Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: petr
IP: uživatel13563
 cus jaky je lepsi vzduch filtr na cz 477 ?otevreny nebo zavreny?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 20:03
Jméno: pepa
IP: uživatel14760
 tak tak když si vemeš dočkala tak si všimni že v udajích o výbrusech napsano že kývačka s drátěnkou ..otevřením saním měla napsanou životno výbrusu 5000 a vnovém vydání s papírovím filtrem si lízli napsa 10 000 a proč asi?...nove sporvní drátěnky přínosem nejsou...
Datum: 22. listopadu 2012 20:03
 nejlepsi je originální
Datum: 21. listopadu 2012 20:48
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Sorry chlapi tentokrát za úplně blbej dotaz, ale koupil jsem si zámečky do kastlíku na kývačku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/21022.html a teď si lámu hlavu jak je do toho víka dostat. Opravdu musím vyndat tu tyčku na konci zámku a po zasunutí do dvířek ji zase do zámečku nandat, nebo mi něco uteklo? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 9:30
 Čoveče pokud to tam dostaneš bez vyndání a zase vrácení kolíčku tak si ke mně přijď pro metál (nějakou medaily ze školky ještě asi najdu a nebo ti ji Terezka nakreslí....) protože ono to FAKT jinak nejde.
Datum: 23. listopadu 2012 9:30
Jméno: dragoun
IP: uživatel14454
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 22:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no je to len tenký drôt natočený na VN káblu neviem koľko ho treba natočiť to musíš vyskúšať vyskúšať a ten je napojený na vysoko svietivú LED diódu dá sa to kľudne vyskúšať a vyrobiť doma
Datum: 21. listopadu 2012 22:40
 ahoj, máte s tím někdo nějaké zkušenosti, zkoušel to někdo?no jestli to prodávají v mototechnách tak bych to aji vyzkoušel.. a nevíte je to napájené indučkou, nebo to má baterie? díky
Datum: 21. listopadu 2012 17:16
Datum: 21. listopadu 2012 14:58
Jméno: dragoun
IP: uživatel14454
 jo potřebuju dva
Datum: 21. listopadu 2012 14:48
Jméno: pejsek
IP: uživatel384
Datum: 21. listopadu 2012 14:47
 Nazdar chcem sa spýtať či niekto máte skúsenosť s dávaním na mustanga tento výfuk(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_lak222.html) mám to v pláne a či to pomôže do výkonu, a či je s tým moc roboty, s ladením stroja potom? ďakujem .
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 10:33
Jméno: standa
IP: uživatel14751
 Není špatnej,jen bych ho doladil. Koleno zkratit na 28-30cm,výfuk rozpárat,vyntat přepážku a dutej svařit a do tlumiče vrazit děrovanou trubku o rozměrech trubky před tlumičem a délky tlumiče +2cm ven a svařit vše k sobě....děrovanou trubku bych obalil výfukovou vatou. No neupravenej nějak funguje,ale jediný co se zvýší je hluk výfuku...
Datum: 21. listopadu 2012 10:33
 Zdarec draci už sem na nrevy ze svojí 21čky . Za studena musim přeplavit karburátopr až tak že to teče proudem z odkapový misky jinak nechytne , na navíc zastudena fuer zdechá chípá a nechce chytit , musim furt docupovávat benál potom když jí začnu torošku točit aby se honem rychle zahřála , tak nechcpípne a za tepla jí nenakopnu občas chytí na roztlačení za tepla a le to jenom opavdu někdy . a za tepla jí nemusim docupovávat když se chci rozjet a volnoběh si za tepla taky drží veklmi dobře , tak draci zápalko je seštelovaný hladina taky , karbec čistej , kohout taky , jinak jezdi celkem dobře až na to startování , už sem na nervy z něj
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 14:33
Jméno: Albert
IP: uživatel14157
 Taky ti muže zvodnat'ovat benzin a tu vodu musiš vyplavit než ti fichtl chitne.A že ti to pak jede jak drak je normalni protože se ti vohřeje volej.
Datum: 24. listopadu 2012 14:33
 hmm tak jiná svíčka nepomohla , dokonce na jinou to bylo snad ještě horší  už fakt newm co mu je  jinak když se zahřeje tak nevynechává tahme dobře prostě jede jak má , ale když už je teplej , za studena ani t'uk
Datum: 21. listopadu 2012 16:48
 Čus dakumám tensamý problém akorát že mám 21 motor až na válec a karbec který jsou 05,taky to musím hrozně přeplavit a nechat ohřát chvíly a pak jedu postupně se to ohřeje a je to dobrý.
Datum: 21. listopadu 2012 13:49
 Když je mráz, tak pomáhá při startování ucpat dírku na filtrboxu.
Datum: 21. listopadu 2012 12:27
 Zkus při přeplavování držet plný plyn a pak s trochou plynu zkus nastartovat, mě to pomáhalo ...
Datum: 21. listopadu 2012 6:52
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 co třeba vyměnit svíčku?
Datum: 20. listopadu 2012 22:25
Jméno: michal
IP: uživatel14735
 čau tohle presne tohle mi dela moje 05 taky nevím čím to je když mi to chytne tak to cuka v kuse než se to zahreje a pak jede jak drak. ale ty začatky to je hrozny lícu 30minut než to chytne taky by me zajímalo co to je
Datum: 20. listopadu 2012 21:40
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 cau hele potrebuju poradit z hlediska svarovani elektrodou.. cim je to ze se elektroda lepí, a proc mam struzku v housence a ne navrchu svaru jak by mela byt .. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 20:03
Jméno: trubka
IP: uživatel14754
 Pro Oskara.Tušíš správně,JS90 byla i na 220V,a další měla i nabíječku aku.Mám ji s usměrňovačem a pak vaříš skoro vším. Ale pro Petra,tu ,,svářečku,,použij jako napáječ k autodráze.Kup pořádnou a má rada:na výrobním šťítku je tabulka ZATĚŽOVATEL 45%60%100% tj.např.GAMA 145 má při 100% 95A a můžeš vařit do ,,nekonečna,, ale tak dlouhou elektrodu nemáš.Další poučka je nastavení proudu I=(40-50)x průměr elektrody.Potom ,že se elektroda lepí-nemáš dostatečné NAPĚTÍ ikdyž proud jakštak máš.Struska v housence je že elektrodu ,,utápíš,,tj.tlačíš ji do svarové lázně.Pak je dobré vyzkoušet směr svařování-vpřed-elektroda svírá tupí úhel 110-120 stupňů,vzad-ostrý úhel 60-70 stupňů.Pak záleží na ,,černém,, skle v kukle-do sváru musíš vidět.No a přeju hodně navařených kilometrů.
Datum: 21. listopadu 2012 20:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro dr.House!Súhlasím s Tebú a děkuju za připomenutí JS-90!Už sem si nemohl spomět jak se menuje.Ta i když je menší jak RTB tak se mě líbila ešče víc.Ale tuším néni na 220V.Akorát maličkost.Ona je napájená enom dvěma fázama i když ze zásuvky 3x380V.
Datum: 21. listopadu 2012 18:34
 nevím přesně co máš za svářečku ale jestli takovou tu hobby za 1500 tak vůbec nevěř těm ampérám co jsou psané mám doma jednu einhell na 230v když chci vařit 2.5kou tak tam dávám skoro max.(na stupnici 130A) a je to akorát, nejsem žádnej extra svářeč ale s tímhle mi taky vařit moc nejde, u dědy máme starou JS-90 na třífáz a ta na 80A vaří jedna báseň
Datum: 20. listopadu 2012 23:23
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 a neni to koutak
Datum: 20. listopadu 2012 20:57
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj petře a kluci!Skus ešče taky 3.15.Kluci nesmějte se !Já s 2.5 rutilkama asi ani nevařil dycky s 3.15 a dyž sem chtěl 2.5 toš mě chlapi nadávali, že za nic nestojijú!Je to už dávno!A jak píše kolecko s RTB3 sem se taky neco navařil a vařím do teď!Ale enom dyž mě kolega naštve tým, že potřebuje stejnosměrnú!Tam vaříme basickýma 2.5!On je státní svářeč a trafo nechce uznat.RTB používám na 380V.Petře zkus na kúsku pěknýho materiálu udělat enom húsenku!Co to udělá?Esli se teprv učíš tak tam dej rači víc proudu a dělej přestávky aby si neublížil svářečce!Jakej má maximální prúd?Ono se dobře radí!toš tak!
Datum: 20. listopadu 2012 20:38
 Víš hlavní kdo určuje zda tam bude struska nebo ne si ty, protože ať máš svářečku jakou chceš tak nejvíc záleží jak s ní umíš, podle toho co tu píšete bych řekl že to bude tebou  jinak 2,5mm připadá na 90A ale záleží co a jak svařuješ
Datum: 20. listopadu 2012 20:28
 neni 2.5mm elektroda na maličké trafo docela moc?
Datum: 20. listopadu 2012 19:46
 Prod bych doporučoval zvednut na 100A, a je to hodně o cviku, to lepení elektrody atd. Moderní svářečky maj různý systémy jako hotstart, antistick atd, který líp zapalujou oblouk a zabraňujou přilepení elektrody...na starý RTB3 nemam nic z toho a taky jsem se s tim zžil...
Datum: 20. listopadu 2012 19:45
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 mylim ze tam bylo 80 .. asi to bude o tom cviku .. takhle to stoji za prd moc to nedrzi vypada to strasne a vyplacam strasne elektrod ..
Datum: 20. listopadu 2012 19:42
 Zatejkání strusky je dost o cviku víš...zezačátku jsem s tim měl problém, ale teď už je to ok. Jakej proud máš nastavenej?
Datum: 20. listopadu 2012 19:20
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 hele mam tu malou svarecku extol na 230V, elektrody 2,5 rutilové .. skousel jsem to ruzne ale proste hlavni problem mam tu struzku .. jak ji oklepu tak svary nestojej za nic
Datum: 20. listopadu 2012 19:13
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj petře!Jakú máš svářečku?Esli trafo nebo stejnosměrnú?Jaký elektrody?Prúmět, typ?No a taky jaký prúd?
Datum: 20. listopadu 2012 19:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nastav větší proud,jestli ti nejde svářečka nastavovat tak asi sváříš moc tlustou elektrodou
Datum: 20. listopadu 2012 18:41
Jméno: kamil
IP: uživatel12689
 čau, co se stane když se s nezajetým motorem rychle a vytáčí se ? proč to tak vadí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 13:13
Jméno: standa
IP: uživatel14751
 Pokud je vše správně seřízené,tak tě ani bohatá směs nepustí do vysokých otáček..a prostě normálně jezdíš....jenže tady člověk nikdy neví...každej druhej se tu ptá na fatální věci...každý má vše v pořádku a seřízené...ale přitom neví jak nastavit zapalování a co je to bohatost směsi....dvěma ze tří to sotva jede...takže tady jedině mohu radit tohle - zajíždět,zajíždět,zajíždět - opatrně a dlouho....když nic jinýho,tak víc oleje do benzínu....125
Datum: 21. listopadu 2012 13:13
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 zajizdeni moc neres , proste s tim nejezdi jak magor a nic se nestane
Datum: 20. listopadu 2012 19:15
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 protože je to vše ,,hrubé´´ a vzhledem k velkému tření se vytváří teplo a pak se lehce stane že to kousneš
Datum: 20. listopadu 2012 18:43
 muže se ti poškrabat valec od nezajetyho kroužku bude to mit malou kopresi a bude to k ničemu pojede to jako slimouš.. kamoš to udělal točil to jak magor aj z kopce a odletěla mu pojistka pistniho čepu a brutalně mu to pokur**** valec aj pist takže 500,- uplně k ničemu.. nemyslim si že by to bylo kvuli temu ale neni to všechno usazeny tak to rači vic zajižděj
Datum: 20. listopadu 2012 17:53
Jméno: míra
IP: uživatel12689
 čau válec po výbrusu, šipka na pístu směřuje dolů, píst jsem nandával opatrně vytlačovákem, poskládal jsem to dohromady a něco tam klepalo a po zahřítí toto klepání zmizí, poradí někdo zkušený čím to je?.... píst o hlavu neklepe je tam dělaný první výbrus, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 16:39
Jméno: Jarda
IP: uživatel14039
 Jo jo,, máš pravdu, má směřovat dolů, směrem k výfukovýmu kanálku..
Datum: 21. listopadu 2012 16:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nepamatuješ, dolu.
Datum: 20. listopadu 2012 21:08
Jméno: Jarda
IP: uživatel14039
 Možná si to už nepamatuju, ale nemá šipka na pístu směřovat nahoru?
Datum: 20. listopadu 2012 20:59
Jméno: mustang
IP: uživatel12689
 čau čím to je že se mi z motoru občas ozývá takový vysoký ton ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 21:25
Jméno: pejsek
IP: uživatel384
Datum: 20. listopadu 2012 21:25
Datum: 20. listopadu 2012 20:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 mrkni se jestli tam není někde schovaná operní pěvkyně.
Datum: 20. listopadu 2012 20:47
 Zdar, chtěl jsem se zeptat jestli se dají koupit na 20ku nové víka na motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 18:31
 cus, hele asi nedaji, ale ja nejake mam, tak se kdyztak ozvi na mejla... rad bych se jich zbavil.
Datum: 20. listopadu 2012 18:31
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 dobrý den mám dotaz nevíte někdo zdali je toto vape zapalování ja jawu 21 ale i jestli je to připojení jen na jiskru nebo i na světla a klakson.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 18:04
 jestli myslíš to co je na krámku tak i pako si z toho vyčte že to má světelný výkon 20W
Datum: 20. listopadu 2012 18:04
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 čau tak před měsícem sem jel na fechtloj a vše ok od te doby jsem jen měnil kolečko na 11z a ted sem se chtěl projet a jede to tak 300m a pak to začne jakoby jít nepravidelně a nechytá se to ani na dvojku tak musim jet na jedničku a když dám novou svíčku tak zas ujedu tak 300m a to sami nevíte co stím ještě sem koukal na předstih,odtrh,jiskru to dává pěknou nevíte co s tím v elektrice bych asi problém nehledal nebo možná jestli není něco s indukční cívkou ale to by pak nehazelo pravidelnou jiskru ,napadlo mě ,že když tam mám 11z kolečko tak to je rychlejc vytočený a nestíhá dotýkat benzín jako že když se jede na jedničku nebo neutrál tak ho tam de dost a pak jak se jede tak ho tam de už málo , jehlu mám na 2.zářezu a zajíždím dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 15:36
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 motor je po go karbec je zanovni vycistene trysky hladina v plovakovce ok benzinu by tam mělo jit dost kape ddo odkapove misky vibrace nema napada mě jen 1.jde tam malo benalu a vyměnil sem indukču jiskra jer o dost větsi a lepši l
Datum: 21. listopadu 2012 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel14751
 Vibrace!? Pak se zasekává plovák...
Datum: 21. listopadu 2012 13:19
 nebo mužet mit zasrane vičko od nadrze taky mi to delalo..
Datum: 20. listopadu 2012 17:21
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 kojote ty si jdi lovit do džungle nenapadlo tě třeba vyčistit karburátor?
Datum: 20. listopadu 2012 16:47
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 kup jinou hlavní trysku nebo dej jiná gufera na klice.
Datum: 20. listopadu 2012 16:45
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 15:35
Jméno: strela
IP: uživatel13687
 http://www.facebook.com/TransTrabant?ref=ts&fref=ts
Datum: 20. listopadu 2012 15:35
 kde to je na faceboku?
Datum: 20. listopadu 2012 14:27
Jméno: Strela
IP: uživatel14746
 Každý den aktualizujou stav na FB. Mají za sebou několik výjezdů do 4000m nad mořem. Marek si vykloubil rameno to je jediný úraz o kterým vím. Zatím jedou.
Datum: 20. listopadu 2012 12:25
Jméno: Kuba
IP: uživatel11323
 zdravím,mám takový dotaz koupil jsem od kamaráda mustanga s doklady tedy s malým techničákem a s velkým,teď bych to chtěl napsat na sebe ale nemám plnou moc ani kupní smlouvu protože to je napsáno na někoho koho vubec neznám a ani ten známý je tam už 8let propadnuta technicka pujde to jeste prihlasit? nebo radsi sehnat jine doklady? predem moc diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel14751
 No...máte někoho známýho v pojišťovně co vám třeba dělá životka,penzijka,pojistky atd? Dá se s nim mluvit? Ať to zkusí neoficiálně prolustrovat podle SPZ jak to vypadá s případnym dluhem a na koho je to vůbec psaný... Maj přístup do hodně registrů a databází.... My sme takle třeba dohledávali a řešili známejm průserový auta a řešili dluh dřív,než ho ČKP navýšila dvěma soudníma řízeníma a než to nechali penálema narost na 30 tisíc.... Většinou poradí co s tím... Taky je tam nějaká klička s rokem 2009 a dřív....
Datum: 21. listopadu 2012 10:51
 to ěmnenapadlo díky na tyhle papíry kašlu asi se tu nenajde někdo kdo yb prodal platné doklady že?
Datum: 20. listopadu 2012 23:04
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele jestli to je takhle tak ten pionýr může bejt taky v exekuci tím pádem bych do toho vůbec nešťoural aby ti ho nezabavily papíry bych spálil a čísla vybrousil a štítek s spz hodil do rybníka
Datum: 20. listopadu 2012 22:29
 tak jsem zjistil že předchozí majitel neplatil nějaku splátku byl mu zabaven dum a jeho amjeten a pak rozprodám někde na burze,takže asi i ten pionýr tam byl prodán.a taky jsem zjistil že žádná pojistka na tento motocykl nebyla zřízena co teď? když nebyla zřízena pojistka nebo už neexistuje nemám se čeho bát teda doufám a omlouváms e jestli otravuji s ensmyslnýmy otázkami jen se v tomto vubecc nevyznám a byl bych rad kdyby mi někdo zkušenější poradil
Datum: 20. listopadu 2012 22:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak mnoho zdaru.
Datum: 20. listopadu 2012 21:56
 mockrát díky zkusím najít dřívějšího majitele a dám vám vědět ještě jednou mco díky
Datum: 20. listopadu 2012 21:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak teda ještě jednou zareaguju... ano ty papíry budou ok, ale problém z čkp nikoliv. a jestli někomu stojí za to řešit problém z čkp a nebo sehnat jiný papíry za 1000kč, nechť je mu přáno.
Datum: 20. listopadu 2012 17:03
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 když si je přepíšeš na sebe tak budou OK ale musíš dohnat toho údajnýho majitele
Datum: 20. listopadu 2012 16:49
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 viz. standa... takovýhle doklady sou k hovnu.. jakmile je někdo pojistí, zadělává si na velkej problém s čkp.
Datum: 20. listopadu 2012 15:36
 Zkus nejdriv dohledat toho majitele dokladu a domluvit se s nim. Sepsat kupni smlouvu, rovnou od toho dne pojistku a prihlasit si to na sebe, nejlepe pres plnou moc aby puvodni majitel nemusel litat po uradu. Takze asi tak
Datum: 20. listopadu 2012 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Řešil bych to pouze za předpokladu,že na pojistce nevisí pokuta 30 tisíc
Datum: 20. listopadu 2012 13:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 18:47
 jo chtěl bych už jsem vam psal ale asi vam e-mail nedosel mam opravdu velky zajem tak kdyštak muj e-mail je: tremat@seznam.cz
Datum: 21. listopadu 2012 18:47
 ty voe berte to dokaď je  mi uz se to vyplati bo v rijnu budu delat na 125 a tata by neuvital 3. fichtla
Datum: 20. listopadu 2012 8:02
 Zdaravim bude mít nějaký vliv na motor když dám na Jawu 50 ,21 sportovní filtr ? tet tam mám vykuchanej tam ten filtr vlastě tomu nemužu říkat filtr  je to jen jako prachovka ab dotoho nic nespadlo  Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Když se začali prodávat "otevřený" filtry,tak vznikla od prodejců fáma,že to jsou sportovní filtry a přidají na výkonu. Jenže! Karburátor jako takový pro správnou funkci potřebuje sání a hlavně lehký podtlak v sání.....obvzláště u 2T motoru..... ladiči to dokonce prokázali na brzdě... byl jeden upravený motor a provedeny měření s atrapou filtru,s origo airboxem a molitanovým filtrem(správně impregnovaným).....propastně zle dopadl "přímý filtr" ,origo airbox měl velmi dobré výsledky a molitanový filtr ho lehce předčil.... Tak proč teda dávat nějakou atrapu "sportovního filtru",když to sebou nenese žádný pozitiva? Ba naopak...Pokud by to někoho zajímalo,tak odladěný filtrbox na seriovce jede nejvíc a s nejmenší spotřebou  Atrapa je dobrá tak jako alternativní řešení,když nemáš filtrbox a nebo nemáš prostor kam ho nacpat,ale rozhodně to není žádný tuning....
Datum: 20. listopadu 2012 13:17
 na upravenej motor s jikovem, klidně převrtaným je taky nejlepší origo airbox...
Datum: 19. listopadu 2012 22:08
 itan139: Ty jsi ocas. Myslel jsem originální motor, plechy mě nezajímají. Na originální motor nevymyslíš nic lepšího než originál airbox s čistým filtrem. Howgh!
Datum: 19. listopadu 2012 21:54
 Nemám origo pio  sundaný plechy a odlechčený  jen na vyblbnutí  do lesa
Datum: 19. listopadu 2012 21:48
 obojí
Datum: 19. listopadu 2012 21:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 ceZetaku?Ten výkon nebo ten dotaz???
Datum: 19. listopadu 2012 21:35
 uklidněnej,čistej vzduch v airboxu a dobře tvarovaný hrdlo vám nic neříká co? pokud jste si všimly, od středověku hloupnem, takže konstruktéři pionýra nevymýšleli žádný kraviny, ale funkční věci
Datum: 19. listopadu 2012 21:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Proč dávat neco jinýho?Zkusím to vysvětlit, esli se mě to povede.Protože ani hvězdářským dalekohledem se nedá tak daleko podívat jak sú blbí!!!
Datum: 19. listopadu 2012 21:32
 je to kulervoucí
Datum: 19. listopadu 2012 21:26
 fero: Jasně že tam nemusí být ten originální, ale nevím proč na origo pincka dávat něco jiného, může mi to někdo vysvětlit?
Datum: 19. listopadu 2012 21:10
Jméno: fero
IP: uživatel14743
 nejaký filt tam dej, a nedaj pověry, že to mosí byt jen originální, jakývkoli filtr co se na to dá napasovat, zajisté vzduchový, že
Datum: 19. listopadu 2012 21:07
 MOtor jede dobře .... dneska jsem vyměnil tesnění pod kouhoutkem měl jsem tam vlastní výrobu a to se nafukovalo a netekl benzín a há hledal chybu ve válci .... A tušim dobře že jsi tam ten vzduchovej filt mám dát aby mi tam nelítal prach do válce ?
Datum: 19. listopadu 2012 21:03
Jméno: fero
IP: uživatel14743
 nebude to mět žádný vliv, nevím co to máte za pověry, kde to furt berete? všecí obhajujete originál filtr, ale aj s tím hříbkem za 69 korun, to jede uplně, ale uplně stejně, nic už v tom kurva nehledajte, je to jen obyčejná náhrada, tod vše
Datum: 19. listopadu 2012 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 naco filtr kup si hned toho koně
Datum: 19. listopadu 2012 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel14742
 Hm...čtvrtej důvod proč si přidřel válec... Koukam že ten motor nějak jede jen díky 11z kolečku a prohozený dvojce....
Datum: 19. listopadu 2012 20:50
 Kup si těch filtrů deset. Do lišty co mají elektrikáři na dráty udělej deset otvorů, naskládej vedle sebe ty filtry, z druhé strany lišty udělej díru uprostřed a celé to nasaď na karburátor. Vzhledem k tomu, že každý filtr přidává dva koně, tak jich budeš mí dvacet navíc.
Datum: 19. listopadu 2012 20:19
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 ahoj, jak nastavím fichtla aby táhnul v nízkých otáčkách? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 21:35
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 už možná vím, čím to bude,, sundal sem hlavu, a na pístu jak je tam malá šipka, tak mi směřiej nahoru, na netu sem četl že má směřovat dolu, nemohlo by to být tím?
Datum: 22. listopadu 2012 21:35
 nejlepsi by bylo dat 3 kroužkovej pístale kdyby se ti do toho nechtělo tak to skuz s tom předstihem ale ne o tolik třeba s tim pootoč jen o 0,5mm nebo tak to by mohlo pomoct
Datum: 21. listopadu 2012 18:51
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 Tak jsem to teda dal doleva,, nadoraz,, a nic to nepomohlo, jakoby se teď spíš dusí, asi tam nejde moc benzínu, nebo nevím,, nenapadá někoho ještě něco? Díky
Datum: 20. listopadu 2012 18:47
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Aby táhnul v nízkejch, tak je potřeba menší, ne ?:-O
Datum: 20. listopadu 2012 17:26
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 OK, díky,, vyzkouším
Datum: 20. listopadu 2012 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Doleva.....nadoraz....
Datum: 20. listopadu 2012 13:19
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 Větší předstih, jako že tu klec s civkama otocim trochu doprava?
Datum: 19. listopadu 2012 23:53
 větší ale nepatrně, potom se ti bude hodně zahřívat
Datum: 19. listopadu 2012 22:12
 větší předstih
Datum: 19. listopadu 2012 21:49
 zdar vite nekdo kde je tady spodni poklop na fichtla (spod motoru) dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 21:11
 tady má někdo fechtla předělanýho na 4t  poslední dobou se tu to takovýma hard úpravama jen hemží
Datum: 19. listopadu 2012 21:11
 Těch poklopů je zespodu motoru hodně, který přesně myslíš?
Datum: 19. listopadu 2012 21:08
Jméno: standa
IP: uživatel14742
 Hrabu se v tom zhruba 15 let a ještě jsem neměl motor se spodním poklopem. Mužeš to nějak přiblížit?
Datum: 19. listopadu 2012 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 bohužel mohu ti nabídnout maximálně poklop od kanálu bo můj poklopec z kalhot
Datum: 19. listopadu 2012 19:24
 Olejová vana?
Datum: 19. listopadu 2012 19:13
 čao draci da se na fichtl kramku koupit rychlá převodovka do fichtla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 20:58
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 Chytil: NE, Monty: je to 4Q bez jedničky
Datum: 20. listopadu 2012 20:58
 nejspíš sem zaspal dobu, ale co myslíš rychlou převodovkou? kompletně jiný kola? ti nestačí změnit sekundární převod?
Datum: 20. listopadu 2012 14:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14740
 hezký den pánové poradte ja zpřevodovat babetu víc do tahu nešla by na zadek rozeta z 210?či jiné řešení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 19:23
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli myslíš 207 tak ta ti pak pojede krokem spíš si zgenerálkuj motor
Datum: 19. listopadu 2012 19:23
|



|