slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2591  2592  2593  2594  2595  2596  2597  2598  2599  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel1    
Nevim jaký mám koupit pístní kroužky na svuj píst poraďte mám píst se třema kroužkama a anhoře na pístu je napsáno A a v takovom obdélníku Q tak vůbec nevim co tam mám dát za kroužky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2006 14:40
 
 
 
 
Jméno: Athlonek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zkontroluj si jestly nemáš na pístu nastřižený zámky, jestly to má cenu dávat noví kroužky.
 
 
Datum: 21. června 2006 14:40
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel180    
vyfo? ten píst a pošli mi ho mailem já ti pak řeknu
 
 
Datum: 23. května 2006 20:20
 
 
 
 
Jméno: ms163 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chtěšl bych se zeptat čím to může být když mi vypadává jednička na mustangovi.pište na email m.s.163@seznam.cz moc děkuju zatím musím jezdit na jawě 20.mám sportovní výfuk na jawě 20.měnil jsem i pístní krůžky.mustang má výbrus nový píst,kroužky,gufera ložiska,spojku skoro všechno mám ho po ta?kovi a dávám ho do kupy ale nemůžu dojít na to proč vypadává jednička. moc děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2006 14:44
 
 
 
 
Jméno: majvoš      E-mail:      IP: uživatel158    
budou to oz. kolečka nebo nějaká hřídelka zkus to rozpůlit.
 
 
Datum: 12. června 2006 14:44
 
 
 
 
Jméno: drlon      E-mail:      IP: uživatel181    
zkus vymenit takove bronzove vlozky v blokua vymenit radici segment
 
 
Datum: 04. června 2006 19:31
 
 
 
 
Jméno: JIRKA      E-mail:      IP: uživatel17    
Přesně
 
 
Datum: 23. května 2006 21:26
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku špatné kolečka, ohnuta vidlička, špatný řadič,,,,musíš to kuhnout abys věděl wo co gou
 
 
Datum: 23. května 2006 10:06
 
 
 
 
Jméno: Schyzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Lidickove prosimvas, jak je to u 05tky s rozetou, teda jakym zpusobem unasi nahon tachometru. Me tam po tom zbyly jen takovy dve dirky a nevim, jestli se musi menit cela rozeta nebo jenom ty kolicky nebo co to tam puvodne bylo... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2006 19:49
 
 
 
 
Jméno: caryfuuk      IP: uživatel113    
kolíčky dej na trochu vazelíny a budou při montáži držet
 
 
Datum: 22. května 2006 19:49
 
 
 
 
Jméno: schyzo      IP: uživatel33    
no, jednoduche a prakticke...staci trochu premejslet, ze. (jo my z gymplu...)
 
 
Datum: 22. května 2006 18:03
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku, tak vem hřebík vetšího průměru?
 
 
Datum: 22. května 2006 17:55
 
 
 
 
Jméno: Schyzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no jo, to uz sem zkousel, ale vzdycky mi to vypadne...leda to tam nak vlepit, nebo nevim...P.S.:ta spinacka je fakt dobra, dik, motoristicky spasiteli :-)
 
 
Datum: 22. května 2006 17:46
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Náhon je u 05 stejný jako u 20, 21, 23, dej tam ty dva kolíčky a pokud nemáš ty kolíčky, tak zkra? hřebík a máš to
 
 
Datum: 22. května 2006 17:41
 
 
 
 
Jméno: hondza      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar, nevite o nějakém podrobnějším nákresu (či fotu) uchycení sedla na J50/21, než je v Príručce k údržbe:-P? Původní majitel to navařil a teď se mi to urvalo, tak bych potřeboval inspiraci, jak to zbastlit-nejlíp kdyby to někdo vyfotil na svojí mašině:-) a poslal na mail,pls. Dik H odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2006 6:52
 
 
 
 
Jméno: pepino      E-mail:      IP: uživatel183    
Jezis to bych taky potreboval mam uplne stejnej problem... :-(
 
 
Datum: 25. května 2006 6:52
 
 
 
 
Jméno: fuzo      E-mail:      IP: uživatel1    
Čau draci, pomůže někdo? Potřebuju krosový drapák na fechtla. Rozměr 2,75 x 16 nebo 3,00 x 16. Díky moc za každou nabídku!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2006 17:20
 
 
 
 
Jméno: rychlík ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
za 500 Kč ho koupíš v každém pneu servise.
 
 
Datum: 05. června 2006 17:20
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já to ošefnu a napíšu ti
 
 
Datum: 22. května 2006 11:15
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Klucí mám prosbu.Udělal jsem si stránku,odkaz na ní je tady v levým menu.Mrkněte na to já potřebuju nějaký náměty na články nebo i vaše vlastní články a návody o fichtlech. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2006 7:16
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
... ale jednou jich budu mít ještě víc . Už připravuju garáž.
 
 
Datum: 22. května 2006 7:16
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Ani jeden,ale mám svolení majitelů že tam můžou bejt.Teda doufám ;-)
 
 
Datum: 22. května 2006 7:15
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sakra draku! kolik z těch fichtlů na tý stránce je tvejch? A neřikej že všechny
 
 
Datum: 21. května 2006 22:28
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel1    
Zdar draci nevite cim to moze byt ze mne nejde fichtla nastartovat z mista a roztlacit to jde v pohode na 2 metry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2006 22:29
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nebo špatnej předstih
 
 
Datum: 21. května 2006 22:29
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
možná máš vočesaný zuby na startovacím segmentu
 
 
Datum: 21. května 2006 20:32
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar draci vadí hodně když se hejbe ojnice do stran a jestli to má velkej vliv na výkon motoru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2006 17:38
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku to neva,, do stran je to ok
 
 
Datum: 21. května 2006 17:38
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak draci dnes budeme ladit fichtl pokec aby byl přijatelnější pro uživatele,,,,vznášejte podměty, připomínky, ale nečekejte žádné zázraky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Staré casi dobré casi boli tu len dobré draci :-)
 
 
Datum: 15. března 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
wiku ty jsi červenej, to je eupr být červeným trpaslíkem, to je mlj obl. serial,,,posunem to nebude problém
 
 
Datum: 22. května 2006 17:06
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ještě by se mohlo hnout s tím odkazem na chat v pokecu.Tam co to ukazoje kolik je lidí se to míchá do stránek v pokecu.Prostě ho pls. šoupni kus doleva a nahoru.
 
 
Datum: 22. května 2006 13:55
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
odpuštěno
 
 
Datum: 22. května 2006 13:54
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je detail, musíte mi to odpustit
 
 
Datum: 22. května 2006 11:18
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No tak je tady chybička: máš tady dvakrát přihlašování a když se přihlásím do toho v pokecu a dám nastavení tak se to otevře v tom malím rámu.Musíš to udělat aby se to otevýralo ns celou stránku.
 
 
Datum: 21. května 2006 20:36
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
co teď je to vše ok?
 
 
Datum: 21. května 2006 20:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
No tak yaj mne to tak delá ze kdyz ctu tak se neustále kazdych 15 sekund aktualizuje stránka
 
 
Datum: 21. května 2006 19:29
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na popisu budu muset zamak, jinak vše je již ok, budu to aktualizovat zítra
 
 
Datum: 21. května 2006 16:33
 
 
 
 
Jméno: Black Sabbath      IP: uživatel122    
U některého sortimentu jsou pouze miniaturní obrázky - chtělo by to větší. U některých věcí pokud možno víc informací. A ještě jedna věc - když čtu pokec, tak se mě to neustále jakkdyby obnovuje ta stránka. Každých pár sekund to blikne a zobrazí se to znova. To je docela nepříjemný. Ale jinak v pohodě.:-)
 
 
Datum: 21. května 2006 16:07
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ještě hodina a pak konec,,,,pište cokoliv:?:::
 
 
Datum: 21. května 2006 15:28
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Podle mě by mohlo být slovo odpověz trochu větší.
 
 
Datum: 21. května 2006 13:45
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Podle mě nemá chybu
 
 
Datum: 21. května 2006 12:29
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel1    
Poraďte jak nastavit volnoběžné otáčky. Když to našlápnu tak to chytí ale žene se to do otáček i když mam šroubek volnoběhu vyšroubovanej a lanko plynu je napnuté akorát. Šoupátko je ůplně dole ale otáčky se stále zvyšují. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2006 17:03
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel186    
Souhlasim s tim vzduchem mě to dělalo to samý a měl jsem povolenej karburátor na válci
 
 
Datum: 21. května 2006 17:03
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
podle me to bude falesnej luft
 
 
Datum: 21. května 2006 10:36
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nastav jehlu v karburátoru, má bejt snad na druhym zařezu od zhora jestli se nepletu a nebo bude stačit nad uzáverem kde je jehla a plynový lanko je takový šroubovátko, tim se to taky dá upravit.
 
 
Datum: 20. května 2006 23:58
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
někde ti to táhne falešnej vzduch
 
 
Datum: 20. května 2006 23:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1    
Zdar draci poradte mne jakej je nejlepsí olej lit do fichtla?a v jakym pomeru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2007 13:45
 
 
 
 
Jméno: ondrej      E-mail:      IP: uživatel368    
ja davam M6AD,a kdyz to rozeberu ani znamka po karbonu,nekdy TSF nebo M7ADS
 
 
Datum: 06. dubna 2007 13:45
 
 
 
 
Jméno: někdo      E-mail:      IP: uživatel123    
Mažu v poměru 1:30 (podle návodu) a všichni mi říkaj, že to je děsně moc.
 
 
Datum: 03. června 2006 17:14
 
 
 
 
Jméno: free      IP: uživatel187    
TSF 1:40-50 v pohode
 
 
Datum: 21. května 2006 20:39
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
Jo draci slysel sem ze to jde aj Stil olejem je drahej ale zeprej dobrej tak nevim
 
 
Datum: 21. května 2006 14:32
 
 
 
 
Jméno: Black Sabbath      IP: uživatel122    
Taky doporučuju TSF. S M2T se to nedá srovnat.
 
 
Datum: 21. května 2006 10:49
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já taky doporučuji TSF, je to dobra kvalita za dobrej peníz
 
 
Datum: 20. května 2006 21:35
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Řešilo se to v dotaze 199. Pokud chceš něco levnýho tak M2T ale dělá hodně karbonu. O málinko dražší je Mogul TSF nedělá karbon,lépe maže. Oboje ředím v poměru 1:33. Osobně (ostatní asi taky) ti doporučují Mogul TSF.
 
 
Datum: 20. května 2006 21:03
 
 
 
 
Jméno: Black Sabbath      IP: uživatel1    
Nemáte někdo zkušenosti s výfuky HIKONE? Jaký je rozdíl ve výkonu oproti standatrnímu výfuku? Mám Jawu 21. Uvažuji o jeho koupi, ale chci poradit, abych to nekupoval zbytečně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2006 21:51
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku je to krása, cena je super ale výkon jde výrazně dolů a jen je slyšet hhrrr bum hhhhhr bub bac,,,,fakt je to k ničemu
 
 
Datum: 19. května 2006 21:51
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Sníží výkon zvednou spotřebu a nadělaj hroznej hluk takže sem si ho koupil :-)
 
 
Datum: 19. května 2006 20:15
 
 
 
 
Jméno: Monty      E-mail:      IP: uživatel13    
No nevim jak je to doopravdy ale cetl sem ze tyto vyfuky snizuji vykon a pridavaji hluk... myslim ze kdyz budes met dobre utesneny a vycisteny origo vyfuk tak bys mely byt nadmiru spokojeny ;-)
 
 
Datum: 19. května 2006 20:01
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel1    
Lidi nevíte jak se mění fajfka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2006 23:07
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel189    
normálka vyšroubuješ z drátu a našroubuješ novou
 
 
Datum: 19. května 2006 23:07
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jasně vyšroubuješ a našroubuješ, v čem je problém, pokud nechce držet, tak uštípni konec kabelu a pak to bude držet
 
 
Datum: 19. května 2006 21:53
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
normálně jí vyšroubuješ.... a našroubuješ novou :-D
 
 
Datum: 19. května 2006 19:28
 
 
 
 
Jméno: Black Sabbath      IP: uživatel1    
Zdar, potřebuju poradit. Mám Jawu 21 po menší opravě (nový kroužky, gufera, ložiska,...) - jen drobnosti. Chvilu to jezdilo normálně v pohodě, ale teď se mně stalo, že když chcu vytočit motor do vyšších otáček, tak to prostě nejde a začne vynechávat. Nevím čím to může být. Jinak startuje a jezdí dobře, jen ty vyšší otáčky. Už nevim, co s tim. Poraďte prosím. Dík. (Celkově by měl být v dobrým stavu, najeto jen něco kolem 9000 km.) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2006 9:14
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel186    
Mě to dělalo to samý po tom co jsem taky vyměnil ložiska a gufera atd. A nakonec to byl předstih trochu jsem ho doladil a hned to bylo v pohodě
 
 
Datum: 20. května 2006 9:14
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel189    
vyčisti kohout a jestli máš dirku ve víčku na benzín tak se mrkni jestli ti nesedí sedlo přímo na tom víčku aby ti do nádrže šelo trochu vzduchu potom zkus prohlídnout karbec vyčisti ho a vzduchovej filtr jestli ti tam nejde moc nebo málo vzduchu a seřídit karbec
 
 
Datum: 19. května 2006 23:15
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nastav bohatší směs
 
 
Datum: 19. května 2006 23:12
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a seřiď karbec, zkus jestli neprofukujou těsnění (pod karbec, možná pod válec)
 
 
Datum: 19. května 2006 22:36
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Zkus profoukat trysky, očisti svíčku.
 
 
Datum: 19. května 2006 19:04
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
a co třeba kondezátor, očisti kladívko a kontakty vyčisti karbec atd :-)
 
 
Datum: 19. května 2006 18:01
 
 
 
 
Jméno: Pet      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar lidi,potřebuji sprovoznit Tatran S 125 aby mohol užit super léto.Při velké vodě byl pod vodou.Částečně jsem ho dal dokopy ale moc se mu nechtělo.Příležitostně jsem sehnal kompletní motor,s minimálnim množstvím oleje jede ale při doplnení na správnou hladinu se dusí a kouří jak starej indian.Vypadá to na GO,ale nevím jak na to.Uvítam pomoc nebo radu co mám stím dělat,anebo kdo by udělal GO motoru. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2006 13:44
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Nelze nic než souhlasit, jedině že by se ti tam někde udělal díra, ale od čím, že. Takže gufero a pokud byl pod vodou jako ten muj fichtl, tak bych doporučil udělat i ložiska, i když je to nerez, tak jim to stejně neudělalo dobře, a krytka kuliček muhla proreznout a sehnat ložiska nebude snad moc velkej problém ne?
 
 
Datum: 18. května 2006 13:44
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku to je gufero na klice, je fuč, viměň ho za nové a bude to ok,,,tedy snad
 
 
Datum: 18. května 2006 12:25
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jak ředíte fichtla? Já 1:40 a v jakym poměru mu to nejvíc chutná? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2006 9:20
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel186    
Já jedu jedině na MT2 já ne něj nedám dopustit
 
 
Datum: 20. května 2006 9:20
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel189    
já ho ředím 1:33 na benzínce mi ale dali lahev m2t že prej to je do pěti litrů a bylo to jen do tří takže jsem to měl naředěný málo ale neprotestoval proti tomu nějak.
 
 
Datum: 19. května 2006 23:20
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Snad se nesnažíš naznačovat, že naleštěnej vyblejskanej výfukovej systém je horší než zapchatej černym xindlem? Jediná obhajoba xindlu v laufu je ten, že ucpe díry, který třeba vyreznou, ale myslim, že to tehdy počítaly na čistej kov a tak by to taky mělo bejt, na to bych vsadil levou kouli.
 
 
Datum: 18. května 2006 22:42
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draci je Vám jasný, že nějaký ten karbon tam musí být
 
 
Datum: 18. května 2006 21:26
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
urvanej: jj díky :-) ... Ondra Vondrák: M2t je levný a fichtlovy stačí ale máš po něm zasranej vejfuk a motor karbonem.Mogul TSF je jen o maličko dražší,líp maže,a nedělá tolik karbonu.
 
 
Datum: 18. května 2006 20:07
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vondro> Já m2t a ostatní mogul TSF.
 
 
Datum: 18. května 2006 18:18
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Tak teda jakej olej doporucujete? (uzivatel m2t urcite doporuci olej m2)
 
 
Datum: 18. května 2006 18:05
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Sem se trochu uklik, tak to máš v hlavnim chatu.
 
 
Datum: 18. května 2006 17:08
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Urvanej: kolik stojí litr TSFka ?
 
 
Datum: 18. května 2006 15:40
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Jak už bylo řečeno výše, záleží na oleji. Vy co používáte m2t si zkuste koupit malý množství TSFka a uvidíte rozdíl, zpátky už se nevrátíte, nezasírá motor, nekouří a hlavně i maže :-))
 
 
Datum: 18. května 2006 13:54
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mlha je tajemná
 
 
Datum: 18. května 2006 12:26
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mlhu mám rád.
 
 
Datum: 18. května 2006 9:37
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já tedy 1:50 mogul TSF, ten to jistí,,,vše ok
 
 
Datum: 17. května 2006 20:48
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Já taky 1:33 a olej M2t . To je pak za mnou nádhěrná mlha :-)
 
 
Datum: 17. května 2006 19:29
 
 
 
 
Jméno: Monty      E-mail:      IP: uživatel13    
no jak mu to nejvic chutna presne nevim pac kazdy ma jiny recept se kterym je spokojeny ale ja osobne pouzivam radsi 1:33 jistota je jistota
 
 
Datum: 17. května 2006 18:22
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar borci! Mám u mustanga hnutý sedadlo i s blatňasem a kostrou na sedlo, ale kolo je jak má být. Doslech sem se, že to bude tlumičema, ale potřebuju slyšet názor ňákýho fichtlaře. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2006 16:06
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Mužeš mít jeden teleskom delší než druhej a pak ti to pude všechno šejdrem.
 
 
Datum: 17. května 2006 16:06
 
 
 
 
Jméno: JARIN      IP: uživatel1    
Zdar draci,potřebuju poradit jak vyměnit primár řetež,je totiž vytahanej a vybrušuje mi víko.Nevím jak to sundat,na pařezoj to má spojku jako normoš žetěz,ale tady nee,mám 20tku díky......... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2006 15:44
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Sesa: u mě jsi nezapoměl. A je taky dobrý dávat bycha aby ti to nestřelilo do oka . Já mám brejle takže v poho ale ostatní....
 
 
Datum: 18. května 2006 15:44
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nebojte draci Já to jistím, ke každé objednávce kde jsou segrovky automaticky přihodím jednu či dvě gratis, vím o čem to je. Vždycky mě to vytočilo, když mě segrovka vystřelila do trávy, kdy jsem to vždy po půl hodině vzdal a čekal sem, až ji seženu
 
 
Datum: 17. května 2006 20:45
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
to nesmí vylítnout :-)) já ztratim průměrně 1,5 segrovky na 2 motory, ale většinou při rozdělávání když se záhadnym způsobem ztratěj z hadru do kterýho to chytám
 
 
Datum: 17. května 2006 16:38
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
vyspu: jde to v jednom,ale když to vyklouzne tak lítaj segrovky a pružinky po celý dílně
 
 
Datum: 17. května 2006 15:11
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
m2t>až uděláš víc motorů tak zjistíš že to de v pohodě v jednom, jenom na to musíš mit patent
 
 
Datum: 17. května 2006 14:40
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
já to zvládl sám
 
 
Datum: 17. května 2006 14:33
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Větší práce než to rozebrat, je nandat to zpět, tohle sem dělal nedávno ve dvou, protoze sou tam ty blbý pružiny, který musí jeden člověk zmáčknout a druhej zajistit.
 
 
Datum: 17. května 2006 6:46
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
musíš rozebrat spojku a sundat lamely
 
 
Datum: 16. května 2006 21:42
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ten postup je stejný pro pařeza a 20, jen 20 ma o jednu laml navíc a řetěz vetčí
 
 
Datum: 16. května 2006 21:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1    
Čau draci chtěl jsem se zeptat jesti se někomu doma neválí přebytečná NÁDRŽ na 21 na laku nezáleží hlavně aby neprosakovala díííííík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2007 9:57
 
 
 
 
Jméno: rado      E-mail:      IP: uživatel562    
no taky mám sem ale z opavy tak jak vždycky říkám co teď s tím
 
 
Datum: 02. března 2007 9:57
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.jawamania.info /burza/inzeráty číslo 2751
 
 
Datum: 17. května 2006 13:29
 
 
 
 
Jméno: Jerry      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdarec lidi scháním dva dekly.Na fichtla , ale na 21 potřeboval bych horní a dolní ple chovej dekl jak krejou filtr karburátor atd. tak ty plechy jestli je někdo máte tak se mě ozvěte dík moc!!! a mnoho dalších ujetejch metrů na fíkovi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2006 13:25
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
http://www.jawamania.info /burza/inzeráty číslo 2751 a 2755 .
 
 
Datum: 17. května 2006 13:25
 
 
 
 
Jméno: Fuzo      E-mail:      IP: uživatel191    
Čau Jerry, mám oba - v perfektním stavu i s držákem na kostru. Ale bydlím u Brna. Když bude zájem, ozvi se.
 
 
Datum: 17. května 2006 9:30
 
<  2591  2592  2593  2594  2595  2596  2597  2598  2599  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 12:13:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu