Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci! Kúpil som doklady na pioniera z 21-ky a je v nich uvedená svetlo červená farba a ja mám tmavo červenú originál čo tam je od výroby a ešte mám 20-ku. Je to problém?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 18:48
 nechcem ťa strašiť, ale to je pravda
Datum: 29. února 2012 18:48
 Jenco nestraš!
Datum: 29. února 2012 16:15
 za tie peniaze radsej nový lak  , alebo druheho fichtla s peknými svetlo-cervenými plechmi
Datum: 28. února 2012 21:57
 ah, + este 200eur za VIN, aby si zvladol kontrolu originalitu k tomu potrebnú
Datum: 28. února 2012 21:54
Datum: 28. února 2012 21:54
 Ano som zo Slovenska. Tak hadam to prebehne v pohode , Dík za odpovede!
Datum: 28. února 2012 20:54
 Nevadí to, mám mustanga v pejprech mám jawa 21 barva orandžová a udělal jsem technickou s červenou barvou nelam si stím hlavu
Datum: 28. února 2012 19:28
Jméno: furioso
IP: uživatel13299
 nie za 50 ti to nezmenia, podla jazyka v akom pises si zo SR. tu na to treba kontrolu originality za cca. 80 plus dalsie veci. myslim, ze v tvojom pripade by to nemalo vadit, ale 100 ludi 100 chuti. Niekto ti za to moze narobit problemy. nemalo by to tak byt.
Datum: 28. února 2012 17:53
 Při nejhoršim dojdeš na odbor dopravy a řekneš že si jí přestříkal na tmavě červenou a zaplatíš 50 a můžeš s spát s klidem.
Datum: 28. února 2012 17:31
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak já myslím že ne. mám jawu 350 a je tam modrá (perleťová) matalíza a v TP je napsáno zelená
Datum: 28. února 2012 16:39
 Ahoj  Ohledně předstihu. Včera sem dělal do noci Mustanga. Vyrobil jsem si těsnění mezi kartery a válec, pač tam už bylo na odpis. Mezi válec a hlavu sem zkusil dát alobal. Asi to neni nejlepší řešení, ale na rychlo jsem nic nevymyslel. To je jedno. Karburátor vyčištěn atd.... Každopádně jsem dělal předstih. Někdo mi poradil že když udělám menší předstih než těch myslím "1,5" mm tak to pojede líp. Udělal jsem cca. 1mm od horní úvrati. --Teď první "otázka" -> Asi blbá ale: Jiskru to hází mezi kladívky když sou od sebe těch 0,05mm ?? A hlavně PŘED HORNÍ ÚVRATÍ nebo potom ? ... Potom je ale blbost že ? --
Předstih jsem se "učil" podle návodu k fíkovi. Myslel jsem že to pojede líp. Dneska jsem zjistil opak. V nízkých otáčkách je líný jako "svině" ,ale vy vysokých je teprve znát, že to trochu táhne. Jde mi o to, jak mám tedy udělat předstih tak, aby mi to táhlo hlavně v nízkých otáčkách, nebo aby to bylo rovnoměrně rozložené.
--Jinak zápalko seřizuju tak, že -> sundám hlavu, dám horní uvrať, mezi kladívky nastavím 0,4mm utáhnu samozřejmě, a popojedu pístem o těch "1,5"mm ( podle toho jak si nastavím ) ->> Proti hodinovým ručičkám <<- ,zapalováním otáčím tak, abych měl mezi kladívky těch 0,05mm -> cigaretový papírek .
Děkuju všem za odpovědi  Víc mohu pripsat v komentrech. Mějte se dobře a at Vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 14:58
 A šlo by to nějak zjistit???že bych do dal do pořádku at je to v cajku když už sem se tak sr.a.l z renovací
Datum: 01. března 2012 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel13316
 Mluvil jsem především o problémech ve válci. Ovšem souhlasím s provazem,když to začneš zkoumat do hloubky a porovnávat karter proti karteru,tak zjistíš,že neni kus jako kus.... stejný je to třeba u karburátoru....
Datum: 01. března 2012 12:22
 NO hele nevím, jak to myslel standa, ale co já vím, tak to tam prostě bouchali ty motory -fakt radost pohledět  . Néé, prostě každej válec je jinej, každej má jinak kánály a tak každej fictl potřebuje poštelovat na to svoje - to pravý ořechový  Možná i kartery k sobě občas nedali, tak jak by měli opravdu být
Datum: 29. února 2012 20:23
 Standa na jedne otázce tady si psal že většina fichtlu byla již v továrně blbě udělána (myslím motor) můžeš mi to vysvětlit ???
Datum: 29. února 2012 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel13307
 Jo,je to dobře....to je právě ten malej kousíček pístu do hrany válce,kterej hodně lidí zapomíná uvažovat a pak si myslí,že dali předstih 1,5mm ale přitom tam maj militr a nebo někdo tu vykřikuje jak mu to jezdí na předstih 2,5mm a přitom tam má klasickejch 1.9mm co je doporučený pro J21  A naopak někomuprojíždí píst přes hranu ven a když to měří od hrany,tak naměří třeba 1,6mm ale ve skutečnosti má přes 2 milimetry předstih....proto je dobrý to měřit odečtem od HU pístu a ne hrany válce....mimojiné je dobrý,aby píst dojížděl do HU s přesností na desetinu....rozdíl se kompenzuje sílou těsnění pod válec. Rozhodně by píst neměl přejíždět HU!
Datum: 29. února 2012 13:27
 Hojte lidi potřebuju poradit a vidím tu předstihu tak nebudu zakládat novou otázku tedy když se měří předstih tak ten píst je vypouklý tak z kam měřit těch 1,6mm ???od prostředka nebo od hrany???
Datum: 29. února 2012 13:27
 jj, jak ti tady radi standa.v horní úvrati když jsem přiložil šupleru, tak tam mám hranu pístu a válce 0.6mm. Takže po secvaknutí kladívka na 0,05 jsem měl hranu píst- válec něco kolem 2,1- 2,2 a jelo to. takhle to seřizuju já. snad je to dobře
Datum: 29. února 2012 11:28
Datum: 28. února 2012 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 Předstih se dá měřit od hrany válce jen za předpoladu,že s ní píst v HU na desetinu lícuje....jinak je to lepší měřit od pístu
Datum: 28. února 2012 12:54
Datum: 28. února 2012 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 Dej předstih 1,6mm a měř ho odečtem od HU pístu a ne od hrany válce  Takový věci jako odtrh kladívka předpokládam máš dobře
Datum: 28. února 2012 12:32
 Rezulutne na ostro nejsem fanda Facebooku,,lebo dost lidi si neuvedumuje do jake pyramidy leze,,tedy do ktere pyramydy se cpou svoje udaje, fotky a infa,,,, ze pokud by si nekdo lamal hlavu, Jak zrušit účet na Facebooku  tak tu navod http://www.stream.cz/jaknato/665941-jak-zrusit-ucet-na-facebooku Nazor o Facebooku je to jen muj. tak me neukamenujte,,, je to jen pro ty co uz toho maji plne zuby  a uz vubec se neptejte proc na facebooku je registrovano muj Nick sesa,,lebo to je kvuli tomu abych mel jistotu ze se nekdo neregne jako sesa a pak bude delat bordel
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 21:39
 Facku z boku nemám rád.Pokud někoho sháním,mám mobil.Nechápu co tam všichni můžou celé hodiny dělat.Nevidím v tom žádnou zábavu a ani nějaké rozšířené možnosti.Nedozvim se tam ani v kolik jede autobus.Natož zprávy ze světa.Je to jen jedna velká drbárna.Ze začátku sem se zaregistroval,všichni říkali jak je to skvělí...ale po prvním týdnu,krom toho že si mě našla řada lidí,který nemaj nic jiného na práci,než u toho dřepět už sem tam nevlezl.Osobně sem registrovanejch na stránkách,kde se něco dozvim.Např. spolužáci.cz,motorkáři.cz,velorexy.cz, prostě stránky které mají pro mě cenu. PS můj osobní názor.
Datum: 28. února 2012 21:39
 tak Amerika je Amerika.. já tyhle věci nějak neřešim ať si každý dělá, co uzná za vhodné...
Datum: 28. února 2012 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 přesně to je ono,nemusíš nikam jít však stačí jen sedět a čumět do toho,pak se v americe diví že 15 letí smradi mají 120 kg,však oni ani nemusejí ven za zábavou páč se baví s klávesnicí v ruce
Datum: 28. února 2012 21:03
 Péro: Jasný že mám jak, ale když něco nutně rychle potřebuji tak všichni sou zalezlí na fb.. tak nemusím nic řešit nikam jít... na icq už nikdo nechodí od tý doby co je fb.. Podle mě je Fb úplně normální stránka, dobrá do tý doby, než si na ni nevytvoříš závislost.. i když osobně nechápu jak někdo může bejt závislej na internetový stránce...Náhodou já proti facebooku nic nemám, dozvím se tam spoustu nových věcí atd.. a závisláci maj hold smůlu no..
Datum: 28. února 2012 20:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Ksicht bok je dle meho to nejhorši co přišlo,kamoši se kteryma jsme jezdily po dedinke jsou pryč,všichni sedi u te sračky a jenom plkaj.nic jinyho to neni.Ja ho nemam a nedej bože ho mit.Nebylo by na škodu kdyby se tyhle socialni sitě zrušily.Mam mail to stači
Datum: 28. února 2012 19:27
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 ty nemáš s lidma jak komunikovat?já osobně facebook nemám a nikdy mít nebudu je to sračka a už vůbec nepotřebuju aby mi někdo hodnotil můj ksicht a takový věci...icq mám v tom nevidím nic špatného,ale můžu vám říct že od té doby co je facebook, tak 3/4 party co dřív chodila ven ted jen sedí za kompem a čumí do bedny a kdyby se mohli přes teb facebook s prominutím vysrat a nažrat tak se ani nezvedaj ze židle.Toť můj názor
Datum: 28. února 2012 16:58
Jméno: wági
IP: uživatel11440
 Souhlas s tebou taťko seso
Datum: 28. února 2012 16:37
 Já osobně facebook mám, sice aj fotky, ale že bych byl na něm nějakej závislák, to teda ne. Mám jej hlavně pro komunikaci s kámošama atd.. icq, skype, tyto prográmky už jsou nic od tý doby co začal facebook, bohužel musím jít s dobou žejo. kdybych neměl fb tak prostě nemám s lidmi jak komunikovat...
Datum: 28. února 2012 15:32
 To máš jak se žrádlem nebo telkou, je to jen o lidech. Facebook je užitečný nástroj, ať už pro komunikaci s přáteli, který mám jinak šanci vidět jednou dvakrát za rok, někdy ani to ne, tak pro kumonikaci s kolegy spolužáky ve škole... projekty, řešení cvik, testů, odpadající hodiny, atd. Kdo si to nechá přelízt přes hlavu, jeho boj. A sdělování soukromých informací, fotek, a statusů... zase, dá se nastavit, aby viděl jen někdo něco, nemusím všechno troubit do světa, blbost lidí, že to někteří dělají. Jedinej, kdo to všechno vidí a uchovává, je samotnej Velkej bratr Facebook, je jen otázkou komu předává informace on... FBI, policii, prodej informací firmám... to vidím jako jedinou solidní hrozbu.
Datum: 28. února 2012 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 Sdílim tvý názory. Facebook mam,ale nežiju pro něj.....a docela to odsuzuju....to neni život trávit každej den odpoledne na facebooku....jepší je jít fichtlařit,jít s kamarádama na pivo,jít dělat do dílny,jít dělat něco užitečnýho a hlavně nedřepět u tý krabice a furt čučet do FB.....facebook nikomu nic nedá,možná veme...
Datum: 28. února 2012 11:00
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 Zdravím.. nevíte, jak to je s motocyklem na našich dálnicích? Je potřeba mít nějakou dálniční známku či něco jiného nebo můžu bez problému jezdit i po ní (pokud samozřejmě jedu víc jak 80km/h)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 12:32
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 Myslím rovnou 350/639.. řidičák samozřejmě mám na A18..
Datum: 29. února 2012 12:32
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 dobrá otázka taky jsem nad tím přemýšlel
Datum: 28. února 2012 19:44
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 Žádná známka,jen konstrukční rychlost nad 80km/h. Tzn.konstrukční rychlost v TP. Pokud máš konstrukční rychlost v TP 45/60/65 km/h tak to znamená,že na dálnici nesmíš i kdyby ti to jelo v úpravě 120  To jen takovej dodatek...předpokládam že ty asi myslíš nějakou 125cc v A1,že
Datum: 28. února 2012 11:46
 ne, na motocyklu nemusíš mít známku aspoň zatim ne
Datum: 28. února 2012 6:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj, potřeboval bych poradit, mám doma nějaký nový motory na pionýry, jakou myslíte, že maj tak cenu?? Mám na mysli opravdu reálnou, nic přemrštěnýho. Jsou to funglovky ve voskovym papíru včetně karbu a zapalování, atd.. typy 05 a 21.. Jeden chlap mi za ně nabízí 4000Kč/ks je to hodně nebo málo? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 12:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 jenco01: Jsou nový, maj na sobě ještě cedulku, sice jsou údaje blbě čitelný, jak je to natřený nějakou vazelínou nebo co to je, ale určitě je to nový. Motor z 21 mám už jeden prodanej, volal jsem chlapoj,co je ode mě chtěl a dal mi za něj 7000,- a původně nabízel jen 4000,-, ještě že jsem se nedal.. u 05 si to ještě rozmyslí, protože ten co prodávám asi spadl nebo nevím co, ale nemá jedno žebírko na hlavě.. jenže kvůli tomu s cenou pod 6000 nepůjdu, to si ho radši nechám..
Datum: 28. února 2012 12:12
Jméno: jenco01
IP: uživatel12394
 Hele nejaké fotky nemáš náhodou? že či sú naozaj nové..
Datum: 28. února 2012 10:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Beast1186 ® : Jestli chceš, tak se můžeme dohodnout, nech taj na sebe kontakt, ozvu se..
Datum: 28. února 2012 10:13
 čoveče, tak to já bych hned jeden zakoupil, a vystavil bych si ho pěkně doma!!!
Datum: 28. února 2012 8:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Známej dělal v mototechně, tak když ji rušili, něco si taky uloupl pro sebe..
Datum: 27. února 2012 22:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jenže co s tím..??  Ne vážně, já to nevyužiju a jen abych je měl v ragále a chodil kolem krabic.. takhle to udělá radost někomu dalšímu, jen jsem nevěděl kolik za to, protože na netu jsem nic moc nenašel.. Jinak díky za rady, pod těch 6 nepůjdu..
Datum: 27. února 2012 22:29
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Tvl kdes to nabral?
Datum: 27. února 2012 22:26
 Já to mít, tak to neprodám..  Neprodávej ani jeden, nech si je.
Datum: 27. února 2012 22:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Mám 2x05 a 2x21, takže plánuju od každýho typu jeden prodat a dva si nechat.. Jinou než sběratelskou cenu to stejně nemá, jakmile je nastartuju, cena je poloviční ani ne..
Datum: 27. února 2012 22:20
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Neprodavej,za pár let bude cena vyšší.Jinak cca 1500 klika 2000 kartery 1200 zapalko 800 karbec 1000 převodovka válec a lava 1500.Sečteno a podtrženo cena asi 8000. tak asi ...
Datum: 27. února 2012 22:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Závist jako prase  Já bych to neprodával.Jinak dnešní cena reálná tak 6tis.za kus
Datum: 27. února 2012 22:06
Jméno: IZZI
IP: uživatel13273
 Zdary hoši potřeboval bych poradit se závadou která se vyskytla na mojí babetě 210...jede a chová se bezproblémově ale jakmile zapnuta světla tak chcípne a nebo svítí ale jen ve vysokých otáčkách..Díky za případné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 11:15
Jméno: IZZI
IP: uživatel7879
 ok díky mrknu se na to ikdyz v elektrice se moc nevyznam
Datum: 28. února 2012 11:15
 Chápu to tak, že svetla mužeš zapnout jen ve vysokých otáčkach a jakmile pri rozsvicenych svetlech klesnou otacky motoru, takze babetta chcipne? Jestli je to tak, nemas blbe zapojenou elektriku a to tak, že máš světla a budici proud na jedny civce v zapalovaní. Popripade muze byt chyba někde na cestě v kabeláži...
Datum: 28. února 2012 10:59
 zdravim. Dandy sachs.Je třeba nějak nastavit zapalování vape? jiskra jde,palivo taky a motorka nic.Dá se pootočit tak o1 cm
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 11:15
Jméno: kavalek
IP: uživatel13306
 jsou tam dle manuálu obě.Ale já tam mám iskra .Pořád to však nic neřeší
Datum: 29. února 2012 11:15
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 v dandy 50 je zapalovani ISKRA
Datum: 28. února 2012 11:53
Jméno: kavalek
IP: uživatel13293
 a netusis jak? to nemá vacku jak pincek .a servisní manuál nikdo nemá a dandy nikdo neopravuje .kdybych to tušil,tak klukovi koupím radši simsona.
Datum: 28. února 2012 5:04
 jasně že při montáži se musí nastavit předstih
Datum: 27. února 2012 22:04
 čaute. Prosím rychle. čím utěsnit dpoj mezi hlavou a válcem ? Brus. pastu nemám . Chtěl jsem zbrousit. Napadl me alobal ale je stim sran* . Děkuju moc !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 19:30
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 mě zničeho nic naposlo udělat si těsnění z toho víčka od zavařovačky a těsní mi to a jede to líp protože mě nejde pryč ten vzdych z válce
Datum: 13. března 2012 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 Musí to na sebe sedět! Jestli ne,tak je někde chyba a nevyřeší to žádný těsnění ani alobal
Datum: 28. února 2012 12:24
 dá se koupit těsnění, primárně na babetu nebo stadiona
Datum: 28. února 2012 6:20
 zubní pastu s popelem z cigára
Datum: 27. února 2012 21:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Si kup tu pastu, stojí to pár šupů a u nás to maj v každé prodejně s autodílama...
Datum: 27. února 2012 21:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 V prvních začátcích když nic jiného nebylo,tak sme používali víčko od zavařovací sklenice.Vystřihli jsme z něj kroužek cca 4mm a bylo těsnění.
Datum: 27. února 2012 20:52
 Já to dělám silichromem s kapkou oleje.
Datum: 27. února 2012 20:40
Jméno: sud
IP: uživatel9121
 zdravím , chtěl bych se zeptat jestli kromě způsobu uchycení a tvaru kolen jsou kolena výfuku na jawa 250 kývačce a panelce stejné myslím hlavně ty konce díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 19:30
Jméno: Thebudos
IP: uživatel12890
 Zdravím všechny, ale hlavně ty co mají zkušenosti s třindama. Mám problém půlil jsem motor a nastalo pár problémů. Neustále svítí kontrolka dobíjení baterie. Pak jeden jen jeden válec a druhý občas chytí, kondíky a svíčky jsou v pohodě. Jestli nebude problém v kabeláži, popřípadě podobné zkušenosti. Osobně už nevím čím by to mohlo být
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 20:27
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Mě taky jiskřilo jedno kladívko (dolní) ,ale motor šlapal v pohodě.... Zkus při startování dát prst do faje od pravího válce (musíš dostat pořádnou šlupku, jestli to jenom zabrní tak je někde problém)
Jiskra musí být krásně fialová(jednou při montáži pravího deklu jsem nechtěně vyhodil kábl od kondíku a dávalo to slabou jiskru a jelo to na jeden válec).
Datum: 29. února 2012 20:27
Jméno: Thebudos
IP: uživatel12890
 Kladívko zatím nemám, ale koukal jsem na to jak jiskří. Jedno pořád ( dolní ) a horní sem tam...jestli to bude tím
Datum: 29. února 2012 16:32
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Na to přehazování káblů se vyser ,jsem to blbě vymyslel... zkus dát nový kladívko na pravé válec a uvidíš .... Není možný , že by jsme na to nepřišli.....
Datum: 28. února 2012 22:16
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Právě pohyblivý kladívko nesmí být ukostřený , je tam izolace .... Zkus přehodit káble od kladívek a přehod fajky na válcích jestli se to změní (chod válců -pravé gut a levé špatné) ...
nebo zkus vyměnit kladívko na pravým válcu..... Jestli to nepomůže tak už nevím ......................Sorry
Datum: 28. února 2012 21:49
Jméno: Thebudos
IP: uživatel13205
 Kondíky jsem prohazoval těma problém není, předstih je ok a cívky jsem taky prohazoval. Zkusím proměřit a uvidím. Mám tu ještě tip, že je kladívko blbě ukostřený. Vape bych bral, ale momentálně na to není příznivá doba
Datum: 28. února 2012 21:04
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 A kup si VAPE, vyřeší všechny problémy s dobíjením a se zapalováním....(já ho mám a su spokojené....)
Datum: 28. února 2012 19:26
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Tak za 1. doufám že máš dobře nastavený předstih a odtrh.... Za 2. zkontroluj kladívka jestli jsou čistá (mě se stalo ,že jsem přemazal filc , který maže vačku a olej mi stříkal na spodní kladívka a motor měl
nepravidelný chod) Za 3. jestli máš bod 1a 2 o.k - tak bych na to šel vylučovací metodou ..... prohodil bych kondíky,indukční civky , atd(jestli se problém nepřesune na druhý válec)... Že hází jiskru venku
nemusí házet ve válci..... A to relátko co se ti přehřívalo bych vyměnil...... PAK NAPIŠ JAK SI DOPADL S OPRAVOU......... ČAGO
Datum: 28. února 2012 19:22
Jméno: Thebudos
IP: uživatel12890
 Promiň, že jsem to neupřesnil. Ale abych to celé popsal. Jede o 350/640. Levý válec jde jak má, ale s pravým je problém. Pravý válec chytne jenom někdy, svíčka je mokrá, ale jiskru hází. Dál je problém s kontrolkou dobíjení baterie, která pořád svítí. Předtím byl problém s startovacím relé, které se přehřívalo. Po doporučení jsem na něj lehce poklepal ( vážně lehce ) a už se nepřehřívá. Jinak motorka chvíli drží volnoběh, ale po chvilce spadne s zdechne. Tohle jsou všechny problémy, co po složení mám.
Datum: 27. února 2012 22:54
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Jinak změř na baterce kolik ti dává dynamo nebo altík voltů , potom zkontroluj všechny spoje .... a taky může být problém v relátku ... tady máš schéma podle typu...http://www.motoservis-jakuba.cz/elektricke-schema-motocyklu-jawa/
Datum: 27. února 2012 21:05
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Když píšeš dotaz tak to musíš upřesnit .......... Typ 350/? a který válec šlape a který jen občas chytí?
Datum: 27. února 2012 20:34
Jméno: libor1
IP: uživatel12930
 (Doufám ,že tu nevznikne peklo kvůli olejum) - tak jak jsem nedavno téměř nemoh sehnat olej Motul 510, tak mi byl doporučen tento (sorry za odkaz) http://www.motogaraz.cz/elf-moto-2-hp-eco-baleni-1-litr-p2888 (já ho koupil v kamenném obchodě ne z netu) a fakt můžu doporučit, po ohřátí vůbec nekopuří a to jsem dal v poměru 1:33 do fichtla, a v poměru 1:40 do babety 207 a fakt je super, a je to polosyntetika, jenom doporučuju !
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 17:43
Jméno: libor1
IP: uživatel12939
 je ještě Webster: u nás (Rakovník) Motul 510 měli za 220,- a tenhle ELF asi za +/- 170 - 180,-takže ještě lepší
Datum: 28. února 2012 17:43
Jméno: libor1
IP: uživatel12939
 standa: jo mažu s tim válec od tebe a zatim paráda, motor šlape, s 11z. kolečkem jde fichtl při prudšim rozjezdu na zadní (jen tak lechce) , ale fakt mě ten olej udivil - NO SMOKE
Datum: 28. února 2012 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 Já myslim že dobrý. Jestli s timhle mažeš válec ode mě,tak myslim,že je to v naprostym pořádku
Datum: 28. února 2012 12:25
 Ty jo, nějakej levnej. U nás kupuju 510ku za 250 Kč.
Datum: 27. února 2012 22:36
Jméno: libor1
IP: uživatel12930
 sorry *nekouří*
Datum: 27. února 2012 18:58
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zdravim mam dotaz dá se koupit samostatný tlumič na výfuk hikone nebo nějaké podobný ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 20:29
Datum: 27. února 2012 20:29
Jméno: Fichtlnejedezase
IP: uživatel11810
 čau potřebuju radu na jedničku mi fichtl jede krásně na dvojku moc netahá a na trojku spomaluje čím to je? i ta dvojka je šílená na rovince to jaksik líně táhne ale v mírným kopci jedině jedna... ta jednička jede dobře... zápalko komplet měněný... karbec sem čistil...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 21:39
Jméno: Gamer
IP: uživatel13484
 Pokud to nebude technický problém, tak to může být problém převodů... Kolikazubé kolečko tam máš? Já dneska zkoušel dávat na mustafovi 13ti místo 12ti a na dvojku to skoro vůbec nejelo a na trojku jedině z prudkého kopce a stejně to skoro ani nezrychlovalo. Doma jsem hodil zpátky 12ti zubé a zase to jezdí stejně svižně jako dříve  Po rovině nebo do minimálního kopce není problém jet na trojku... Zkusil bych hodit o jeden zub menší a měl by ti to lítat
Datum: 25. března 2012 21:39
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 Čus to mě taky dělalo ale jednou pístním kroužkem jeden se mě zlomil protože píst neměl už zámky koupil sem novej i kroužky a jelo to když mě to nechce jet filtrem tak tam dám ruku než se to zahřeje a je to v poho ale vyřešil sem to že tam mám silonku a jede to
Datum: 13. března 2012 6:15
Jméno: Fichtlnejedezase
IP: uživatel11810
 dřív jezdil dobře jen furt žral svíčky pak dlouho stál (8měsíc) odstaven kvůli poruše v zápalku (neházelo) pak sem to spravil a dělá to todle... už si ale moc nepamatuju jaký to bylo předtím...
Datum: 27. února 2012 21:34
 a jezdil nekdy normálně a ted najednou toto?
Datum: 27. února 2012 20:49
Jméno: Fichtlnejedezase
IP: uživatel11810
 tak předstih i odtrh sem dělal tak stokrát už a pokažde na 1,7 chytá na max 5 tý nakopnutí když je studenej... i zápalko druhý karbec sem skoušel i jinej a furt to samo
Datum: 27. února 2012 20:46
 Mimo motor - zkus protočit kola jestli ti nedrhnou ložiska jak předek tak zadek + brzdy jestli nepřibržďují, jestli jde volně řetěz jestli je správně napnut a jestli máš dofouklá kola ... jinak co mě tak napadá rozhozenej předstih a odtrh nebo směs ...
Datum: 27. února 2012 20:32
 a máš vubec sežízený předstih?
Datum: 27. února 2012 19:53
Jméno: Fichtlnejedezase
IP: uživatel11810
 vzduch filtr taky novej před 100km
Datum: 27. února 2012 19:18
Jméno: Fichtlnejedezase
IP: uživatel11810

no výfuk i hlava před 100km čiuštěno kouří to normálně... moc ne... jeto na polosintetiku
Datum: 27. února 2012 19:16
 Zkus vyčistit výfuk jestli není přicpaný a dekarbonizovat hlavu a válec, kouří to z výfuku moc ? (moc, málo, bílý,modrý) Třeba máš přicpaný airbox ... nebo ten vyběhaný válec ...
Datum: 27. února 2012 19:09
Jméno: Fichtlnejedezase
IP: uživatel11810
 no vydřený drážky tam nejsou to mě napadlo taky už možná že je jako vyběhanej do vajčka už... a taky to Žere svíčky může to stím mít souvislost?
Datum: 27. února 2012 18:51
 A co válec a kroužky? nemáš to vyběhaný?
Datum: 27. února 2012 18:44
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 caes hele potrebuju se zeptat co mam delat kdyz sem pridrel motor ?? valec neni rejplej ani píst .. akorad sou na valci takovy stopy jakoby od zapečení a na krouzku taky je to na 2 místech proti sobe mam stim neco delat nebo to slozit a nechat ji chvili blafat a bude ok ? jinak pist se ve valci volne pohybuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 21:06
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 to je stara suzuki ts ... http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=69716 presne tohle a kdyz sem ji daval na vybrus tak me prisla uctenka a tam bylo pistni krouzek nejak 379.. 2x takze docela pálka no .. ale pride me to zajmave pac nova pistni sada se na to da sehnat kolem 900 .. zkusim to obrousit poskladat co to udela doufam ze se to zabehne a bude ok
Datum: 27. února 2012 21:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 by mě taky zajímalo...
Datum: 27. února 2012 21:03
 a co to je za stroj ze máš kroužek za 400?
Datum: 27. února 2012 20:50
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 takze kdyz sem to pridrel tak to jen lehonce liznu smirkem a jezdim dal ok  uz i kamos rikal ze to neni tak hrozny takze to namažu a budu jezdit dik
Datum: 27. února 2012 20:19
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Nejde o zaběh,četl jsi to?Při testování(zabíhání)se mu motor několikrát PŘIdřel,nechal ho chvilku schladit a jelo se dál,po následné rozborce motoru se nic nenašlo.A já toto potvrzuji,zkus válec přejet smirkem,lehce,případně vyměn pístní sadu,dle mého pokud ale neni nějak poškozen píst tak stačí vyměnit kroužky.Nic tomu neni,pokud je to tak jak píšeš.
Datum: 27. února 2012 20:10
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 aha no tak to si priplatim me jeden krouzek vychazi cca na 400 ... sou tam 2 a to co poslal kolega to rychle zabihani me pride kravina nemuzete tocit valec po vybrusu na max .. to nejde
Datum: 27. února 2012 20:02
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 souhlasím s čezetákem
Datum: 27. února 2012 19:58
 kravina s novym výbrusem.. rady od dětí! .... vem jemny smirek a vysmirkuj s ním prasátka ve vložce a pak dej nový píst a kruhy
Datum: 27. února 2012 19:54
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 http://jawagallery.net/?page=clanky/prirucky
Datum: 27. února 2012 19:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Datum: 27. února 2012 19:32
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 jo ale bouzel sto pridrel no vybrus a novy pist s kruhama
Datum: 27. února 2012 19:25
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 nechce se me zase kupovat vybrus ten byl delanej tak pred 4 mesici a od ty doby ma najeto prd
Datum: 27. února 2012 18:43
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 ideálně výbrus...
Datum: 27. února 2012 18:36
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,prosimvás potřebuju z válce sundat staré papírové těsnění které ale nechce dolu je tam dost festovně přilepený a kdybych to dělal ručně tak se s tim sxru celej den,můžu ten válec na noc hodit do kyble z vodou aby se uvolnilo? A JEŠTĚ DŮLEŽITÉ,na fichtlu mi platí pojistka do 1.5.2012,chci přejít k ČPP(je u ČSOB)protože tam mám všechny ostatní stroje,chci s nima ukončit smlouvu těch 6tydnu před koncem pojistky bez udani duvodu,mužu to jit vyřidit ted tento tyden(Mám totiž volno,odhlášení pojistky u čsob a následně v ten den to přihlásit u ČPP)a zařídit to tak aby jako ta pojistka platila až od toho 1.5 ikdyž to tam pojistim tento tyden?Nebo je to kravina?Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 7:04
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 a s tou pojistkou. já bych zašel do ČPP a pojistil bych to, pak bych sešl do ČSOB, ukázal jim smlouvu, že to mám už pojištěný jinde a zrušit to u nich. ono to tuším bez udání důvodu nejde
Datum: 28. února 2012 7:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 To mě vubec nenapadlo,dík.Mám doma mosaznej přesně pro to vhodnej.Paráda
Datum: 27. února 2012 21:38
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
Datum: 27. února 2012 21:34
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 no do vody bych to neházel kvuli rzi na vložce... válce ale zkust to benzínem anormálně to vem nožem a zbytek jemným šmirkem nebo vodním smirkem
Datum: 27. února 2012 21:05
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Čau draci, sorry za hneď dalši dotaz, ale v blízkej dobe sa chystám na STK, a dávam do poriadku všetko techcnicky aj papierovo, tak preto jeto také súrne. Chystám sa za chvílu na STK, a myslím si, že nemal by byť problém, ale čo je horšie, motorku mám ešte len v poloprevode a moja 14 dňova lehota na prihlásenie sa zmenila na CCA 8 mesiacov, a ešte stále nemám fichtla prihláseného. Čítal som niekde, ža za to hrozí pokuta aj do 1000 eur, hodnota pokuty sa stanovuje vraj podla znalca a vraj môže byť pokuta anulovaná, ak predložím plnohodnotný doklad o tom, prečo som nemohol prísť do 14 dní. Mám samozrejme na to dôvody, prečo to ešte nemám prihlásené. Do problému sa primotáva prvý neplatný pokus o absolvovanie STK. Neplatný je kôli tomu, že nemám na ráme VIN číslo. Tento problém by som rozpisoval ešte dlho, ale ide mi o to, že chcem ím predložiť o tom, že som to nemohol prihlásiť do 14 dní. A ten dôkaz je to, že mám na papieroch vytlačenú e-mailovú komunikáciu s ministerstvom vnútra, kde sa riešil môj problém s chýbajúcim VIN číslom. A druhú listinu chcem použiť list z Prezídia, kde mi poslal odpoveď nejaký minister, či čo. Myslíte si, že im tieto listiny budú stačiť Ako dostatočný dôkaz? Ešte otázka. Pri prihlasovaní fichtla musím prísť na policajnú stanicu aj s motorkou? Alebo stačí len Špz a všetky papire a podobne. Ďakujem, za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 19:38
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 Mesiac vybavovania a nieco vyse 200e. Odporucam ti poriadne si pozriet stranku ministerstva vnutra, konkretne: http://www.minv.sk/?prihlasenie-vozidla-z-ineho-okresu Hned v prvej vete mas, ze je tvoja povinnost umoznit porovnanie udajov na vozidle a s dokladmi od vozidla...to je tvoja odpoved na to ci tam treba priniest motorku alebo nie. Mas tam vsetko vypisane, co treba, nic viac nic menej...Nikde tam nie je spominana platna TK, tak neviem naco si isiel na STK este ked si to nemal prihlasene...akurat ti dodrbali motorku a musis do nej vrazit 1,5 nasobok jej ceny za vyrazenie toho VIN-ka
Datum: 27. února 2012 19:38
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 Tak tak...preco si si to poriadne nepozrel predtym ako si motorku "nesiel" prepisat? Ta 15 dnova a 30 dnova lehota tam nie je zo srandy. Do 15 dni ti to normalne prihlasia - TK nepotrebujes, po tych 15. dnoch musis predlozit cestne prehlasenie (neviem presne ake) - na to mas dalsich 15 dni. Ked ti uplynie tyhto 30 dni, tak musis pri prihlaseni predlozit protokol z Kontroly originality (80e). Ale kedze pionier nema VIN na rame, tak si budes musiet vybavit aj toto. Takze to, ze sa v blizkej dobe chystas na TK ti uz nehrozi...chod s protokolom z TK kde ti napisali, ze nemas VIN na rame na KO atd atd....caka ta asi mesiac (minimalne!!!) vybavovania a neisty vysledok...Druhy krat odporucam poriadne si nastudovat vec, co ides robit!!!!
Datum: 27. února 2012 19:32
 Skoda ze si sa na to neopital este pred odhlásení,,,, velká škoda,,, 1. na SR ked prihlasuješ vozidlo nemusíš mať platnú TK, pri prihlasovani u mna nikdy nechceli VIN na ráme, oni sú kurvi... prihlásit sa to dá ale ked ides na STK tak je prekvapko..., v tom smutnom prípade uz tomu vyrazeniu VIN nevyhnes, lebo potrebujes KO lebo si to neprihlasil včas... a na KO práve na identifikatory VIN, štítok, sú zamerané, takze ti to bude stát aspon 100eur /2xKO/ + asi nejaký poplatok za vyrazenie, + prepis 33eur + značka 16,50, a STK potom más cestu zelenú,legálnu,,, a jasné motorku pri prihlásení musíš predloziť a oni na mieste ti kontroluju identifikatory,
Datum: 27. února 2012 18:01
 zdravím, hele chci se zeptat je nějakej "předpis" ohledně přichytnutí štítku na rámu pionýra?.... mám na mysli.. může být problém když mám štítek chytnutý šroubkama nebo jestli je někde napsaný, že to musí být nýtkama... děkuji za odověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 20:40
Jméno: kavalek
IP: uživatel13292
 já štítky ani neměl. obě čísla jsem měl vyrážené .Takže to je jen na technikoví na úřadě
Datum: 27. února 2012 20:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čau no hele já teda nevim jak to má správně být ale měl sem fekála bez tp pak sem za kilo koupil papíry i se štítkem kerej sem tam jen našrouboval a technickou to udělalo... takže bych vtom problém neviděl...
Datum: 27. února 2012 18:39
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Čau draci, mám dotaz ohladne striekania fichtla. Plánujem ho dať do profesionálnej lakovne, ale aby som ušetril plánujem si doma pištolou nastriekať základnú farbu a tým myslím striekací tmel - ,,plnič,, a chcem sa opýtať: Keď ten plnič zmiešam s tvrdidlom v správnom pomere, bude potom tá nastriekaná vrstva plniču dostatočne tvrdá a pevná? Treba ten plnič aj vypalovať? Alebo myslíte si, že sa neoplatí dávať pod kvalitnú farby amatérsky nastriekaný podklad? Myslíte si, že je dobré zvoliť, ako povrchovú farbu, farbu akrylovú? Alebo dvojzložkovú akrylovú? Oplatí sa to vôbec dávať do lakovne? Ďakujem za odpovede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 7:18
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Ďakujem, dneska im zavolám do lakovne, a zistím, koľko by taká sranda stála, potom sem napíšem. Takže hovoríte, že ani dvojzložková akrylátová farba sa nemusí vypalovať? Inak som tak trochu amatér, tek by som chcel ešte vedieť, čo je vlastne použiť ako základ? Plnič, či striekací tmel?
Datum: 28. února 2012 7:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Pokud si to doma načneš a pak to někam doneseš na finálovku,tak výsledek je nejistý.Bud to udělej doma celé,nebo to nech celé udělat.
Datum: 27. února 2012 21:39
 Stříkací tmel a plnič jsou dvě různé věci. Jinak pokud to smícháš podle návodu tak to drží pěkně a nic se vypalovat nemusí...osobně bych si to stříknul doma celý dvousložkovym akrylátem...
Datum: 27. února 2012 20:14
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 Neviem ako je to s tym plnicom, ale ta farba nie je akrylova, ale akrylatova. A ja by som to spravil doma vsetko, ked uz si spravis dobry zaklada, do hladka vybrusis plnic, daj si namiesat 2-3 deci akrylatu a strekni si to doma...Aby som ta odradil od profi laku, tak jedna lakovna mi spravila cenu na 555ku = 600e bez DPH
Datum: 27. února 2012 19:42
 Čus draci mám pincka v polo-převodu, takže jej chci přihlásit plně na sebe. takže ve středu jedu na STK a chtěl jsem se zeptat, jestli bych mohl místo evidenčky udělat rovnou STK ? Sry za primitivní dotaz ale neorientuji se v tímhle.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 6:26
 součástí TK je i evidenční kontrola
Datum: 28. února 2012 6:26
 jojo díkec
Datum: 27. února 2012 22:48
 Mno ze své zkušenosti: Velkej TP,s tím na pojištovnu pokud nemáš pojistku zaplacenou.S pojistkou a velkým TP rovnou na STK.Tam pokud máš SPZ tak ti daj známku na SPZ,pokud nemáš SPZ,tak ti dají papír.Ten ti dají v obou případech.Na tom papíru je nejdůležitější věta :Vozidlo z hlediska evidenční kontroly vyhovuje. S tímto papírem dojdeš na úřad a tam to převedeš na sebe.Na základě pokud jsi neměl SPZ,nebo to bylo v depozitu,nebo máš SPZ jiného kraje ti vydají známku technické kontroly.
A potom odejdeš s úsměvem na tváři,že si překonal tento ceremoniál. Hlavní věci které musíš mít jsou:Občanský průkaz,malí TP,velký TP,platná pojistka a peníze které odevzdáš do pokladny úřadu. PS evidenční kontrola a technická kontrola nejsou totéž!!! Při evidenční kontrole se kontrolují čísla rámu,motoru a technického průkazu.Při Technické kontrole se kontroluje technicky způsobylí provoz vozidla a čísla rámu,motoru,technického průkazu.
Datum: 27. února 2012 22:04
 ok díky všem..
Datum: 27. února 2012 19:06
 Já jsem měl na mustafu propadlou STK, udělal sem si poviný ručení na svoje jméno, dojel na STK za 300Kč, ta platí 30 dní jako evidenční kontrola a s papírem z STK, zelenou kartou, velkym a malym TP a s občankou. Pokud ti nebylo 18, musí tam s Tebou být jeden ze zákonných zástupců, ale po kámošovi třeba zák. zástupce nechtěli. Za přepis sem platil 300Kč.
Datum: 27. února 2012 18:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://abera.cz/doklady-stk-caslav.html
Datum: 27. února 2012 17:22
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 jestli jdeš přihlásit fichtla, tak musíš mít platnou stk, zelenou kartu na tvoje jméno, velký tp, malý tp a značku. evidenční kontrola se dělá v každém případě a musí být na tvoje jméno, ale stejně tak uděláš li stk, platí i jako evidenční kontrola, akorát to musí bejt myslim do 14ti dnů starý a opět na tvoje jméno.
Datum: 27. února 2012 17:21
 Teď sem právě že mluvil s kámošem a říkal že musím udělat aj evidenčku aj technickou v mé situaci.. kašlu na to, udělám jen evidenčku.. jinak musím s sebou vzít velký tp ? Jo a jak to pudu přihlásit musím s sebou vzít doklad z tý evidenčky, velký tp, malý tp, řp a stačí jen zelená karta ten duplikát ne ?
Datum: 27. února 2012 17:14
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 kdyz jsem před 5 letama delal STK tak jsem musel udelat aji evidencku stala ale 200 mozna se to zmenilo nebo me okradl nwm
Datum: 27. února 2012 17:11
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ano, nová stk na tvoje jméno funguje i jako evidenční kontrola.
Datum: 27. února 2012 16:48
Jméno: viktor009
IP: uživatel12926
 cau mel bych na vas dva dotazy budu rad za kazdou odpoved 1. Planaju delat novy lak na pinckovi, sehnal jsem si uz kompresor a pistoli ale na plechu mam hodne promacklinek. Chtel jsem se zeptat kde bych sehnal kit a kolik tak stoji. 2. Nedavno jsem si koupil skutra yuki 50 speedy a objevil se problem. Ma najeto jen 3000 km byl jezden starsi pani takze byl jezden klidne. Startovani pak bydava hodne divny zvuk jakoby zelezo o zelezo nekdy to i podklouze a jakoby praskne. Da se to nejak opravitchystam se na stk a musi tobyt plne funkci. Promince za ten dotaz ale urcite mi pomuzete. Diky moc za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 17:59
Jméno: viktor009
IP: uživatel13291
 Jo diky, začalo to dělat až po docela tvrdém pády na pravou stranu - páka je na levé a když ji přitlačím směrem k motoru, tak to docela funguje...
Datum: 27. února 2012 17:59
 tak s tim asi neporadim to me nikdy nedelalo ... skus to rozdelat ale opatrne! a podivej se jestli je tam neco sjetyho nebo neco viskočenyho .. nebo se zeptej v nake mototechne jestli nebudou vedet oni
Datum: 27. února 2012 17:50
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12243
 Se skůtrem neporadím ale kit by meli byt v kazde mototechne, prodejne diluna auta ci motorky a nebo i v obchode s barvami
Datum: 27. února 2012 17:07
Jméno: viktor009
IP: uživatel12926
 jo diky poptam se na benzince, jinak starter je dobry normalne toci ale me jde o tu paku cim to nakopnes, tak jakoby prokluzuje nebo asi drou zuby o sebe...
Datum: 27. února 2012 13:51
 čau tak ten kit stoji kolem 80-110 podle toho jak hluboko to maš ty promačklinky, a da se to sehnad na benzince a v obchode pro auta a motorky .. a s tim skutem ti asi neporadim .. mel sem taky skutra ale byl to činskej šmej a starter delal taky divny zvuky ale to bylo baterkou byla špatna a mela jenom cca 8v a to na starter nestačilo
Datum: 27. února 2012 13:00
|



|