Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dobjej draci , mám prozbu : Z řídítek z 21 bez hrazdy s velkým plechem , jsem si vyndal tu boční hliníkovou krytku u rychlopalu s tím že si jí dám do hrazdic na mustangu a ejhle ona je moc velká a nejde do řídítek . Na tý 21 byl kolejničkovej rychlopal a na mustangu klasickej , Byly v tom nějaký rozdíly nebo co ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 23:05
 Jakou drážku , popřípadě , mohl byste mi to vyfotit a poslat na mail ?
Datum: 15. května 2012 23:05
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 jo byly musíš v řidítkách vyříznout drážku
Datum: 15. května 2012 11:47
Jméno: drak
IP: uživatel9691
 Cus draci mam takovy dotaz mam jawu 05 pionyra a nemam kryt spojky a chci ze zeptat jestli tam de napasovat z 21 z 20 pionyra diky moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 21:08
Jméno: achmed
IP: uživatel13610
 cau nejde ma to uplne jiny kryt ze spojky na lanko musis si sehnat ten kulaty
Datum: 14. května 2012 21:08
 Mám velikou prosbu!  Mám fichtla,mustanga. Kdykoli se jen malinko zahřeje začne cukat,ale benzín tam jde!! Cuká to nejen do kopce,ale i z kopce když přidám plyn,už mě to trapí dlouho a nejsem nějaky znalec tak prosím poraďte čím by to mohlo být  Děkuju!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:39
 nebo máš moc teplou svíčku,skus dát N14ku,v mnoha případech to při přehřívání,jak popisuješ pomůže
Datum: 14. května 2012 19:39
 Pokud tam je paliva dost tak vyčisti trysky
Datum: 14. května 2012 18:39
Jméno: čezeta
IP: uživatel11232
 Ahoj, chci se zeptat na čezeťáků, mám ČZ 175/487.0 jaký používáte sekundární řetězové kolečko ? Měl jsem na ní postupně 14 z. - trhalo to asfat i na dvojku a teď mám 15 z. a zdá se mi že už na 90km/h přetáčím, ale na tento lehčí převod jede i 110 tachometrových, tak uvažuji že zkusím koupit origo 16 - jezdíte ho někdo, nebo i větší ???
Dík za poznatky ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:30
 mám taky stejnou verzi 487 převrtanou na 215ccm změněný časování, snižená hlava .. no hafo toho je mám 19z  rovina 110 na třičtvrtě plynu jinak kopec nekopec pořád za 4  ale tobě by měla stačit 17zub
Datum: 14. května 2012 19:30
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 mam ho a dostačuje, dokonce někdy přemejšlim i o 17z, páč jsem lehkej a jezdim převážně sám a roviny.. 110 tachometrovým bych moc nevěřil, v reálu to může bejt někde mezi 90-100, já dal nejvíc 107km/h (měřeno GPS), na rovině, v zálehu, a to mam motor v dobrym stavu..
Datum: 14. května 2012 18:15
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím všechny, stala se mi taková věc, že se mi zalomil svorník v pravém bloku motoru a chtěl bych se zeptat, na kolik by asi vyšel "nový" pravý blok motoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:56
 Já jsem pro kyselinu, kdybys s tim chtěl detailně poradit, tak mi napiš maila, mam s tim zkušenosti.
Datum: 14. května 2012 19:56
 zalej to kyselinou dusičnou.. šrob to sežere a hliník zustane
Datum: 14. května 2012 19:51
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 vrtat jsem to odvrtaval a zkoušel sem vytahovaky a při vytahovani se mi tm zalomil aji tn vytahovak takže asi tak, jinak mám už jeden motor, který není "párově" stejný a v poho
Datum: 14. května 2012 17:01
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 když to odvrtáš tak za cenu nového svorníku... jinak kartery jsou párované čily pravá a levá musí být stejná...
Datum: 14. května 2012 16:34
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, mám dotaz, ohladne mojej jawy 50 typ 20. som 3 majitel, a dozvedel som sa, že na motorke je vybrus č.1. Keď som ale skúšal, koľko to dá, motorka mala dosť už pri 50 km/h a viac to už nešlo (mám komplet vyčistený výfuk, nový originál karburátor, motor má dosť dobrú kompresiu a mám nové bezkontaktné zapalovanie, aj elektriku správne zapojenú, reťaz spravne našponovanu, nove ložiska v kolesach, takže neviem v čom je problém), udajne od vyroby to dalo 60 km/h. Rozhodol som sa, že spravim vybrus č.4 a spravil som kompletnu GO motora, aj s novou klukovkou, retazove 13 zubove kolecko idem vymeniť za 14 zubov. Bohužial valec je ešte na vybruse, a asi tak skoro to nebudem trapiť a zistovať maximálnu rýchlosť, tak sa chcem spytať, myslíte si, že po vybruse to dá aspon tych 60 km/h? Alebo aj viac? Ako by sa podla vas dala zväčšiť max rychlosť, bez použitia ,,tuningu,, ako športoveho filtru, vybrusu č. 12 alebo podobne. Dá sa maximálka zväčšiť tak, aby motocykel ostal v povodnom stave? Dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 12:50
Jméno: jawa 23
IP: uživatel13777
 dej tam kolečko 14zubé čím větší vrtání tím větší výkon a 4 výbrus je dobrý na to to pojede aji v kopcích jestli chceš to do síly tak to 12-13z
Datum: 15. května 2012 12:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám 05 po 2. výbrusu a hlavu a karbec mám z 21 sekundární kolečko 12z a 65 není vůbec problém 14zub tam ani nedávej dej tam 12 max 13
Datum: 14. května 2012 21:49
Jméno: stands
IP: uživatel13774
 Zkontrolovat,zda tam skutečně máš válec a hlavu z J20/21 ...mužeš tam mít z J05 a to by odpovídalo maximálce 55-60kn/h....pokud máš opravdu válec z dvacítky,tak zkontroluj,jestli nemá z výroby zprasený kanály....spodní oblouk sacího kanálu má být necelých 68mm od horní hrany válce(HU) a nesmí moc čumět "hliník" do kanálu...u výfukového kanálu zkontrolovat jestli je horní hrana rovná neokousaná a je vzdálená od horní hrany válce 29,5-29,7mm...dále zkontrolovat podle přefuků,jesli není vložka ve válci pootočená...pokud bude vše v pořádku,tak musí jet s přehledem 65-70km/h....jestli ne,tak hledat chybu v nastavení a nebo špatná/špatně uložená klika,vylágrovaná předlohová hřídel a nebo nějaký velký odpor v ložiskách(kola,rozeta,řetězové kolečko,dekl) a nebo řetěz
Datum: 14. května 2012 19:53
Jméno: jawa 23
IP: uživatel13407
 jestli tam dáš ten 4 výbrus jak si řikal a 14 z kolezko a správně seřidiš tak to klidně poleti i těch 75km/h
Datum: 14. května 2012 17:12
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Podle mě už jsi měl vyběhanej válec a píst, proto ti to na hovno jelo. Až to zajedeš mělo by to bejt lepší. Ještě můžeš slícovat kanály.
Datum: 14. května 2012 16:50
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Záleží v jaké směně máš motorku vyrobenou ... pokud to bylo před vánočníma svátkama tak z toho těch 60 nedostaneš...
(co kus to originál). Jinak seřídit, perfektně zajet, doseřídit a mohl by dát i více než 60... (pokud nebyla špatná směna  )
Datum: 14. května 2012 16:48
Posl.aktualizace: 15. května 2012 9:57
Jméno: mustaf10
IP: uživatel13439
 dej tm originalkarbec,pretryskuj ho,zveč difuzor,a dj primej fiter
Datum: 15. května 2012 9:57
 Fichtl jede ze vším já jsem fichtla skládal z toho co bylo zrovna po ruce takže každý kártr jiný hlava z 05 válec 21 no prostě fichtl ti pojede aji z babětáckým i z jawy 250 otázka je jak
Datum: 14. května 2012 19:40
 ano jelo by to... otázka je jak
Datum: 14. května 2012 18:50
 dá se to vyštelova na fika aby byla dobra smes
Datum: 14. května 2012 16:10
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 mám ho na speciálu a jede to s tim
Datum: 14. května 2012 15:53
 taky by me to zajimalo protože mam upravenej valec a origo tam nechcu davat
Datum: 14. května 2012 15:38
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim, potreboval bych poradit, na stadionu s11 mi trosku prolina olej kolem toho bronzoveho pouzdra jak je vedle retezoveho kolecka nevi nekdo co s tim? dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 2:44
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 OK, stahovak silentbloku mam udelanej na soustruhu podle toho co tady prodava sesa a rozlisovac karteru nebude problem vyrobit, ted delam na cnc frezce, akorat mam "Bobky" z toho  ze to neslozim, jinac ty loziska si muzu vylisovat v praci na lisu...
Datum: 16. května 2012 2:44
Jméno: Hostmir
IP: uživatel13772
 Ne, na rozpůlení Stadiona není nic složitého. Jen na to člověk nesmí jít kladivem a páčit od sebe kartery šroubovákem.
Odšroubuješ levej dekl, odděláš spojku a primární ozubené kolo. Sundáš hlavu a válec.
Pomocí bitů do goly a dlouhého šroubu vytlačíš silentbloky.
S tlusté pásoviny si vyrobíš vytlačovák kliky, a to tak, že do ní vyvrtáš tři díry s tím, že dvě jsou pro jeho uchycení ke karterům pomocí šroubů do závitů po levém víku motoru a třetí sedí na střed klikovky. Do třetího provlíkneš šroub a zespodu nasadíš matičku a utahuješ (případně si do pásoviny uděláš rovnou závit). Šroub se vysunuje směrem ke klice a kliku vytlačí. Chce to na všechno pěkně s citem, nikde nezapomenout šroub a ničím to nepáčit a seš vevnitř.
Když budeš vevniř, rovnou si zkontroluješ převodovku, ložiska atd..
Skládání se provádí nahřátím levé strany karterů, případně schlazením pravé poloviny motoru, čímž se karter zvětší a ložisko jde zpět lehčeji.
No snad jsem to nezamotal a moc jsem toho nezapomněl, popisuju to poprvé, tak mě nekamenujte...
Datum: 15. května 2012 9:30
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 je to slozite ho rozpulit? sam jsem si menil spojku, ale motor jsem jeste nepulil, ale snad bych to mohl zvladnout, kdyz jsem aspon strojar....
Datum: 15. května 2012 9:12
Jméno: Hostmir
IP: uživatel13772
 Pokud se pouzdro neprotáčí a pokud se ti nechce půlit, tak naklonit, pořádně odmastit a zasejřit to silikonem, dočasně to účel splní. Jinak rozpůlit a vlepit tam pouzdro nové.
Datum: 14. května 2012 14:43
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 rozpůlit,dát jiné pouzdro nebo nalepit staré
Datum: 14. května 2012 11:35
 Dobrej draci , mám dotaz dostanu tento náhon na obyčejnej tachometr z prvního mustanga a jawy 90 , je to ten velkej tachometr s ciferníkem do 120 km/h ??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 18:17
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 to jsi nejspíš slyšel v souvislosti s tachometry na velký jawy/čz, ty mají převod stejnej ale jsou dělaný na větší průměr náhonu..
Datum: 14. května 2012 18:17
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Blbost,ten tachac mam,je to klasickej nahon co tu ma Sesa
Datum: 14. května 2012 17:52
 Opravdu , totiž jsem někde slyšel , že se musí mezi tachometrem a náhonem udělat takovej mezikus z plíšku , protože ten tachometr je prý na větší náhony , tak nwm no ???
Datum: 14. května 2012 13:05
Datum: 14. května 2012 7:35
 Dobrý den omlouvám se vím že to sem nepatří ale nevíte jesli můžu dát karbec z jawa 250 nebo 350 nebo 175 na trabanta ?? pojede to ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 11:36
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 když karbec z trabanta jde dát na 350 tak to půjde možná i naopak
Datum: 14. května 2012 11:36
Jméno: V
IP: uživatel13770
 Určitě ano, 175 má stejný karburátor jako 350, vlastně to jsou dvě 175, které karburátor živý střídavě, takže dva válce - dva takty. Karburátor je stále pod tlakem směrem do válce. Z 250 by tam seděl určitě taky..
Datum: 14. května 2012 8:31
 Podle mě určitě ne
Datum: 14. května 2012 1:27
Jméno: hrony
IP: uživatel13767
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_boku_na_nadrz_cz222.html je to pár nebo musím objednat 2 ks abych měl obě stranyrnrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:10
Jméno: hrony
IP: uživatel13773
 dík
Datum: 14. května 2012 19:10
 Je to sada...takže zřejmě dvě nálepky na jednu nádrž...
Datum: 13. května 2012 21:41
Jméno: Lexa
IP: uživatel12831
 Ahoj draci, chci se zeptat co všechno potřebuju, abych mohl s fichtlem na silnici, popřípadě kolik to stojí atd... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 20:41
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 každá pojištovna má své taxy, a dnešní trh ti nabídne 3 pr..... pojišťoven, jinak sem šel ke kooopce, bo tatík tam má pojištěné všechno a v poho, jinak tatík má fíka od roku 1990 asi +- pojisteneho fika u ceske a plati kolem 270 myslim a to tm má bonusu, jako zaleží na každém no, jinak to co sem ti tam napsal tk to je vše
Datum: 14. května 2012 20:41
Jméno: Lexa
IP: uživatel12831
 Tak jsem to jenom přehlíd... nemusíš hned nadávat.
Datum: 14. května 2012 20:21
 Na čízu platim asi 200kč, u ČPP, berou tam ohled na vozidla do r.v. 1975...
Datum: 14. května 2012 19:57
 na slovensku je to okolo 30eur
Datum: 14. května 2012 18:05
 jakub236:>> Chápu dobře, že za pojištění platíš cca 250 Kč ? :O
Datum: 14. května 2012 15:24
Jméno: bobek
IP: uživatel13011
 Dit ti Jakub píše že k tomu potřebuješ TP,SPZ atd...  občas se tu člověk zasměje
Datum: 14. května 2012 12:51
Jméno: Xmen
IP: uživatel12485
 To si děláš pr**l ne?
Datum: 14. května 2012 9:56
Jméno: Lexa
IP: uživatel12831
 A ještě se chci zeptat jak je to s nějakým dokladem k fichtlovi. Jsou i nějaké papíry, nebo stačí jen štítek?
Datum: 13. května 2012 23:40
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ŘP, TP, SPZ, STK, OP, a zákonnou pojistku, ŘP-dle autoškoly, TP,SPZ - akorat přepis + evidenčka asi 200, STK - 300 nejlepe delat zároven z evidenčkou, bo to uděla při jednom za cenu STK, OP - máš svoju, zákonná pojistka - já mám u kooopereativy - bez bodu bez niceho, novy zakaznk za 250 a par supu
Datum: 13. května 2012 22:56
Jméno: bobek
IP: uživatel13011
Posl.aktualizace: 14. května 2012 13:21
Jméno: V
IP: uživatel13529
 Podle toho jak si ho stahneš tak tak těžko ti půjde zatáčet. Používala to i ČSLA při cvičení střelby z jawky 350. Ale na normální ježdění je to k ničemu..
Datum: 14. května 2012 13:21
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 tlumič řízení je vhodný hlavně k sajdě, a funguje tak, že zvětšuje sílu nutnou k otáčení řidítek do stran, čimž zmírňuje kmitání, předpětí se dá nastavit
Datum: 14. května 2012 11:01
 Zdravim vas, jakej by jste mi prosim doporucili regulator dobijeni na jawu 250/353 z tohoto eshopu. Dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 9:25
 Jestli tam máš origo zápalko, což by mělo být těch 45W, tak musí stačit tento...
Datum: 14. května 2012 9:25
 a staci tady ta 45? nemam tam dat treba tu 75ku?
Datum: 13. května 2012 22:41
Datum: 13. května 2012 20:13
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čus draci jakej davate olej do převodovky cz 180/487 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 20:13
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 díky moc
Datum: 13. května 2012 20:13
Datum: 13. května 2012 20:12
Jméno: karel
IP: uživatel12913
 zdar draci mám takovej dotaz jaktože kámošuv simson je silnější než můj pincek přitom má míň otáček než pincek ,jaktože má simson vetší sílu ? Je to převodovkou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 23:32
Jméno: standa
IP: uživatel13769
 Je to normální...simson má líp odstupňovanou 4Q převodovku,lepší zapalování,lépe naladěnej výfuk i lepší sání celkově a hlavně ten motor je modernější koncepce....
Datum: 13. května 2012 23:32
 Mám sice super Pionýra, ale půjčil jsem si od kámoše na pár kilometrů Simsona a nedá se to srovnat. Simák má kratší kvalty a je to znát, ta čtyřka se hodí
Datum: 13. května 2012 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 simson má 4 koně ale když je pionýr v kupě tak simsona předjede po rovince vždy
Datum: 13. května 2012 21:49
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 danekod ®: simson má zhruba 3,6 koně, oproti pionýroj zanedbatelný rozdíl
Datum: 13. května 2012 19:51
 Pionýr má 3,5 koně a simson 4 koně, taky je líp spřevodovaný a v neposlední řadě je novější (míň najeto, ložiska v kolech atd)
Datum: 13. května 2012 18:53
Jméno: Jawa
IP: uživatel5767
 simson je lépe vymyšlený stroj.Má 4 kvlaty a proto je svižnější.Poslední převod ma simson i pionýr stejnej ale ty mas predtim 2 on 3 takže sou kratší
Datum: 13. května 2012 17:33
 Může to být váhou jezdce. Pokud vážíte stejně tak je možnost že už máš vyběhaný motor. Jinak to bude převodovkou.
Datum: 13. května 2012 17:11
Jméno: yamaha
IP: uživatel13605
 cawte mam motorku vodnika a som uz zufali .. vimenim tesnenie pod hlavou vidrzi asi 500km a potom sa prepali a tlacii mi vodu do nadrzky pod sedadlom.. velec je rovny aj hlava poradte prosim ,, a jedna sa o yamahu dt uz som sem raz pisal.. dakujem ,.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 22:01
Jméno: yamaha
IP: uživatel13605
 pozrel som este raz na hlavu a bola kurva ako kebi pretlacena do nutra, a mzsle som to tak ze ta guma mi zhori a otne len plech.
Datum: 13. května 2012 22:01
 Propálí se těsnění? To tam dáváš papírové nebo co? Má tam být hliníkové. A hlava se dotahuje do kříže. Zkus se podívat jestli ti otevírá termostat který je v hlavě a případně ho vyndej a jezdi bez něj. Taky se často rozbíjí vodní pumpa: ty plastové lopatky se začnou protáčet na hřídelce a pak se ti upeče i píst u výfuku, protože voda necirkuluje.
Datum: 13. května 2012 20:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Musis to utahovat momentakem nebo uhlovim klicem... podle toho co ti pisou na obalu od tesneni poprpiade koukni na vodní pumpu ... a pokud ten motor utavis bez vody tak se ti zase zkrouti tykev takze srovnat
Datum: 13. května 2012 17:27
Jméno: prson
IP: uživatel4801
 Zdarec. Mám takovej hloupej dotaz. Mam fechtla po výbrusu a slyšel jsem že to zajíždění podle tech mír co je dáno je zbytečný. Že stačí když to nepřetáčiš a nepodtáčiš. Co si o tom myslíte? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 7:24
Jméno: prson
IP: uživatel4801
 No ja právě nevim já toho fechtla ještě nemám doma....
Já tomu moc nerozumím ale něco se mně tam podělalo tak jsem to dal k odborníkům a přišli mně na víc věcí takže jsem na to zvědavej.
Datum: 17. května 2012 7:24
Jméno: standa
IP: uživatel13768
 Postupem času jsem se stal zastáncem zkráceného zajíždění. Nervat to do plnejch,nechávat motor ohřát a hlídat teplotu motoru a prvních cca 100km se držet do středních otáček,ale rozhodně nejezdit 30 na trojku,ale ba naopak třeba 50,ať se to hezky chladí....ALE....než začneš na válci jezdit ,tak sraž hrany kanálů aby netrpěly kroužky....jinak po 250km to mužeš začít otvírat naplno,ale za podmínky,že i nadále bude v benzínu víc oleje a směs bude na hnědou svíčku....1500km záběh je naprostá kravina....to možná dřív když se dělali extratěsný výbrusy a ještě se dávaly naschvál o toleranci větší písty aby to tahalo odspoda a málo žralo...
Datum: 13. května 2012 22:25
 Jaké míry máš na mysli?
Datum: 13. května 2012 18:37
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 čau, mám klikovku z pionýra ale jsou na ní nalisovány ložiska a nijak nejdou stáhnout, strašně tam drží, nevíte jak by se dali sundat aniž by se musely zničit? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 18:33
 a proč ti vadí že by se zničily???to je tam chceš vracet???ješte jinak, proč je chceš sundat??
Datum: 13. května 2012 18:33
 Zdar draci.. chcu se zeptat mam rozdelany zapalko a po dlouhe dobe ho chcu složit ale zapomel sem kde co ma byt ty civečky je to zapalko z Mustanga nevite o nake fotce nebo nečem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 20:21
 no skusim to s nema dyštak si je sundam ale na fiku to de dobře s nema
Datum: 13. května 2012 20:21
 doby: no tak jako...dá se s tim jezdit, ale nemáš takovej cit v rukou, blbě se ti budou ovládat blinkry, a můžou klouzat páčky no...
Datum: 13. května 2012 19:48
 neidím duvod proč by si je nemohl mít. Akorát teda řídit se sněmy moc asi nedá
Datum: 13. května 2012 19:47
 jawajawicka: danek.mul@seznam.cz tady je.. a ješte se chcu zeptat mam v utery autoškolu a bude docela zima no a možu si vzit normalni zimni rukavice ?
Datum: 13. května 2012 18:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 zapaľovacia hore a svetelná v strede a dole
Datum: 13. května 2012 16:37
 ahoj napiš mi email já ti fotky zapálka pošlu.Taky to mám rozdělaný ale předem jsem se vyvaroval toho bádání
Datum: 13. května 2012 16:25
|



|