slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  494  495  496  497  498  499  500  501  502  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cau hele mam problemy s prednima teleskopama ... ale porad .. daval sem nove futra .. to spodni stejne dycky vypadlo a kolo si litalo volne ... tak me napadlo co kdybych si nechal vysoustruzit ze silonu valec dlouhej tech 20cm na rozmery toho pouzdra a nacpal to tam a pak to projel vystruznikem .. myslite ze by to fungovalo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě mě napadl vzduch - nahoře by se stlačoval a neunikal by tak by třeba nešly nadoraz nebo by šly těžko ale nevim :-D
 
 
Datum: 15. června 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Téma zatim necháme otevřené, ve středu jdu na zkoušku z Fyziky, tak se rovnou zeptam nějakého zkoušejícího na tenhle příklad :-)
 
 
Datum: 15. června 2012 11:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S těma kroužkama to zní rozumně. Napadlo mě další zařízení k bádání-spojka :-D Vsadím se, že když byste vyšťouchali korky a na každý lamele nechal třeba 4 po 90° otočené, tak bude klouzat :-D Přitom tloušťka furt stejná, materiál taky, pružiny taky mají stejnou tuhost :-D Co myslíte.
 
 
Datum: 15. června 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dráha je furt stejná, v případě toho pístu se opravdu zvýší třecí síla, protože se zvýší normálová síla :-) Takže podle mě se práce zvýší, né však větší dráhou, ale větší silou :-)
 
 
Datum: 14. června 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel13305    
Klucí tak další študování,vrtalo mi to hlavou... :-D.Mam doměnku,že tím"třením"je u nás myšlen posuvný pohyb,což je vlastně mechanická práce a aby se tlumič hýbal tak musíme překonat třecí sílu po určité dráze W=F.s :-) Takže když bude silon delší=delší dráha tak to znamená větší práci(sílu na překonání tlumiče).Snad je to ten pes... :-D Jinak ondragam měl vlastně pravdu,že to co se nazývá ve fyzice tření bude pořád stejné,jen po větší dráze a tím kolečkovým "třením" byla myšlena ta práce (síla potřebná na zasunutí trubky do tlumiče),která bude opravdu větší.Akorát,že tím ještě není vyřešen alanův problém... Mějte se kluci a dávejte pozor ve škole;-),at pak nerikate nesmysli jako ja... :-D
 
 
Datum: 14. června 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondragam: No zkusim jenom takovej návrh, střelba od boku :-) Třecí síla je závislá na součiniteli tření a na normálové síle. U dvoukroužku je F(n) vlastně 2xF a u trojkroužku je to 3xF, nebo ne? Každý kroužek působí určitou silou na stěny válce, přidánim kroužku tedy působí na větší ploše, a větší silou, pak by to dávalo rozum, ne?
 
 
Datum: 14. června 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel13305    
Selskym rozumem je to tak.A kdyz si pořádně naštuduješ fyziku,ta tě to taky určitě potvrdi.nejspis se změni jiny veličiny na kterech je třeni zavisle,nebo je tam zakopanej jinej pes...:-D Jestli chodis do skoly,dobrej namet na hodinu fyziky ;-) :-D.Btw měl bych podezření na součinitel smykovyho tření,pač tam řešíš ocel-silon,ocel-vzduch,ale strilim od boku sem pet let ze skoly :-D
 
 
Datum: 14. června 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taková technická k diskuzi... Furt řešíte jak více pouzdrama vznikne větší plocha, u kroužků to samý, a tím vznikne větší tření. Z fyzikálního hlediska je to ale nesmysl ne? Třecí síla na ploše nezávisí.
 
 
Datum: 14. června 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš dával dvě pouzdra nahoru a dvě dolů do každé trubky. Mně to funguje dobře, normálně, tak jak to má být, jedno nahoru jedno dolů, pěkně to chodí a nevím proč by to mělo vypadávat. Ten kluzák musí být dokonale hladký a dobře namazaný.
 
 
Datum: 14. června 2012 9:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
já teď rozebíral přední vidlici z pionýra a byly v každý trubce pouzdra 3.. je možný že je to origo? pionýr je r.v. 68 jinak v origo stavu, tak bych se divil že by někdo upravoval zrovna tohle.. byly tam v pozici jedno dole a dvě nahoře..
 
 
Datum: 13. června 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
ja se na to vykaslu a dam si tam ze simaka .. kdo to ma porad resit .. vyrve se to dycky za jizdy ale naklepat to tam spatky nema ani cenu ... vydle prelesteni sou a nejde to tam nak fest ke konci
 
 
Datum: 13. června 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel13305    
To spodni vypadlo za jizdy,nebo je volny hned jak ho tam das?Napada mě přeleštit pořádně vidle.Kousek rezu,stary barvy na spodku,vemeš díru a pouzdro to vytrhne-muj připad schovanej pod prachovkama,byla lenost je sundat... :-D.S tim 20cm,bych souhlasil s koleckem :-),řek bych,že i kdybys to vyrobil,dostane se tam bordel a už se nevyčistí,jako u kratkyho a tlumič se zadrhne.Kord jestli máš bez prachovek.
 
 
Datum: 13. června 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
copak o to válec vysoustružíš a výstružník budeš mít taky ale podlě mě to tření bude takový že to ani pružit nebude
 
 
Datum: 13. června 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepřijde mi to jako uplně šťastný řešení, jednak by se ten válec blbě vyráběl, jednak takhle dlouhej výstružník asi mít nebudeš, pak taky mazání bude horší, tření bude větší atd atd...
 
 
Datum: 13. června 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: kipr31      E-mail:      IP: uživatel9074    
ahoj seso,nevis o nejakym lepsim zapalovaní na fichtla nez je Vape ??? schanim zapalovaní ktere by si umelo regulovat samo predstich podle otacek, diky za odpovedi kazdeho ktery o tom neco vi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 5:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chce tedy nekdo neco? posklat mi meil s pozadavkem, ja zadny nedostal
 
 
Datum: 30. června 2012 5:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13978    
Jenco: moc pěkné alternativy ;-) jináč o přestavbě zapalování ze škodovky jsem kdysi uvažoval,jenže tam je ten problém že je to neřiditelný a jen to předstih zvětšuje-což je u 2T špatně-takže celý k ničemu a zbytečný řešit... K tomu lepšínu zapalování...poslechl bych Bakouna;-)
 
 
Datum: 17. června 2012 7:32
 
 
 
 
Jméno: kipr31      IP: uživatel9074    
pro jawa simson -spokojeny nejsem protoze tadyto obyc vape mam taky a uz to v dnesni dobe bohuzel nestaci
 
 
Datum: 14. června 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
teoreticky jde všechno :-D
 
 
Datum: 14. června 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13340    
zkus vymontovat ze 120ky škodovky ale musíš to upravit ale regulavat si to reguluje podle tlaku bylo by to složité ale teoreticky by to šlo
 
 
Datum: 14. června 2012 14:18
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
By mě zajímalo kčemu takovídle zapalování potřebuješ ti stačí normálně Vape :-) je dobrý :-) já ho mám a sem sním spokojený
 
 
Datum: 14. června 2012 14:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Motokárový PVL...
 
 
Datum: 14. června 2012 10:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Alebo... http://www.scooter-tuning.cz/cdi-pro-zapalovani-0 to je to hlavné len neviem ze ci by to pasovalo na vape....
 
 
Datum: 14. června 2012 8:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tu más 2 moznosti ked nelutujes peniaze http://www.scooter-tuning.cz/zapalovani-mvt-am6 a http://www.scooter-tuning.cz/zapalovani-mvt-do-r-0 precítaj ti text, pasuje na miesto vape,
 
 
Datum: 14. června 2012 8:38
 
 
 
 
Jméno: xxr      IP: uživatel6631    
 
 
Datum: 13. června 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: Drakak      E-mail:      IP: uživatel10158    
Zdarec draci ... jsem po zadření motoru u jawy 21 a když už to teda dělám tak bych se chtěl zeptat jestli na taková ježdění a blbnutí na loukách není lepčí 1kroužkovej píst ... ( válec bude po výbrusu výbrus č.2) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: davidtrinecak      E-mail:      IP: uživatel13610    
jednokroužkový je na piiccuu. Použij vícekroužkový...
 
 
Datum: 13. června 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13133    
Dej tam 2krouzkovej a val tam kvalitni olej :-)
 
 
Datum: 13. června 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČUS draci chci se zeptat kdo máte jawu 250 rok 1955 jedná se o ten přechodnej. Chci se zeptat na karburátor jaký se v roce 1955 dával. Ted tam je stejnej jako je na péráka ale nejde na něho nasadit kryt. Má díru na bovden lanka na plyn uplně ve středu a pérák to má trochu víc dozadu kvůli jinýmu víčku. Takže potřebuju vědět jestli na tenhle rok patří ještě karburátor z Péráka jelikož kryt je originál 353 a ne 11? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 23:07
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mrkni na číslo motoru........ Pérák a první kyvačky mají číslo motoru před válcem a pasuje tam karburátor Jikov 2924 H........... Jestli máš číslo motoru na levé straně tak pasuje karburátor Jikov 2926.............
 
 
Datum: 13. června 2012 23:07
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau draci kolik stojí repase kliky na babettě 210? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U Padalika (v Šardicich) to maš za 745,-. Mě delal na Mustanga kliku (ojnice ckr) mělo to stat 745,- a chtěl za to kolem 610,-
 
 
Datum: 14. června 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud bysi mi poslal klikovku + novou komplet ojnici která stojí 500kč tak za 400kč ti ji nechám nalisovat a pokud bysi poslal jen samotnou klikovku na výměnu ojnice tak za komplet práci 900kč :-)
 
 
Datum: 14. června 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: David Vrba      E-mail:      IP: uživatel13145    
zdarec lidi chtel bych se zeptat ci de jawa 175 nebo 250 dostat na papiry od 16 na 125tku ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde. Jedině mít papírovou 125 a dát do ní 175 motor. Úchyty jsou většinou stejný.
 
 
Datum: 13. června 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau dračci :-) chcu se zeptat jak je to se zajiždenim naftoviho motoru (2t) po vybrusu. olej tam nemožu dat nafta je sama olej jedine možna tak vic chladit. neboo se pletu a je na to neco odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo ja ne ale kamoš jo. diky :-)
 
 
Datum: 13. června 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
copak zajíždíš TKčko? stačí když to nebudeš pár hodin jízdy moc zapřahávat
 
 
Datum: 13. června 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Lidi takový info ... nikdy nedávejte k čepu jiný segerovky neš ty drátěný ... dopadnete jak já ... ulomí se vám kroužek z segerovky a naděá ve válci pěknou paseku ...rnJawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
Nojo asi proto už na výrobní lince dávaly drátěný a ne jiný :-D dobře ti tak...
 
 
Datum: 13. června 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, docela dobrej postřeh čoveče :-) Mimochodem, seegrovka je hranatá ale zápich v pístu kulatej, ne? :-)
 
 
Datum: 13. června 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, prázdniny sa blížia, a s nimi aj moja renovácia pioniera 20. Plánujem ho nastriekať na pôvodnú modrú farbu akrylátovým lakom RAL 5015 alebo RAL 5012. Ale problém je v tom, že neviem zistiť odtieň bielej. Mám Pioniera 20 z roku 1976. Neviete niekto, aký RAL odtien bielej sa tam vtedy dával? Niekde som počul, že ral 1015, ale zdá sa mi až moc žltá, a mám pocit, že tá sa dávala iba na jawy 05 a prvé 20adky, ale niesom si istý. Počul som aj niečo o ,,slonovej kosti,, ale neviem odtien, a tiež neviem, či je spravny. Ak máte nejaké skúsenosti, prosím poradte mi, Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: Hladas      E-mail:      IP: uživatel2694    
Ahoj, zjistil jsi odstín barvy ?mám 21 a rád bych ji dal do laku (modro-bílá) Díky!!
 
 
Datum: 02. ledna 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mám pionýra 20 a mám na něm tady ten výfuk http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_mustang_slovensko.html a potřeboval bych vědet jak ho mám nejlíp vyčistit dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo klidně to vypal taky jsem to tak dělal ale moc k tomu nedávej xicht pač tě to ožehne ani nevýš jak. jak se vypalí všechna hořlavina (benál) tak to pak pořádně vyškrab
 
 
Datum: 13. června 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuju rock uvidím jakou variantu použiju
 
 
Datum: 13. června 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: rock      IP: uživatel13932    
tak Johnny 15 nezlob se na něj je prostě mladej a neumí stím pionýrem tak se chtěl zeptat. Já taky sem to nevěděl a až sem sem napsal tak mi tu poradily ať najedu na nějakou stranku a tam to mám ale každej nemusí mít zase program na otevření teho dokumentu. Prostě mladej nali tam trochu benzínu a zapalto to by mělo pomoct a nebo ho nahřej a vyhlepni ten tlumič a hadrou to projed na horu a dolů a zase to slož a pořádně utěsni koleno s výfukem. :-D
 
 
Datum: 13. června 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik to mě nenapadlo
 
 
Datum: 13. června 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole wejkoc neser mě.. co takhle skusit pohledat v manualu tam to je na 100% nebo to bude i na jawa 50 cz ale mi to za tebe hledat nebudem !
 
 
Datum: 13. června 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: LUKE      IP: uživatel13811    
čauky draci mám prosbu jaký je protok energie v mustafovi 1981 30W zapalko a 8V civka nevím jak to vypočítat a nikde nemůžu najít kolik má ampér děkuji všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2012 8:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
To LUKE: a proč to potřebuješ vědět? Teda jestli to nejni nějaké veliké tajemství.... já bych tě chtěl jen upozornit že výpočet nebude triviální, neboť se jedná o dynamický jev a (na osciloskopu něco jako řez horama) a musí se najít efektivní hodnota proudu procházejícího soustavou, což je zároveň proměnné podle otáček. Také je třeba si uvědomit že sycení indukčního pólu je závislé na tom, jak moc je ochotná soustava magnet-cívka pólu dodat k sycení energii, což závidí na nadimenzování soustavy (síla magnetu x počet závitů pólu), tesnosti vazby (vzduchová mezera) a otáčkách... Takže abych to shrnul, zjistit skutečný průtok energie bude kus od kusu jiný a nevidím sebemenší přínos proč to vědět. Ale pokud bych tu potřebu měl, není nic jednoduššího než si to změřit :-)
 
 
Datum: 14. června 2012 8:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
U x I = P
 
 
Datum: 13. června 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
I = U / R
 
 
Datum: 13. června 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. U pionýra se mi vyskytl takový problém.A to ten že mi praskal zadní žárovka vše OK.Vyměnil jsem ji a teď cca po 50 km na jednou nesvítí zadní světlo, sundám kryt no a žárovka zase prasklá.Poslední dobou jezdím s pionýrem pouze na praxi cca 6km tam a zpět. No a znáte ty anše cesty zrovna skoro celý usek co musím jet je hrozná tak mě napadlo jestli to není vybracema.Na druhou stranu zase žárovka v těch plíškách drží opravdu pevně .Správná žárovka tam taky je (sulfid 6V/5W) ještě mě napadlo třeba vzdálenost cívky od rotoru ale to jen tak tipuju.Přední žárovka je tam už bůhví jak dlouho a ta funguje bez problému potkávací i dálkové pokud se to tak dá říct u pionýra. :-D S tím to problémem sem se ještě nesetkal tak doufám, že mi tu někdo poradí. Jinak ad to jezdí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13658    
čau mam taky takový problém,akorát mi to pálí přední žárovku aj zadní se mi zdá jak kdyby tam šlo víc voltů?
 
 
Datum: 18. června 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne pouze jeden... je tam 20W zápalko
 
 
Datum: 14. června 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a vedou ti k zadnímu světlu 2 kablíky?
 
 
Datum: 13. června 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je fakt že to moc nesvítí ale v zadu mám ty plíšky fakt na fest.Prostě je mám dost k sobě tak tak tam tu žárovku narvu.... ale stejně praskne za to přední je furt OK
 
 
Datum: 13. června 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já na Mustangu taky praskali vzádu žárovky a potom automaticky i ve předu jak praskla vzádu je to prostě těma otřesama v zadním světle já sem přihnul ty plechy na žárovku a potom sem ji tam mrsknul a snažil se aby to bylo stažený potom asi cca 1000km to vydrželo a zase tak sem dal do předu 6v 25/25w a jezdím jen na přední světlo zadní kašlu to je škoda peněz stejně je to takoví chcípak :-)
 
 
Datum: 13. června 2012 14:09
 
 
 
 
Jméno: JanWeber ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj prosimvas chtel bych se jen zeptat jestli jde nak opavit magneto v zapalovani na pioniru?? je slabe a nehazi mi to kuli tomu jiskru... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JanWeber tady sem našel ted kdo to dělá tak se domluv najed uplně dolu tam je obrázek z kontaktem kdybysi to nenašel tak jinak Libor Urbánek - tel: 602430524 nebo email: magnety@centrum.cz http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm
 
 
Datum: 13. června 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: honzah      IP: uživatel13216    
čau, nemusí být chyba v magnetu, ale skus se podívat jak je odizolováno kladívko, mě to už procvičilo taky. a nebo muže být chyba úplně jinde, třeba ve svíčce civce, kabeláži atd. ale prvně bych se zkusil podívat na to odizolování kladívka.
 
 
Datum: 13. června 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině bysi si ho musel nechat nabudit pokud to ještě někdo dělá a nebo koupit z inzerátu od někoho starší používaný....ale jestli ti to magneto udrží šroubek a přitáhne šroubovák tak je to v pohodě to by potom byla zrada někde v elektrice už při nandavání statoru poznáš pokud to přitahuje...
 
 
Datum: 13. června 2012 13:52
 
 
 
 
Jméno: edmond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus, lidičky může mi někdo napsat jaká barva je orginální "jawovská"? Nebo která je hodně přibližná? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
3004 namíchaná s troškou 2009, to mám já a dost se podobá origo. Míchal sem to v poměru zhruba 1:8...
 
 
Datum: 13. června 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak psal kolega níže, nicméně podle ČSN normy se už dneska barvy snad ani nedělaj. Podle RAL tomu odpovídá cca odstín 3004 (resp. něco mezi 3003 a 3004)
 
 
Datum: 13. června 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: edmond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky :-)
 
 
Datum: 13. června 2012 11:35
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
Višňová červená (ČSN 8850), tzv. „jawácká“ červená.
 
 
Datum: 13. června 2012 11:34
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, prosím vás o radu, nevíte čím by to mohlo byt ze mi mustang jede jen bez filtru??? S filtrem to jde špatně do otáček a vůbec nejede :-( stelovanim sem si nepomohl . Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
když bude airbox nadírkovanej tak trochu strácí smysl ho tam mít ne?
 
 
Datum: 14. června 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel13970    
nadírkuj ho ten airbox až ti to pojede nejlíp
 
 
Datum: 13. června 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsem skousel a porad nic, filtr sem koupil nedavno novy, kamos ma ten samy problem :-(
 
 
Datum: 13. června 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
zkoušel si ten filtr vyčistit, profoukat ? Nebo si zkus v tom jak je uložený ten filtr tak odebrat takový ty gumový zaplati...
 
 
Datum: 13. června 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Mam takovou baterku v ktere neni kiselina ale asi je to ta gelova nebo jaka možu to normane nabit autonabiječkou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha tak diky :-) mam jich 5 jednu sem skoušel a nešla byla uplne mrtva asi sem udelal teda blbost kdyš sem to hodil na autonabiječku
 
 
Datum: 13. června 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nie nemozes su nato specialne nabijacky s konstantnym nabijacim napetim
 
 
Datum: 13. června 2012 9:53
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máte někdo zkušenost s Light bezkontaktní CDI v.1.0 z webu http://btelectronic.sweb.cz/? Dokázal by jste mi ho někdo vyrobit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2012 8:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
Já s tím mám zkušenost... vyvinul jsem to a vyzkoušel. No ale rozhdoně jsem neočekával že jiskra bude tak silná že bude vyskakovat vejgukem ven. Takže ano, zlatý kladívkový zapalko, ale tahle konstrukce vznikla abych ukázal že s hrstí součástek lze doma vyrobit na původním zapalku to samé co si tam někteří neumětelové montujou z motorových pil za strašný prachy a hrůzu času s mechanickejma úpravama a to nemluvím o tom, že narozdíl od motorové pily je možné u uvedeného zapalka provozovat i světla. Oproti kladívkovému zapalku to má výhodu bezkontaktního snímání polohy zážehu, tedy nemá nectnost jako kladívko a jeho ubrušující pertinax. No a jestli Ti doby někdo tvrdil že je to k ničemu tak nemá rozhodně analytické myšlení, zkrátka je to blb nebo pseudochytrolín, protože výhodou je pochopitelně hlavně ten bezkontaktní způsob snímání a schopnost dosáhnout vyšších otáček než standardní indukční zapalování nemlich s kladívkem, to už je sakra významnej přínos, nebo ne? Ale abych si to jen nechválil :-). Dneska bych tohle (pouze vývojové!) zařízení navrhnul na jiný způsob bezkontaktního snímání (hall, optozávora), indukční systém snímání (rotující magnet okolo cívky) trpěl na nedostatečnou mechanickou odolnost unašeče magnetu, jinými slovy se nedařilo vyvinout unašeč, kterej by se po pár desítkách či stovkách kilometrů neroztrhnul...
 
 
Datum: 14. června 2012 8:28
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě originál startuje studenej na drc, teplej na poprví max. na potřetí. Jiskra je modrá až do fialova a hezky "práská". Jen sem si říkal, že by to byla machrovina. :-D
 
 
Datum: 13. června 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: ¨110      IP: uživatel13045    
Plošňák není problém, měl jsem to, ale není to nic slavného. Na mým fichtlu to házelo stejnou jiskru jak s kladívkem a fík mi startuje teplej i studenej takže starty se zlepšit nemohly.. Zlatý originál je holt nejlepší !
 
 
Datum: 13. června 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to možná udělal taky, jen nevim jak udělat pořádně tu destučku ( teď mi vypadl ten název) :-D Ale asi na to kašlu, jen mě zajímalo jestli to někdo má. :-D
 
 
Datum: 13. června 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau skušenosti s tim žadny nemam.. možna by ti to udelal nakej kluk co to dela na učnaku každej den chtel sem si to nechat delat ale žeprej je to k ničemu tak sem se na to vykašlal
 
 
Datum: 12. června 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci potřebuji poradit ohledně Čž 175/487.Za nedlouho budu skládat motor a potřebuji vědět na co si dát pozor.Trochu mám problém při skládání toho řadíciho mechanizmu,ten přišroubuju do levýho karteru,do něho dám osu řazení a co tam mám dát zařadit ?když budu nasazovat hřídele a vidličky s kolečkama, neutrál mezi 1 a 2??A zajímalo by mě jestli to má neutral mezi každým kvaltem??Vím že mezi 1 a 2 a mezi 3 a 4 ale jestli je mezi 2 a 3?.Taky ještě potřebuju vědět jestli se mají nějak zajištovat ty 2 pružiny co jsou ve vnitř mechanismu.Poradte zkušený,prosím vás,děkui za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, zastav se večer na chatu a napiš mi, teď mam něco na práci ale večer bych poradil...
 
 
Datum: 13. června 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to mu moc asi nepomůže.... pro tazatele dyštak skoč večer na pokec tam ti někdo poradí
 
 
Datum: 13. června 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
 
 
Datum: 13. června 2012 13:31
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
Ahoj zlobí mi řadička na fichtloj.. kopnu tam jedničku rozjedu se dám tam dvojku ale ta páčka se nevrátí do vodorovné polohy zůstane dole tak jak jsem zařadil dvojku a když chci dát trojku tak musím opatrně jí dát kousek nahoru a pak tam dát trojku(když to tak neudělám tak dolu už víc nejde..) prostě se nevrací tak jak by měla.. díkec:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: honzah      IP: uživatel13216    
cau, ja jsem to dočasně řešil tak, že jsem tam natáhnul obyč pružinku, kterou jsem připevnil na páčku a někde ať to prostě pruží (už si nepamatují přesně kde jsem to zahákl, je už tomu nějaký pátek) a fungovalo mi to celou sezonu až do zimy
 
 
Datum: 13. června 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pružina v automatu už je asi unavená a tak se nevrátí do původní polohy . nezbyde nic jinýho než rozpůlit ale pokud to není akutní tak bych s tím počkal do konce sezóny .. a nebo sundej táhlo a zkus rukou zahýbat s tým automatem dopředu a dozadu možná tam je vůle právě kvuli té pružině a nebo zkus jestli ti chodí volně řadička..
 
 
Datum: 12. června 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: tomas delbon      IP: uživatel9691    
Cus draci mam takovy problem potrebuju poradit mam novej valec na pionyra a nesedi tam kdyz ho tam dam bez tech sroubu tak pasuje ale kdyz tam natocim ty srouby do karteru tak tam nepasuje kvuli jendomu tomu ctverci na vlozce a newim jestli je nejak naohybat nebo jestly do karteru nemam to trosku probrousit.diky moc.specha!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 13:56
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je to PL válec tak já sem nato bouchnul palici !! ne do vložky !! ale vedle a on tam potom zajel nebo zkus zatlačit ted po G.O. už tam šel normálně....
 
 
Datum: 13. června 2012 13:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13965    
Ha....polskej válec :-D prodat a koupit českej...vim co tam nejde...je blbě odlitej...nic neohýbej,to není řešení
 
 
Datum: 13. června 2012 6:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Asi by to možn šlo ohnout já jsem měl to samé na 05tce.. na jízdě to nepoznáš a nevím asi bych to skusil trošku narovnat ale opatrně! mě se stalo že se mi to u mojí 21čky ulomilo né mojí vinou ale nějak mě na válec spadl hydraulický hever a tak jsem to tam dal bez toho žádný rozdíl jen tím chci říct že je blbost pilovat kartery, radši jiný válec nebo to vyrovnat hlavně né kladivem na vložku skus přes dřevo a postupne kdyz to nepujde neco tvrdsiho.. hodne stesti! ;-) :-)
 
 
Datum: 12. června 2012 21:48
 
<  494  495  496  497  498  499  500  501  502  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.07.2025 14:14:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu