Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13288
 Čau, nevíte jestli je možný použít těsnění pod hlavu z babetty na pařeza? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 21:50
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13288
 Ondro díky moc za odpověď!
Datum: 29. února 2012 21:50
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec používám taky tesnění z babety pasuje pouze když upravíš vnější průměr ale to není problím když upneš vrtačku nebo máš stojanovku tak do ni dáš takovje ten brousicí kámen a stejnoměrne to obrušuješ dokola dokud to tma nepadne.
Datum: 29. února 2012 21:31
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13288
 JŠ: Je to možný, ale prodávájí jí tady Sesa a mají jí i u nás v mototechně. Tak nevím čím to...
Jenco: Díky o tom vím, ale nechce se mi platit poštovné. Byl jsem u nás v mototechně a tam ho neměli ale řikali že by tam mělo padnout těsnění z babetty, tak sem ho vzal. Je to pro kamaráda, mě se už moc nechce rozebírat motor abych to vyzkoušel 
-------Neví ještě někdo?
Datum: 29. února 2012 20:54
Datum: 29. února 2012 19:07
Jméno: Jiří Špička
IP: uživatel13310
 Babetta žádné těsnění pod hlavou nemá a nikdy neměla.kup si hliníkové ze Stadiona
Datum: 29. února 2012 19:02
 Zdar seso přišli už ti ty kroužky na 6vybrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 18:46
 Tak mam čekat v patek balik jo co sem si obědnaval?
Datum: 29. února 2012 18:46
 jo dnes to odeslo
Datum: 29. února 2012 18:26
 cs nevite nahodou kolika ma mit retizek na 9 primar clanku dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 13:20
 Dobrý den , mám mustanga z roku 71 , ale mám jen Osvědčení o Technickém Průkazu a platnou poijistku , takže projdu bez velkého TP STK ???? A ještě kolik stojí v tom malým TP změnit rok výroby z roku 1974 na 1971 ???? děkuji za odpověd?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 19:30
 Petr Salva dupliját vekýho TP stojí 100,-
Datum: 29. února 2012 19:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13308
 Teď jsem dělal troje papíry na třech různých inspektorátech z knížečky na velký TP a ani do jedněch mi rok výroby nenapsaly, není tam na to totiž kolonka a píše se to jen dolu do poznámky
Datum: 29. února 2012 13:03
 No a to by mi vystavili komplet nový papíry malý a TP a za kolik asi ???
Datum: 29. února 2012 12:13
 No technickou bez velkého TP neprojdeš- musíš jít na úřad, aby ti vystavili nový techničák- duplikát. A změnit rok výroby podle mě taky nejde- prostě nový štítek na motorku a nebo se dohodnout na uřádě, když ti budou vystavovat nový TP, že motorka je z 71 roku a do osvetšetšení to zapsali tenkrát blbě...tak at ti to vystavý na 71 rok. U tehle strojů v tom mývají někdy bordel. - taky jsem řešil to, že mi blbě zapsali rok výroby...
Datum: 29. února 2012 11:35
 ne a ne
Datum: 29. února 2012 11:28
 čau draci, mužu přihlasit na papíry z 555 jawu 50/20 nebo 21. díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 19:25
 nedělej to za prví to ani nejde a za druhý papíry na 555 prodáš asi za trojnásobek ceny papíru na 20,21takže jestli jsou psané na tebe tak je prodej a kup 21,20 a ještě na to vyděláš
Datum: 29. února 2012 19:25
 docela tazko, lebo 555ka má v TP ze je jednomiestná,
Datum: 28. února 2012 22:38
 Ahoj mám problém s přední vidlicí na své číze 125.Když jsem ji koupil přední vidlice netlumila bylo vidět ,že ráfek je koplý tak jsem usoudil ,že to nekdo asi lehce naboural. Ale i tak jsem to rozebral šavle vyčistil a naplnil novým olejem a znovu celé složil ,ale opět netlumila. A jelikož mi na motorku chyběly i jiné věci koupil jsem ještě jednu nekompletní motorku na které byla vidlice v pořádce a ,že ze dvou poskladám jednu. Shodil jsem starou vidlici shodil jsem i tu z druhé motorky. Nasadil jsem tu dobrou no motorku vymenil jsem olej a začal vše utahovat nasadil jsem blatník a zkusil jestli pruží ,pružila krásně ,ale po nasazení kola nepruží.Může mi nekdo poradit kde jsem udělal chybu děkuji všem za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 21:53
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 jo bud ti ty vidle něco ztahuje nebo roztahuje
Datum: 28. února 2012 21:53
 Ono to bude asi to oskou když jsem ji tam už to nepružilo.Zkusím jinou osku a kolo jsem tam dal to koplé ,ale vliv by nato mohla mít dle mě jen tak oska.Jinak zkoušel jsem to propružit ikdyž jsem měl osku utáhlou a i když to utažené nebylo a efekt furt stejný.Jinak ti děkuji za odpověd.
Datum: 28. února 2012 21:32
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ahoj,dals tam predni kolo a osu z ty koply,nebo z ty novy?Bud mi napada ze osa muze byt nejak ohla(ale to by tam sla asi blbe),nebo ti tam chybi nejaky podlozky u kola.Vypada to ze vidlice se teda bud stahnou k sobe nebo od sebe,ale nevim.Zkus to vypodlozit,co to bude delat...
Datum: 28. února 2012 21:19
Jméno: Fichtů
IP: uživatel7075
 Zdravim mám problém se svou jawou 20 dělal sem go motoru a ted když nasadim magneto a na to ten koš s cívkama tak magneto o to drhne ne o cívky zkousel sem to se sundanýma proste to drhne o přední stěnu toho koše a zdá se mi že to magneto docela hází prosím poradte co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 15:36
Jméno: Fichtů
IP: uživatel7075
 Do klikovky sem vazne kladivkem nebouchal  Uvidime skusim vsechno dekuju
Datum: 01. března 2012 15:36
 nebo odtrh na cívkách povolíš cívku vystřihneš si pružek z pet flašky mrskneš ho pod cívku utáhneš a vytáhneš kleštěma ale jak spravit ten startor nevim bud jak říkájí níž klika nebo nevím
Datum: 29. února 2012 7:01
 Sundej magneto,ten kolíček tam trochu zaklep na tom kuželu - lehce. Nasad tam magneto a mělo by to bejt OK,pokud ne,tak máš rozhozenej čep na klice. = Rozborka,kliku nechat vycentrovat.
Datum: 28. února 2012 20:54
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Nebouchal jsi po klice kladivem?
Datum: 28. února 2012 20:47
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Draci dneska sem jel na mym mustangu do skoly a predemnou policajti z dodavkou,začli houkat na mne a ze zadu nápis stop!.Mnel sem docela bobky protze na mustangu sem mel dva vyfuky a nezapojene draty z blinkru a cely svazek od přepinaču,jo a to jsem ještě jel na obrysové svetla(civka odešla).Dali mi nafukat ,ok ,no ale musel jsem se vymluvit na ty svetl no ,kamen ze srdce mi spat aš odjeli .Ja jsem mnel stesti ze neznaly tento druh motorky jinak us by mne brali.Jo a byli to měštaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 19:14
 Blinkry na mustangu? co tam dělají? dyt tam nejsou ne? a kolik ti je let že jezdíš na mustangu dyt na tom můžeš lítat až od 16TI.
Datum: 06. března 2012 19:14
 .... ukaž mi někoho kdo nezná mustanga nebo spíše Pionýry??.... a pak ses probudil..?
Datum: 01. března 2012 8:33
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 ne učim se tam činštinu , jinak zbavil jsem se jednoho vyfuku a a sprovoznil sem svetla a dobre jsem udelal ,na druhe den jsem je potakl zase!
Datum: 29. února 2012 21:10
Jméno: ladik
IP: uživatel13311
 Ty že jsi jel do školy a co se tam učíš, češtinu asi nee.....
Datum: 29. února 2012 19:18
 Dva výfuky na mustafovi, co to je? Vizuální tuning?  Až se jednou nevykecáte, budete mít po kapesným, že vám to za to stojí  .
Datum: 29. února 2012 0:26
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Tak to máš štěstí , že tě zastavila městská policie protože to jsou pičové..... Ti umí jenom nasadit botičku za špatné parkování a měřit, jinak jsou k hovnu ..............Já osobně bych nejel na motorce
která není ve 100% stavu...Než abych jim cpal prachy za pokutu , tak to radši vrazím do motorky....
Datum: 28. února 2012 20:43
 Zdarec draci sundávám motor na 175/487, četl jsem že někomu to jde vytáhnout i bez sundání airboxu =) tak jsem to zkoušel taky a chyběli mi asi 2mm a byl venku ale ty přední úchyty to přes ten skurvenej nálitek na pravým bloku nepustí  tak jsem musel sundat airbox a pak šel pěkně. Ptám se jestli to taky někomu šlo bez sundání airboxu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 20:10
 vy jste divní  .. vyndaval sem motor 3x po sobě a nikdy sem na airboxu nepovolil ani šroubek  .. staci sundat karbec a hlavu a jde to
Datum: 29. února 2012 20:10
 Motor z tohohle jsem vyndaval asi tak 10x za posledních několik let a nikdy se to neobešlo bez vyndání arboxu
Datum: 29. února 2012 10:04
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13301
 U 477 jsem s motorem cloumal tak dlouho, až jsem uznal, že bude přeci jenom lepší ten airbox sundat  Sundání airboxu je sice práce navíc, ale ušetří zpousty nadávek a nervů
Datum: 28. února 2012 20:23
 me to sice na 476 ale je to skoro stejne.. jde sundat bez vyndání airboxu. musim s tim sice cloumat ale jde to
Datum: 28. února 2012 20:09
 cus kolik clanku ma byt na 9 primar dikza radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 19:42
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, dnes ráno som sem písal dotaz ohladne lakovania fichtla. Volal som do lakovne, a cenu za nastrek fichtla mi povedali 200 - 250 eur. Neviem, či je to na takú prácu veľa, alebo málo, ale asi to nastriekam sám. Chcem použiť modrú RAL 5015 a bielu RAL 1015. asi dvojzložkovú akrylátovú farbu. Ak máte nejaké dobré rady ohladne striekania, alebo ohladne výberu farby, tak ďakujem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 19:34
 ne po natužení nejni třeba nic víc dělat, stříká se tak že dáš první vrstvu poprašek a druhou naleješ do krásy a hlavně nešetři na pistoli s kvaliní se dá dosáhnout lepšího výsledku
Datum: 29. února 2012 19:34
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 No komaxit som chcel asi iba rám klaksón a stojan, ale ostatok asi tou akrylátovou dvojzložkovou. Inak neviete, či po nástreku tú dvojzložkovú akrylátovú farbu po zmiešaní s tvrdidlom treba aj vypalovať? Používa sa na to aj nejaký priesvitný lak? A inak aké máte skúsenosti s cenami za chrómovanie? Ďik.
Datum: 28. února 2012 23:05
 Ja si myslím ,že to není moc mě si v obyčejné lakovně řekli za S11ku o 8 taže myslím ,že to není moc.
Datum: 28. února 2012 21:12
Jméno: Jeryk
IP: uživatel10178
 Na jakou barvu si to chtěl dát? Myslím komaxit nebo tak. Já jsem si veškerý plechy, rám, ráfky atd nechal nakomaxitovat v Třinci a vyšlo mě to na se vším všudy na 800 kč. A barva je krásná, byl velké výběr a drží doteď.
Datum: 28. února 2012 19:58
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdar potřebuju poradit pasuje klika z 21 do 05? jasný že ložiska se musijou dát jiný ale jestli pasuje šířko a tak.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 19:45
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 No ještě o tom popřemýšlím..........
Datum: 29. února 2012 19:45
Jméno: Jiří Špička
IP: uživatel13310
 zdarec.v podstatě tam dát jde,ale úprav a problémů je u toho tolik,že je lepší opravit to starou z 05ky.Klika je celkově širší,co znamená přebrousit vnitřek kolečka primáru a co hlavně,neexistují ložiska,které budou pasovat do karteru a zároveň na kliku z J 21.takže vytočit na ložiska kroužky,ale hlavně to primár.kolečko.takže se na to raději vykašli.
Datum: 29. února 2012 19:08
 to by bylo snadné, ale chce to mít přístup k něčemu čím to půjde udělat... čepy mají povrchovou nebo jsou celé tvrzené?
Datum: 29. února 2012 14:54
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Mnohem jednodušší je čepy obrousit-stočit na brusce nebo soustruhu na průměr 15 mm a dát ložiska orig. 05 6302.Pak se probrousí kuželová díra v primáru nebo posune kužel na levém čepu kliky o rozdíl mezi klikou 21 a 05.Toť vše.Na primár se udělá vymez. podložka.Pravá strana beze změn-zapalko sedí.
Datum: 29. února 2012 13:24
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 to ložisko neni. 05 blok a 555 blok je jiný. Do 555 bloku pasují ložiska snad 6002 nebo 6003 a pak se tam dá klika z J21 ale musi se upravit primární kolečko. Do tý 05 jedině protočit bloky(jestli to jde) a dát tam ložiska z J21 a nebo dát ty ložiska na 555 s klikou 21 a futra....jinak nejde...
Datum: 28. února 2012 20:36
 je ale je rozdíl když ho nasadíš na 17mm čep a 15mm čep.. na 17 je víc vzdálen od motoru... nicméně k přestavbě jsme se nikdy nedostal ale zjištoval jsem si to je to cca 2 roky možná 3 a radil mi drak Hlada, někteří ví o koho se jedná, ten měl ve svím pařízkovi kliku z 21 a primár musel upravovat...
Datum: 28. února 2012 19:45
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 primární kolečko je stejné
Datum: 28. února 2012 19:41
 ložisko koupíš menší a uděláš vymezovací kroužek do kartru... ale musí se i zvětšit díra v primárním kolečku pokud se nepletu
Datum: 28. února 2012 18:44
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 myslím že s těmi ložisky bude docela problém
Datum: 28. února 2012 18:40
 ano pasuje
Datum: 28. února 2012 18:14
 zdarec draci mám 350/638 mám přelisovanou kliku,nový ložiska,gufera,písty.kroužky a motor prostě nemá vůbec žádnou kompresi prošlápnu to rukou a těsnění je v pohodě dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 0:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 V jaké stavu byly válce, nebyly příliš opotřebované? Předpokládám, že jsi to zkoušel ještě na ponku. Až motor nastartuješ a bude chvíli v chodu, tak by tam nějaká komprese být měla.
Datum: 29. února 2012 0:23
Jméno: Marek
IP: uživatel11150
 právě že všechno je tak jak má bejt ale spíš bych uvítal rozumnou radu
Datum: 28. února 2012 21:39
Jméno: §
IP: uživatel13304
 Skus tam namontovat svíčky  Nebo máš menší písty i kruhy..
Datum: 28. února 2012 21:03
 zdarec neviete mi nieko poradit aky prierez drotu a kolkymi zavitmi je navynuta cievka zapalovania na mustangovy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 17:16
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 přuřez tak 1mm a zavítů tak 150-200 +/- podle mně
Datum: 28. února 2012 17:16
 Zdar mám prozbu šla by dát nádrž z jawy 350/640 na ČZ 175/487 samozřejmě s úpravama? Dík za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 11:21
 Péro to vystihl !!!
Datum: 29. února 2012 11:21
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 nevím co ti na to říct,s úpravama ti tam přidělám třeba i přehazovačku
Datum: 28. února 2012 16:49
Jméno: H.a.N.O
IP: uživatel9375
Posl.aktualizace: 29. února 2012 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel13307
 Uříznout čepičku pod komínkem jehly. Ohřát karburátor aspoň na 150°. Vylisovat komínek jehly,upnout (nejlépe do přípravku) a na hulváta projet 18,5mm pevnym výstružníkem,pak opracovat difusor aby tam nebyl schod,vyrejpat kanálek vzdušniku za šoupátkem (úpravou se ucpe obrobeným materiálem),vrtnout zepředu vzdušnik volnoběhu o 2 desetiny větším vrtáčkem (pozor,chce to projet až k trysce volnoběhu!) a případně vrtnout kanál hlavní trysky o pár desítek větším vrtákem + upravit palivový ventilek na větší průtok. Pod komínkem jehly vytočit závit M4 (délka cca 8mm)a dát šroubek(a zalepit ho). Cca práce na 1 hodinu,ale jestli si to nikdy nedělal,tak se z toho posereš  Já to teď dělal poprvý a zjistil jsem,že bez přípravku nejsem schopnej úplně rovně provrtat karburátor  Takže jsem vytvořil malinko zmetek
Datum: 29. února 2012 12:01
 a jak upravit origo karbec ???
Datum: 29. února 2012 7:03
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 draku tahle tryska je na upravenej origo karbec na 18,5-19mm a nebo na klapkovej motor....do origo karbu trysky do 72,jinak je to bohatý a jede zle.....
Datum: 28. února 2012 20:58
 je to spica,, ale musi byt dobrej valec aby to slapalo
Datum: 28. února 2012 15:42
Jméno: cross
IP: uživatel10693
 čau hoši chtel bych se zeptat jestli se do Kawasaki KX 250 '94 vejde motor z jawy 250 panelky předem díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 13:58
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Jo tam by to mohlo vlézt, ale chce to poměřit.
Datum: 29. února 2012 13:58
Jméno: cross
IP: uživatel10693
Datum: 28. února 2012 21:57
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Někdy jde i kolo otočit ale musí se nějak dořešit zarážka na brzdu a potom aby řetěz správně nabíhal na kolečko atd.
Datum: 28. února 2012 20:56
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Jo jo husqwarna, husaberg a některy stary ktm
Datum: 28. února 2012 20:52
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 husqvarna ma řetěz na druhé strane ne?
Datum: 28. února 2012 20:49
Jméno: cross
IP: uživatel10693
 asi jo no snad se neco najde
Datum: 28. února 2012 19:58
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 To nevím ale myslím že bude docela problém sehnat rám aby jsi neměl problém s řetězem na pravo.
Datum: 28. února 2012 19:54
Jméno: cross
IP: uživatel10693
 jsem si všiml až potom co jsem to sem dal že ma řetez ba druhe strane 
JInak nevíš o nejaké crossce do které jde motor jawa 250?? Mam sice jawu 250 ale takovej šrot a proto bych chtel nejakej cross ram velkou rozetu tu už mam a sniženou hlavu aby to poředně tahlo tu mam taky
Datum: 28. února 2012 19:44
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Aby jsi neměl problém s převodovkou u J250 myslím že kawa mý menší motor a jak chceš vyřešit řetěz na druhé straně?
Datum: 28. února 2012 18:16
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 sand by tam vejít mněl teda podle mně
Datum: 28. února 2012 16:18
Jméno: Dráček
IP: uživatel10258
 Ahoj, potřebuju sehnat čepy ktere drží zadní stupačky a jsou zajištěny segrovkama.. Poradí někdo ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 16:50
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 bud si je udělej na soustruhu nic na tom není a jestli nechceš mít přímo čepy tak tam dej šroubek a kontra matku
Datum: 28. února 2012 16:50
Posl.aktualizace: 28. února 2012 15:36
 Tak tak, je na primární kolečko ...
Datum: 28. února 2012 15:36
Jméno: zjfrstxkz
IP: uživatel12913
 to je na primární 9z kolečko na sekundární je hubenější
Datum: 28. února 2012 15:07
Jméno: Drak
IP: uživatel10258
 abych se priznal tak nwm.. xD ale na retezove neni urcite tam mas takovou velkou placatou matici.. jeji tloustka je mensi nez normalni matice..
Datum: 28. února 2012 14:59
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Zdar, jakej má pruměr koleno od simsona S51 enduro?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 19:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Origo pio koleno má mít 26mm, u kolena ze simsona, co mám doma, jsem naměřil 25mm. Dnešní pio repliky od 24mm po 25 a nějaký drobný
Datum: 28. února 2012 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 Jako fichtl 25-26mm
Datum: 28. února 2012 17:49
|



|