česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  522  523  524  525  526  527  528  529  530  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Dobjej draci , mám prozbu : Z řídítek z 21 bez hrazdy s velkým plechem , jsem si vyndal tu boční hliníkovou krytku u rychlopalu s tím že si jí dám do hrazdic na mustangu a ejhle ona je moc velká a nejde do řídítek . Na tý 21 byl kolejničkovej rychlopal a na mustangu klasickej , Byly v tom nějaký rozdíly nebo co ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 23:05
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Jakou drážku , popřípadě , mohl byste mi to vyfotit a poslat na mail ?
 
 
Datum: 15. května 2012 23:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
jo byly musíš v řidítkách vyříznout drážku
 
 
Datum: 15. května 2012 11:47
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel9691    
Cus draci mam takovy dotaz mam jawu 05 pionyra a nemam kryt spojky a chci ze zeptat jestli tam de napasovat z 21 z 20 pionyra diky moc!!!:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel13610    
cau nejde ma to uplne jiny kryt ze spojky na lanko musis si sehnat ten kulaty
 
 
Datum: 14. května 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: VadronPetr      E-mail:      IP: uživatel13005    
Mám velikou prosbu!:-) Mám fichtla,mustanga. Kdykoli se jen malinko zahřeje začne cukat,ale benzín tam jde!! Cuká to nejen do kopce,ale i z kopce když přidám plyn,už mě to trapí dlouho a nejsem nějaky znalec tak prosím poraďte čím by to mohlo být :-) Děkuju! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: jw5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo máš moc teplou svíčku,skus dát N14ku,v mnoha případech to při přehřívání,jak popisuješ pomůže
 
 
Datum: 14. května 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud tam je paliva dost tak vyčisti trysky
 
 
Datum: 14. května 2012 18:39
 
 
 
 
Jméno: čezeta      IP: uživatel11232    
Ahoj, chci se zeptat na čezeťáků, mám ČZ 175/487.0 jaký používáte sekundární řetězové kolečko ? Měl jsem na ní postupně 14 z. - trhalo to asfat i na dvojku a teď mám 15 z. a zdá se mi že už na 90km/h přetáčím, ale na tento lehčí převod jede i 110 tachometrových, tak uvažuji že zkusím koupit origo 16 - jezdíte ho někdo, nebo i větší ??? Dík za poznatky ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám taky stejnou verzi 487 převrtanou na 215ccm změněný časování, snižená hlava .. no hafo toho je mám 19z :-D rovina 110 na třičtvrtě plynu jinak kopec nekopec pořád za 4 :-D ale tobě by měla stačit 17zub ;-)
 
 
Datum: 14. května 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
mam ho a dostačuje, dokonce někdy přemejšlim i o 17z, páč jsem lehkej a jezdim převážně sám a roviny.. 110 tachometrovým bych moc nevěřil, v reálu to může bejt někde mezi 90-100, já dal nejvíc 107km/h (měřeno GPS), na rovině, v zálehu, a to mam motor v dobrym stavu..
 
 
Datum: 14. května 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím všechny, stala se mi taková věc, že se mi zalomil svorník v pravém bloku motoru a chtěl bych se zeptat, na kolik by asi vyšel "nový" pravý blok motoru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já jsem pro kyselinu, kdybys s tim chtěl detailně poradit, tak mi napiš maila, mam s tim zkušenosti.
 
 
Datum: 14. května 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zalej to kyselinou dusičnou.. šrob to sežere a hliník zustane
 
 
Datum: 14. května 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
vrtat jsem to odvrtaval a zkoušel sem vytahovaky a při vytahovani se mi tm zalomil aji tn vytahovak takže asi tak, jinak mám už jeden motor, který není "párově" stejný a v poho
 
 
Datum: 14. května 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
když to odvrtáš tak za cenu nového svorníku... jinak kartery jsou párované čily pravá a levá musí být stejná...
 
 
Datum: 14. května 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, mám dotaz, ohladne mojej jawy 50 typ 20. som 3 majitel, a dozvedel som sa, že na motorke je vybrus č.1. Keď som ale skúšal, koľko to dá, motorka mala dosť už pri 50 km/h a viac to už nešlo (mám komplet vyčistený výfuk, nový originál karburátor, motor má dosť dobrú kompresiu a mám nové bezkontaktné zapalovanie, aj elektriku správne zapojenú, reťaz spravne našponovanu, nove ložiska v kolesach, takže neviem v čom je problém), udajne od vyroby to dalo 60 km/h. Rozhodol som sa, že spravim vybrus č.4 a spravil som kompletnu GO motora, aj s novou klukovkou, retazove 13 zubove kolecko idem vymeniť za 14 zubov. Bohužial valec je ešte na vybruse, a asi tak skoro to nebudem trapiť a zistovať maximálnu rýchlosť, tak sa chcem spytať, myslíte si, že po vybruse to dá aspon tych 60 km/h? Alebo aj viac? Ako by sa podla vas dala zväčšiť max rychlosť, bez použitia ,,tuningu,, ako športoveho filtru, vybrusu č. 12 alebo podobne. Dá sa maximálka zväčšiť tak, aby motocykel ostal v povodnom stave? Dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel13777    
dej tam kolečko 14zubé čím větší vrtání tím větší výkon a 4 výbrus je dobrý na to to pojede aji v kopcích jestli chceš to do síly tak to 12-13z
 
 
Datum: 15. května 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mám 05 po 2. výbrusu a hlavu a karbec mám z 21 sekundární kolečko 12z a 65 není vůbec problém 14zub tam ani nedávej dej tam 12 max 13
 
 
Datum: 14. května 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: stands      IP: uživatel13774    
Zkontrolovat,zda tam skutečně máš válec a hlavu z J20/21 ...mužeš tam mít z J05 a to by odpovídalo maximálce 55-60kn/h....pokud máš opravdu válec z dvacítky,tak zkontroluj,jestli nemá z výroby zprasený kanály....spodní oblouk sacího kanálu má být necelých 68mm od horní hrany válce(HU) a nesmí moc čumět "hliník" do kanálu...u výfukového kanálu zkontrolovat jestli je horní hrana rovná neokousaná a je vzdálená od horní hrany válce 29,5-29,7mm...dále zkontrolovat podle přefuků,jesli není vložka ve válci pootočená...pokud bude vše v pořádku,tak musí jet s přehledem 65-70km/h....jestli ne,tak hledat chybu v nastavení a nebo špatná/špatně uložená klika,vylágrovaná předlohová hřídel a nebo nějaký velký odpor v ložiskách(kola,rozeta,řetězové kolečko,dekl) a nebo řetěz
 
 
Datum: 14. května 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel13407    
jestli tam dáš ten 4 výbrus jak si řikal a 14 z kolezko a správně seřidiš tak to klidně poleti i těch 75km/h
 
 
Datum: 14. května 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Podle mě už jsi měl vyběhanej válec a píst, proto ti to na hovno jelo. Až to zajedeš mělo by to bejt lepší. Ještě můžeš slícovat kanály.
 
 
Datum: 14. května 2012 16:50
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Záleží v jaké směně máš motorku vyrobenou ... pokud to bylo před vánočníma svátkama tak z toho těch 60 nedostaneš... (co kus to originál). Jinak seřídit, perfektně zajet, doseřídit a mohl by dát i více než 60... (pokud nebyla špatná směna :-D )
 
 
Datum: 14. května 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jel by stímhle pincek?? http://www.minibike-shop.cz/minibike-tuning/52-tuningovy-karburator-19-mm.html (Blbé odpovědi jako kokote,čuráku aj. si prosím nechte) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 9:57
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel13439    
dej tm originalkarbec,pretryskuj ho,zveč difuzor,a dj primej fiter
 
 
Datum: 15. května 2012 9:57
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtl jede ze vším já jsem fichtla skládal z toho co bylo zrovna po ruce takže každý kártr jiný hlava z 05 válec 21 no prostě fichtl ti pojede aji z babětáckým i z jawy 250 otázka je jak
 
 
Datum: 14. května 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano jelo by to... otázka je jak :-D
 
 
Datum: 14. května 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to vyštelova na fika aby byla dobra smes
 
 
Datum: 14. května 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
mám ho na speciálu a jede to s tim
 
 
Datum: 14. května 2012 15:53
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky by me to zajimalo protože mam upravenej valec a origo tam nechcu davat
 
 
Datum: 14. května 2012 15:38
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
zdravim, potreboval bych poradit, na stadionu s11 mi trosku prolina olej kolem toho bronzoveho pouzdra jak je vedle retezoveho kolecka nevi nekdo co s tim? dekuji za odpovedi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2012 2:44
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
OK, stahovak silentbloku mam udelanej na soustruhu podle toho co tady prodava sesa a rozlisovac karteru nebude problem vyrobit, ted delam na cnc frezce, akorat mam "Bobky" z toho :-D ze to neslozim, jinac ty loziska si muzu vylisovat v praci na lisu...
 
 
Datum: 16. května 2012 2:44
 
 
 
 
Jméno: Hostmir      IP: uživatel13772    
Ne, na rozpůlení Stadiona není nic složitého. Jen na to člověk nesmí jít kladivem a páčit od sebe kartery šroubovákem. Odšroubuješ levej dekl, odděláš spojku a primární ozubené kolo. Sundáš hlavu a válec. Pomocí bitů do goly a dlouhého šroubu vytlačíš silentbloky. S tlusté pásoviny si vyrobíš vytlačovák kliky, a to tak, že do ní vyvrtáš tři díry s tím, že dvě jsou pro jeho uchycení ke karterům pomocí šroubů do závitů po levém víku motoru a třetí sedí na střed klikovky. Do třetího provlíkneš šroub a zespodu nasadíš matičku a utahuješ (případně si do pásoviny uděláš rovnou závit). Šroub se vysunuje směrem ke klice a kliku vytlačí. Chce to na všechno pěkně s citem, nikde nezapomenout šroub a ničím to nepáčit a seš vevnitř. Když budeš vevniř, rovnou si zkontroluješ převodovku, ložiska atd.. Skládání se provádí nahřátím levé strany karterů, případně schlazením pravé poloviny motoru, čímž se karter zvětší a ložisko jde zpět lehčeji. No snad jsem to nezamotal a moc jsem toho nezapomněl, popisuju to poprvé, tak mě nekamenujte... :-D
 
 
Datum: 15. května 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
je to slozite ho rozpulit? sam jsem si menil spojku, ale motor jsem jeste nepulil, ale snad bych to mohl zvladnout, kdyz jsem aspon strojar....
 
 
Datum: 15. května 2012 9:12
 
 
 
 
Jméno: Hostmir      IP: uživatel13772    
Pokud se pouzdro neprotáčí a pokud se ti nechce půlit, tak naklonit, pořádně odmastit a zasejřit to silikonem, dočasně to účel splní. Jinak rozpůlit a vlepit tam pouzdro nové.
 
 
Datum: 14. května 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
rozpůlit,dát jiné pouzdro nebo nalepit staré
 
 
Datum: 14. května 2012 11:35
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Dobrej draci , mám dotaz dostanu tento náhon na obyčejnej tachometr z prvního mustanga a jawy 90 , je to ten velkej tachometr s ciferníkem do 120 km/h ?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
to jsi nejspíš slyšel v souvislosti s tachometry na velký jawy/čz, ty mají převod stejnej ale jsou dělaný na větší průměr náhonu..
 
 
Datum: 14. května 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Blbost,ten tachac mam,je to klasickej nahon co tu ma Sesa
 
 
Datum: 14. května 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Opravdu , totiž jsem někde slyšel , že se musí mezi tachometrem a náhonem udělat takovej mezikus z plíšku , protože ten tachometr je prý na větší náhony , tak nwm no ???
 
 
Datum: 14. května 2012 13:05
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Náhon je stejný jako na klasický kulatý tachometr http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nahon_tachometru222.html
 
 
Datum: 14. května 2012 7:35
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel12292    
Dobrý den omlouvám se vím že to sem nepatří ale nevíte jesli můžu dát karbec z jawa 250 nebo 350 nebo 175 na trabanta ?? pojede to ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
když karbec z trabanta jde dát na 350 tak to půjde možná i naopak
 
 
Datum: 14. května 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: V      IP: uživatel13770    
Určitě ano, 175 má stejný karburátor jako 350, vlastně to jsou dvě 175, které karburátor živý střídavě, takže dva válce - dva takty. Karburátor je stále pod tlakem směrem do válce. Z 250 by tam seděl určitě taky..
 
 
Datum: 14. května 2012 8:31
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Podle mě určitě ne :-(
 
 
Datum: 14. května 2012 1:27
 
 
 
 
Jméno: hrony      IP: uživatel13767    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_boku_na_nadrz_cz222.html je to pár nebo musím objednat 2 ks abych měl obě stranyrnrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: hrony      IP: uživatel13773    
dík
 
 
Datum: 14. května 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to sada...takže zřejmě dvě nálepky na jednu nádrž...
 
 
Datum: 13. května 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel12831    
Ahoj draci, chci se zeptat co všechno potřebuju, abych mohl s fichtlem na silnici, popřípadě kolik to stojí atd... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
každá pojištovna má své taxy, a dnešní trh ti nabídne 3 pr..... pojišťoven, jinak sem šel ke kooopce, bo tatík tam má pojištěné všechno a v poho, jinak tatík má fíka od roku 1990 asi +- pojisteneho fika u ceske a plati kolem 270 myslim a to tm má bonusu, jako zaleží na každém no, jinak to co sem ti tam napsal tk to je vše ;-)
 
 
Datum: 14. května 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel12831    
Tak jsem to jenom přehlíd... nemusíš hned nadávat.
 
 
Datum: 14. května 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na čízu platim asi 200kč, u ČPP, berou tam ohled na vozidla do r.v. 1975...
 
 
Datum: 14. května 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na slovensku je to okolo 30eur :-D
 
 
Datum: 14. května 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakub236:>> Chápu dobře, že za pojištění platíš cca 250 Kč ? :O
 
 
Datum: 14. května 2012 15:24
 
 
 
 
Jméno: bobek      IP: uživatel13011    
Dit ti Jakub píše že k tomu potřebuješ TP,SPZ atd... :-D občas se tu člověk zasměje :-)
 
 
Datum: 14. května 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: Xmen      IP: uživatel12485    
To si děláš pr**l ne? :-D
 
 
Datum: 14. května 2012 9:56
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel12831    
A ještě se chci zeptat jak je to s nějakým dokladem k fichtlovi. Jsou i nějaké papíry, nebo stačí jen štítek?
 
 
Datum: 13. května 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
ŘP, TP, SPZ, STK, OP, a zákonnou pojistku, ŘP-dle autoškoly, TP,SPZ - akorat přepis + evidenčka asi 200, STK - 300 nejlepe delat zároven z evidenčkou, bo to uděla při jednom za cenu STK, OP - máš svoju, zákonná pojistka - já mám u kooopereativy - bez bodu bez niceho, novy zakaznk za 250 a par supu
 
 
Datum: 13. května 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: bobek      IP: uživatel13011    
Čau. Chci se zeptat k čemu je dobrý ten tlumič řízení a jak to vlastně funguje... ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tlumic_rizeni_kejva_panel.html Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: V      IP: uživatel13529    
Podle toho jak si ho stahneš tak tak těžko ti půjde zatáčet. Používala to i ČSLA při cvičení střelby z jawky 350. Ale na normální ježdění je to k ničemu..
 
 
Datum: 14. května 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
tlumič řízení je vhodný hlavně k sajdě, a funguje tak, že zvětšuje sílu nutnou k otáčení řidítek do stran, čimž zmírňuje kmitání, předpětí se dá nastavit
 
 
Datum: 14. května 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim vas, jakej by jste mi prosim doporucili regulator dobijeni na jawu 250/353 z tohoto eshopu. Dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli tam máš origo zápalko, což by mělo být těch 45W, tak musí stačit tento...
 
 
Datum: 14. května 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a staci tady ta 45? nemam tam dat treba tu 75ku?
 
 
Datum: 13. května 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. května 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čus draci jakej davate olej do převodovky cz 180/487 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
díky moc
 
 
Datum: 13. května 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. května 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel12913    
zdar draci mám takovej dotaz jaktože kámošuv simson je silnější než můj pincek přitom má míň otáček než pincek ,jaktože má simson vetší sílu ? Je to převodovkou ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2012 23:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13769    
Je to normální...simson má líp odstupňovanou 4Q převodovku,lepší zapalování,lépe naladěnej výfuk i lepší sání celkově a hlavně ten motor je modernější koncepce....
 
 
Datum: 13. května 2012 23:32
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám sice super Pionýra, ale půjčil jsem si od kámoše na pár kilometrů Simsona a nedá se to srovnat. Simák má kratší kvalty a je to znát, ta čtyřka se hodí :-)
 
 
Datum: 13. května 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
simson má 4 koně ale když je pionýr v kupě tak simsona předjede po rovince vždy
 
 
Datum: 13. května 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
danekod ®: simson má zhruba 3,6 koně, oproti pionýroj zanedbatelný rozdíl
 
 
Datum: 13. května 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pionýr má 3,5 koně a simson 4 koně, taky je líp spřevodovaný a v neposlední řadě je novější (míň najeto, ložiska v kolech atd)
 
 
Datum: 13. května 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5767    
simson je lépe vymyšlený stroj.Má 4 kvlaty a proto je svižnější.Poslední převod ma simson i pionýr stejnej ale ty mas predtim 2 on 3 takže sou kratší :-D
 
 
Datum: 13. května 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může to být váhou jezdce. Pokud vážíte stejně tak je možnost že už máš vyběhaný motor. Jinak to bude převodovkou.
 
 
Datum: 13. května 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel13605    
cawte mam motorku vodnika a som uz zufali .. vimenim tesnenie pod hlavou vidrzi asi 500km a potom sa prepali a tlacii mi vodu do nadrzky pod sedadlom.. velec je rovny aj hlava poradte prosim ,, a jedna sa o yamahu dt uz som sem raz pisal.. dakujem ,. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel13605    
pozrel som este raz na hlavu a bola kurva ako kebi pretlacena do nutra, a mzsle som to tak ze ta guma mi zhori a otne len plech.
 
 
Datum: 13. května 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Propálí se těsnění? To tam dáváš papírové nebo co? Má tam být hliníkové. A hlava se dotahuje do kříže. Zkus se podívat jestli ti otevírá termostat který je v hlavě a případně ho vyndej a jezdi bez něj. Taky se často rozbíjí vodní pumpa: ty plastové lopatky se začnou protáčet na hřídelce a pak se ti upeče i píst u výfuku, protože voda necirkuluje.
 
 
Datum: 13. května 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Musis to utahovat momentakem nebo uhlovim klicem... podle toho co ti pisou na obalu od tesneni poprpiade koukni na vodní pumpu ... a pokud ten motor utavis bez vody tak se ti zase zkrouti tykev takze srovnat
 
 
Datum: 13. května 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: prson      IP: uživatel4801    
Zdarec. Mám takovej hloupej dotaz. Mam fechtla po výbrusu a slyšel jsem že to zajíždění podle tech mír co je dáno je zbytečný. Že stačí když to nepřetáčiš a nepodtáčiš. Co si o tom myslíte? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 7:24
 
 
 
 
Jméno: prson      IP: uživatel4801    
No ja právě nevim já toho fechtla ještě nemám doma.... Já tomu moc nerozumím ale něco se mně tam podělalo tak jsem to dal k odborníkům a přišli mně na víc věcí takže jsem na to zvědavej.
 
 
Datum: 17. května 2012 7:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13768    
Postupem času jsem se stal zastáncem zkráceného zajíždění. Nervat to do plnejch,nechávat motor ohřát a hlídat teplotu motoru a prvních cca 100km se držet do středních otáček,ale rozhodně nejezdit 30 na trojku,ale ba naopak třeba 50,ať se to hezky chladí....ALE....než začneš na válci jezdit ,tak sraž hrany kanálů aby netrpěly kroužky....jinak po 250km to mužeš začít otvírat naplno,ale za podmínky,že i nadále bude v benzínu víc oleje a směs bude na hnědou svíčku....1500km záběh je naprostá kravina....to možná dřív když se dělali extratěsný výbrusy a ještě se dávaly naschvál o toleranci větší písty aby to tahalo odspoda a málo žralo...
 
 
Datum: 13. května 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaké míry máš na mysli?
 
 
Datum: 13. května 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
čau, mám klikovku z pionýra ale jsou na ní nalisovány ložiska a nijak nejdou stáhnout, strašně tam drží, nevíte jak by se dali sundat aniž by se musely zničit? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč ti vadí že by se zničily???to je tam chceš vracet???ješte jinak, proč je chceš sundat??
 
 
Datum: 13. května 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci.. chcu se zeptat mam rozdelany zapalko a po dlouhe dobe ho chcu složit ale zapomel sem kde co ma byt ty civečky je to zapalko z Mustanga nevite o nake fotce nebo nečem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no skusim to s nema dyštak si je sundam ale na fiku to de dobře s nema
 
 
Datum: 13. května 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doby: no tak jako...dá se s tim jezdit, ale nemáš takovej cit v rukou, blbě se ti budou ovládat blinkry, a můžou klouzat páčky no...
 
 
Datum: 13. května 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neidím duvod proč by si je nemohl mít. Akorát teda řídit se sněmy moc asi nedá
 
 
Datum: 13. května 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawajawicka: danek.mul@seznam.cz tady je.. a ješte se chcu zeptat mam v utery autoškolu a bude docela zima no a možu si vzit normalni zimni rukavice ?
 
 
Datum: 13. května 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
zapaľovacia hore a svetelná v strede a dole
 
 
Datum: 13. května 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj napiš mi email já ti fotky zapálka pošlu.Taky to mám rozdělaný ale předem jsem se vyvaroval toho bádání :-D
 
 
Datum: 13. května 2012 16:25
 
<  522  523  524  525  526  527  528  529  530  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 7:10:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu