Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: zdene
IP: uživatel12492
 Prosím vás, neví někdo kde sehnat pístní kroužek na jawu 90, třetí výbrus, rozměr 45,75? tady na webu je jen pro druhej vybrus, bohužel mi teď jeden praskl, zrovna když ji dávám do kupy
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 21:23
 objednej drak udiky a napis do objednavky krouzky pozadovanej rozmer a ja to tam pridam,,sesa
Datum: 07. května 2012 21:23
Jméno: Ybarra
IP: uživatel13091
 Zdravim , draci. Potřboval bych poradit jakej převodovej olej do Čz 125 476 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 18:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Sice se o tom píše, že hypoidní oleje způsobují korozi barevných kovů, ale zas tak hrozné to asi nebude. Převodovky sekaček MF-70 a Vari se ve výrobě plnily olejem PP 90H. Byly tam také díly z bronzu a problémy nebyly. Do čízy je ovšem vhodnější použít olej PP 90, případně PP 80, H je za studena moc hustý. Ovšem něco jiného je použití nevhodného oleje do převodovky moderního auta.
Datum: 08. května 2012 18:36
 Kluci zase taková blbost to není. Oleje pro hypoidní soukolí jsou opravdu vyráběny tak, aby snášely vysoké tlaky(mimo jiné), proto se do nich často přidávají přísady na bázi síry, která reaguje s bronzem, který je ulit s nějakým podílem mědi, což je dost pravděpodobné. Potom skutečně může dojít k narušování povrchu kluzného ložiska. Olej samozřejmě může mít korozivní účinky i na ocelové díly. Koroze nutně nemusí znamenat, že by to chytlo lišku a bylo to rezatý, koroze má trochu širší význam. Například různá zázračná aditiva do motorových olejů často mazivost oleje opravdu zlepší, ale také zvýší korozi součástí motoru. Ale to je fuk, neříkam že každý hypoidní olej žere měděné bronzy, jen říkám že je to skutečně možné.
Datum: 08. května 2012 10:55
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 souhlas s postulem, znám vícero lidí, co s tímto olejem jezdí roky v jawách/čezetách a nemají s tím problém.. tedy až na spojku, je třeba ji mít dobře seštelovanou, protože se někdy může stát že po přechodu na "H" olej začne klouzat.. ale to je otázka stavu (sjeté lamely, unavené pružiny).. já osobně ho mam koupenej a při příští výměně oleje ho do své 175/487 hodlám nalejt..
Datum: 07. května 2012 23:34
 olej s koncovkou H je do hypoidního soukolí.je to olej na větší namáhání a tlaky.že má olej korozívní účinky slyším poprvé.Olej má funkci:mazací,těsnící,chladící a konzervační.nicméně si stáhni NKOAU a tam se to dočteš...
Datum: 07. května 2012 21:20
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Nevím o tom, že číza má nějaké ložiska z mědi... Možná ty bronzové na převodovce, ale to není měď, pochybuji o tom, že by je olej zničiL. :-o
Datum: 07. května 2012 20:57
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Hypoidní olej nesmí do cz prijít je korozivní a rozpouští medené dily tj loziska.To ze má api gl 5 neznamená ze je kvalitnejší.
Datum: 07. května 2012 20:32
 PP 90
Datum: 07. května 2012 19:24
 Já používám Mogul cyrol 80 nebo 90 mám 175/487 ale pokud chceš ještě lepší kup si s koncovkou "H" (hypoidní) je ještě kvalitnější
Datum: 07. května 2012 18:43
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 čau, prosím vás, potřeboval bych se poradit co navlíct, jako jakou manžetu na vidlici jawy 90, dávám ji celou do kupy tak tam nechci rvát ty starý popraskaný, jenom ty originální nemůžu nikde najít, tak jsem se chtěl zeptat na nějakou alternativu, tady na krámku sou všechny malý. Ty manžety co jsem tam měl jsou dlouhý 35cm. Tak jestli někdo nevíte z čeho by mohly sedět byl bych rád, díki za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 10:12
 jo tak přesně něco takovýho jsem sháněl, ta by měla sedět, díki moc, hned ji obědnávám
Datum: 08. května 2012 10:12
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Datum: 07. května 2012 19:05
Jméno: zdenek
IP: uživatel12492
 Jo to se píše aji tady u na webu té hadice k tomu mustangovi, ale nedávno jsem měl doma mustanga a ještě jsem schválně zkoumal tu hadici a tu bych tam nedostal ani náhodou, je strašně krátkáa docela aji uzká právě.
Datum: 07. května 2012 18:41
 teď plácnu asi blbost, ale možná by tam mohla pasovat hadice z filtru od mustanga  aspon jsem to kdysi četl...
Datum: 07. května 2012 18:28
Jméno: PIO-Spojka
IP: uživatel12302
 zdravim, Mám takový problém u Pionýra 21. ze spojkou... Mám tam noví lamely,ten plech co je mezi lamelama a průžinky... A těd když to šteluju na tom víku ten šroubek a potom ještě na tom lanku sem to skoušel štelovat tak furt ta spojka vůbec nezabírá...Když ho nastartuju zmáčku spojku a dám za 1jedna a držim furt spojku tak pionýr má tendenci jéc a potom to chcípne..Jinak u těch starých lamelech mi to nedělalo... Děkuju za každou radu....
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 22:37
 naamočil si je před montáží do oleje ?
Datum: 07. května 2012 22:37
 zdar draci má na prodej papíry na jawu 05 včetně spz a jsou v polopřevodu na mě kolik za ně mužu chtít ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 22:35
 těžko říct ... kolem 700 +/- každej to ohodnotí jinak... Hele jjá bych je možná bral jestli jsou ještě na prodej. NApiš mi prosim na jubka@seznam.cz dík
Datum: 07. května 2012 22:35
 zdarec nevíte jakou má označení barva modrá a bílá na pionýrovy 20 rok výroby 1968 ????????? chcu dělat novou a nevím jaká tam patří .V techničáku je napsaná modrá základní ale to podle mě není pravda byl bych rád kdyby mi to někdo poradil už sem steho zoufalej a jestly se to pak musí přepisovat v TP ?????? dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 11:17
 dik to sem potřeboval vědět a vyděl bych to rád tady je muj email martinweinhold@seznam.cz dik
Datum: 08. května 2012 11:17
 zdar taky jsem renovoval lak modrý a jen jsem to dal podle oka na ty paletě barev a vyšlo to a v TP nemusíš přepisovat nic pokud tam máš modrá tak nic nemusíš řešit jelikož Modrá- základní znamená, že je to nějaká modrá a je to základ že to neni mětalíza nebo něco jinýho. Mám modrou na svoji 05 kdyby si chtěl mohu zaslat foto aby si viděl jak ta modrá zhruba vypadá
Datum: 08. května 2012 9:50
Jméno: mary
IP: uživatel4850
 Zdar draci, nevite nekdo jestli pasuje sedlo z kyvacky (kytara) na panelku ? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 20:58
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Jasně, to je všechno stejný od 175 po 350...
Datum: 07. května 2012 20:58
Jméno: aloííííííííííís
IP: uživatel13546
 co by nepasovalo
Datum: 07. května 2012 15:16
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 čau chlapi chtěl bych poradit jak o něco zvýšit výkon na mustangu... chystám se na fichtl cup díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 20:46
 40° Výbrus, Sportovní / přímé sání, snížení hlavy, sportovní výfuk ....
Datum: 08. května 2012 20:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Začal bych pořádnou a poctivou GO. Až ti stroj pojede, tak jak měl jet z fabriky, pak mýžeš začít s laděním.
Datum: 07. května 2012 19:02
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 přidělat šlapky,hlavně pořádná GO motoru i podvozku
Datum: 07. května 2012 15:06
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, mám motor z jawy 250/559 na traktůrkovi ale problém je že ten motor je po výbrusu a je třeba zajet, ale na traktůrku to jednak nejde a neni kde, tak mě napadlo že bych to každý den, nechával třeba hodinu nastartované na volnoběh a měl bych u toho ventilátor takže by se to neuvařilo, a vycházel bych že třeba na motorce jedu průměrně 40km/h tak že každá hodina co bych to měl nastartované by odpovídala najetí 40km. Tak myslíte že by to tak šlo udělat a zajelo by se to tím a kolik je alepon potřeba km na to aby to bylo zajeté díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 18:49
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když dělám motor, který bude v traktůrku, nechám u Baška nechat udělat volnější výbrus, on už ví o kolik. Jinak, když to budeš zajíždět, dej pozor na to, aby se ti to moc nepřehřálo. Což bývá docela problém, když nemáš pořádné chlazení, také jem s tím měl problémy, než se mě to podařilo vyřešit.
Datum: 08. května 2012 18:49
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 kupovat motorku jen proto abys zajel motor je úplná pitomost....
Datum: 08. května 2012 8:38
 Dej si za ten traktůrek vlečku nebo nějakou zátěž a vyjezdi s tím 20 litrů benálu s poměrem 1:25 prostě normálně jezdi abys to nepřetáčel ani nedusil a nemusíš se bát že to zadřeš
Datum: 07. května 2012 18:46
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 danekod : TO MĚ taky napadlo stím zehnáním nějaké motorky a v té že bych to zajel ale když se podívám na bazar třeba za uplný šrot bez papíru 5000kč tak kroutím hlavou a nevím kde to zehnat za rozumnou cenu. nejlepší by bylo zehnat nějakou s papírama a zajel bych to normálně po silnici
Datum: 07. května 2012 18:07
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No já bych to normálně nechal v tom traktůrku a jezdil na malou zátěž. Žádný tahání těžkej věcí, ježdění do kopců a tak. Nechat to běžet na volnoběh je podle mě chujovina největšího kalibru.
Datum: 07. května 2012 14:47
 Na ten volnoběh to není dobrý nápad, ale řešení by bylo buď odstranit ventilátor a dát motor do normální motorky (třeba si jenom sehnat rám, kola, řídítka, baterku, a sestrojit nějakej vehikl na čem bys to mohl zajet) nebo jezdit s traktůrkem vyloženým s co nejmenší zátěží, mazat víc ... třeba někoho ještě něco napadne
Datum: 07. května 2012 14:37
 no nevim... ten výbrus by potřeboval zajet v podmínkách ve kterejch bude požívanej :/ tim že ho necháš na volnoběh si nepomůžeš protože nebude !zviklej" na zatěž" hlavně když jedeš s tim traktorem taak přece nemáš celopu hodinu jízdy pořád třeba 3000 otáče ale mění se ti to... nevim ten válec by aasi moc zaajetej nebyl
Datum: 07. května 2012 13:13
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 Seso, kdy budeš mít 9z primární kolečko na pincka? nebo je a nemůzu ho najít? díky za odpověĎ
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 11:33
 do 14 dnu
Datum: 07. května 2012 11:33
Jméno: Tsunami
IP: uživatel13482
 Zdar draci. Neví někdo kdy se koná sraz motorkářů do 50ccm ve Všelibicích u Českého Dubu? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 13:16
 tak hele  psal jsem tomu kamarádovi a řikal že je to na 99,99% --- 2.6 ( druhýho června ) --- Ok ?  Snad myslíme to stejný  jede se nák z Novin ....... je to taak ne ? ;P
Datum: 07. května 2012 13:16
 cau.. co ja vim tak to organizuje kamos a rikal !!! MYSLIM !!! nák v červnu ale nejsem si jistej... hele zeptám se ho a dystak napíšu
Datum: 07. května 2012 10:09
 Čus draci potřebuji poradit od zkušených,budu kupovat brusnou pastu na zabrušování hlavy s válcem,budu zabrušovat na pinckovi a i na čž 175.Tak bych potřeboval jakou koupit,jestli prostě nějakou jemnou a hrubou a že to musí být nějakou hrubost a na jaký je to kov hliník na ocel (litina) atd.Děkuji za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 8:35
 Kup jemnou i hrubou. Napřed použiješ hrubou na takové to orovnání ploch, a pak jemnou na finální zabroušení
Datum: 07. května 2012 8:35
 Zdar draci,mám dotaz na většího fichtla.2roky mi na zahrade stal favorit bez kol,jinak funkční.Rohzodl jsem se ho zprovoznit,ale problém je v tom,že na jednom předním kole jsou destičky na kotouči seplé,na druhém ne.Brzdový pedál má mírný odpor,brzdovka doplněná,brzdy odvzdušněné,ale kola(brzdy)ne a ne rozhejbat.PS kotouč a vše okolo(třmen,destičky)jsou dost zrezlé,myslíte že to má na to vliv?Zaráží mě ten pedál,kde je mírný odpor,ale jde uplně na podlahu a destičky na něj nereagujou...Prosím poradte,díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 22:14
 brzdový válec v háji přítely... po dlouhém stáni nic neobvyklé.. možná by v něm stačilo vyměnit gumičky.. ale nej bude dát druhý.
Datum: 07. května 2012 22:14
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 super díky,potřeboval jsem vědět proč ten pedál jde k zemí,ještě jednou díky za pomoc
Datum: 07. května 2012 9:24
Jméno: standa
IP: uživatel13722
 A co to třeba rozebrat? To mě napadlo jako první a jediný řešení....jestli to x let stálo,tak je všechno okyslý a orezlý,brzdiče minimálně zatuhlý a brzdový válce taktéž.....přinejmenšim shodit celý brzdiče,holý kotouče alespoň přejet nějakym rozumnym brusnym papírem a ostříkat čističem brzd....celý brzdiče rozebrat,vyčistit,promazat.....a podival bych se i dozadu do bubnů....pak teprve nalejt komplet novou brzdovku,odvzdušnit a pak řešit brzdovej pedál....nejde o to dělat práci navíc a zbytečně,ale je to pro tvojí bezpečnost....oni zrovna ty brzdy se sami od sebe nerozhejbou....PS: Jestli už jsi dal novou brzdovku a brzdy perfektně odvzdušnil a přesto jde pedál k zemi,tak je v háji brzdovej válec....
Datum: 07. května 2012 9:11
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 s levým kotoucem nejde hnout tam je to,jak říkáš na bejka,s pravým jde jaks taks hnout.
Datum: 07. května 2012 7:22
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 A je to zabržděný na bejka, nebo s tím jde alespoň trochu hejbat?
Datum: 06. května 2012 22:32
 no.. já osobně si myslim že ... jestli to neni přirezlý a nebo mě napadlo jestli někde neni "přiškrcená" hadička nebo tak..... jinak mě nic ted nenapdá
Datum: 06. května 2012 22:18
Jméno: dráček
IP: uživatel13549
 jde prosim vas zjistit majitele podle spz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 20:43
 Oficiálně by to myslím jít nemělo. Můžeš se zkusit zeptat na dopravce, ale nevim jestli to neni krytý zákonem o ochraně osobních údajů...
Datum: 06. května 2012 20:43
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je rozdíl mezi karburátorem z babetty 207 a 210 ?? zajímá mě difuzor,trysky a další odlišnosti.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 6:12
 sou stejny
Datum: 09. května 2012 6:12
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 myslím že ne
Datum: 07. května 2012 20:19
 Zdravím, mam dotaz u jawy 23 mustang jsem vymenil pist krouzky, dukladne vycistil karbec, ale nedari se mi dobre vystelovat predstih, nemate nejakou radu jak nejlepe na to? chvilema nastartovat jde ale ma problem se dostat do otacek, jiskra je nepravidelna, opravdu uz nevim co s tim, zkousel jsem i bez vyfuku.. Prosim pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 19:23
 když už fichtlar začal o poloze cívky tak to dokončím.. u zapalování s rotorem pro 30W (označení 20) musí být zapalovací cívka nahoře.... u zapalování s rotorem pro 20W (označení 05) musí být zapalovací cívka v pravo uprostřed.
Datum: 06. května 2012 19:23
 Zkus dát zapalovací cívku na jinou pozici na statoru,mně se to taky dělo,na jedné pozici byla jiskra slabá,asi mi tu směs nezapálila,tak sem ji dal na jinou pozici a svíčka potom dávala pěknou jiskru...
Datum: 06. května 2012 18:42
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, v první řadě si pořádně nastav odtrh( vzdálenost mezi kladívkama v horní uvrati- 0.4mm) a pak si dej svíčku kterou víš že je 100% dobrá, a pak nastartuj a ja kto bude nastartované tak povol rotor (to je ta část jak jsou na ní ty cívky a to) a pomulu ním potáčej na různé strany a až bude mět nejvýšší otáčky tak to pořádně utáhni a máš zešrtelované nejlíp, protože každý pionýr je pro něj nejlepší předstich jiný
Datum: 06. května 2012 17:47
 no to je jedina vec kterou jsem nijak nemenil nebo neco takze zkusim od nekoho sehnat jinou a uvidime.. dekuji
Datum: 06. května 2012 17:34
 že je nepravidelná jiskra je problém.. a předstihem to neni.. zkus druhou indučku
Datum: 06. května 2012 17:26
 Jeste kondenzator jsem vymenil a kladivko vycistil..
Datum: 06. května 2012 17:17
 Zdarec draci, mám takový blbý dotaz. Cívka na pionýrovi musí kostřit, že jo ? Já jsem totiž držák cívky nastříkal sprejem, protože byl rezavý a fajfka strašně málo kope. Když ale chytnu cívku do ruky a strčím prst do fajfky, kope to pěkně. Co myslíte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 18:54
 Jinakuž nevím kdy by mohl být problém. Cívka je OK, kondenzátor nový, kladívka očištěné, nový VN kábel, svíčka. Magneto slabé není, klakson troubí...
Datum: 07. května 2012 18:54
 Kontakty čisté, všechno ok...
Datum: 07. května 2012 12:07
Jméno: PeTer
IP: uživatel12913
Datum: 07. května 2012 9:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nemusí u pařeza byla stejně plastová cívka
Datum: 07. května 2012 8:34
  tak to už potom nevím...
Datum: 06. května 2012 21:24
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Nemusí kostřit, při zkoušení jsem měl cívku vedle na špalku a motor krásně běžel.
Datum: 06. května 2012 20:58
 Já si to myslel  Zprovozňuju 555 co asi 20 let nejela. Fajfka vůbec nekopala, tak jsem se rozhodl, že udělám vše pečlivě  Držák cívky není origo - je to dlouhý kus stočeného plechu s dvěma packama a jelikož byl celý rezavý, tak jsem ho stříknul. Když fajfka začala kopat, tak strašně málo a někdy třeba vůbec. Vyměnil jsem vše, co bylo možné. Až pak mě napadla ta cívka. Ten držák obrousím od laku, ať to lépe kostří a uvidím...
Datum: 06. května 2012 16:54
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 musí draku
Datum: 06. května 2012 16:41
Posl.aktualizace: 06. května 2012 20:22
 tak jo tak se nikdy domluvíme až seženu nejaky peníze přes email
Datum: 06. května 2012 20:22
 Vasek: výbrus+vylepšení válce 700,- poštovné 100,- pro cige: stadiona sem eště nedělal,ale to základní slícování neni problém udělat a výbrus zařídím,cena bude podobná,ale přesně do koruny to teď nevim....podle brusírny....jestli chcete,tak mi napište na mail....Standa
Datum: 06. května 2012 19:44
 stando a na kolik by to teda vyšlo ?? i s pošovny se všim ??
Datum: 06. května 2012 19:05
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim stando, za kolik by jsi udelal vybrus na stadeca kdybych ti poslal 2 valce??
Datum: 06. května 2012 17:34
 Za tu cenu ti udělam výbrus a dokonce ti i slícuju kanály a osově srovnám vložku ve válci...a přidam i něco navíc aby to krapet víc jelo.... On je pouze překupník... Běžná cena výbrusu s kvalitním pístem a kroužky je 450,-.... Když mám v brusírně zakázku na více válců tak je cena třeba nižší i o pade na válci....nebral bych to od toho kluka...je to předražený a vůbec tam třeba neuvádí,že je potřeba rozšířit hlavu na větší průměr když je vrtání větší jak 39mm....hodně se na to zapomíná....
Datum: 06. května 2012 17:21
 nech si udělat klasicky výbrus a budeš to mít za poloviční cenu
Datum: 06. května 2012 16:26
Jméno: Michal
IP: uživatel12041
 Mám dotaz ohledně pionýra Jawa 20: Když jsem jel dom, tak mi chcípnul a už jsem ho nenastartoval, dotlačil jsem ho dom, podíval se na svíčku, je čistá a jiskru háže, trysky jsou taky čistý, do karburátoru teklo málo benzínu, ale to jsem spravil a už ho teče dost, předstih je taky dobrý, ale trošku jsem ho upravil a jiskra na svíčce je lepší. Nikde nejni žádnej drátak upadenej.Trysky jsem, pak ještě vytočil a v karburátoru jsem vydělal plovák a profoukl jsem to. Pořád nejde nastartovat a ani když ho roztlačím, tak nechytne. Nevíte někdo co by to ještě mohlo být??? Jestil pořád dobře až teď přestal jezdit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 18:53
 mohla by to bejt cívka
Datum: 06. května 2012 18:53
Jméno: Jawa
IP: uživatel5767
 normálně dej střikni benzin pod svičku a nakopni.A když nic tak mas nekde spatny tesneni
Datum: 06. května 2012 15:11
Jméno: rocky
IP: uživatel3937
 to je divny... zkus jeste to roztlacit a pretesnit a nebo to bude predstihem ten davam 0.3 odtrh a predstih 1.5 a jede jak fik ale kamarad ma stejny problem a ma velkej odtrh 1cm  jinak to nejede tak to taky vyzkousej
Datum: 06. května 2012 12:44
Jméno: Michal
IP: uživatel12041
 Do válce jde benzínu dost. To jsem se díval.
Datum: 06. května 2012 12:40
Jméno: rocky
IP: uživatel3937
 spis to bude smesi jestli tam de dobre benzin a jestli nesaje falesny vzduch u karburatoru zkus striknout benzin do valce to vetsinou pomuze e pretesni taky valec...
Datum: 06. května 2012 12:18
 Zdar draci jak mám nejlíp utěsnit výfuk a koleno ? Zkoušel jsem ten červený tmel na motory ale ten po chvíli povolili ??
D9k za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 14:24
 Já na to používám normálně tmel na motory... musíš dokonale odmastit styčné plochy, kde bude silikon a nechat to pořádně zaschnout.
Datum: 07. května 2012 14:24
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Já na to mám utržený kousek z nějakého nehořlavého obleku nebo rukavic co se požívá ve slévárnách
Datum: 06. května 2012 17:30
 a nechal jsi ten tmel uschnout?
Datum: 06. května 2012 14:55
Datum: 06. května 2012 11:19
|



|