Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Motorista	
	    
	 
	
	IP: uživatel14588        	  
	 
	
	 Rozhodl jsem se dopřát mé kejvačce 175 trošku líp. V létě (Až vyjezdím nádrž starého benzínu) provedu dekarbonizaci válce a výfuků.rnPoradili byste mi, jak to nejlépe mám udělat, nějaký rady? Rovnou vyměním i těsnění.rnRád bych změnil i olej (Ted M2T 1:30), abych celý odkarbonování nemusel dělat znova.rnJaký olej a v jakém poměru mám míchat s 95? Děkuju a prosím jen zkušené rady, nerad bych dělal GO.  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. května 2013 16:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Sundat hlavu válce a válec, opatrně z obojího vyškrabat karbon, například pomocí starého zbroušeného nože. Z pístu sundat kroužky, a kouskem starého ulomeného kroužku pečlivě vyškrábat karbon z drážek pro pístní kroužky. Odstranit karbon ze dna pístu. Dále sundat kolena výfuku, do vrtačky upnout staré roztřepené lanko a pomocí toho ty kolena vyčistit. Z výfuků vyndat vložky, polít vložky benzínem a zapálit. Po vychladnutí oklepat a okartáčovat zbytky karbonu. Vnitřky výfuků vyškrábat kusem drátu třeba. Pokud chceš měnit olej, tak doporučuju nějaký minerální olej se specifikací API TC. Poměr oleje ku benzínu bych zachoval...	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 16:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Chlapy potřebuju komplet revmaplechy a zadní podsedlový plech na 220.100 , 221.100 jeden kámoš za to chce 500kč je to dobrá cena?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 30. května 2013 11:33
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 chlapi jsem Kousek od města Svitavy.(svitavsky okres,pardubicky kraj) jirko viděl jsem to na facebooku	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 11:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: HOBO	
	    
	 
	
	IP: uživatel13741        	  
	 
	
	 Odkud jsi Beny? Revmáče s podlážkama ti dám za kilo a zadní plech na 220.100 už bohužel nemám- jen ty starší (který jsou podlě mě hezčí)	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 20:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jirka	
	    
	 
	
	IP: uživatel12346        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 17:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jestli jsou v dobrym stavu, tzn nepobouchaný, nepotrhaný, s dobrym lemem, tak ho ještě o 100 stáhni a vem to...	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 16:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 myslim v dobrym stavu	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 14:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 To se takhle bez popsání stavu či bez fotografie fakt dobře posuzuje...	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 13:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. května 2013 10:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Čus draci.Potřebuju poradit ohledně převodu mašiny.Minulý týden v pátek jsem byl na evideční kontrole s mašinou tak do kdy mě to platá ta evidenčka?Do kolika dnů musím zajít na uřad a převíst to na sebe??Kolik dní??Díky za odpověd 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. června 2013 22:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 záleží na úřadě, v zákoně omezená platnost nejni 	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 22:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karamel	
	    
	 
	
	IP: uživatel15593        	  
	 
	
	 ahoj, evidenčka ti platí dokud neprovedeš převod na osobu, která je v protokolu o evidenční kontrole uvedena	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 23:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15590        	  
	 
	
	 Hlavně to nezapomeň pojistit během prvních dní. Myslím že evidenčka platí 30dní. Ze zákona má být převod do 10dní,ale co existuje ekodaň tak někdo jezdí v polopřevodu pořád,neni za to totiž postih...	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 19:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zdar máš 10 dnů na to přihlásit to na sebe o dedne kdy to bilo na tebe odhlášené	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 16:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravim, mam menší problém při sešlápnutí startpáky ji prošlápnu až dolů a nemá to žádnej odpor a vůbec to nemůžu nastartovat ani při roztlačení. Nevíte čím to může být??? Mam jawu 20. Předem dík za rady Béďa 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. května 2013 13:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Klouže ti spojka, na pravým deklu povol štelovací šroubek spojky o půl otáčky a vyzkoušej jestli to bude lepší	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 13:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Prokluzující spojka?	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 22:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: f	
	    
	 
	
	IP: uživatel15423        	  
	 
	
	 Zdar draci, nevíte někdo jaký závit má bebetta 210 v tom levém rozběhovém bubnu, tam kde se šroubuje stahovák? Díky.. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 30. května 2013 8:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ako	
	    
	 
	
	IP: uživatel14122        	  
	 
	
	 20x1	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 8:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: libor1	
	    
	 
	
	IP: uživatel1332        	  
	 
	
	 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 6:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 teď nevim průměr v mm le vim že stoupání závitu je 1,25, (je tam jemnej závit)	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 6:20
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj potřeboval bych jestly by mi někdo poslal fotky krytu řetězu na jawa čz 150 půlbuben  rok v. 1995 potřebuji vědet jak vipadá abich nekoupil něco co nebude pasovat 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. května 2013 18:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: satan	
	    
	 
	
	IP: uživatel1182        	  
	 
	
	 Zdar Draci, mám takový zajímavý problém, nemůžu do štelovat předstih, i když ho dam na minimum, tak mi v otáčkách nevynechává, a trojka "moc" netáhne, myslím tím na fichtla moc netáhne.rnDik za rady 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. května 2013 20:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 to že netáhne nemusí být předstihem	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 20:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pata	
	    
	 
	
	IP: uživatel14082        	  
	 
	
	 Kdo tady kvalitně a za dobrou cenu udělá GO motoru?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 30. května 2013 7:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Záleží čemu říkáš generálka, pokud to chceš komplet tzn. klika, výbrus, ložiska, gufera, spojka, řetěz. Není problém.	   
	
	  
	  
		Datum: 30. května 2013 7:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 cena dílů + práce asi 200	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 16:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawasss	
	    
	 
	
	IP: uživatel9121        	  
	 
	
	 já bych taé neměl problém udělat gerálku přesně podle požadvků jaké by jsi měl a udělal bych to jen za cenu dílů a za práci pokud by si mi něco chtěl dat dyčtak napiš na mail doctus@email.cz 	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 20:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pata	
	    
	 
	
	IP: uživatel14082        	  
	 
	
	 A kolik by jsi za to vzal?	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 19:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 já ti tu generálku klidně udělám	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 16:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Johny	
	    
	 
	
	IP: uživatel15585        	  
	 
	
	 Čau,mám čz 175/502 a už mi shořela druhá indukční cívka, čím by to mohlo být.Dík za rady 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. května 2013 23:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: johny	
	    
	 
	
	IP: uživatel15592        	  
	 
	
	 všechno ready podle plánku,nikdy jsem se s tím nesetkal	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 23:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PIO	
	    
	 
	
	IP: uživatel12302        	  
	 
	
	 máš dobře zapojenou baterii ?	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 18:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 bylo zvoleno správné napětí cívky? (12V)?	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 14:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Vašek	
	    
	 
	
	IP: uživatel15584        	  
	 
	
	 Mám prosbu, když na babetě dávám nové přední kluzáky jak mám vyřešit potom uchycení pružin na staré vidlici? Tam byl takový trn u nových kluzáků takového nic není. Na co si dát případně ještě pozor díky moc!! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. května 2013 8:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel2901        	  
	 
	
	 Čaau draci, prosím o radu. Mám motor J 05 - nová ložiska, gufera, přetěsněn, nový filtr.... Bez airboxu jede jako kráva a když ho nasadím tak se mu nechce do otáček....netáhne a svíčka je černá....Jehlu jsem zkoušel na všechny zářezy, ale bez efektu... Co s tím ? děkuji 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:11
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel2901        	  
	 
	
	 Osazen karbarous z j 21 - jede jak kráva Díky za rady    	  
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 22:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 prostě maš bohatou směs	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 18:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel2901        	  
	 
	
	 Ten karb. na 05 co tam mám má v plováku jehlu jak 555	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 15:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel2901        	  
	 
	
	 Ano, karburátor 05 novější typ s plastovým airboxem a menším difuzorem než 21. Můžu tam dát karb. z 21 ? Motor má 3. výbrus. Díky za info	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 15:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tak to je tím víčkem nebo plovákem byl to opravdu karb na 05?	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 15:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel2901        	  
	 
	
	 tryska je 68, v karbousu jsem měnil víčko a plovák z jiného karb. protože ten starý plovák byl děravej. Karbous prý čistil bývalý majitel tak, že ho údajně povařil ve vodě s kyselinou citronovou... a trysky jsou čisté .A ještě jedna věc - dnes jsem ho nastartoval nakopávačkou a za studena má moc vysokej volnoběh a dost kouří ( Ba 95 / Mogul TSF 1 : 33 ) Až se zahřeje tak volnoběh padne na normální otáčky a kouří přiměřeně... Díky za případné rady.	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 22:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 koukni se na přívod benzínu do karbu jestli ti tam neteče moc benzinu přes ventil .nečistil si trysky?	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 18:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15114        	  
	 
	
	 hlavní trisku máš jakou?	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 18:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel2901        	  
	 
	
	 papírová vložka je nová a výfuk, koleno atd jsem taky vyčistil.	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 11:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15114        	  
	 
	
	 vyčistit výfuk a samo i ten aibox jestli máš dratěnku  vymít v benzinu a naoleljovat jestli papírovej tak novou vložku ... ten výfuk to dělal mě..	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 9:32
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Cau draci mam problem se svym fichtlem kdyz s nim vyjedu po dnu z garae normalne ho nakopnu dam tam jednicku a jedu tak zacne kuckat a po par stovek metru se chytne a jezdi zas jako drak ale zajizdim motor tak mu musim ubrat ale to je nepodstatny chci se hlavne zeptat na ten rozjezd cim to muze byt prosim o radu 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. května 2013 8:59
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Trochu zacpi díru v airboxu.	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 8:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 A slo by nejak udelar aby hned vyjel bez problemu	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 6:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Stava	
	    
	 
	
	IP: uživatel556        	  
	 
	
	 je studenej. musíš ho nechat ohřát jako japonskou motorku	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 22:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: boacon	
	    
	 
	
	IP: uživatel15582        	  
	 
	
	 zdra draci! prosil bych o pomoc, nevim si rady s novym fichtlem. svicka hazi jiskru,predstih nastaveny,hladina plovaku v karbci taky,ale preliva se a z vyfuku tece benal, sundal jsem i vyfuk(kdyby byl ucpany) a stejne nejde nakopnout i kdyz ho roztlacuju.nadrz je vycistena, stejne tak karbec a trysky,benzin novy. nevite nekdo jak dal? budu vdecny za kazde info 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 04. června 2013 10:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: boacon	
	    
	 
	
	IP: uživatel15622        	  
	 
	
	 Diky za radu,fichtla jsme rozjeli, jeden den jezdil i kdyz na trojku docela nemohl,do kopce jsem musel na jednicku.na druhy den uz jsem ho nenastartoval.jen podotknu ze jsme vymenili civku,karbec a svicku.kdyby mel nekdo napad,napiste prosim   	  
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 10:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jestli ti preteka plovakova komora, tak ti nejspis nedovira jehlovy ventil ve vicku plovakovky. zkus ho rozdelat vycistit a spravne nastavit hladinu ohnutim plisku nad plovakem. ale to rikas ze mas... takze jestli to hazi jiskru a svicka je mokra, tak neni duvod, aby to nejelo    zkus zkontrolovat, jestli se po nasroubovani svicky (tzn po ohnuti VN kabelu do jineho tvaru) nekde ten kabel nekostri, jestli neni prodreny. mozna zkus i jinou svicku. (udajne se vyskytly pripady, kdy svicka venku hazi, ale jakmile je v hlave tak v tom tlaku proste jiskra neskoci) ale to uz jsou docela extremni prihody.... jezdil ten pincek v tomhle nastaveni? nebo jsi neco vymenil, predelal a od te doby to nejede? ptz by to mohlo byt jeste treba nekompatibilni magneto se statorem. u 20w zapalovani je magneto oznaceno cislem 05, u 30w zapalovani je magneto s oznaceni 20. tak to taky zkontroluj... pak dej vedet jak jsi dopadl... bojuj   
	  
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 23:02
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 cau chtel bych si udelat jawu 250   v bile barve jake cislo barvy se no to pouzivalo 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. května 2013 9:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15114        	  
	 
	
	 v bíle barvě byla snad jen panelka do německa pro obchody neckerman ... a nebyla býlá ale v slonove kosti trošku do hněda.. v barvách lakách ti poradí v syntetice  se slonová kost normalně prodavá... i některe pioníry s ní měli stříkanej předek...	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 9:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawasss	
	    
	 
	
	IP: uživatel9121        	  
	 
	
	 Zdravím, chci se zeptat jakým druhem barvy se dělaly z výroby pionýry. Někde jsem slyšel že syntetickým email, ale nevim zda to je pravda tak se ptám předem díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. května 2013 9:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel3874        	  
	 
	
	 Vypalovaná syntetika	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 9:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fsg	
	    
	 
	
	IP: uživatel5546        	  
	 
	
	 Cao ktery typ motoru je nejlepsi ? jawa 250/559   250/590 250/592 ? Na sílu a na rychlost    A šlo by je dát do rámu z jawa 175/356 když převařím úchyty? vleze se tam?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. června 2013 21:05
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Mark	
	    
	 
	
	IP: uživatel15620        	  
	 
	
	 559	   
	
	  
	  
		Datum: 19. června 2013 21:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15590        	  
	 
	
	 Do 356 jsme dávali motor z 477 a byla to pecka...ten motor má na krosku slušnou charakteristiku...jen sme uřezali starý úchyty a přivařili nový. Nový krátký koleno,prázdnej vejfuk z 356 jako tlumič,větší rozetu a hurá do lesa...	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 19:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Dej tam motor z ČZ 250/455............	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 23:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Plecharina neplecharina, kone urco nikde nejsou stejny, u 175 je to 8 koni u 559 je to 14 koni..  moje motorka nema zadny plechy takze mne jen zajima ten ram jestli by se to tam veslo nebo by se to muselo prevarit ta hranata konstrukce...    Kuknete na profil a uvidite o co se jedna   	  
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 23:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: bob	
	    
	 
	
	IP: uživatel15583        	  
	 
	
	 Nevymýšlej s tím, že je to jawa 175/356 když se to dělalo ve Strakonicích a je to Jawa - ČZ. Dej do toho motor 450 nebo 455 a máš to lepší než motory z jawy, které se ti tam nevejdou	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 21:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: f	
	    
	 
	
	IP: uživatel15423        	  
	 
	
	 Každý motor se liší trochu, ale ne výkonem, spíš komfortem nebo opotřebením. Ale generálkovaný motor z 559 jede stejně jako 592...A s tím rámem mám osobní zkušenost, nejde to prostě vůbec to tam nesedí. A převrtání nepomůže, je to zásah do plechařiny i rámu a to dost rozsáhlý..	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 20:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15114        	  
	 
	
	 vždyt ty motory jsou stejný a do 175  je nedostaneš je krátkej rám .... opře se ti to o trubky...  
ti motory se lišili jen uložením kliky  na 2 či 3 ložiskách ... karburatorem se sitičem  či bez ... a některe první 559 měli svíčku do zadu a trošku menší komprese,,,,,
ale  výkon mezi nimi je vždy stejnej.... se podívej na netu že ukažde motorky je vždy napsano 14 koní	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 19:58
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Filip	
	    
	 
	
	IP: uživatel6631        	  
	 
	
	 zdar stando potřebuju se tě něco optat ohledně válce ozvi se mi dík    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. května 2013 18:32
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Musíš mi napsat na mail,já tvůj nemám.	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 18:32
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mustaf	
	    
	 
	
	IP: uživatel12689        	  
	 
	
	 čau draci muj fichtl za studena nebo po dešti  jede krásně do kopca to žene jak pán, ale po pár minutách ostřejšího ježdění jak se zahřeje tak hrozně zlenivý, vím že to tak bejvá jak se zahřeje že už tolik nejede, ale neměli byjte nějákou radu jak tenhle výkonový pokles minimalizovat? nebo co mám špatně, protože mi to dělá fakt hoodně..... díky  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. května 2013 10:46
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mustaf	
	    
	 
	
	IP: uživatel4145        	  
	 
	
	 je to klasickej neupravenej fichtl, výfuk je vyčištěný, hlavu sníženou nemám, filtr box novej, v převodovce je PP90 ložiska origo motornebyl půlen, svíčku zkusím vyšší díky..	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 10:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15581        	  
	 
	
	 Je to seriovka a nebo upravenej? Napadá mě klasika.....bohatá směs,festovní odpor filtrboxu,zanešenej vejfuk,rozhozený zapalování...a nebo třeba málo oleje a nebo špatnej olej v převodovce.... ložiska bez vůlí C3.....u upravenýho motoru to muže bejt i moc tvrdá hlava (moc snížená)..... ale spíš to vidim na ten karb a nebo vejfuk.....	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 18:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Může to být svíčka na nízkou teplotu zkus dát z vyšším číslem 	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 18:51
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Cau draci kdyz zajizdum fichtla a uz ho mam zajetyho tak musim vymenit olej ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. května 2013 16:04
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Pokud jsi neměnil převodovku nebo tak tak stačí dodržovat standartní interval výměny oleje...	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 16:04
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |