Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nevim jaký mám koupit pístní kroužky na svuj píst poraďte mám píst se třema kroužkama a anhoře na pístu je napsáno A a v takovom obdélníku Q tak vůbec nevim co tam mám dát za kroužky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2006 14:40
Zkontroluj si jestly nemáš na pístu nastřižený zámky, jestly to má cenu dávat noví kroužky.
Datum: 21. června 2006 14:40
vyfo? ten píst a pošli mi ho mailem já ti pak řeknu
Datum: 23. května 2006 20:20
 chtěšl bych se zeptat čím to může být když mi vypadává jednička na mustangovi.pište na email m.s.163@seznam.cz moc děkuju zatím musím jezdit na jawě 20.mám sportovní výfuk na jawě 20.měnil jsem i pístní krůžky.mustang má výbrus nový píst,kroužky,gufera ložiska,spojku skoro všechno mám ho po ta?kovi a dávám ho do kupy ale nemůžu dojít na to proč vypadává jednička. moc děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2006 14:44
budou to oz. kolečka nebo nějaká hřídelka zkus to rozpůlit.
Datum: 12. června 2006 14:44
zkus vymenit takove bronzove vlozky v blokua vymenit radici segment
Datum: 04. června 2006 19:31
Přesně
Datum: 23. května 2006 21:26
Draku špatné kolečka, ohnuta vidlička, špatný řadič,,,,musíš to kuhnout abys věděl wo co gou
Datum: 23. května 2006 10:06
 Lidickove prosimvas, jak je to u 05tky s rozetou, teda jakym zpusobem unasi nahon tachometru. Me tam po tom zbyly jen takovy dve dirky a nevim, jestli se musi menit cela rozeta nebo jenom ty kolicky nebo co to tam puvodne bylo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2006 19:49
Jméno: caryfuuk
IP: uživatel113
kolíčky dej na trochu vazelíny a budou při montáži držet
Datum: 22. května 2006 19:49
Jméno: schyzo
IP: uživatel33
no, jednoduche a prakticke...staci trochu premejslet, ze. (jo my z gymplu...)
Datum: 22. května 2006 18:03
draku, tak vem hřebík vetšího průměru?
Datum: 22. května 2006 17:55
no jo, to uz sem zkousel, ale vzdycky mi to vypadne...leda to tam nak vlepit, nebo nevim...P.S.:ta spinacka je fakt dobra, dik, motoristicky spasiteli
Datum: 22. května 2006 17:46
Náhon je u 05 stejný jako u 20, 21, 23, dej tam ty dva kolíčky a pokud nemáš ty kolíčky, tak zkra? hřebík a máš to
Datum: 22. května 2006 17:41
 Zdar, nevite o nějakém podrobnějším nákresu (či fotu) uchycení sedla na J50/21, než je v Príručce k údržbe  ? Původní majitel to navařil a teď se mi to urvalo, tak bych potřeboval inspiraci, jak to zbastlit-nejlíp kdyby to někdo vyfotil na svojí mašině  a poslal na mail,pls. Dik H
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2006 6:52
Jezis to bych taky potreboval mam uplne stejnej problem...
Datum: 25. května 2006 6:52
 Čau draci, pomůže někdo? Potřebuju krosový drapák na fechtla. Rozměr 2,75 x 16 nebo 3,00 x 16. Díky moc za každou nabídku!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2006 17:20
za 500 Kč ho koupíš v každém pneu servise.
Datum: 05. června 2006 17:20
Já to ošefnu a napíšu ti
Datum: 22. května 2006 11:15
 Klucí mám prosbu.Udělal jsem si stránku,odkaz na ní je tady v levým menu.Mrkněte na to já potřebuju nějaký náměty na články nebo i vaše vlastní články a návody o fichtlech.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2006 7:16
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
... ale jednou jich budu mít ještě víc . Už připravuju garáž.
Datum: 22. května 2006 7:16
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Ani jeden,ale mám svolení majitelů že tam můžou bejt.Teda doufám
Datum: 22. května 2006 7:15
Sakra draku! kolik z těch fichtlů na tý stránce je tvejch? A neřikej že všechny
Datum: 21. května 2006 22:28
 Zdar draci nevite cim to moze byt ze mne nejde fichtla nastartovat z mista a roztlacit to jde v pohode na 2 metry
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2006 22:29
nebo špatnej předstih
Datum: 21. května 2006 22:29
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
možná máš vočesaný zuby na startovacím segmentu
Datum: 21. května 2006 20:32
 Zdar draci vadí hodně když se hejbe ojnice do stran a jestli to má velkej vliv na výkon motoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2006 17:38
draku to neva,, do stran je to ok
Datum: 21. května 2006 17:38
 Tak draci dnes budeme ladit fichtl pokec aby byl přijatelnější pro uživatele,,,,vznášejte podměty, připomínky, ale nečekejte žádné zázraky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 17:39
 Staré casi dobré casi boli tu len dobré draci
Datum: 15. března 2011 17:39
wiku ty jsi červenej, to je eupr být červeným trpaslíkem, to je mlj obl. serial,,,posunem to nebude problém
Datum: 22. května 2006 17:06
Ještě by se mohlo hnout s tím odkazem na chat v pokecu.Tam co to ukazoje kolik je lidí se to míchá do stránek v pokecu.Prostě ho pls. šoupni kus doleva a nahoru.
Datum: 22. května 2006 13:55
odpuštěno
Datum: 22. května 2006 13:54
to je detail, musíte mi to odpustit
Datum: 22. května 2006 11:18
No tak je tady chybička: máš tady dvakrát přihlašování a když se přihlásím do toho v pokecu a dám nastavení tak se to otevře v tom malím rámu.Musíš to udělat aby se to otevýralo ns celou stránku.
Datum: 21. května 2006 20:36
co teď je to vše ok?
Datum: 21. května 2006 20:24
Jméno: Honza
IP: uživatel9
No tak yaj mne to tak delá ze kdyz ctu tak se neustále kazdych 15 sekund aktualizuje stránka
Datum: 21. května 2006 19:29
Na popisu budu muset zamak, jinak vše je již ok, budu to aktualizovat zítra
Datum: 21. května 2006 16:33
Jméno: Black Sabbath
IP: uživatel122
U některého sortimentu jsou pouze miniaturní obrázky - chtělo by to větší. U některých věcí pokud možno víc informací. A ještě jedna věc - když čtu pokec, tak se mě to neustále jakkdyby obnovuje ta stránka. Každých pár sekund to blikne a zobrazí se to znova. To je docela nepříjemný. Ale jinak v pohodě.
Datum: 21. května 2006 16:07
Ještě hodina a pak konec,,,,pište cokoliv:?:::
Datum: 21. května 2006 15:28
Podle mě by mohlo být slovo odpověz trochu větší.
Datum: 21. května 2006 13:45
Podle mě nemá chybu
Datum: 21. května 2006 12:29
 Poraďte jak nastavit volnoběžné otáčky. Když to našlápnu tak to chytí ale žene se to do otáček i když mam šroubek volnoběhu vyšroubovanej a lanko plynu je napnuté akorát. Šoupátko je ůplně dole ale otáčky se stále zvyšují.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2006 17:03
Souhlasim s tim vzduchem mě to dělalo to samý a měl jsem povolenej karburátor na válci
Datum: 21. května 2006 17:03
Jméno: Monty
IP: uživatel13
podle me to bude falesnej luft
Datum: 21. května 2006 10:36
Nastav jehlu v karburátoru, má bejt snad na druhym zařezu od zhora jestli se nepletu a nebo bude stačit nad uzáverem kde je jehla a plynový lanko je takový šroubovátko, tim se to taky dá upravit.
Datum: 20. května 2006 23:58
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
někde ti to táhne falešnej vzduch
Datum: 20. května 2006 23:55
Jméno: Honza
IP: uživatel1
 Zdar draci poradte mne jakej je nejlepsí olej lit do fichtla?a v jakym pomeru
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2007 13:45
ja davam M6AD,a kdyz to rozeberu ani znamka po karbonu,nekdy TSF nebo M7ADS
Datum: 06. dubna 2007 13:45
Mažu v poměru 1:30 (podle návodu) a všichni mi říkaj, že to je děsně moc.
Datum: 03. června 2006 17:14
Jméno: free
IP: uživatel187
TSF 1:40-50 v pohode
Datum: 21. května 2006 20:39
Jméno: Honza
IP: uživatel9
Jo draci slysel sem ze to jde aj Stil olejem je drahej ale zeprej dobrej tak nevim
Datum: 21. května 2006 14:32
Jméno: Black Sabbath
IP: uživatel122
Taky doporučuju TSF. S M2T se to nedá srovnat.
Datum: 21. května 2006 10:49
Já taky doporučuji TSF, je to dobra kvalita za dobrej peníz
Datum: 20. května 2006 21:35
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Řešilo se to v dotaze 199. Pokud chceš něco levnýho tak M2T ale dělá hodně karbonu. O málinko dražší je Mogul TSF nedělá karbon,lépe maže. Oboje ředím v poměru 1:33. Osobně (ostatní asi taky) ti doporučují Mogul TSF.
Datum: 20. května 2006 21:03
Jméno: Black Sabbath
IP: uživatel1
 Nemáte někdo zkušenosti s výfuky HIKONE? Jaký je rozdíl ve výkonu oproti standatrnímu výfuku? Mám Jawu 21. Uvažuji o jeho koupi, ale chci poradit, abych to nekupoval zbytečně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2006 21:51
Draku je to krása, cena je super ale výkon jde výrazně dolů a jen je slyšet hhrrr bum hhhhhr bub bac,,,,fakt je to k ničemu
Datum: 19. května 2006 21:51
Sníží výkon zvednou spotřebu a nadělaj hroznej hluk takže sem si ho koupil
Datum: 19. května 2006 20:15
No nevim jak je to doopravdy ale cetl sem ze tyto vyfuky snizuji vykon a pridavaji hluk... myslim ze kdyz budes met dobre utesneny a vycisteny origo vyfuk tak bys mely byt nadmiru spokojeny
Datum: 19. května 2006 20:01
Posl.aktualizace: 19. května 2006 23:07
normálka vyšroubuješ z drátu a našroubuješ novou
Datum: 19. května 2006 23:07
Jasně vyšroubuješ a našroubuješ, v čem je problém, pokud nechce držet, tak uštípni konec kabelu a pak to bude držet
Datum: 19. května 2006 21:53
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
normálně jí vyšroubuješ.... a našroubuješ novou
Datum: 19. května 2006 19:28
Jméno: Black Sabbath
IP: uživatel1
 Zdar, potřebuju poradit. Mám Jawu 21 po menší opravě (nový kroužky, gufera, ložiska,...) - jen drobnosti. Chvilu to jezdilo normálně v pohodě, ale teď se mně stalo, že když chcu vytočit motor do vyšších otáček, tak to prostě nejde a začne vynechávat. Nevím čím to může být. Jinak startuje a jezdí dobře, jen ty vyšší otáčky. Už nevim, co s tim. Poraďte prosím. Dík. (Celkově by měl být v dobrým stavu, najeto jen něco kolem 9000 km.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2006 9:14
Mě to dělalo to samý po tom co jsem taky vyměnil ložiska a gufera atd. A nakonec to byl předstih trochu jsem ho doladil a hned to bylo v pohodě
Datum: 20. května 2006 9:14
vyčisti kohout a jestli máš dirku ve víčku na benzín tak se mrkni jestli ti nesedí sedlo přímo na tom víčku aby ti do nádrže šelo trochu vzduchu potom zkus prohlídnout karbec vyčisti ho a vzduchovej filtr jestli ti tam nejde moc nebo málo vzduchu a seřídit karbec
Datum: 19. května 2006 23:15
nastav bohatší směs
Datum: 19. května 2006 23:12
a seřiď karbec, zkus jestli neprofukujou těsnění (pod karbec, možná pod válec)
Datum: 19. května 2006 22:36
Zkus profoukat trysky, očisti svíčku.
Datum: 19. května 2006 19:04
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
a co třeba kondezátor, očisti kladívko a kontakty vyčisti karbec atd
Datum: 19. května 2006 18:01
 Zdar lidi,potřebuji sprovoznit Tatran S 125 aby mohol užit super léto.Při velké vodě byl pod vodou.Částečně jsem ho dal dokopy ale moc se mu nechtělo.Příležitostně jsem sehnal kompletní motor,s minimálnim množstvím oleje jede ale při doplnení na správnou hladinu se dusí a kouří jak starej indian.Vypadá to na GO,ale nevím jak na to.Uvítam pomoc nebo radu co mám stím dělat,anebo kdo by udělal GO motoru. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2006 13:44
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Nelze nic než souhlasit, jedině že by se ti tam někde udělal díra, ale od čím, že. Takže gufero a pokud byl pod vodou jako ten muj fichtl, tak bych doporučil udělat i ložiska, i když je to nerez, tak jim to stejně neudělalo dobře, a krytka kuliček muhla proreznout a sehnat ložiska nebude snad moc velkej problém ne?
Datum: 18. května 2006 13:44
Draku to je gufero na klice, je fuč, viměň ho za nové a bude to ok,,,tedy snad
Datum: 18. května 2006 12:25
 Jak ředíte fichtla? Já 1:40 a v jakym poměru mu to nejvíc chutná?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2006 9:20
Já jedu jedině na MT2 já ne něj nedám dopustit
Datum: 20. května 2006 9:20
já ho ředím 1:33 na benzínce mi ale dali lahev m2t že prej to je do pěti litrů a bylo to jen do tří takže jsem to měl naředěný málo ale neprotestoval proti tomu nějak.
Datum: 19. května 2006 23:20
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Snad se nesnažíš naznačovat, že naleštěnej vyblejskanej výfukovej systém je horší než zapchatej černym xindlem? Jediná obhajoba xindlu v laufu je ten, že ucpe díry, který třeba vyreznou, ale myslim, že to tehdy počítaly na čistej kov a tak by to taky mělo bejt, na to bych vsadil levou kouli.
Datum: 18. května 2006 22:42
Draci je Vám jasný, že nějaký ten karbon tam musí být
Datum: 18. května 2006 21:26
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
urvanej: jj díky  ... Ondra Vondrák: M2t je levný a fichtlovy stačí ale máš po něm zasranej vejfuk a motor karbonem.Mogul TSF je jen o maličko dražší,líp maže,a nedělá tolik karbonu.
Datum: 18. května 2006 20:07
Vondro> Já m2t a ostatní mogul TSF.
Datum: 18. května 2006 18:18
Tak teda jakej olej doporucujete? (uzivatel m2t urcite doporuci olej m2)
Datum: 18. května 2006 18:05
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Sem se trochu uklik, tak to máš v hlavnim chatu.
Datum: 18. května 2006 17:08
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Urvanej: kolik stojí litr TSFka ?
Datum: 18. května 2006 15:40
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Jak už bylo řečeno výše, záleží na oleji. Vy co používáte m2t si zkuste koupit malý množství TSFka a uvidíte rozdíl, zpátky už se nevrátíte, nezasírá motor, nekouří a hlavně i maže  )
Datum: 18. května 2006 13:54
Mlha je tajemná
Datum: 18. května 2006 12:26
Mlhu mám rád.
Datum: 18. května 2006 9:37
Já tedy 1:50 mogul TSF, ten to jistí,,,vše ok
Datum: 17. května 2006 20:48
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Já taky 1:33 a olej M2t . To je pak za mnou nádhěrná mlha
Datum: 17. května 2006 19:29
no jak mu to nejvic chutna presne nevim pac kazdy ma jiny recept se kterym je spokojeny ale ja osobne pouzivam radsi 1:33 jistota je jistota
Datum: 17. května 2006 18:22
 Zdar borci! Mám u mustanga hnutý sedadlo i s blatňasem a kostrou na sedlo, ale kolo je jak má být. Doslech sem se, že to bude tlumičema, ale potřebuju slyšet názor ňákýho fichtlaře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2006 16:06
Mužeš mít jeden teleskom delší než druhej a pak ti to pude všechno šejdrem.
Datum: 17. května 2006 16:06
Jméno: JARIN
IP: uživatel1
 Zdar draci,potřebuju poradit jak vyměnit primár řetež,je totiž vytahanej a vybrušuje mi víko.Nevím jak to sundat,na pařezoj to má spojku jako normoš žetěz,ale tady nee,mám 20tku díky.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2006 15:44
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Sesa: u mě jsi nezapoměl. A je taky dobrý dávat bycha aby ti to nestřelilo do oka . Já mám brejle takže v poho ale ostatní....
Datum: 18. května 2006 15:44
Nebojte draci Já to jistím, ke každé objednávce kde jsou segrovky automaticky přihodím jednu či dvě gratis, vím o čem to je. Vždycky mě to vytočilo, když mě segrovka vystřelila do trávy, kdy jsem to vždy po půl hodině vzdal a čekal sem, až ji seženu
Datum: 17. května 2006 20:45
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
to nesmí vylítnout  ) já ztratim průměrně 1,5 segrovky na 2 motory, ale většinou při rozdělávání když se záhadnym způsobem ztratěj z hadru do kterýho to chytám
Datum: 17. května 2006 16:38
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
vyspu: jde to v jednom,ale když to vyklouzne tak lítaj segrovky a pružinky po celý dílně
Datum: 17. května 2006 15:11
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
m2t>až uděláš víc motorů tak zjistíš že to de v pohodě v jednom, jenom na to musíš mit patent
Datum: 17. května 2006 14:40
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
já to zvládl sám
Datum: 17. května 2006 14:33
Větší práce než to rozebrat, je nandat to zpět, tohle sem dělal nedávno ve dvou, protoze sou tam ty blbý pružiny, který musí jeden člověk zmáčknout a druhej zajistit.
Datum: 17. května 2006 6:46
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
musíš rozebrat spojku a sundat lamely
Datum: 16. května 2006 21:42
ten postup je stejný pro pařeza a 20, jen 20 ma o jednu laml navíc a řetěz vetčí
Datum: 16. května 2006 21:24
 Čau draci chtěl jsem se zeptat jesti se někomu doma neválí přebytečná NÁDRŽ na 21 na laku nezáleží hlavně aby neprosakovala díííííík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2007 9:57
no taky mám sem ale z opavy tak jak vždycky říkám co teď s tím
Datum: 02. března 2007 9:57
http://www.jawamania.info /burza/inzeráty číslo 2751
Datum: 17. května 2006 13:29
 Zdarec lidi scháním dva dekly.Na fichtla , ale na 21 potřeboval bych horní a dolní ple chovej dekl jak krejou filtr karburátor atd. tak ty plechy jestli je někdo máte tak se mě ozvěte dík moc!!! a mnoho dalších ujetejch metrů na fíkovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2006 13:25
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
http://www.jawamania.info /burza/inzeráty číslo 2751 a 2755 .
Datum: 17. května 2006 13:25
Čau Jerry, mám oba - v perfektním stavu i s držákem na kostru. Ale bydlím u Brna. Když bude zájem, ozvi se.
Datum: 17. května 2006 9:30
|



|