Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zarec draci,máte někdo na pincku Stejskyho silnišní úprvu ? jak vám to jede? toto http://jawa50speed.wz.cz/_cu.html Přemýšlim o ní taky v kombinaci s 9z primárem,popřípadě doladim sekundárem. Chci na cross do síly.a na nějakej ten závod  s maximálkou kolem 55-60 km/h... díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2012 17:26
 taky sem přemýšlel dost o stejskyho úpravě ale cestovní na konec sem to zavrhl.až bude motor čilej na GO to už pomalu je a válec vyběhaný a vhodný na výbrus tak to rači pošlu standovy tady s fichtlkrámku.Být tebou tak to taky rači dám standovy nehce za to moc a hodně lidí si jeho upravy chválí a hlavně vše ostatní muže zustat při starým tj karbec výfuk atd .Jo a ještě nárust výkonu už začíná v nižžších a středních otáčkách (nák tak to psal) né jak u stejskyho až ve vysokých.Ale rozhodnutí je na tobě
Datum: 18. dubna 2012 17:26
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel13387
 Zdar, chci se zeptat jestli na STK se kontroluje i funkčnost tachometr, popřípadně kdyby mi nefungoval jestli by pionýr prošel technickou? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 20:44
Jméno: dráček
IP: uživatel13549
 jo uplně bez problému
Datum: 06. května 2012 20:44
 jo prošel on se opíše jen stav najetých KM
Datum: 18. dubna 2012 11:27
 Kámošovi taky nešel a prošel, po mě to nechtěl ani nakopnout.
Datum: 17. dubna 2012 22:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo prošel
Datum: 17. dubna 2012 22:02
 Čus draci mám dotaz ohledně spojky u svý Čž 175/487 dneska jsme ji rozdělal protože mě předtím když jsem jel ještě obačas proklouzla a musel jsme mít hodně povolený štelovací šroub.A tak sem to rozdělal a každá lamela má tlouštku kolem 3,5 mm mám tam ferodo a měl sem tam pod každou pružinou 3mm + 1,5 mm tlustý podložky takže dohromady 4,5 CCA.Tak já už nevím co stím jako dál.Poradte je to hrozný s tou spojkou.DĚkuji moc za každou odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2012 17:26
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 a třeba takhle nový pružiny místo podkládání tě nenapadly? pokud jsou starý a unavený tak to podložky nezachráněj..
Datum: 18. dubna 2012 17:26
Jméno: King2
IP: uživatel13609
 Zdravím,mám babetu 228 tu letištní bez odpružení vzadu,jinak stejná jak 208.Když jsem jel tak 14 dní ze školy z ničeho nic přestala jet tak jsem dal ruku na sání pod nádrž aby si natáhla víc vzduchu tak jela ale jakmile jsem ruku sundal už nejela tak jsem jel 10km s rukuo pod nádržou jak osel.Doma jsem vyčistil karbec všechno profoukal a utěsnil hlavu.Nepomohlo to tak jsem na hulváta narval do sání hadru a babeta jede o dost líp jak před tím.Tak nevím čím to je ani mi to nějak nevadí ale nechápu jak to jede bez vzduchu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2012 21:15
Jméno: King2
IP: uživatel13609
 O víkendu na to mrknu nechcu se teď v těch prvních horkách trmácet narvanym motorákem do školy.Ale děkuju!
Datum: 18. dubna 2012 21:15
 určitě jsi dobře pročistil všechny kanálky v karbecu vcetne trisek? a taky musis mi dobre nastaveny karbec... ja ma sroub bohatosti povoleny o jednu a pul otacky.... kolik mas?
Datum: 17. dubna 2012 21:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přisává ti to vzduch někudy jinudy ( falešný vzduch) koukni na těsnění a na gufero pod zápalkem
Datum: 17. dubna 2012 21:31
 Zdar draci,mám problém.Nemůžu sehnat komplet kladívka na Jawu 90. Dávaly se tam jako do Š 1000 MB které jsou 4 cm dlouhé. Ty co mám na 90 já jsou atipycké o cca 7 mm menší tedy 3.3cm. Budu vděčen za každé info nebo radu jak s toho ven. Můžete posílat odkazy na email bohous77@seznam.cz Díky za info a všem přeji krásnou moto sezonu. S pozdravem Sofiero1 odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 20:05
 díky za zprávu,jsem na aukru také pořád. Mámjednu nabídku kladívek a prý jich má asi 20 kopletů ale za 380kč sadu.
Datum: 04. května 2012 20:05
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Nedévno byla sada tří kladívek za 99Kč na aukru. Možná se tam zase objevěj protože se neprodali. Mám taky 90ku tak tam na to furt čumim
Datum: 17. dubna 2012 20:43
 Zdar draci,mám problém.Nemůžu sehnat komplet kladívka na Jawu 90. Dávaly se tam jako do Š 1000 MB které jsou 4 cm dlouhé. Ty co mám na 90 já jsou atipycké o cca 7 mm menší tedy 3.3cm. Budu vděčen za každé info nebo radu jak s toho ven. Můžete posílat odkazy na email bohous77@seznam.cz Díky za info a všem přeji krásnou moto sezonu.
S pozdravem Sofiero1
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 19:47
 Zdar draku a dík za odpověď. bylo by možné mi ty menší kladívka prodat? Kolik je cena za komplet kladívka ? Můj tel. 773 607 407,stačí sms nebo prozvonit a domluvíme se. Díky. Sofiero1
Datum: 01. května 2012 19:47
 Těch na devadesátku doma mám a novejch asi dvacet
Datum: 17. dubna 2012 21:38
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,mám dotaz,na čz 175 mám 45W zapálko no a já bych chtěl na motorku dávat do budoucna blinkry,ale nevim jesi je tohle zapalko utahne.Jde o to jesi to bude stihat dobijet a tak,jesi třeba toto někdo nemá.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2012 20:22
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 perfektně seřízenej PAL je srovnatelnej s AEV.. ohledně toho zda utáhne blinkry, to sem popsal již níže, po Praze asi ne, někde na okreskách bez problému..
Datum: 18. dubna 2012 20:22
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 kolecko myslíš tím kupříkladu perfektně seřízenej PAL regulátor či AEV?Jseš si tim jist?Díky
Datum: 18. dubna 2012 19:58
 Tohle dynamo blinkry utáhne...za předpokladu že je dobře udělaný dobíjení...
Datum: 18. dubna 2012 19:15
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 jasně že šlo, dokonce stačí jen přehodit rotory (statory sou stejný) a regulátory, jen nevim jestli tim něco vyřešíš, nepíšeš totiž co máš za čz (esli kulatou (450) nebo hranatou (477)), 75W dynamo z 487 na kulatou čízu sice pasuje, ale je dělaný na točivější motory a tedy i dobijí až od vyšších otáček, takže jestli s tim jezdíš stylem bublání 60 na 4ku, pak si tim nepomůžeš, ba naopak to ještě zhoršíš.. ono se musí dost točit i na 487 aby všechno utáhlo a ještě dobijelo..
Datum: 18. dubna 2012 17:36
 Nebo z ČZ 175/477 myslím že tam je 75W (JAWA_ceZetak poradí ten ju má, jestli by to šlo)........
Datum: 17. dubna 2012 21:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Hm Hm,to vape je fešná věc no ale těch pěněz,no zkusil bych tam dát zapalko z 592 ta už blinkry měla no ne?
Datum: 17. dubna 2012 21:10
 JAWA_ceZetak : Jasně ,že 12V 150W je lepší .... (mám ho na 350/634) ... ale na ČZ 175/450 jednovál klidně stačí i 6V ( pokud s toho nechceš dělat pojízdné vánoční stromek)
Datum: 17. dubna 2012 21:09
 hugare kdyz uz vape ta 12V 150W
Datum: 17. dubna 2012 20:45
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 asi bych to viděl podle toho, jak často máš v plánu blikat.. jestli budeš jezdit ve městě a furt stát se zapnutýma blinkrama na nějaký křižovatce, pak to dynamo neutáhne, jestli zablikáš třeba 4x za 50km vyjížďku, pak tu nárazovou spotřeba baterka v klidu pokreje..
Datum: 17. dubna 2012 20:32
 Nebo kup Vape (6V 100W) a dej si tam co chceš.........
Datum: 17. dubna 2012 20:06
 Kámoš má ČZ 175/450 s blinkrama a žádná hitpáráda s dobíjením ..... Pořád dobíjí baterku, protože dynamo 45W je slabí ..... ( blinky 2x21W, světlo 25W + zadní světlo 5W)...
Já osobně bych se na to vysral a nechal to v origo stavu..... (kámoš to bude kuchat a blinky poletí pryč)
Datum: 17. dubna 2012 19:53
 Zdravím chlapi, chtěl bych se zeptat jestli někdo dokáže poradit, mám jawa 175 pořádně nacepuju a na 2 to chytne, kousek jedu tak 100m klidně to ještě protůruju a teprve pak to začne kuckat dám 1 a ukuckáse to . díky za rady  \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2012 22:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nedotíká ti benzín do karbce,špatnej kohoutek nebo ventil
Datum: 17. dubna 2012 22:31
 Zdravim všechny motorkáře co jezdí na fichtlech...Potřeboval bych poradit.Mám JAWU 21 z roku 1976 a mám dva problémy 1,Rozjedu se na dvojku mám tam necelých 40km/h kopnu tam trojku do 45km/h v pohodě ,ale jak překročim 45km/h začnou mi otáčky padat dolů takže podřadit za 2 a znova(Myslim jsi že se to dusí nebo něco takového) a 2. problem vynecháva mi motor za jízdy mi to škube díval jsem se ke kladívku,na svíčku atd. tak než se mi to pořádně rozjede tak trvá díl než dřív kdy mi to jezdilo normálně bez problému...děkuji za každou pomoc a odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 22:40
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 třeba malá hladina
Datum: 20. dubna 2012 22:40
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 možná malý průtok benzínu... zkus vyčistit nádrž a karbec
Datum: 17. dubna 2012 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a vyčisti karbec
Datum: 17. dubna 2012 22:32
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Nastav si odtrh a předstih a bude to ok.
Datum: 17. dubna 2012 18:28
 zdar když dam na jawe 250 jedničku při rozjíždení tak mi jde přes zuby a když jezdim normal a podřadim tak je to v pohode prosim porade co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2012 21:37
 necuka nic jede v poho ale jenom při nakopnutí tam dam 1 tak jde přes zuby. ale jakymile jsem v pohybu a podřadim třeba za jízdy 1 za jde jak ma ale když zastavi vyřadim s chci dat 1 tak mi to jde zase přes zuby při jízde to nic nedala jde jak ma všechny kvalty žadnej nevypadava !!
Datum: 18. dubna 2012 21:37
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 no dobře, a to ti to jen počítá zuby při řazení 1 po nastartování a když se do toho (s rozumem) opřeš, kvalt zaskočí a motorka nemá snahu chcípat ani se rozjíždět? a nebo tam jde řadit těžko i opakovaně u ohřátýho motoru, a když zapadne, tak se motor dusí a motorka cuká a chce jet dopředu? to první je normální, to druhý špatně, příčinou kromě níže popsanýho je i špatný seřízení spojky nebo krátkej krok páčky (např. že je ohnutá nebo z jinýho stroje..)
Datum: 18. dubna 2012 17:40
 olej je tam davanej novej PP80 a spojiku když přitahnu tak prokluzuje
Datum: 17. dubna 2012 21:35
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 špatně vystavující spojka nebo hustej olej, kterej lepí lamely k sobě.. v mezích je to normální, pokud tam jde kvalt těžko, pak je někdě chyba
Datum: 17. dubna 2012 19:05
Jméno: ondra
IP: uživatel13621
Posl.aktualizace: 18. dubna 2012 13:37
Jméno: ondra
IP: uživatel13621
 Dík
Datum: 18. dubna 2012 13:37
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pap_nerez_17rafek_158xm3_52222222.html
Datum: 17. dubna 2012 21:16
Jméno: ondra
IP: uživatel13621
 A jaký mam koupit paprsky?
Datum: 17. dubna 2012 20:01
Jméno: ondra
IP: uživatel13621
 Dík za odpověď.
Datum: 17. dubna 2012 19:57
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 má 36 takže to de napíst na buben od fichtla  já ho mám doma taky
Datum: 17. dubna 2012 19:14
 čaute kluci jel sem na fichtlu 05tce do práce. Pak sem koupil svíčku protože sem jezdil na N19c tak sem koupil N15c nastartuju jako pokaždý na první šlápot jedu ale prostě nejede to co by měla. Není tam ten víkon jako dřív a když jedu do kopce tak si poškubává a nechce se jí. A na jedný rovince to pokaždý dám za 2 a jedu do takovího kopečka pokaždý to jelo a táhlo dobře ale teď se jí vůbec nechce musim tam za jedna a to je ještě něco.. a když se chci rozjet v kopci tak to je hrůza moc se jí nechce do otáček pak stojim na spojce a mám co dělat abych se rozjel. Pak jedu mám plnej plyn a nejede až po chvíli se střebá a zackukne párkrát a jede .. Vůbec nevím co s tím může být .. Nevíte někdo? Chci jet zas zejtra do práce ale s tímhle nevím no. Díky moc a přeji hodně kilometrů bez nehod
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2012 22:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo isolator mám doma taky
Datum: 17. dubna 2012 22:35
 a myslíte si teda že je to svíčkou když to dělá na tý nový n15c a na tý starý co sem měl na přejetí n19c to dělalo taky?
Datum: 17. dubna 2012 21:19
 no vidíš taky sem měl 05tu a zapoměl sjem že tma je hladina pevně daná přesto bych se podíval na další věci jak jsme psal níže
Datum: 17. dubna 2012 19:59
Jméno: Petr
IP: uživatel13400
 Protože z toho dotazu to tak vyznívá , že až po změně svíčky ti to začalo blbnout.
Datum: 17. dubna 2012 19:55
 A proč si myslíte že je to tou svíčkou? vždyť mám novou.. A nemyslim si že by to bylo svíčkou zrovna..
Datum: 17. dubna 2012 19:50
 Mě se na pitu na čínskej svíčce protáčí ten porcelán co kouká ven z hlavy.  Jede dobře ale povolování je horší.  Musím pořád klíčem..
Datum: 17. dubna 2012 19:49
Jméno: libor1
IP: uživatel13037
 já měl problém se svíčkou jen jednou, ale asi to byl zřejmě vadnej kus, ale jinak svíčky vždy vydržely, kamarád měl pískovačku s jemnym pískem a já měl doma nějaký PALky ještě po tátovy tak sem je opískoval a byly jak nový i izolátor byl bílý a šlapou do teď, prej se dřív svíčky čistily pískováním, a ještě jedna kuriozita - když sme s kamarádem začínaly na pionýrech tak jednou kámoš našel na dvoře v hlíně zahrabanou svíčku, byl orezlá, zašlá-bůhví jak tam byla dlouho- byl to starej německej Isolator M14 175,má i trochu prasklej porcelán ale s hrdostí musim říct že šlape do teď a fichtl s nim jede jak divej, a moc se nehřeje a to je ta svíčka stará dobře asi 30 let  takže asi takhle no  )
Datum: 17. dubna 2012 19:37
 Jezdím brisky aj palky a rozdíl s tím že palky vydržej o něco víc .. a svíčky se daj zachránit očištěním elektrody a toho sloupku vevnitř komplet, lehké ošmirglování toho vrchního závitu a hraní si s odtrhem, zachránil jsem tak pár svíček ...
Datum: 17. dubna 2012 19:14
 A nevíte proč nemá takovej výkon jako měla?
Datum: 17. dubna 2012 19:13
 Teď jezdím taky na brisku a zatím přez 500km v pohodě.
Datum: 17. dubna 2012 18:50
Datum: 17. dubna 2012 18:40
 Hergot co vy s těma Briskama děláte? Mě vydrží bez problému 10000km...
Datum: 17. dubna 2012 17:33
 Normálně černě opálená. Ale hladinu polováku já nešteluju jelikož mám pionýra 05tku a tam se nešteluje.
Datum: 17. dubna 2012 16:39
 brisky už nesjou to co byl respektivě PAL ale já mám najeto na brisk n 15C cca 400KM a furt pohoda podíval bych se na základní věci:seštelování předsihu ,filtr aby byl čistý ,spojka dobře seštelována,hladina v karburátoru seštelována jo když jsme u te hladiny licovalo my to s plovákem když byl ponořen ale uchcával ose mi to nevým jestl ito bude přesně tvuj případ ale dal sjem juhlu na 1 zářez a pohoda .Tím chci říct že jehla nemusí být vždy na 2 zářezu tak jak je v manualu psáno.Jo a jakou má barvu ta svíčka na kterou si ted jezdil.
Datum: 17. dubna 2012 16:34
 ale na tu N19c to taky takhle blblo neni to to pravý ořechoví
Datum: 17. dubna 2012 15:27
 Takže myslíš, že ta svíčka je v čudu? Já na ní ujel ani ne kilometr.. To je hloupost ne?
Datum: 17. dubna 2012 15:21
 dnešní brisk už stojí za hovno mě vydržela N15C asi 50km kamarádovi 30km
Datum: 17. dubna 2012 15:15
 čus, nevíte někdou jestly stejskal dělá ještě úpravy válcu na fichtly? já jsem mu dvakrát psal a ještě mi neodepsal. odepište díky
http://www.jawa50speed.wz.cz/
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 18:02
Jméno: honza
IP: uživatel13638
 samozřejmě, že dělá. teď nedávno jsem u něj měl válec na úpravě
Datum: 19. dubna 2012 18:02
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 určitě jo  já uněj totiž teď jeden válec na upravu mám
Datum: 17. dubna 2012 19:15
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12756
 zdar draci...je hodně špatny když mám u fichtla tam co jelevy viko a je tam ten napravo dlouhej šroub...je hodně špatny kdyz je strženej ??? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2012 6:56
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Zkusil bych to protáhnout závitníkem  jestli to pomůže. Ale pokud ti z toho neteče olej tak bych v tom neviděl až takovej problém.
Datum: 17. dubna 2012 6:56
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12756
 nevi nekdo o s tim mam delat...ten zavit je nespis ztrženej zevnitř !!!!!
Datum: 16. dubna 2012 20:45
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi šel by simsonáckej tachometr použít na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 20:35
Jméno: k.o.l.o
IP: uživatel12362
 Ahoj draci. Mám po delší době problém. Na fíkoj sem potřeboval vyměnit kladívko za nové, protože to staré už to mělo za sebou. Vyměnil sem i přerušovač. Poté sem řešil problém, protže to pořád probíjelo a nechtělo házet jiskru. Když jsem to vyřešil tak sem chtěl nastavit odtrh a předstih. Odtrh sem nastavil 0,4mm a pak sem sjel s pístem zpět o 2mm pod horní uvrať. jenomže když povolím zapalování tak jak s ním hejbám kam chci nemůžou se mi zevřit kladívka  . za chodu motoru jsem předstih také zkoušel nastavit, ale zbytečně. Setkal se už někdo s tímto problémem? děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 21:54
Jméno: k.o.l.o
IP: uživatel12362
 Za běhu jo, ale když to chci nastavit na vypnutým tak se nesepnou  . já bych to neřešil, kdyby to mělo výkon jako kdysi...
Datum: 16. dubna 2012 21:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak když ti běží motor tak se asi zavírají ne?
Datum: 16. dubna 2012 21:35
 Zdravim, opravuju strejdovi stadiona S11 a už jsem opravdu zoufalej. Nechce mi jet a když mi jede tak zase nestartuje, zapalovací cívku mám už 3. karburator jsem taky vyměnil svicku sem měl N15YC ted mam N15C a už taky asi 3. Na otočení rukou jiskru háže. Už od vánoc výkend co výkend ho šteluju a opravdu nevim co s tim je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 21:18
 snahu ma i kdyz ho rozšlapu ale jakej kus
Datum: 16. dubna 2012 21:18
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ani když ho roztlačíš z kopce nemá snahu ?
Datum: 16. dubna 2012 21:11
 Předělej to zapalování ještě na indučku a sešteluj pořádně předstih a odtrh.
Datum: 16. dubna 2012 19:30
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi pomoc jak mám rozdělat tachometr na mustafa ten s černým pozadím do 80kmh
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 22:19
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 já ho párkrát otevíral, skoro jako otvírákem na konzervy : -D, ne , dá se to otevřít ,ale opatrně, ten rámeček chromovej moc nevydrží
Datum: 16. dubna 2012 22:19
 ja už ho mel rozeranej
Datum: 16. dubna 2012 21:49
 Musí se poškodit ten rámeček sklíčka. Mělo by to jít opatrně vypáčit šroubovákem.
Datum: 16. dubna 2012 19:02
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-uprava-nove-pozadi-ciselnik-cifernik-pro-tachometr.html
koukni sem,tady si o tom můžeš něco počíst
Datum: 16. dubna 2012 18:59
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 nevím,ale vycházím ze zkušenosti co mi říkal můj tata,je možné,že se dají nějak rozebrat...
Datum: 16. dubna 2012 18:55
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 jak je možné že si na tom někdo mnění pozadí a bůchví co
Datum: 16. dubna 2012 18:54
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Tachometry na fichtlech se nedají rozkuchat,jsou zalisované z fabriky
Datum: 16. dubna 2012 18:52
 Čau draci ještě bych potřeboval poradit ohledně hranatý Čž 175/487 budu měnit gufero na klice poněvač na volnoběh hrozně kolísali otáčky a pokaždý když jsem ho sešteloval tak po delší době to chcíplo a taky pod zapalováním bylo vždycky trochu benzínu a tak bych potřeboval poradit na co si dát pozor při sundání zapalování a jaký je rozměr Toho GOFERA na kliku??Díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 20:12
 zdarec, nedávno jsem půlil na 487 motor a taky jsem je měnil .. mělo by to být gufero http://www.fichtlkramek.cz/nahled/gufero_20x30x7.html Na sundávání nic není jen před stáhnutím statoru vytáhni uhlíky ať je neulámeš .. povolíš šroub na rotoru (rotor drží na kuželu) strčíš do něj delší šroub párkrát poklepeš a měl by vypadnout
Datum: 16. dubna 2012 20:12
 Čus draci nevítě někdo z vás o nějakým videu na youtube nebo jinde to je jedno kde někdo renovuje Čž 175/487 konkrétně go motoru.Potřeboval bych něco vidět.Kdyžtak mi sem zkopírujte odkaz.Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 18:03
 Mno časem chci dělat Go motoru a jak je složitý poskladat ten poloautomat a taky jak je udělaný to gufero u s pojky a víc věcí prostě nejlepší by bylo video
Datum: 16. dubna 2012 18:03
Jméno: koleckoo
IP: uživatel11456
 Napiš co přesně potřebuješ vědět, snad bych poradil
Datum: 16. dubna 2012 17:24
|



|