho už na prášky... Fichtl mi jezdil v poho, svítil všechno. Známej mi ho vezl na technickou a od tý doby mi to blbne. Nejdřív nejel vůbec..špatná jiskra nastavil jsem předstih atd..Ale nejdou mi světla. Natočim motor zapnu světla a po chvíli zdechne i za jízdy a vytočenej. Už jsem to zkoušel nějak opravit... ale zatim nic. Na to zapojení mi to svítilo, ale ze dne na den přestalo uplně všechno...:-) Poraďte Díky všem! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 7:46
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Někde se ti dotýká živej vodič (+) kostry (hmoty vozidla).Prohlédni kabeláž hlavně od světel.
 
 
Datum: 30. června 2009 7:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel6522    
to se mi stalo taky v dobach kdy sem jezdil na pincku to mas nejspis v haji bidto civky v altiku nebo kdyz sundas svetlo vpredu tak je tam origo takovej radoby usmernovac a vypada to jako by to bylo prisroubovane na kostre normalne to od toho odpoj a melo by to jit (ten usmernovac nema vubec zadnou souvislost s elektrikou co ma hazet jiskru)
 
 
Datum: 30. června 2009 0:29
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://balab.rajce.idnes.cz/TT_Jawa_-_Velis_2009/ mrkněte jak jezděj velký kluci a holky.....:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 23:14
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel6521    
pjekna praca :-D tesi mna ze stale jezdi tolik stroju :-D ... uz mna dost stvu ty skutre :-D :-D:-D
 
 
Datum: 29. června 2009 23:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
ze zrovna vy dva ste velký kluci!!!!! jak moucha na bonbonu:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 29. června 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. června 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
pojede mě fichtl na světelnou cívku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To paja - čtu potřetí tvou odpověď a moc tomu nerozumím.. nejvíc mě nadchla část věty ,,na jiskru nebo ostatní si nemůžu stěžovat,,. Máš tedy pro mě dost nečitelnej sloh. A to jakože máš všechny poly spojené a napájíš tím jak světlný tak zapalovací okruh dohromady? Pokud je to tak, tak je to blbost nebo minimálně na škodu provozu, protože vývody pólů nejsou sfázované a navzájem se utlumují... Pro george... vyzkoušej, uvidíš osobně si myslím že by nic nemělo vadit tomu použít světelný pól místo zapalovacího... snad jen jestli má stejný smysl vinutí (tj. stejným směrem), potom by to vadit mohlo..
 
 
Datum: 30. června 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
pojede ja mam zapojený všechny 3 na motor a na jiskru nebo ostatní si nemůžu stěžovat
 
 
Datum: 30. června 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja raz mal som to tak ze mal som na zapalovanie 2x svetelnú cievku a indukcku zo skodovku :-D :-D :-D
 
 
Datum: 29. června 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pojede, ale bude ti házet menší jiskru
 
 
Datum: 29. června 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: mastic.tuner      IP: uživatel5378    
jo mě to taky jelo ale podle m to tolik netáhlo
 
 
Datum: 29. června 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: mastic.tuner      IP: uživatel5378    
Zdarec máte někdo zkušenosti z bezkontaktním zapalováním ktere se prodává zde na fichtl krámku... uvažuju o tom že si ho koupim a chtrel byhc vedet jestli mi to pridá trosku výkon odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: mastic.tuner      IP: uživatel5378    
podle mýho by to zapalováni mělo mít vliv na lepsi chod motoru páč si samo řídí predstich
 
 
Datum: 30. června 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S výkonem spíš nepočítej se spolehlivostí a bezstarostností jo. Jezdil sem motorku s timhle zapalováním. Nemusíš ani vědět že tam nějaký zapalování je.....protože údržba je nulová....!
 
 
Datum: 30. června 2009 9:05
 
 
 
 
Jméno: maartyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takze mam nekolik dotazu: Chci si na 350/639 hodit sportovní filtr,muzete mi nekdo nejakej doporucit? kvalita/cena nepotrebuju K&N,staci neco kolem 300-500kč,hlavne aby to pasovalo\r\nDále sem hledal taky v krámku kotouc pro jawu 350/639 a nejak ho nevidim,uz se tu neprodava?\r\nA jeste posledni dotaz: Kamos zhani pařeza,na stavu ani moc nezalezi,hlavne aby byl vice mene kompletni. Kdyztak mi pisnete na mail cenu,fota,podrobnosti. \r\n\r\nDíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel1834    
zdár draci jakou by měla mít kapacitu baterka do jawy 250? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od originálu by měla mít 14 Ah ale stačí v klidu i ta 11 Ah.
 
 
Datum: 30. června 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vhodná je 11-12 Ah.
 
 
Datum: 29. června 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
zdravim draci pred neakou dobou se mi stalo ze mi pist prastil do svice a pri ceste zpet kdyz me tahnul kamos nas stopli cajti a mel sem to za 500 ale to sem nepatri chci se zeptat kdyz ma ojnice veklou vuli musi se vymenit nebo neak opravit a jek dlouho kdyztak trva rozlisovani a nalisovani a kde se to provadi dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel1337    
Ahoj,jestli bys potřeboval vyměnit ojnici,není problém.Napiš mi na mail a můžem se dohodnout.
 
 
Datum: 29. června 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Je nutno ojnici vyměnit, ale sám to nedělej, musí být na to vybavení a zkušenosti. Jestli není v okolí někdo kdo to dělá, tak na netu něco najdeš a můžeš to tam poslat i poštou.
 
 
Datum: 29. června 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: dolly      IP: uživatel6520    
Zdar draci, jak zjistím na babettě 210 rok výroby. Na štítku mám jenom VIN, celkovou hmotnost, hmotnost na osy, číslo rámu a motoru. Nikde žádnej rok. Nebo mi aspoň řekněte jaký roky se 210ka vyráběla. Jo a ještě něco. V kolonce VIN mám napsaný dva řádky: TLV21xxxx DK02xxxx Co mám napsat do pojitky. Jen druhej řádek, nebo oba? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
VIN (vehicle identification number) má 17 míst, takže ho napiš celý. Desátý znak ve VIN udává modelový rok, D = 1983, je trochu zrada, že modelový rok začíná na podzim roku předcházejícího
 
 
Datum: 30. června 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
cau - hele mam problem s babettkou 207. nehazi me jiskru a vlastn e ani nevytvari proud. maam tam novej ten tyristor a kdyz tocim zapalovanim a promerim jaky kabely tvorej proud - tak mi vytvari jen ten cervenej ( origo elektrika ) kterej vede do tyristoru do G . ale kdyz promerim ty ostatni tedy 1 , 15 , I tak mi do toho ani z toho nic nejde a tedy mi nejde proud ani do civky. elektrika neni moc muj salek caje tak se ptam v cem by mohla byt chyba a pripadne jak to zpravit nez abych musel menit celej stator. a jeste jednou - do tyristoru mi jde ze zapalka jen do G a jinak je to novy tyristor. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
no mam to zapojeny tak ze tyristor -15 vede do inducky modrej drat, pak 1 (bili drat) na tyristoru vede do inducky na 1 a dalsi drat vede k zapalovani a je tam oko ktery je prisroubovany sroubem ktery drzi civku na zapalku-civka ta ze ktery vede cervenej drat kterej je zapojenej do G, a pak od snimace vede zlutej kterej je zapojenej do I. me by docela zajimalo jestli je tam dobre ta kostra nebo co to je na tom statoru-tedy bili drat z 1 .
 
 
Datum: 29. června 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je nejaka blbost to co rikas protoze babetacky teristor musim mit G, I ,1,15 a do G zapojis cerveny drat do Icka zluty drat a do 1 zapojis kostru a z 15cky ti de proud do inducky ktera este musi byt okostrene samostatnym dratem nekde s kostry kdyz to takhle zapojis tak by mnela hazet jiskru jak vino a kdyz to nebude hazet any kdyz to takhle zapojis tak to bude ve snimaci
 
 
Datum: 29. června 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Kam ti vede kabel z tyristoru č. 1 ? Jeden vede z indukční cívky z č. 1 na tyr. č.1 a odtud na kostru na statoru. Prohlédni cívky, jestli není někde přerušen drát.
 
 
Datum: 29. června 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1352    
Zdravím mám čz 250 když tam mám filtr tak nevalí na plný výkon a když nemám tak to valí na plný výkon nevíte čím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar,tak dej tam ten filtr sání a nastav si řádně karburátor,myslím tím hlavně bohatost šroubkem, který je na karburátoru vedle mosazného šroubku.Uplně ho dotáhni a otoč tak o 3/4-1,5 otáčky,no a pak si sešteluj otáčky tím dorazvým šroubkem šoupěte,ten co je šikmo dolů.Samozřejmě musíš mít čistej celej ten vzduchovej filtr a tu krabici taky!A záleží na jakým zářezu máš jehlu?Ale hlavně to bude bohatostí směsi,kterou seřídíš jak jsem ti vysvětlil,ten šroubek určitě najdeš.
 
 
Datum: 29. června 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
cago draci , potrebujem poradit s mojim fikom 21 ked ho nakopnem tak ide pekne ale za jazdy to hocikedy zacne dusit a volakedy to aj chcipne.po rovine to ide ledva 30 a ked je nejaky mierny kopec tak na jednotke to huci a netaha. a este ked pridam len trosku uz to ide do vysokzch otacok a dusi sa to. nevem ci neni v tahu lanko bo odtrh. ramienko. prosim poradte mi. vopred dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Fanda      E-mail:      IP: uživatel5774    
Zdar, hele mě se to taky stávalo. Já ho koupil a po chvili ježdění to přišlo. Řešil jsem to tak, že jsme koupili novej válec i píst, protože na tom pístu byla strašná rýha. Koupil jsem i novou kliku a už to jezdí parádně. Ale neříkám, že tvuj problém je to stejný, ale já to udělal takhle. Hodně štěstí draku.
 
 
Datum: 29. června 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar. tak jsem dnes cestoval na 555, a byl to narez. Krasne jede, ale po rovine s trochou vetrem na trojku to proste drhne. Motor vybec nejde do otacek a nema silu, ja vim, neni to problem ma to tak byt, ale co muzu zmenit abych dosahl bliz tocivyho momentu na trojku? Vic jak 45 mi to nejelo a to po rovine. Zmenit sekundarko? V tech prevodech se moc nevyznam, tak prosim radte...diky predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ma cenu kupovat to sekundaro s 10 zubama? portebuju aby to melo silu a aby se to dostalo na vysoky otacky na trojku.(tim padem stejna neli vetsi rychlost jako se sekundarem 13)
 
 
Datum: 29. června 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
diky za odpoved, no klidne karbec zkusim nejakej Dell'Orto PHBG ? Musej se asi udelat nejaky upravy na tom kolinku, ne? Jinak jakej prevod (rozeta/sekundarko) je lepsi na ty vyssi otacky?
 
 
Datum: 29. června 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
555 mam a dava mi 65 ...vymenil jsem gufera vypalil vyfuk sestšloval predstih vycistil vzduchovej filtr a krasa sekundaro mam 13
 
 
Datum: 29. června 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel6517    
njn hold je to 555 a uz z tovarny ma mensi vykon zkus jinej karburtor a svod s karburatoru rozsisr snad to pomuze a taky jinej vyfuk .
 
 
Datum: 29. června 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
ahoj,mate nekdo zkusenosti s upravou prevodovky na mustangovi?prohozeni tech kolecek na silnejsi dvojku,...kdyztak je to tady: http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-prevodovky-silna-dvojka-kross-cross.html no me by zajimalo jestli opravdu zustane jednicka a trojka beze zmeny a jak moc musim vytocit dvojku abych zaradil za tri...dik moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
do motoru se klidne pustit muzes kdyz na to mas odvahu a dost nahradnich dilu :-D me je 15 a taky se v motoru hrabu (rozsiruju kanaly.....) je to jen na tobe na co se citis a co otom vis, jaky mas vybaveni musis hodne hledat, studovat !!!
 
 
Datum: 30. června 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
ja se z toho zblaznim :-( 3x se to posle :-(
 
 
Datum: 29. června 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
jo no s mestakama mam taky zkusenosti ale dobry :-D sme sli s kamosem kterej si kupoval akorat mustanga no tak sme ho vedli domu a on nas potkal...tak prej odkud to mame a tak :-D no zeptal sem se ho jestli muzem jezdit po poli i kdyz nemame papiry a on mi rek ze jo ale at na nas nejsou stiznosti a at si davame pozor a berem is helmu :-D
 
 
Datum: 29. června 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
a jak a kde je mam presne vypodlozit ? :-) no a kdyz bych te nejak moc poprosil :-D sehnal bys mi kdyztak taky drapak ? :-D ale ne ted hned,nekdy pozdejs :-)
 
 
Datum: 29. června 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
co bych ti poradil.....hlavne nerezej do ramu!!!! predni vidle se daj vypodlozit pod uchycenim pruzin nahore v krku,ale ne o moc.....kup si enduro drapaky od Mitasu,ja je kupoval kamosovi na Kladne v Barumce za 530,- jedno(mam tam známy no:-)) Zbytek je na tobe.....ja tyhle radoby krosový prestavby nemam rad....ve 14 letech bych se do motoru radeji moc "nesral"..... a bacha na Smečenský měšťáky....po tehle pelechách jdou jak divý.....obcas uz zacinaj otravovat i u nas a v Ledcich.... Na stary kolena snad zacnu jezdit s helmou v mý rodný vsi:-D:-D
 
 
Datum: 29. června 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
a co s nima mam udelat?
 
 
Datum: 29. června 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
vyfuk a a sání
 
 
Datum: 29. června 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel6517    
cua ja to mam a nikdy bych to uz nezmenil sice musis dvojku vic vytocit ale je to 2t a vo tom to je . mam tam sedmej vybrus a upraveny kanaly a tim se ten skok skoro pretre je to jenom o to ze se o to musis starat a musi to mit zatah i v nizsich otacka k tomu ti pomuze vybrus .
 
 
Datum: 29. června 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
ok diky :-) a poradis mi nejaky finty na predelani do krosu? abych je zvladnul ve 14ti letech a nedal za to moc penez...zvedam zadek asi o 10 cm,pak nejak aby to bylo silnejsi to si mi uz poradil to sekundarko,no a jeste neco takovyho lehkyho :-)
 
 
Datum: 29. června 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
koupis ve Slanym u Michalce v mototechne......
 
 
Datum: 29. června 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
no ja delam mustanga tak trochu do krosu...no a nemel bys nahodou to 11 z sekundaro ? :-)
 
 
Datum: 29. června 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
je to na nic,trojku pad radis jen na rovine,ve dvou malo kdy....... ano jednicka a trojka zustanou beze zmeny,jen dvojak je blíže jedničce,asi jako u simsona,ale mezi dvojkou a trojkou je pak propastna mezera....nedoporucuju to.....lepsi dat male sekundarni kolecko.....mam skusenost,ze jednomu klukovi z Ledec sem udelal 21 s 11z sekundarkem a na jedničku se sám zvedá!!!!
 
 
Datum: 29. června 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw 1) da se nejak zjistit kolika watovej je rotor a stator ? mam totiz stator a na nem to neni vytisknuty je tam jenom 6V 10,7A a pod tim je D634/01 nebo mozna je to O nebo 0 ( je to dost necitelni) a 2) jakto, ze kdyz nastatruju motorku a necham ji bezet na volnobeh (z baterky) a zvysim otacky tak zacne dobijet a ve strednich zacne zas jet z baterky a ve vysokejch zas zacne dobijet ? kontakty na rele sem vycistil a seridil. Jo a je to ČZ 175/487. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Kdyby to byly kontakty, tak v tom nenajdeš logiku kdy se co děje.. takže jediný co je (elektricky vzato) mezi dynamem a baterkou je rego, takže chyba bude nejspíš tam. Neumím si představit jak doma seřídit relátkové rego, takže já osobně bych šel cestou elektronického rega. To se nerozštelovává a získá se z něj krapátek vyšší výkon než s regem relátkovým, které musí živit odpojovací relé...
 
 
Datum: 30. června 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vypadá to, že tam je špatný přechod z prvního regulačního stupně na druhý. Asi nejlepší by bylo zkusit jiné relé.
 
 
Datum: 29. června 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando neni to nahodou 65W? podle P=U.I by to vychazelo. ... P=6.10.7=65 cca...
 
 
Datum: 29. června 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
stator s oznacenim D634 znamena stator z Jawy 350/634 čili 6V/75W .....jestli nejak oznaceny rotor vubec nevím,v tom se neorientuju,ale rika se ze se rozeznají podle šířky drátků vinutí.....tohle fakt presne nevim..... a ktomu dobijeni....nekostri se ti nekde neco???? Ja mel u relatka takle jeden bludnej kabel,kterej delal neco podobnyho....mel špatný opletení(pozor ja mam este stary opleteny kabely od relatka!!!:-D) a proste s vibracema motoru se nekdy kostril a nekdy ne.... ja tam nasel celkove víc bludnejch kabelů:-D:-D a najednou to zas chytá,dobijí,nevynechává no krása....obcas je opruz prolejzat vsechny kabely v motorce a propipavat je proti kostre a konce proti sobe,ale jinak to nenajdes.... nekdo taky rikal,ze ze tahle porucha dobijeni je spusobena spatnymi lozisky klika a klika ktera tam lítá spusobuje odskakování a drolení uhliků.... take se rika ze maly uhliky sou spatny,ale ja je mam uz uplne pidi mrňavý a fungujou lip nez nový:-D
 
 
Datum: 29. června 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2) treba vymenit uhliky :-)
 
 
Datum: 29. června 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moj brat zacal upravit válec pionira co hovorite na to??? zacal to robit podla toho http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-pro-zavodni-ucely.html tu je fotot o tom http://www.bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zo zapalovania budem odsustrozit vsetko co tam netreba aby bolo lahké :-)
 
 
Datum: 30. června 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zo zapalovania budem odsustrozit vsetko co tam netreba aby bolo lahké :-)
 
 
Datum: 30. června 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mislel som len na 2.obrázok!!!! odstatné nie sú dolezité
 
 
Datum: 30. června 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mislel som len na 2.obrázok!!!! odstatné nie sú dolezité
 
 
Datum: 30. června 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snad nezačal úplně blbě.....! To zapalování je ale hrozný....to je jak na tank...:-D A to měl sehnat jiný.
 
 
Datum: 30. června 2009 9:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
at se dílo daří:-)
 
 
Datum: 29. června 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
hoši , newíte jaké je číslo origo laku na pařeza??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Červená je ČSN 8850. Ostatní barvy si nepamatuju.
 
 
Datum: 29. června 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau nie je niekto zo slovenska kto predá také misky na pionyr http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html Dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
cau mam problem s babettou 207 (jednorychlostni) uz si nevim absolutne rady nakopnou ji a jak je na stojanku-> kolo ve vzduchu tak jde krasne za plynem ale jakmile ji zatizim tak se dusi a kdys se na ni rozjedu tak jede pouze kdys ma o neco vetsi otacky nez jsou volnobezny jinak se opet dusi uz si fakt nevim rady ... dal jsem novy tesneni pod valec vycistil komplet karburator a pretesnil dal nove gufero pod zapalovani a vycisistil vyfuk+nove tesneni a porat to mrcha dela fakt uz nevim diky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
Dobešová diky moc za rady uz to jezdi;-)
 
 
Datum: 30. června 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
Dobešová-> dik za navod nasteloval jsem si 1,3mm karbec je 2909 DC míra-> dik kazda rada dobra kdystak vyzkousim
 
 
Datum: 29. června 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
ještě jsem to nemusel řešit, ale když jsem kupoval babetu, tak mi původní majitel radil, že když odejde tyristor zapalování, začne se dusit. Netvrdím, že to musí být zrovna tím, ale za pokus to stojí.
 
 
Datum: 29. června 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Na rotoru a statoru jsou rysky.Otoč rotorem ,aby byly rysky v jedné rovině.Tedˇzměř vzdálenost zasunutí pístu.Potom otáčej rotorem,ve směru otáčení hodinových ručiček,dokud nedosáhne píst horní úvrati.Vykonaná dráha pístu by měla být 1-1,5 mm. Je-li hodnota větší ,povol šrouby na statoru a pootoč jím vpravo.Je-li hodnota menší ,pootoč jím vlevo.Toto musíš opakovat dokud nedosáhneš potřebné hodnoty.Jaký máš karburátor ? Máš 2909 DC nebo 2912 DC ?
 
 
Datum: 29. června 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
srobek bohatosti 1,5 otacky povolen a predstih nevim jak se steluje ale usuzuju ze kdys to jde naslapnout na pulku slapnuti a jde to do plnych tak predstih by mohl byt dobry kdystak jeste prosim napis jak se steluje nejsou tam kladivka..
 
 
Datum: 29. června 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jak máš nastavený šroubek bohatosti směsi a předstih ?
 
 
Datum: 29. června 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
nevypinaji ti spojky me to taky delalo na stojanu de za plynem a jakmile ji das dolu chcipne
 
 
Datum: 29. června 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: Karel      E-mail:      IP: uživatel6519    
Čau draci potřeboval bych poradit jestli můžu dát na pařeza který neměl nikdy výbrus tuningový píst o rořměru 38,25 děkuji za všechny odpovědi Karel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 8:52
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jak říkal standa-pařez není točkovej motor-tak 1kroužek se mi zdá blbost protože tolik netěsní, děda tam má 3 kroužek a je to bezva jde pěkně od spodu nemusíse točit prostě pohoda
 
 
Datum: 30. června 2009 8:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
trochu mimo mísu,ale proc budes davat do valce z pareza jednokrouzek???:-D:-D do pomalochodnyho motoru cpát jednokruh......blbost na entou...radsi si udelej vybrus a kup standartni dvoukrouzkovy pist....radim ti dobre..... a samozrejmne plati ze do valce 38.00 prijde pist 38.00 a na prvni vybrus prijde pist na prvni vybrus atd atd(sou tam nejaky setiny presahů)....to je snad kazdymu jasny..... klasickej standartni dvoukanalovej valec nejlip pracuje s dvoukrouzkem.....
 
 
Datum: 29. června 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna radsej udelaj vybrus 38,50 alebo 38,75 to suvisi od toho ze ako je to vybechnuty :-)
 
 
Datum: 29. června 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
38,25 je první výbrus a jestliže je válec hodně vychozený nebo má hlubší rýhy tak je nutné brousit na druhý výbrus, to je 38,50. V případě, že neseženeš píst patřičného rozměru, tak se válec může přebrousit i na větší rozměr.
 
 
Datum: 29. června 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přemýšlej a příjdeš na to
 
 
Datum: 29. června 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
ty sis proste koupil pelech a ted se z toho střiliš do hlavy:-D
 
 
Datum: 29. června 2009 18:34
 
<  1714  1715  1716  1717  1718  1719  1720  1721  1722  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:10:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu