Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 zdarte draci nevite kolik točí jawa 250 (otačky za min)\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2012 18:42
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 dik
Datum: 05. května 2012 18:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 najdi to na google
Datum: 05. května 2012 8:09
Jméno: juky
IP: uživatel13175
Posl.aktualizace: 05. května 2012 10:07
 dwein: sem psal můj postup  ... jianak juky kolik že ti ješ že nezvládneš zmáčknou blbou pružinku k lamele?
Datum: 05. května 2012 10:07
 Pozvi si na toho nějakého kamaráda nebo taťku nebo dědu, někdo z vás (silnější) vezme do kombinaček podložku a stlačí pružinu a druhý nasadí segrovku a šroubováčkem postrčí popř. doklepne rukou na šroubovák a segrovka tam spadne
Datum: 05. května 2012 9:19
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 no me to tam prave neslo ty pruzinky sou moc tvrdy ale i tak moc dík za rady zitra skusim
Datum: 04. května 2012 22:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nebo může juky vzít ty kleště i do levé ruky
Datum: 04. května 2012 22:15
 do pravé ruky vezmu kombinačky, chytím to nich podložku a stlačím pružinu.. levou rukou pak nasadím segrovku.. kde je problém?
Datum: 04. května 2012 22:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kluci potřebuji poradit vím že to sem nepatří ale potřebuji pomoct.Trefil jsem na jednoho ču**ka.Začlo to v listopadu 2011 když jsem koupil auto od jedné paní,kupní smlouvu s ní mám prodej proběhl bez problémů a asi po 14 dnech jsem auto prodal zákazníkovi x (překupníkovi v ,,autobazaru'')řádně jsem si s ním sepsal kupní smlouvu do které jsem napsal vše co má být a seznámil jsem ho se stavem vozidla a v kupní smlouvě mě podepsal že počítá se stářím vozidla a že si auto řádně prohlédl no a asi týden potom ho prodal dalšímu chlapovi zákazníkovi y který si od něho auto koupil taky měl smlouvu ale auto se mu cca po 3dnech rozbilo (něco se spojkou) no a dnes jsem byl u zákazníka x a ten mě napadl že za to mohu já že na něm zákazník y vymáhá opravu spojky že jsem prodal zákazníkovi x auto se SKRYTOU VADOU a funguje to prý jako řetězová reakce takže za to mohu já a já budu muset opravu auta zaplatit že prý požádá soudního znalce a aby to auto prohlídl a dá mě k soudu abych celou opravu zaplatil a chci se vás zeptat je toto vůbec možné???nebo mě chtěl jen zastrašit?dluží mi totiž nějaké peníze díky moc za rady s pozdravem Lukáš jinak auto už jsem od listopadu neviděl a je prý v polsku  myslíte že má po 4,5 měsících nárok na nějakou reklamaci?díky moc za pomoc hoši at se daří a bacha na ču**ky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 12:23
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 To je od něho pěknej podvod!!! Jenom to chce zjistit co s tím autem opravdu je.Možná auto někde jezdí a ta závada je od překupníka bouda jak Ti dlužné prachy nedat.Nejlepší obrana je útok..Tedˇje řada na tobě-vymáhej na něm dlužné prachy a vezmi si k tomu asponˇdva svědky,popř.si ho něčim nahraj jak Ti bude dál lhát..Přeji Ti atˇto dobře dopadne!!!!!! Ahoj draku..
Datum: 06. května 2012 12:23
Jméno: standa
IP: uživatel13716
 Poslal bych ho do prdele.....spojka neni skrytá vada.... ale jinak na skrytý vady je ze zákona snad rok záruka......a hlavně to prošlo dalšíma xxx lidma,takže tvoje starost už to neni
Datum: 05. května 2012 10:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo dobře dík on mi před měsícem psal že má auto na dvorku a včera mi zas říkal že je ještě někdě kdo ví kde  takže každý druhý slovo co řekne je lež,ale už mě pěkně sere
Datum: 05. května 2012 8:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Pokud už je auto opravený tak nemá žádnou šanci a znalců může mít kolik chce, aby to mohl dát k soudu a volat nějakého znalce, muselo by auto být teď rozbité a znalec by musel být u demontáže, tak že buď v klidu. Zpětně (jako že za opravu jsem dal x peněz) už nic nárokovat nemůže
Datum: 05. května 2012 6:13
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 pošli ho do prdele! vůbec nemá šanci ... úplně nejlepší je, pokud je ve smlouvě napsáno ,,tak jak leží a běží,, to je neprůstřelný. i kdyby to dal k soudu (jako že nedá) tak veškerý výdaje za znalce, soudní řízení atd. bude muset zaplatit a to si hodně rychle rozmyslí. nehledě k tomu že ty s tou další osobou nemáš pranic společnýho.
Datum: 04. května 2012 22:13
 nárok na skrytou vadu je asi měsíc.. kdo pak dokáže že s tim nebyl třeba krosit v lese a nezkurvil si spojku tam.. nebo že s tím někoho netáhl a neodpálil lamelu.. žejo
Datum: 04. května 2012 21:36
Jméno: Gregor
IP: uživatel10092
 Ahoj, mám problém. Koupil jsem čz 125 a mam na sebe pojisteni, kupni smlouvu, evidenčku... na úřadě ale řekli že to na mě nenapíšou protože JSEM MEZLETILÝ. Když namam 18 nesmim prej mit na sebe napsanou motorku. Prej to musí být na někoho z rodičů. Zdá se mi to jako blbost ale v zákoně to nemůžu nikde najít. Jestli máte někdo nějaký info tak napište. Díky za pomoc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 23:20
 To je divný... Já jsem byl v 16 letech vlastník i provozovatel motocyklu bez problémů. Na MěÚ jsem si to vše zařídil bez potřeby souhlasu či přítomnosti zákonných zástupců.
Datum: 04. května 2012 23:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zákon zní: vlastník můžeš být ty,ale provozovatel někdo starší 18 let je to blbost ale je to tak
Datum: 04. května 2012 22:01
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Může to bejt na tebe. Já mám taky 2 motorky na sebe a přepisoval jsem to když mi bylo 16. akorát s tebou na ouřad musí jít někdo z rodičů.
Datum: 04. května 2012 21:48
 zdar prosím porad proč jse mi na pionyru na pístu pořad zamky sbrušujou
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 9:27
 ahoj většinou to dělá vadný píst jmenovitě nízke zámky kroužek se muže otáčet přez ně i když je smáčknutý při provozu se natočí proti hraně kanalu a konec se vylomí.....skus sudat valec smačkout kroužek aby doset na zamek a jestli sním pujde tocit..špatný...bud nový píst anebo sehat jehu z karbece z motorky o 0,2mm menší vrtak stare zámky zapilovalt a vyrobit zámky nové.... skus zda se točí ti kroužky a písni na mail....
jinak často sem se s tím potkával u čz 125 476 250 471:...
Datum: 06. května 2012 9:27
 nemam prvním zamkem nahoru to mam
Datum: 05. května 2012 13:56
 máš píst naopak
Datum: 04. května 2012 23:23
Posl.aktualizace: 05. května 2012 15:01
 no tak to jsem čistil normálně hadrem a ředidlem sral jsem se stím docela dlouho.
Datum: 05. května 2012 15:01
Jméno: Petr
IP: uživatel13717
 Ahoj , viděl jsem tvé fotky a zajímalo by mě, čím jsi tak pěkně vyčistil blok motoru. Díky moc
Datum: 05. května 2012 14:02
 no skoro všechny byli tady s FK a vyšlo to na 5567Kč..
Datum: 05. května 2012 12:45
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 kolik tě stály všechny nové díly ???
Datum: 05. května 2012 12:10
 jojo díky v léťe ho snad nalakuju..
Datum: 04. května 2012 21:53
Jméno: pejsek
IP: uživatel13535
 Pekné.. ale dej eště do kupy toho fichtla vzhledově..
Datum: 04. května 2012 21:32
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ahoj draci chcu se zeptat jak udělat abych na světelné cívce na fichtlu mněl 12V kolik bych musel přidat závitů a jaký přuřez? díky za rady? nebo jestli by nešla zaměnit s větší cívkou díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 21:49
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No pokud je na zapalku vyraženo "30W" tak asi zákonitě má maximální výkon 30W.. těžko tím můžeš pohánět něco co má příkon 35W... a to nemluvím o ztrátách na usměrnění a to že 30W máš na tom alternátoru až od určitých otáček, takže při nižšších je výkon výrazně nižší, akorát tak na to aby jsi z toho měl spíš stroboskop něž světlo... Nevymejšlej kraviny, tudy cesta nevede
Datum: 09. května 2012 21:49
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ma 35W ale zkoušel jsem tam zapojit diodovy mustek a xenon blikal tak jsem s prdele zkoušel zapojit obracene maly kondenzator a stale blika vuresil jsem to tim ze jsem tam zatim dal baterku z aku vrtačky
Datum: 06. května 2012 9:52
 tak na xenon rozhodně usmernovat a nejaky stabilizátor napětí.. ale nevim nevim no... jaký watový odběr ten xenon má? aby ho ty cívky vubec utáhly
Datum: 05. května 2012 10:14
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 jde o to že tam chcu dát xenon  který mám už doma jenže potřebuju asi usměrnovač co? a regulátor?
Datum: 04. května 2012 22:03
 stačí když žárovky vyměníš za 12V a těch 12V tam opravdu bude  ... pionýr má lieární zdroj napětí.. takže není dáno kolik bude dělat.. bude dělat tolik kolik bude potřeba.. tedy i 12V
Datum: 04. května 2012 20:08
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau nevíte čím by mohlo být že když na jawě 250/559 přidám sytič tak to hned zdechne, a když ho nemám tak běží normálně myslím jako u stu denýho motoru při startování, prostě sím to nechytne
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 18:40
Jméno: Mustang
IP: uživatel13713
 čau draci znamej bude met cestu do Rakouska a ja schanim replikovanej karbec dell otro ale myslim si že to delaj v Polsku nebo v Rakousku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 18:17
 zdar skladam spojku na fechtlovi j21 a stratil jsem tu kuličku tak se chci zeptat jaka tam ma byt dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2012 22:15
 Když jsme sháněli na rychlo kuličku do 05, hledali jsme po dílně jakékoliv staré ložisko, vzali 15kg kladivo a bác po tým  A pak buď pasovala nebo ne .. ale jinak jde koupit v mototechně, to seženeš, průměr 5mm jak se tu psalo..
Datum: 05. května 2012 22:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 patří tam 5mm
Datum: 05. května 2012 8:13
 diky nejaky kulicky sem doma nasel tak zitra skusim
Datum: 04. května 2012 19:41
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 hele dojdi si kván do nějaký mototechny maji ji skoro všude mě stála 3 koruny a máš vyřešeny nejjednoduší řešení podle mě..
Datum: 04. května 2012 19:32
Jméno: :P
IP: uživatel6631
 jestli ti doma leží nějáké ložisko tak ho rozeber a vyndej kuličku je vyhoda že je to tvrzená ocel tím pádem odolná no a rozměr tam dej asi 4-5mm
Datum: 04. května 2012 19:07
Jméno: radek
IP: uživatel12464
 cus draci chtel bych se zeptat kdyz budu mit ted v cervnu ridicak na traktor tak prej muzu na malou motorku na skupinu am je to tak? a druha otazka mam doma babettu a drive se na ni vsechno platilo a jeden cas se to zrusilo a celou dobu se neplati nic  tk jestli to pude nejak prihlasit nebo neco s tim udelat aby se s ni mohlo normalne jezdit  a kdyby neco aby nebyl pruser  ono je na to snad naka karticka ale newim kde ji sezenu nebo co na to musi byt? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 15:50
Jméno: výfuk
IP: uživatel13710
 zdar draci chci se zeptat když si koupím tenhle výfuk navařím ho na fíka na koleno musím jěště něco štelovat?nebo upravovat?nebo ladit?diky za rady.. 
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_lak222.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel13714
 Na seriovku je dobrej. Stačí orovnat přírubu výfuku proti fichtl kolenu,utěsnit a stahnout sponou...není třeba to svářet
Datum: 04. května 2012 21:25
Jméno: Marek
IP: uživatel12275
 Tento výfuk je vhodný max na seriovku ani to né... má totiž uprostřed příčku takže naprd
Datum: 04. května 2012 14:26
Jméno: výbrus
IP: uživatel13710
 šus draci a dračice chci se zeptat jestli tady někdo neděláte výbrusi na zakázku diky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 21:22
 Srovnám ti osově vložku ve válci,slícuju a zarovnám kanály,zařídím výbrus,píst a kroužky. Cena je 650,- Jestli máš zájem,tak mi napiš na mail.
Datum: 04. května 2012 21:22
 máte někdo zkušenosti s novým taiwanským karbecem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 22:30
 standa ten muj má záslepky stejně jako origo jikov
Datum: 07. května 2012 22:30
 Kámoš ho má a nebyl s ním žádnej problém.
Datum: 05. května 2012 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel13716
 Mam doma jeden replikovej - nevim jestli je zrovna čína nebo polsko - ani nevim,kde sem ho vzal,ale je v celku gut....nenašel jsem tam žádnej zásadní problém....krom třeba toho že tam chyběj různý mosazný záslepky a je to na hulváta z jednoho odlitku - tudíž nemám šajn jak opracovávali vnitřní kanálky v karbecu a takovýto karburátor je nepoužitelný třeba pro úpravu na 19mm....ale řikám,nic špatnýho sem tam nenašel a na seriovku by měl bejt dobrej.....
Datum: 05. května 2012 11:58
 no já si myslím že když se trochu doladí vytahaj zevnitř ty špony tak že může jezdit.. ale setjně je nejlepší ten starý Jikov, je opravdu nezničitelný .  a nechápu proč si něktěří lidi chtějí kupovat ten polskej...
Datum: 04. května 2012 9:19
 to není taiwana ale polskej a je na nic jak vše ostatní z polska
Datum: 03. května 2012 22:09
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
Posl.aktualizace: 05. května 2012 7:49
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 jo.. neuměl jsem si vzpomenout na název, samozřejmě myslím Hermetic
Datum: 05. května 2012 7:49
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 dříve se tam dával hermetik,to bude to čené jak myslíš
Datum: 04. května 2012 21:57
Jméno: PussyKiller
IP: uživatel12485
 Dobrý den, mohl by mi prosím někdo sdělit, z jaké slitiny je píst z pionýra (pro orientaci se jedná o starší kousek, cca rok 1980, jestli na tom záleží.) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 12:24
Jméno: pepiscek
IP: uživatel13711
 myslim že je to slitina ČSN 424330 ale nevim to jistě
Datum: 04. května 2012 12:24
Jméno: Vedecko
IP: uživatel13709
 Myslím, že je tam ještě nějaká příměs..hořčík možná křemík nevím..
Datum: 04. května 2012 8:11
 no písty na pincka se od jakživa vyrábějí z hliníku..
Datum: 03. května 2012 22:27
Jméno: nejede pomoc
IP: uživatel12258
 čus draci chci se zeptat,koupil jsem si na fichtlkramku hvězdicovoou hlavu a 8.výbrus dnes jsem vše nainstaloval na motor usadil do rámu natočil a zdá se mi to líné a jede to no hrůza děs...  prosím o radu diky moc...Manik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 14:23
Jméno: standa
IP: uživatel13712
 Nic nebruš když nevíš jak...hod to do konťáku a udèlej si normální válec
Datum: 04. května 2012 14:23
Datum: 04. května 2012 7:29
Jméno: nejede pomoc
IP: uživatel12258
 a co přesně mám sbrousit?pošlete schéma...jinak diky za odpovědi..
Datum: 03. května 2012 21:15
 Prostě musíš ladit,ladit.a ladit
Datum: 03. května 2012 21:08
 hlava z FK nemá uzpůsobenej spalovák na 40 vrtání...
Datum: 03. května 2012 21:07
 navíc hvězda z FK má spalovák 6ml takže prakticky žádná změna oproti origo.
Datum: 03. května 2012 21:06
 No zpilnokuj to !... dál změn časování,,........ jinak bude výkon nic moc..
Zajíždět cca 2 nádže
Datum: 03. května 2012 21:05
 ne nebude to ok.. je to 100x probrané téma že y polské válce prostě bez upravy stojí za nic
Datum: 03. května 2012 21:05
Jméno: nejede pomoc
IP: uživatel12258
 a když to nezpilníkuju jen zajedu za kolik cca KM to bude OK?
Datum: 03. května 2012 20:53
 Čus draku
jestli máš pólský válec tak slícuj kanály třeba pilníkem,, zkontroluj jestli ti těsní hlava ? ,.... a pořádně zajeď a mělo by to býz vše ok
Datum: 03. května 2012 20:48
 Zdravím, chtěl bych zjistit pár věcí. 1.) U čz 125 476 vždycky hrozně zápasím s vyndáním motoru a odnáší to rám, barva, kartery, ale ven ne a ne. U vás taky? Nejde třeba se zadním držákem motru pohybovat? 2.)Co přesně lejete do zadních tlumičů u těchto staších strojů? Byl jsem v autopotřebách, nabízel mi hydraulický olej a mně se to nějak nezdálo, co tam patří? 3.) Na mé oblíbené benzínce už taky zrušili Speciál. Používáte při provozu na Natural plácnu třeba aditiva, nějaký změny(dokonce jsem četl i nutnosti změnit předstih atd..) nebo tak něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 17:04
 Jestli seš trpělivej a radši to chceš v klidu tak je nejlepší ten airbox vyndat. Co se týče tlumičů tak je ideální přímo tlumičovej olej  pokud ho nemáš nalij klasickej motorák taky to s ním jde. Tankuju naturál a dávám aditivum Pb značky http://www.manvel.cz/aditiva/aditivum-sheron-pb-250ml-5050.html je to ideál  Na mojí 487 najezdím ročně kolem 7000 a maximální spokojenost
Datum: 04. května 2012 17:04
 airbox sem kvuli motoru nikdy nevyndával... sundám karbec, hlavu i válec a jde to v poho.. když po zadním držáku klepneš přes trubku tak se pohne
Datum: 03. května 2012 21:08
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 1) U ČZ 476 a 477 vyndavám motor tak, že vyndám celej airbox. Je to voser, ale potom jde motor vyndat hladce. 3) Nic jsem neměnil ani nepřenastavoval. Aditivum jsem jednou zkoušel a účinek žádnej. Takže bych to neřešil a jezdil normálně jako se specialem.
Datum: 03. května 2012 20:50
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 Ahoj,mám problém se starty, když je motor studený tak ještě chytne po delší jízdě ho zdechnu a pak než opět chytne tak je to o život,musím ho roztlačovat dost dlouho a dost rychle,pak pomalu začne poprdávat až se rozjede, po opětovném chcípnutí zase to samé. Motor je 3K se S. Hlavou a karbecem DL 19mm. měl jsem 90 HL dal jsem 85HL a snížil trysku abych měl jistotu že se neulejvá,furt to samé, když jel tak jsem to chcípl a svíčka byla cihlová.Zapalko série.
Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2012 23:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pozor, ten štelovák u DellOrta není ani štelování vzduchu ani bohatosti, ale volnoběžný množství směsi. U DO tohle moc nevymysleli a proto se to chová na volnoběh jak kdyby to nešlo seštelovat. Žádný univerzální pravidlo na to není, chce to jen zkoušet štelovat. Je to hrozný paskvil v tomhle...
Datum: 03. května 2012 23:46
Jméno: standa
IP: uživatel13708
 Ne,tím že zakroutíš šroubkem bohatosti směsi/přídavnýho vzduchu
Datum: 03. května 2012 21:57
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 Mám origo, tím že zvednu šoupě to začne chytat?
Datum: 03. května 2012 20:56
Jméno: standa
IP: uživatel13707
Datum: 03. května 2012 18:03
 Zdravim draci. Známej se mi zmínil že jezdí se svou fábii na ethanol e85 a motor nemá nijak upraven a bez problému. Myslíte že bych na něj mohl jezdit se svou jawou 250/353 nebo se škodovkou 120? Nemáte někdo zkušenost? Děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2012 19:51
Jméno: karel
IP: uživatel9996
 s š 120 sem jezdil na ředidlo, měl sem ho zadarmo, nevidím duvod, proč nejezdit na ethanol, tím ale zároven varuji, že na ředidla se jezdit dá, ale ničí to motor, , a musíte neustále čistit svíčky, a zahřát na sytič, jinak to nepojede
Datum: 03. května 2012 19:51
 přesně jak napsal standa jinak to udajně stejně bere více toho ethanolu takže stejně neušetříš
Datum: 03. května 2012 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel13707
 Fabie je stříkačka...množství vstříknuté směsi si ohlídá lambda sonda a vhodnej předstih zase čidlo na "klepání" a řídící jednotka to všechno ošéfuje aby to jelo... Proto mu na to jede....ale určitě mu na to jede hůř jak na benzin... Do Jawy to nedávej,etanol se blbě mísí s většinou 2T olejů určených do benzínu...
Datum: 03. května 2012 17:59
|



|