Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cau hele mam problemy s prednima teleskopama ... ale porad .. daval sem nove futra .. to spodni stejne dycky vypadlo a kolo si litalo volne ... tak me napadlo co kdybych
si nechal vysoustruzit ze silonu valec dlouhej tech 20cm na rozmery toho pouzdra a nacpal to tam a pak to projel vystruznikem .. myslite ze by to fungovalo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2012 19:23
 Ještě mě napadl vzduch - nahoře by se stlačoval a neunikal by tak by třeba nešly nadoraz nebo by šly těžko ale nevim
Datum: 15. června 2012 19:23
 Téma zatim necháme otevřené, ve středu jdu na zkoušku z Fyziky, tak se rovnou zeptam nějakého zkoušejícího na tenhle příklad
Datum: 15. června 2012 11:28
 S těma kroužkama to zní rozumně. Napadlo mě další zařízení k bádání-spojka  Vsadím se, že když byste vyšťouchali korky a na každý lamele nechal třeba 4 po 90° otočené, tak bude klouzat  Přitom tloušťka furt stejná, materiál taky, pružiny taky mají stejnou tuhost  Co myslíte.
Datum: 15. června 2012 11:10
 Dráha je furt stejná, v případě toho pístu se opravdu zvýší třecí síla, protože se zvýší normálová síla  Takže podle mě se práce zvýší, né však větší dráhou, ale větší silou
Datum: 14. června 2012 21:36
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 Klucí tak další študování,vrtalo mi to hlavou...  .Mam doměnku,že tím"třením"je u nás myšlen posuvný pohyb,což je vlastně mechanická práce a aby se tlumič hýbal tak musíme překonat třecí sílu po určité dráze W=F.s  Takže když bude silon delší=delší dráha tak to znamená větší práci(sílu na překonání tlumiče).Snad je to ten pes...  Jinak ondragam měl vlastně pravdu,že to co se nazývá ve fyzice tření bude pořád stejné,jen po větší dráze a tím kolečkovým "třením" byla myšlena ta práce (síla potřebná na zasunutí trubky do tlumiče),která bude opravdu větší.Akorát,že tím ještě není vyřešen alanův problém... Mějte se kluci a dávejte pozor ve škole  ,at pak nerikate nesmysli jako ja...
Datum: 14. června 2012 21:17
 Ondragam: No zkusim jenom takovej návrh, střelba od boku  Třecí síla je závislá na součiniteli tření a na normálové síle. U dvoukroužku je F(n) vlastně 2xF a u trojkroužku je to 3xF, nebo ne? Každý kroužek působí určitou silou na stěny válce, přidánim kroužku tedy působí na větší ploše, a větší silou, pak by to dávalo rozum, ne?
Datum: 14. června 2012 20:41
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
Datum: 14. června 2012 19:32
 Taková technická k diskuzi... Furt řešíte jak více pouzdrama vznikne větší plocha, u kroužků to samý, a tím vznikne větší tření. Z fyzikálního hlediska je to ale nesmysl ne? Třecí síla na ploše nezávisí.
Datum: 14. června 2012 12:56
 Kámoš dával dvě pouzdra nahoru a dvě dolů do každé trubky. Mně to funguje dobře, normálně, tak jak to má být, jedno nahoru jedno dolů, pěkně to chodí a nevím proč by to mělo vypadávat. Ten kluzák musí být dokonale hladký a dobře namazaný.
Datum: 14. června 2012 9:20
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 já teď rozebíral přední vidlici z pionýra a byly v každý trubce pouzdra 3.. je možný že je to origo? pionýr je r.v. 68 jinak v origo stavu, tak bych se divil že by někdo upravoval zrovna tohle.. byly tam v pozici jedno dole a dvě nahoře..
Datum: 13. června 2012 21:55
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 ja se na to vykaslu a dam si tam ze simaka .. kdo to ma porad resit .. vyrve se to dycky za jizdy ale naklepat to tam spatky nema ani cenu ... vydle prelesteni sou a nejde to tam nak fest ke konci
Datum: 13. června 2012 21:25
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 To spodni vypadlo za jizdy,nebo je volny hned jak ho tam das?Napada mě přeleštit pořádně vidle.Kousek rezu,stary barvy na spodku,vemeš díru a pouzdro to vytrhne-muj připad schovanej pod prachovkama,byla lenost je sundat...  .S tim 20cm,bych souhlasil s koleckem  ,řek bych,že i kdybys to vyrobil,dostane se tam bordel a už se nevyčistí,jako u kratkyho a tlumič se zadrhne.Kord jestli máš bez prachovek.
Datum: 13. června 2012 21:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 copak o to válec vysoustružíš a výstružník budeš mít taky ale podlě mě to tření bude takový že to ani pružit nebude
Datum: 13. června 2012 21:12
 Nepřijde mi to jako uplně šťastný řešení, jednak by se ten válec blbě vyráběl, jednak takhle dlouhej výstružník asi mít nebudeš, pak taky mazání bude horší, tření bude větší atd atd...
Datum: 13. června 2012 20:52
 ahoj seso,nevis o nejakym lepsim zapalovaní na fichtla nez je Vape ??? schanim zapalovaní ktere by si umelo regulovat samo predstich podle otacek, diky za odpovedi kazdeho ktery o tom neco vi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 5:23
 chce tedy nekdo neco? posklat mi meil s pozadavkem, ja zadny nedostal
Datum: 30. června 2012 5:23
Jméno: standa
IP: uživatel13978
 Jenco: moc pěkné alternativy  jináč o přestavbě zapalování ze škodovky jsem kdysi uvažoval,jenže tam je ten problém že je to neřiditelný a jen to předstih zvětšuje-což je u 2T špatně-takže celý k ničemu a zbytečný řešit... K tomu lepšínu zapalování...poslechl bych Bakouna
Datum: 17. června 2012 7:32
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 pro jawa simson -spokojeny nejsem protoze tadyto obyc vape mam taky a uz to v dnesni dobe bohuzel nestaci
Datum: 14. června 2012 21:06
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 teoreticky jde všechno
Datum: 14. června 2012 16:38
 zkus vymontovat ze 120ky škodovky ale musíš to upravit ale regulavat si to reguluje podle tlaku bylo by to složité ale teoreticky by to šlo
Datum: 14. června 2012 14:18
 By mě zajímalo kčemu takovídle zapalování potřebuješ ti stačí normálně Vape  je dobrý  já ho mám a sem sním spokojený
Datum: 14. června 2012 14:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Motokárový PVL...
Datum: 14. června 2012 10:28
Datum: 14. června 2012 8:41
Datum: 14. června 2012 8:38
Jméno: xxr
IP: uživatel6631
Datum: 13. června 2012 20:36
 Zdarec draci ... jsem po zadření motoru u jawy 21 a když už to teda dělám tak bych se chtěl zeptat jestli na taková ježdění a blbnutí na loukách není lepčí 1kroužkovej píst ... ( válec bude po výbrusu výbrus č.2)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 22:32
 jednokroužkový je na piiccuu. Použij vícekroužkový...
Datum: 13. června 2012 22:32
Jméno: Jakub
IP: uživatel13133
 Dej tam 2krouzkovej a val tam kvalitni olej
Datum: 13. června 2012 20:40
 ČUS draci chci se zeptat kdo máte jawu 250 rok 1955 jedná se o ten přechodnej. Chci se zeptat na karburátor jaký se v roce 1955 dával. Ted tam je stejnej jako je na péráka ale nejde na něho nasadit kryt. Má díru na bovden lanka na plyn uplně ve středu a pérák to má trochu víc dozadu kvůli jinýmu víčku. Takže potřebuju vědět jestli na tenhle rok patří ještě karburátor z Péráka jelikož kryt je originál 353 a ne 11? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 23:07
 Mrkni na číslo motoru........ Pérák a první kyvačky mají číslo motoru před válcem a pasuje tam karburátor Jikov 2924 H........... Jestli máš číslo motoru na levé straně tak pasuje karburátor Jikov 2926.............
Datum: 13. června 2012 23:07
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau draci kolik stojí repase kliky na babettě 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2012 21:23
 U Padalika (v Šardicich) to maš za 745,-. Mě delal na Mustanga kliku (ojnice ckr) mělo to stat 745,- a chtěl za to kolem 610,-
Datum: 14. června 2012 21:23
 Pokud bysi mi poslal klikovku + novou komplet ojnici která stojí 500kč tak za 400kč ti ji nechám nalisovat a pokud bysi poslal jen samotnou klikovku na výměnu ojnice tak za komplet práci 900kč
Datum: 14. června 2012 14:12
 zdarec lidi chtel bych se zeptat ci de jawa 175 nebo 250 dostat na papiry od 16 na 125tku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 19:17
 Nejde. Jedině mít papírovou 125 a dát do ní 175 motor. Úchyty jsou většinou stejný.
Datum: 13. června 2012 19:17
 čau dračci  chcu se zeptat jak je to se zajiždenim naftoviho motoru (2t) po vybrusu. olej tam nemožu dat nafta je sama olej jedine možna tak vic chladit. neboo se pletu a je na to neco
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 22:02
 Jo ja ne ale kamoš jo. diky
Datum: 13. června 2012 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 copak zajíždíš TKčko? stačí když to nebudeš pár hodin jízdy moc zapřahávat
Datum: 13. června 2012 19:44
 Lidi takový info ... nikdy nedávejte k čepu jiný segerovky neš ty drátěný ... dopadnete jak já ... ulomí se vám kroužek z segerovky a naděá ve válci pěknou paseku ...rnJawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 19:39
Jméno: wep
IP: uživatel13045
 Nojo asi proto už na výrobní lince dávaly drátěný a ne jiný  dobře ti tak...
Datum: 13. června 2012 19:39
 No, docela dobrej postřeh čoveče  Mimochodem, seegrovka je hranatá ale zápich v pístu kulatej, ne?
Datum: 13. června 2012 17:30
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, prázdniny sa blížia, a s nimi aj moja renovácia pioniera 20. Plánujem ho nastriekať na pôvodnú modrú farbu akrylátovým lakom RAL 5015 alebo RAL 5012. Ale problém je v tom, že neviem zistiť odtieň bielej. Mám Pioniera 20 z roku 1976. Neviete niekto, aký RAL odtien bielej sa tam vtedy dával? Niekde som počul, že ral 1015, ale zdá sa mi až moc žltá, a mám pocit, že tá sa dávala iba na jawy 05 a prvé 20adky, ale niesom si istý. Počul som aj niečo o ,,slonovej kosti,, ale neviem odtien, a tiež neviem, či je spravny. Ak máte nejaké skúsenosti, prosím poradte mi, Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 20:49
 Ahoj, zjistil jsi odstín barvy ?mám 21 a rád bych ji dal do laku (modro-bílá) Díky!!
Datum: 02. ledna 2013 20:49
Posl.aktualizace: 13. června 2012 18:42
 jo klidně to vypal taky jsem to tak dělal ale moc k tomu nedávej xicht pač tě to ožehne ani nevýš jak. jak se vypalí všechna hořlavina (benál) tak to pak pořádně vyškrab
Datum: 13. června 2012 18:42
 děkuju rock uvidím jakou variantu použiju
Datum: 13. června 2012 17:57
Jméno: rock
IP: uživatel13932
 tak Johnny 15 nezlob se na něj je prostě mladej a neumí stím pionýrem tak se chtěl zeptat. Já taky sem to nevěděl a až sem sem napsal tak mi tu poradily ať najedu na nějakou stranku a tam to mám ale každej nemusí mít zase program na otevření teho dokumentu. Prostě mladej nali tam trochu benzínu a zapalto to by mělo pomoct a nebo ho nahřej a vyhlepni ten tlumič a hadrou to projed na horu a dolů a zase to slož a pořádně utěsni koleno s výfukem.
Datum: 13. června 2012 16:47
 dik to mě nenapadlo
Datum: 13. června 2012 15:57
 ty vole wejkoc neser mě.. co takhle skusit pohledat v manualu tam to je na 100% nebo to bude i na jawa 50 cz ale mi to za tebe hledat nebudem !
Datum: 13. června 2012 15:27
Jméno: LUKE
IP: uživatel13811
 čauky draci mám prosbu jaký je protok energie v mustafovi 1981 30W zapalko a 8V civka nevím jak to vypočítat a nikde nemůžu najít kolik má ampér děkuji všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2012 8:40
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 To LUKE: a proč to potřebuješ vědět? Teda jestli to nejni nějaké veliké tajemství.... já bych tě chtěl jen upozornit že výpočet nebude triviální, neboť se jedná o dynamický jev a (na osciloskopu něco jako řez horama) a musí se najít efektivní hodnota proudu procházejícího soustavou, což je zároveň proměnné podle otáček. Také je třeba si uvědomit že sycení indukčního pólu je závislé na tom, jak moc je ochotná soustava magnet-cívka pólu dodat k sycení energii, což závidí na nadimenzování soustavy (síla magnetu x počet závitů pólu), tesnosti vazby (vzduchová mezera) a otáčkách... Takže abych to shrnul, zjistit skutečný průtok energie bude kus od kusu jiný a nevidím sebemenší přínos proč to vědět. Ale pokud bych tu potřebu měl, není nic jednoduššího než si to změřit
Datum: 14. června 2012 8:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 U x I = P
Datum: 13. června 2012 19:46
 I = U / R
Datum: 13. června 2012 18:04
 Čau draci. U pionýra se mi vyskytl takový problém.A to ten že mi praskal zadní žárovka vše OK.Vyměnil jsem ji a teď cca po 50 km na jednou nesvítí zadní světlo, sundám kryt no a žárovka zase prasklá.Poslední dobou jezdím s pionýrem pouze na praxi cca 6km tam a zpět. No a znáte ty anše cesty zrovna skoro celý usek co musím jet je hrozná tak mě napadlo jestli to není vybracema.Na druhou stranu zase žárovka v těch plíškách drží opravdu pevně .Správná žárovka tam taky je (sulfid 6V/5W) ještě mě napadlo třeba vzdálenost cívky od rotoru ale to jen tak tipuju.Přední žárovka je tam už bůhví jak dlouho a ta funguje bez problému potkávací i dálkové pokud se to tak dá říct u pionýra. 
S tím to problémem sem se ještě nesetkal tak doufám, že mi tu někdo poradí. Jinak ad to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 16:49
Jméno: martin
IP: uživatel13658
 čau mam taky takový problém,akorát mi to pálí přední žárovku aj zadní se mi zdá jak kdyby tam šlo víc voltů?
Datum: 18. června 2012 16:49
 ne pouze jeden... je tam 20W zápalko
Datum: 14. června 2012 14:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a vedou ti k zadnímu světlu 2 kablíky?
Datum: 13. června 2012 19:48
 no je fakt že to moc nesvítí ale v zadu mám ty plíšky fakt na fest.Prostě je mám dost k sobě tak tak tam tu žárovku narvu.... ale stejně praskne za to přední je furt OK
Datum: 13. června 2012 14:33
 Já na Mustangu taky praskali vzádu žárovky a potom automaticky i ve předu jak praskla vzádu je to prostě těma otřesama v zadním světle já sem přihnul ty plechy na žárovku a potom sem ji tam mrsknul a snažil se aby to bylo stažený potom asi cca 1000km to vydrželo a zase tak sem dal do předu 6v 25/25w a jezdím jen na přední světlo zadní kašlu to je škoda peněz stejně je to takoví chcípak
Datum: 13. června 2012 14:09
 Ahoj prosimvas chtel bych se jen zeptat jestli jde nak opavit magneto v zapalovani na pioniru?? je slabe a nehazi mi to kuli tomu jiskru...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 14:03
 JanWeber tady sem našel ted kdo to dělá tak se domluv najed uplně dolu tam je obrázek z kontaktem kdybysi to nenašel tak jinak Libor Urbánek - tel: 602430524 nebo email: magnety@centrum.cz http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm
Datum: 13. června 2012 14:03
Jméno: honzah
IP: uživatel13216
 čau, nemusí být chyba v magnetu, ale skus se podívat jak je odizolováno kladívko, mě to už procvičilo taky. a nebo muže být chyba úplně jinde, třeba ve svíčce civce, kabeláži atd. ale prvně bych se zkusil podívat na to odizolování kladívka.
Datum: 13. června 2012 14:03
 Jedině bysi si ho musel nechat nabudit pokud to ještě někdo dělá a nebo koupit z inzerátu od někoho starší používaný....ale jestli ti to magneto udrží šroubek a přitáhne šroubovák tak je to v pohodě to by potom byla zrada někde v elektrice už při nandavání statoru poznáš pokud to přitahuje...
Datum: 13. června 2012 13:52
 čus, lidičky může mi někdo napsat jaká barva je orginální "jawovská"? Nebo která je hodně přibližná? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 19:26
Jméno: wep
IP: uživatel13045
 3004 namíchaná s troškou 2009, to mám já a dost se podobá origo. Míchal sem to v poměru zhruba 1:8...
Datum: 13. června 2012 19:26
 jak psal kolega níže, nicméně podle ČSN normy se už dneska barvy snad ani nedělaj. Podle RAL tomu odpovídá cca odstín 3004 (resp. něco mezi 3003 a 3004)
Datum: 13. června 2012 12:12
 Díky
Datum: 13. června 2012 11:35
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 Višňová červená (ČSN 8850), tzv. „jawácká“ červená.
Datum: 13. června 2012 11:34
 Zdar draci, prosím vás o radu, nevíte čím by to mohlo byt ze mi mustang jede jen bez filtru??? S filtrem to jde špatně do otáček a vůbec nejede  stelovanim sem si nepomohl . Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2012 16:43
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 když bude airbox nadírkovanej tak trochu strácí smysl ho tam mít ne?
Datum: 14. června 2012 16:43
Jméno: Radek
IP: uživatel13970
 nadírkuj ho ten airbox až ti to pojede nejlíp
Datum: 13. června 2012 14:25
 to jsem skousel a porad nic, filtr sem koupil nedavno novy, kamos ma ten samy problem
Datum: 13. června 2012 12:57
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zkoušel si ten filtr vyčistit, profoukat ? Nebo si zkus v tom jak je uložený ten filtr tak odebrat takový ty gumový zaplati...
Datum: 13. června 2012 11:24
 Čau draci. Mam takovou baterku v ktere neni kiselina ale asi je to ta gelova nebo jaka možu to normane nabit autonabiječkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 11:17
 aha tak diky  mam jich 5 jednu sem skoušel a nešla byla uplne mrtva asi sem udelal teda blbost kdyš sem to hodil na autonabiječku
Datum: 13. června 2012 11:17
 nie nemozes su nato specialne nabijacky s konstantnym nabijacim napetim
Datum: 13. června 2012 9:53
Posl.aktualizace: 14. června 2012 8:28
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Já s tím mám zkušenost... vyvinul jsem to a vyzkoušel. No ale rozhdoně jsem neočekával že jiskra bude tak silná že bude vyskakovat vejgukem ven. Takže ano, zlatý kladívkový zapalko, ale tahle konstrukce vznikla abych ukázal že s hrstí součástek lze doma vyrobit na původním zapalku to samé co si tam někteří neumětelové montujou z motorových pil za strašný prachy a hrůzu času s mechanickejma úpravama a to nemluvím o tom, že narozdíl od motorové pily je možné u uvedeného zapalka provozovat i světla. Oproti kladívkovému zapalku to má výhodu bezkontaktního snímání polohy zážehu, tedy nemá nectnost jako kladívko a jeho ubrušující pertinax. No a jestli Ti doby někdo tvrdil že je to k ničemu tak nemá rozhodně analytické myšlení, zkrátka je to blb nebo pseudochytrolín, protože výhodou je pochopitelně hlavně ten bezkontaktní způsob snímání a schopnost dosáhnout vyšších otáček než standardní indukční zapalování nemlich s kladívkem, to už je sakra významnej přínos, nebo ne? Ale abych si to jen nechválil  . Dneska bych tohle (pouze vývojové!) zařízení navrhnul na jiný způsob bezkontaktního snímání (hall, optozávora), indukční systém snímání (rotující magnet okolo cívky) trpěl na nedostatečnou mechanickou odolnost unašeče magnetu, jinými slovy se nedařilo vyvinout unašeč, kterej by se po pár desítkách či stovkách kilometrů neroztrhnul...
Datum: 14. června 2012 8:28
 Mě originál startuje studenej na drc, teplej na poprví max. na potřetí. Jiskra je modrá až do fialova a hezky "práská". Jen sem si říkal, že by to byla machrovina.
Datum: 13. června 2012 21:21
Jméno: ¨110
IP: uživatel13045
 Plošňák není problém, měl jsem to, ale není to nic slavného. Na mým fichtlu to házelo stejnou jiskru jak s kladívkem a fík mi startuje teplej i studenej takže starty se zlepšit nemohly.. Zlatý originál je holt nejlepší !
Datum: 13. června 2012 18:37
 Já bych to možná udělal taky, jen nevim jak udělat pořádně tu destučku ( teď mi vypadl ten název)  Ale asi na to kašlu, jen mě zajímalo jestli to někdo má.
Datum: 13. června 2012 17:23
 čau skušenosti s tim žadny nemam.. možna by ti to udelal nakej kluk co to dela na učnaku každej den chtel sem si to nechat delat ale žeprej je to k ničemu tak sem se na to vykašlal
Datum: 12. června 2012 22:31
 Čus draci potřebuji poradit ohledně Čž 175/487.Za nedlouho budu skládat motor a potřebuji vědět na co si dát pozor.Trochu mám problém při skládání toho řadíciho mechanizmu,ten přišroubuju do levýho karteru,do něho dám osu řazení a co tam mám dát zařadit ?když budu nasazovat hřídele a vidličky s kolečkama, neutrál mezi 1 a 2??A zajímalo by mě jestli to má neutral mezi každým kvaltem??Vím že mezi 1 a 2 a mezi 3 a 4 ale jestli je mezi 2 a 3?.Taky ještě potřebuju vědět jestli se mají nějak zajištovat ty 2 pružiny co jsou ve vnitř mechanismu.Poradte zkušený,prosím vás,děkui za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 15:44
 Tak tak, zastav se večer na chatu a napiš mi, teď mam něco na práci ale večer bych poradil...
Datum: 13. června 2012 15:44
 no to mu moc asi nepomůže.... pro tazatele dyštak skoč večer na pokec tam ti někdo poradí
Datum: 13. června 2012 15:19
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 13. června 2012 13:31
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 Ahoj zlobí mi řadička na fichtloj.. kopnu tam jedničku rozjedu se dám tam dvojku ale ta páčka se nevrátí do vodorovné polohy zůstane dole tak jak jsem zařadil dvojku a když chci dát trojku tak musím opatrně jí dát kousek nahoru a pak tam dát trojku(když to tak neudělám tak dolu už víc nejde..) prostě se nevrací tak jak by měla.. díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 21:22
Jméno: honzah
IP: uživatel13216
 cau, ja jsem to dočasně řešil tak, že jsem tam natáhnul obyč pružinku, kterou jsem připevnil na páčku a někde ať to prostě pruží (už si nepamatují přesně kde jsem to zahákl, je už tomu nějaký pátek) a fungovalo mi to celou sezonu až do zimy
Datum: 13. června 2012 21:22
 Pružina v automatu už je asi unavená a tak se nevrátí do původní polohy . nezbyde nic jinýho než rozpůlit ale pokud to není akutní tak bych s tím počkal do konce sezóny .. a nebo sundej táhlo a zkus rukou zahýbat s tým automatem dopředu a dozadu možná tam je vůle právě kvuli té pružině a nebo zkus jestli ti chodí volně řadička..
Datum: 12. června 2012 22:22
Jméno: tomas delbon
IP: uživatel9691
 Cus draci mam takovy problem potrebuju poradit mam novej valec na pionyra a nesedi tam kdyz ho tam dam bez tech sroubu tak pasuje ale kdyz tam natocim ty srouby do karteru tak tam nepasuje kvuli jendomu tomu ctverci na vlozce a newim jestli je nejak naohybat nebo jestly do karteru nemam to trosku probrousit.diky moc.specha!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 13:56
 Pokud je to PL válec tak já sem nato bouchnul palici !! ne do vložky !! ale vedle a on tam potom zajel nebo zkus zatlačit ted po G.O. už tam šel normálně....
Datum: 13. června 2012 13:56
Jméno: standa
IP: uživatel13965
 Ha....polskej válec  prodat a koupit českej...vim co tam nejde...je blbě odlitej...nic neohýbej,to není řešení
Datum: 13. června 2012 6:42
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 12. června 2012 21:48
|



|