slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  547  548  549  550  551  552  553  554  555  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: 125/453      IP: uživatel6631    
ahoj kolik se prosím fouká do čz 125/453 do pneu tlaku? ja nafoukal dopředu 1,4 bar a dozadu 1,5 bar jak bylo na internetu napsáno a bylo to celkem mněkké podle mně když jsem na to sedl tak guma torchu seděla... foukl jsem tam 1,8 bar a proto se ptám kolik tam má být přesně? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidne tam bejt 2,5 aspon lip ti to pojede:-)
 
 
Datum: 16. dubna 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já foukám zadek 2 a předek 1,9
 
 
Datum: 14. dubna 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: 125/453      IP: uživatel6631    
na gumně nic právě není :-(
 
 
Datum: 14. dubna 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: stanislav      IP: uživatel3298    
nekdy to byva napsano na gumě...mrkni
 
 
Datum: 14. dubna 2012 11:54
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
čau draci potřebuju pomoct mam babettu 210 a normalně nastartuju sednu a přidám plyn tak babetta stojí na místě jak prostě na neutrál a zachvilu se rozjede a pak zas jedu pribrzdím a zase jako kdyby jela na neutral a pak se to třeba za chvilu zpamatuje a jede nevite prosim vás co stím?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2024 9:38
 
 
 
 
Jméno: lubir      E-mail:      IP: uživatel19794    
veruže pokazena volnobežka v motore , rozpoliť motor a vymeniť, Inak zavadu neodstraniš..
 
 
Datum: 14. června 2024 9:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. dubna 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci od kámoše sem si dotahl jawu 555 olej v tom byl už do běla jakmile sem zdělal válec byla klika rezavá pist rezavýýý a kanálky rezavé vše sem vyčistil benzínem přetěsnil hodil nové lanka promastil WD-čkem nalel nový olej a benzím ale háže to hrozně slabou jiskru myslíte že by to mohla být cívka?A když to tlačím tak to ani nestřelí ani škyt......nevíte čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nezapoměn pořádně očistit kladívka
 
 
Datum: 14. dubna 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc dík právě že s elektrikou sem nic nedělal.
 
 
Datum: 14. dubna 2012 10:49
 
 
 
 
Jméno: mech_r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tenhle problem jsem mel vcera, osmirgloval (ocistil) jsem vsechny kontakty (hlavne propojeni na kostru), svicka zacla hazet jiskru. Nakonec jsem musel vymenit i svicku a uz je to v cajku ;-)
 
 
Datum: 14. dubna 2012 10:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel7996    
zdar draci chci se zeptat čim to je že dal sem na babettu karbec z 555 a nechce nastartovat a z vífuku chčije benzin diky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Dej tam ten co tam patří a pojede to. Špekulante :-)
 
 
Datum: 14. dubna 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel13294    
Zdar hoši a hlavně Seso, proč je zapalovací pól PIO odlišný od originálu a to celkem dost, má dvě packy k naletování, pak má silnější drát vinutí ale míň závitů a když ho tam dám, tak nedá skoro vůbec žádnou jiskru, dám tak starou klasiku a dá to jiskru že bych s tim zabil bejka. Jak je to možné ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2012 11:49
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel13294    
komu říkáš moulo vole, vyčítám já snad něco sesovi ? za to můžou ti poláci blbouni .... já sem Sesu zdůraznil protože je prodejce tak by s tim měl mít zkušenosti né asi ...
 
 
Datum: 15. dubna 2012 11:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to dané výrobcem ty moulo... copak za to muže sesa že jsou jiné než ty původní? si myslíš že to dělá doma na koleni nebo co? se vzpamatuj hochu!!! a navim k naletování drátu je ta spodní.
 
 
Datum: 15. dubna 2012 0:06
 
 
 
 
Jméno: mech_r      IP: uživatel13604    
Zdravim draci,\\\\r\\\\nvčera jsem půjčil bratranci Pařeza a byl problém, rozbité přední světlo. Tak bych se chtěl zeptat jestli bude pasovat i toto: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/predni_svetlo_14cm22.html\\\\r\\\\n\\\\r\\\\ndíky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 10:36
 
 
 
 
Jméno: mech_r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky za odpoved, jen tady nemuzu to sklo nikde najit :-( a objednavat odjinud se mi zrovna dvakrat nechce
 
 
Datum: 14. dubna 2012 10:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to asi pasovat nebude,ale pařez má stejné sklo i světlo jako normální fichtl
 
 
Datum: 14. dubna 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: mech_r      IP: uživatel13604    
stacilo by asi jen sklo, ale to jsem tady myslim nikde nevidel :-(
 
 
Datum: 14. dubna 2012 9:05
 
 
 
 
Jméno: JAWAJAWA      IP: uživatel10444    
Čau draci.. Hledam něco o firmě Yazda jestli se to tak menuje ? naky fotky videa nevite někdo ? předem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to je ? náká opuětěná továrna ? má někdo náké info ? celkem by mě to zajímalo
 
 
Datum: 15. dubna 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
hej tam chci makat
 
 
Datum: 14. dubna 2012 10:57
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
http://david45623.rajce.idnes.cz/Yezdi/ tady máš nějaký fotky přímo z továrny
 
 
Datum: 14. dubna 2012 10:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
neni to yazda ale YEZDI a když to napíšeš do googlu najdeš toho moc a moc..
 
 
Datum: 14. dubna 2012 9:47
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12597    
Zdravim, chci se poradit, je lepší si nechat repasovat starou kliku z fichtla (ojnici bych si nechal datl ckr), nebo je lepší koupit komplet novou kliku zde s fichtlkrámku, popřípadě jaké s ní máte zlušenosti. Díky za postřehy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2012 15:17
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud má stará OK čepy tak určitě výměna ojnice, dnešní kliky už nedosahujou kvalit těch originálních
 
 
Datum: 17. dubna 2012 15:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
pokud nekloužou čepy setrváků v ložiscích, pak je určitě lepší (a hlavně levnější) vyměnit ojnici u tý starý..
 
 
Datum: 13. dubna 2012 23:25
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12756    
zdar draci muzete mi poradit nakej vejfuk HIKONE kterej se nemusi moc upravovat ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 8:45
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13499    
http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/tuning/id220272.html
 
 
Datum: 14. dubna 2012 8:45
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12756    
zdar draci nevite nekdo proc mi fichtl kdyz se ohřeje nedrří volnoběh (tryska v pohodě a šoupátko taky neni špatny !!)...za studena to je v pohode ale když se ohřeje tak mi skoro chcipne !!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
mě to taky dělalo, vyčistil jsem výfuk a bylo to ok
 
 
Datum: 14. dubna 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
Ve válci nevidím problém pokud je to komplet přetěsněný a neprotahuje falešnej vzduch tak jedině ale jinak ne vidím závadu v karbecu, nastavená hladina benzínu, špinavá tryska, zasekávající šoupě a vždycky se musí otáčky ladit na ohřátým motoru což je nejlepší po 5km ujetí a přetěsnit komplet karbec kolínko k valci a kolinko mezi karbecem to vždycky pomáhá.........
 
 
Datum: 14. dubna 2012 9:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
pokud máš všechno ostatní v pořádku, projevuje se takhle i vylítanej válec
 
 
Datum: 13. dubna 2012 23:26
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
volnoběh se vždycky ladil na teplém motoře... takže pošteluj se šroubem volnoběhu na zahřátém motoře (teda pokud je šoupátko opravdu OK) jinak jedině na lanku...
 
 
Datum: 13. dubna 2012 23:24
 
 
 
 
Jméno: fichtloř      IP: uživatel13602    
skus ho vyladit až se zahřeje
 
 
Datum: 13. dubna 2012 22:58
 
 
 
 
Jméno: vbeck      E-mail:      IP: uživatel12158    
ahojte, mám takovej dotaz, kamarád má tenhle krabec na svim simálu a bude ho měnit : http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=10&products_id=330 , a já bych si ho od něj vzal na fichtla. chci se zeptat, jestli by tam šel dát. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 6:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13603    
Efekt? Ten karbec je menší jak z fichtla.
 
 
Datum: 14. dubna 2012 6:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
s trohou šikovnosti tam ten karbec určitě dostaneš, ale co to bude dělat ti opravdu neřeknu ;-) taky je rozdíl sériovka od úpravy...
 
 
Datum: 13. dubna 2012 23:26
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
ja si myslim ze se to bude ulejvat ...
 
 
Datum: 13. dubna 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: berankys      E-mail:      IP: uživatel5767    
Ahoj všm prosím poradil ´Mě někdo kde sehnat zadní original světlo na babetu 207 a original přední světlo placaté bez tachometru plehové děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 10:26
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
jmenuje se to parabola předního světla na babettu
 
 
Datum: 14. dubna 2012 10:26
 
 
 
 
Jméno: berankys      E-mail:      IP: uživatel5767    
Dobrý den projel jsem to tam ale nějak to nemůžu dohledat děkuji
 
 
Datum: 14. dubna 2012 7:35
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
dobrý den světlo mám dyštak se podivejte na S Bazar
 
 
Datum: 14. dubna 2012 7:03
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel13599    
kdyz mam ridicak B ,do kolika kilo muzu tahat naklad na kouli u auta ? chci si poridit karavan tak me to zajim,diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13606    
Jde o konkrétní typ karavanu,hlavně taky záleží kolik dle TP tvýho auta smíš táhnout bržděnýho a nebržděnýho....nebržděnej karavan mužeš tahat tak maximálně malej polskej a nebo skládací :-D
 
 
Datum: 14. dubna 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
viz cezetak, jen bych dodal že tažný vozidlo musí bejt vždycky těžší než tažený..
 
 
Datum: 13. dubna 2012 23:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou 2 možnosti... bud muzes tahat vozik max 750kg... ale dalsi zakon rika ze hmotnost cele soupravy (tj auto a vozik) musi vazit max 3500kg.. to znamena ze muses tahat i 1000kg... to ale zase zakazuje prvni zakon ku kteremu je v rozporu ten druhej.. tak si to nejak přeber :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel11637    
Nechápu, jak ti mohli vydat řidičský průkaz skupiny B, když nevíš takovou zásadní věc...
 
 
Datum: 13. dubna 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Čus, dělám teď novou elektriku a potřeboval bych vědět, jestli když zapojuju drátky do spínačky, spojuju je čokoládou atd. tak jestli mám konce drátků pocínovat, nebo nechat tak jak jsou. Komplet elektriku dělám poprví, tak se radši ptám :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 8:15
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čokoládky zahoď a radši to zapájej k sobě, ke spínačce pokud je to fichtl tak to tam musíš připájet, jinak konce podle uvážení, lepší je je spíš pocínovat .. pokud to myslíš s elektrikou vážně, sežeň si dráty o stejném průměru s jinými barvami(ty co tam mají být) a nějakou tlustou a tenší bužírku a pájej :-D na indukčku, kostru a klakson nejlépe očka, na kabel od zadního plechu spojovací tyčinku .. jinak pokud je to bošák tak pocínovat ... já používám klasiku transformátorovou, holý cín + tuto měkkou pájecí pastu http://vtpshop.cz/prislusenstvi-c58/degussa-pasta-mekke-pajeni-ag-250g-i864/. Kalafuna totiž pořád teče, smrdí a nprostě se mi s ní špatně pracovalo :-D
 
 
Datum: 14. dubna 2012 8:15
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Ja vzdy pocínuju vypadá to líp a hlavne se to netřepí,nepraská a nemusíš to motat
 
 
Datum: 13. dubna 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám problém. Mám Fichtla 05tku do teďka jezdila v pohodě. Ale dnes sem dal jehlu na 2zářez ze shora a nechtělo to jet a bylo to líný tak sem ho vrátil na 3tí zářez jak to bylo a jezdilo ale teď když jí nastartuju tak si sama dá plný otáčky a neklesnou spíš naopak. Vůbec nevím proč do teď to jezdilo v pohodě než sem vyndal to šoupátko ale to už sem vrátil jak bylo. Akorát mezi kolenem a výfukem sem zadělal díru protože tam byla díra že sem tam dal prst tak už to nefouká a nejde prostě ale vejfuk tak ucpanej zas neni no.. vůbec nevím co s tím prosím o radu díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel13600    
jo to jsme si taky říkaly ale opak je pravdou je to prostě fichtl tam není nic stálý..;-)
 
 
Datum: 14. dubna 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale z volnoběhem sem ani nehejbal jen s tou jehlou.. to se přece nemůže rozladit když jehlu vrátim tam jak byla ne?
 
 
Datum: 14. dubna 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel13600    
No a hlavně se takz koukni na ten volnoběh to bzch udělal jako první !!!
 
 
Datum: 14. dubna 2012 10:59
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok no je to možný že ta jehla ten plíšek s toho padá kouknu na to a jinak tam dám šoupátko co tam bylo ale to bylo hodně na těsno že to skoro dřelo .. tak sem tam dal svoje.. uvidím kouknu teda na tu jehlu ..
 
 
Datum: 13. dubna 2012 22:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel13600    
čau hele s tím jsem se taky setkal u kamaráda koukni se jestli ti tam nevyapadává jehla jestli ne zkus to doštelovat volnoběhem a když ani to nepomůže zkus vyměnit lanko se šoupátkem i s jehlou my jsme to udělali a pomohlo jinak nevím jak ti poradit kdyžtak dej vědět jestli se podařilo
 
 
Datum: 13. dubna 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
zdar draci,když to dám na fika koplího do krossu.V čem mi to pomůže. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primar_kolecko_11z_retez.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13499    
no nevim jestli je dobrý dávat ten půlčlánkovej řetěz do motoru spíš bych použil 9z primár a k řetězu do motoru 13ti zub a máš převod do terénu akorát :-D taky to tak mám a nanic si nemůžu stěžovat síla je velká a max. rychlost asi 65km/h
 
 
Datum: 13. dubna 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
větší síla, menší rychlost
 
 
Datum: 13. dubna 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar draci mám dotaz ohledně přestavby mustanga na enduro. Chtěl sem sse zeptat jestli by prošel kontrolama cross maska ta samá jaku tady na fk ta zelená vidlice ze simsona skrácený sedlo horem vedenej vejfuk crossový blatáky a podobný popřípadě jak daleko můžu zajít odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 23:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
maska, blatníky, sedlo budiž, ale třeba ty simsoňácký vidle by projít nemusely, záleží na technikovi, nicméně v případě nějaký nehody bys moh mít problém..
 
 
Datum: 13. dubna 2012 23:42
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
musej mít blatníky taky homologaci a můžu si dovolit říznout do rámu kuli zadnímu odpružení víceméně bych z toho udál jednomístnýho
 
 
Datum: 13. dubna 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: kennbell1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyz ty dily budou mit homologaci tak neni problem , problem by nastal kdyby byla naka bouracka a pojistovna by se vtom stourala jinak bych problem nevidel
 
 
Datum: 13. dubna 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: jakubsukenik      IP: uživatel13031    
cau draci, chci se zeptat jestli musím taky sebou vozit VYSTRAZNOU VESTU na pionyre nebo ne. díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
vesta už v povinné výbavě není, ale je lepší ji mít, hlavně při jízdě za stmívání a po tmě
 
 
Datum: 13. dubna 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel13563    
Zdravim mam hranatu ČZ 175 477(1972) a nedobiji - dobiji jemom pri nejvyssich otackach. rele je dvojcivkove 6v , dynamo JAWA 45w( staci to na blinkry?) a kostra + .Dynamo je ok ale nevim jak seridit regulacni rele- prirucku sem cetl ale moc s toho chytry nejsu -a tak nevim co je to zatezovaci odpor,pripojovaci kotva atd.. Kontrolka dobijeni sviti jen sviti jen pri vysokych otackach a pri zapnutých svetlech. Po odpojeni baterky na volnobeh nekdy zdechne, pri vysich otac. jede stejne ale jak zapnu svetla zdechne to. nemozu to byt spatne uhliky? a nebo je to je tim ze mam jiny typ dynama - puvodni bylo 50-55W a kostra - . A jaku mam dat kostru baterky ? - nebo + ?? \r\nprosim poradte diky \r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 23:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
lukáši, zkus někdy odpovědět na to, na co se tazatel skutečně ptá.. 477 originálně měli 45W (dle roku výroby od 45W až po 60W) dynamo.. ohledně relé, jeho seřízení neni tak jednoduchý, jestli se v tom nevyznáš, svěř to radši někomu, kdo tomu rozumí.. jestli je vše původní, baterka měla ukostřený "-" (a nejspíš i má, jinak bys to už poznal v podobě vibrujícího a jiskřícího relé). Uhlíky určitě zkontroluj, měli by mít předepsanou délku (z hlavy nevim, v příručce to jistě bude) a komutátor (to kolečko na který uhlíky tlačej) by měl mít čistý lamely a hlavně drážky mezi nima
 
 
Datum: 13. dubna 2012 23:38
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel13563    
takze kdyz dam mensi zarovky tak by to melo stacit? a co dynamo- davalo se takove i original? a pro jawwwa:KOSTRA + se davala i na nektere kyvacky
 
 
Datum: 13. dubna 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
proč by měla? já mám na čézetě kostru na +
 
 
Datum: 13. dubna 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: jawwwa      IP: uživatel13031    
kostra byla vždycky - ne? :-D
 
 
Datum: 13. dubna 2012 16:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
45W dynamo je nějak málo... 487 má 75W... pokud máš v předním světle 35W žárovku, vzadu 5W, tak už to nemá z čeho dobíjet... (nedej bože pustíš blinkr)
 
 
Datum: 13. dubna 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel13596    
Zdravím...mám Jawu 20...mám takový problém...na volnoběh a při mírně zvýšených otáčkách bzučák funguje a když přidávám,tak přestane,pokud rozsvítí světla,nejde vůbec...čím tomůže být a může to mít vliv na jízdu,protože mi nejde do výkonu...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 23:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
kdybyste si někdo z vás aspoň jednou v životě přečet příručku, zjistili byste, že tohle neni vada, ale vlastnost pionýrů! a že se s tim počítá.. magneto je prostě slabý na to, aby utáhlo světla i klakson najednou, to že to někomu funguje, jeho plus.. a to že přestává fungovat se zvyšujícíma se otáčkama je jen otázkou jeho seřízení, bzučák funguje jen v úzkém pásmu otáček, záleží jak vysoko ho máš posazený, nicméně špatnej technickej stav (špína, rez,..) to pásmo ještě zužuje
 
 
Datum: 13. dubna 2012 23:47
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel13596    
Aha...zajímavé..a jak to,že přestane fungovat se zvyšujícíma se otáčkama?
 
 
Datum: 13. dubna 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Fichtlovi bych rek ze celkove nebude fungovat klakson, pri zapnutých světlech, nebot nema dostatek proudu. U moji 21ky s 20W magnetem nefunguje a u 23ky s 30W magnetem funguje. takze asi tak
 
 
Datum: 13. dubna 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel13596    
šroubek s matkou nemá...je tam jenhladká hlava a kdybych ho chtěl rozebrat,musí se roznýtovat....ale podle mě bude něco v elektrice,když při rozvícených světlech nejde vůbec a kdyžho pustím,světlo o hodně mín přestane svítit.....
 
 
Datum: 13. dubna 2012 17:46
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
s výkonem to nemá společného nic a bzučak... šteluje se šroubkém (je to tuším červík s matkou) na jeho čelní straně...
 
 
Datum: 13. dubna 2012 15:46
 
<  547  548  549  550  551  552  553  554  555  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 19:00:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu