Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, máte někdo zkušennosti s iridiovýma nebo platinovýma svíčkama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel13692
 Jo všichni tvrdí to stejný,protože je to pravda....bohužel....nejde o to že by nevykonala lepší službu jak svíčka za 35,- ale ten paradox je,že to zlepšení je tak nepatrný,že nemá význam to řešit a hlavně tyhle drahý svíčky jsou neskutečně citlivý na ulití a to je ten hlavní problém.....proto na ně každej sere....
Datum: 30. dubna 2012 15:40
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 No to je také nožné, protože jsem tu iridiovou dával po koupi motorce a nevím jak dlouho tam ta stará byla..
Datum: 30. dubna 2012 9:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 U auta jsem pozoroval jen rozdíl v živostnosti. Žádný hustokoně... Do 2-taktních motorů je to nesmysl. Kor za ty prachy. Troufám si říct, že by Soltovi udělala stejnou službu jakákoliv nová svíčka.
Datum: 30. dubna 2012 7:44
 Mám tu iridiovou na Dandýně 125 a viděl jsem video z kterého jsem pochopil že ona má jinak ty elektrody a pálí jeden silnej výboj než ostatní svíce..Moje zkušenost, jako zlepšilo se startování a na volnoběh mi méně kolísají otáčky
Datum: 29. dubna 2012 23:52
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 mám upraveného simsona... zajímalo by mě ale, proč všichni tvrdí to stejný a přitom si myslím že to nikdy nevyzkoušeli... mě stačilo porovnat brisk a ngk standart.....
Datum: 29. dubna 2012 23:48
 Do fichtla zbytečné...raději si za ušetřené peníze kup benzín
Datum: 29. dubna 2012 23:46
Jméno: Georges
IP: uživatel10092
 Čau draci, chci se zeptat kolik by stálo udělat ze čz 125 motorově 175 (píst, klikovka) a estli nevíte o někom kdo by to někde v Brně a okolí udělal Levně!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 20:07
Jméno: Georges
IP: uživatel10092
 Je to 476 ale chcu mít na motoru vyražený 477 takže chci měnit jen ty díly a sám se v motoru tolik nevyznám abych to udělal.
Datum: 02. května 2012 20:07
 ahoj napiš typ motorky alpokud myslíš 476 nejprogresivnější bude sehnat cely 175 motor ....měnil bys moc věcí na ráz..motor zvládneš snad svepomocí sam zaměnit jen si nekup větší verk neš máš....aby nevyskakovali kvalty a nemlátila klikovka
Datum: 01. května 2012 13:27
 Zdarec kluci co používáte za základ pod barvu? Stříkám vše sprejem takže ve sprejích.. Nebo stříkat plničem a na tu barvu ? A kupujete lesklej sprej nebo matnej a na to lak ? a nebo lesklou barvu a na to ještě lak? Nebo jak to děláte když už sprejem? A hlavně!! čím odmašťujete??? to potřebuju nejvíc vědět..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 19:36
 vodou ředitělné barvy ne! .. a jen pro info.. spreje vyjsou mnohem dráž než pixla barvy
Datum: 30. dubna 2012 19:36
 asi tak balakryl fakt ne raději kuo nákou sintetiku
Datum: 30. dubna 2012 12:26
 BALAKRYL A VŠECHNO VODOU ŘEDITELNÝ URČENÝ NA KOV ANI ZADARMO
Datum: 30. dubna 2012 0:15
 Ok  hele a chci natřít kostru normálně štětcem.. Chci koupit černý balakryl.. to by nemělo zanechávat žádné rejhy ne? Chci to natřít a dát to dát hned natřený na sluníčko.. CHCI koupit černou lesklou.
Datum: 29. dubna 2012 23:06
 Stříkám pistolí, ale pro spreje to bude to samé. Plnič a na to lesklý lak. Odmašťuji nitroředidlem (6000)
Datum: 29. dubna 2012 22:45
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 21:34
 Pěknýýý.....
Datum: 29. dubna 2012 21:34
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 to teda, nejvic me na to zarazi jak ten motor dokaz uchladit a umazat , vykon do toho dostanes ale zbytek je peknej voser
Datum: 29. dubna 2012 21:14
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci mam čz 175/487 a kontrolka dobijení mě svítí i když nemám klíček ve spínačce a když ho tam zastrčim tak nesvítí co s tím ?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 12:09
Jméno: m
IP: uživatel13681
 ja mam baterku ůplně novou
Datum: 30. dubna 2012 12:09
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 hlavní je zjistit proč zůstává viset. Mně se stávalo, že když jsem měl ulomenej vršek šachty uhlíku a za jízdy mi uhlík vypad, kontrolka zůstala svítit i po chcípnutí a vytažení klíčku, pomohlo až odpojení baterky, kdy kontakt odskočil a kontrolka zhasla..
Datum: 30. dubna 2012 12:06
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdravim tak je to tak že mě zůstává viset kontakt na regulátoru da se s tim něco dělat nebo se mudí koupit noví ?
Datum: 30. dubna 2012 11:33
Jméno: P
IP: uživatel13686
 Hoj, od toho uhliku, kterej neni ukostreny všechno odpoj, napoj na něj žárovku a druhý pól žárovky dej na baterku na neukostřený pól (+). Tímto je zprovozněna kontrolka dobíjení, jinak se to plus od baterky napojuje přes spinačku, aby kontrolka nesvítila furt.. A pokud teda kontrolka svítí a po startu zhasne tak je chyba v relé nebo el.instalaci! Čest soudruzi
Datum: 29. dubna 2012 21:57
 bud zustává vyset kontakt na regulátoru a nebo máš blbě udělanou elektriku
Datum: 29. dubna 2012 20:23
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 a když nastartuju tak někdy svítí a nekdy né
Datum: 29. dubna 2012 20:11
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nevíte kolik zubů na rozetě má čz 250/455? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 21:11
 47 zubů...........
Datum: 29. dubna 2012 21:11
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ahoj draci, nevíte jaká je cena jawy 250, když má přebušený čísla s papírama ze 175?? Eště jsem to todiš nikde k prodeji nevyděl tak netušim jestli je to vůbec prodejný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 7:21
 vzhledem k tomu že rozdíl mezi motory 250 a 175 je tak markantní,vůbec bych neriskoval nějaký provoz nebo snad evidenční stk.lépe to prodáš když udáš papíry a motorku zvlášť.
Datum: 30. dubna 2012 7:21
Jméno: P
IP: uživatel13686
 Jestli vydím dobře tak vidět se píše s I.
Datum: 29. dubna 2012 21:47
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ahoj draci, jak přijde matka stou druhou kulatou matkou pod vršek brýlí u čz 175/450? příjde tam kulatá pak brýle a matka ,nebo brýle a teprve na ně matky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 21:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neni nic snažšího a jistějšího, než se podivat do katalogu ND... takže kulatá matice, brejle a matice
Datum: 29. dubna 2012 21:28
Jméno: čz 250/455
IP: uživatel10520
 musim se svámi podělit o zvláštní úspěšnej pokus u 250/455. Vezmu to od začátku, pořád to rádo kopalo a jak to nebylo hodně v tahu tak to pořád cukalo jako kopalo zpět, akcelerace byla ok. Tak jsem po dlohý době skoušení všeho možnýho skusil dát volnoběžnou trysku místo 45 dal 50 a jeto supr,. Volnoběh má dostatek štávy a běží mnohem lépe, víkon motoru je trošku větší hlavně do kopců na tu 4. to tahá tetka jako blázen deto i přez 100 km víc to nemorduju. Převod je origo. Svíčka byla předtim do býla a lehce cihlová, tetka po výměně trysky je středně cihlová. Jen by mě zajímalo jestlo to je takhle u všech čz nebo jen u tý mí udělaly soudruzi chybu? možná je někde špatnej kanálek v karbecu, ale jdeto suprově. spotřeba kolem 4 L Pokud to ženu pořád 80-105 tak to bere těch 4,5 max. Jinak jstou tryskou to zatim vypadá na stejnou spotřebu paliva
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 23:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Volnobezna tryska ti neovlivni tah ve vysokych otackach, bota byla urcite nekde jinde...
Datum: 29. dubna 2012 23:12
Jméno: Lexa
IP: uživatel12831
 Ahoj draci, chci se zeptat jak sundám řídítka. Povolil jsem šroub řidítek a taky matici řízení, ale pořád se nechce hnout? Zapomněl jsem něco nebo je na to nějaký fígl? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 18:37
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 no jak odkroutíš šroub tak potom ho o pul zatáčky zase spátky zakrut a potom do nej prašti kladivem nejlepe přes nějakou desku vypadne ti ze spod hruška a řiditka pujdou oddělat.
Datum: 29. dubna 2012 18:37
Jméno: viktor009
IP: uživatel13685
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 10:59
Jméno: viktor009
IP: uživatel9529
 No ja chci právě něco tak 10-15 tis., protože ještě ted dělám ŘP a chystám se na generálku pionýra tak mi musí zbýt nějaké peníze. Myslím si že do školy by ta ČZ mohla stačit. Nevadí že to není origo jen mě docelá zajímá proč je tam tolik volného místa...
Datum: 30. dubna 2012 10:59
 dachl: ale nepovídej  .. já mám 476.3 vývoz do francie a má originálně kulatou nádrž
Datum: 29. dubna 2012 21:22
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 29. dubna 2012 20:42
Datum: 29. dubna 2012 17:31
Jméno: dachl
IP: uživatel13546
 myslím si to že to dělá ta nádrž, protože 476 mám mít hranatou nádrž a tady už si to někdo překopal
Datum: 29. dubna 2012 17:14
Jméno: dachl
IP: uživatel13546
 Cus. Je nekde na netu nejake zakladni schema el. Zapojeni na pionyra,tak aby sel pouze nastartovat? Svetla a prepinac bych vubech nezapojoval. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 16:40
Jméno: dachl
IP: uživatel13546
 díky
Datum: 29. dubna 2012 16:40
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Od cívky na kladívko od kladívka na indukčku a z indukčky na zem... Fajka, kábl a jedeš..
Datum: 29. dubna 2012 16:40
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 cau draci přemyšlim jestly by šel startér z nake masiny nák upravit na fika ..jako el.starter ..co myslite..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 21:04
 už 250 umí pěkně kopnout  tohle ti musí rovnou zlomit nohu
Datum: 29. dubna 2012 21:04
 bakoun: To musí bejt docela erotika to nakopávat  Já mam 850 dvouválec, to by se nakopávalo taky moc hezky
Datum: 29. dubna 2012 20:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ještě že mám na KTMce oboje .) Není nad ten pocit, když ti 600-kubíkový jednoválec kopne zpátky...
Datum: 29. dubna 2012 18:53
 Tak tak, nakopávačka je pro frajery. Někdy mě docela mrzí že na Yamaze nakopávačku nemam
Datum: 29. dubna 2012 15:30
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 nechceš si tam dát startovaní ze sekačky aby jsi mohl tahat za šnuru?  D podle mě nakopáváčka je cool
Datum: 29. dubna 2012 13:50
 Tak teoreticky jde všechno, ale ta úprava je skoro stejně zbytečná jako tenhle dotaz...
Datum: 29. dubna 2012 12:31
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Ahoj draci... mám problém s fichtlem.. když s ním jedu a není ešte porádně zahrátej tak jede uplně v pohodě.. pak se ohřeje dám plnej plyn a vvynechává až dusí se...svíčku mám ngk B6HS přemejšlel jsem o nějaké studené třeba Brisk N15C jenže! když to nakopnu tak chvilku běží na volnoběh a pak sám chcípne.. a už ho nenakopnu (na rozlačování taky nejede)... a eště jak se mění ta vzdálenost elektrod na svíčce já to dělám že přihnu tu horní elektodu dělá se to nějak jinak? protože ty brisky hažou takovou všeljakou jiskru.. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 21:49
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 diky stando proštouchal jsem komplet karbec drátem a už fachá(kdo to bude dělat taky tak bacha na ten drát at nezvětšíte trisky apod..)
Datum: 29. dubna 2012 21:49
 taky mám b6hs a žádnej problém problém je ten co tu zimňuje standa
Datum: 29. dubna 2012 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel13684
 Odpověd je jednodušší než bys asi čekal.... Na volnoběh se ti ulejvá jako prase...zaprvé dej nižší hladinu plovákovky...a jestli to nepomuže,tak ještě kup novou trysku volnoběhu a pokud ani to nepomuže,tak prošťourej třeba drátem z lanka celej volnoběžnej okruh v karbecu včetně pidi dirky za šoupátkem...málokdo dokonce ví že tam ta dirka je a k čemu je a ona je přitom tak důležitá....
Datum: 29. dubna 2012 12:03
Jméno: name
IP: uživatel4850
 zdar draci, mam Jawu 250 ale skladacku .... (motor - kyvacka, kostra - panelka.....atd.) zadni kolo je 16ti palcove a predni 18ti palcove (asi z nejake 350ky ) POTREBOVAL BYCH VĚDĚT, JAKY MAM NA TO SEHNAT STOJAN - JESTLI NA 16ky KOLA, NEBO NA 19ky. diky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 16:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 se stojanem na 16 ti to asi stát nebude
Datum: 29. dubna 2012 16:10
 čau draci nevíte čím to je že mi fichtl vynechává...benzín teče jak šílený,nové dráty,jiskra perfektní(pravidelná)nový karbec dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 17:48
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar draku nedávno jsem měl tenhle problám taky a dělala mi to indukční cívka vyměnil jsem jí a fechtl jede zas jak zamlada taky mi házel venku perfektní jiskru. Jinak všechno projdi kolem elktriky a mělo by to fungovat hodně štěstí ať ti to jede
Datum: 29. dubna 2012 17:48
 To může způsobovat mraky věcí ale typoval bych zapalování nebo karbec resp. předstih, odtrh nebo chudá - bohatá směs. Sešteluj a jedeš jak drak!
Datum: 29. dubna 2012 17:34
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Možná kroužky nebo kondenzátor...
Datum: 29. dubna 2012 7:38
Jméno: Jiřín
IP: uživatel12983
 prosim poraďte u mé 21 pionýra,motor jsem půlil, dal jsem nový ložiska a kliku. Pak jsem ho natočil a běžel normálně. ALE druhej den jsem ho skoušel natočit a ani h..vno. ,,předsih a odtrh v pohodě,jiskru hází,karbec vyčištěnej i jsem dával jiný,svíčka mokrá,i kondíky a svíčky,kábl,fajfku jsem dával jiný.Kompresi má.Kroužky taky v pohodě,hlava nefouká.NO PROSTĚ JDE VŠECHNO ALE NEJEDE ANI NEMÁ SNAHU BĚŽET .Mě jedině napadlo jestli nepovolil silikon kterej zatěsňuje klikovej prostor...NO JÁ UŽ JSEM Z TOHO ÚPLNĚ V PR... DĚLAL UŽ JSEM GO 5ti MOTORŮ A VŠECHNY JELY... poraďte prosim někdo co s tim může bejt Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 15:29
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 kondenzator,zapalovaci civka ,indukčni civka,svica,prebijeni nedde na kostru ...tam bude problem
Datum: 02. května 2012 15:29
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 svíčka
Datum: 30. dubna 2012 14:30
Jméno: Jiřín
IP: uživatel12983
 skoušel jsem
Datum: 29. dubna 2012 14:16
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Co kladivka??
Datum: 29. dubna 2012 10:52
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 čau draci,mám takovej problém mám jawu 05 před měsícem GO motoru-ložiska gufera,píst,kroužky,celý motor přetěsněn.Po měsíci mi praskl celý píst ve válci a jeden kroužek zmizel.Dalj jsem nevý válec po výbrusu a nový píst (6.výbrus).Ze začátku to jakš takš jelo,ale pak to začlo střilet do výfuku a nejde to do otáček.Znova jsem seřídil předstih,vyměnil karbec,vyčistil výfuk,dal nové kabeli,novou cívku,svíčku i cívku na magneto,filtr vyčištěn..Nevím co stím dál-poraďtě.DÍKY!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 16:14
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Vše je v pořádku,myslím si že někde fouká gufero.
Datum: 30. dubna 2012 16:14
 Nerozšteloval se ti znovu předstih? Karbec je komplet seřízený? Svíčka má nějakou barvu nebo je jen mokrá? Pokud bude svíčka mokrá, znamená to, že to špatně spaluje. V tom případě vidím problém v elektroinstalaci. Pokud nebude svíčka mokrá, je něco s karbem...
Datum: 29. dubna 2012 13:06
Jméno: Jawa
IP: uživatel5767
 zdravim, mám dotaz mam udělanou 250 na kros a mužu mít baterku za 250 novou gelovou (normal cena 500) ale nevim kolik muze mít AH.Nemam tam světla prostě nic stačí mi když mi to pude našlápnout a možná časem i ty světla.A hlavní dotaz je nezničim jí?Nepoleze do ní moc proudu?Bude stačit na nastartování? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 13:21
 Dej tam nejmenší co dělaji, a bude stačit...
Datum: 29. dubna 2012 13:21
Jméno: Jawa
IP: uživatel5767
 ale aby ji to nepřebijelo.To nevim právě
Datum: 29. dubna 2012 9:51
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 na nastartování bude stačit určutě. Jestli nebudeš svítit bez motoru, tak ti stačí.
Datum: 28. dubna 2012 21:34
Jméno: Jawa
IP: uživatel5767
 asi jo no.Koupim tu nejobyšejnějši olovněnou.Myslíte že bude stačit 6aH? amm to jen na nastartovaní a možná žarovka ve předu.
Datum: 28. dubna 2012 21:24
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Gelovku bych nebral, dynamo ti tam bude rvát moc proudu a za chvíli půjde batka do kytek. Když je v těchhle starejch mašinách gelovka, tak se má svítít, aby to míň dobíjelo.
Datum: 28. dubna 2012 20:37
 Prosím poradte,mam mustanga vše nastavim cívky,odtrh předstih a jezdim a pak hotovo úplně rozladěnej předstih.Zjistil jsem že se mitrošku otočí vačka.Když to dorvu až na krev tak se to stejně povolí.Nevím jestli magnetem a vačkou nemá bejt nějaká zubatá podložka????Fakt nevim co stím:
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 12:15
 v magnetu mý bejt takovej zásek aby se vačka nemohla pootočit
Datum: 29. dubna 2012 12:15
|



|