česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2592  2593  2594  2595  2596  2597  2598  2599  2600  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jak ředíte fichtla? Já 1:40 a v jakym poměru mu to nejvíc chutná? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2006 9:20
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel186    
Já jedu jedině na MT2 já ne něj nedám dopustit
 
 
Datum: 20. května 2006 9:20
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel189    
já ho ředím 1:33 na benzínce mi ale dali lahev m2t že prej to je do pěti litrů a bylo to jen do tří takže jsem to měl naředěný málo ale neprotestoval proti tomu nějak.
 
 
Datum: 19. května 2006 23:20
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Snad se nesnažíš naznačovat, že naleštěnej vyblejskanej výfukovej systém je horší než zapchatej černym xindlem? Jediná obhajoba xindlu v laufu je ten, že ucpe díry, který třeba vyreznou, ale myslim, že to tehdy počítaly na čistej kov a tak by to taky mělo bejt, na to bych vsadil levou kouli.
 
 
Datum: 18. května 2006 22:42
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draci je Vám jasný, že nějaký ten karbon tam musí být
 
 
Datum: 18. května 2006 21:26
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
urvanej: jj díky :-) ... Ondra Vondrák: M2t je levný a fichtlovy stačí ale máš po něm zasranej vejfuk a motor karbonem.Mogul TSF je jen o maličko dražší,líp maže,a nedělá tolik karbonu.
 
 
Datum: 18. května 2006 20:07
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vondro> Já m2t a ostatní mogul TSF.
 
 
Datum: 18. května 2006 18:18
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Tak teda jakej olej doporucujete? (uzivatel m2t urcite doporuci olej m2)
 
 
Datum: 18. května 2006 18:05
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Sem se trochu uklik, tak to máš v hlavnim chatu.
 
 
Datum: 18. května 2006 17:08
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Urvanej: kolik stojí litr TSFka ?
 
 
Datum: 18. května 2006 15:40
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Jak už bylo řečeno výše, záleží na oleji. Vy co používáte m2t si zkuste koupit malý množství TSFka a uvidíte rozdíl, zpátky už se nevrátíte, nezasírá motor, nekouří a hlavně i maže :-))
 
 
Datum: 18. května 2006 13:54
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mlha je tajemná
 
 
Datum: 18. května 2006 12:26
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mlhu mám rád.
 
 
Datum: 18. května 2006 9:37
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já tedy 1:50 mogul TSF, ten to jistí,,,vše ok
 
 
Datum: 17. května 2006 20:48
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Já taky 1:33 a olej M2t . To je pak za mnou nádhěrná mlha :-)
 
 
Datum: 17. května 2006 19:29
 
 
 
 
Jméno: Monty      E-mail:      IP: uživatel13    
no jak mu to nejvic chutna presne nevim pac kazdy ma jiny recept se kterym je spokojeny ale ja osobne pouzivam radsi 1:33 jistota je jistota
 
 
Datum: 17. května 2006 18:22
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar borci! Mám u mustanga hnutý sedadlo i s blatňasem a kostrou na sedlo, ale kolo je jak má být. Doslech sem se, že to bude tlumičema, ale potřebuju slyšet názor ňákýho fichtlaře. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2006 16:06
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Mužeš mít jeden teleskom delší než druhej a pak ti to pude všechno šejdrem.
 
 
Datum: 17. května 2006 16:06
 
 
 
 
Jméno: JARIN      IP: uživatel1    
Zdar draci,potřebuju poradit jak vyměnit primár řetež,je totiž vytahanej a vybrušuje mi víko.Nevím jak to sundat,na pařezoj to má spojku jako normoš žetěz,ale tady nee,mám 20tku díky......... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2006 15:44
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Sesa: u mě jsi nezapoměl. A je taky dobrý dávat bycha aby ti to nestřelilo do oka . Já mám brejle takže v poho ale ostatní....
 
 
Datum: 18. května 2006 15:44
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nebojte draci Já to jistím, ke každé objednávce kde jsou segrovky automaticky přihodím jednu či dvě gratis, vím o čem to je. Vždycky mě to vytočilo, když mě segrovka vystřelila do trávy, kdy jsem to vždy po půl hodině vzdal a čekal sem, až ji seženu
 
 
Datum: 17. května 2006 20:45
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
to nesmí vylítnout :-)) já ztratim průměrně 1,5 segrovky na 2 motory, ale většinou při rozdělávání když se záhadnym způsobem ztratěj z hadru do kterýho to chytám
 
 
Datum: 17. května 2006 16:38
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
vyspu: jde to v jednom,ale když to vyklouzne tak lítaj segrovky a pružinky po celý dílně
 
 
Datum: 17. května 2006 15:11
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
m2t>až uděláš víc motorů tak zjistíš že to de v pohodě v jednom, jenom na to musíš mit patent
 
 
Datum: 17. května 2006 14:40
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
já to zvládl sám
 
 
Datum: 17. května 2006 14:33
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Větší práce než to rozebrat, je nandat to zpět, tohle sem dělal nedávno ve dvou, protoze sou tam ty blbý pružiny, který musí jeden člověk zmáčknout a druhej zajistit.
 
 
Datum: 17. května 2006 6:46
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
musíš rozebrat spojku a sundat lamely
 
 
Datum: 16. května 2006 21:42
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ten postup je stejný pro pařeza a 20, jen 20 ma o jednu laml navíc a řetěz vetčí
 
 
Datum: 16. května 2006 21:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1    
Čau draci chtěl jsem se zeptat jesti se někomu doma neválí přebytečná NÁDRŽ na 21 na laku nezáleží hlavně aby neprosakovala díííííík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2007 9:57
 
 
 
 
Jméno: rado      E-mail:      IP: uživatel562    
no taky mám sem ale z opavy tak jak vždycky říkám co teď s tím
 
 
Datum: 02. března 2007 9:57
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.jawamania.info /burza/inzeráty číslo 2751
 
 
Datum: 17. května 2006 13:29
 
 
 
 
Jméno: Jerry      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdarec lidi scháním dva dekly.Na fichtla , ale na 21 potřeboval bych horní a dolní ple chovej dekl jak krejou filtr karburátor atd. tak ty plechy jestli je někdo máte tak se mě ozvěte dík moc!!! a mnoho dalších ujetejch metrů na fíkovi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2006 13:25
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
http://www.jawamania.info /burza/inzeráty číslo 2751 a 2755 .
 
 
Datum: 17. května 2006 13:25
 
 
 
 
Jméno: Fuzo      E-mail:      IP: uživatel191    
Čau Jerry, mám oba - v perfektním stavu i s držákem na kostru. Ale bydlím u Brna. Když bude zájem, ozvi se.
 
 
Datum: 17. května 2006 9:30
 
 
 
 
Jméno: superman35      E-mail:      IP: uživatel1    
Ludia,neuverite jak som vyriesil to co som tu par clankov dozadu pisal.Som zadrel lozisko na kluke na jednorychlostke,a ten poje..ny patent sa ani rozobrat neda.Som z otvoru kam ide hlava namazal to ložisko VD-čkom a rozchodil to a ono to funguje,som ušetril.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2006 13:47
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
No skoro spíš jen oddálil opakování, tak zatimco ti to lítá, tak slov někde způsob na rozebrání, ale standardní pravodlo je, pokud něco nejde, máš přece vždycky větší kladivo ne?
 
 
Datum: 18. května 2006 13:47
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A? to frččččččččččíí
 
 
Datum: 16. května 2006 8:36
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
No vidíš draku,tak a? to znova nezadřeš :-))
 
 
Datum: 15. května 2006 21:50
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk Minář      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar lidi potřebuju matku na řidítka a v mototechně to neni k sehnání neválí se to někomu doma???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2006 23:16
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok, hlavně to přiš do vzkazu, pošlu to hned v pondělí
 
 
Datum: 17. května 2006 23:16
 
 
 
 
Jméno: zdenek      E-mail:      IP: uživatel193    
dík seso ve čtvrtek si něco objednám a připomenu ti to
 
 
Datum: 16. května 2006 21:02
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mam starou, nová není. Jestli budeš objednávat, tak mě na to upozorní, přihodím o jednu matku na víc
 
 
Datum: 16. května 2006 8:34
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel1    
Neválí se někomu doma nepotřebný rozbytý tachometr? (jde mi pouze o ten budík ne mechanismus tacháče) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2006 9:08
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Sklíčko vyměnim. Až budu obšdnávat tak mi to tam pleas přihoď.
 
 
Datum: 16. května 2006 9:08
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jeden mam, rámeček je promáčklej a sklíčko dost poškrab a nebo rozbyté? asi nemáš zájem
 
 
Datum: 16. května 2006 8:32
 
 
 
 
Jméno: schyzo      E-mail:      IP: uživatel1    
sefiku, kolik si uctujes postavny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2006 21:30
 
 
 
 
Jméno: schyzo      IP: uživatel33    
neeni treba se omlouvat - furt lepsi nez kdybych pro to musel sam...
 
 
Datum: 15. května 2006 21:30
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
soráč lidi ale je to opravdu 100Kč
 
 
Datum: 15. května 2006 9:26
 
 
 
 
Jméno: schyzo      IP: uživatel33    
dik
 
 
Datum: 14. května 2006 21:29
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Když jsem si objednával já tak poštovné+balné = 100kč.
 
 
Datum: 14. května 2006 21:19
 
 
 
 
Jméno: flimr      E-mail:      IP: uživatel1    
Nazdar lidi mam dotaz!! dnes jsem si slouzil svou 350 mel jsem rozpuleny motor a nejak nejede!! se je na svem miste jak ma byt ale proste nechce chytnout prosim poradte!!! predem DIK!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2006 20:23
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co gufero na klice, tam kde je dynamo, je gut? A co hrdlo karbece tam kde je hadička, na to se vždy zapomene
 
 
Datum: 16. května 2006 20:23
 
 
 
 
Jméno: flimr      E-mail:      IP: uživatel198    
predstih a odtrh mam slazeny dobre karbec je cisty jak perinka a stale nic!! jo a zapomel jsem dodat ona sem tam chytne tak na 10 vterin ale nechce se dostat do otacek a pak chcipne!!
 
 
Datum: 16. května 2006 17:22
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Zkus komplet vyčistit a profoukat karbec.A seřiď předstih.
 
 
Datum: 16. května 2006 14:14
 
 
 
 
Jméno: flimr      E-mail:      IP: uživatel198    
jiskra lita, vsecko fici roztlacit to ale nejde ani tuk!!! sem tam kdyz se to snazim nakopnout tak na dve vtreinky chytne a zase chcipne uz se v tom kopu druhej den a zacina mi z toho jebat
 
 
Datum: 15. května 2006 20:05
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku, popiš to více, hází jiskru, máš mokrou svíčku atd...,
 
 
Datum: 15. května 2006 9:25
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Zkus to roztlačit
 
 
Datum: 14. května 2006 20:37
 
 
 
 
Jméno: Lada      E-mail:      IP: uživatel1    
Potřebuji koupit misku těsnícího kroužku do předního kola, myslím, že v originále je miska spodní a horní (musí do sebe zapadat) máš oba rozměry ? Dále máš v nabídce kompletní rozetu máš u ní věnec levnější nebo dražší ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2006 9:19
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ty kroužky co mam ve shopu jsou k ničemu, jsou totiž na Babettu,,,soráč, již jsou stažený, pokusím se je objednat. Na kompletní rozetě je samo sebou věnec draží, jinak bych do toho ani nešel. Ta levnější verze věnce je pro draky co na tom vůbec nic nenajezdí.
 
 
Datum: 15. května 2006 9:19
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel1    
JAká vylepšení má přepínač důmyslný oproti normálnímu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2006 9:14
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a hlavně klíček bez kterého neotočíš a neujede s tím zloděj, tedy pokud se nedostane ke kabelům ale to mu zabere více času než pootočí páčku co je na masce
 
 
Datum: 15. května 2006 9:14
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Důmyslný je v tom, že proti originálu má konektorový kontakty místo letovacích a je hlavně na klíček.
 
 
Datum: 14. května 2006 18:13
 
 
 
 
Jméno: JARDA BĚLOCH      E-mail:      IP: uživatel1    
ZDAREC BORCI, chtel jsem se zeptat na váš názor ohledne elektřiny.Mám JAWU - 50 typ MUSTANG, nejde mi vůbec ji nakopnout, pouze roztlačit, ale roztlačení jde uplně poho, to mi chytne pomalu v chůzi.Už sem vyměnil svýčku, kondenzátor, kladívka, všechny dratky k elektřině.Tak jsem se chtěl zeptat, jestli někdo neví proč mi nechytá díky nakopávání, ale pouze chytá s roztlačením, předem dík BORCI!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2006 9:10
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A nebo, máš malou jiskru,,,,zkus vyndat svíčku a s ?uknou mezeru na kontaktu svíčky, napolovic. Pokud chytne tak je to cívka v zapalování (pokud to chytne, tak na tu malou mezeru na svíčce nejezdi!!)
 
 
Datum: 15. května 2006 9:10
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Tak tak, vylámaný nebo očesaný zoubky na tom segmentu. Pozná
 
 
Datum: 14. května 2006 17:59
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Třeba máš sjetý zuby ze segmentu startování, projeví se to tak že kdy nakopáváš tak neni záběr protočí se to.
 
 
Datum: 14. května 2006 14:34
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Třeba při nakopávání kopeš pomalu
 
 
Datum: 14. května 2006 11:46
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jak se vyplétá kolo na fíka, jestli je nějakej postup nebo fígl a tak podobně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2006 16:29
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel167    
Taky jsem se s tím včera poprvé potýkal, ale docela to šlo. Nejdříve musíš vyplést všechny horní dráty z jedné strany bubnu, jakmile dáš drát tak hned na několik závitů natoč nypl. Potom dávej spodní dráty a zase s natočením nyplu. To samé z druhé strany bubnu, jenom si musíš při vyplétání spodních drátů uvolnit při překřížení již původně instalovaný drát z druhé strany bubnu, které překáží. Nakonec jsem všechny nyple o stejnou délku zašrouboval a začal centrovat (to popisovat nebudu to ti poradí většina cyklistů) Vyplétání docele šlo, ale časově náročnější bylo centrování
 
 
Datum: 14. května 2006 16:29
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar draci potřeboval bych píchnout jezdil jsem na fekálovi a pořád to v něm nějak chrastilo jako kdyby padali šrouby na plech tak jsem to rozebral. Sundal jsem hlavu s válcem a ůplně vymlácený. Píst se klepal celej do stran tak jsem ho sundal a to pouzdro co je nahoře v ojnici u pístu se v tom protáčelo a klepalo jako svině no tak myslim že budu muset koupit asi nový ale jde o to že ten čep na pístu má 14,1 a pouzdro 14 tak nevim co s tim udělám protože to tam asi nenarvu nemáte někdo podrobnej popis jak se to opraví. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2006 8:30
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To se někdo ma, když je pod profi dohledm?
 
 
Datum: 16. května 2006 8:30
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
No to víš táta nástrojař.Tak do toho musím vidět.:-)
 
 
Datum: 15. května 2006 14:29
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
wiku máš recht, nějak se fakt zdokonaluješ
 
 
Datum: 15. května 2006 9:12
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Hele seso neříká se výstružník? Já nevím třeba každej myslíme něco jinýho ale soustružník je podlě mě ten člověk co pracuje se soustruhem.
 
 
Datum: 14. května 2006 21:11
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Taky jestli si na to jezdil dlouho, tak můžeš tu díru v pístu mít vymlácenou do oválu a to by asi chtělo novej píst, nebo to může sebou vzít i očko na ojnici a musel bys je měnit celou.
 
 
Datum: 14. května 2006 18:03
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku kdyz koupis nove pouzdro na horu ojnice. Tak stejne to pouzdro musis soustruznikem projet, proto ze je velkeho prumeru. Prodava se to schvalne velke aby si to mohl kazdy poupravit dle potreby..
 
 
Datum: 13. května 2006 17:09
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel1    
Tak co SESA a KUNKA ?Kdo z vás chce ten motor.Kunka mi včera nabídl 500 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2006 9:06
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
wiku, Já ti napíšu mail
 
 
Datum: 15. května 2006 9:06
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Já ten motor potřebuju prodat abych tady mohl nakupovat ... a jezdit
 
 
Datum: 14. května 2006 21:14
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Kunka: rozmisli to dobře!!! Sesa: Kunka to asi nechce tak se toho kámoše zeptej
 
 
Datum: 14. května 2006 21:13
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
wiku už ten motor koupim nemůžu, protože sem sehnal toho mustanga, takže nemam peníze . Tak jestli ho chce sesa tak ho prodej jemu.....
 
 
Datum: 13. května 2006 23:14
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
sesa: tak dobře :-)
 
 
Datum: 13. května 2006 17:04
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
wiku > kunka ma přednos, ten můj kamoš by ho stejně dal k ledu
 
 
Datum: 13. května 2006 16:58
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Měl jsem ten motor rozhozenej a nedal jsem tam silikon ale papír takže teče a bude se muset znova půlit.Ale je to práce na chvíli. A je zatuhlá klikovka jinak je v pohodě a ani nemá moc nalítáno.
 
 
Datum: 13. května 2006 13:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel1    
Protoze sme si dali s komosem stej ne do nadrze pred ti byla prázdná a tak asi 2,5 litru jeli sme se projet a mne dosel benzin tak po 40Km a on tam mnel jeste 1l a neco odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2006 22:11
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel295    
Asi ti protýka karbec. radim pohrát si s tym plýškem trocha ho přihnout dole aby se benál dřív zavřel.
 
 
Datum: 28. listopadu 2006 22:11
 
 
 
 
Jméno: dddd      IP: uživatel199    
dddd
 
 
Datum: 01. listopadu 2006 17:09
 
 
 
 
Jméno: z      IP: uživatel200    
hmm
 
 
Datum: 30. října 2006 18:01
 
 
 
 
Jméno: z      IP: uživatel4    
hm
 
 
Datum: 30. října 2006 9:26
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel1    
Zdar hosi nevíte proc mne zero tolik fichtl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2006 20:00
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9    
A jaká lepší olej?Jo a ten kamošuv valí jeste lip je rychlejsí vsecko
 
 
Datum: 13. května 2006 20:00
 
 
 
 
Jméno: tuňák Kuba      E-mail:      IP: uživatel201    
zkus dát jehlu v šoupátku úplně dolů, nebo si udělej výbrus. Taky lepší olej dělá divy!
 
 
Datum: 13. května 2006 12:20
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A jak ti jede oproti tomu tvýmu kámošovi?
 
 
Datum: 12. května 2006 21:06
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9    
Protoze sme si dali s komosem stej ne do nadrze pred ti byla prázdná a tak asi 2,5 litru jeli sme se projet a mne dosel benzin tak po 40Km a on tam mnel jeste 1l a neco
 
 
Datum: 12. května 2006 19:21
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
buď mu dávaš nakladačku a nebo potřebuje výbrus a nebo špatně seštelovaný??
 
 
Datum: 12. května 2006 19:11
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel1    
sesa: chci se zeptat jak je to s tou ojnicí s jehlovým ložiskem . kde mi to vymění za tu původní ? nebo jak se to dělá ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2006 21:57
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Já myslím že pak nemusíš dávat tolik oleje.
 
 
Datum: 13. května 2006 21:57
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
jj díky, ještě otázka: je to nějak poznat ta výměna ?
 
 
Datum: 12. května 2006 16:52
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Jestli jsi z okolí Prahy tak to umí například v Tkmoto http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm
 
 
Datum: 12. května 2006 16:45
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
a kolik to asi tak stojí ?
 
 
Datum: 12. května 2006 16:44
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To dělají profíci, jde o to, že klika se musí rozlisovat, nalisovat a nej. profi práce je kliku vycentrovat,,,,
 
 
Datum: 12. května 2006 16:41
 
 
 
 
Jméno: PETR ZUKLIN      E-mail:      IP: uživatel1    
nevim proc ale dela mi hrozny problemy seridit karburator z pionyra -s cim vsim se tam da hejbat a jakej to ma vliv................... motorka na ROZTLACENI OBCAS BLAFNE ALE NETAHNE JAKMILE PRIDAM PLION TAK CHCIPNE PLS PORADTE FICHTLARI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2006 13:32
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel205    
tak uz sem asi prisel cim to je ... podle me to asi nema potrebnou kompresy sundal sem hlavu a bylo tam hrozne moc karbonu nevim asi to nesaje a tece tam moc benalu ,takysem zapomel dodat ze sem menil pist a krouzky takze to bude asi tim ted asi vybrus co ..poradte
 
 
Datum: 13. května 2006 13:32
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
ten odkaz si otevři v novým okně a? je to čitelný
 
 
Datum: 12. května 2006 6:52
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
http://www.wiku.ic.cz/navody/karburator.htm tady jsem se pokuošel popsat nastavení karburáturu,možná tam budou nějaké chybyčky. Ale to co píšeš by klidně mohl dělat předstih nebo svíčka.
 
 
Datum: 12. května 2006 6:52
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
u karburátoru na fíka se seřizuje jen bohatost směsi a volnoběžný otáčky, bohatost se šteluje polohou jehly (měla by bejt myslim na 2 zářezu z hora), volnoběh se nastavuje šroubkem kterej je mezi tryskama(ten s pružinkou), ale tohle spíš vypadá na předstih
 
 
Datum: 11. května 2006 21:43
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Bude to asi uchlastaný, zkus, teď nevym jestli snížit nebo zvýšit jehlu.
 
 
Datum: 11. května 2006 21:34
 
<  2592  2593  2594  2595  2596  2597  2598  2599  2600  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.11.2025 14:02:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu