Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pejsk
IP: uživatel11657
 Zdar draci... strhl se mi závit na válci jak drží koleno a karbec... nijak extra jsem to neutahovatl.. 
nevíte co s tím? jinak vytrhlo se to z válce takže ta tičinka se zavitama je venku... dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 10:34
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 že by závitníkem?  D
Datum: 01. května 2012 10:34
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Ale čím udělat ten závit do válce?
Datum: 01. května 2012 9:30
 Udělat o číslo větší závit, nebo koupit jinej válec, nebo tam zkusit napleskat tekutej kov a zastrčit třeba by to drželo.
Datum: 01. května 2012 8:41
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 bud zrobit anebo kupit redukcni sruby  anebo to zrobit na M6 a zvetšil díru v kolínku u šrubu, jinak bych volil spis 1. moznost
Datum: 01. května 2012 8:14
Jméno: Miguel
IP: uživatel12911
 Zdar draci. 4 roky jsem sedlal fichtly  Pak jsem se toho musel všeho zbavit kvuli stěhování  po roce jsem pořidil fichtla s označením RMZ 450... je to malinko změna přece jenom je to naročnejší na ruce.. ale jen chci říct že, i tak mám v srdci JAWU co se stím člověk navztekal a natlačil... vzpomínky zůstanou  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 19:39
Datum: 01. května 2012 19:39
Jméno: Miguel
IP: uživatel12911
 Mužu Ti říct že i na tom fichtlovi jsem se vyblbl víc  na tý 450 jezdím asi měsíc.. a zatím jsem zjistil že každý nechtěný zatáhnutí za plyn (vyčerpaný ruce) končilo nepřijemným pádem
Datum: 01. května 2012 19:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 taky jsem měl němce, rakušáka i japonce, ale všichni šli nakonec z domu a zůstaly jen Jawice a Zetky  A to v nemalym množství  jinak ta čtyři pade už za ruce potahá pěkně,,, někdy mi to vyblbnutí na cross docela chybí... tak ať se vám to hlavně moc nesype klicí
Datum: 01. května 2012 16:04
Jméno: Miguel
IP: uživatel12911
 Taky pěkná změna
Datum: 01. května 2012 15:25
Datum: 01. května 2012 12:39
Jméno: mates95
IP: uživatel13695
 čau fichtlisti, potřeboval bych radu, na internetu jsem už mhonokrát viděl jak někdo prodává TP na fichtla ale je to jen taková malá knížečka (nevím přesně velikost ale je to cca 6x10cm)\\r\\nje to opravdu TP? já myslel že to musí být takový ten sešit A5 nebo A5 která se rozloží na tři části, moc dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 13:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
Datum: 01. května 2012 13:43
 dwein: Nový vystavovat nemusí, asi záleží jak kde. Mě třeba tu knížečku nechali, a řekli že dokud je kam zapisovat majitele tak se to měnit nemusí, tak nevim...
Datum: 01. května 2012 12:41
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 to je původní techničák, mám jich asi 5 ale sou nepřepsatelný... jestli ty z netu jsou přepsatelný třeba s stk a placenou pojistkou, není problém je koupit a přehlásit, pak ti vystavěj už novej.
Datum: 01. května 2012 9:06
 Ahoj  jaa se musim pochlubit.  jsou taakový ty 4 kanálový válce naa fichtla, filtry, přímy saní........ aatd...  aani jedno z toho nemám a fichtl mi jede líp než lidem který znám a maj to upravený na 60ccm aatd..... Tim bych chtzěl říct : mám vyběhaanej válec, nultej výbrus, vše origo. nic motorově ani elektricky nebylo měněný za nový. Vše origo. Lítá to se mnou (100Kg) 70km/h... aa anvíc ještě proti mírnýmu větrru. bych
ctěl poradit těm, co si chtěj udělaat "tunnig" , myslej si že když daj 60ccm válec, sportovní filtr, že jim to pojede 90 .... AAni hovno  nejlepší je prstě seřízenej original fík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2012 2:11
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 JUBKA ty jsi debil ....
Datum: 23. července 2012 2:11
 cezetak: taachometr moznaa jo ale GPS vetsinou ne
Datum: 03. května 2012 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel13698
 Uvěřim lecčemus,ale seriovka s 7-8.výbrusem na 14/55 nevěřim 90km/h...nesmysl....si někdo lehce vymejšlí....to je to,kdo o tom motoru a válci něco ví....a to časování origo válce je 7000ot/min a skoro vyjimečně až 7500ot/min....takže kdo umí počítat si spočítá že 90km/h i na převod 14/55 je holej nesmysl....moje upravený 60ccm válce uměj jet neodladěný v základu 80kh/h na převod 13/55..a na převod 14/55 daleko víc....seriovka ne...
Datum: 01. května 2012 17:45
 Pánové, když uvádíte rychlost, tak taky napište čím to bylo měřeno. Nejpřesnější je digitální tachometr, co se používá na jízdní kola, nastavený na přesný obvod kola pionýra. Některé radary v obcích kecají. A pokud tady někdo uvádí závratné rychlosti naměřené na fichtlovém tachometru, tak z toho se opravdu obrázek o výkonu udělat nedá. Mám vyzkoušené že při skutečné rychlosti 30 km/h ukazuje fichtl skoro 35, při vyšších rychlostech je rozdíl daleko větší.
Datum: 01. května 2012 12:19
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tak můžeš jet na fichtlovi i 100km/h , je to vše jen o spřevodování... většina tady píše jak jim to lítá po rovině 90, ale jak jezdí do kopce to už nepíšou....
Datum: 01. května 2012 12:17
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 to si ze mě nedělejte prdel, že fichtl jede 90 km/h. Já mám jawu 350 a když jedu cca 110km/h, tak už se bojim, kdy z toho odletim, jak je to vyklepaný. nedokážu si představit když bych jel 90 na fichtlu. ten podvozek na to prostě není dělanej
Datum: 01. května 2012 11:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 mě to teda nejčkon moc nejede  .... dělám repásek před chorvatskem
Datum: 01. května 2012 10:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 mě jede 75kmh po rovine , 13 kolecko , 7 vybrus , bez uprav ,80 kilo
Datum: 01. května 2012 10:37
 jubka: víš ono pionýrový tacho od 50 km/h hodně kecá
Datum: 01. května 2012 1:12
Jméno: karel
IP: uživatel9996
 100 kilo živé váhy to dá na 70? sakra, já mám 80 a pionýr vyhrává zavody, a nedá mě víc jak 65, to mosíš mět jářku stroj, a jinak bych moc nesouhlasil, asi ještě neviděls konkurenci,
Datum: 01. května 2012 0:01
 s tím origínálem máš naprostou pravdu  mám i upravenej motor a jako jede líp, mnohem líp... ale to není jen ta 72 tryska,polák válec a open filtr
Datum: 30. dubna 2012 22:40
 Mam 8. výbrus, repas kliku s CRK ojnicí, 72 trysku, 14z. sekundárko, předstih 1,7-1,8 (měřeno hodinkama), výfuk novější typ + navrtány dvě díry navíc M6 - vše zajeto asi 1500km a hraju si hravě s každým sériovým simsonem, kteří se smějí, že vidí fichtla a pak čumí když kolem nich profrčim a předjíždím je jako nic. Jinak motor i moto je po GO. Rychlost (měřeno pomocí GPS) a to nekecám, nemám to zapotřebí - 1 = 40, 2 = 60, 3 = 90KMh.
Datum: 30. dubna 2012 22:36
 nemyslim to tak že to nemůže jet líp....  ale kolik % lidí si myslíš že to uměj zaajet ? kjdyž vidim ty hovaada co mlátej do čepu a klikovky kladivem..... jo sice jim to chvíli jezdí...ALE  naavíc když i chci udělat upraavu motoru tak tim že si koupim 60 cc válec si zas taak nepomuzu...
Datum: 30. dubna 2012 21:56
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 Já myslim že když si tam někdo dá 60ccm válec a bude ho mít dobře zajetej tak tě předjede uplně bez problému
Datum: 30. dubna 2012 21:48
 Zdar,mám takový dotaz,táta si dělal za komunistů řidičák skupiny Am pouze na pionýra,koukal jsem se mu do průkazu a má tam A1,četl sem tady že na jawu 21 musí mít tu A1,tak by mě zajímalo,jestli mu ten řidičák platí jako i do obsahu těch 125??
Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 12:46
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jo ahá, brácha tam má taky 150 a já jsem si řikal jak to má dobrý, že je to asi až do 150ti ccm a že může jezdit na MZ 150
Datum: 01. května 2012 12:46
 jo,koukal jsem se tam ještě jednou a pořádně a byl tam kód 150,takže jen do 50 ccm
Datum: 01. května 2012 9:27
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak tak... kód 150 a1 do 50ccm ... ještě tam mám ze zadu napsánu ,,pouze do 50ccm,,
Datum: 01. května 2012 9:03
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Jestli tam nemaj harmonizační kód 150 (omezení řidičského oprávnění skupiny A1 do 50 cm3), tak bychse divil.
Takže do padesáti kubíků a víc ani ťuk.
Snad teď je, že od ledna 2013 bude možný jezdit na automatu do 125 jen s B.
Datum: 30. dubna 2012 22:37
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Brácha dělal papíry na auto, traktor a nakláďák asi před deseti letama, motorku nikdy neviděl a má tam taky A1  Takže asi normál do 125.
Datum: 30. dubna 2012 22:30
Jméno: lol
IP: uživatel11975
 myslim si ze pokud tam ma A1 tak muze na 125 ccm
Datum: 30. dubna 2012 22:01
Jméno: lol
IP: uživatel11975
 záleží jestli byl ve straně
Datum: 30. dubna 2012 21:56
 zdravim, potřeboval bych poradit čím je způsobený to že motorka (jawa 50/20) nejde za plynem, je my jasný že to nebude jako 4takt  že to pojede hnedka  ale že tam nějaká ta prodleva bude, když jedu pomalu a zatáhnu za plyn tak motorka začne zabírat až po cca 3-4 sek. a taky vždy když vyndám svíčku tak je uplně brutálně černá tak nevim jestli to je karbecem nebo předstihem .... předem dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 12:16
Jméno: marafaltus
IP: uživatel13693
 no já mám momentálně 2 motorky a tuhle opravuju kámošoj, a na tej co dělám už cca 5 let tak ta de hndeka za plynem jenže to sem si s ní těch 5 let hrál a na tadytu zas tak moc času nemám
Datum: 01. května 2012 12:16
 mě vybehně do plnejch za 0,5s ..... bez žádnejch uprav atd...  pohraj si s předstihem, KARBURáTOREM !! a sáním .. JAk sem čet už dole, zkus to bez filtru
Datum: 30. dubna 2012 21:45
Jméno: marafaltus
IP: uživatel13693
 jj vyskoušim děkuji
Datum: 30. dubna 2012 18:59
Jméno: race81
IP: uživatel13453
 Bud moc bohata alebo chudobna zmes presne nieco take som mal na babette som pridal trocha bohatosti a uz to ma riadny tah a hned takze odporucam sa vyhrat s nastavenim karburatoru
Datum: 30. dubna 2012 18:29
Jméno: michal
IP: uživatel13694
 když máš černou svíčku je tam moc směsi nebo málo vzduchu sundej filtr a zkus jestli v tom bude rozdíl pak novej filtr nebo si pohrát z karburací
Datum: 30. dubna 2012 18:26
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 čau draci čim mam na fichtlovi vyleštit motor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 19:11
 já ho leštil silichromem a kotoučem z filcu..... a celkem to ujde.....
Datum: 30. dubna 2012 19:11
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 lestici pastou a hadrovym kotoucem treba...
Datum: 30. dubna 2012 19:01
 čaute fichtlaři chtěl jsem s ezeptat jesli nemate nějakou skušenos s předělaním kol na bezduše... da se to udělat doma nebo udělaji mi to v servise ?? už mně nebaví dávat 150 za blbou duši dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 22:47
 znáte kucí Red Bull Romania? tam se jezdí bezduše  místo duše se dá taková hmota která připomíná nafouklou duši a jede se  problém je s přezouváním jde to hrozně blbě...
Datum: 30. dubna 2012 22:47
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 1) Tu duši můžeš zalepit. 2) O tomhle jsem taky přemejšlel. Ne že bych měl s dušema na moto nějakej problém, ale zaujalo mě to. U kola jsem si předělal kola na bezduše, protože jsem furt píchal  Šlo to jednoduše. Koupil jsem si takovou sadu od rubeny za asi 360Kč, ve který byla taková gumová páska co se dala na ráfek, ventilky a tmel. Ještě jsem si koupil další flašku tmelu protože v tý sadě je ho málo, vyhodil jsem z ráfku starou pásku, dal tam tu gomovou, nasadil ventilek, nasadil plášť, nalil tam asi 150ml tmelu, a pořádně foukal, než se chytly patky a potom kvrdlal kolem aby se tmelem zalepily netěsnosti. Funguje to skvěle. Při píchnutí se to tmelem samo zalepí a tlak to taky drží obstojně. Dofukuju jednou za 2 měsíce. Podlě mě by to na moto taky šlo. Stačí dád nějakou gumovou pásku do ráfku, vyříznout si ventilky z duše a nějak to kolem nich utěsnit, nalejt tmel, a mělo by to fungovat. Možná to někdy vyzkoušim, ale zatím u moto problém s pícháním nemám
Datum: 30. dubna 2012 22:39
 díky tomu že tam jsou špice tak asi né  .. a to kupuješ každý týden nivou duši nebo proč?
Datum: 30. dubna 2012 19:33
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ahoj mám čz 125/453 a problém je v tom že mi praskají pojistky když ji vyměním a jedu tak jebne až po chvíli a přestane svítít světlo, klakson netroubí ... ale jede dráty jsem všude kontroloval a nic jsem nenašel  prosím o pomoc a jěště se chcu zeptat jaká má být pojistka ? dal jsem 15A a pak i 20A ale vyletěly obě
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 16:07
Jméno: Milan
IP: uživatel1187
 Zdravím všechny. Nechal jsem si u pumpy koupit olej do benzínu. Dřív M2T. Dneska mi dovezli něco suprmoderního - Motex 2T. myslíte, že to drak zkousne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 21:48
 Přesně tak, Pio je dělané na super, takže jede na cokoliv od pumpy, když to zrovna není nafta nebo ethanol, i když i na ten se dá jezdit, když se smíchá s Naturalem  Jezdím na Natural a mažu M2T 1:30 = No problem  A ten motex by neměl být problém, když v návodu je napsaný motorový olej M6AD ;D
Datum: 13. května 2012 21:48
 pionyr stejne sezere jen 88 oktanu takze je to uplně jedno
Datum: 01. května 2012 12:11
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 ten "stooktenovej" je lepší, protože v něm nejsou ty eko sračky co se dávaj do naturalu 95
Datum: 01. května 2012 11:39
Jméno: Michal
IP: uživatel12757
 Pokud máš sériju motor tak je zbytečný tam lít nějaký 100 oktany (přitom to ani 100 neni) a plny syntetiky... ten motor to nevyužije
Datum: 01. května 2012 9:59
Jméno: ondra
IP: uživatel11242
 Zdar draku, určitě to snese já do něj leju 100% sintetiku a stooktanovej benzín jede uplne suprově.
Datum: 30. dubna 2012 15:18
 Zdravím všechny příznivce všeho tuzemského, včetně rumu  . Mám problém s mojí třindou. Abych problém popsal, motorka v pohodě chytne na první nakopnutí, ale po chvilce začne mít nepravidelný chod. S tím spojenej problém je, že mašina nedobíjí, ale já za boha nevím, čím by to mohlo být.
Proto se vás chci zeptat jestli máte někdo zkušenost, jestli je to nějaká prkotina, jelikož se přiznám, že elektrice zas tak moc nerozumím. Tak si radši nechám poradit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 7:43
 Ahoj, třindu jsem tak "zblízka" ještě neviděl, ale co ti můžu poradit tak zkontrolovat kabely multimetrem a nebo se podívat na přechodový odpor jak píše CZK, může být na baterce, na konektorech atd .. mě třeba mašina (má startér) při startech jen cvakala (stykač) no koumali jsme půl hodiny co to může být, nakonec přechodový odpor na baterce .. nebo zkus ty konektory stříknout kontaktolem nebo tak něco ..
Datum: 01. května 2012 7:43
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Něco podobnýho se mi dělo taky. Ono ty fastony maj sem tam přechoďák. Altik to krmí co to dá a dojde k problémům.
Sunsej altík, prohlídni jak jsou zaletovaný kontakty, zjisti esli je vše dobře propojeno. Mě se třeba užvejkalo připojení kostra z baterie co je pod sedadlem a pak to blblo.
Datum: 30. dubna 2012 22:46
 Budos : To co popisuješ (tu krabičku) , tak ta se jmenuje usměrnovací relé.... Protože alternátor dodává střídavý proud a baterie žere jenom stejnosměrný.....Už jenom to ,že je roztavená krytka roztavená znamená ,že je něco v hajzlu...... (neporadím s opravou , protože mám 634)
Datum: 30. dubna 2012 20:29
 Promiň, je to na 640  . Zkoušel jsem všechny dráty si "napípnou", ty jsou ok. A po postupným procházení jsem narazil na roztavenou krytku konektoru, na na krabičce ( nevím jak se to jmenuje), ale je to vedle regulátoru dobíjení pod pravým plastem. Je na ní X, Y, Z a +B. Vedou odtud dráty k altíku. Jinak spíš dojde během jízdy k úplnému vynechání celé elektriky...a pak po chvilce naskočí, a dráty jsem kontroloval a ty jsou správně zapojený.
Datum: 30. dubna 2012 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel13692
 Čistě tipuju....máš osmičku/devítku? Nehrabal se někdo v altiku? Tohle dělaj přehozený kabely zboku na altiku... když začne vynechávat a přidáš plyn,vystřelí z výfuků?
Datum: 30. dubna 2012 15:35
Jméno: svancara
IP: uživatel13546
 zdravím. co říkáte na kombinaci čz 175/477 a M2T API-TB 1:40 ? Vyplatí se to anebo je lepší si připlatit za lepší olej. sem celkem dost finančně omezen ale zadřít motorku bych nechtěl. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 20:07
 Když na to nemáš tak jezdi na koloběžce
Datum: 14. května 2012 20:07
 Já jezdím s Pínem v poměru 1:30 na M2T SAE 40, API-TB. Průhledná flaška, černý olej, žlutý nápis, červený vršek. Jiné M2T se tady na benzinkách snad ani neprodává, to zmíněné od Parama jsem ještě neviděl. Závažný problém v podobě zadření nebo přidření se nedostavil, snad jen v horku ztrácí výkon, což se mi s Castrolem nestalo, ale vzhledem k poloviční ceně to vem čert. Na Pionýr je M2T víc než dostačující, ohledně čézety nevím, ale dobré M2T se SAE 40 by tomu motoru nemělo nic udělat. Ještě když v době vzniku čízy určitě nebylo M2T s takovou specifikací a stejně se jezdilo....
Datum: 13. května 2012 21:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Přesně tak, mám r.v. 69, nádrž ještě v chromu a německej štítek.
Datum: 01. května 2012 20:36
 jenda/jarda: V pohodě  Jinak tu s futrem měl kamarád, myslim že to bylo z roku 69, takže asi z počátku výroby tam ještě dávali futra...těžko říct, motorku pak prodal a kdo ví kde je jí konec
Datum: 01. května 2012 18:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 tvl. už ani podepsat se neumim, prej Jarda.
Datum: 01. května 2012 18:04
Jméno: Jarda
IP: uživatel5173
 Kolečko: Tak teď už je mi to jasný, zrovna já mám totiž doma tu s futrem, proto jsem si do tebe rejpnul pro případ, že do futrovek ředíš v takovým šibeničním poměru, promiň. Jinak co vím, tak futra se dávaly taky, není to žádnej bastl, jen jich nebylo tolik.
Datum: 01. května 2012 17:55
 jenda: Samozřejmě, hranaté motory jsou na jehlách (bronz futro jsem viděl na 477 jenom jednu v životě, a to nevim jestli to tam někdo nedobastlil), proto si tam ten mazací poměr můžu dovolit, do kývaček liju 1:35.
Datum: 01. května 2012 17:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 kdo maže je srab
Datum: 01. května 2012 17:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 kolecko: V ledasčem s tebou souhlasím, ale zakončil bych to jen tím, že bych nikdy neředil 1:50(pokud máš na čepu jehly, tak budiž, ale v případě futra bych si to nerisknul) je to každýho věc, jak se chová ke svejm strojům!
Datum: 01. května 2012 17:00
 jenda: Osobně jezdim na oleje typu TSF, castrol 2T, shell sx2 nebo jak se to jmenovalo. Prostě ty lepší minerální oleje. Motorky s timhle hranatym motorem mam doma 3, dohromady na tom mam natočeno 25-30tis. Mažu v poměru 1:50 a neni s tim problém. Při použití toho levného M2T (protože na pumpě 300km od baráku jiný olej neměli) jsem namíchal 1:40, motorka o dost víc kouřila a blila černá sračka z výfuku, to samé se mi potvrdilo ještě u jiného stroje, proto ze svého pohledu tenhle olej nemůžu moc doporučit. Navíc na dvou čízách mam oilmastera, a ten si s tim hustym M2T nemusí umět poradit, hlavně v zimnim období. S tim M2T API-TC mam lepší zkušenosti, kamarád na to jezdí furt a kouřivost mizivá, výfuky krásně čisté, nekarbonuje...jinak k tomu cenovému rozdílu...máš pravdu, ale vem si příklad. V číze mažu s dražšim olejem 1:50, s M2T bych musel mazat 1:35-1:40, protože si myslim že by to v poměru 1:50 neumazalo. Takže litrovka dražšího mi vydrží na 50l benzínu, litrovka levnějšího pouze na 35-40l, to udělá taky dost. Takže za sebe si myslim, že kvalitní minerální olej se specifikací API-TC neni žádný přehnaný luxus, Moje čz 180 má natočeno reálně asi 63 tis, a motor běhá v pořádku, motorka celou dobu mazaná poměrem 1:50 s olejem API-TC. Z mojí strany tedy nevidím důvod proč tam nelít nějaký lepší minerál s cenou okolo 120-130kč za litr. Je to moje zkušenost, motorka mi s tim olejem funguje dobře, proto to takhle doporučuji i ostatním. Respektuji že máš jiné zkušenosti, každý víme svoje.
Datum: 01. května 2012 16:26
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jenco: u Vás na Slovensku máte dobrý oleje od dynamaxu, ten má SAE 40, ale u nás v ČR je nejběžnější od Parama a ten má právě SAE 30, což mi přijde málo..
Datum: 01. května 2012 16:01
 jenda. ja taky pouzivam M2T a tiez nemám dobré skusenosti s riedkými olejmi.. ten M2T je SAE 40 , API TC
Datum: 01. května 2012 15:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Kolečko: Jasný máš pravdu specifikace má jistě svůj význam, není to rozhodně prázdnej údaj, ale... pokud má seriovku, tak mi řekni, jak využije specifikaci API-TC v daným motoru 175/477?? Navíc, když už jsi nakousl ty parametry, tak M2T API-TC má většinou SAE 30, což je sakra málo a tyhle motory chtěj alespoň SAE 40-50, jinak se to blbě chladí a vadne to, kor při vedrech a hrozba zadření tu taky je. To pak tomu motoru teprve škodí! Je to každýho věc, ale v tomhle případě si stojím za svým, protože to co "ušetříš" na oleji můžeš pak vrazit do generálky motoru apod. Osobně jsem jezdil x let na olej M2t API-TB od parama a řeknu ti, že motor z pionýra po GO najeto cca 34tis. pořád na M2T a stále to jezdí a troufám si říct, že vyjma jednoho výbrusu a klasický jarní údržby jsem na to nesáhl, zrovna tak i ostatní moje motorky, ale ten nájezd na nich nemám takovej jako na pionýru, tak nemohu moc srovnávat. Motor na tom pio je pořád v super stavu a těm připomínkám a neustálejm dotazům, týpkům, co mažou plnou syntetikou v poměru 1:50 a pak se divěj, že zadřou.. tomu se vážně směju! Spoustě lidí ze svýho okolí jsem doporučil do fichtla a Jaw právě M2T s API TB a nestalo se mi, že by si někdo stěžoval nebo mi přinesl zadřenej motor. Plná syntetika sice prakticky nekouří, ale do těchhle Jaw a ČZ to opravdu není ono (nebavím se o závodních strojích) a myslím, že tohle mi vážně nikdo vyvrátit nemůže. Jako opodstatněnej důvod bych viděl spíš míru opotřebení(za delší čas.období) motoru jetého na M2T API-TB oproti motoru jetého na API-TC a říkám ti, že ten rozdíl tu prostě není a pokud ano, tak dle mnou ověřených informací mizivej, protože tyhle motory prostě vlastnosti moderního oleje nejsou schopný využít. Pokud jsi přesvědčenej, že je tomu jinak, tak bych se o tom rád dozvěděl něco víc. Jinak závěrem, ČZ 175/477.01 mám doma taky, je po tátoj a ten s ní od novoty najel na M2T API-TA 48tis. km, není to sice už ono, ale pořád ten motor běží. Když si to spočítáš, tak při najetí 40 000km (což mi přijde jako taková průměrná životnost Jawáckejch motorů, byť jsem viděl i mnohem více) a spotřebě cca 4l/100km ušetříš na oleji v případě M2T cca 35-40Kč/litr oleje, při počtu 40 000Km jsme na ušetřené částce za olej na cca 2000Kč!! A uznej sám, že tato suma se při opravě motoru už hodí. Je to samozřejmě věc názoru a abych pravdu řekl, tak jsem chvíli taky experimentoval s "lepšími" oleji, ale opět jsem skončil u M2T, protože rozdíl jsem zkrátka při klasickém provozu nepoznal. Stejně to není tak o oleji jako o jezdci a pravidelný údržbě, proto bych úlohu olejů tak nevyzdvihoval.. Toť je z mojí strany vše.
Datum: 01. května 2012 15:12
 jenda: Opodstatněný důvod bych docela měl. Co třeba ta specifikace API-TB? Ta je tam pro srandu králíkum nebo proč se to tam vlastně píše? Vzhledem k tomu, že se tato specifikace přiřazuje na základě testů a měření, tak tam asi ty rozdíly měřitelné budou, co myslíš? Ale to bychom zase rozpoutali debatu o olejích. Je spousta olejů za dobré ceny s vyšší specifikací API-TC, proč je tedy nepoužívat? I třeba to M2T, ale to lepší, s API-TC. Ale jak řikam, je to každýho motor...
Datum: 01. května 2012 12:55
 ked nechces motor zadrit tak prvý krok je správný pomer 1:33, radsej M2T API TC
Datum: 30. dubna 2012 16:15
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 A to já bych ho tam klidně nalil a pokud někdo řekne, že ne rád bych znal opodstatnějej důvod proč??? Možná budeš častěji dekarbonizovat, toť vše.. ostatní rozdíly jsou neměřitelný..
Datum: 30. dubna 2012 15:51
Jméno: svancara
IP: uživatel13546
 A mohl byste mi doporučit nějaký jiný olej za rozumnou cenu ? Díky
Datum: 30. dubna 2012 13:04
 Osobně bych tam olej se specifikací API-TB nenalil...
Datum: 30. dubna 2012 12:52
 Čau Seso, budeš mít někdy v dohledné době čelo klikovky na jawu 634. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 20:50
Datum: 01. května 2012 20:50
 ne,,to nikdo uz 10 let nedela
Datum: 30. dubna 2012 20:10
Jméno: Petr
IP: uživatel12913
 čau draci mám problém s jawkou 21 .Jezdím tak 5 až 10 min. v kuse a jede dobrě ,pak po 10ti . min. je strašně horkej motor a začíná nemít tah ,(do kopce , a po rovince vytáčím dýl rychlosti ) Myslíte že to je starým pístem a výbrusem ? píst má kroužky pod hrany , v horní úvrati je znatelný schodek .
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 22:43
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Sešteluj karburátor přesně podle návodu, dej tam novou svíčku BRISK N15C, olej tam dávej tenhle, ale minimálně těch 1:35 a pak už to musí jezdit poctivě.
Datum: 30. dubna 2012 22:43
Jméno: Petr
IP: uživatel12913
Datum: 30. dubna 2012 18:38
Jméno: standa
IP: uživatel13692
 1:50 je méně než 1:35  1:50 je málo,dej 1:33-1:35 jak píše furioso
Datum: 30. dubna 2012 15:37
Jméno: Petr
IP: uživatel12913
 furioso (však mažu 1:50ti
Datum: 30. dubna 2012 13:39
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 Maz trochu viac. 1:05 je malo. Skus 1:35. A pouzi inu sviecku...chladnejsiu...napr. Brisk N15C alebo N14C.
Datum: 30. dubna 2012 13:37
Jméno: Petr
IP: uživatel12913
 výfuk sem práve že celej rozdělal a vičistil až na kov., benzín v plovákové komoře je na vršek plováku , svíčka je myslím černá kouknu se , mažu poměr 1 :50 , jehla je myslím na 4 zářezy a mám ju ve druhým zhora, olej v převodovce je až po šroub ,trysky a karb čistím furt ,Možná ten předstih . ale stejně vyměním asi ty kroužky ,
Datum: 30. dubna 2012 13:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tuším zacpanej vejfuk! nebo - jakou barvu má svíčka? jestli je do běla, máš to moc chudý a hřeje se to - zvednout hladinu, jehlu. nebo - velký předstih - nastavit. vyběhanej válec by zas až tak nemusel být takovej problém.
Datum: 30. dubna 2012 12:24
Jméno: viktor009
IP: uživatel13688
 Cau, potřeboval bych pomoc. Mam pincka a objevil se problém. Na jednicku a trojku jede v pohode, ale problem je s dvojkou. Kdyz zaradim dvojku tak se ozýva podivný zvuk, jako by neco dřelo. A pincek nechce moc jet. Cim vic přidám tím víc to drhne. Nevíte co to je? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 0:29
Jméno: karel
IP: uživatel9996
 utrhlý zub, na ostatní rady kašli, je to tak, rozpul to, a vyměn kolečko
Datum: 01. května 2012 0:29
 co olej v převodovce je ho tam dost ?
Datum: 30. dubna 2012 12:24
Jméno: mustaf10
IP: uživatel13690
 ¨hele chlape a mas tam olej?ja se tam nedal olej a zadrel jsem to
Datum: 30. dubna 2012 10:44
Jméno: viktor009
IP: uživatel13689
 jenže to začlo až po zime, před zimou to bylo v pohodě
Datum: 30. dubna 2012 10:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámošovi do dělalo taky jel na 2 v poho ale hrozně hučela převodovka po rozpůlení jsme zjistili že tam byly obě kolečka 18z,tak bud to máš taky nebo je ohoblované
Datum: 30. dubna 2012 9:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Zdar draci, nezkoušel jste někdo do pionýráckýho ráfku nacpat nějakej větší buben z nějaké silnější motorky?? Vím že by tam šel bez problémů buben z Jawy 90 který je stejný jen je na širší pakny, ale chtěl bych ještě něco většího. Kotoučovku tam dávat nechci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 18:30
Jméno: michal
IP: uživatel13694
 spočítej díry a nacpeč tam cokoli ale na předek bych zkusil kompletní kolo ze 175 čz
já tam mam kompletní 19" ale s jinýma vidlema
Datum: 30. dubna 2012 18:30
Jméno: Honnzaa
IP: uživatel4207
 Zdar draci kolik tak stojí výbrus na fichtla? a nevíte někom v okolí olomouce kdo to dělá?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 13:03
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 stalo to 300kč a dělají to u autobusového nádraží mototechna simson
Datum: 30. dubna 2012 13:03
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, máte někdo zkušennosti s iridiovýma nebo platinovýma svíčkama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel13692
 Jo všichni tvrdí to stejný,protože je to pravda....bohužel....nejde o to že by nevykonala lepší službu jak svíčka za 35,- ale ten paradox je,že to zlepšení je tak nepatrný,že nemá význam to řešit a hlavně tyhle drahý svíčky jsou neskutečně citlivý na ulití a to je ten hlavní problém.....proto na ně každej sere....
Datum: 30. dubna 2012 15:40
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 No to je také nožné, protože jsem tu iridiovou dával po koupi motorce a nevím jak dlouho tam ta stará byla..
Datum: 30. dubna 2012 9:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 U auta jsem pozoroval jen rozdíl v živostnosti. Žádný hustokoně... Do 2-taktních motorů je to nesmysl. Kor za ty prachy. Troufám si říct, že by Soltovi udělala stejnou službu jakákoliv nová svíčka.
Datum: 30. dubna 2012 7:44
 Mám tu iridiovou na Dandýně 125 a viděl jsem video z kterého jsem pochopil že ona má jinak ty elektrody a pálí jeden silnej výboj než ostatní svíce..Moje zkušenost, jako zlepšilo se startování a na volnoběh mi méně kolísají otáčky
Datum: 29. dubna 2012 23:52
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 mám upraveného simsona... zajímalo by mě ale, proč všichni tvrdí to stejný a přitom si myslím že to nikdy nevyzkoušeli... mě stačilo porovnat brisk a ngk standart.....
Datum: 29. dubna 2012 23:48
 Do fichtla zbytečné...raději si za ušetřené peníze kup benzín
Datum: 29. dubna 2012 23:46
Jméno: Georges
IP: uživatel10092
 Čau draci, chci se zeptat kolik by stálo udělat ze čz 125 motorově 175 (píst, klikovka) a estli nevíte o někom kdo by to někde v Brně a okolí udělal Levně!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 20:07
Jméno: Georges
IP: uživatel10092
 Je to 476 ale chcu mít na motoru vyražený 477 takže chci měnit jen ty díly a sám se v motoru tolik nevyznám abych to udělal.
Datum: 02. května 2012 20:07
 ahoj napiš typ motorky alpokud myslíš 476 nejprogresivnější bude sehnat cely 175 motor ....měnil bys moc věcí na ráz..motor zvládneš snad svepomocí sam zaměnit jen si nekup větší verk neš máš....aby nevyskakovali kvalty a nemlátila klikovka
Datum: 01. května 2012 13:27
 Zdarec kluci co používáte za základ pod barvu? Stříkám vše sprejem takže ve sprejích.. Nebo stříkat plničem a na tu barvu ? A kupujete lesklej sprej nebo matnej a na to lak ? a nebo lesklou barvu a na to ještě lak? Nebo jak to děláte když už sprejem? A hlavně!! čím odmašťujete??? to potřebuju nejvíc vědět..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 19:36
 vodou ředitělné barvy ne! .. a jen pro info.. spreje vyjsou mnohem dráž než pixla barvy
Datum: 30. dubna 2012 19:36
 asi tak balakryl fakt ne raději kuo nákou sintetiku
Datum: 30. dubna 2012 12:26
 BALAKRYL A VŠECHNO VODOU ŘEDITELNÝ URČENÝ NA KOV ANI ZADARMO
Datum: 30. dubna 2012 0:15
 Ok  hele a chci natřít kostru normálně štětcem.. Chci koupit černý balakryl.. to by nemělo zanechávat žádné rejhy ne? Chci to natřít a dát to dát hned natřený na sluníčko.. CHCI koupit černou lesklou.
Datum: 29. dubna 2012 23:06
 Stříkám pistolí, ale pro spreje to bude to samé. Plnič a na to lesklý lak. Odmašťuji nitroředidlem (6000)
Datum: 29. dubna 2012 22:45
|



|