Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 16. června 2012 0:49
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Jo mám  , je to vyvinutý pro pařezí zadní světlo aby měl nadstandardně i brzdovku. Když bude čas o víkendu to vystřelím na můj web. tady je fotka http://btelectronic.sweb.cz/ledsv/FILE0120.JPG nemá to ještě vyrobené náhradní držáky a připevněnej chladič pro výkonovou LED.. ale pro představu to stačí.
Datum: 16. června 2012 0:49
Jméno: wep
IP: uživatel13045
 Chong, máš schéma pro ten poloviční a plný jas? Díky moc..
Datum: 15. června 2012 22:16
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 A abych upřesnil... ta výkonová led pracuje jak na 6V i 12V v naprosto shodném režimu, jinými slovy svítí stejně  . Jinak existuje i zapojení, kdy brzdovka je sdružená do jedné výkonové LED, takže nepotřebuješ dvě, ale stačí jedna a při brždění se rozsvítí na plný jas...
Datum: 15. června 2012 18:00
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 nenkopíroval jsem celou odpověď.. tady je celá: Ahoj Yuri, měls mi napsat něž jsi to vyráběl, poslal bych ti třebas rovnou upravený návrh spojů. Co se týká napájení výkonové LED, tam není problém, ta by měla v pohodě makat jak na 6, tak na 12V. Problém je jen s LED co osvětlují SPZ. Součet jejich napětí je kolem 6V a když přičteš úbytek napětí na LM317 a potřebné napští na správnou funkci stabilizátoru (cca 1V) tak se jeich napětí vyšplná nad napětí co je schopná dát 6V baterka. Proto bych volil napájet každou z LED pro osvětlení spz samostatně a aby měla každá jen odpor.. ten vychází na 150 ohmů (pro každopu zvlášť... stačí ta info takhle?
Datum: 15. června 2012 17:58
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Ahoj Yuri, měls mi napsat něž jsi to vyráběl, poslal bych ti třebas rovnou upravený návrh spojů. Co se týká napájení výkonové LED, tam není problém, ta by měla v pohodě makat jak na 6, tak na 12V. Problém
Datum: 15. června 2012 17:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ako na 6V to svieti ale na 12V oveľa lepšie tak chcel by som dosiahnúť toho istého účinku
Datum: 15. června 2012 14:03
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 vzhledem k použitým stabilizátorům bych řek že to fungovat bude, každopádně neni nic snažšího než to zkusit, neni na tom co odpálit, aspoň ne nižšim napětím..
Datum: 15. června 2012 13:15
Jméno: Milan
IP: uživatel13974
 Poradíte mi nekde prosím ..  Mám čz 175/477 a nejede tak jako dřív kde sem dřív jezdil za 4 ted jezdím dvojkou, nemá takový zátah jako měla dřív. Čím to muže být díky za odpovědi s pozdravem Milda
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2012 12:55
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Jasný, kruhy - vůle jestli je to víc jak 2,5 mm tak si udělej výbrus, správně by se to mělo měnit 0,8 , předstih, důkladně vyčistit výfuk, kouknout na vzduch filtr, seřídit karb - prostě základ, nepřibrždující brzdy, správně naplej řetěz a namazat ... snad to je všechno kdyžtak někdo doplní ....
Datum: 15. června 2012 12:55
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 To se mi taky dělo a bylo to vyběhanejma kroužkama. Dal jsem tam nový a jelo tozase jak za mlada..  .
Datum: 15. června 2012 10:50
 Zdravim, mám takovej problém s touto sadou http://motorky.bazos.cz/inzerat/16667882/Hlava-valec-pist-Jawa-50-NOVE-KOMPLET.php nedávno jsem jí přidělal na mustanga, ale když jsem to tedka vyšteloval tak když už to chytá nebo chytne tak to přes plnej nebo vyšší přidanej plyn nejedo do větších otáček, ani si je ve volnobehu neudrží, za studena chytá nejhůř, to ho musim roztláčet.(ale to bude asi svíčkou, stačí ji nažhavit), nevíte čím by to mohlo být? mám podezření na předstih nebo tak... předem díky za odpovědi.Trysku mám ještě tu co k tomu dodával, je to 72.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2012 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel13975
 Tak jak si to koupil je to tragédie...chce to předělat sací a výfukovej kanál...alespoň podle origo válce...ale jestli máš válec ze špatnýho odlitku a máš nesouměrný šachty přefuk(jeden nahoru,druhej rovně) tak to snad využiješ jako těžítko....no ....neopravitelný....každopádně vyhoď tu levnou trysku a kup tam novou č.70 a třeba to alespoň ba dvojku po rovině pojede..... Holt dobrej kup :-/
Datum: 15. června 2012 12:51
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 cau nechci ti kazit radost z toho ze si koupil celou sadu za celkem dobry prachy ja to mel taky a jelo to jeste hur nez totalne vyslehanej origo valec je to proste sracka a spatnej material ze kteryho to vyrabi dej tam radsi ceskej valec prebrousenej a udelas nejlip takovyhle srace uz radsi nekupuj
Datum: 15. června 2012 12:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to z polska tak co chceš...ta triska je podle mě moc velká mám doma stabilák 100ccm a je tam karbec z 21 a triska 70 a chodí krásně a zkontroloval bych tedy odtrh předstih a jestli není pecka na kladívku
Datum: 15. června 2012 9:54
Jméno: formis
IP: uživatel8805
 Kde všude je na Mustangu VINko? Jenom štítek? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2012 12:37
 Mustang zádný VIN nemá, číslo rámu je jen na štítku, č. motoru je na štítku i na motoru
Datum: 29. června 2012 12:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Nechci vám do toho kecat, ale VIN mustang nemá žádný má jen číslo rámu čísla VIN se používají od roku 1983 a mají vždy 17 znaků
Datum: 20. června 2012 7:18
 Na štítku iba, + to isté císlo je vyrazené aj na motore
Datum: 15. června 2012 10:21
 Tak číslo motoru nemusíš řešit. Považuje se za náhradní díl.
Datum: 15. června 2012 5:59
Jméno: Formis
IP: uživatel8805
 Davam jiny TP k nemu tak abych nekde nezapomel nejaky stary vinko  . Dík
Datum: 14. června 2012 23:47
 A na motoru...pokud nemáš jiný.
Datum: 14. června 2012 22:34
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 čus fichtlmeni  rnChci si koupit cyklocomputer(tachometr) na fichtlíka.. a na ten tachometr se zadávaj velikost ráfku nebo pneumatiky?rna kdyžtak jakej je to rozměr??rndíky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2012 22:35
 1700
Datum: 14. června 2012 22:35
 Čus draci nemělo by vadit když bych na fichtlovy na spojkovém koši uřezal vždy půl šteftu udělal do každého závit a dal to na sřoubky(imbus).Neodšrubovalo by se to i když to drží pružina.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2012 22:03
 Já ti prodám spojku od MJ za 800kč to je na imbusi atd možná sleva....
Datum: 14. června 2012 22:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vím jak to myslíš ale uřezat šteft a dát do něj závit je blbost protože je moc úzkej spíš by jsi musel udělat jiný štefty a rovnou do nich na soustruhu udělat závit aby byl kolmo a pak by to šlo,inbus pružina podrží a nebo to uděláš tak že ten inbus by se dotahoval nadoraz a pak máě i vyřešené štelování
Datum: 14. června 2012 21:33
 Čau draci nejlepší výfuk na upavený 3K??Stejsky??Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2012 14:00
 čtu znova a omlouvám se ... přehlídl jsem ty dva otazníky... takže na vlastní 3K si udělej svůj výfuk
Datum: 15. června 2012 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel13973
 Tak znova.... Udělal sis tvůj tříkanál a ptáš se jakej na to máš použít výfuk a nebo jestli výfuk koupit od Stejskyho a nebo máš 3K od stejskyho a řešíš výfuk? Jestli máš 3K od Stejskyho,tak je jasný,že máš i plánek výfuku.....na tvůj tříkanál bude nejlepší odladit vlastní výfuk....každopadně upřesni dotaz
Datum: 14. června 2012 22:02
 pokud se nemýlím tak by jsi měl mít nákres laufu...
Datum: 14. června 2012 21:03
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, nemáte někdo fotky předělaných zadních brzd na pincka, kdy místo lanka použijete slabé kulatiny? Prostě zadní brzda přes páku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 6:13
 jestli mysliš tohle ? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=432088783492198&set=o.195700382075&type=1&ref=nf
Datum: 17. června 2012 6:13
 cau jak mám sundat karbon z hlavy,válce a pístu tak abych to neponičil
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 10:28
 Jemnej šmirgl a doleštil silichromem
Datum: 16. června 2012 10:28
 kdyš nebudou velky tam ne
Datum: 15. června 2012 21:12
 no já myslel že práve tym kartáčem tam udelám rejhi tak jesli to nebude vadit
Datum: 15. června 2012 20:39
 no neni to zrovna nejlepši napad rači to vem šmirgl papírem
Datum: 15. června 2012 16:52
 to tomu pístu nebo hlave nebude vadit že nanich budou rejhi ? díky
Datum: 15. června 2012 14:48
 co kdybych to vzal škrabkou jak se sní ve stavebnictví škrábe stará barva ze zdi
Datum: 15. června 2012 14:46
 ocelovim kartačem sem to dělal.. Ale ve valci nevim kde chceš čistit karbon možna tak ve vyfokovim kanalku tam sem to delal šroubovačkem a pak kartačkem a benzinem
Datum: 14. června 2012 23:40
Jméno: Honda24
IP: uživatel8583
 zdravím, mám dotaz. Šlo by nějak udělat, abych mohl dát na Mustanga otáčkoměr? Nejlépe ze simsona. Jak to funguje přes nějaký náhon?? nebo jak? prosím solidní odpovědi  předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 9:16
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 jak píše kolega dole.... na mustanga sa dá dať jedine elektrický. na simsone je náhon v motore ktorý do pioniera nedostaneš
Datum: 17. června 2012 9:16
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 šel by pouze elktronickej, ale určitě néé jako simson!
Datum: 14. června 2012 18:32
 cau mam problem s rozetou na mustangovi , uš jednou se mi ty 3kolíčky co se zandaj do brzdovího bubínku uvolnili a vičvochtali a padal mi kvuli tomu řetez to sem si pak nechal svařit od viučeního sváreče ale tet se to zase uvolnilo a rozeta se tam kroutí a dře o neco nezjistil sme o co dře , tak jesli to nejde nečim pořádne přidelat nebo nákou radu jak by se to dalo zpravit díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 19:21
 tak zatim viřešeno snat to vidrží
Datum: 16. června 2012 19:21
 Měl sem to zavařený z jedný ceočkem to povolilo tak sem to obvařil z obou stran ty kolíčky a už to drží přes rok
Datum: 16. června 2012 10:26
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 ahoj nejlepsi je tam dat kolo z pareza ten ma rozetu ulozenou v gumach ja to udelal o od ty doby pokoj
Datum: 15. června 2012 12:31
 me se to asi vilomilo tim že ty díri v tom bubnu brzdovim sou uš takoví roztažení po smeru jízdi jako šišatí a nasadim to a ono to tam cvachtá
Datum: 15. června 2012 4:55
 Mně to taky drží zavařené už dost dlouho, musí se to udělat pořádně.
Datum: 14. června 2012 20:41
 Před 5 rokama jsem to pořádně provařil elektrikou a drží to jako čert...
Datum: 14. června 2012 20:20
 na tu sem koukal ale nevim jak do ní dat to malou osku stema ložiskama
Datum: 14. června 2012 18:00
Datum: 14. června 2012 17:58
Posl.aktualizace: 14. června 2012 18:12
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 projed tohle http://www.veteranske-testace.cz/veteranske-znacky pisou tam puvodni typ motoru v kazdem pripade.Ale jinde jsem se docet,ze jsou ruzne skupiny tech zarazeni veteranu a lecos jde.Hlavně vzdycky je to o tom co tam sedi za šimla...Ja jsem to nikdy sam nezkousel,jen jsem se o to zajimal.Snad nekdo napise vic...
Datum: 14. června 2012 18:12
 Když ho dám do péroše a půjdu na veteránský značky nebudou mít s tím problém?
Datum: 14. června 2012 17:45
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 ondra byl rychlejsi...
Datum: 14. června 2012 17:25
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 Ja bych to videl na 250/353 kejva uz ta novejsi (03,04) s vetsim vykonem,jednopáka.S jistotou to zjistis z cisla na karteru levo od karbecu,bude tam nejspis *353 atd. nebo tak neco.
Datum: 14. června 2012 17:24
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 no to bude motor z péráka a nebo kejvačka 250/353 podle ty startovací páky to je kejvačka 250/353
Datum: 14. června 2012 17:21
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Zdar draci, mam problém s pionýrem. Když se ohřeje motor tak při přidání plynu chcípá.Nejvíc mě ale zaráží že na volnoběh motor normálně pracuje.
Prostě když přidam víc plynu tak se motor zadusí, za studena můžu s plynem vrkat jak chci a motor normálně chunguje. Nejdřív sem skontroloval jehlu v karburátoru je na druhym zářezu z hora takže směs by měla bejt v pohodě, svíčku tam mám 17. Nevíte na co bych se měl zaměřit? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2012 19:22
Jméno: stodak1
IP: uživatel13972
 ucpany vejfuk
Datum: 14. června 2012 19:22
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 Karbec předpokladam profoukanej,filtr na vzduch,vejfuk...  Měl bych podezření na kondenzátor,cívku,svíčku když je to jenom za tepla...
Datum: 14. června 2012 17:01
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 už jenom s tou svíčkou bych nemoh jezdit, jinak asi nejspíš předstih
Datum: 14. června 2012 15:26
 Cau fichtlaci  Mam dotaz , na kolik me vyjde prelakovani celeho fichtla, jaky barvy sou tak nejlepsi (myslim značku ) a cim nejlip odstranim rez z rafku abych je mohla prestrikat  Diky za info a mejte pekny den
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2012 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel13975
 Za pár stovek a taky za několik tisíc....záleží na tom,jak chceš mít pěknej/kvalitní lak...jde to udělat sprejema s děsně mizernou kvalitou i vzhledem za pár stovek...pak to jde taky uděla klasicky podklad,plnič a syntetika za cca 1500,- (slušná kvalita) a nebo v akrylátu za cca 2-3tisíce (to už je fakt pěknej lak) a nebo v lakovně i za 10 tisíc...its up 2U...
Datum: 15. června 2012 14:36
 tak naposledy svolavam vsechny draky/vonty,, na online pokec http://chat.fichtlkramek.cz/ ,,,lebo je to naposledy co budu uspesne online, rafika se vraci s detmy a bude doma vymalovano  vysledek za tu tydeni svobody: sem dve noci nespal, shodil sem 2 kila a podarilo se mi omylem vymazat soubor s fotkama co uz byla pripraveny na novinky, takze jsem psychoticky na kolenou, lebo ja to s rodiou nedokazu rychle vycistit a tak novinky se odkladaji o mesic,,,sorac draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2012 11:34
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar hele potřebuju vědět okolik otáček mám po utažení povolit risku na bohatost u jawy 250/353
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2012 12:58
 Povol o 1/2 až 3/4 otáčky........
Datum: 14. června 2012 12:58
 Ahoj draci chtěl jsem se zeptat koupil jsem Piaggio Ciao jediné co ke všem těmto typům je číslo rámu na výfuku a to je všechno a proto mě zajímá
jestli je potřeba řidičák nebo se to počítá jako motokolo a nebo nějaký kontakt kde to zjistím předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 22:10
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cau hele mam problemy s prednima teleskopama ... ale porad .. daval sem nove futra .. to spodni stejne dycky vypadlo a kolo si litalo volne ... tak me napadlo co kdybych
si nechal vysoustruzit ze silonu valec dlouhej tech 20cm na rozmery toho pouzdra a nacpal to tam a pak to projel vystruznikem .. myslite ze by to fungovalo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2012 19:23
 Ještě mě napadl vzduch - nahoře by se stlačoval a neunikal by tak by třeba nešly nadoraz nebo by šly těžko ale nevim
Datum: 15. června 2012 19:23
 Téma zatim necháme otevřené, ve středu jdu na zkoušku z Fyziky, tak se rovnou zeptam nějakého zkoušejícího na tenhle příklad
Datum: 15. června 2012 11:28
 S těma kroužkama to zní rozumně. Napadlo mě další zařízení k bádání-spojka  Vsadím se, že když byste vyšťouchali korky a na každý lamele nechal třeba 4 po 90° otočené, tak bude klouzat  Přitom tloušťka furt stejná, materiál taky, pružiny taky mají stejnou tuhost  Co myslíte.
Datum: 15. června 2012 11:10
 Dráha je furt stejná, v případě toho pístu se opravdu zvýší třecí síla, protože se zvýší normálová síla  Takže podle mě se práce zvýší, né však větší dráhou, ale větší silou
Datum: 14. června 2012 21:36
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 Klucí tak další študování,vrtalo mi to hlavou...  .Mam doměnku,že tím"třením"je u nás myšlen posuvný pohyb,což je vlastně mechanická práce a aby se tlumič hýbal tak musíme překonat třecí sílu po určité dráze W=F.s  Takže když bude silon delší=delší dráha tak to znamená větší práci(sílu na překonání tlumiče).Snad je to ten pes...  Jinak ondragam měl vlastně pravdu,že to co se nazývá ve fyzice tření bude pořád stejné,jen po větší dráze a tím kolečkovým "třením" byla myšlena ta práce (síla potřebná na zasunutí trubky do tlumiče),která bude opravdu větší.Akorát,že tím ještě není vyřešen alanův problém... Mějte se kluci a dávejte pozor ve škole  ,at pak nerikate nesmysli jako ja...
Datum: 14. června 2012 21:17
 Ondragam: No zkusim jenom takovej návrh, střelba od boku  Třecí síla je závislá na součiniteli tření a na normálové síle. U dvoukroužku je F(n) vlastně 2xF a u trojkroužku je to 3xF, nebo ne? Každý kroužek působí určitou silou na stěny válce, přidánim kroužku tedy působí na větší ploše, a větší silou, pak by to dávalo rozum, ne?
Datum: 14. června 2012 20:41
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
Datum: 14. června 2012 19:32
 Taková technická k diskuzi... Furt řešíte jak více pouzdrama vznikne větší plocha, u kroužků to samý, a tím vznikne větší tření. Z fyzikálního hlediska je to ale nesmysl ne? Třecí síla na ploše nezávisí.
Datum: 14. června 2012 12:56
 Kámoš dával dvě pouzdra nahoru a dvě dolů do každé trubky. Mně to funguje dobře, normálně, tak jak to má být, jedno nahoru jedno dolů, pěkně to chodí a nevím proč by to mělo vypadávat. Ten kluzák musí být dokonale hladký a dobře namazaný.
Datum: 14. června 2012 9:20
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 já teď rozebíral přední vidlici z pionýra a byly v každý trubce pouzdra 3.. je možný že je to origo? pionýr je r.v. 68 jinak v origo stavu, tak bych se divil že by někdo upravoval zrovna tohle.. byly tam v pozici jedno dole a dvě nahoře..
Datum: 13. června 2012 21:55
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 ja se na to vykaslu a dam si tam ze simaka .. kdo to ma porad resit .. vyrve se to dycky za jizdy ale naklepat to tam spatky nema ani cenu ... vydle prelesteni sou a nejde to tam nak fest ke konci
Datum: 13. června 2012 21:25
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 To spodni vypadlo za jizdy,nebo je volny hned jak ho tam das?Napada mě přeleštit pořádně vidle.Kousek rezu,stary barvy na spodku,vemeš díru a pouzdro to vytrhne-muj připad schovanej pod prachovkama,byla lenost je sundat...  .S tim 20cm,bych souhlasil s koleckem  ,řek bych,že i kdybys to vyrobil,dostane se tam bordel a už se nevyčistí,jako u kratkyho a tlumič se zadrhne.Kord jestli máš bez prachovek.
Datum: 13. června 2012 21:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 copak o to válec vysoustružíš a výstružník budeš mít taky ale podlě mě to tření bude takový že to ani pružit nebude
Datum: 13. června 2012 21:12
 Nepřijde mi to jako uplně šťastný řešení, jednak by se ten válec blbě vyráběl, jednak takhle dlouhej výstružník asi mít nebudeš, pak taky mazání bude horší, tření bude větší atd atd...
Datum: 13. června 2012 20:52
 ahoj seso,nevis o nejakym lepsim zapalovaní na fichtla nez je Vape ??? schanim zapalovaní ktere by si umelo regulovat samo predstich podle otacek, diky za odpovedi kazdeho ktery o tom neco vi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 5:23
 chce tedy nekdo neco? posklat mi meil s pozadavkem, ja zadny nedostal
Datum: 30. června 2012 5:23
Jméno: standa
IP: uživatel13978
 Jenco: moc pěkné alternativy  jináč o přestavbě zapalování ze škodovky jsem kdysi uvažoval,jenže tam je ten problém že je to neřiditelný a jen to předstih zvětšuje-což je u 2T špatně-takže celý k ničemu a zbytečný řešit... K tomu lepšínu zapalování...poslechl bych Bakouna
Datum: 17. června 2012 7:32
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 pro jawa simson -spokojeny nejsem protoze tadyto obyc vape mam taky a uz to v dnesni dobe bohuzel nestaci
Datum: 14. června 2012 21:06
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 teoreticky jde všechno
Datum: 14. června 2012 16:38
 zkus vymontovat ze 120ky škodovky ale musíš to upravit ale regulavat si to reguluje podle tlaku bylo by to složité ale teoreticky by to šlo
Datum: 14. června 2012 14:18
 By mě zajímalo kčemu takovídle zapalování potřebuješ ti stačí normálně Vape  je dobrý  já ho mám a sem sním spokojený
Datum: 14. června 2012 14:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Motokárový PVL...
Datum: 14. června 2012 10:28
Datum: 14. června 2012 8:41
Datum: 14. června 2012 8:38
Jméno: xxr
IP: uživatel6631
Datum: 13. června 2012 20:36
 Zdarec draci ... jsem po zadření motoru u jawy 21 a když už to teda dělám tak bych se chtěl zeptat jestli na taková ježdění a blbnutí na loukách není lepčí 1kroužkovej píst ... ( válec bude po výbrusu výbrus č.2)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 22:32
 jednokroužkový je na piiccuu. Použij vícekroužkový...
Datum: 13. června 2012 22:32
Jméno: Jakub
IP: uživatel13133
 Dej tam 2krouzkovej a val tam kvalitni olej
Datum: 13. června 2012 20:40
|



|