česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  526  527  528  529  530  531  532  533  534  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Ahoj. Na Mustangovi se mi stává, že po čase začne škytat, jako by neměl seřízený předstih. Potíž je, že když seřídím předstih a odtrh, tak jede cca 50km a potom začne znovu vynechávat. Po kontrole se zdá předstih i odtrh dobrý, stejně je ale znova udělám a fík zase jede. Už nevím, co s tím. Napadlo mě, jestli nemůže třeba zlobit indučka, a zapalování samotný by bylo OK, ale zase si nedokážu vysvětlit, proč to teda chvíli jede dobře. Nemá někdo, prosím, nějaký nápad, co by to ještě mohlo být? :-) Více hlav více napadne... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13725    
máš napuštěnej olejem filc, co maže vačku? když neni, pak se rychle sjíždí pertinax na kladívku, zvlášť na těch současných kladívkách, kam se z úspornejch důvodů dává jen plast..
 
 
Datum: 10. května 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: Piiitr      IP: uživatel13745    
Zkus vyměnit kladívka za nový, případně zkus jestli nemáš vůli na osičce, která drží pohyblivou půlku kladívka.
 
 
Datum: 10. května 2012 13:05
 
 
 
 
Jméno: bobek      IP: uživatel13011    
Jaký se prosím leje olej do převodovky pro jawa 350/360. A jaký byste mi doporučily olej do benzínu pro zajíždění vybroušeného motoru. Jaké svíčky ? Je jich moc a nevyznám se v tom.... Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 14:38
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
1:25
 
 
Datum: 10. května 2012 14:38
 
 
 
 
Jméno: bobek      IP: uživatel13011    
Ještě jednu věc, v jakym poměru na ten záběhředit benzin s olejem ???
 
 
Datum: 10. května 2012 7:26
 
 
 
 
Jméno: bobek      IP: uživatel13011    
dík
 
 
Datum: 10. května 2012 7:19
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do převodovky MOGUL 80W90.......... Do benzínu MOGUL TSF........ Svíčky BRISK N15C........
 
 
Datum: 09. května 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klasický převodový olej 80 nebo 90, do benzínu dej nějakej lepší minerál a svíčky dej Brisk N15C
 
 
Datum: 09. května 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12602    
Mám dotaz když chci vyměnit cívky(zapalovací,světelné) tak musím něco štelovat nebo jen vyšroubuju starou a dám novou a azašroubuju ? protože mám navýběr fungh zapalko za 500Kc ktere je asi na 70% funkcni nebo muuzu koupit 3 civky a vymenit je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 12:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13725    
po výměně pólů na statoru je třeba udělat jen jedinou věc, a to nastavit jejich vzdálenost od rotoru na co nejmenší, ale tak, aby neškrtaly (hodí se k tomu proužek PETky nebo hliníkový plechovky).. 6/8V je na indukčce napsaný, je tam jen rozdíl v délce vinutí, prakticky žádnej, takže můžeš použít kteroukoli, v nouzi to bude jezdit i na 12V..
 
 
Datum: 10. května 2012 12:49
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12602    
A jeste kdybyste nekdo nevedel rozdil mezi 8V indukčkou a 6V jak to poznám
 
 
Datum: 09. května 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: Martin46      E-mail:      IP: uživatel12157    
Zdravim draci, chtěl bych se zeptat mam fichtla 20 a startovačkou mi nejde nastartovat musim ho vždycky rozlačit mohli by jste mi poradit co stim mam dělat aby to šlo nastartovat startovačkou za odpověď děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel12157    
Prosimte hejňa můžes mi poradit jak přesně seštelovat to tou spojkou za odpověd ďekuji
 
 
Datum: 10. května 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
já se to seštěloval spojkou. jak sem měl ještě starou spojku, tak sem to sešteloval a chytal vždy na první nakopnutí. co sem dal novou spojku, tak jsem to ještě nešteloval
 
 
Datum: 10. května 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: Martin46      IP: uživatel12157    
Dík za odpovědi ten segment je v poho sem měl rozpůlenej motor,,, když vyndam svíčku a přiložim ji ke kostře a šlapnu tak to jiskru hází ale když jí namontuju zpět tak to nenastartuje musim to roztlačit :-)
 
 
Datum: 10. května 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
mě pomohlo seštelovat pořádně karbec ,skus to :-)
 
 
Datum: 10. května 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Nebo vyměň startovací segmet... možná že má o pár zubů míň a pak zákonitě nenastartuješ...
 
 
Datum: 09. května 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sešteluj zapalovani karbec a vyčisti vyfuk a dej novou svičku melo by to šlapat
 
 
Datum: 09. května 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci :-) chcu no spiš chystam se udelat u fika rotačni šoupatko a chcu se zeptat jestli bude lepši tam uš udelat aj na klapku? (zatim nevim jak bude časovanej valec) chtel by sem to vymyslet co nejlip (blby odpovedi si nechte ve sme hlave) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: Jopo      IP: uživatel13756    
to bakoun: komentre smerujuce k tej foto, neboli pisane vtipne... :-D ....... "neriesitelne"
 
 
Datum: 12. května 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
jopo: to bylo na Stejskyho webu, ale pouze jenom jako vtipná ukázka různých rozvodů...
 
 
Datum: 11. května 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: Jopo      IP: uživatel13751    
nechcem sirit famy ale davnejsie som vydel na jednom nemenovanom webe, nieco podobne ako symetrak+nesymetrak(rotacne)+nesymetrak(klapka)a to vsto na jednom motore!!! bola to jawa 50... o co autorovy slo ,netusim ale pohlad bol veru zaujimavy-3 kraburatory na jednom motore :-)...od tej doby nic viac k tomu neukazal... bolo to asi moc "science-fiction" :-P ... asi fáma :-)
 
 
Datum: 10. května 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13744    
Jestli budeš dělat upravenej motor,tak ber Vape jako to základní,co by tam mělo bejt....všechny tyhle tyristory sou fajn,ale neřeší problém s odskakovánim kladívka...a třeba mě se tyristorový zapalování na upravenym stroji furt rozpadalo...a to sem měl ke konci kondenzátory zalitý tavnou pistolí a ještě přichycený stahovacíma páskama...řikam,kup vape....v kvantu peněz co úprava motoru spolkne se vape stratí
 
 
Datum: 10. května 2012 7:44
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa nebo JAWA_ceZetak vyznate se ve Tyristorové zapalování ?
 
 
Datum: 09. května 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kašlat na kazeni kartru necham tak jak sou určite se budou nekdy hodit :-)
 
 
Datum: 09. května 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to spiš jenom na polnačku a ja jezdim jenom po silnici tak nic pro me nemožu jezdit na poli samej hrbol a pak ty tlumiče jaj boli aj me
 
 
Datum: 09. května 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napadala*
 
 
Datum: 09. května 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 4q se už tuplem vykašli.. taky k ničemu.. výsledný převod bude stále 1:1
 
 
Datum: 09. května 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak me nadala davno takova blbost dat tam 2 karbece na obe strany kliko skřine? .. ale kde sehnad karbec s difuzorem aspon 10mm :-D me napadaj jenom blbosti
 
 
Datum: 09. května 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13739    
Já si myslim,že bys měl udělat dvoukarburátorovýho fichtla....jeden karbec na rozvod rotačnim šoupátkem a druhej na klapku.....a udělat si na ně dvě plynový rokojetě......jednu na levym heftu a druhou na pravym heftu......né sorry....ser na to....myslim to z legrace.....ale musím přiznat,že o dvoukarburátorovym mopedu už jsem četl.....
 
 
Datum: 09. května 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak diky za radu :-) kašlu na to ale mam kartry na fika a chcu neco skusit přemyšlel sem nad 4q převodovkou z ČZ ale nevim nevim :/ moc prace a nic s toho
 
 
Datum: 09. května 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už víš to že obě ty věco dohromady je blbost.. bud jedno nebo druhé... každopádně pokud nemáš tak dobrý válec že rozvod pístem už není možný tak teprv přemýšlej nad šoupátkem či klapkou :-)
 
 
Datum: 09. května 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale diky aspon neco malo vim
 
 
Datum: 09. května 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele > blby odpovedi si nechte ve sve hlave < tos asi přehlidnul :-) od toho je tady snad ten pokec aby se nekdo kdo to nevi zeptal podelil s radama. Nebo k čemu to je
 
 
Datum: 09. května 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pane bože :-D .... rotační šoupátko a klapkové sání jsou 2 druhy rozvody.. dohromady to dát nejde.. to by byla totální blbost :-D ... hele kašli na to radši .... evidentně nerozumíš ani jednomu :-)
 
 
Datum: 09. května 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sve*
 
 
Datum: 09. května 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
čus draci, tohle světlo je na jaký žárovky? sufit nebo jiný? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zadni_svelo2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 10:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. května 2012 10:29
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jiný :-)
 
 
Datum: 09. května 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
Dobrý den, jsme mladý motorista z Olomoucka, vlastním krásného Stadiona S22 v původním stavu. Vždy šlapal jako hodinky, ale poslední dobou s ním mám neřešitelné trápení. Pokusím se jej co nejlépe specifikovat - Po zahřátí motoru a ujetí pár kilometrů se začnou při vyřazení rychlostního stupně samovolně zvyšovat otáčky motoru. Stadion, po již starším zásahu kutila, bohužel nemá originální karburátor, motor je osazen karburátorem typu Jikov 2914 z Pionýra 555. Zkoušel jsem již všechno - první má teorie byla, že plovák není schopen uzavřít přítok benzínu a jeho tlak přetlačí plynové šoupátko. Rozebrání, očištění atd. zázračně pomohlo, ale vždy jen dočasně. Musím říct, že plováková jehla se mi moc nezdá, připadá mi kratší a ne v úplně super stavu. Mohlo by zahřátí motoru mít nejaký vliv na fukčnost karburátoru ? Další možností mohlo být zadrhávájící se lanko v bowdenu plynu. Ten jsem promazal přenastavil, rokojeť také, ujel 15 km a problém se vrátil. Netuším v čem by mohl problém. Vždycky si všechno dokážu spravit sám. Ale tady mé znalosti končí. Spoléhám na Vás, ty zkušenější. Zachraňte mne, prosím. :-) Děkuji mnohokrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
Děkuji všem. Karburátor jsem odmontoval a opravdu bylo těsnění z klingeritu podélně natržené. Dal jsem tam tedy nové z těsnícího papíru plus použil pastu Max Cooper, určenou na tyto věci. Šteft jsem odvrtávat nakonec nemusel. Stačilo jen vypodložit matku protože dál byl závit ještě ok. Vypadá to dobře, jakmile přestane pršet tak to vyrazím ozkoušet. Ale věřím vám. Musí to klapnout. Děkuji znovu za všechny cenné rady pánové! :-) P.S. Reportáž jsem také viděl. Co se strojů týká nic moc - ale myšlenka, že místní pánové mají takový klub a pořádájí společně spoustu akcí se mi líbí.
 
 
Datum: 12. května 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Panela jo já se díval no ale teda nic moc určitě to jdem ale přehrát zpětně někde na netu. Frenky_S22. no tak tam to bude asi sát ten faleš na 90 % to bude tím .takže odvrat následně nová vložka nebo novej závit a nový šteft .když už budeš u toho tak přetěsnit to komplet novým těsněním.Nezapomenout ho napřed potřít olejem s obou stran.Nové těsnění dej mezi válec a kolinko karbecu,mezi kolinko karbecu a karbec dotáhovat postupně a pak to musí být OK
 
 
Datum: 10. května 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: Panela      IP: uživatel13740    
Tak jestli máš servanej šteft tak je všecho jasný! Odvrtat, vyvložkovat nebo novej závit, použi fantazii.. Tam to saje faleš 100%. A jinak hoši viděl někdo včera tu poslední reportáž ve Výkendu na Nově o těch staďácích? Pěkný stroje..
 
 
Datum: 09. května 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22.      IP: uživatel13738    
Dobre mrknu na to ... zda se nekde nenachazi nejaka skulinka. Děkuji.
 
 
Datum: 09. května 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: Cimos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osobne bych spis tipnul na prisavani falesnyho vzduchu. Tim se ochudi smes a diky tomu stoupaji otacky...
 
 
Datum: 09. května 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
Děkuji moc za odpovědi. A zdravím zpět do Šternberka. Dobře, v první ředě asi koupím tu novou jehlu přijde asi tak na 50 Kč + poštovné, ale to je pakatel jestli se to tim spravi. Chtěl jsme se tu jen ujistit, že ja má úvaha správná. No teoreticky se ty otacky snazi lezt nahoru i kdyz tam rychlost je, jenze motor je brzdí, takze to ani nejde zas tak moc poznat. Přesně. To byla moje 3. domněnka - falešný vzduch. Na nějaké fóru jsem četl, že bych měl omrknout gufero zapalovaní a spojení karbec-válec. Mám na jednom šroubku utrzeny zavit, takze nedrzi nijak zvlast. Mohl by motor tudy táhnout ten falešný vzduch? Zkousel jsem oddelat vzduch. filtr a pri zacpání otvoru rukou sly otacky zase dolů, takze ta cesta karbec-válec by snad mela byt ok. Napíšu i na jawamánii. Děkuji za typ !
 
 
Datum: 09. května 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šternberk zdraví Olomouc :-) . Hele to zvyšování dělá jen když je vyřazeno jo ? to bych řekl že to bude táhnout někde faleš.Taky tma dej novou tu jehlu po případě nový jehlový ventil plovák sice ho zatlačí ale i tak tam furt může přitékat benál.Ještě co ti mohu doporučit je to že se zeptáš na Jawamania.cz Tam jso utaky šikovní lidé :-)
 
 
Datum: 09. května 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: Pepazdepa      IP: uživatel4207    
Tak když píšeš že se ti nezdá ta plováková jehla tak ji zkus vyměnit za novou ta nestojí zas tolik taky by to ní mohlo být.
 
 
Datum: 09. května 2012 15:30
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
To je pravda, jako bylo by to to nejrozumnějsi řešení. S tímhle karburátorem, ale prý jede stadion rychleji a lépe. Nevim, originalni jsem tam nikdy nezkoušel. Nenapadá Vás spíš něco jak by se dal opravit ten stávající ? Musí tam přece být něco špatně, jen tak sám od sebe to dělat nemůže ne ?
 
 
Datum: 09. května 2012 15:17
 
 
 
 
Jméno: Pepazdepa      IP: uživatel4207    
JJ tak zkus sehnat originální karburátor ta chyba muže být v tom. ;-)
 
 
Datum: 09. května 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
přímo z olomouce - Neředín jestli to pumůže.
 
 
Datum: 09. května 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: Pepazdepa      IP: uživatel4207    
Cus odkud jsi z olomoucka? Díky ;-)
 
 
Datum: 09. května 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, neznáte někdo průměr palivové hadičky ? Díky . :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: motohadička:-D      IP: uživatel13750    
prdlačka, v originále i podle katalogů většinou 5,5-ka
 
 
Datum: 10. května 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super, díky. :-) BTW> doby - Nemám teďka tu možnost ...
 
 
Datum: 09. května 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originál 7mm běžně se používá 6mm
 
 
Datum: 09. května 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
změř :-D jinak mam taky 5
 
 
Datum: 09. května 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
6mm nebo 5mm,Já teda mám na fichtlovi 5mm:-)
 
 
Datum: 09. května 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: maniak12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar potřeboval bych zeptat, mam čz 175/487 dělal sem tam 6 vybrus tak jak bych to mněl co nejlip zajet aby to trochu jelo ale mnělo taky silu dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
dej výše jehlu na bohatší směs (viz. manuál) no a pak záleží jak rychle to chceš zajet a jestli to chceš mít spíše aby to mělo i spodek nebo to lépe točilo... pro spodek klasika nepodtáčet ani nevytáčet a nijak to netrápit v kopcích atd. pro točky to tak prvních 500km zabíhavej normálně a pak tomu dej normálně na prdel a jak ucitíš, že se to přidírá, tak vymáčkni spojku a nech to dojet co já vím 200m ať to trochu schladne, pak to chvilku zase moc nedrtit a pak zase ohulit a furt dokola... tak to i rychleji zaběhneš ;-) jinak do záběhu nějaký kvalitní minerální olej...
 
 
Datum: 09. května 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: kipr31      E-mail:      IP: uživatel9074    
ahoj seso,mam dotaz pred asi2 mesici jsitumel na fichtla nove lamely ferodo kde bylo psano ze maji kvalitnejsi zuby, 2 páry jsem odtud bral,ale tet uz je nemuzu najit,to uz je nemas??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2012 10:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou fuc,za mesic budou
 
 
Datum: 09. května 2012 10:44
 
 
 
 
Jméno: kasi      IP: uživatel5347    
Zdravím,chci skusit dát dell orto na stadiona a potřebuju poradit jakéj prúměr filtru tam dát.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2012 4:51
 
 
 
 
Jméno: Jonik      IP: uživatel7949    
Ahoj, prosím vyplatí se koupit radši korky a spravit staré originální lamely na spojce u fika nebo je lepší si koupit komplet lamely tady na FK. Co se týče ceny tak jsme na tom skoro stejně ale ještě ta práce a drbačka z korkem. Co je lepší ze strany spolehlivosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: tuning      IP: uživatel12913    
No tak asi na origo motoru to nepoznáte tam mužeš dat ty nový, ale pokud by byl s 9z. primárem a měl třeba točky tak bych si dal rozhodně korky do starých plechů . :-P
 
 
Datum: 09. května 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusi bych nechat udělat nový někde to určitě dělaji, ale nejsnaží a nejrychlejší bude koupit nový
 
 
Datum: 09. května 2012 8:37
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodně koupit komplet lamely :-)
 
 
Datum: 08. května 2012 23:24
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
Já jsem si koupil celé lamely spojky, koupil jsem si ale ferodo lamely.. A co se týče spolehlivosti nemůžu si stěžovat. Práce je vyměnit je snadná než se pyplat s korkem a vtlačovat je do ní. Je to jen moje plus skusil bych ty ferodo. (Přežili i vodu která se tam dostala né moji vinou..)
 
 
Datum: 08. května 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobry den.Shanim nekoho kdo ma nebo vi kde sehnat presnou sablonu na nastrik napisu jawa na nadrz k mustangu.dekuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: QwerT      IP: uživatel13741    
Tady na FCH jsem viděl docela pěknou šablonu. Nebo je nějaká špatná?
 
 
Datum: 09. května 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to asi ne.nalepky mam ale to tam davat nechci.Pokud nekdo ma nebo vi kde sablonu sehnat budu moc rad za tip
 
 
Datum: 09. května 2012 7:59
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není lepší nálepka nebo obtiskovačka ? :-)
 
 
Datum: 08. května 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau máte někdo zkušenosti s jinými tryskami do karburátoru než je základ v Jawě 23 .. 68 tryska ?? ... chtěl bych se zeptat co mi větší tryska s motorkou udělá atd... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech si tam tu 68 :-) jedine kdybys delal 8 vybrus nebo maš tak tam dej veči 70-72 :-) (jestli se tak nepletu)
 
 
Datum: 08. května 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to žrát a ulévat se
 
 
Datum: 08. května 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čau bejci potřeboval bych poradit mama fíka 21 hází jiskru krásnou, benzín do válce teče, předstih a odtrh seštelovanej, svíčka už několikátá, ale pořád nejede. nevítě někdo co s tím ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Dle originál příručky- předstih 1,2-1,5 a odtrh 0,4mm. Tím bych začal. A pokud teče benzín, tak musí alespoň slíbit.
 
 
Datum: 09. května 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13725    
je to rozbitý........ definuj "nejede".. nestartuje? netáhne? vynechává? ulejvá se? takhle těžko něco radit, když nepopíšeš problém..
 
 
Datum: 08. května 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
1,9 mm
 
 
Datum: 08. května 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký předstih su dal?
 
 
Datum: 08. května 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: Krozak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, mám fíka 21. Dávám ho dokupy, dříve jezdíval skvěle ale po tom maníkovi co jsem ho půjčil dojezdil.. Chci se zeptat, na zapalování, jak je to tam dělaný. Vím jak seřídit předstih ale nevím si rady stou jiskrou. Na tom statoru, spíše tom magnetu co je namontován na ojnici, na něm jsou takový flíčky nevím jak to popsat lépe.. Když tam jsou ty cívky 3, jedna zapalovací druhá a třetí světelna. V jaké mají být poloze? mají být přesně na těch flíčkách a nebo můžou být jak koliv? Snad sem popsal dobře svůj problém.. Nebo jestli víte o co mi jde :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
Todle mám v pořádku, elektriku jsem udělal kompletně novou teď už jen čekám až mi přijdou díly tady z krámku abych mohl vyměni spínač za skřiňku. Ale pořád to neřeší ten můj problém :-(
 
 
Datum: 09. května 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je přesně můj případ.......... Jsem po dědovi zdědil Péráka(zapalování z fichtla) ...... Jebal jsem se stím k.rva dlouho a stačilo přehodit gáble u ind.cívky (1-kostra 15-kladívka) myslím, že jde o polohu zapalovací cívky.... (zapalování 30W)
 
 
Datum: 09. května 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
A taky to dělám tak, že nastavím horní uvrať, píst tím myslím co nejvíše ke svíčce, na kladivku mám odtrh 0,4 vycházíto akorát podle cigaretovýho papírku vždycky jsem to tak dělal a klapalo to krásně. Pak když mi to nevychází tak posouvám statorem tak aby mi to vychazelo co nejvíce ke svíčce pak utáhnu a prostě to nic nehodí a když se podívám pod ty cívky tak ty flíčky(magnetky) jsou buď to jinde a nebo jen na půl pod cívkou.. V nejhorším pošlu motor nějákýmu mechanikovi pač už nevím co stím.. jsem z toho zoufalej, je krásně a já nemůžu jezdit..
 
 
Datum: 09. května 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
Mě nejde o nasazení, já nevím jak to lépe popsat.. jak jsou ty cívky tak podnima jsou na magnetu takový ty flíčky tak jestli ty flíčky mají být pod cívkama nebo je to jedno jak mohou být a jestli mezi nima je nějáká určitá vzdálenost. Čistil jsem to obyčejným čistým hadříkem součástku po součástce pak namontoval z5 a už to od tý doby nejde mno. Nevím už skoro měsíc se hrabu jen v tomdle a pořád se mi to nedaří tak jsem napsal sem pač tu jsou určitě lepší lidi kteří vědi co stím. Proto jsem posílal i ty linky na obrázky co přesně myslím
 
 
Datum: 09. května 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Můžu se zeptat, čím, nebo jak jsi to čistil?
 
 
Datum: 09. května 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
a co jako řešíš ? je jen jedna možnost jak to nasadit ! je tam výřez pro klínek. rotor se, jestli tě to nenapadlo, točí takže je mu úplně fuk kde zrovna sou ty magnety.
 
 
Datum: 09. května 2012 16:11
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
Ne ne tečky, na tom rotoru jsou takový fleky vyznačený ty magnetky. Když nasadim držák na rotor ten stator stěma cívkama a kondikem a kladívkem tak jak mají být ty flíčky na rotoru, jestli má být píst v horní úvrati a pak dosadit stator a doladit aby kontakty cívek byly na těch flíčkách nebo jestli na tom nezáleží. Protože mě příjde že by měli být celé pod těmi kontakty cívky, kdyžtak posílam link na obrázek o co mi jde. http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky5/20060421212129.jpg toto je ten stator myslím že, stěmi cívkami atd. A todle je ten rotor s těmi flíčky http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/fotos/vlozka_3.jpg
 
 
Datum: 09. května 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel13158    
Nemyslíš jako uložení rotoru? Na tom magnetu je drážka a ta musí bít nasunuta na doraz na kolíček na klice nebo nevím jaké tečky myslíš...
 
 
Datum: 09. května 2012 1:00
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
Pardon, nevim jestli na ojnici, ale vidím oco jde.. mám 30W stator a já to vyndal bylo to mastný tak sem vše vyčistil a od tý doby nic.. nejede nehodí ani jiskřičku.. zapalovací mám nahoře a ty dvě teď nevím :/ ale jde mi o ty flíčky je jich tam asi 6 myslím že.. jestli mají být pod těmi cívkami a nebo kousek posunuty. Hold jsem pitomej a neudělal jsem si rysku :/
 
 
Datum: 08. května 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: Céčko      IP: uživatel12780    
Poloha magnetů je dána kolíčkem na čepu a zářezem v rotoru..
 
 
Datum: 08. května 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cezetaku to samozřejmě, ale Krozak se ptal na magnety na rotoru ne?
 
 
Datum: 08. května 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
střelo neni jedno jak to bude.. cívky musí mít určité uspořádání kvuli polarite a sestavení magnetů... u 30W zapalka je zapalovací cívka nahoře a světelné uprostred a dole.. u 20W je nahore velka svetelka, uprostred zapalovaci a dole mala svetelna
 
 
Datum: 08. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No na ojnici je namontovaný leda tak píst. Na Klikové hřídeli je přišroubován rotor ty flíčky jsou magnety. Je to jedno v jaké mají být pozici protože se za jízdy otáčejí. Pokud ti tam nejde jiskra tak projdi takové ty základní problémy kladívka, cívka, ukostření atp.
 
 
Datum: 08. května 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: jawka      E-mail:      IP: uživatel12689    
čau kluci, na jakým zářezu má pionýr největší výkon?? motor je zajetej .. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13725    
.. a bohatost směsi má značnej vliv na výkon.. 2. shora se doporučuje, ale záleží na celkovém stavu karbecu a vzduchovýho filtru, takže ti to nikdo od kompu neřekne.. směs by neměla být ani bohatá, ani chudá, zkrátka optimální .)
 
 
Datum: 08. května 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to mám na 3tím :-P
 
 
Datum: 08. května 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zářez neni o výkonu ale o tom jak bude směs bohatá :-D
 
 
Datum: 08. května 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na 2
 
 
Datum: 08. května 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau drací.. kolik má difuzor karbec na Jawě 90? Dikec za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to nevadi :-) o 1mm neuškodi jenom to bude vic žrat max tam može byt 22mm
 
 
Datum: 08. května 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20mm.......
 
 
Datum: 08. května 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel12697    
já myslím, že 20mm
 
 
Datum: 08. května 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dikec :-) (uš ho utekam koupit :-) )
 
 
Datum: 08. května 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel13731    
19mm
 
 
Datum: 08. května 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám takový jednoduchý dotaz... Jak se projevuje a jak se pozná že je motor zralý na výbrus... Je to trochu blbý dotaz ale nejsem odborník :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 23:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13725    
barny má svym způsobem pravdu, motor opravdu ztrácí sílu, hlavně v nízkých otáčkách, dál se vyběhanej válec (nízká komprese) projevuje nestabilitou volnoběhu a špatnym startováním za tepla.. ale jasně to poznáš, jak již bylo zmíněno, schůdkem ve válci a na vůli kroužků v zámcích..
 
 
Datum: 08. května 2012 23:03
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
barny : větší kravinu sem neslyšel , je jasné že na stojánku ten motor pujde vytočit jak sviňa , když nemá žádnou zátěž , potom na to sedne treba 100 kilovy chlap a div sa že ten pincek netáhne . Opravdu ty vaše rady někdy tady , mosím sa smát . Jinak poznáš to tak že motor nemá kompres a kdyz zhodis hlavu a sjedes s pístem do dolní úvratě a přejedeš prstem po válci a kousek pod hranou ucítíš schod tak je to na výbrus :-)
 
 
Datum: 08. května 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok tak to ta moje bude asi zralá na výbrus :-) ... dík lidi
 
 
Datum: 08. května 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na stojánku to vytočíš do otáček jak sviňa, ale nevyjede to žádnej kopec..:-)
 
 
Datum: 08. května 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do kopcu ti to houby tahne :-) je to utahany atd.
 
 
Datum: 08. května 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, taky nejsem odborník, ale myslím si, že se to projevuje ztrátou výkonu a leností motorky ... :-)
 
 
Datum: 08. května 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
Čau chlapi , nechal sem si udelta sedmej vybbrus , ale hlavu sem nezvetsoval , zajel sem to , ale ted po par km plnyho plynu se zacne motor strasne prehhrivat a zvadne , napadalo me zmensit kommpresy ,tak se zvetsil spallovaci prostor o par ml , o kolik mll mam zvetsit spalovak aby to bylo v pořádku ? (štve me že k vybrusu nenabizej automaticky upravu hlavy) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
no vosobně sem te vubec nepochopil ale jestli si odvrtal vnitřek hlavy tak ji vyhod a kup novou.
 
 
Datum: 08. května 2012 22:33
 
<  526  527  528  529  530  531  532  533  534  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 17:32:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu