Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Draaaaaak
IP: uživatel1
 Zdarec draci, chtel bych se zeptat kolik muze priblizne stat v servisu vymena vsech gufer, pisnich krouzku, tesneni pod valec a mezi kartery??? Vsechno mam nakoupene jen to vymenit. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2006 20:54
Kolik to stojí v servisu to nevím, ale to si myslím že by byly vyhozený prachy. Jestli si trochu věříš a máš trochu zkušenosti tak to dáš do kupy během 1-2 hodin
Datum: 23. října 2006 20:54
 Zdar borci tak uz to mam za sebou vcera sem dodelal autoskolu a uz bubu jezdit konecne legal to je supr!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2006 19:08
JO a Ja jel jen 30 na mini moky to je ten malej moped co mel wiku,,,,a bylo to ale to bylo 1998
Datum: 24. října 2006 19:08
na suzuki marauder 250-je to chopřik ale stacil na to!
Datum: 22. října 2006 14:36
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
No vidíš,já jdu 8.11 psát test. Na čem jsi jezdil jízdy?
Datum: 22. října 2006 13:56
 Cau draci,mel jsem nehodu a rozbil jsem predni svetlomet,ale total nemate nekdo na prodej?Jo zapomel jsem napsat ze je to na Pionyra.Nemuzu ho nikde sehnat prosim prosim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2006 12:51
Jméno: lukas-crosař
IP: uživatel308
já to mám celý
Datum: 03. prosince 2006 12:51
No stačilo by sklo,ale kdy byl cely tak bych byl radsi ja uz mam tu parabolu spatnou je dost oloupana.
Datum: 23. října 2006 10:17
a co presne potrebujes jenom kryt nebo jeste neco jineho
Datum: 21. října 2006 9:27
a co presne potrebujes jenom kryt nebo jeste neco jineho
Datum: 21. října 2006 9:27
 Zdar jawari.Potreboval bych sehnat planek na vyrobu motokary kdo ma tak az mi ho posle na email dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2006 20:28
dachl  resne tak nejako som to myslel.
Datum: 18. října 2006 20:28
tak jako , měl by ses inspirovat sám sebou a udělat jí tak jak uznáš za vhodný dělat to podle plánu je asi blby normáoně podle sebe ne ?
Datum: 18. října 2006 19:02
Ja som teda motokaru robil.Bola so stareho fichtla.A nepotreboval som ziadny plan.Vsetko som vymyslel sam.Nevravim,ze som sa neinspiroval motokarami-origo,ale vsetko som rezal,meral zvaral sam.A ako som pisal.Ziadny plan som ku tomu nepotreboval.akurat som si s metrom naznacil,ze aka ma byt dlha a siroka.
Datum: 17. října 2006 20:56
 zdar chlapi mam problem z jawou 250-353 mam tam karbec z jawy 350 ,2926 SBD-17b ihla je na prvom zareze z vrchu , tesnenie nove ,a motor je stale zachlastany,ked ho nakopnem tak chvilu ide normalne par razy pridam a motor zacne mat tazky chod zacne strasne dymit z vyfuku zacne prskat nespaleny benzin a steka aj po vyfukovych kolenach.prosim poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2008 0:48
Jméno: masta
IP: uživatel1682
zkus spustit jehlu jestli ju mas na 1 zarezu ze spodu nebo ti pak netesni jehla plovakove komory tim se to treba chlasta
Datum: 19. ledna 2008 0:48
Jméno: pepo
IP: uživatel25
to bude asi vyskoceny plavak s uzatvaracieho otvoru
Datum: 16. října 2006 17:02
 Zdar draci pořřeboval bych poradit muj fichtl když je studenej tak nechytá a když roztalčuju tak chytne ale motor de jen ve vyskokých otáčkách jakmile se to dostane níž tak to chcípne prosim nevíte co stim ??? jo a nejde nakopávat pls poradte někdo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2006 21:22
Jméno: Roman
IP: uživatel26
Me to taky dela, aspon je prdel pri roztlacovani  . Az se motor zahreje tak to vali v poho. a na volnobeh uz nezhasne.
Datum: 16. října 2006 21:22
Jméno: Roman
IP: uživatel26
Me to taky dela, aspon je prdel pri roztlacovani  . Az se motor zahreje tak to vali v poho. a na volnobeh uz nezhasne.
Datum: 16. října 2006 21:20
Tak,tak.Je to falosny vzduch.Mne to robil netesny karburator.Dotiahol som poriadne tie sruby,co ho drzia na hlave a mal som po problemoch.
Datum: 16. října 2006 15:05
Nevím to jistě, ale asi ti to někde saje falešnej vzduch (nětěsnost karburátoru) nebo špatně nastavenej volnoběh.
Datum: 16. října 2006 14:35
 zdarec chlapáci prosim o radu mam cz 125/516 tak před dvouma mnesicema mi zacla vyskakovat dvojka ale jen pri vysich točkach jakmile sem ubral tak tam zas skočila a naopak ted uz se přidaly i par zbylych kvaltu dneska sem to rozpulil a vse ok nic vojebanyho zadne vule tak sem stoho kokot .ale nikdy sem nerozebiral zadne moto a cizu mam sotva pul roku tak jesli by se nasel nekdo kdo by poradil dik dik potrebulu se este do zimy svest dyt to znate ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2006 20:19
to bude ohnutej segment co pojunuje vidličkama
Datum: 26. listopadu 2006 20:19
Jednu 125 jsem viděl měl ji kámoš bud to si nech seřídit předstih takovým měřítkem vypadáto jako skládací nůž.A ještě jeden nápad zkontroluj takovou tu věcičku jak vede od svíčky od toho drátu vypadáto jako druhá svíčka když rozděláš kryt tak v tý věčicce je takovej nejtek a jestli nevypadává a hodně se nevysunuje tak si budeš muset koupit jinou tu věcičky.A ještě ti poradím ta věcička se nachází nad magnetem.
Datum: 15. listopadu 2006 18:12
Jméno: jawař
IP: uživatel28
Datum: 15. října 2006 20:30
 Zdar draci mam takovej dotaz nevíte jestli se dá jeste někde kupit původni Jawácká barva??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2006 19:15
konyk3  ošli  můj mail je cezet.175@seznam.cz pošli vše co máš dik
Datum: 16. října 2006 19:15
v baumaxe ja som tam kúpil barvu chlape to bola jak jawacka červená nasrekaš so vzduchovou alebo elektrickou pištolou schne tak približne 3 dni ale výsledok je uuuplne super ani lak nemusiš dáva? len natrie? tempo pastou ale až za týždeň ak chceš fotku motorky alebo celu dokumentaciu ako som ju prerabal a robil nastrek tak napiš a ja pošlem
Datum: 16. října 2006 18:16
v baumaxe ja som tam kúpil barvu chlape to bola jak jawacka červená nasrekaš so vzduchovou alebo elektrickou pištolou schne tak približne 3 dni ale výsledok je uuuplne super ani lak nemusiš dáva? len natrie? tempo pastou ale až za týždeň ak chceš fotku motorky alebo celu dokumentaciu ako som ju prerabal a robil nastrek tak napiš a ja pošlem
Datum: 16. října 2006 18:13
8850 je české značení,ral je jiný
Datum: 15. října 2006 20:41
Jméno: Toňas
IP: uživatel28
no jestli koupit to nevim,ale namíchat určitě.Rozlešti třeba na blatníku kousek laku a dones jim to tam ,jinak červená origo je RAL 8850......
Datum: 15. října 2006 20:36
 Co je konstrukcni rychlost? Ve vyhlasce je ze od 15cti se muze jezdit na motocyklech s konstrukcni rychlosti max. 45 km/h, pritom v technicaku neni napsana konstrukcni rychlost ale maximalni. Tak nevim. Myslim si ze konstrukcni rychlost by mela byt rychlost pri ktere ma motockyl uvedenou spotrebu a kdyz jedete s normalnim fikem 65 tak vam rozhodne 2,3 l/100km zrat nebude... Jak to s tim teda je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2007 21:28
zdarec. konstrukcni rychlost do 45km/h ma jen babetta a skutry. v patnacti ridicak nedelej, pockej si rok - az ti bude sestnact, tak budes moct jezdit az do 125ccm.
Datum: 24. února 2007 21:28
Konstrukční rychlost je maximální rychlost která je možná vzhledem ke konstrukci vozidla. V technickém průkazu se udává jako maximální rychlost.
Datum: 15. října 2006 9:28
 Zdarec draci, Tak závody který se pořádaj už tuto sobotu sou za dveřmi. Na stránce http://www.jawa-cross.ic.cz je mapa jak dorazit a obrazek. Tak se jukněte a kdo se zučastní tak napište
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2006 15:07
draku nejake foto?,,dik
Datum: 15. října 2006 15:07
Tak sem se umístil na 24.místě ze 45 závodníku.Ale byla aspon sranda .Na přís?í závody se musim lip vyzbrojit.
Datum: 14. října 2006 18:27
 Co je to ten radis????A jak se vymezí ta převodová vůle???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2006 23:47
To je škoda odpovědi, vlastně ani nevím na co!
Datum: 14. října 2006 23:47
 Draci mam taky isty problem,ako predomnou veslic.Stator mam uz pootoceny celkom na kraji a predstih mam stale velky.Teraz som menil kladivko aj kontakt.Prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2006 11:54
Uz je to v pohode.Menil som cely stator kvoli tomu koliku,co je na nom kladivko.Bol krivy.Potom som to uz normalne nastavil.Ale nemyslim,ze to bolo statorom.Asi bol zaseknuty alebo co.No hlavne ze to teraz fachčí.
Datum: 14. října 2006 11:54
Zdar tady veslic, ten problém jsem ještě nevyřešil, ale když jsem četl o tý vačce tak mýsto nový mě spíš napadlo, že mi tam chybí klínek a vačka se mírně pootočila, zatím jsem se nedíval jestli to tak je, ale co njdříve se podívám a napíšu. Veslic
Datum: 11. října 2006 20:58
Vačka ostala stara.Totiz neviem povolit tu srubu,co ju tam drži.
Datum: 11. října 2006 20:45
Co třeba zkusit jinou vačku? pokud jsi dával novou je možný že má trošku jinej tvar.
Datum: 11. října 2006 20:40
 Zdar draci mam takovej dotaz ja mam ulomenej kousek pístu tam jak je tev vákrojek tak ten rožek..Tak se chcu zeptat jestli to něčemu vadí?????diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2006 20:43
Mno mohlo by to mít vliv na to že píst nebude vyvážený a bude u jedný strany válce dřít trošku víc než u druhý.
Datum: 11. října 2006 20:43
Ja sem chtel vědet jestli se treba nezmení výkon nebo neco takovýho??
Datum: 11. října 2006 15:48
Já to mám taky olámaný a jezdím
Datum: 10. října 2006 21:04
 Čest mám problém začínám s pinckem(mustang) ale už se mi 2* stalo že jsem tam po startu dal jedničku ale jak by tam furt fičel volnoběh a když jsem si myslel že mi to rychlost vyhodilo nebo že jsem nezařadil tak že ji tam buchnu znova ale nešla prostě jsem na ni byl ale jela jako volnoběh  jo a ještě vím že to nepatří k fichtlům ale uvažuju že pak koupím nějakou crossku pls poradte jsem mensi postavy (je mi teprve 15) ale vsechny crossky jsou strašně vysoké poraďte všechny názory beru díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2006 8:29
Musíš to rozpůlit, já osobně to vidim na vylágrovanej řadící segment...
Datum: 12. října 2006 8:29
Datum: 11. října 2006 15:05
Každopádně nejspíš budeš muset rozpůlit motor a zjistit jak to vypadá zevnitř.
Datum: 10. října 2006 21:16
To bude pravdepodobne očesane kolečko.Alebo ma hriadel volu do stran.
Datum: 10. října 2006 19:59
 Někde jsem četl o něčem co se dává mezi válec a hrdlo karburátoru. Měl by to být jednosměrnej ventil aby se palivo nevracelo nahoru myslíte že to jde někde koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2006 20:26
Jméno: šulis
IP: uživatel32
asi mas namysli klapku dava se mezi valec a hrdlo je pak lepsi plneni valce a smes se nevraci do karbecu a i mirne to zvysi vykon mrkni na http://www.sweb.cz/firesnek
Datum: 10. října 2006 20:26
Jméno: šulis
IP: uživatel32
asi mas namysli klapku dava se mezi valec a hrdlo je pak lepsi plneni valce a smes se nevraci do karbecu a i mirne to zvysi vykon mrkni na http://www.sweb.cz/firesnek
Datum: 10. října 2006 20:25
 Čus, jak mám zprovoznit tachometr když tam všechno mám(lanko,atd...)??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2006 17:23
ja mel stejy problem, nejdriv byly vypadly ty dva kolicky na rozete co unasej nahon tacha, a kdyz sem tam nacpal novy, tak se pro zmenu obrousil snek nahonu...asi se na to vykaslu a dam tam digi...
Datum: 10. října 2006 17:23
Tak jeden koniec lanka,mal by byt kovovy,zasunies a nasrubujes do tej zahadnej veci(nahonu tachometra) na rozete a druhy,plastovy,zasunieš a našrubuješ na tachometer.Mne to tak funguje.
Datum: 10. října 2006 16:36
 custe dracii, muzete mi poradit? uz se to tu urcite resilo, ale sem linej browsit, tak radsi votravuju: jak by se dala do fichtla 05 nabastlit koncova svitilna z LEDek? Napeti dost kolisa, to by se prece tem diodam nelibilo, ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2006 21:26
Přesvědčí ho usměrňovačem.Ale na zadní světlo z ledek to není potřeba.Tady http://www.jawari.borec.net/indexia.html je návod na zadní světlo na 250.To samí by mělo fachčit i na fíka.Já to taky budu dělat už jsem si i koupil ledky jen to vyrobit.
Datum: 10. října 2006 21:26
Přesvědčí ho usměrňovačem.Ale na zadní světlo z ledek to není potřeba.Tady http://www.jawari.borec.net/indexia.html je návod na zadní světlo na 250.To samí by mělo fachčit i na fíka.Já to taky budu dělat už jsem si i koupil ledky jen to vyrobit.
Datum: 10. října 2006 21:23
...tak jinak: myslel sem tam naprat predni blikacku z kola, ta je na 3 voltaky, ale jak se da presvedcit proud, aby prestal bejt stridavej... (???)
Datum: 10. října 2006 11:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel1
 Čau a dík za odpověď, ale já bych potřeboval vědět pokud možno jaký to byl přesný typ 634ky ze Slunce, seno, jahody
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2006 20:03
Posledni typ byl 634-7 ale jestli to je ono to fakt nevim
Datum: 10. října 2006 20:03
nechci kecat, ale myslim ze ke to 634.05, proste ten posledni typ
Datum: 10. října 2006 12:54
draku,,mas obrazek,,,, reknu ti ale nejak si ji nemohu vybavit
Datum: 10. října 2006 12:09
Jméno: andy.02
IP: uživatel1
 Zdarec potřebuju poradit Jak mám vyměnit ty korkové vložky ve spojce .Dá se na tom něco zku.... , zvládnu to sám nebo to dát radši odborníkovi. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2006 16:41
Jméno: andy.02
IP: uživatel11
Dík. Snad to zvládnu
Datum: 10. října 2006 16:41
Není to tak hrozný, kup korky, namoč je do vařící vody nech je chvili namočený,oni změknou. Pak je namačkej do lamel, dej mezi 2 destičky a stáhni rozumnou silou ve svěráku. Druhý den vyndáš, položíš na rovnou plochu smirek a začneš brousit z obou stran.Není to nic světoborného. Fakt to není problém. Nejhorší je to při montáži,když tam dáváš perka a segerovky. Ale není to fakt nic nezvladnutelného. Pokud bys náhodou byl z chrudimska tak není problém ti to udělat.
Datum: 10. října 2006 16:36
Draku je to mazec,,,pokud nejsi manualne na tom dobre tak to prenech odobr,,Jinak nejvetsi prace je stim to zabrosit o smirgl
Datum: 10. října 2006 12:12
 Na vědomost se dává že zde http://wiku.ic.cz/navody/skladani.htm jsem sesmolil návod pro skládání motoru na fíka.Kdo má zájem nech? ho využije ku svému prospěchu. Jestli tam někdo chce něco doplnit či opravit tak mi písněte
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2006 21:33
Fotky budou.V pátek by měl dorazit kámoš s novou klikovkou a válcem tak to budu skládat a dodám i fotky.Silikon , pokud myslíš ten od tebe , jsem ještě na motoru nezkoušel.To právě vyzkouším až bude ta klika.
Datum: 10. října 2006 21:33
no super,,, a fotky budou,,,jaky je ten silikon??
Datum: 10. října 2006 12:07
|



|