|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
 ahoj kolik se prosím fouká do čz 125/453 do pneu tlaku? ja nafoukal dopředu 1,4 bar a dozadu 1,5 bar jak bylo na internetu napsáno a bylo to celkem mněkké podle mně když jsem na to sedl tak guma torchu seděla... foukl jsem tam 1,8 bar a proto se ptám kolik tam má být přesně? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 9:08
 klidne tam bejt 2,5 aspon lip ti to pojede
Datum: 16. dubna 2012 9:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já foukám zadek 2 a předek 1,9
Datum: 14. dubna 2012 12:37
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
 na gumně nic právě není
Datum: 14. dubna 2012 12:00
Jméno: stanislav
IP: uživatel3298
 nekdy to byva napsano na gumě...mrkni
Datum: 14. dubna 2012 11:54
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 čau draci potřebuju pomoct mam babettu 210 a normalně nastartuju sednu a přidám plyn tak babetta stojí na místě jak prostě na neutrál a zachvilu se rozjede a pak zas jedu pribrzdím a zase jako kdyby jela na neutral a pak se to třeba za chvilu zpamatuje a jede nevite prosim vás co stím??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2024 9:38
 veruže pokazena volnobežka v motore , rozpoliť motor a vymeniť, Inak zavadu neodstraniš..
Datum: 14. června 2024 9:38
Datum: 14. dubna 2012 17:48
 Zdarec draci od kámoše sem si dotahl jawu 555 olej v tom byl už do běla jakmile sem zdělal válec byla klika rezavá pist rezavýýý a kanálky rezavé vše sem vyčistil benzínem přetěsnil hodil nové lanka promastil WD-čkem nalel nový olej a benzím ale háže to hrozně slabou jiskru myslíte že by to mohla být cívka?A když to tlačím tak to ani nestřelí ani škyt......nevíte čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 12:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nezapoměn pořádně očistit kladívka
Datum: 14. dubna 2012 12:37
 Moc dík právě že s elektrikou sem nic nedělal.
Datum: 14. dubna 2012 10:49
 tenhle problem jsem mel vcera, osmirgloval (ocistil) jsem vsechny kontakty (hlavne propojeni na kostru), svicka zacla hazet jiskru. Nakonec jsem musel vymenit i svicku a uz je to v cajku
Datum: 14. dubna 2012 10:48
Jméno: pepa
IP: uživatel7996
 zdar draci chci se zeptat čim to je že dal sem na babettu karbec z 555 a nechce nastartovat a z vífuku chčije benzin diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 18:16
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Dej tam ten co tam patří a pojede to. Špekulante
Datum: 14. dubna 2012 18:16
Jméno: Lampan
IP: uživatel13294
 Zdar hoši a hlavně Seso, proč je zapalovací pól PIO odlišný od originálu a to celkem dost, má dvě packy k naletování, pak má silnější drát vinutí ale míň závitů a když ho tam dám, tak nedá skoro vůbec žádnou jiskru, dám tak starou klasiku a dá to jiskru že bych s tim zabil bejka. Jak je to možné ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2012 11:49
Jméno: Lampan
IP: uživatel13294
 komu říkáš moulo vole, vyčítám já snad něco sesovi ? za to můžou ti poláci blbouni .... já sem Sesu zdůraznil protože je prodejce tak by s tim měl mít zkušenosti né asi ...
Datum: 15. dubna 2012 11:49
 je to dané výrobcem ty moulo... copak za to muže sesa že jsou jiné než ty původní? si myslíš že to dělá doma na koleni nebo co? se vzpamatuj hochu!!! a navim k naletování drátu je ta spodní.
Datum: 15. dubna 2012 0:06
Jméno: mech_r
IP: uživatel13604
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 10:36
 diky za odpoved, jen tady nemuzu to sklo nikde najit  a objednavat odjinud se mi zrovna dvakrat nechce
Datum: 14. dubna 2012 10:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to asi pasovat nebude,ale pařez má stejné sklo i světlo jako normální fichtl
Datum: 14. dubna 2012 10:31
Jméno: mech_r
IP: uživatel13604
 stacilo by asi jen sklo, ale to jsem tady myslim nikde nevidel
Datum: 14. dubna 2012 9:05
Jméno: JAWAJAWA
IP: uživatel10444
 Čau draci.. Hledam něco o firmě Yazda jestli se to tak menuje ? naky fotky videa nevite někdo ? předem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2012 11:51
 co to je ? náká opuětěná továrna ? má někdo náké info ? celkem by mě to zajímalo
Datum: 15. dubna 2012 11:51
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 hej tam chci makat
Datum: 14. dubna 2012 10:57
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 http://david45623.rajce.idnes.cz/Yezdi/
tady máš nějaký fotky přímo z továrny
Datum: 14. dubna 2012 10:36
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 neni to yazda ale YEZDI a když to napíšeš do googlu najdeš toho moc a moc..
Datum: 14. dubna 2012 9:47
Jméno: ondra
IP: uživatel12597
 Zdravim, chci se poradit, je lepší si nechat repasovat starou kliku z fichtla (ojnici bych si nechal datl ckr), nebo je lepší koupit komplet novou kliku zde s fichtlkrámku, popřípadě jaké s ní máte zlušenosti. Díky za postřehy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2012 15:17
 pokud má stará OK čepy tak určitě výměna ojnice, dnešní kliky už nedosahujou kvalit těch originálních
Datum: 17. dubna 2012 15:17
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 pokud nekloužou čepy setrváků v ložiscích, pak je určitě lepší (a hlavně levnější) vyměnit ojnici u tý starý..
Datum: 13. dubna 2012 23:25
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12756
 zdar draci muzete mi poradit nakej vejfuk HIKONE kterej se nemusi moc upravovat ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 8:45
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/tuning/id220272.html
Datum: 14. dubna 2012 8:45
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12756
 zdar draci nevite nekdo proc mi fichtl kdyz se ohřeje nedrří volnoběh (tryska v pohodě a šoupátko taky neni špatny !!)...za studena to je v pohode ale když se ohřeje tak mi skoro chcipne !!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 20:22
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 mě to taky dělalo, vyčistil jsem výfuk a bylo to ok
Datum: 14. dubna 2012 20:22
 Ve válci nevidím problém pokud je to komplet přetěsněný a neprotahuje falešnej vzduch tak jedině ale jinak ne vidím závadu v karbecu, nastavená hladina benzínu, špinavá tryska, zasekávající šoupě a vždycky se musí otáčky ladit na ohřátým motoru což je nejlepší po 5km ujetí a přetěsnit komplet karbec kolínko k valci a kolinko mezi karbecem to vždycky pomáhá.........
Datum: 14. dubna 2012 9:26
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 pokud máš všechno ostatní v pořádku, projevuje se takhle i vylítanej válec
Datum: 13. dubna 2012 23:26
 volnoběh se vždycky ladil na teplém motoře... takže pošteluj se šroubem volnoběhu na zahřátém motoře (teda pokud je šoupátko opravdu OK) jinak jedině na lanku...
Datum: 13. dubna 2012 23:24
Jméno: fichtloř
IP: uživatel13602
 skus ho vyladit až se zahřeje
Datum: 13. dubna 2012 22:58
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 6:43
Jméno: standa
IP: uživatel13603
 Efekt? Ten karbec je menší jak z fichtla.
Datum: 14. dubna 2012 6:43
 s trohou šikovnosti tam ten karbec určitě dostaneš, ale co to bude dělat ti opravdu neřeknu  taky je rozdíl sériovka od úpravy...
Datum: 13. dubna 2012 23:26
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 ja si myslim ze se to bude ulejvat ...
Datum: 13. dubna 2012 22:27
 Ahoj všm prosím poradil ´Mě někdo kde sehnat zadní original světlo na babetu 207 a original přední světlo placaté bez tachometru plehové děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 10:26
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 jmenuje se to parabola předního světla na babettu
Datum: 14. dubna 2012 10:26
 Dobrý den projel jsem to tam ale nějak to nemůžu dohledat děkuji
Datum: 14. dubna 2012 7:35
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 dobrý den světlo mám dyštak se podivejte na S Bazar
Datum: 14. dubna 2012 7:03
Jméno: lolek
IP: uživatel13599
 kdyz mam ridicak B ,do kolika kilo muzu tahat naklad na kouli u auta ? chci si poridit karavan tak me to zajim,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel13606
 Jde o konkrétní typ karavanu,hlavně taky záleží kolik dle TP tvýho auta smíš táhnout bržděnýho a nebržděnýho....nebržděnej karavan mužeš tahat tak maximálně malej polskej a nebo skládací
Datum: 14. dubna 2012 18:45
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 viz cezetak, jen bych dodal že tažný vozidlo musí bejt vždycky těžší než tažený..
Datum: 13. dubna 2012 23:28
 jsou 2 možnosti... bud muzes tahat vozik max 750kg... ale dalsi zakon rika ze hmotnost cele soupravy (tj auto a vozik) musi vazit max 3500kg.. to znamena ze muses tahat i 1000kg... to ale zase zakazuje prvni zakon ku kteremu je v rozporu ten druhej.. tak si to nejak přeber
Datum: 13. dubna 2012 22:29
Jméno: Karel
IP: uživatel11637
 Nechápu, jak ti mohli vydat řidičský průkaz skupiny B, když nevíš takovou zásadní věc...
Datum: 13. dubna 2012 21:26
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Čus, dělám teď novou elektriku a potřeboval bych vědět, jestli když zapojuju drátky do spínačky, spojuju je čokoládou atd. tak jestli mám konce drátků pocínovat, nebo nechat tak jak jsou. Komplet elektriku dělám poprví, tak se radši ptám
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 8:15
 Čokoládky zahoď a radši to zapájej k sobě, ke spínačce pokud je to fichtl tak to tam musíš připájet, jinak konce podle uvážení, lepší je je spíš pocínovat .. pokud to myslíš s elektrikou vážně, sežeň si dráty o stejném průměru s jinými barvami(ty co tam mají být) a nějakou tlustou a tenší bužírku a pájej  na indukčku, kostru a klakson nejlépe očka, na kabel od zadního plechu spojovací tyčinku .. jinak pokud je to bošák tak pocínovat ... já používám klasiku transformátorovou, holý cín + tuto měkkou pájecí pastu http://vtpshop.cz/prislusenstvi-c58/degussa-pasta-mekke-pajeni-ag-250g-i864/. Kalafuna totiž pořád teče, smrdí a nprostě se mi s ní špatně pracovalo
Datum: 14. dubna 2012 8:15
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Ja vzdy pocínuju vypadá to líp a hlavne se to netřepí,nepraská a nemusíš to motat
Datum: 13. dubna 2012 21:30
 Ahoj mám problém. Mám Fichtla 05tku do teďka jezdila v pohodě. Ale dnes sem dal jehlu na 2zářez ze shora a nechtělo to jet a bylo to líný tak sem ho vrátil na 3tí zářez jak to bylo a jezdilo ale teď když jí nastartuju tak si sama dá plný otáčky a neklesnou spíš naopak. Vůbec nevím proč do teď to jezdilo v pohodě než sem vyndal to šoupátko ale to už sem vrátil jak bylo. Akorát mezi kolenem a výfukem sem zadělal díru protože tam byla díra že sem tam dal prst tak už to nefouká a nejde prostě ale vejfuk tak ucpanej zas neni no.. vůbec nevím co s tím prosím o radu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 13:27
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13600
 jo to jsme si taky říkaly ale opak je pravdou je to prostě fichtl tam není nic stálý..
Datum: 14. dubna 2012 13:27
 Ale z volnoběhem sem ani nehejbal jen s tou jehlou.. to se přece nemůže rozladit když jehlu vrátim tam jak byla ne?
Datum: 14. dubna 2012 11:17
Jméno: lukáš
IP: uživatel13600
 No a hlavně se takz koukni na ten volnoběh to bzch udělal jako první !!!
Datum: 14. dubna 2012 10:59
 ok no je to možný že ta jehla ten plíšek s toho padá kouknu na to a jinak tam dám šoupátko co tam bylo ale to bylo hodně na těsno že to skoro dřelo .. tak sem tam dal svoje.. uvidím kouknu teda na tu jehlu ..
Datum: 13. dubna 2012 22:21
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13600
 čau hele s tím jsem se taky setkal u kamaráda koukni se jestli ti tam nevyapadává jehla jestli ne zkus to doštelovat volnoběhem a když ani to nepomůže zkus vyměnit lanko se šoupátkem i s jehlou my jsme to udělali a pomohlo jinak nevím jak ti poradit kdyžtak dej vědět jestli se podařilo
Datum: 13. dubna 2012 21:56
Jméno: feris
IP: uživatel11625
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 20:43
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 no nevim jestli je dobrý dávat ten půlčlánkovej řetěz do motoru spíš bych použil 9z primár a k řetězu do motoru 13ti zub a máš převod do terénu akorát  taky to tak mám a nanic si nemůžu
stěžovat síla je velká a max. rychlost asi 65km/h
Datum: 13. dubna 2012 20:43
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 větší síla, menší rychlost
Datum: 13. dubna 2012 20:26
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci mám dotaz ohledně přestavby mustanga na enduro. Chtěl sem sse zeptat jestli by prošel kontrolama cross maska ta samá jaku tady na fk ta zelená vidlice ze simsona skrácený sedlo horem vedenej vejfuk crossový blatáky a podobný popřípadě jak daleko můžu zajít
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 23:42
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 maska, blatníky, sedlo budiž, ale třeba ty simsoňácký vidle by projít nemusely, záleží na technikovi, nicméně v případě nějaký nehody bys moh mít problém..
Datum: 13. dubna 2012 23:42
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 musej mít blatníky taky homologaci a můžu si dovolit říznout do rámu kuli zadnímu odpružení víceméně bych z toho udál jednomístnýho
Datum: 13. dubna 2012 21:33
 Kdyz ty dily budou mit homologaci tak neni problem , problem by nastal kdyby byla naka bouracka a pojistovna by se vtom stourala jinak bych problem nevidel
Datum: 13. dubna 2012 19:53
Jméno: jakubsukenik
IP: uživatel13031
 cau draci, chci se zeptat jestli musím taky sebou vozit VYSTRAZNOU VESTU na pionyre nebo ne. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 16:44
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 vesta už v povinné výbavě není, ale je lepší ji mít, hlavně při jízdě za stmívání a po tmě
Datum: 13. dubna 2012 16:44
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 Zdravim mam hranatu ČZ 175 477(1972) a nedobiji - dobiji jemom pri nejvyssich otackach. rele je dvojcivkove 6v , dynamo JAWA 45w( staci to na blinkry?) a kostra + .Dynamo je ok ale nevim jak seridit regulacni rele- prirucku sem cetl ale moc s toho chytry nejsu -a tak nevim co je to zatezovaci odpor,pripojovaci kotva atd.. Kontrolka dobijeni sviti jen sviti jen pri vysokych otackach a pri zapnutých svetlech. Po odpojeni baterky na volnobeh nekdy zdechne, pri vysich otac. jede stejne ale jak zapnu svetla zdechne to. nemozu to byt spatne uhliky? a nebo je to je tim ze mam jiny typ dynama - puvodni bylo 50-55W a kostra - . A jaku mam dat kostru baterky ? - nebo + ?? \r\nprosim poradte diky \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 23:38
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 lukáši, zkus někdy odpovědět na to, na co se tazatel skutečně ptá.. 477 originálně měli 45W (dle roku výroby od 45W až po 60W) dynamo.. ohledně relé, jeho seřízení neni tak jednoduchý, jestli se v tom nevyznáš, svěř to radši někomu, kdo tomu rozumí.. jestli je vše původní, baterka měla ukostřený "-" (a nejspíš i má, jinak bys to už poznal v podobě vibrujícího a jiskřícího relé). Uhlíky určitě zkontroluj, měli by mít předepsanou délku (z hlavy nevim, v příručce to jistě bude) a komutátor (to kolečko na který uhlíky tlačej) by měl mít čistý lamely a hlavně drážky mezi nima
Datum: 13. dubna 2012 23:38
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 takze kdyz dam mensi zarovky tak by to melo stacit? a co dynamo- davalo se takove i original? a pro jawwwa:KOSTRA + se davala i na nektere kyvacky
Datum: 13. dubna 2012 20:54
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 proč by měla? já mám na čézetě kostru na +
Datum: 13. dubna 2012 20:28
Jméno: jawwwa
IP: uživatel13031
 kostra byla vždycky - ne?
Datum: 13. dubna 2012 16:24
 45W dynamo je nějak málo... 487 má 75W... pokud máš v předním světle 35W žárovku, vzadu 5W, tak už to nemá z čeho dobíjet... (nedej bože pustíš blinkr)
Datum: 13. dubna 2012 16:22
Jméno: Pavel
IP: uživatel13596
 Zdravím...mám Jawu 20...mám takový problém...na volnoběh a při mírně zvýšených otáčkách bzučák funguje a když přidávám,tak přestane,pokud rozsvítí světla,nejde vůbec...čím tomůže být a může to mít vliv na jízdu,protože mi nejde do výkonu...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 23:47
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 kdybyste si někdo z vás aspoň jednou v životě přečet příručku, zjistili byste, že tohle neni vada, ale vlastnost pionýrů! a že se s tim počítá.. magneto je prostě slabý na to, aby utáhlo světla i klakson najednou, to že to někomu funguje, jeho plus.. a to že přestává fungovat se zvyšujícíma se otáčkama je jen otázkou jeho seřízení, bzučák funguje jen v úzkém pásmu otáček, záleží jak vysoko ho máš posazený, nicméně špatnej technickej stav (špína, rez,..) to pásmo ještě zužuje
Datum: 13. dubna 2012 23:47
Jméno: pavel
IP: uživatel13596
 Aha...zajímavé..a jak to,že přestane fungovat se zvyšujícíma se otáčkama?
Datum: 13. dubna 2012 20:18
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Fichtlovi bych rek ze celkove nebude fungovat klakson, pri zapnutých světlech, nebot nema dostatek proudu. U moji 21ky s 20W magnetem nefunguje a u 23ky s 30W magnetem funguje. takze asi tak
Datum: 13. dubna 2012 18:53
Jméno: pavel
IP: uživatel13596
 šroubek s matkou nemá...je tam jenhladká hlava a kdybych ho chtěl rozebrat,musí se roznýtovat....ale podle mě bude něco v elektrice,když při rozvícených světlech nejde vůbec a kdyžho pustím,světlo o hodně mín přestane svítit.....
Datum: 13. dubna 2012 17:46
 s výkonem to nemá společného nic a bzučak... šteluje se šroubkém (je to tuším červík s matkou) na jeho čelní straně...
Datum: 13. dubna 2012 15:46
|



|