Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Caves Drakouni!Mohol by mi prosim vas niekto napisat ake dlhe maju byt tie tycky v spojke?dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2006 22:09
Dragonier > snad ti sesa jednou dobre poradi,,tohle se mi moc nepovedlo,,,,jinak majo dik
Datum: 20. září 2006 22:09
Nie je za čo.Aj druhí krát.
Datum: 20. září 2006 15:17
Diky moc Majo dost si mi pomohol
Datum: 20. září 2006 14:06
Veľká má 14,4cm a malá má 2,5cm.Plus mínus nejaký ten milimeter,keďže sú roky jazdené a meral som ich len pravítkom.
Datum: 20. září 2006 11:13
Ale ja som myslel ako v centimetroch  DD
Datum: 19. září 2006 19:05
jsem to ale jouda, zas jsem to poplet,,,,,uz se vic divam do compu nez na ponk,,,,,,,jasne ze nejdriv ta mala k e spojce,,sorac
Datum: 19. září 2006 16:24
zdar ja mam taky malou kuličku a pak velko sesa piše že to má byt naopak.Tak jak to teda je??,
Datum: 19. září 2006 16:15
Já je dávám opačně, ale o to ti asi nešlo, jestli chceš ty rozměry proto aby sis to udělal doma tak to nedoporučuju, jak nemaj kalený konce tak sou s tim jen problémy, rači kup kvalitní a vydržej věky
Datum: 19. září 2006 15:55
draku,velka smer k lamelam pak kulicka a pak ktatka,,,nebo, spojka << --------------------------- o ----------- >> dekl
Datum: 19. září 2006 14:15
 Zdar draci stedioňáci, poraďte jak nejlépe utěsnit koleno výfuku S11 k válci, když to je jen na jeden šroub - plocha rovná ale ta objímka nic moc. A spoj kolena s výfukem ? Nic tam nevleze. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2006 14:12
Datum: 19. září 2006 14:12
 Ahoj seso.Chtel bych se zeptat jestli nekdy budes prodavat vyfuky HIKONE dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2006 15:17
Jméno: PanDeRass
IP: uživatel315
Mam na mustangovi takovej zbastl. původně tam byl předělanej výfuk ze simsona (dostal jsem k tomu i originál z 23A), vedenej nahoru pod sedlo. Pak jsem u riegera objevil právě výfuk hikone za 450 Kč - řikali, že to jen změní zvuk. No nevim - měřim dva metry, vážim sto kilo a když se s tim jdu projet, tak to po rovině tak nějak na plnej plyn jede 70 - cestovní pohoda je 50. Hezky to zamnou brblá do luftu. Nevim - ale když to porovnám s tim ze Síma, nebo s tim původnim, tak je to spíš trošičku lepší. S tim Sifonovym se to srovnat nedá - to je špatně... Ale přijde mi že ten dvoukomorák Hikone je lepší jak originál, zdá se mi že to jde líp do otáček...
Datum: 05. prosince 2006 15:17
Jméno: Monty
IP: uživatel82
snižuje to výkon má to jenom placebo efekt
Datum: 20. září 2006 7:06
No pržý to opravdu víc řve neš jede.Takže bych to nedoporučoval.
Datum: 19. září 2006 21:16
draku,,ja se toho bojim,,dle slov komosu to vic rve nez jede, znizuje to kompresi ve vyfuku,pry? Pokud bych to prodaval tak to musim nejdrive vyzkouset na mem fichtlu a pak se teprve rozhodnu. Ale to bude? jeste fakt nevim, chtel sem vse proverovat ale odspoupil sem od toho, pac neni na to chvile.
Datum: 19. září 2006 12:06
Jméno: agent
IP: uživatel1
 Ahoj chlapi. Potřebuju se podívat na spojku u Jawa 90, skoro vůbec nevystavuje. Předpokládám, že jsou špatné lamely. Musím sundat vačku, aby šlo sundat levé víko? Nemáte nějaký náčrtek stahováku nebo radu. Čeká mě ještě nějaké překvapení, až se dostanu ke spojce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2008 21:22
Jméno: sandokan
IP: uživatel409
kdyžtak napiš mail a ja ti pošlu fotky jak to tam vypada, když sem to dělal tak sem to dokumentoval
Datum: 24. ledna 2008 21:22
Jméno: sandokan
IP: uživatel409
čus ja sem sundal víko i s vačkou ta vačka je na krytu pridělaná a sundavat ju teda nemusiš na kliku je dana tak aby se neprotačela takovym jakoby tisícihranem ale je to vlastně jen dvouhran... takže jen vyšroubuj šrouby a ono to pude samo
Datum: 24. ledna 2008 21:20
zdar, budes muset tu vacku dat ven,,,jinak dal si to nepamatuji,,pac to uz je dlouho
Datum: 19. září 2006 12:34
 čau Draci,nenapadne někoho z vás příčina poruchy?? Dělal jsem GO motoru na jawě 555 a teď ji za boha nemohu nakopnout: Svíčka je mokrá, vysokonapě´tový kabel kope jak kráva,dával jsem z pojízdného fichtla svíčku,cívku,kabel,fajfku, a nic.Těsnění nové,simeringy nové takže komprese pohoda zkusil jsem ze zoufalství mu dát čuchnout benoš přímo pod svíci a nic?? nenapadá vás něco??? předtím jezdil,ale na hovno protože byla netěsnost mezi kartery a jeden symering na hadry. teď uděláno a NIC!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2015 21:34
Jméno: Honza
IP: uživatel18090
 mám dost podobný problém,akorát že mě to chytne,ale nemá výkon a po přidání plynu se dusí,motor rozhozenej snad pětkrát na půl,pokaždé nové těsnění,trošilinku máznuté silikonem na motory,ze zoufalství jsme koupil vape zapalko,svíčka,kabel i fajfka na jiným vyzkoušená,předtím i kondík,kladívka i celý zápalko vyměněný,karbec několikrát vypranej v benzínu a vyfoukanej kompresorem,vyzkoušenej na jiným fichtlu,vyměněný za jiný,výfuk vyměněný z jinýho fichtla,nová ložiska i gufera,volnoběh drží,výbrus nepomáhá,starší píst a válec nepomáhá,jehla nahoru dolu,trysky povyměňovaný,benzín čerstvý,zoufalost maximální,ještě nikdy se mi to nestalo,nikde to nefouká,nikde to nepřisává,když se za jízdy zmáčkne cucák,tak se to rozjede,ale hladina je seštelovaná a benzín krásně dotéká...fakt nevím,prostě rébus
Datum: 24. května 2015 21:34
Ani na roztlačení nechytá? Já mam takovou zkušenost když rozhodim motor a zase složim tak se mu moc nechce, musí si sednout a pak je to OK
Datum: 19. září 2006 15:58
Nakopnú? znamená,že si ju skúsil aj roztlači??Mne sa to stalo,keď som menil piest.Po desiatich minútach cvičenia so startpákou som sa na to vysral.Hodil som tam jedničku,rozbehol dole dvorom a motor,čuduj sa svete,naskočil v momente,ako som pustil spojku.Neskôr to šlo už nakopnú? bez problémov.Ale keď si ju aj roztláčal,tak tento dotaz ignoruj.
Datum: 19. září 2006 8:11
 Neviete,ako mám odmontova? zadnú kyvnú vidlicu na fichtlovi?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2006 22:11
Jo jo, ta ven nepůjde!!
Datum: 19. září 2006 22:11
Jedině na lisu, nic jinýho ti nepomůže ani pořádně fortelnej argumentátor, ti akorát ohneš rám
Datum: 19. září 2006 16:36
draku, ta ven nepujde pac je tam nalisovana v lisu,,,,ani to nezkousej,,je ztrata casu
Datum: 19. září 2006 12:36
Jméno: šulis
IP: uživatel1
 zdar fikaři mám dotaz dá se to bronzový futro na klice nahradit jehlovym ložiskem aniž bych kupoval novou ojnici a jestli se dá to ložisko samostatně koupit díííííkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2006 17:18
draku to nejde pac jehlove ma vetsi prumet, tudiz i ojnici, bud komplet nebo nic, nebo klasiku
Datum: 18. září 2006 17:18
 Zdar draci mám hodně velkej problém! chtěl bych poradit jestli nevíte co dělat když už mám zapalováni pootočený úplně na kraji a předstih je pořád velkej. kámoš prej říkal že je tam něco v prd.... předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2006 7:18
Jméno: majo
IP: uživatel3
Môže by?.Keď si ju nemazal,tak mohla obrúsi? pertinax na kladivku.Skús tam da? nové.
Datum: 18. září 2006 7:18
odtrh je seřízen, ale napadlo mě jestli to nemuže být že jsem nemazal vačku a že bude problém v kladívku v tý časti jak to nadzvedává
Datum: 17. září 2006 19:52
Možno máš veľký odtrh????
Datum: 17. září 2006 19:18
 Zdar Draci ctěl bych se zeptat jestli nevíte jestli svítila kontrolka dobíjení když to dobíjelo nebo když to nedobíjelo. mám čz 175 typ 450
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2006 21:56
Po zapnutí zapalování kontrolka svítí, po nastartování motoru by měla zhasnout! Nestane-li se tak, nedobíjí to.
Datum: 19. září 2006 21:56
Po zapnutí zapalování kontrolka svítí, po nastartování motoru by měla zhasnout! Nestane-li se tak, nedobíjí to.
Datum: 19. září 2006 21:51
Po zapnutí zapalování kontrolka svítí, po nastartování motoru by měla zhasnout! Nestane-li se tak, nedobíjí to.
Datum: 19. září 2006 21:49
 Cus draci!Tak vcera som to fakt posral.S kamaratom sme sa vecer vozili na mustafovi,isli sme co to dalo,zrazu cesta dolu z hradze tak som tomu ubral potom "lup" a uz nic.dnes som to rozobral a co nevidim zadrety ako hovado(sa zlomila segerovka a uz to bolo).Som sa fakt ako nastval mal som chut hodit ho do Vahu.Ale co uz musim zohnan nove aby sme sa co najskor mohli zase vyvazat
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2006 12:54
Tome to ta pruzinka co ti drzi piest z obidvach stran.tak to za co sa to vytahuje
Datum: 17. září 2006 12:54
Jaka se ti zlomila segrovka???
Datum: 17. září 2006 7:16
Ryhy su tam ako svina-ziadny vybrus ale kupim od kamarata secko nove
Datum: 17. září 2006 0:30
Takže musíš zohna? nový piest,krúžky,piestny čap,segrovky a pozrie?,či nie je na valci ryha.Ak je,treba výbrus.Prípadne keď su na ňom lesklé miesta,treba ich jemne ošmirgľova?.To by malo by?,dúfam,všetko.Keby náhodou nie,opravte ma.
Datum: 16. září 2006 17:40
 Zdravím Draci! Chtěl bych se zeptat majitelů "důmyslného přepínače" kolik má poloh a v který poloze co dělá a ještě jak velkou díru do masky musim udělat? Případně můžete napsat i vaše zkušenosti a spokojenost s ním, myslím že se to bude hodit více fichtlařům. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2006 9:49
diru nemusis vubec zvetsovat, je akorat do ty puvodni, ma tri polohy (klasika: vrci, vrci a sviti, chcipne), akorat musis chvili zkouset, na kterej kontakt co pripojit (ale nejni jich tam zas tak moc...) jinak je good, nemusis nic pajet....
Datum: 10. října 2006 9:49
Jsem rad ze jsem prvni kdo odpovi,,,,moc se omlouvam vsem,,, ja bych mel byt prvni kdo by mel odpovedet na vse ale nejak sem to zkraje hned neosefoval a ted na to porad zapominam. Omlouvam se za: jaka je dira, nevim, pac sem to hned nezmeril. Jaka poloha spina s kterou, nevim pac sem to jeste nepromeril,,,,,jedine vim ze, zastrcim klicek, pootocim jedna a dve,,takze tri polohy. Jak mi zkonci zari kdy mam hafo prace,,, dam se do toho. Jestli se nekdo najde zde pritomnych at prosim da vedet,, at nebrzdim. Urcite se musi nekdo najit,,, pac se jich prodal asi tak 20ks,,, jeste jednou vsem sorac,, sesa
Datum: 15. září 2006 15:07
 Zdravíčko DRACI!Serie ma spojka.Nie že by nefungovala.Práve naopak!Kupil som mustanga s novou spojkou.Už teraz ju mám pritiahnutu na fest.Žiadna vôľa.Lanko mám napnuté na maximum.A predsa.Keď sa zahreje a vypnem spojku,mustang by chcel stále niekde ís?.Najhoršie to je keď preraďujem.Vypnem spojku,uberiem plyn a pri tom motorka reaguje akoby som ani nevypol spojku,dokýn nehodím dvojku alebo trojku.A takisto keď idem dole kopcom len tak s vypnutým motorom a na konci,keď chcem hodi? rýchlos?,vypnem spojku a v prevodovke to neskutočne zaškrípe až stoho bolia uši a trhá mi srdce pri pomyslení,čo sa tam deje.Už ho nechcem takto trápi?.Neviete,čo s tým?Ja som uvažoval,žeby som rozobral spojku a trocha obrúsil lamely s jemným šmirgľom.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2006 21:03
Samozřejmě že nejdřív musíš zkontrolovat to co píše Sesa
Datum: 14. září 2006 21:03
draku rozeber,,bud povolenej spojkovej kos a nebo tycky mas deformovany,,,,,,,,,,
Datum: 14. září 2006 7:27
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
jj přesně tak.Rozebrat a obrousit.
Datum: 14. září 2006 7:18
 Ahoj, scháním spojku, nejlépe pěknou na Staďáka, nemáte někdo náhodou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2006 17:25
draku, budou funglove ve shopu tak za tyden,
Datum: 12. září 2006 17:25
 Seso, šlo by vyzvednout tvoje zboží přímo u tebe ve Velkých pPopovicích?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2006 12:11
slo by to ale musi zavolat na mob a domluvit se,,,pac jsem porad nekde jinde
Datum: 11. září 2006 12:11
 čus Seso, chci se zeptat na co je ten Stop Spínač?? fichtl4ever!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2006 17:56
draku to je snimac brzoveho svetla,,jde o univezalni uchyceni pro vsechny mota
Datum: 10. září 2006 17:56
 Zdar draci kterej je lepsi benzin lit do fichtla Special nebo Natural???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2007 16:56
do škodovky se taky lije speciál ty vole Wiku a k tomu benzínu namíchej speciál s olejem a k němu přilij nenamíchanej natural 95 potahne ti to líp
Datum: 09. října 2007 16:56
Já tam leju normálně naturál a mám 05 a možná ten naturál tahne líp než special.
Datum: 15. listopadu 2006 18:01
JJ olovo je tam kvůli ventilům a pionýr ventily nemá.Ta zelená sračka by se měla lejt do škodovky.Tak by se ty sedla mohly opálit ale fichtlovi to nic neudělá
Datum: 12. září 2006 20:00
U dvoutaktu je to jedno jestli je olovnatej nebo ne, tam stejně přilejváš olej do benzínu takže nezadřeš, to je důležitý u čtyřtaktů kde to olovo maže sedla ventylů
Datum: 12. září 2006 16:17
Až tak jedno to zase není, v papírech (návodu) je napsanej olovnatej, tzn. special, jinak do toho naturalu musíš lejt takový zelený sračky(přídavné olovo) olovo je totiž jakýsi mazivo proti tomu abys to hned nezadřel.
Datum: 12. září 2006 15:36
Já to zkoušel a rozdíl jsem nepoznal.Nejlíp bude když si od každýho koupíš litr a zkusíš si to sám
Datum: 11. září 2006 20:48
Takže se da ježdat aj na Natural,Jo ja sem slyšel že když se treba dal pul specialu a pul naturalu 2,5 a 2,5 žeprej to jede líp???
Datum: 11. září 2006 19:38
dokud je k mani special tak lej special,,,je to gut
Datum: 11. září 2006 12:13
Je to jedno,rozdíl nepoznáš.Ten motor je stavěnej myslím že na 88 oktanů a speciál má 91 takže v poho.
Datum: 10. září 2006 21:15
 M8m na motokáře motor z 05ky! když sem měnil olej tak mi nešel vyšroubovat měrnej šroubek a tak sem tam toho nalil oc!! po chvilce se mi zasekla spojka a nešla! vyla pořád v záběru!nemůžu to ani nastartovat! lamely sem rozebral a dal tam nový i korky! ale teď se mi zas ta spojka nechce dostat do záběru!! nevíte co stím je? a když tak tak napište! Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2006 12:14
draku a ten merny sroubek neni nahdou velky?
Datum: 11. září 2006 12:14
Jméno: vašon
IP: uživatel1
 nevíte čím to je když jedu a něco lupe v motoru čím rychleji jedu tím rychleji to lupe i když třeba fichtla jenom tlačím tak v tom lupe.Mužou to být ložiska???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2006 20:08
Já bych to vyděl na dost vyčochtanou převodovku nebo volnej prim řetěz.Ale spíš tu převodovku.Kamarádovy to tam taky klepe a nic si z toho nedělá.Zatím jezdí a v zimě prostě rozpůlíme a střeva vyměníme no.
Datum: 12. září 2006 20:08
Jméno: vašon
IP: uživatel87
nao a taky když tlačím dozadu tak se to sekne vždycky a nejde dál.a musím šlápnout na start páku a pak to povolí
Datum: 11. září 2006 19:34
Jméno: Petr
IP: uživatel88
Bud ti ulitla segrovka ze spojky a loupe ti pruzinka o dekl nebo mas vytahanej retez. To dela moje CZ,kdyz ji tlacim dozadu.
Datum: 11. září 2006 16:21
Jméno: Toňas
IP: uživatel89
Já bejt tebou tak ten motor vyndám a rozpůlim,určitě to bude vidět a když to budeš mít rozdělaný tak bych vyměnil ložiska i gufera,zas to dýl vydrží
Datum: 09. září 2006 21:21
Jméno: vašon
IP: uživatel87
lupe to pravidelně i když je vyplý motor(jen když jedu nebo tlačím).Na neutral to slaběji lupe ale když zařadím na jedničku tak to zesílí.Myslel jsem že to bude ozubeným kolečkem na řetaz 12ctkou ale vyměnil jsem ji za 13ctku a lupalo to stejně.
Datum: 09. září 2006 20:31
Keď to lupe na ľavej strane,môže to by? primárna re?az.A mne to lupalo raz aj na pravej strane.Dal som dolu kryt a videl som povolený príchyt statora.Dotiahol som a bolo.
Datum: 09. září 2006 20:30
Jméno: Toňas
IP: uživatel89
Jak jako lupe?popiš to víc.....
Datum: 09. září 2006 19:57
 Nazdarek!Mam taky problem,ostala mi visiet 1 a nejde ani hore ani dole.Rozpolil som motor,ale nic podozrive som nespozoroval.Prosim vas poradte mi co s tym mam spravit aby to bolo take ako predtym.diky za navrhy
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2006 18:42
Jméno: Vojta
IP: uživatel39
Cau Draku, to sem zazil uz na dvou fichtlech....... na jednom to byla praskla pruzinka v zasouvacim mechanismu, nebo jak se ten nesmysl jmenuje... kdyz rozpulis motor, tak to je v prevodovce nahore a vede k tomu tycka od radici paky........ a podruhy sem na tom mechanismu okem nic nevidel, ale asi byly nejak pokurveny zuby v ty radici kulise, tak sem to vymenil za jiny [starsi] a fichtl beha dal.....
Datum: 13. září 2006 18:42
Jméno: šulis
IP: uživatel1
 hele na ten čtyrkval na fíka stačí jen segment ze 175ccm nebo i kolecka???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2006 22:27
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Kolečka hřídele a hlavně nechat odlejt nový kartery a to ti nikdo neudělá a nebo to zeplatíš!!!
Datum: 08. září 2006 22:27
|



|