Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Já to s tou koupí papíru nechápu, to si jako koupim papíry se štítkem a spz a co dál?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2007 12:55
stitky a razeni cisel ..levne
Datum: 15. března 2007 12:55
Řekl bych, že gichtů, je snad nejednoduší na světe co se týká získání dokladu, jen tedy pokud se sežene ta malá knížečka
Datum: 03. května 2006 22:04
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Štítek přiděláš místo původního a pak pokračuješ jako když koupíš celýho fíka, jo a musíš mit vymazaný číslo motoru v techničáku nebo ho přerazit
Datum: 03. května 2006 21:31
 uz zase votravuju: potreboval bych na 05 takovy ty gumovy pruhy na podlahy, nebyly by k mani?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2007 10:04
ja mám otce karosáře autobusů,měl sem ten samý problem ale tata našel někde v autobuse skoro totožný akorát nemají zaoblené konce sou hranatější,ale ne úplně jako moji kámoši sou všichni spokojeni,ja je vyfotím a kdo bude chtít tak tomu je pošlu mýslím že by to nebyl problém a uvídite že sou v klidu
Datum: 02. března 2007 10:04
Draku věř mi, pokud by je někdo vyráběl, tak tady by to bylo na prvním místě
Datum: 03. května 2006 22:02
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
To je špatný, já bych je taky potřeboval  a nebude průchodka krku řízení do masky???
Datum: 03. května 2006 21:44
Draku, fakt nejsou, rád bych je prodával ale nikdo je neděla
Datum: 03. května 2006 21:37
 Tak chlapi, potřeboval bych helfnout, nahánim papíry na fichtla, ale na jawa 05 standard (s revmaplechama). ideál by byl rv. 63, ale neni to uplně nutný. Kdyby jste je měli navíc, vyvážil bych zlatem  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2007 22:25
05 maly veky tp, znacka + povinny... cena 2tis // nesmlouvam radeji si je necham..povinny me nezabije i kdyz nejezdim
Datum: 02. března 2007 22:25
Ak by ste náhodou maly zvysni stitok na 05 tak sa mi prosim ozvyte na e-mail nieako sa dohodneme surne a to ze cislo motoru uz netreba to viem ale co cislo ramu? MOC DIK
Datum: 31. května 2006 20:51
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Já mam zatim jenom 05ku s, na 21ku je mam vyjednaný a 20ku v rozptylu bez, tak až složim 20ku tak mě to taky čeká ještě jednou
Datum: 04. května 2006 16:57
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
No běma Vám pěkně děkuju  ) já už mam v dílně 20ku s a dvě 05ky bez. Chjo.
Datum: 04. května 2006 11:56
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Jedny mam doma, ale k nim mi stojí jedna 05ka v garáži a nemínim se zbavovat ani 05ky ani papírů
Datum: 03. května 2006 21:34
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Na http://www.jawamania.info v burze inzerát číslo 2479 .Jsou papíry na mustanga za 100kč ale ty ti asi nepomůžou.  no alespoň jsem se snažil
Datum: 03. května 2006 18:46
 Čau draci máte někdo výkres rozvinutého válce z pionýra?Nebo mi alespoň poraďte kde ho vzít.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2006 21:33
Jsem první co jse práskne, Ja něco takového fakt nemam??
Datum: 03. května 2006 21:33
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Noták draci.To takovouhle základní věc nikdo nemá?
Datum: 03. května 2006 20:44
 cus .... protreboval bych porad s fochem...jeden den se ho byl projed jede pekne pak chcipne (dosel benztin) a od ty doby to nejde nejak rozjed ... nechce mi chytnout , priton hazi jiskru a benzin v poho tece je cerstve natankovanej, spojka neklouze. ani nejde roztlacit ... P.S. nedal sem naftu nebo plyn tanknul sem Natural 95
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2006 13:55
ten doraz u kladivka sem udelal a bezucinku  to kunka: taky je bez zadni brzdy , bez pred blatniku a kapotaze . a ma brutalne setou zadni pneu
Datum: 08. června 2006 13:55
Jméno: Lukys
IP: uživatel51
zkus to furt dokola rozjíždět!! mě to udělalo to samý, furt sem to zkoušel!! pak to chytlo a je to v klidu!!
Datum: 23. května 2006 21:00
Jméno: ucho.123
IP: uživatel217
daval sem tam novej z babety ale benozin tece
Datum: 05. května 2006 14:16
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
vyčisti kohoutek v nádrži
Datum: 04. května 2006 15:42
trysky a celej karbec sem cistil
Datum: 03. května 2006 21:31
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Ještě to mohlo ucpat ventilek ve víčku plovákovky.Je to dost možný protože jsi vyjel úplně celou nádrž a vcuclo ti to nějaký bordel ze dna.
Datum: 03. května 2006 6:56
Pokud nemáš filtr benzínu na hadičce, tak něco ucpalo trysky, zvláš? jestli máš zrezlou nádrž. Vyčisti plovákovou vanu u karburátoru a profoukni obě trysky.
Datum: 03. května 2006 6:38
 Máte někdo radu jak zdvihnout přední i zadní odpružení u mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2006 21:22
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
m2t > něco podobnýho sem kdysi viděl u někoho na JM.info a to mě inspirovalo, sehnat se to dá tak že to vyrobíš
Datum: 04. května 2006 21:22
jo, to sem psal já, to s tou galerii
Datum: 04. května 2006 19:38
Monty > v galerii v přestavbách dole je fichtl s vymeněnejma tlumičema a i převařenej rám, koukni se.
Datum: 04. května 2006 19:35
Jméno: Monty
IP: uživatel13
prave na tom teprv zacinam pracovat... musim to prodlouzit, dat nove tlumice, navařit, dat novy blanik atd
Datum: 04. května 2006 18:13
Monty > ja bych chtěl vydět jenom ten zadek.
Datum: 04. května 2006 12:10
Jméno: Monty
IP: uživatel139
fotku jeste nemam pac to nemam hotove... mam totiz blokly jeden tlumic z predni vidlice a nevim jak ho povolit
Datum: 04. května 2006 11:47
To je představa? Nebo víš jak ten bazmek vypadá a kde ho sehnat?
Datum: 03. května 2006 22:35
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Dozadu bych dal takovej bazmek kterej se při
Datum: 03. května 2006 21:42
Nemáš fotku ? Abych viděl jak to vipadá ve výsledku ?
Datum: 03. května 2006 19:15
Stejný problém sem řesil ted a dopadlo to tak že dopredu dávám vidlici z 250 a zadek by bylo nejlepsi cely predelat (prodlouzit kyvku atd) noale jinak taci kdyz tlumice vzadu navaříš nebo tam dáš jiné a navařiš... možností je hodně
Datum: 03. května 2006 18:49
Jméno: schyzo
IP: uživatel1
 hmm...to vubec nejni spatny...to jsou jako ty retezovy kola 11, 12 a 13 zubu ze shopu? asi mi pribude dalsi polozka v nakupni listine...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2006 6:40
Jasně draku !
Datum: 03. května 2006 6:40
Jméno: schyzo
IP: uživatel33
este se mam moc co ucit...takze jestlize tam ja mam 11 zubu, jezdim sam, tak kdyz tam dam 13 tak to pojede rychlejc, ale s mensi silou, takze budu u nas v kopcich stejne v riti a vlsatne se mi to vubec nevyplati...radsi ho konecne spravne seridim...
Datum: 02. května 2006 22:15
Já tam mám teď 12-ku, takovej univerzál, na roviny je lepší 13-ka a na jizdu ve dvou je lepší 11-ka
Datum: 02. května 2006 22:08
Schyzo > to je standart, je to rozdělené podle terénu a podle hmotnosti kterou Fichtl poveze
Datum: 02. května 2006 21:29
Jméno: schyzo
IP: uživatel1
 no a kdyz uz se tak blbe ptam, tak muzete mi nekdo poradit, jak by sly vymenit kontrolky v panelce vymenit za LEDky? teda jako jestli se to musi zapojit pres nejaky odpor, nebo tak...ja se v ty elektrice moc...spis vubec...nevyznam...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2006 15:39
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Ale pozor jestli tam máš kontrolku dobíjení, tak tam musí bejt normální žárovka!!!!!!
Datum: 03. května 2006 15:39
Jméno: schyzo
IP: uživatel33
6 voltaku...
Datum: 02. května 2006 22:11
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
jj kup supersvítivý a před každou musíš dát odpor..kolik tam máš voltů ?
Datum: 02. května 2006 21:18
 draci, k cemu je u 50/05 ta pitoma civka v krytu za svetlem? nejni to naka tlumivka ci co, pac kdyz sem to dumyslne odpojil, tak mi prdaj zarovky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2006 22:37
Jméno: schyzo
IP: uživatel33
dik moc
Datum: 02. května 2006 22:37
schyzo bude tak za 5 dní
Datum: 02. května 2006 22:29
Jméno: schyzo
IP: uživatel33
mimochodem, jak to prosimtebe vypada s tim dumyslnym spinacem na fika?
Datum: 02. května 2006 22:16
Jméno: schyzo
IP: uživatel33
pozde, ale ja musel, pac tomui upadaly kontakty...tak ted to bud vosefovat, nebo splasit novou...
Datum: 02. května 2006 22:12
Schyzo > přesně na to je ta krabička, tlumí to š?ávu při vysokých otáčkách, aby ti neprdla žárovka,,,,nedoporučuji odpojovat!!
Datum: 02. května 2006 21:23
 Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo neví co je Azbestová šňůra a k čemu to je, pište na maila .ZDAREC BORCI
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2006 18:52
Jméno: Monty
IP: uživatel13
No z toho by clovek udelal celý výfuk  parádní těsnění
Datum: 03. května 2006 18:52
Zdar jardo > šnůra je nehořlavá a je na výfukové koleno
Datum: 02. května 2006 21:18
 Čus draci nevíte kolik korkovejch lamelů je ve spojce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2006 9:59
jo jsou dvě lamelym kde jsdou korky a mezi nima je plechová.vyměň oboje
Datum: 23. května 2006 9:59
Provedu, dík.
Datum: 02. května 2006 20:11
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Jestli budeš kupovat ty korkový nový tak bych já osobně vyměnil i tu kovovou.Stojí 26kč a když už tak a? ta spojka funguje pořádně.
Datum: 02. května 2006 20:03
Tu mezilamelu mám taky vyměnit ?
Datum: 02. května 2006 18:39
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Korkové lamely tam jsou dvě a jedna plechová mezi nima.
Datum: 02. května 2006 16:42
Jméno: Lukáš
IP: uživatel1
 Zdar borci nevíte,jestli je stejný kryt řetězu na pionýrovi a na mustangovi díkes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2006 21:20
Lukáš>Pincek a Mustang mají zcela odlišné kryty na řetěz
Datum: 02. května 2006 21:20
Jméno: Lukin
IP: uživatel1
 Čau borci nevíte, jáký je nejlepší benzín lejt do fichtla dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2006 20:04
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Taky tam liju speciál.Je nejlevnější a fichtlovi je jedno na co jede.Je konstruovanej myslím na něco kolem 86 oktanů a speciál má 91.To v pohodě stačí.
Datum: 02. května 2006 20:04
Poměr 1:40 můžeš i víc oleje.
Datum: 02. května 2006 15:18
Special s dvoutaktním olejem.
Datum: 02. května 2006 15:17
Honza > nevím o co jde?
Datum: 02. května 2006 21:29
Jméno: Honaz
IP: uživatel1
 Zdar neví nekdo proc mne tak zere fechtl?Sem jezdal tak amximum 30km a mnl sem plnou nádrz a jak sem dojel dom tak sem se kuknul a uz byla poloprázdná tak navim cim to moze byt kdyz je psaný ze zere 2,3-3,0 l na 100Km tak nevim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2006 18:39
no já mám dost stejnej problém akorát že mě všechno zavírá a všechno je pročištěný akorát jsem párkrát hejbal s plovákem a jehlou tak nevim jak to má být nastavený. Žere mi to asi kolem 4 l na 100 což bych řekl že je hodně a to mi to ani tolik nelítá na to kolik to žere. vždycky když je zahřátej tak se mi zdá že na jedničku se to vůbec neroztáhne. Řekl bych že by to taky možná chtělo vyměnit pístní kroužky ale nevim ?
Datum: 10. května 2006 18:39
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Pořádně vyčisti ten ventil v plovákovce a celou palivovou soustavu.Od kohoutku v nádrži až k kolínku na válci.Všechno přetěstni a uvidíš že to bude good.
Datum: 02. května 2006 16:41
mě se to taky stalo, že sem měl ucpanej ventil a chcalo to zespoda
Datum: 02. května 2006 10:49
mě se to taky stalo, že sem měl ucpanej ventil a chcalo to zespoda
Datum: 02. května 2006 10:47
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Nechci se navážet, ale dyk todle nemůže fichtl spálit ani kdyby chtěl, teda pokud to neni převrtaný na pětikilo. Ti to musí někde chcát. Buď z karbecu, nebo kolem kohoutu na nádrži.
Datum: 02. května 2006 10:34
Jméno: Honza
IP: uživatel9
Jo kape aj ze s podu ale z vrchu moc ne
Datum: 02. května 2006 7:12
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
a nebo máš možná jen zkroucený ten plech co do něho tlačí plovák a proto ti to nezavírá. Když pustíš benzín a koukáš na kerbec,kape z plovákovky něco,přetejká???
Datum: 01. května 2006 21:29
Jméno: Honza
IP: uživatel9
jo tak dik zitra to skusim
Datum: 01. května 2006 21:17
... a kdyz ho zmáčkneš nemělo by nic téct, když poteče tak je v háji.
Datum: 01. května 2006 21:09
Jméno: Honza
IP: uživatel9
Jak to mam skontrolovat vyarobovat a ..
Datum: 01. května 2006 21:01
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
No počítal jsem to a žere ti to cca.10l/100km.To opravdu není normální.Zkotroluj jestli ti zavírá ventil v plovákový komoře.
Datum: 01. května 2006 20:51
Jméno: Honza
IP: uživatel9
jel sem po asfaltu a kolecko ve prdu jaký jako jak je na nim retaz
Datum: 01. května 2006 20:21
Jméno: Honza
IP: uživatel9
No valí to 65
Datum: 01. května 2006 20:21
Řekni ji koli ti to jede. Já bych se nejdřív podíval na karbec, no nebo podíval, nejspíš vyměnil.
Datum: 01. května 2006 20:08
No a jak to čoudilo?
Datum: 01. května 2006 20:05
Záleží na tom jaký máš kolečko vepředu a jak to točíš, no ale řekl bych, jestli si jel v terénu, tak by to mohlo zrát víc, ale půlka nádrže je trochu moc. A problém s karburátorem nemáš? Jestli ti to třeba najednou z ničeho nic sníží otáčky???
Datum: 01. května 2006 20:04
Jméno: Honza
IP: uživatel9
tak nevís cím to je je to 21 to má 5 litru jezdal sem po rovine takze by to nemelo tolik zrat a mnel sem tam furt 3 a 2 1 moc ne
Datum: 01. května 2006 20:02
má, ale nemá stejnou nádrž
Datum: 01. května 2006 20:00
Jméno: Honza
IP: uživatel9
je to 21 ale to je snad jedno to mástejný motor mustang a 21 né
Datum: 01. května 2006 19:58
jakej fichtl??? pařez, či 21 nebo snad mustang?
Datum: 01. května 2006 19:54
 ČUS seso, jak to vypadá s tou kostrou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2006 21:31
ok, až něco budu vědět, napíšu na mail
Datum: 03. května 2006 21:31
Jo, jo nechci tě honit, ale to víš už se těšim na skládání. Já nevím, ale je kostrou myšleno i zadní odpružení, přední vydlice a sedadlo? Nádrž sem ti myslim řikal.
Datum: 02. května 2006 22:00
m2t , nezapomněl sem, poslal sem kámoše do Jílového, a? se pozeptá,,,napíšu ti hned, jak budu vědět něco nového
Datum: 02. května 2006 21:15
 To je přesný a upozorňuju na chybu, aby ňákej češtinář nemel řeči - (, proto že)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2006 19:12
Omlouvám se mělo to bejt k tý změně "co je fichtl".
Datum: 01. května 2006 19:12
 Zdar nevíte proc svítí prední svetlo na fichtlovi spatne(vetmne de videt na 2 metry) a svítí jenom kdyz na prepínacu na rídítkách ja zapnutý nahoru a dole to nesvítí vobec tak nevim,Ale zárovku to asi nebude protoze by nesvítila vubec néééé  iky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2006 21:33
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Rozeber světlo,vyndej žárovkua mrkni ce kolik má watů.Pak se podívej na magneto jestli je 20 nebo 30ti watové.
Datum: 01. května 2006 21:33
Jméno: Honza
IP: uživatel9
silná nebo slabá
Datum: 01. května 2006 21:18
podle mě silná žárovka
Datum: 01. května 2006 21:10
Jméno: Honza
IP: uživatel9
Nemam mam svetla,klakson a to je vse
Datum: 01. května 2006 20:26
kdyby si měl např udělaný brzdový světlo, tak by ti to tolik nesvítilo protože 3 světla (hlavní, zadní a brzdový) je moc, nebo jestli máš zapojenej otáčkoměr???
Datum: 01. května 2006 19:59
Jméno: Honza
IP: uživatel9
Jak jako vaechno pripojený
Datum: 01. května 2006 19:49
Nahoře jsou dálkovky a dole normal, to znamená že máš prdlou žárovku na normal. A když ti svítí tak málo, je možný, že je slábá a nebo to dinamo neutáhne, záleží na tom co máš na fíkovi všechno připojený.
Datum: 01. května 2006 18:58
Jméno: Jakub
IP: uživatel1
 Já pořád pořádně nevim co má být na fekálovi za zapalovací svíčku tady udáváte N14C , v mototechně mi řekly N15C a v popisu na jawu 21 se píše Pal Super N7R. Tak nevim co tam mám dát.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2006 18:34
Jméno: Monty
IP: uživatel13
Ja sem mel driv N7R ale to slo ztezi nakonout za studena a uz vubec ne za tepla... N15 ma sůsed a jede mu to jak chce. Podle mě je nejlepší N14 tu mám teď
Datum: 02. května 2006 18:34
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Pal N7R je stará svíce a dnes se už nedělají. N14C je studenější a N15C teplejší ale je to skoro stejný.Já mám N15C. HLAVNĚ TAM NESMÍ BÝT N14YC / N15YC TY TOTIŽ MAJÍ VYSUNUTÉ JISKŘIČE A PROPALUJÍ PÍSTY.
Datum: 01. května 2006 19:12
Je to jedno, rozdíl nepoznáš.
Datum: 01. května 2006 18:54
 Zdar draci nevite nekdo cim to moze byt ze je fichtl strsne slabej ale motor je v porádku?do kopca mist jet na jednicku akomos se stejnym fichtlem to jede v pohode na 3 poradte diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2006 20:08
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Jo s tou příručkou je to lepší tam je popsaný nastavení na žárovku a to je přesnější.
Datum: 02. května 2006 20:08
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Datum: 01. května 2006 21:49
Jméno: Honza
IP: uživatel9
jo tak to mam
Datum: 01. května 2006 21:03
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Datum: 01. května 2006 20:56
Jméno: Honza
IP: uživatel9
jo a co je a co je sopléra a cim to mam zmrit v te díre od té svícky
Datum: 01. května 2006 19:57
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Seřídit předstih je jednoduchý.Vyšroubuješ svíčku a sundáš pravej dekl motoru.Pak si šroubovák dáš do díry co je svíčka.Vezmeš klíček(8/10 teď nevím) a budeš točit magnetem ve směru hodinových ručiček do tý doby než bude píst v horní úvrati.Pak šoplérou změříš jak je píst hluboko od hrany tý díry od svíčky.Teď by měli být kladívka rozepnutý.Mezi kladívka dáš kousek novinového papíru a budeš dál točit magnatem až se kladívka zese zavřou,budeš točit dál a přitom lehce tahat za papírek a až ucejtíš že kladívjka ten papírek začínají pouštět (začínají se rozepínat,v tuhle dobu to hází jiskru) tak změříš jak hluboko je píst.Od téhle hodnoty odečteš tu první a máš předstih.Má být asi 1,3-1,5mm.Pokud je to jinak tak povolíš ty dva šroubky co drží magneto,pootočíš s ním a celý to provedeš znova.Tohle opakuješ pořát do kola dokud ten předstih nebude správný. Např: bude li píst od horní úvrati 25mm a kladívka se rozepínají při 28mm tak je předstih 3mm a to je moc to znamená že m,agnetem pootočíš ve směru hodin. Doufám že jsem něco nesplet.Kdyžtak se zeptej.
Datum: 01. května 2006 19:10
Můšíš nastavit válec těsně před horní ůvratí (to poznáš tak že do díry od svíčky strčís šroubovák a zařadíš troju a toč s kolem dokud píst nebude těsně před horní ůvratí)
Datum: 01. května 2006 19:04
Jméno: Honza
IP: uživatel9
To mi dela uplne to samí a svicku mam dobrou ale komos to taky tak mnel a bylo to predstihem ale mu ten predstih udelal stric ale on bydlí daleko a u nás keho znam atd. tak predstih neum í serídit nikdo
Datum: 01. května 2006 18:01
Jméno: Jakub
IP: uživatel186
No já mám ůplně stejnej problém na podzim mi fichtl lítal ůplně perfektně v zimě jsem měnil ložiska v motoru hejbal jsem s karburátorem, s předstihem atd. a po zimě to pořádně netáhne, za 1 je to v poho, ale když dám do kopečka za 2 tak po chvíli musím zase zařadit 1 protože to neutáhne tak vážně už nevím co s tím myslel jsem že bych moch ještě zkusit poladit předstih ale nevim poraďte někdo
Datum: 01. května 2006 16:35
Jméno: Monty
IP: uživatel13
na predstich bych nesahal driv dokud si tam nedas spravnou svicku
Datum: 01. května 2006 16:17
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Nejdřiv si to pořádně seřiď a pak uvidíš že pojede o mnoho líp a dekarbonizace se týká i výfuku, může bejt ucpanej hlavně jestli jezdíš na m2t
Datum: 01. května 2006 15:02
Jméno: Honza
IP: uživatel9
JO tak dik a nemohlo by to byt jeste predstihem mam ho spatne nejde mne to nastartovat z místa nekdy to nastartuju ale jak kdy.kdyz je to studeny tak to nastaatrtuju az po x ale az je to teplý tak uz vobec tak to bude ai tym predstihem
Datum: 01. května 2006 14:45
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Pokud ani dekarbonizace nepomůže tak sundej válec,z pístu sundej kroužek,dej ten kroužek do válece a změř jak velká je štěrbina v zámku.Jestli bude větší jak 1mm tak to asi chce výbrus.
Datum: 01. května 2006 14:35
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Dekarbonizace je odstranění karbonu ze dna pístu a hlavy.Prostě sundáš hlavu válce a oškrábeš takovou tu černou vrstvu.
Datum: 01. května 2006 14:33
Jméno: Honza
IP: uživatel9
Co to je dekarbonizace?
Datum: 01. května 2006 14:24
Asi budeš potřebovat výbrus, zkoušel jsi dekarbonizaci?
Datum: 01. května 2006 14:10
Jméno: Honza
IP: uživatel9
Furt aj kdyz je to teplá aj kdyz je to studená ale kdyz se jede dluho tak uz je to trochu lepsi
Datum: 01. května 2006 13:54
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Kdy to dělá? Za tepla nebo za studena?
Datum: 01. května 2006 13:33
|



|