Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Ahoj. Na Mustangovi se mi stává, že po čase začne škytat, jako by neměl seřízený předstih. Potíž je, že když seřídím předstih a odtrh, tak jede cca 50km a potom začne znovu vynechávat. Po kontrole se zdá předstih i odtrh dobrý, stejně je ale znova udělám a fík zase jede. Už nevím, co s tím. Napadlo mě, jestli nemůže třeba zlobit indučka, a zapalování samotný by bylo OK, ale zase si nedokážu vysvětlit, proč to teda chvíli jede dobře. Nemá někdo, prosím, nějaký nápad, co by to ještě mohlo být?  Více hlav více napadne...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 16:43
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 máš napuštěnej olejem filc, co maže vačku? když neni, pak se rychle sjíždí pertinax na kladívku, zvlášť na těch současných kladívkách, kam se z úspornejch důvodů dává jen plast..
Datum: 10. května 2012 16:43
Jméno: Piiitr
IP: uživatel13745
 Zkus vyměnit kladívka za nový, případně zkus jestli nemáš vůli na osičce, která drží pohyblivou půlku kladívka.
Datum: 10. května 2012 13:05
Jméno: bobek
IP: uživatel13011
 Jaký se prosím leje olej do převodovky pro jawa 350/360. A jaký byste mi doporučily olej do benzínu pro zajíždění vybroušeného motoru. Jaké svíčky ? Je jich moc a nevyznám se v tom.... Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 14:38
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 1:25
Datum: 10. května 2012 14:38
Jméno: bobek
IP: uživatel13011
 Ještě jednu věc, v jakym poměru na ten záběhředit benzin s olejem ???
Datum: 10. května 2012 7:26
Jméno: bobek
IP: uživatel13011
 dík
Datum: 10. května 2012 7:19
 Do převodovky MOGUL 80W90.......... Do benzínu MOGUL TSF........ Svíčky BRISK N15C........
Datum: 09. května 2012 20:57
 Klasický převodový olej 80 nebo 90, do benzínu dej nějakej lepší minerál a svíčky dej Brisk N15C
Datum: 09. května 2012 20:48
Jméno: Michal
IP: uživatel12602
 Mám dotaz když chci vyměnit cívky(zapalovací,světelné) tak musím něco štelovat nebo jen vyšroubuju starou a dám novou a azašroubuju ? protože mám navýběr fungh zapalko za 500Kc ktere je asi na 70% funkcni nebo muuzu koupit 3 civky a vymenit je
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 12:49
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 po výměně pólů na statoru je třeba udělat jen jedinou věc, a to nastavit jejich vzdálenost od rotoru na co nejmenší, ale tak, aby neškrtaly (hodí se k tomu proužek PETky nebo hliníkový plechovky).. 6/8V je na indukčce napsaný, je tam jen rozdíl v délce vinutí, prakticky žádnej, takže můžeš použít kteroukoli, v nouzi to bude jezdit i na 12V..
Datum: 10. května 2012 12:49
Jméno: Michal
IP: uživatel12602
 A jeste kdybyste nekdo nevedel rozdil mezi 8V indukčkou a 6V jak to poznám
Datum: 09. května 2012 20:08
 Zdravim draci, chtěl bych se zeptat mam fichtla 20 a startovačkou mi nejde nastartovat musim ho vždycky rozlačit mohli by jste mi poradit co stim mam dělat aby to šlo nastartovat startovačkou za odpověď děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 21:01
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 Prosimte hejňa můžes mi poradit jak přesně seštelovat to tou spojkou za odpověd ďekuji
Datum: 10. května 2012 21:01
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 já se to seštěloval spojkou. jak sem měl ještě starou spojku, tak sem to sešteloval a chytal vždy na první nakopnutí. co sem dal novou spojku, tak jsem to ještě nešteloval
Datum: 10. května 2012 20:46
Jméno: Martin46
IP: uživatel12157
 Dík za odpovědi ten segment je v poho sem měl rozpůlenej motor,,, když vyndam svíčku a přiložim ji ke kostře a šlapnu tak to jiskru hází ale když jí namontuju zpět tak to nenastartuje musim to roztlačit
Datum: 10. května 2012 17:17
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 mě pomohlo seštelovat pořádně karbec ,skus to
Datum: 10. května 2012 16:10
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Nebo vyměň startovací segmet... možná že má o pár zubů míň a pak zákonitě nenastartuješ...
Datum: 09. května 2012 21:42
 Tak sešteluj zapalovani karbec a vyčisti vyfuk a dej novou svičku melo by to šlapat
Datum: 09. května 2012 20:17
 Čau draci  chcu no spiš chystam se udelat u fika rotačni šoupatko a chcu se zeptat jestli bude lepši tam uš udelat aj na klapku? (zatim nevim jak bude časovanej valec) chtel by sem to vymyslet co nejlip (blby odpovedi si nechte ve sme hlave)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 15:18
Jméno: Jopo
IP: uživatel13756
 to bakoun: komentre smerujuce k tej foto, neboli pisane vtipne...  ....... "neriesitelne"
Datum: 12. května 2012 15:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 jopo: to bylo na Stejskyho webu, ale pouze jenom jako vtipná ukázka různých rozvodů...
Datum: 11. května 2012 15:33
Jméno: Jopo
IP: uživatel13751
 nechcem sirit famy ale davnejsie som vydel na jednom nemenovanom webe, nieco podobne ako symetrak+nesymetrak(rotacne)+nesymetrak(klapka)a to vsto na jednom motore!!! bola to jawa 50... o co autorovy slo ,netusim ale pohlad bol veru zaujimavy-3 kraburatory na jednom motore  ...od tej doby nic viac k tomu neukazal... bolo to asi moc "science-fiction"  ... asi fáma
Datum: 10. května 2012 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel13744
 Jestli budeš dělat upravenej motor,tak ber Vape jako to základní,co by tam mělo bejt....všechny tyhle tyristory sou fajn,ale neřeší problém s odskakovánim kladívka...a třeba mě se tyristorový zapalování na upravenym stroji furt rozpadalo...a to sem měl ke konci kondenzátory zalitý tavnou pistolí a ještě přichycený stahovacíma páskama...řikam,kup vape....v kvantu peněz co úprava motoru spolkne se vape stratí
Datum: 10. května 2012 7:44
 standa nebo JAWA_ceZetak vyznate se ve Tyristorové zapalování ?
Datum: 09. května 2012 22:43
 kašlat na kazeni kartru necham tak jak sou určite se budou nekdy hodit
Datum: 09. května 2012 22:20
 to spiš jenom na polnačku a ja jezdim jenom po silnici tak nic pro me nemožu jezdit na poli samej hrbol a pak ty tlumiče jaj boli aj me
Datum: 09. května 2012 22:17
 napadala*
Datum: 09. května 2012 22:15
 na 4q se už tuplem vykašli.. taky k ničemu.. výsledný převod bude stále 1:1
Datum: 09. května 2012 22:15
 Tak me nadala davno takova blbost dat tam 2 karbece na obe strany kliko skřine? .. ale kde sehnad karbec s difuzorem aspon 10mm  me napadaj jenom blbosti
Datum: 09. května 2012 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel13739
 Já si myslim,že bys měl udělat dvoukarburátorovýho fichtla....jeden karbec na rozvod rotačnim šoupátkem a druhej na klapku.....a udělat si na ně dvě plynový rokojetě......jednu na levym heftu a druhou na pravym heftu......né sorry....ser na to....myslim to z legrace.....ale musím přiznat,že o dvoukarburátorovym mopedu už jsem četl.....
Datum: 09. května 2012 22:06
 tak diky za radu  kašlu na to ale mam kartry na fika a chcu neco skusit přemyšlel sem nad 4q převodovkou z ČZ ale nevim nevim :/ moc prace a nic s toho
Datum: 09. května 2012 21:18
 už víš to že obě ty věco dohromady je blbost.. bud jedno nebo druhé... každopádně pokud nemáš tak dobrý válec že rozvod pístem už není možný tak teprv přemýšlej nad šoupátkem či klapkou
Datum: 09. května 2012 20:54
 ale diky aspon neco malo vim
Datum: 09. května 2012 20:21
 Hele > blby odpovedi si nechte ve sve hlave < tos asi přehlidnul  od toho je tady snad ten pokec aby se nekdo kdo to nevi zeptal podelil s radama. Nebo k čemu to je
Datum: 09. května 2012 20:20
 pane bože  .... rotační šoupátko a klapkové sání jsou 2 druhy rozvody.. dohromady to dát nejde.. to by byla totální blbost  ... hele kašli na to radši .... evidentně nerozumíš ani jednomu
Datum: 09. května 2012 19:39
 sve*
Datum: 09. května 2012 19:19
Posl.aktualizace: 10. května 2012 10:29
Datum: 10. května 2012 10:29
 Jiný
Datum: 09. května 2012 17:01
Jméno: Frenky_S22
IP: uživatel13738
 Dobrý den,
jsme mladý motorista z Olomoucka, vlastním krásného Stadiona S22 v původním stavu. Vždy šlapal jako hodinky, ale poslední dobou s ním mám neřešitelné trápení.
Pokusím se jej co nejlépe specifikovat - Po zahřátí motoru a ujetí pár kilometrů se začnou při vyřazení rychlostního stupně samovolně zvyšovat otáčky motoru. Stadion, po již starším zásahu kutila, bohužel nemá originální karburátor, motor je osazen karburátorem typu Jikov 2914 z Pionýra 555. Zkoušel jsem již všechno - první má teorie byla, že plovák není schopen uzavřít přítok benzínu a jeho tlak přetlačí plynové šoupátko. Rozebrání, očištění atd. zázračně pomohlo, ale vždy jen dočasně. Musím říct, že plováková jehla se mi moc nezdá, připadá mi kratší a ne v úplně super stavu. Mohlo by zahřátí motoru mít nejaký vliv na fukčnost karburátoru ? Další možností mohlo být zadrhávájící se lanko v bowdenu plynu. Ten jsem promazal přenastavil, rokojeť také, ujel 15 km a problém se vrátil. Netuším v čem by mohl problém. Vždycky si všechno dokážu spravit sám. Ale tady mé znalosti končí. Spoléhám na Vás, ty zkušenější.
Zachraňte mne, prosím. 
Děkuji mnohokrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 11:14
Jméno: Frenky_S22
IP: uživatel13738
 Děkuji všem. Karburátor jsem odmontoval a opravdu bylo těsnění z klingeritu podélně natržené. Dal jsem tam tedy nové z těsnícího papíru plus použil pastu Max Cooper, určenou na tyto věci. Šteft jsem odvrtávat nakonec nemusel. Stačilo jen vypodložit matku protože dál byl závit ještě ok. Vypadá to dobře, jakmile přestane pršet tak to vyrazím ozkoušet. Ale věřím vám. Musí to klapnout. Děkuji znovu za všechny cenné rady pánové! 
P.S. Reportáž jsem také viděl. Co se strojů týká nic moc - ale myšlenka, že místní pánové mají takový klub a pořádájí společně spoustu akcí se mi líbí.
Datum: 12. května 2012 11:14
 Panela jo já se díval no ale teda nic moc určitě to jdem ale přehrát zpětně někde na netu. Frenky_S22. no tak tam to bude asi sát ten faleš na 90 % to bude tím .takže odvrat následně nová vložka nebo novej závit a nový šteft .když už budeš u toho tak přetěsnit to komplet novým těsněním.Nezapomenout ho napřed potřít olejem s obou stran.Nové těsnění dej mezi válec a kolinko karbecu,mezi kolinko karbecu a karbec dotáhovat postupně a pak to musí být OK
Datum: 10. května 2012 15:32
Jméno: Panela
IP: uživatel13740
 Tak jestli máš servanej šteft tak je všecho jasný! Odvrtat, vyvložkovat nebo novej závit, použi fantazii.. Tam to saje faleš 100%. A jinak hoši viděl někdo včera tu poslední reportáž ve Výkendu na Nově o těch staďácích? Pěkný stroje..
Datum: 09. května 2012 22:03
Jméno: Frenky_S22.
IP: uživatel13738
 Dobre mrknu na to ... zda se nekde nenachazi nejaka skulinka. Děkuji.
Datum: 09. května 2012 19:33
 Osobne bych spis tipnul na prisavani falesnyho vzduchu. Tim se ochudi smes a diky tomu stoupaji otacky...
Datum: 09. května 2012 18:59
Jméno: Frenky_S22
IP: uživatel13738
 Děkuji moc za odpovědi. A zdravím zpět do Šternberka. Dobře, v první ředě asi koupím tu novou jehlu přijde asi tak na 50 Kč + poštovné, ale to je pakatel jestli se to tim spravi. Chtěl jsme se tu jen ujistit, že ja má úvaha správná.
No teoreticky se ty otacky snazi lezt nahoru i kdyz tam rychlost je, jenze motor je brzdí, takze to ani nejde zas tak moc poznat. Přesně. To byla moje 3. domněnka - falešný vzduch. Na nějaké fóru jsem četl, že bych měl omrknout gufero zapalovaní a spojení karbec-válec. Mám na jednom šroubku utrzeny zavit, takze nedrzi nijak zvlast. Mohl by motor tudy táhnout ten falešný vzduch? Zkousel jsem oddelat vzduch. filtr a pri zacpání otvoru rukou sly otacky zase dolů, takze ta cesta karbec-válec by snad mela byt ok. Napíšu i na jawamánii. Děkuji za typ !
Datum: 09. května 2012 17:27
 Šternberk zdraví Olomouc  . Hele to zvyšování dělá jen když je vyřazeno jo ? to bych řekl že to bude táhnout někde faleš.Taky tma dej novou tu jehlu po případě nový jehlový ventil plovák sice ho zatlačí ale i tak tam furt může přitékat benál.Ještě co ti mohu doporučit je to že se zeptáš na Jawamania.cz Tam jso utaky šikovní lidé
Datum: 09. května 2012 16:37
Jméno: Pepazdepa
IP: uživatel4207
 Tak když píšeš že se ti nezdá ta plováková jehla tak ji zkus vyměnit za novou ta nestojí zas tolik taky by to ní mohlo být.
Datum: 09. května 2012 15:30
Jméno: Frenky_S22
IP: uživatel13738
 To je pravda, jako bylo by to to nejrozumnějsi řešení. S tímhle karburátorem, ale prý jede stadion rychleji a lépe. Nevim, originalni jsem tam nikdy nezkoušel. Nenapadá Vás spíš něco jak by se dal opravit ten stávající ? Musí tam přece být něco špatně, jen tak sám od sebe to dělat nemůže ne ?
Datum: 09. května 2012 15:17
Jméno: Pepazdepa
IP: uživatel4207
 JJ tak zkus sehnat originální karburátor ta chyba muže být v tom.
Datum: 09. května 2012 15:09
Jméno: Frenky_S22
IP: uživatel13738
 přímo z olomouce - Neředín jestli to pumůže.
Datum: 09. května 2012 15:07
Jméno: Pepazdepa
IP: uživatel4207
 Cus odkud jsi z olomoucka? Díky
Datum: 09. května 2012 15:04
 Ahoj, neznáte někdo průměr palivové hadičky ?
Díky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 21:11
Jméno: motohadička:-D
IP: uživatel13750
 prdlačka, v originále i podle katalogů většinou 5,5-ka
Datum: 10. května 2012 21:11
 Super, díky. 
BTW> doby - Nemám teďka tu možnost ...
Datum: 09. května 2012 17:16
 originál 7mm běžně se používá 6mm
Datum: 09. května 2012 17:14
 změř  jinak mam taky 5
Datum: 09. května 2012 17:04
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 6mm nebo 5mm,Já teda mám na fichtlovi 5mm
Datum: 09. května 2012 14:55
 Zdar potřeboval bych zeptat, mam čz 175/487 dělal sem tam 6 vybrus tak jak bych to mněl co nejlip zajet aby to trochu jelo ale mnělo taky silu dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 21:02
 dej výše jehlu na bohatší směs (viz. manuál) no a pak záleží jak rychle to chceš zajet a jestli to chceš mít spíše aby to mělo i spodek nebo to lépe točilo... pro spodek klasika nepodtáčet ani nevytáčet a nijak to netrápit v kopcích atd. pro točky to tak prvních 500km zabíhavej normálně a pak tomu dej normálně na prdel a jak ucitíš, že se to přidírá, tak vymáčkni spojku a nech to dojet co já vím 200m ať to trochu schladne, pak to chvilku zase moc nedrtit a pak zase ohulit a furt dokola... tak to i rychleji zaběhneš  jinak do záběhu nějaký kvalitní minerální olej...
Datum: 09. května 2012 21:02
 ahoj seso,mam dotaz pred asi2 mesici jsitumel na fichtla nove lamely ferodo kde bylo psano ze maji kvalitnejsi zuby, 2 páry jsem odtud bral,ale tet uz je nemuzu najit,to uz je nemas???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 10:44
 jsou fuc,za mesic budou
Datum: 09. května 2012 10:44
Jméno: kasi
IP: uživatel5347
 Zdravím,chci skusit dát dell orto na stadiona a potřebuju poradit jakéj prúměr filtru tam dát.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 4:51
Jméno: Jonik
IP: uživatel7949
 Ahoj, prosím vyplatí se koupit radši korky a spravit staré originální lamely na spojce u fika nebo je lepší si koupit komplet lamely tady na FK. Co se týče ceny tak jsme na tom skoro stejně ale ještě ta práce a drbačka z korkem. Co je lepší ze strany spolehlivosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 17:06
Jméno: tuning
IP: uživatel12913
 No tak asi na origo motoru to nepoznáte tam mužeš dat ty nový, ale pokud by byl s 9z. primárem a měl třeba točky tak bych si dal rozhodně korky do starých plechů .
Datum: 09. května 2012 17:06
 zkusi bych nechat udělat nový někde to určitě dělaji, ale nejsnaží a nejrychlejší bude koupit nový
Datum: 09. května 2012 8:37
 Rozhodně koupit komplet lamely
Datum: 08. května 2012 23:24
 Já jsem si koupil celé lamely spojky, koupil jsem si ale ferodo lamely.. A co se týče spolehlivosti nemůžu si stěžovat. Práce je vyměnit je snadná než se pyplat s korkem a vtlačovat je do ní. Je to jen moje plus skusil bych ty ferodo. (Přežili i vodu která se tam dostala né moji vinou..)
Datum: 08. května 2012 23:21
 Dobry den.Shanim nekoho kdo ma nebo vi kde sehnat presnou sablonu na nastrik napisu jawa na nadrz k mustangu.dekuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 22:36
Jméno: QwerT
IP: uživatel13741
 Tady na FCH jsem viděl docela pěknou šablonu. Nebo je nějaká špatná?
Datum: 09. května 2012 22:36
 to asi ne.nalepky mam ale to tam davat nechci.Pokud nekdo ma nebo vi kde sablonu sehnat budu moc rad za tip
Datum: 09. května 2012 7:59
 Není lepší nálepka nebo obtiskovačka ?
Datum: 08. května 2012 22:18
 čau máte někdo zkušenosti s jinými tryskami do karburátoru než je základ v Jawě 23 .. 68 tryska ?? ... chtěl bych se zeptat co mi větší tryska s motorkou udělá atd... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 21:24
 nech si tam tu 68  jedine kdybys delal 8 vybrus nebo maš tak tam dej veči 70-72  (jestli se tak nepletu)
Datum: 08. května 2012 21:24
 bude to žrát a ulévat se
Datum: 08. května 2012 21:21
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau bejci potřeboval bych poradit mama fíka 21 hází jiskru krásnou, benzín do válce teče, předstih a odtrh seštelovanej, svíčka už několikátá, ale pořád nejede. nevítě někdo co s tím ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 20:43
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Dle originál příručky- předstih 1,2-1,5 a odtrh 0,4mm. Tím bych začal. A pokud teče benzín, tak musí alespoň slíbit.
Datum: 09. května 2012 20:43
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 je to rozbitý........ definuj "nejede".. nestartuje? netáhne? vynechává? ulejvá se? takhle těžko něco radit, když nepopíšeš problém..
Datum: 08. května 2012 22:59
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 1,9 mm
Datum: 08. května 2012 21:53
 jaký předstih su dal?
Datum: 08. května 2012 21:21
 Zdravím draci, mám fíka 21. Dávám ho dokupy, dříve jezdíval skvěle ale po tom maníkovi co jsem ho půjčil dojezdil.. Chci se zeptat, na zapalování, jak je to tam dělaný. Vím jak seřídit předstih ale nevím si rady stou jiskrou. Na tom statoru, spíše tom magnetu co je namontován na ojnici, na něm jsou takový flíčky nevím jak to popsat lépe.. Když tam jsou ty cívky 3, jedna zapalovací druhá a třetí světelna. V jaké mají být poloze? mají být přesně na těch flíčkách a nebo můžou být jak koliv? Snad sem popsal dobře svůj problém.. Nebo jestli víte o co mi jde :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 22:19
 Todle mám v pořádku, elektriku jsem udělal kompletně novou teď už jen čekám až mi přijdou díly tady z krámku abych mohl vyměni spínač za skřiňku. Ale pořád to neřeší ten můj problém
Datum: 09. května 2012 22:19
 Tak to je přesně můj případ.......... Jsem po dědovi zdědil Péráka(zapalování z fichtla) ...... Jebal jsem se stím k.rva dlouho a stačilo přehodit gáble u ind.cívky (1-kostra 15-kladívka) myslím, že jde o polohu zapalovací cívky.... (zapalování 30W)
Datum: 09. května 2012 21:32
 A taky to dělám tak, že nastavím horní uvrať, píst tím myslím co nejvíše ke svíčce, na kladivku mám odtrh 0,4 vycházíto akorát podle cigaretovýho papírku vždycky jsem to tak dělal a klapalo to krásně. Pak když mi to nevychází tak posouvám statorem tak aby mi to vychazelo co nejvíce ke svíčce pak utáhnu a prostě to nic nehodí a když se podívám pod ty cívky tak ty flíčky(magnetky) jsou buď to jinde a nebo jen na půl pod cívkou.. V nejhorším pošlu motor nějákýmu mechanikovi pač už nevím co stím.. jsem z toho zoufalej, je krásně a já nemůžu jezdit..
Datum: 09. května 2012 21:18
 Mě nejde o nasazení, já nevím jak to lépe popsat.. jak jsou ty cívky tak podnima jsou na magnetu takový ty flíčky tak jestli ty flíčky mají být pod cívkama nebo je to jedno jak mohou být a jestli mezi nima je nějáká určitá vzdálenost. Čistil jsem to obyčejným čistým hadříkem součástku po součástce pak namontoval z5 a už to od tý doby nejde mno. Nevím už skoro měsíc se hrabu jen v tomdle a pořád se mi to nedaří tak jsem napsal sem pač tu jsou určitě lepší lidi kteří vědi co stím. Proto jsem posílal i ty linky na obrázky co přesně myslím
Datum: 09. května 2012 21:12
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Můžu se zeptat, čím, nebo jak jsi to čistil?
Datum: 09. května 2012 20:15
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 a co jako řešíš ? je jen jedna možnost jak to nasadit ! je tam výřez pro klínek. rotor se, jestli tě to nenapadlo, točí takže je mu úplně fuk kde zrovna sou ty magnety.
Datum: 09. května 2012 16:11
 Ne ne tečky, na tom rotoru jsou takový fleky vyznačený ty magnetky. Když nasadim držák na rotor ten stator stěma cívkama a kondikem a kladívkem tak jak mají být ty flíčky na rotoru, jestli má být píst v horní úvrati a pak dosadit stator a doladit aby kontakty cívek byly na těch flíčkách nebo jestli na tom nezáleží. Protože mě příjde že by měli být celé pod těmi kontakty cívky, kdyžtak posílam link na obrázek o co mi jde. http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky5/20060421212129.jpg toto je ten stator myslím že, stěmi cívkami atd. A todle je ten rotor s těmi flíčky http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/fotos/vlozka_3.jpg
Datum: 09. května 2012 15:57
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 Nemyslíš jako uložení rotoru? Na tom magnetu je drážka a ta musí bít nasunuta na doraz na kolíček na klice nebo nevím jaké tečky myslíš...
Datum: 09. května 2012 1:00
 Pardon, nevim jestli na ojnici, ale vidím oco jde.. mám 30W stator a já to vyndal bylo to mastný tak sem vše vyčistil a od tý doby nic.. nejede nehodí ani jiskřičku.. zapalovací mám nahoře a ty dvě teď nevím :/ ale jde mi o ty flíčky je jich tam asi 6 myslím že.. jestli mají být pod těmi cívkami a nebo kousek posunuty. Hold jsem pitomej a neudělal jsem si rysku :/
Datum: 08. května 2012 21:51
Jméno: Céčko
IP: uživatel12780
 Poloha magnetů je dána kolíčkem na čepu a zářezem v rotoru..
Datum: 08. května 2012 21:49
 Cezetaku to samozřejmě, ale Krozak se ptal na magnety na rotoru ne?
Datum: 08. května 2012 21:37
 střelo neni jedno jak to bude.. cívky musí mít určité uspořádání kvuli polarite a sestavení magnetů... u 30W zapalka je zapalovací cívka nahoře a světelné uprostred a dole.. u 20W je nahore velka svetelka, uprostred zapalovaci a dole mala svetelna
Datum: 08. května 2012 21:23
 No na ojnici je namontovaný leda tak píst. Na Klikové hřídeli je přišroubován rotor ty flíčky jsou magnety. Je to jedno v jaké mají být pozici protože se za jízdy otáčejí. Pokud ti tam nejde jiskra tak projdi takové ty základní problémy kladívka, cívka, ukostření atp.
Datum: 08. května 2012 21:15
 čau kluci, na jakým zářezu má pionýr největší výkon?? motor je zajetej .. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 22:57
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 .. a bohatost směsi má značnej vliv na výkon.. 2. shora se doporučuje, ale záleží na celkovém stavu karbecu a vzduchovýho filtru, takže ti to nikdo od kompu neřekne.. směs by neměla být ani bohatá, ani chudá, zkrátka optimální .)
Datum: 08. května 2012 22:57
 Já to mám na 3tím
Datum: 08. května 2012 20:44
 zářez neni o výkonu ale o tom jak bude směs bohatá
Datum: 08. května 2012 20:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na 2
Datum: 08. května 2012 20:18
 čau drací.. kolik má difuzor karbec na Jawě 90? Dikec za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 21:33
 Tak to nevadi  o 1mm neuškodi jenom to bude vic žrat max tam može byt 22mm
Datum: 08. května 2012 21:33
 20mm.......
Datum: 08. května 2012 21:03
Jméno: adas
IP: uživatel12697
 já myslím, že 20mm
Datum: 08. května 2012 20:26
 dikec  (uš ho utekam koupit  )
Datum: 08. května 2012 20:00
Jméno: juraj
IP: uživatel13731
 19mm
Datum: 08. května 2012 19:57
 Zdravím, mám takový jednoduchý dotaz... Jak se projevuje a jak se pozná že je motor zralý na výbrus... Je to trochu blbý dotaz ale nejsem odborník
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 23:03
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 barny má svym způsobem pravdu, motor opravdu ztrácí sílu, hlavně v nízkých otáčkách, dál se vyběhanej válec (nízká komprese) projevuje nestabilitou volnoběhu a špatnym startováním za tepla.. ale jasně to poznáš, jak již bylo zmíněno, schůdkem ve válci a na vůli kroužků v zámcích..
Datum: 08. května 2012 23:03
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 barny : větší kravinu sem neslyšel , je jasné že na stojánku ten motor pujde vytočit jak sviňa , když nemá žádnou zátěž , potom na to sedne treba 100 kilovy chlap a div sa že ten pincek netáhne . Opravdu ty vaše rady někdy tady , mosím sa smát . Jinak poznáš to tak že motor nemá kompres a kdyz zhodis hlavu a sjedes s pístem do dolní úvratě a přejedeš prstem po válci a kousek pod hranou ucítíš schod tak je to na výbrus
Datum: 08. května 2012 19:52
 ok tak to ta moje bude asi zralá na výbrus  ... dík lidi
Datum: 08. května 2012 19:33
 Na stojánku to vytočíš do otáček jak sviňa, ale nevyjede to žádnej kopec..
Datum: 08. května 2012 19:22
 Do kopcu ti to houby tahne  je to utahany atd.
Datum: 08. května 2012 19:16
 Ahoj, taky nejsem odborník, ale myslím si, že se to projevuje ztrátou výkonu a leností motorky ...
Datum: 08. května 2012 19:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 Čau chlapi , nechal sem si udelta sedmej vybbrus , ale hlavu sem nezvetsoval , zajel sem to , ale ted po par km plnyho plynu se zacne motor strasne prehhrivat a zvadne , napadalo me zmensit kommpresy ,tak se zvetsil spallovaci prostor o par ml , o kolik mll mam zvetsit spalovak aby to bylo v pořádku ? (štve me že k vybrusu nenabizej automaticky upravu hlavy)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 22:33
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 no vosobně sem te vubec nepochopil ale jestli si odvrtal vnitřek hlavy tak ji vyhod a kup novou.
Datum: 08. května 2012 22:33
|



|