Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci.. Jak mam zajet co nejrychlejš valec na fiku mam vrtani 40,50 jednokřouškovej pist trochu upravenej valec potřebuju to met do tydne zajety a zatim nemam od fichla doklady a tak moc se nechcu ukazovat na silnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 23:31
 no tak to necham na začatek tak 1 minutu na volnobech udelam to tak 4x s pauzama a pak pojedu aspon na 8km cestu okolo vesnic kolik stači 150-200 km na zabeh valcu ? podle me je zbytečny zajiždet valec 500 km  valec stejne pujde zas na vybrus za rok
Datum: 11. května 2012 23:31
 Mno hodně to namaž třeba i 1 : 20 a jezdi delší trasu ale jakmile začne fekál vadnout tak zastavit a nechat chvíly vychladnout.
Datum: 11. května 2012 20:10
Jméno: vrtam se v motoru
IP: uživatel13338
 cau draci..zajmalo by mě podle čeho se odměřují...úhly... velikosti kanálů ve válci nikdy sem nikde nenašel jak maji bejt od sebe daleko jak maji bejt velky.. rozměry nic prosím poradte někdo nějakou stránku ...(myslím kanály které se tuningově přidělávájí do válce)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 0:33
Jméno: vrtam se v motoru
IP: uživatel13338
 draku díky moc hned se lepe hledá když vím kde..:ůůů hned první strana na kerou sem narazil tak super rady sice v angličtině ale fakt moc díky
Datum: 12. května 2012 0:33
 je X knížek o upravách motorů. ale všechno v angličtině..... hledej pod 2T tuning nebo two stroke tuning
Datum: 11. května 2012 21:12
 Čau draci. Začala mi blbnout na Jawě 20 jednička. Chci se rozjet a začne skákat a pak vypadne. Co by to mohlo být? Hlavně mi neříkejte že se bude muset rozpůlit to by mě asi zabilo :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 16:11
Jméno: vrrrr
IP: uživatel13338
 skus dotáhnout oba dva šrouby na řadícím automatu ..jestli to nepomuže zřejmě mužou bejt ojeté zuby....
Datum: 11. května 2012 16:11
 Čau Seso nikde jsem tady nenašel tu spešl matici jak se dává na konec bowdenu třeba u zadní brzdy.Já si za jízdy říkám proč mi nejde brzdit zadní .... a pak zastavím a zjistím že je ta matka v pr.... A obyč matku tam nedám zvlášt když tam mám nové obložení.Tak se chci zeptat jestli ji budeš v budoucnu mít jinak se poptám ještě známých.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 18:00
 no obyč fichtla JAwa 21 RV 1967
Datum: 11. května 2012 18:00
 na co to mas?jaky model?
Datum: 11. května 2012 16:52
Jméno: Babeták
IP: uživatel13546
Posl.aktualizace: 11. května 2012 10:27
 shanim kostru nejlepe i s motorem velorexe (trikolku) chtel bych ji zrenovovat do puvodniho stavu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 7:47
 podivj se na inzeraty ale jestli to chceš budeš si muset dost šahnou hluboko do kapse stoji to kolem 40-70 tisic a ješte vim kde je jeden velorex bez motoru jenom ram kola je u jedne autopravny u Rakvic okres Břeclav ... nevim od kama si
Datum: 12. května 2012 7:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a co my s tim jako máme dělat??
Datum: 11. května 2012 16:33
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 tak prosim ale jinde..
Datum: 10. května 2012 23:52
Jméno: Krozak
IP: uživatel13734
 Zdravím draci, měl sem tu přízpěvek a teď píšu druhý, ale jiný. Je tu někdo ochotný kdo mi popíše jak seřídit zapalování u fichtla 21? předstih nepotřebuji, spíše jaka je vzdálenost mezí civkama na statoru a magnetkama a jestli musí být magnetky celé pod cívkou nebo stačí půlka. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 23:28
 Uvidíme zítra
Datum: 11. května 2012 23:28
 vzdyt jsem ti odpověděl ty trubko.. máš určitě špatně odizolované kladívko
Datum: 11. května 2012 23:16
 Jawaťáku, já se jen ptám.. je dobrý se zeptat než to ještě víc po** tak by bylo dobrý prostě jednoduše odpovědět na co se ptám než jen krytyzovat.. Dobřé, Jawka rs: Díky, mrknu na to zítra možná to bude tím a jestli jo tak sem ty hodiny u toho proseděl kvůli pitomosti..  Díky za info už jsem zas o něco chytřejší.
Datum: 11. května 2012 21:34
Jméno: Jawka rs
IP: uživatel13753
 Tak při 2000ot./min ty polohy magnetů nepoznáš.. Jinak nejvíc šťávy dá cívka když se k ní magnet přibližuje a když se oddaluje.. Takže tak no, spíš máš špatně odizolované kladívko nebo někde kostří drát. Možná nějaká krpa na vypínaču v masce nebo taky celá el.instalace na GéÓ
Datum: 11. května 2012 21:15
 na to co řešíš tu polohu magnetek pod cívkou se vyser.. řešíš ptákoviny..... a nejee ti to proto že máš špatně odizolované kladívko
Datum: 11. května 2012 21:15
 Dobře díky za rady, zkusím to. Zkusil jsem i pet falšku ale nic mi to nehodilo ani nekoplo, indučkou to být nemůže tu mám novou 8V takovou jaka tam byla dříve a i kondik s kladívkem jsem vyměnil. A ještě, když mám ty cívky tak jestli ty magnetky mají být přesně pod nimy, pač já je mám asi o půl cm jinde, jako že přečuhujou že nejsou přesně pod těmi cívkami tak jestli to může dělat i to?
Datum: 11. května 2012 20:30
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 péro: já nikdy žádný vzdálenosti neřešim, vždycky to seřizuju tak aby to bylo co nejblíž, ale přitom nedrhlo o rotor, sice to ladění chvilku trvá, ale zas sem nikdy neměl problémy se slabym světlem.. ale kolik je to přesně ti neřeknu, spárovou měrku mam nejmenší 0,4 a tu tam nenacpu.... krozak: ještě můžeš zkusit proužek z Al plechovky, ten je tenčí než PETka a taky nemagnetickej, nicméně i kdybys měl zapalovací pól 1mm od rotoru, pořád to musí alespoň kopat do fajfky, takže jestli v ní nic necejtíš, chyba bude jinde
Datum: 11. května 2012 9:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele každej říká že to chce 0,4mm ale zkoušel to někdo dát dál?kámoš to jednou dal co nejdál to šlo a avětlo ted svítí jak prase a jiskra krásná
Datum: 11. května 2012 6:49
Jméno: Krozak
IP: uživatel13734
 No to jsem zkusil z mattonky a nějak to nepomohlo :/ ale teď nevím jestli má být píst v horní uvrati a zárověn magnetky pod cívkami nebo ne. Protože mě to jiskru co sem na to šáhl nehodí, je možný že by to chtělo užší plíšek než 0,4 nebo podle petflašky? Díky za odpověď.
Datum: 10. května 2012 23:20
 0.4 v nouzi stačí naštelovat sílu pet flašky
Datum: 10. května 2012 22:37
 SESO prosím tě dá se tato šablona použít na nástřik nádrže na Mustanga?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sablona_pro_strikani_na_zd_blatnik22.html
nebo máš jiný tip díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 16:44
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Mám Mustanga s nástřikem názvu na nádrži. Ta šablona sedí, jen ten nápis JAWA je jakoby uprostřed těch čar, jinak ten nápis vypadá stejně.
Datum: 11. května 2012 16:44
 ja prave nevim zda to bude ok?jinak by to tam slo
Datum: 11. května 2012 8:02
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau draci dá se vyměnit gufero pod zaalováním na javě 250/353 z venku bez toho abych musel půlit motor ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 22:53
 Ano
Datum: 10. května 2012 22:53
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 12. května 2012 18:41
 na co prosímtě delší?
Datum: 12. května 2012 18:41
Posl.aktualizace: 10. května 2012 21:26
 Fajn, díky
Datum: 10. května 2012 21:26
 no tak u nas v drahe mototechne sem kupoval 40 cm za 8 korun takze kdyz si to spocitam tak pul metra no  ne ze by byl fichtl kramek drahy jo nechcu urazit  a 40 cm staci bohate, mas do rezervy snad necelych 10 cm
Datum: 10. května 2012 21:17
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 nechci kecat ale mohla by mit tak pul metru žejo aby byla dost na rozvedeni ma motorce a eště do rezervy ale počkej na další odpovědi
Datum: 10. května 2012 21:15
Jméno: 477
IP: uživatel12113
Posl.aktualizace: 10. května 2012 20:09
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Zdar draci,nedávno jsem tu psal o problému s nrzdami u favorita.Koupil jsem nový brzdový válec,ale žádná změna,je to ještě horší.S tím starým válcem při odvzdušnování brzd vytékala kapalina s těch odzvdušnováku u obou předních kol ,ale ted odteka uz jen na pravym kole.Mimo to pedál jde stále na podlahu bez odporu.Nemáte nějaké další návrhy co by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 21:57
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Zatím dík za rady,zítra určo zkusím.Zlatej fík...
Datum: 10. května 2012 21:57
 postul: to jsem mu už psal a píše že to nikde neteče a ani kapalina neubývá
Datum: 10. května 2012 21:30
 jdeš na to z nesprávného konce.zkontroluj z válečky jestli neprolínají,fazol má brzdy do kříže tj lp a pz kolo v jednom okruhu a pp a lz v okruhu druhém.
Datum: 10. května 2012 21:18
 tak v tom případě tam máš vzduch a ten stlačíš a proto prošlápneš pedáš až dolu... jestli ti mužu poradit tak prvně odvzdušnovák zastříkej uvolnovačem zarezlých šroubo at ho neurveš a nemíš letět kupovat nové prasátka
Datum: 10. května 2012 20:49
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Ne,zadni jsem neodzvdusnoval.(s tim novzm valcem ne)zitra zkusim
Datum: 10. května 2012 20:15
 v tom případě máš pořád někde vzduch.. odvzdušnil jsi i zadni brzdy?
Datum: 10. května 2012 20:04
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Nikde kapky nevidim a brzdovka z nádobky neutíká,už fak nevím...
Datum: 10. května 2012 19:11
 neteče ti brzdovka na zem? nemáš prohnilé trubky?
Datum: 10. května 2012 19:09
 čau draci... zase já, jawa 20 mi uz jezdi ale dalsi problem mam.. normalne mi jezdila jak se m ji zprovoznil, nechcipala, jela celkem pekne a ted jedu chvili na plny a zacne spomalovat a dusit se, tak podradim na dva a zase to same a hodim tam jedna a dobre... A dava si to trošku otačky pri volnobehu, a dou pomalu dolu, takze me napadlo ze to bude sat asi falešny vzduch, jo vim hodne lidi uz to tu psalo ale nechapu jak a co mam zabrousit? a kdyz jedu na jednicku dyl tak mi proste ujebe takova mrda v karbecu jakoby, nebo ve valci, jak z děla ale hlavne me sere to chcipani
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 18:08
 z toho karburátoru myslíáš rány jako když ti střílí vejfuk ?
Datum: 11. května 2012 18:08
Jméno: Babetista
IP: uživatel13546
 A ještě bych měl jeden dotaz. Nedávno už jsem se na to ptal ale nenašlo se odpovědi  Na Babettě 210 se mi ozývá z motoru takové tření a někdy až takové lehčí skřípání. semtam to umí přestat ale jenom na malou chvíli. Nevíte co s tím ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 21:24
Jméno: Mustaf10
IP: uživatel12547
 draku,bud pistni kruhy sjety,a nebo lozisko na ojnici (spodní),,
Datum: 10. května 2012 21:24
Jméno: Babetista
IP: uživatel13546
 Zdarec. Mám problém na Babettě 210. Když jedu za horka tak mi to umí pří plné rychlosti vynechat a chytne se to zase, když pustím plyn a potom přidám, ale vždycky to trvá alespon 7 sekund a až potom můžu normálně jet s plynem. Zato když jedu za tmy nebo v chladu, tak mi to jede daleko líp a příjde mi to trochu živější a nevynechává to tak často. Nevíte čím to může být? Už tento problém trvá delší dobu ale až ted me napadlo to řešit. Svíčku mám Brisk N17C ale už je na ni zhruba 700km najeto. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 10:17
Jméno: Babetista
IP: uživatel13546
 Svíčka má takovou tmavší cihlovou barvu
Datum: 11. května 2012 10:17
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 jakou má barvu svíčka? řek bych že bohatá směs, minimálně ta volnoběžná.. a svíčku si fakt dej studenější nebo to utavíš..
Datum: 11. května 2012 9:56
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Dej tam určitě chladnější svíčku. Brisk N15C
Datum: 10. května 2012 17:04
 Zdarec draci,mám problé s B-207,už sem s toh na palici-no popíšu problém:startuje dobře,tah má dobrej i dokopců,ale po rovince,když ji rozjedu více než přes 3/4 plynu,tak už nepřidá spíš jakoby ubere a ve vejfuku je jenom slyšet ten strašnej zvuk trrtrtrtrtrtrt.....,už sem s tím dělal snad všechno možný i nemožný,všechno sem vyčistil jak vzduch tak karbec tak i výfuk a pořád stejný.Skoušel sem i jiné nastavení předstihu,ale bez úspěchu.Má někdo pro mě radu?Děkas draci.ČUSAČKA
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 20:04
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 mě to dělala taky hladina a bohatost směsi
Datum: 10. května 2012 20:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to samí ted dělalo kámošoj na 210 tak přidal trochu hladinu a je to OK
Datum: 10. května 2012 15:34
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel13747
 Zdar, chci se zeptat, když na Jawa 20 zapnu světla tak svítí bez problémů, ale když na přepínači přepnu dálková světla, tak nesvítí přední ani zadní světlo. Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 9:59
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 tohle bude špatnym kontaktem, kdyby bylo prasklý vlákno, zadní světlo by svítilo
Datum: 11. května 2012 9:59
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Dost často taky zlobí už jen ten samotný přepínač na dálkový světla -> zkontrolovat kontakt.
Datum: 10. května 2012 20:41
 Nebo prasklé dálkové vlákno v žárovce? Pokud máš zadní světlo napojené přes přední světlo tak to bude ono nebo špatně zapojená elektrika ...
Datum: 10. května 2012 19:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 že by ti vypadl drátek?
Datum: 10. května 2012 15:35
Jméno: paiman
IP: uživatel11778
 Potřebuji udělat generálku zadní kyvky na čz 477. jaké díly budu potřebovat (kolik pouzder a tak). Nachci to rozdělávat dokud neseženu nd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 14:45
Jméno: paiman
IP: uživatel11778
 Díky Draci, zkusím se s tím poprat, tak mi drzte palce. Zkusím to s tím olejem to mi zatím při takovým nějakým rozdělávání pomohlo a snad to nepo...
Datum: 10. května 2012 14:45
Jméno: pavkocz
IP: uživatel12636
 ideálne by to bylo dát do oleje na povolení šroubů stříkat to na slunku jak je to nehráte tak celý den to prostříkavat a potom to stáhnout.Hlavne po tom nemlať to rozklepeš a potom to ven uz nedostaneš
a jestli sthneš stahovák jak já tak pak jedine autogen nebo vrtačka ale moc lidí nemá vračku na 21 průmer.
Datum: 10. května 2012 14:30
Jméno: paiman
IP: uživatel11778
 díky, musím s tím něco udělat už to hází jako prase. Taky jsem slyšel a tak jsem to nechaval na poslední chvíly.
Datum: 10. května 2012 14:15
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Ani to nerob ten čep normálne ven nedostaneš na 90% to bude zarezlé jak prase já to robil minulé prázdniny týden. Čep sem musel odvrtat.Pokud ta vidlice de namazat tak bych na to nešahal pokud ne. Tak si sezen čep vložky do pouzder a bronzové pouzdra a okroužky. Čeho sem si všiml po rozhýbání ze mi klesli vybrace a lepší to tlumí.
Datum: 10. května 2012 14:14
 Čau draku nedávno jsem sundával kyvku na my čž 175 mno hrozný to je snad nalisovaný,jsou tam 2 pouzdra a ta pas kývačky tam drží jak prase
Datum: 10. května 2012 14:06
 Čus, mám problémse spojkovým karterem, že když tam dám kuličku tak vždy zapadne někam pod ten mechanismus, kolikrát to dá práci než ji vyrejpnu a pak ne stkačení spojky nejde vubec, nevíte jestli tam něco chybí, nebo nedalo by se to spravit jinač než sehnáním jiného,,, předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 10:33
 Jo aha, no já vím ale tak sem to tak napsal aby každej věděl... inak vim že se tomu tak neříká
Datum: 12. května 2012 10:33
 no a Starouši do toho pravýho víka se dávala kulička jenom do pařezů... jo a spojkový karter se tomu opravdu neříká..
Datum: 11. května 2012 12:59
 Soušek,,.  jezdil sem za prasetem do vendolí..
Datum: 11. května 2012 12:54
 Jinak kdo si bárny... ? že mě znáš..
Datum: 11. května 2012 12:02
 Jo jo, už mi to došlo... že má bej mezi krátkou a dlouhou  ... vůbec sem si to neuvědomil...  omg
Datum: 11. května 2012 12:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v tom pravýk krytu kulička nemá být
Datum: 10. května 2012 15:38
 a jéje Starouš na fichtl pokecu..
Datum: 10. května 2012 14:21
 Jo aha... tak to mi nedošlo, ale dříve sem to tak míval a problémy s tím nebyly...
Datum: 10. května 2012 10:34
 Ano, to sem zapoměl napsat to tam, vše mám- nové....
Datum: 10. května 2012 10:33
 Na spojkový koš má tlačit krátká tyčka, pak je kulička a pak tyčka dlouhá
Datum: 10. května 2012 7:15
|



|