slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2593  2594  2595  2596  2597  2598  2599  2600  2601  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já to s tou koupí papíru nechápu, to si jako koupim papíry se štítkem a spz a co dál? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2007 12:55
 
 
 
 
Jméno: speed007@seznam.cz      E-mail:      IP: uživatel492    
stitky a razeni cisel ..levne
 
 
Datum: 15. března 2007 12:55
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Řekl bych, že gichtů, je snad nejednoduší na světe co se týká získání dokladu, jen tedy pokud se sežene ta malá knížečka
 
 
Datum: 03. května 2006 22:04
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
Štítek přiděláš místo původního a pak pokračuješ jako když koupíš celýho fíka, jo a musíš mit vymazaný číslo motoru v techničáku nebo ho přerazit
 
 
Datum: 03. května 2006 21:31
 
 
 
 
Jméno: Schyzo      E-mail:      IP: uživatel1    
uz zase votravuju: potreboval bych na 05 takovy ty gumovy pruhy na podlahy, nebyly by k mani? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2007 10:04
 
 
 
 
Jméno: rado      E-mail:      IP: uživatel562    
ja mám otce karosáře autobusů,měl sem ten samý problem ale tata našel někde v autobuse skoro totožný akorát nemají zaoblené konce sou hranatější,ale ne úplně jako moji kámoši sou všichni spokojeni,ja je vyfotím a kdo bude chtít tak tomu je pošlu mýslím že by to nebyl problém a uvídite že sou v klidu
 
 
Datum: 02. března 2007 10:04
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku věř mi, pokud by je někdo vyráběl, tak tady by to bylo na prvním místě
 
 
Datum: 03. května 2006 22:02
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
To je špatný, já bych je taky potřeboval :-( a nebude průchodka krku řízení do masky???
 
 
Datum: 03. května 2006 21:44
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku, fakt nejsou, rád bych je prodával ale nikdo je neděla
 
 
Datum: 03. května 2006 21:37
 
 
 
 
Jméno: Urvanej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak chlapi, potřeboval bych helfnout, nahánim papíry na fichtla, ale na jawa 05 standard (s revmaplechama). ideál by byl rv. 63, ale neni to uplně nutný. Kdyby jste je měli navíc, vyvážil bych zlatem :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2007 22:25
 
 
 
 
Jméno: majkl      E-mail:      IP: uživatel492    
05 maly veky tp, znacka + povinny... cena 2tis // nesmlouvam radeji si je necham..povinny me nezabije i kdyz nejezdim
 
 
Datum: 02. března 2007 22:25
 
 
 
 
Jméno: papio      E-mail:      IP: uživatel206    
Ak by ste náhodou maly zvysni stitok na 05 tak sa mi prosim ozvyte na e-mail nieako sa dohodneme surne a to ze cislo motoru uz netreba to viem ale co cislo ramu? MOC DIK
 
 
Datum: 31. května 2006 20:51
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
Já mam zatim jenom 05ku s, na 21ku je mam vyjednaný a 20ku v rozptylu bez, tak až složim 20ku tak mě to taky čeká ještě jednou
 
 
Datum: 04. května 2006 16:57
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
No běma Vám pěkně děkuju :-)) já už mam v dílně 20ku s a dvě 05ky bez. Chjo.
 
 
Datum: 04. května 2006 11:56
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
Jedny mam doma, ale k nim mi stojí jedna 05ka v garáži a nemínim se zbavovat ani 05ky ani papírů :-)
 
 
Datum: 03. května 2006 21:34
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Na http://www.jawamania.info v burze inzerát číslo 2479 .Jsou papíry na mustanga za 100kč ale ty ti asi nepomůžou. :-( no alespoň jsem se snažil :-)
 
 
Datum: 03. května 2006 18:46
 
 
 
 
Jméno: Wiku      E-mail:      IP: uživatel1    
Čau draci máte někdo výkres rozvinutého válce z pionýra?Nebo mi alespoň poraďte kde ho vzít. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2006 21:33
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jsem první co jse práskne, Ja něco takového fakt nemam??
 
 
Datum: 03. května 2006 21:33
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Noták draci.To takovouhle základní věc nikdo nemá?
 
 
Datum: 03. května 2006 20:44
 
 
 
 
Jméno: ucho.123      E-mail:      IP: uživatel1    
cus .... protreboval bych porad s fochem...jeden den se ho byl projed jede pekne pak chcipne (dosel benztin) a od ty doby to nejde nejak rozjed ... nechce mi chytnout , priton hazi jiskru a benzin v poho tece je cerstve natankovanej, spojka neklouze. ani nejde roztlacit ... P.S. nedal sem naftu nebo plyn tanknul sem Natural 95 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2006 13:55
 
 
 
 
Jméno: ucho.123      E-mail:      IP: uživatel169    
ten doraz u kladivka sem udelal a bezucinku :-( to kunka: taky je bez zadni brzdy , bez pred blatniku a kapotaze . a ma brutalne setou zadni pneu
 
 
Datum: 08. června 2006 13:55
 
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel51    
zkus to furt dokola rozjíždět!! mě to udělalo to samý, furt sem to zkoušel!! pak to chytlo a je to v klidu!!
 
 
Datum: 23. května 2006 21:00
 
 
 
 
Jméno: ucho.123      IP: uživatel217    
daval sem tam novej z babety ale benozin tece
 
 
Datum: 05. května 2006 14:16
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
vyčisti kohoutek v nádrži
 
 
Datum: 04. května 2006 15:42
 
 
 
 
Jméno: ucho.123      E-mail:      IP: uživatel217    
trysky a celej karbec sem cistil
 
 
Datum: 03. května 2006 21:31
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Ještě to mohlo ucpat ventilek ve víčku plovákovky.Je to dost možný protože jsi vyjel úplně celou nádrž a vcuclo ti to nějaký bordel ze dna.
 
 
Datum: 03. května 2006 6:56
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud nemáš filtr benzínu na hadičce, tak něco ucpalo trysky, zvláš? jestli máš zrezlou nádrž. Vyčisti plovákovou vanu u karburátoru a profoukni obě trysky.
 
 
Datum: 03. května 2006 6:38
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Máte někdo radu jak zdvihnout přední i zadní odpružení u mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2006 21:22
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
m2t > něco podobnýho sem kdysi viděl u někoho na JM.info a to mě inspirovalo, sehnat se to dá tak že to vyrobíš :-)
 
 
Datum: 04. května 2006 21:22
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo, to sem psal já, to s tou galerii
 
 
Datum: 04. května 2006 19:38
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel99    
Monty > v galerii v přestavbách dole je fichtl s vymeněnejma tlumičema a i převařenej rám, koukni se.
 
 
Datum: 04. května 2006 19:35
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
prave na tom teprv zacinam pracovat... musim to prodlouzit, dat nove tlumice, navařit, dat novy blanik atd
 
 
Datum: 04. května 2006 18:13
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Monty > ja bych chtěl vydět jenom ten zadek.
 
 
Datum: 04. května 2006 12:10
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel139    
fotku jeste nemam pac to nemam hotove... mam totiz blokly jeden tlumic z predni vidlice a nevim jak ho povolit
 
 
Datum: 04. května 2006 11:47
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To je představa? Nebo víš jak ten bazmek vypadá a kde ho sehnat?
 
 
Datum: 03. května 2006 22:35
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
Dozadu bych dal takovej bazmek kterej se při
 
 
Datum: 03. května 2006 21:42
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nemáš fotku ? Abych viděl jak to vipadá ve výsledku ?
 
 
Datum: 03. května 2006 19:15
 
 
 
 
Jméno: Monty      E-mail:      IP: uživatel13    
Stejný problém sem řesil ted a dopadlo to tak že dopredu dávám vidlici z 250 a zadek by bylo nejlepsi cely predelat (prodlouzit kyvku atd) noale jinak taci kdyz tlumice vzadu navaříš nebo tam dáš jiné a navařiš... možností je hodně ;-)
 
 
Datum: 03. května 2006 18:49
 
 
 
 
Jméno: schyzo      IP: uživatel1    
hmm...to vubec nejni spatny...to jsou jako ty retezovy kola 11, 12 a 13 zubu ze shopu? asi mi pribude dalsi polozka v nakupni listine... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2006 6:40
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jasně draku !
 
 
Datum: 03. května 2006 6:40
 
 
 
 
Jméno: schyzo      IP: uživatel33    
este se mam moc co ucit...takze jestlize tam ja mam 11 zubu, jezdim sam, tak kdyz tam dam 13 tak to pojede rychlejc, ale s mensi silou, takze budu u nas v kopcich stejne v riti a vlsatne se mi to vubec nevyplati...radsi ho konecne spravne seridim...
 
 
Datum: 02. května 2006 22:15
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já tam mám teď 12-ku, takovej univerzál, na roviny je lepší 13-ka a na jizdu ve dvou je lepší 11-ka
 
 
Datum: 02. května 2006 22:08
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Schyzo > to je standart, je to rozdělené podle terénu a podle hmotnosti kterou Fichtl poveze
 
 
Datum: 02. května 2006 21:29
 
 
 
 
Jméno: schyzo      IP: uživatel1    
no a kdyz uz se tak blbe ptam, tak muzete mi nekdo poradit, jak by sly vymenit kontrolky v panelce vymenit za LEDky? teda jako jestli se to musi zapojit pres nejaky odpor, nebo tak...ja se v ty elektrice moc...spis vubec...nevyznam... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2006 15:39
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
Ale pozor jestli tam máš kontrolku dobíjení, tak tam musí bejt normální žárovka!!!!!!
 
 
Datum: 03. května 2006 15:39
 
 
 
 
Jméno: schyzo      IP: uživatel33    
6 voltaku...
 
 
Datum: 02. května 2006 22:11
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
jj kup supersvítivý a před každou musíš dát odpor..kolik tam máš voltů ?
 
 
Datum: 02. května 2006 21:18
 
 
 
 
Jméno: Schyzo      E-mail:      IP: uživatel1    
draci, k cemu je u 50/05 ta pitoma civka v krytu za svetlem? nejni to naka tlumivka ci co, pac kdyz sem to dumyslne odpojil, tak mi prdaj zarovky.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2006 22:37
 
 
 
 
Jméno: schyzo      IP: uživatel33    
dik moc
 
 
Datum: 02. května 2006 22:37
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
schyzo bude tak za 5 dní
 
 
Datum: 02. května 2006 22:29
 
 
 
 
Jméno: schyzo      IP: uživatel33    
mimochodem, jak to prosimtebe vypada s tim dumyslnym spinacem na fika?
 
 
Datum: 02. května 2006 22:16
 
 
 
 
Jméno: schyzo      IP: uživatel33    
pozde, ale ja musel, pac tomui upadaly kontakty...tak ted to bud vosefovat, nebo splasit novou...
 
 
Datum: 02. května 2006 22:12
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Schyzo > přesně na to je ta krabička, tlumí to š?ávu při vysokých otáčkách, aby ti neprdla žárovka,,,,nedoporučuji odpojovat!!
 
 
Datum: 02. května 2006 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jarda Běloch      E-mail:      IP: uživatel1    
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo neví co je Azbestová šňůra a k čemu to je, pište na maila .ZDAREC BORCI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2006 18:52
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
No z toho by clovek udelal celý výfuk;-) parádní těsnění
 
 
Datum: 03. května 2006 18:52
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar jardo > šnůra je nehořlavá a je na výfukové koleno
 
 
Datum: 02. května 2006 21:18
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci nevíte kolik korkovejch lamelů je ve spojce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2006 9:59
 
 
 
 
Jméno: ms163 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo jsou dvě lamelym kde jsdou korky a mezi nima je plechová.vyměň oboje
 
 
Datum: 23. května 2006 9:59
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Provedu, dík.
 
 
Datum: 02. května 2006 20:11
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Jestli budeš kupovat ty korkový nový tak bych já osobně vyměnil i tu kovovou.Stojí 26kč a když už tak a? ta spojka funguje pořádně. :-)
 
 
Datum: 02. května 2006 20:03
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tu mezilamelu mám taky vyměnit ?
 
 
Datum: 02. května 2006 18:39
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Korkové lamely tam jsou dvě a jedna plechová mezi nima.
 
 
Datum: 02. května 2006 16:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel1    
Zdar borci nevíte,jestli je stejný kryt řetězu na pionýrovi a na mustangovi díkes. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2006 21:20
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Lukáš>Pincek a Mustang mají zcela odlišné kryty na řetěz
 
 
Datum: 02. května 2006 21:20
 
 
 
 
Jméno: Lukin      IP: uživatel1    
Čau borci nevíte, jáký je nejlepší benzín lejt do fichtla dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2006 20:04
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Taky tam liju speciál.Je nejlevnější a fichtlovi je jedno na co jede.Je konstruovanej myslím na něco kolem 86 oktanů a speciál má 91.To v pohodě stačí.
 
 
Datum: 02. května 2006 20:04
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Poměr 1:40 můžeš i víc oleje.
 
 
Datum: 02. května 2006 15:18
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Special s dvoutaktním olejem.
 
 
Datum: 02. května 2006 15:17
 
 
 
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Honza > nevím o co jde?
 
 
Datum: 02. května 2006 21:29
 
 
 
 
Jméno: Honaz      IP: uživatel1    
Zdar neví nekdo proc mne tak zere fechtl?Sem jezdal tak amximum 30km a mnl sem plnou nádrz a jak sem dojel dom tak sem se kuknul a uz byla poloprázdná tak navim cim to moze byt kdyz je psaný ze zere 2,3-3,0 l na 100Km tak nevim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2006 18:39
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel186    
no já mám dost stejnej problém akorát že mě všechno zavírá a všechno je pročištěný akorát jsem párkrát hejbal s plovákem a jehlou tak nevim jak to má být nastavený. Žere mi to asi kolem 4 l na 100 což bych řekl že je hodně a to mi to ani tolik nelítá na to kolik to žere. vždycky když je zahřátej tak se mi zdá že na jedničku se to vůbec neroztáhne. Řekl bych že by to taky možná chtělo vyměnit pístní kroužky ale nevim ?
 
 
Datum: 10. května 2006 18:39
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Pořádně vyčisti ten ventil v plovákovce a celou palivovou soustavu.Od kohoutku v nádrži až k kolínku na válci.Všechno přetěstni a uvidíš že to bude good.
 
 
Datum: 02. května 2006 16:41
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mě se to taky stalo, že sem měl ucpanej ventil a chcalo to zespoda
 
 
Datum: 02. května 2006 10:49
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mě se to taky stalo, že sem měl ucpanej ventil a chcalo to zespoda
 
 
Datum: 02. května 2006 10:47
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Nechci se navážet, ale dyk todle nemůže fichtl spálit ani kdyby chtěl, teda pokud to neni převrtaný na pětikilo. Ti to musí někde chcát. Buď z karbecu, nebo kolem kohoutu na nádrži.
 
 
Datum: 02. května 2006 10:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
Jo kape aj ze s podu ale z vrchu moc ne
 
 
Datum: 02. května 2006 7:12
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
a nebo máš možná jen zkroucený ten plech co do něho tlačí plovák a proto ti to nezavírá. Když pustíš benzín a koukáš na kerbec,kape z plovákovky něco,přetejká???
 
 
Datum: 01. května 2006 21:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
jo tak dik zitra to skusim
 
 
Datum: 01. května 2006 21:17
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
... a kdyz ho zmáčkneš nemělo by nic téct, když poteče tak je v háji.
 
 
Datum: 01. května 2006 21:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
Jak to mam skontrolovat vyarobovat a ..
 
 
Datum: 01. května 2006 21:01
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
No počítal jsem to a žere ti to cca.10l/100km.To opravdu není normální.Zkotroluj jestli ti zavírá ventil v plovákový komoře.
 
 
Datum: 01. května 2006 20:51
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
jel sem po asfaltu a kolecko ve prdu jaký jako jak je na nim retaz
 
 
Datum: 01. května 2006 20:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
No valí to 65
 
 
Datum: 01. května 2006 20:21
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Řekni ji koli ti to jede. Já bych se nejdřív podíval na karbec, no nebo podíval, nejspíš vyměnil.
 
 
Datum: 01. května 2006 20:08
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No a jak to čoudilo?
 
 
Datum: 01. května 2006 20:05
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Záleží na tom jaký máš kolečko vepředu a jak to točíš, no ale řekl bych, jestli si jel v terénu, tak by to mohlo zrát víc, ale půlka nádrže je trochu moc. A problém s karburátorem nemáš? Jestli ti to třeba najednou z ničeho nic sníží otáčky???
 
 
Datum: 01. května 2006 20:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
tak nevís cím to je je to 21 to má 5 litru jezdal sem po rovine takze by to nemelo tolik zrat a mnel sem tam furt 3 a 2 1 moc ne
 
 
Datum: 01. května 2006 20:02
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
má, ale nemá stejnou nádrž
 
 
Datum: 01. května 2006 20:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
je to 21 ale to je snad jedno to mástejný motor mustang a 21 né
 
 
Datum: 01. května 2006 19:58
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jakej fichtl??? pařez, či 21 nebo snad mustang?
 
 
Datum: 01. května 2006 19:54
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ČUS seso, jak to vypadá s tou kostrou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2006 21:31
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok, až něco budu vědět, napíšu na mail
 
 
Datum: 03. května 2006 21:31
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo, jo nechci tě honit, ale to víš už se těšim na skládání. Já nevím, ale je kostrou myšleno i zadní odpružení, přední vydlice a sedadlo? Nádrž sem ti myslim řikal.
 
 
Datum: 02. května 2006 22:00
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
m2t , nezapomněl sem, poslal sem kámoše do Jílového, a? se pozeptá,,,napíšu ti hned, jak budu vědět něco nového
 
 
Datum: 02. května 2006 21:15
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To je přesný a upozorňuju na chybu, aby ňákej češtinář nemel řeči - (, proto že) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2006 19:12
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Omlouvám se mělo to bejt k tý změně "co je fichtl".
 
 
Datum: 01. května 2006 19:12
 
 
 
 
Jméno: Skunk      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar nevíte proc svítí prední svetlo na fichtlovi spatne(vetmne de videt na 2 metry) a svítí jenom kdyz na prepínacu na rídítkách ja zapnutý nahoru a dole to nesvítí vobec tak nevim,Ale zárovku to asi nebude protoze by nesvítila vubec néééé:-Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2006 21:33
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Rozeber světlo,vyndej žárovkua mrkni ce kolik má watů.Pak se podívej na magneto jestli je 20 nebo 30ti watové.
 
 
Datum: 01. května 2006 21:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
silná nebo slabá
 
 
Datum: 01. května 2006 21:18
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
podle mě silná žárovka
 
 
Datum: 01. května 2006 21:10
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
Nemam mam svetla,klakson a to je vse
 
 
Datum: 01. května 2006 20:26
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdyby si měl např udělaný brzdový světlo, tak by ti to tolik nesvítilo protože 3 světla (hlavní, zadní a brzdový) je moc, nebo jestli máš zapojenej otáčkoměr???
 
 
Datum: 01. května 2006 19:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
Jak jako vaechno pripojený
 
 
Datum: 01. května 2006 19:49
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nahoře jsou dálkovky a dole normal, to znamená že máš prdlou žárovku na normal. A když ti svítí tak málo, je možný, že je slábá a nebo to dinamo neutáhne, záleží na tom co máš na fíkovi všechno připojený.
 
 
Datum: 01. května 2006 18:58
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel1    
Já pořád pořádně nevim co má být na fekálovi za zapalovací svíčku tady udáváte N14C , v mototechně mi řekly N15C a v popisu na jawu 21 se píše Pal Super N7R. Tak nevim co tam mám dát. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2006 18:34
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
Ja sem mel driv N7R ale to slo ztezi nakonout za studena a uz vubec ne za tepla... N15 ma sůsed a jede mu to jak chce. Podle mě je nejlepší N14 tu mám teď
 
 
Datum: 02. května 2006 18:34
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Pal N7R je stará svíce a dnes se už nedělají. N14C je studenější a N15C teplejší ale je to skoro stejný.Já mám N15C. HLAVNĚ TAM NESMÍ BÝT N14YC / N15YC TY TOTIŽ MAJÍ VYSUNUTÉ JISKŘIČE A PROPALUJÍ PÍSTY.
 
 
Datum: 01. května 2006 19:12
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to jedno, rozdíl nepoznáš.
 
 
Datum: 01. května 2006 18:54
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar draci nevite nekdo cim to moze byt ze je fichtl strsne slabej ale motor je v porádku?do kopca mist jet na jednicku akomos se stejnym fichtlem to jede v pohode na 3 poradte diky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2006 20:08
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Jo s tou příručkou je to lepší tam je popsaný nastavení na žárovku a to je přesnější.
 
 
Datum: 02. května 2006 20:08
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
stáhni s příručku a pořádně si ji pročti a nastav to podle toho co tam píšou a když to nepomůže tak aspoň budeš o něco chytřejší, je tady: http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=historiekde2=nav
 
 
Datum: 01. května 2006 21:49
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
jo tak to mam
 
 
Datum: 01. května 2006 21:03
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
 
 
Datum: 01. května 2006 20:56
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
jo a co je a co je sopléra a cim to mam zmrit v te díre od té svícky
 
 
Datum: 01. května 2006 19:57
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Seřídit předstih je jednoduchý.Vyšroubuješ svíčku a sundáš pravej dekl motoru.Pak si šroubovák dáš do díry co je svíčka.Vezmeš klíček(8/10 teď nevím) a budeš točit magnetem ve směru hodinových ručiček do tý doby než bude píst v horní úvrati.Pak šoplérou změříš jak je píst hluboko od hrany tý díry od svíčky.Teď by měli být kladívka rozepnutý.Mezi kladívka dáš kousek novinového papíru a budeš dál točit magnatem až se kladívka zese zavřou,budeš točit dál a přitom lehce tahat za papírek a až ucejtíš že kladívjka ten papírek začínají pouštět (začínají se rozepínat,v tuhle dobu to hází jiskru) tak změříš jak hluboko je píst.Od téhle hodnoty odečteš tu první a máš předstih.Má být asi 1,3-1,5mm.Pokud je to jinak tak povolíš ty dva šroubky co drží magneto,pootočíš s ním a celý to provedeš znova.Tohle opakuješ pořát do kola dokud ten předstih nebude správný. Např: bude li píst od horní úvrati 25mm a kladívka se rozepínají při 28mm tak je předstih 3mm a to je moc to znamená že m,agnetem pootočíš ve směru hodin. Doufám že jsem něco nesplet.Kdyžtak se zeptej.
 
 
Datum: 01. května 2006 19:10
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Můšíš nastavit válec těsně před horní ůvratí (to poznáš tak že do díry od svíčky strčís šroubovák a zařadíš troju a toč s kolem dokud píst nebude těsně před horní ůvratí)
 
 
Datum: 01. května 2006 19:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
To mi dela uplne to samí a svicku mam dobrou ale komos to taky tak mnel a bylo to predstihem ale mu ten predstih udelal stric ale on bydlí daleko a u nás keho znam atd. tak predstih neum í serídit nikdo
 
 
Datum: 01. května 2006 18:01
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel186    
No já mám ůplně stejnej problém na podzim mi fichtl lítal ůplně perfektně v zimě jsem měnil ložiska v motoru hejbal jsem s karburátorem, s předstihem atd. a po zimě to pořádně netáhne, za 1 je to v poho, ale když dám do kopečka za 2 tak po chvíli musím zase zařadit 1 protože to neutáhne tak vážně už nevím co s tím myslel jsem že bych moch ještě zkusit poladit předstih ale nevim poraďte někdo
 
 
Datum: 01. května 2006 16:35
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
na predstich bych nesahal driv dokud si tam nedas spravnou svicku
 
 
Datum: 01. května 2006 16:17
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
Nejdřiv si to pořádně seřiď a pak uvidíš že pojede o mnoho líp a dekarbonizace se týká i výfuku, může bejt ucpanej hlavně jestli jezdíš na m2t
 
 
Datum: 01. května 2006 15:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
JO tak dik a nemohlo by to byt jeste predstihem mam ho spatne nejde mne to nastartovat z místa nekdy to nastartuju ale jak kdy.kdyz je to studeny tak to nastaatrtuju az po x ale az je to teplý tak uz vobec tak to bude ai tym predstihem
 
 
Datum: 01. května 2006 14:45
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Pokud ani dekarbonizace nepomůže tak sundej válec,z pístu sundej kroužek,dej ten kroužek do válece a změř jak velká je štěrbina v zámku.Jestli bude větší jak 1mm tak to asi chce výbrus.
 
 
Datum: 01. května 2006 14:35
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Dekarbonizace je odstranění karbonu ze dna pístu a hlavy.Prostě sundáš hlavu válce a oškrábeš takovou tu černou vrstvu.
 
 
Datum: 01. května 2006 14:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
Co to je dekarbonizace?
 
 
Datum: 01. května 2006 14:24
 
 
 
 
Jméno: vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Asi budeš potřebovat výbrus, zkoušel jsi dekarbonizaci?
 
 
Datum: 01. května 2006 14:10
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
Furt aj kdyz je to teplá aj kdyz je to studená ale kdyz se jede dluho tak uz je to trochu lepsi
 
 
Datum: 01. května 2006 13:54
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Kdy to dělá? Za tepla nebo za studena?
 
 
Datum: 01. května 2006 13:33
 
<  2593  2594  2595  2596  2597  2598  2599  2600  2601  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 20:49:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu