Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj,zajímalo by mě,jak zabezpečujete motorku? (řetěz,zámek na kotoučovku,GPS - satelit)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 22:17
Jméno: Žlab Jakub
IP: uživatel13601
Datum: 13. dubna 2012 22:17
 Já mam zámek řízení a taky dávam zámek na kotouč...
Datum: 13. dubna 2012 20:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13308
 Tak vlastní satelit jsem ještě nevypostil, ale mám to v plánu
Datum: 13. dubna 2012 14:51
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zámek řízení, spínačka na bošák  a ještě dlouhej cyklozámek. Ale stejně nikdy svoje stroje nenechávám dlouho bez dozoru. Lidi jsou svině.
Datum: 13. dubna 2012 14:44
 retaž nemám kam dat  fichtl nemá kotúčovku  , GPS/satelit je drachsia ako motorka, takze klasika zámek rizení, spínacia skrinka na klíč,
Datum: 13. dubna 2012 12:58
Jméno: Pavel
IP: uživatel13596
 Zdravím.....mám problém s Jawou 20...chytne,na volnoběh běží normálně,ale když se chci rozjet nejde do výkonu a chcípne...díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 21:45
 Koukni na hlavní trysku. Tohle se mi stalo nedavno ve městě.
Datum: 13. dubna 2012 21:45
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Zdarec zkus nastavit předstih a odtrh.Když to nepomůže,tak vyčistí palivovou soustavu+karburátor a mrkni se na vzduchoví filtr jestli není špinaví.
Datum: 13. dubna 2012 14:50
 Čus draci mám jawu 175 jiskru hází a svíce je vždy trochu mokrá a neblafne to .. když to jdu roztlačit tak kontrolka svítí .. roztlačuju a kontrolka ( ta červená zhasne) jeden den mi to chytlo ale jako když by tam nedotýkalo dostatek benzínu ale jak jsem přidal tak to začlo chcípat, ale na volnoběh v pohodě, druhej den zas vůbec.. pište prosím návrhy co by to mohlo být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 22:27
 díky za rady podívám se na ten předstich a kladívka .. zkusím vyměnit i tu svíci ale mám ji novou japonskou za 80 kč baterka taky nová
Datum: 13. dubna 2012 22:27
 řekl bych svička ale s tim jak přidaš plyn a začne chcipat je u starych motorek uplne normalni než se valec jemne zahřeje tak ti to tak bude delat.Taky asi už maš vysloužilou baterku když pišeš o ty kontrolce ale při roztlačeni by ti měla bezproblemu chytat pokud tam neni jinej problem a cose tyče toho roztlačovani tak nevim jak to ma 175 ale 250 panelka ma kliček do leva je to lepši přepne ti to přimo na dynamo.
Datum: 13. dubna 2012 18:29
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 ahoj, buď to může být předstihem, ale to by si ho musel mít opravdu velký, skoro u dolní úvratě, nebo to může být špatnou svíčkou- to že hází venku neznamená že správně funguje i uvnitř za jiného tlaku. Může to být i špatnými pístními kroužky. To se stalo mě,že ve vyběhaném motoru 350/638 se mi úplně rozlámaly dva kroužky ze tří a ten válec nechyt, ale druhý jel normálně.Být tebou bych se podíval jaký to má předstih a když to nepomůže tak se podívat do válce(stačí výfukovým kanálem jak vypadají kroužky)
Datum: 13. dubna 2012 12:39
 zkontroluj zapalování... hlavně tedy předstih, stav kladívek....
Datum: 12. dubna 2012 22:34
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 20:30
Datum: 12. dubna 2012 20:30
 ahoj, měl bych dotaz, nemáte prosím někdo návrhy stejskýho výfuků,...kdyby ano budu rád za zaslání na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 22:14
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Datum: 12. dubna 2012 22:14
Jméno: primaxx
IP: uživatel5566
 Zdarec,mam babettu typ asi 207 ale to není tak důležité,je jednorychlostní.
A vždy když jedu tak se dlouho rozjíždí,a do kopce nechce vůbec jet je hrozně slabá nevěděl by někdo čím to muže být ?na spojce ty pakny jsou vyměněné takže to na nich neproklzuje,když jedu hore kopca tak motor jede ale neche to jet.
dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 20:16
Jméno: primaxx
IP: uživatel5566
 ne,je to odmaštěné,ale ted mě napadlo že je asi slabý motor a nenažene to do takých otáček aby to mělo sílu a přitisklo se to na ty stěny
Datum: 13. dubna 2012 20:16
 nebo to máš umaštěný a spojka klouže...
Datum: 13. dubna 2012 15:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jsou nové tak bude chvíli trvat než se zaběhnou jinak do kopce občas přišlápni a je to
Datum: 12. dubna 2012 21:32
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 čau draci prosim potřebuju poradit dneska sem byl v mototechně že chci olej do převodovky na babettu 210 a prodavač se mě zeptal jestli chcu PP80 nebo PP90 a tak sem koupil PP90 co mi vlastně on doporučil
je to přesně olej CARLINE PP90 tak se ptam jestli to mužu dat do babetty teda nebo ne..?? on řikal že ten PP90 je hustějši že by to měl byt spravnej olej
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 12:32
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 devadesátku můžeš do babety klidně nalít.
Datum: 13. dubna 2012 12:32
 predpísaný je motorový olej M6A SAE 30
Datum: 13. dubna 2012 8:46
 co povie návod?
Datum: 13. dubna 2012 8:28
Jméno: Strakos13
IP: uživatel10418
 Já používám do pionýra PP7.U babetty je to podle mě na stejno
Datum: 13. dubna 2012 8:14
Jméno: Trachta Ondřej
IP: uživatel12190
 Čus hoši. Chci se zeptat jestli mi pujde nějaký jehloví ložisko do origo kliky z 50/05... Dik za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 15:11
 klika z 20-23 nejde do starších karterů.
Datum: 13. dubna 2012 15:11
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Tak já se omlouvám nakonec je to klika z 21 nebo 20, ale ono to je stejný takže jestli to pujde na ní. Je to jinak taky origo. Tak jestli je to stejný, a jak se to naráží? Jesi to udělam normal doma...
Datum: 13. dubna 2012 14:20
Jméno: standa
IP: uživatel13594
 No jo,jenže já se obávám že na J05 tak úplně nepauje ojnice z J21,minimálně na první typ vim že nejde,malej spodní ojniční čep...musely by se protočit setrváky na spodní čep z J21...
Datum: 12. dubna 2012 17:50
 co jsem zaslechl, tak se musí oko vzít trochu výstružníkem... čili ložisko je trochu vetší...
Datum: 12. dubna 2012 17:31
 Myslím že by stačilo hodit kliku na repas + výměna ojnice za jehličkovou nahoře, děláme se sousedem GO a kliku jsme dali na repas a poslal nám kliku s CKR ojnicí s jehlou nahoře ..
Datum: 12. dubna 2012 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel13594
 Ty chceš jezdit s tim upravenym válcem na 05 klice? Máš tam aspoň už tu silnou ojnici? Nebo starou slabou? Ta slabá se muže roztrhnout. Rozměr toho jehlovýho ložiska mam někde doma v počítači,když na to vzpomenu,tak ti to napíšu do mailu. Jinak to ví Jenco,kdysi to tu psal. Akorár je to ložisko na 10mm čep.
Datum: 12. dubna 2012 17:11
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
 Ahoj má někdo zkušenosti s upravama motoru na čz 125/453 ? jak ho upravt aby jel rychleji mně přijde na 125 70km/h docela málo... jde o to že je to veterán v hezkém stavu tak proto se ptám mám k němu i spz a proto tam nechcu dávat jiný motor např. čz 175 (kvůli typového čísla motoru) Chcu se zeptat jestli snížení hlavy pomůže k vyšší rychlosti atd... a jaké upravy by byly vhodné
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 11:51
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
 jo klidně mi je pošli na email filipcod@seznam.cz
Datum: 14. dubna 2012 11:51
Jméno: jawa čz
IP: uživatel13598
 vym o upravach a jestli tě to zajmá tak ti je pošlu.
Datum: 13. dubna 2012 21:02
 Jestli ti jede jenom 70 tak je na té motorce něco špatně, má jet víc...
Datum: 12. dubna 2012 23:03
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jo efekt to bude mít jedině když to uděláš jak psal standa. Když bych měl tuhle motorku, tak bych tam dal silnější motor. Viděl jsem prodávat za 25 klacků zrenovovanou kejvačku čz 125, s motorem 250, to už je svezení. Chtěl jsem ji koupit, ale někdo mi ji vyfouk.
Datum: 12. dubna 2012 17:47
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
 čislo jsem vymazat chtěl bouhžel jen mi škrtl číslo motoru ale zůstalo tam 453.02 to znamená typ a když mně policajti zastaví s vybroušeným číslem bude to sřejmně podezřelé..
Datum: 12. dubna 2012 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel13594
 Těžká motorka,slabej motor,převod do pomala...neřešitelný...upravovat tento motor nemá význam,hlavu snížit mužeš,ale efekt bude jen lepší hoření směsi po zapálení...nech si vymazat motor z TP a dej tam motor z J175/356 a vybruš mu číslo. Pak jde ještě přebrousit válec na maximální výbrus a lehce upravit sací a výfukovej kanál ... Neměnit časování,jen rozumně zvětšit plochu. Myslim že přes 200ccm půjde udělat. Nezapomeň i vyřešit hlavu. Karburátor každopádně z velký Jawy - 26mm + přetryskovat....
Datum: 12. dubna 2012 17:23
 Pokud si někdo neví rady z fichtlem a prostě komplet Jawa motorkou i ostatní tak se přidejte do sekce na facebook.com Jawa - renovace. a tam vám poradíme co a jak.... nebo kdybyste někdo něco schánel tak stačí dát vědět a můžeme i sehnat....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 18:25
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Přidán
Datum: 12. dubna 2012 18:25
Jméno: dere
IP: uživatel12727
 Včera jsem kuchal výfuk na 555 a nenašel jsem v něm tu tlumící vložku - váleček s\\r\\ndírama. Má to na něco vliv, nebo to mám nechat tak??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 19:41
 Mno jestli to dělá trochu randál a žere to tak to může dělat měl by tam bít tlumič výfuk který tlumí hluk a zlepšuje průběh výkonu a když nějakej chytrej to vyndá tak jako jedinou věc kterou to přidá je randál ale jinak vše jde dolů -
Datum: 16. dubna 2012 19:41
 Doufam ze se v nedeli najde alespon jeden fichtlar co bude reprezentovat fichtlare na GP okruhu v Brne,, mezi vsema moznyma pleckama,,, lebo v nedeli se bude prekonavat rekord kolik se maximalne vejde motorek pri pomale jizde po okruho,,organ,, chteji min 1 tis motorek,,tak kdo je od brna,, tak fichtla sebou,, at ty plecky muzou padnout na zadak  ja nemuzu,, i kdyz me to ser,,,ale mam tolik neskutecnich restu ze asni mesic s vypnutym kramkem by me nestacilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 13:22
 čau chtěl bych koupit na fichtla přímej filtr mám seriový karbec jakej úhel zahnutí filtru mám zvolit aby se mi to vešlo pod plechy díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 22:09
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 90 stupnu uhel ne ?
Datum: 12. dubna 2012 22:09
 ten co je zahnutej o pravej úhel se tam vejde
Datum: 12. dubna 2012 17:47
Jméno: DH
IP: uživatel11429
 Zdarec. můžete poslat odkaz na uhlíky, které patří do čz 175/477. tady na krámku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 18:45
 DVA.....
Datum: 12. dubna 2012 18:45
Jméno: DH
IP: uživatel13546
 A ještě taková technická  Kolik jich tam vlastně je?
Datum: 12. dubna 2012 18:39
Datum: 12. dubna 2012 18:31
Jméno: kyj
IP: uživatel11651
 dobý den nevíte o nakem večím kole na simsona do předu nake ktere se tam dá dat bez uprav ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 13:01
 z jawy 90, plus vymisliet záchyt brzdy, nic zložitého
Datum: 13. dubna 2012 13:01
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 sežeň si nějaký ráfek krerý se vejde pod blatník(i s gumou), a stačí si přeplést buben
Datum: 13. dubna 2012 12:51
 Zdravím, mám jawa 23 mustang, když nastartuju jede pekne ale po 20 sekundach mozna 15 jizdy chcipne... potom nakopnu a zase jede... čím to může být? karburátor???... děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 22:31
Jméno: sally
IP: uživatel12689
 zdar, hele měě to dělal taky ale dokavad nechcíp tak jsem to protůroval aby se to zahřálo a pak jel ale netáhl... protože jsem neměl přes zimu v nádrži skoro zádnej benál tak asi zvodnatěl pak jsem dolil y bylo to v poho
Datum: 13. dubna 2012 22:31
 Mě to dělala banální věc - měl jsem moc ohlou hadičku, takže tam byl malý průtok a nedotýkal benzín, takže to určitě zkontroluj, jinak vyčisti kohoutek, palivový filtr, ventil a plovákovou komoru, popř. trysky.
Datum: 12. dubna 2012 15:40
Jméno: MARQUEE
IP: uživatel13308
 Případně když nezabere karburátor, zažil jsem podobně fungující zapalovací cívku
Datum: 12. dubna 2012 13:35
 ok, zkusím... díky moc
Datum: 12. dubna 2012 12:09
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 nedotejká benzín do plovákovky, zkontroluj a vyčisti palivovu cestu od víčka nádrže až po karbec
Datum: 12. dubna 2012 12:01
 Zdravim, potreboval bych radu, mam jawu 23. Asi pred 2 roky jsem ji koupil, tehdy krasne tahla a mela vykon, ted ale useky ktere jsem jezdil na dvojku musim jet na jednicku a nektere useky ktere jsem vyjel na jednicku ted uz ani nevyjdu. Chtel bych se tedy zeptat jak toto vyladit.
A pak bych mel jeste jeden dotaz jak vyladit volnobeh kdyz nastartuji tak to musim drzet na plynu at to nechcipne, ale zase kdyz dojedu a je to zahrate tak to zase jede na moc velkych otackach.
Diky moc za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 12:25
Jméno: aidam.b
IP: uživatel13590
 zkuz skontrolavat i výfuk jestli není zarostlej
Datum: 13. dubna 2012 12:25
 a nebo už bude válec zralej na výbrus napřed ale zkus co ti radily tady podemnou
Datum: 13. dubna 2012 9:00
 Ok jo uz chapu... dik za radu...
Datum: 12. dubna 2012 14:28
 tak to se potom nediv že ti to nejezdí. Když do toho jeješ nákej sajrajt.\\\\r\\\\nMel sem namysli čerstvé palivo. jestli tam náš ješte loňskej může bejt naprd...
Datum: 12. dubna 2012 11:40
 Čerství benál ?? (neznám)
Datum: 12. dubna 2012 10:54
 Zdar Draku. bych začal tím že to včechno vyčistím- karbec,zapalování,svíčku(tu třeba i novou) čerství benál a musí to lítat né?.......
Datum: 12. dubna 2012 10:45
 Dobrý den
Chtel jsem se zeptat jaky retez na Čezeta 175 typ 450.
Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 23:13
 Dik za odpoved
Datum: 12. dubna 2012 23:13
Datum: 12. dubna 2012 18:24
 1,2x5,6/119 článků+1
Datum: 12. dubna 2012 18:08
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 nevím, ale vsadím se že to najdeš v návodu k obsluze
Datum: 12. dubna 2012 12:00
 Zdar draci. Koupil jsem si babettu 210 a když přidám plyn tak hází zadní kolo. Díval jsem se a u pravýho šlapátka je taková guma (silentblok) no a já ji mám už rozervanou ( proto to asi hází). Dá se to sehnat na fichtl krámku? Já to tam nevidím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 8:32
Datum: 12. dubna 2012 8:32
Jméno: jay.d
IP: uživatel13586
 Zdravím jaký je pořadí misek ložiska v krku řízení, pamatuji si že spodní bylo jako první na hřídel a druhý do krku, ale u vrchního ložiska si nejsem jist poraďte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 22:16
|



|