slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  528  529  530  531  532  533  534  535  536  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: bonus000 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam problem u nastavovani zapalovani na jawe 21. Dam pist do HU pak nastavim odtrh 0,40mm podle merky pak to vratim o 1,6mm zpet a kladivko mi nebezi po vacce takze nemuzu nastavit to zapalovani nevite jak to mam nastavit.??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při odtrhu se neřid vůbec polohou pístu najdi největší odtrh a nastav 0.4 a až pak dělej předstih
 
 
Datum: 11. května 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13726    
Tak musíš zapalovánim pootočit tak,aby kladívko mělo na náběhu 0,05mm a v HU 0,4mm...zkus to zapalování vyndat a nandat,nekdy nesedne jak má a blbne takle kladívko
 
 
Datum: 08. května 2012 8:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš tam vačku z velké jawy? ty maji vačku otočenou o 180° takže je to neseřiditelné
 
 
Datum: 07. května 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
Nazdar draci.. co je lepší pro fichtla? Když jedu do kopce tak tam mám bud dvojku nebo trojku.. na dvojku se to vytačí a jede to pekně ale na trojku s plným knedlem se to dusí ale jede.. takže co je asi pro fichtla lepší.. díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pokud nezrychluje tak se nepřidává plyn a když nemůže tak se podřadí
 
 
Datum: 08. května 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: standais      IP: uživatel13661    
ani jedno ani druhý, jezdit na krouťák, pokud nepotřebuješ zrychlovat, tak 2/3 až 3/4 plynu, pokud to nebude brát trojka, tak dvojku
 
 
Datum: 07. května 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: Honnzaa      IP: uživatel4207    
Ahoj SESO mam takový dotaz lze koupit jen sítko na benzin. kohoutek?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz jsou v kramku
 
 
Datum: 07. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: zdene      IP: uživatel12492    
Prosím vás, neví někdo kde sehnat pístní kroužek na jawu 90, třetí výbrus, rozměr 45,75? tady na webu je jen pro druhej vybrus, bohužel mi teď jeden praskl, zrovna když ji dávám do kupy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
objednej drak udiky a napis do objednavky krouzky pozadovanej rozmer a ja to tam pridam,,sesa
 
 
Datum: 07. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: Ybarra      IP: uživatel13091    
Zdravim , draci. Potřboval bych poradit jakej převodovej olej do Čz 125 476 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Sice se o tom píše, že hypoidní oleje způsobují korozi barevných kovů, ale zas tak hrozné to asi nebude. Převodovky sekaček MF-70 a Vari se ve výrobě plnily olejem PP 90H. Byly tam také díly z bronzu a problémy nebyly. Do čízy je ovšem vhodnější použít olej PP 90, případně PP 80, H je za studena moc hustý. Ovšem něco jiného je použití nevhodného oleje do převodovky moderního auta.
 
 
Datum: 08. května 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kluci zase taková blbost to není. Oleje pro hypoidní soukolí jsou opravdu vyráběny tak, aby snášely vysoké tlaky(mimo jiné), proto se do nich často přidávají přísady na bázi síry, která reaguje s bronzem, který je ulit s nějakým podílem mědi, což je dost pravděpodobné. Potom skutečně může dojít k narušování povrchu kluzného ložiska. Olej samozřejmě může mít korozivní účinky i na ocelové díly. Koroze nutně nemusí znamenat, že by to chytlo lišku a bylo to rezatý, koroze má trochu širší význam. Například různá zázračná aditiva do motorových olejů často mazivost oleje opravdu zlepší, ale také zvýší korozi součástí motoru. Ale to je fuk, neříkam že každý hypoidní olej žere měděné bronzy, jen říkám že je to skutečně možné.
 
 
Datum: 08. května 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13725    
souhlas s postulem, znám vícero lidí, co s tímto olejem jezdí roky v jawách/čezetách a nemají s tím problém.. tedy až na spojku, je třeba ji mít dobře seštelovanou, protože se někdy může stát že po přechodu na "H" olej začne klouzat.. ale to je otázka stavu (sjeté lamely, unavené pružiny).. já osobně ho mam koupenej a při příští výměně oleje ho do své 175/487 hodlám nalejt..
 
 
Datum: 07. května 2012 23:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej s koncovkou H je do hypoidního soukolí.je to olej na větší namáhání a tlaky.že má olej korozívní účinky slyším poprvé.Olej má funkci:mazací,těsnící,chladící a konzervační.nicméně si stáhni NKOAU a tam se to dočteš...
 
 
Datum: 07. května 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Nevím o tom, že číza má nějaké ložiska z mědi... Možná ty bronzové na převodovce, ale to není měď, pochybuji o tom, že by je olej zničiL. :-o
 
 
Datum: 07. května 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
Hypoidní olej nesmí do cz prijít je korozivní a rozpouští medené dily tj loziska.To ze má api gl 5 neznamená ze je kvalitnejší.
 
 
Datum: 07. května 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PP 90
 
 
Datum: 07. května 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používám Mogul cyrol 80 nebo 90 mám 175/487 ale pokud chceš ještě lepší kup si s koncovkou "H" (hypoidní) je ještě kvalitnější :-)
 
 
Datum: 07. května 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
čau, prosím vás, potřeboval bych se poradit co navlíct, jako jakou manžetu na vidlici jawy 90, dávám ji celou do kupy tak tam nechci rvát ty starý popraskaný, jenom ty originální nemůžu nikde najít, tak jsem se chtěl zeptat na nějakou alternativu, tady na krámku sou všechny malý. Ty manžety co jsem tam měl jsou dlouhý 35cm. Tak jestli někdo nevíte z čeho by mohly sedět byl bych rád, díki za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: chariz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tak přesně něco takovýho jsem sháněl, ta by měla sedět, díki moc, hned ji obědnávám
 
 
Datum: 08. května 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
 
 
Datum: 07. května 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: zdenek      IP: uživatel12492    
Jo to se píše aji tady u na webu té hadice k tomu mustangovi, ale nedávno jsem měl doma mustanga a ještě jsem schválně zkoumal tu hadici a tu bych tam nedostal ani náhodou, je strašně krátkáa docela aji uzká právě.
 
 
Datum: 07. května 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď plácnu asi blbost, ale možná by tam mohla pasovat hadice z filtru od mustanga :-) aspon jsem to kdysi četl...
 
 
Datum: 07. května 2012 18:28
 
 
 
 
Jméno: PIO-Spojka      IP: uživatel12302    
zdravim, Mám takový problém u Pionýra 21. ze spojkou... Mám tam noví lamely,ten plech co je mezi lamelama a průžinky... A těd když to šteluju na tom víku ten šroubek a potom ještě na tom lanku sem to skoušel štelovat tak furt ta spojka vůbec nezabírá...Když ho nastartuju zmáčku spojku a dám za 1jedna a držim furt spojku tak pionýr má tendenci jéc a potom to chcípne..Jinak u těch starých lamelech mi to nedělalo... Děkuju za každou radu.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 22:37
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
naamočil si je před montáží do oleje ?
 
 
Datum: 07. května 2012 22:37
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci má na prodej papíry na jawu 05 včetně spz a jsou v polopřevodu na mě kolik za ně mužu chtít ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
těžko říct ... kolem 700 +/- každej to ohodnotí jinak... Hele jjá bych je možná bral jestli jsou ještě na prodej. NApiš mi prosim na jubka@seznam.cz dík ;-)
 
 
Datum: 07. května 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec nevíte jakou má označení barva modrá a bílá na pionýrovy 20 rok výroby 1968 ????????? chcu dělat novou a nevím jaká tam patří .V techničáku je napsaná modrá základní ale to podle mě není pravda byl bych rád kdyby mi to někdo poradil už sem steho zoufalej a jestly se to pak musí přepisovat v TP ?????? dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik to sem potřeboval vědět a vyděl bych to rád tady je muj email martinweinhold@seznam.cz dik
 
 
Datum: 08. května 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: JeAcKoB ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar taky jsem renovoval lak modrý a jen jsem to dal podle oka na ty paletě barev a vyšlo to a v TP nemusíš přepisovat nic pokud tam máš modrá tak nic nemusíš řešit jelikož Modrá- základní znamená, že je to nějaká modrá a je to základ že to neni mětalíza nebo něco jinýho. Mám modrou na svoji 05 kdyby si chtěl mohu zaslat foto aby si viděl jak ta modrá zhruba vypadá
 
 
Datum: 08. května 2012 9:50
 
 
 
 
Jméno: mary      IP: uživatel4850    
Zdar draci, nevite nekdo jestli pasuje sedlo z kyvacky (kytara) na panelku ? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Jasně, to je všechno stejný od 175 po 350...
 
 
Datum: 07. května 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: aloííííííííííís      IP: uživatel13546    
co by nepasovalo
 
 
Datum: 07. května 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
čau chlapi chtěl bych poradit jak o něco zvýšit výkon na mustangu... chystám se na fichtl cup díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
40° Výbrus, Sportovní / přímé sání, snížení hlavy, sportovní výfuk ....
 
 
Datum: 08. května 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Začal bych pořádnou a poctivou GO. Až ti stroj pojede, tak jak měl jet z fabriky, pak mýžeš začít s laděním.
 
 
Datum: 07. května 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
přidělat šlapky,hlavně pořádná GO motoru i podvozku
 
 
Datum: 07. května 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím, mám motor z jawy 250/559 na traktůrkovi ale problém je že ten motor je po výbrusu a je třeba zajet, ale na traktůrku to jednak nejde a neni kde, tak mě napadlo že bych to každý den, nechával třeba hodinu nastartované na volnoběh a měl bych u toho ventilátor takže by se to neuvařilo, a vycházel bych že třeba na motorce jedu průměrně 40km/h tak že každá hodina co bych to měl nastartované by odpovídala najetí 40km. Tak myslíte že by to tak šlo udělat a zajelo by se to tím a kolik je alepon potřeba km na to aby to bylo zajeté díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Když dělám motor, který bude v traktůrku, nechám u Baška nechat udělat volnější výbrus, on už ví o kolik. Jinak, když to budeš zajíždět, dej pozor na to, aby se ti to moc nepřehřálo. Což bývá docela problém, když nemáš pořádné chlazení, také jem s tím měl problémy, než se mě to podařilo vyřešit.
 
 
Datum: 08. května 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
kupovat motorku jen proto abys zajel motor je úplná pitomost....
 
 
Datum: 08. května 2012 8:38
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej si za ten traktůrek vlečku nebo nějakou zátěž a vyjezdi s tím 20 litrů benálu s poměrem 1:25 prostě normálně jezdi abys to nepřetáčel ani nedusil a nemusíš se bát že to zadřeš :-)
 
 
Datum: 07. května 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
danekod : TO MĚ taky napadlo stím zehnáním nějaké motorky a v té že bych to zajel ale když se podívám na bazar třeba za uplný šrot bez papíru 5000kč tak kroutím hlavou a nevím kde to zehnat za rozumnou cenu. nejlepší by bylo zehnat nějakou s papírama a zajel bych to normálně po silnici
 
 
Datum: 07. května 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No já bych to normálně nechal v tom traktůrku a jezdil na malou zátěž. Žádný tahání těžkej věcí, ježdění do kopců a tak. Nechat to běžet na volnoběh je podle mě chujovina největšího kalibru.
 
 
Datum: 07. května 2012 14:47
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na ten volnoběh to není dobrý nápad, ale řešení by bylo buď odstranit ventilátor a dát motor do normální motorky (třeba si jenom sehnat rám, kola, řídítka, baterku, a sestrojit nějakej vehikl na čem bys to mohl zajet) nebo jezdit s traktůrkem vyloženým s co nejmenší zátěží, mazat víc ... třeba někoho ještě něco napadne
 
 
Datum: 07. května 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no nevim... ten výbrus by potřeboval zajet v podmínkách ve kterejch bude požívanej :/ tim že ho necháš na volnoběh si nepomůžeš protože nebude !zviklej" na zatěž" hlavně když jedeš s tim traktorem taak přece nemáš celopu hodinu jízdy pořád třeba 3000 otáče ale mění se ti to... nevim ten válec by aasi moc zaajetej nebyl
 
 
Datum: 07. května 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
Seso, kdy budeš mít 9z primární kolečko na pincka? nebo je a nemůzu ho najít? díky za odpověĎ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do 14 dnu
 
 
Datum: 07. května 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: Tsunami      IP: uživatel13482    
Zdar draci. Neví někdo kdy se koná sraz motorkářů do 50ccm ve Všelibicích u Českého Dubu? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak hele :-D psal jsem tomu kamarádovi a řikal že je to na 99,99% --- 2.6 ( druhýho června ) --- Ok ? ;-) Snad myslíme to stejný :-D jede se nák z Novin ....... je to taak ne ? ;P
 
 
Datum: 07. května 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau.. co ja vim tak to organizuje kamos a rikal !!! MYSLIM !!! nák v červnu ale nejsem si jistej... hele zeptám se ho a dystak napíšu :-)
 
 
Datum: 07. května 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci potřebuji poradit od zkušených,budu kupovat brusnou pastu na zabrušování hlavy s válcem,budu zabrušovat na pinckovi a i na čž 175.Tak bych potřeboval jakou koupit,jestli prostě nějakou jemnou a hrubou a že to musí být nějakou hrubost a na jaký je to kov hliník na ocel (litina) atd.Děkuji za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 8:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup jemnou i hrubou. Napřed použiješ hrubou na takové to orovnání ploch, a pak jemnou na finální zabroušení
 
 
Datum: 07. května 2012 8:35
 
 
 
 
Jméno: kotekond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,mám dotaz na většího fichtla.2roky mi na zahrade stal favorit bez kol,jinak funkční.Rohzodl jsem se ho zprovoznit,ale problém je v tom,že na jednom předním kole jsou destičky na kotouči seplé,na druhém ne.Brzdový pedál má mírný odpor,brzdovka doplněná,brzdy odvzdušněné,ale kola(brzdy)ne a ne rozhejbat.PS kotouč a vše okolo(třmen,destičky)jsou dost zrezlé,myslíte že to má na to vliv?Zaráží mě ten pedál,kde je mírný odpor,ale jde uplně na podlahu a destičky na něj nereagujou...Prosím poradte,díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brzdový válec v háji přítely... po dlouhém stáni nic neobvyklé.. možná by v něm stačilo vyměnit gumičky.. ale nej bude dát druhý.
 
 
Datum: 07. května 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
super díky,potřeboval jsem vědět proč ten pedál jde k zemí,ještě jednou díky za pomoc
 
 
Datum: 07. května 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13722    
A co to třeba rozebrat? To mě napadlo jako první a jediný řešení....jestli to x let stálo,tak je všechno okyslý a orezlý,brzdiče minimálně zatuhlý a brzdový válce taktéž.....přinejmenšim shodit celý brzdiče,holý kotouče alespoň přejet nějakym rozumnym brusnym papírem a ostříkat čističem brzd....celý brzdiče rozebrat,vyčistit,promazat.....a podival bych se i dozadu do bubnů....pak teprve nalejt komplet novou brzdovku,odvzdušnit a pak řešit brzdovej pedál....nejde o to dělat práci navíc a zbytečně,ale je to pro tvojí bezpečnost....oni zrovna ty brzdy se sami od sebe nerozhejbou....PS: Jestli už jsi dal novou brzdovku a brzdy perfektně odvzdušnil a přesto jde pedál k zemi,tak je v háji brzdovej válec....
 
 
Datum: 07. května 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
s levým kotoucem nejde hnout tam je to,jak říkáš na bejka,s pravým jde jaks taks hnout.
 
 
Datum: 07. května 2012 7:22
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
A je to zabržděný na bejka, nebo s tím jde alespoň trochu hejbat?
 
 
Datum: 06. května 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no.. já osobně si myslim že ... jestli to neni přirezlý a nebo mě napadlo jestli někde neni "přiškrcená" hadička nebo tak..... jinak mě nic ted nenapdá
 
 
Datum: 06. května 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: dráček      IP: uživatel13549    
jde prosim vas zjistit majitele podle spz? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oficiálně by to myslím jít nemělo. Můžeš se zkusit zeptat na dopravce, ale nevim jestli to neni krytý zákonem o ochraně osobních údajů...
 
 
Datum: 06. května 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je rozdíl mezi karburátorem z babetty 207 a 210 ?? zajímá mě difuzor,trysky a další odlišnosti.děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2012 6:12
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sou stejny
 
 
Datum: 09. května 2012 6:12
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
myslím že ne
 
 
Datum: 07. května 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mam dotaz u jawy 23 mustang jsem vymenil pist krouzky, dukladne vycistil karbec, ale nedari se mi dobre vystelovat predstih, nemate nejakou radu jak nejlepe na to? chvilema nastartovat jde ale ma problem se dostat do otacek, jiskra je nepravidelna, opravdu uz nevim co s tim, zkousel jsem i bez vyfuku.. Prosim pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když už fichtlar začal o poloze cívky tak to dokončím.. u zapalování s rotorem pro 30W (označení 20) musí být zapalovací cívka nahoře.... u zapalování s rotorem pro 20W (označení 05) musí být zapalovací cívka v pravo uprostřed.
 
 
Datum: 06. května 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus dát zapalovací cívku na jinou pozici na statoru,mně se to taky dělo,na jedné pozici byla jiskra slabá,asi mi tu směs nezapálila,tak sem ji dal na jinou pozici a svíčka potom dávala pěknou jiskru...
 
 
Datum: 06. května 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím, v první řadě si pořádně nastav odtrh( vzdálenost mezi kladívkama v horní uvrati- 0.4mm) a pak si dej svíčku kterou víš že je 100% dobrá, a pak nastartuj a ja kto bude nastartované tak povol rotor (to je ta část jak jsou na ní ty cívky a to) a pomulu ním potáčej na různé strany a až bude mět nejvýšší otáčky tak to pořádně utáhni a máš zešrtelované nejlíp, protože každý pionýr je pro něj nejlepší předstich jiný
 
 
Datum: 06. května 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to je jedina vec kterou jsem nijak nemenil nebo neco takze zkusim od nekoho sehnat jinou a uvidime.. dekuji
 
 
Datum: 06. května 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že je nepravidelná jiskra je problém.. a předstihem to neni.. zkus druhou indučku
 
 
Datum: 06. května 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeste kondenzator jsem vymenil a kladivko vycistil..
 
 
Datum: 06. května 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, mám takový blbý dotaz. Cívka na pionýrovi musí kostřit, že jo ? Já jsem totiž držák cívky nastříkal sprejem, protože byl rezavý a fajfka strašně málo kope. Když ale chytnu cívku do ruky a strčím prst do fajfky, kope to pěkně. Co myslíte ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinakuž nevím kdy by mohl být problém. Cívka je OK, kondenzátor nový, kladívka očištěné, nový VN kábel, svíčka. Magneto slabé není, klakson troubí...
 
 
Datum: 07. května 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kontakty čisté, všechno ok...
 
 
Datum: 07. května 2012 12:07
 
 
 
 
Jméno: PeTer      IP: uživatel12913    
No mě se zdá že typ 21 20 23 bylu ukostrěný drátem ke šroubku který drří indukční cívku , a myslím že typ 555 550 majou zapojenou el. jinak tady je 550 http://www.motoservis-jakuba.cz/wp-content/uploads/Pio-550.gif a tady 21 http://www.motoservis-jakuba.cz/wp-content/uploads/Pio-23.gif ... a když už ti to kope ale málo tak to je zapojené dobře akorát tam bude nějaká chybička ,trěba špinavé kontakty nebo ten nabarvený držák nebo něco .:-)
 
 
Datum: 07. května 2012 9:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nemusí u pařeza byla stejně plastová cívka
 
 
Datum: 07. května 2012 8:34
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D tak to už potom nevím...
 
 
Datum: 06. května 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel13222    
Nemusí kostřit, při zkoušení jsem měl cívku vedle na špalku a motor krásně běžel.
 
 
Datum: 06. května 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si to myslel :-) Zprovozňuju 555 co asi 20 let nejela. Fajfka vůbec nekopala, tak jsem se rozhodl, že udělám vše pečlivě :-D Držák cívky není origo - je to dlouhý kus stočeného plechu s dvěma packama a jelikož byl celý rezavý, tak jsem ho stříknul. Když fajfka začala kopat, tak strašně málo a někdy třeba vůbec. Vyměnil jsem vše, co bylo možné. Až pak mě napadla ta cívka. Ten držák obrousím od laku, ať to lépe kostří a uvidím...
 
 
Datum: 06. května 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
musí draku
 
 
Datum: 06. května 2012 16:41
 
<  528  529  530  531  532  533  534  535  536  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.11.2025 20:25:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu