slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  586  587  588  589  590  591  592  593  594  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel10894    
zdravím sem blbec a mam takovej blbej dotaz predd pulenim motoru pred zimou jsem si namichal benzin s olejem ale uz nevím do jakeho kanystru mam doma 3 stejné a v každých něco je jak poznam v jakem je olej s benzinem a v jakem jen benzin dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
namoč prsty do toho benzínu a tři s něma o sebe a poznáš rozdíl, jestli je tam olej nebo ne
 
 
Datum: 03. března 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Ještě mě napadlo,pokud máš olej barevnej,tak je to jednoduché.viz průhledná petlahev.
 
 
Datum: 03. března 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
bohužel,v dnešním benzínu je takovejch bio srač.k,že to sotva poznáš
 
 
Datum: 03. března 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No na odhad kouře ze zapálenýho kartónu byc moc nesázel :-D Kápni kapku na zem, nebo třeba na ten karton a po vypaření když tam zůstane mastná skvrna tak je tam olej.
 
 
Datum: 03. března 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
namočiš karton a tam kde je oil tak by to melo vic kourit
 
 
Datum: 03. března 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar co na ní říkate stojí za to http://motorky.bazos.cz/inzerat/14643591/jawa.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
mno asi tak o 1000 dolů a dalo by se o tom teprv uvažovat,ale když si vezmu,že je to bez papírů,tak je to bezcený.
 
 
Datum: 03. března 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel692    
to je kurwa moc
 
 
Datum: 03. března 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Ahoj draci. Nevíte někdo jaký přesně průřez drátů (mám na mysli elekroinstalaci) má pionýr 20 a 21 ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12190    
Zdar, originálně je na fichtlu 0,75, ale ten v elektře neseženeš já běžně používám 1 a je to ideální s 1,5 už se nevejdeš do origo bužírek.
 
 
Datum: 03. března 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej 1.5 mm
 
 
Datum: 03. března 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
myslím že 1mm
 
 
Datum: 03. března 2012 12:25
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Čau draci myslíte že je to možné bez uprav?http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/600945-5-rychlostni-prevodovka-jawa50.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: Frantisek      IP: uživatel13792    
Poradite mi nekdo kde takovou prevodovku zakoupit ?
 
 
Datum: 17. května 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: honzam      IP: uživatel9645    
fejk :-D
 
 
Datum: 04. března 2012 17:39
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a potom sa objavila na inzercii ale to už pán Fito nebol...
 
 
Datum: 04. března 2012 10:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten obrázok sa objavil najprv na fitomoto potom pán Fito dal tú fotku aj na veteranforum,
 
 
Datum: 04. března 2012 9:39
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mne je skôr divné že sa pred pár dňami objavila foto tohto 5Q na tejto stránke úplne dolu http://www.fitomoto.wbl.sk/4-stupnove-prevodovky.html A zrazu na druhý deň sa rovnaká foto objaví na inzercii? :-D Aj tá cena mi príde od veci.
 
 
Datum: 04. března 2012 8:43
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
filip: kdo si asi myslíš že ti od toho svěří dokumentaci když to má hodnotu 20000 :-)
 
 
Datum: 03. března 2012 23:26
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
nemáte prosím někdo k tomu technickou dokumentaci nebo nevíte kde je najít? díky za rady :-)
 
 
Datum: 03. března 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
Jde udělat 4Q z seriové a nestojí to ani pětinu ceny. A to 5Q rády praskají zuby nebo vidličky,už jsem to viděl na závodech,ale jinak super.
 
 
Datum: 03. března 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13324    
Mít ty prachy bokem navíc,tak kupuju dvě. Ovšem teď mám přednější investice .Vypadá to úžasně. A to je přesně to pravé ořechové z mého soudku. Origo motor,origo silueta stroje....dokonalý.... ve srovnaní s nově odlitými 4Q bloky je ta cena docela nízká....
 
 
Datum: 03. března 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12190    
Zdar, samozdřejmě je to možné ale cena je hrůzná a navíc z fichtla letadlo neuděláš a přece je nejlepší originál,hlavně když už jde i pionýr trochu do ceny.
 
 
Datum: 03. března 2012 14:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
jasný že to tam pásne, je to fakt paradni uprava, kvalty krásně za sebou, umožní ti ostřejší naladění válce... ale ta cena..
 
 
Datum: 03. března 2012 13:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20 000 ;-)
 
 
Datum: 03. března 2012 10:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Je to možný, cenově za to chtěli kolem 15 000kč.
 
 
Datum: 03. března 2012 10:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano je to možné,
 
 
Datum: 03. března 2012 9:55
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
 
 
Datum: 03. března 2012 9:49
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel5767    
zdravim, mám takový dotaz našel jsem doma rám na na čízu tak sem si chtěl postavit nakou krosku a můžu mít motor jawa 250/353 nebo 175/450.Jakej je lepší?Jde mi o tah a aby to prostě mělo trochu výkon v tom terénu.Zpřevoduju to do síli.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: c-divné      IP: uživatel9121    
já si myslím že radši tu 250 ta má větší výkon možná ale spíš táhne od spodu
 
 
Datum: 03. března 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdarec šerifove, mám takovej problem ale netýká se to jawy ale pitbike žere mi ložiska v zadním kole správný postup montáže doržen je ta vymezovací trubiče mezi ložisky v nábě mi tam lítá volně i po nasazení ložisek to je temn duvod ne ? jak mile s stáhne kolo všechna síla jde na vnitřek ložiska je to možný že kvuli to to žere ložiska ? origo vydržely asi 600 km pak jsem koupil timken vdržely tak 400 a včera jsem namontoval další timkeny a dneska se vysraly asi po 10 km odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tou vymezovací trubičkou.máš ji krátkou.když to stáhneš přes osku šponují ti vnitřní kroužky ložisek.zkus změřit vzdálenost mezi kroužky a délku trubičky popř doplnit podložkami nebo novou trubičku (jestli je deformační)
 
 
Datum: 03. března 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
no hele je to čína tam se nesmis nicemu divit ;-) spis bych kontroloval jestli sou kola v jedne stopě nebo to zadni neni nejakym zpusobem nakrivo nebo neni vycentrovane :-) hodne stesti
 
 
Datum: 03. března 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel11271    
Zdar chtěl sem zeptat, jenom jestli by šlo dát,klasický simakový koleno na klasickej válec u fichtla zkoušel ste to někdo ? Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simson m ana klolenu převlečnou matici :-)
 
 
Datum: 03. března 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je uplně jine ;-)
 
 
Datum: 03. března 2012 13:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde
 
 
Datum: 03. března 2012 7:54
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci ... mam problem .. mam klikovku CKR a jehlove ležisko na hoře aj dole .. ale nehoře je neky divny nechce tam vlest pistni čep de tam ale ne jak ma de steška hodne steška .. ma to tak byt ? nebo je neky špatni ložisko ? (čep je dobrej skoušel sem aj jinači) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čep do pistu (mam na to menči stahovak) samotnej čep do ojnice nejde (skoušel sem jich vic) ... ale uš vim čim to je v ložisku je malej hrbolek tak proto to tam nechce vlest .. ve škole zejtra udelam mlim pilničkem doufam že to pomože
 
 
Datum: 04. března 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13328    
Tak on ten čep tam nemá jít nějak na volno,ale když to mázneš olejem,tak tam musí jít suvně nastrčit.... samotnej čep do ojnice jde? bez pístu? Někdy se stává,že tam nechce jít čep při "lisování" s pístem.....musí se totiž přesně trefit oko ojnice ve vodorovném směru.....jinak se to kříží,nechce to tam a dokonce se to ložisko muže poškodit....chce to cit a minimálně přípravek na nalisování z M8 imbusovýho šroubu(perfektní věc)......ale jestli ani nejde samotnej čep do ojnice,tak je někde chyba......čep máš na 100% dobrej,je z FK,kupoval jsem ho tady i s pístem.....případně mi písni na mail jak se to dál vyvijí.....
 
 
Datum: 04. března 2012 18:32
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V ponděli se zajdu zeptat do prodejny jestli nemaj tyto ložiska ..... Ale je to divny a docela me to se*e
 
 
Datum: 03. března 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jde ...
 
 
Datum: 03. března 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13324    
samotný čep do pístu jde vsunout?
 
 
Datum: 03. března 2012 16:00
 
 
 
 
Jméno: P      IP: uživatel13322    
Zdar hoši, tak zima nám pomalu končí na silnicích už stále častěji slýchám zvoučky motorů na dvou kolech a taky už sem dokončil moje zimní práce okolo motorek.. Ale teď k dotazu, zpravuji motory fichtl, panelka, kývačka a často váhám kolik si říct za práci? Jak to máte s cenama, vždycky beru 2-4 stováky za hodinu, přîpadně kvalitní slivovičku. Kolik tak kasírujete vy? Jinak co se týče materiálu tak mi to lidi platí podle dokladu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13328    
GO motoru fichtla 500,- + cena dílů ....těžko soudit.....ale jde to dělat jako koníček a ne jako výdělečnou činnost.....protože je realitou,že skoro každý plnokrevný Jawař si svůj stroj dá dokupy sám.... a když ne,tak aby ho hamba fackovala..... na druhou stranu panelákovej jouda ti rád zaplatí.....obecně jakákoliv oprava auta/motorky ve městě je neštěstí....nezbývá ti než to prsknout někam do servisu....
 
 
Datum: 04. března 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravovat jenom tyhle starší motorky se dneska už opravdu nevyplatí. Ano zahrnout je k moderním mašinám je to semtam nějakej drobnej do kapsy navíc, ale uživit to nemůže. Já mám ceny většinou smluvní, třeba za elektriku na fichtla a pod. kolem 300 - 400, na větší 800. opravy motorů záleží co kdo chce udělat, co se týče novějších motorek, tak třeba za odškrcení v karbecu, nebo u skůtrů variátoru beru 1 000.
 
 
Datum: 04. března 2012 12:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
*vysype ...fuj!!
 
 
Datum: 03. března 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jenomže hlavní rozdíl je v tom, že ten, kdo jezdí na předrevolučních motorkách, tak tomu alespon trochu rozumí a většinou si to lidi dělaji sami, kdežto sekačku nebo motorovku má každej jouda a když se mu to vysipe, tak mu nic jinýho, než to dát do servisu nezbejvá... to samý auta, auto má dneska taky každej, tzn. i absolutní technický antitalenti, ale třeba čs stroje maj lidi většinou víceméně jako "koníček" a ne jako spotřebku
 
 
Datum: 03. března 2012 13:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Já s tím souhlasím,úměrná cena 200/h autoservis si bere od 300- 800,servis na sekačky a pilky si bere od 300-500 tak že pro někoho kdo tomu nerozumí a ty uděláš kvalitní práci né prasárnu tak úměrná cena. U nás je servis na moto a dělaj i sifony i pincky a za GO motoru na pincka si řekne 1800,- tak že já to vidím reálný.Samozřejmě cena bez dílů jen za práci.Dneska už se za 500 GO nedělá.To bylo v 90 letech kdy ložisko stálo nějaký drobný. Holt někdo umí a někdo za to radši zaplatí.Například GO motoru stroje TERA,Vari (každej zná z vesnice,má to tam každej dědík) stojí i s dílama 4500-6000 . Dělal sem v servisu nebyl to moundfield a po tom co sem udělal pár prvních GO motorů,jsem zjistil,že je to reálná cena.Jak pro servis,tak pro zákazníky.
 
 
Datum: 03. března 2012 8:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
už vidim, jak ti někdo dává 4 kila na hodinu, za to, že mu zprovozníš pincka v hodnotě 500Kč :-D pohádky vyprávěj někomu jinýmu prosim tě...
 
 
Datum: 02. března 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Milý P.tři stováky bez dph si bere u nás neznačkový autoservis za hodinu práce na autě
 
 
Datum: 02. března 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
ahoj mám jawu 21 a motor nejde až tak vytočit jakoby jěště chtěl točit ale předstih mu to nedovolí a tak se ptám jak změřit předstih? když sundám hlavu tak píst dám skoro na HU ale o 1.6mm méně?\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nA kladívka mají být při tomhle rozepnuté na 0.05mm? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2012 6:15
 
 
 
 
Jméno: sevca6254      IP: uživatel12135    
cs sorry sem se spletl tohle sem chtěl napsat někam jinam
 
 
Datum: 13. března 2012 6:15
 
 
 
 
Jméno: sevca6254      IP: uživatel12135    
Čus to mě taky dělalo ale jednou pístním kroužkem jeden se mě zlomil protože píst neměl už zámky koupil sem novej i kroužky a jelo to když mě to nechce jet filtrem tak tam dám ruku než se to zahřeje a je to v poho ale vyřešil sem to že tam mám silonku a jede to
 
 
Datum: 13. března 2012 6:13
 
 
 
 
Jméno: ZDENĚK ŘEPA      E-mail:      IP: uživatel606    
kladívka 0,05mm v rozepnutém stavu??? , kladívka dej na 0,4mm ,a píst na 1,6mm - 1,9mm
 
 
Datum: 04. března 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč všichni sundáváte hlavu?digi šuplerou odměřím hú od žebra,vynuluju a mám čistou míru ne?
 
 
Datum: 02. března 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
ne filtrem to není :-(
 
 
Datum: 02. března 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
A nedělá ti to tak náhodou filtr,skus to bez filtru nastartovat,jestli ho tak náhodou nemáš ucpaný:-D:-D
 
 
Datum: 02. března 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi co vy na to http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/601856-125-453.html odrazující je cena plal sem se ho na to a chce za to 20 000 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 13:50
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Ale jo
 
 
Datum: 03. března 2012 13:50
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
možno jezdit od 16let? to asi ne ne?
 
 
Datum: 03. března 2012 13:02
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel12429    
jj, resi sa to dole. Proste 10- 12 tis
 
 
Datum: 02. března 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Jak se řeší o několik témat dole, max. 12, víc ani ťuk.. je to nějakej zlatokop nebo blázen..
 
 
Datum: 02. března 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Za 20 bych to nebral. Jó stříbřenka - chrom pro socky :-D Taky ji používám :-D
 
 
Datum: 02. března 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Tak to at si strčí někam,dyt to má všude stříbřenku a ještě k tomu nepojizdný,nekompletní.Utopeno dle jeho slov hromada pěněz ale výsledek?Nevim,nevim
 
 
Datum: 02. března 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: kopelec007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, sice už to tu bylo..., ale chci se zeptat na důkladnější info. Před rokem a půl sem koupil motorku MZ 150, motorku nemám ještě ani přepsanou a ani pojištěnou a právě se bojím že budu muset platit za každý den co nebyla pojištěna, což je ňákých skoro 10 tisíc. Chci se zeptat jestli se na to vztahuje nějak, když jí předchozí majitel měl pojištěnou na sezónu, to by mělo jít ne?, když jí vlastně pojistí na léto, tak zbytek ročních období je vlastně nepojištěná. prosím o nějaké info, nebo vlastní zkušenosti, děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No tak to jseš v kundě. To jak ji měl pojištěnou předchozí majitel je nezajímá a je to úplně fuk. Bejt tebou bych to nepojišťoval, protože jakmile to pojistíš tak jim to tam naskočí a časem ti pošlou nehoráznou pokutu. Koupil bych radši druhou MZ s papírama a jezdil na ni, nebo koupil samotný papíry a přerazil čísla. Vyjde tě to levnějc než platit pokutu.
 
 
Datum: 03. března 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Jo tak to bych nechtěl,já když kupoval 30.12.2011 čízku,tak jsem ji pojištoval až 25.1.2012.Tak jsem zvědavej jesi na mě ČKP přídou.Pani na pojištovně mi řikala že někomu to příde,někomu ne.
 
 
Datum: 02. března 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
jestli seš už ten rok a půl napsanej v techničáku (polopřevodu) tak seš v řiti....
 
 
Datum: 02. března 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: kubajzs1      IP: uživatel8498    
ahoj seso, prosimtě máš, nebo budeš mít speciální matku pro 10z sekundární kolečko na pionyra, děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim mi to nechce nikdo udelat
 
 
Datum: 03. března 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak se musim pochlubit.... :-D Opravdu soudruzi vymysleli karburátor (J 20,21,23 ) kterej utáhne všechno. Ruská elektrocentrála -> 150ccm ,simson atd.... Dnes 4T motor na sekačku taky cca 150ccm. Nečekal jsem že to pujde pač sem se bal, aby se nezasekával plovák.... Ale ono to běží !! :-D Zkusim piotom přidat video... Jo a motor -> včera sme ho nvytáhli, byl na zahradě asi měsíc, válec plnej vody, ventily se ani "nepohybovali.... Jiskru nedával nic.. -> Bombáá :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj :-) uvidíš :-P Měl by to utáhnout.. :-D
 
 
Datum: 03. března 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
toj jsi mi udělal radost mám doma stabilák 4T 160ccm a přemejšlel jsem co tam dám za karbec :-D
 
 
Datum: 03. března 2012 12:32
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně naopak.totálně nahovno
 
 
Datum: 02. března 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel13319    
Čau draci nemůžu svou Jawu 20 vytočit. Nastartovat jde krásně ale do otáček nejde. co s tím díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2012 13:18
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Díky moc draci nakonec to byl ten předstih. Ráno jsem jel do školy a vůbec mě to nenapadlo. Když jsem vylezl ze školy hned jsem ho nastavil a zase jako můj známí starý dobrý fík :-)
 
 
Datum: 02. března 2012 13:18
 
 
 
 
Jméno: honzam      IP: uživatel9645    
podobně mi to dělal přicpanej výfuk, ale na volnoběh to bylo bezchybný
 
 
Datum: 02. března 2012 12:36
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Muže být předstih... Směs, možná i svíčka....,zkus vyčistit trisky.... :-) Určitě ještě nědo poradí :-)
 
 
Datum: 02. března 2012 12:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      E-mail:      IP: uživatel13308    
Kdo už testoval tenhle výfuk??? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_lak222.html je to znát na výkonu oproti serii nebo to spíš jen upraví zvuk?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 8:43
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
tenhle výfuk má kámoš,no jede to tak normálně ale zvuk má teda lepší výfuk Hikone ,,podle našich názorů" já mam Hikone a zvouček pěknej ,na výkon to moc nepřidá,to spíš na spotřebě....fíka mam lehce upravovanýho do crossu,a spápne tak o 1 litr navíc
 
 
Datum: 03. března 2012 8:43
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když si s ním trošku pohraješ tak i o něco málo větší výkon ve vysokých otáčkách :-)
 
 
Datum: 02. března 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13320    
Zvuk....
 
 
Datum: 02. března 2012 10:47
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Čau draci co myslíte dobrá písnička že? http://www.youtube.com/watch?v=vl56kgXsqqU odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to možný, dával jsem tam fotky z tý stránky Sesa moto-foto/video galerie...Jinak doufám, že nikomu nevadí autorská práva, nechtělo se mi hledat kontakty na všechny majitele tych dachlů :-)
 
 
Datum: 03. března 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0:22 - neni to Frankyho? :-)
 
 
Datum: 02. března 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ta je hodně dobrá.. ale mohli si odpustit to ventily běhají..:-)
 
 
Datum: 02. března 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jojo je dobrá :-D
 
 
Datum: 02. března 2012 16:06
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, připravuji již na novou motosezonu svoji jawu 350,/634. Rok výroby 1974. Loni jsem ji dal jakž takž do uživatelsky přijatelného stavu, ale ještě nějaké veci jsem si nechal přes zimu. Nechávám srovnat- vysoustružit- bubny + nový výplet a centrování kol. Tedka ale nejsme vubec spokojen s klaksonem. Mam tam originál, ale nejde kloudně naladit a ani třeba z kývačky tam nechci dávat. Mám takovej nápad, že bych tam schoval někde pod nadrž ze Simsona. Ten troubí dost ne? A chci se pro jistotu zeptat, jestli by to šlapalo??? Nebo z ceho by jsme mi doporučili??? Jako originál klakson nechám na místě, jen nezapojenej, ale když je to moto na normální ježdění, tak bezpečnost je bezpečnost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 8:38
 
 
 
 
Jméno: MiraStef      E-mail:      IP: uživatel12377    
no nevim,simson je 12V obvykle, a jawa jen 6V..
 
 
Datum: 04. března 2012 8:38
 
 
 
 
Jméno: Vojtěch      E-mail:      IP: uživatel12794    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/601856-125-453.html Mohu se zeptat jaká je její cena??? A může se na ní jezdit od 16ti? Náhodou není něco podobného i od JAWI dík za odpověd.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2012 18:29
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Jo máte pravdu. Koukal jsem se do knížek o jawě a o čezetě a vyrábělo se to v čezetě. Myslel jsem že se v ČZ vyráběl jen ten první typ - 351 a 355 už v jawě a ono je to ze Strakonic oboje.
 
 
Datum: 02. března 2012 18:29
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
Kolečko má pravdu, j-čz 125/355 a j-čz 175 / 356 se vyráběli ve strakonicích. Sice to byl jeden podnik Jawa-ČZ, ale měly rozdělené kubatury na malé strakonice a velké jawa.
 
 
Datum: 02. března 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Jak tam píše, chce to výbrus - mimochodem pokud ten motor zvoní, tak nepoznáš, jestli je to jen výbrus, může bejt v háji i klika nebo obojí, dále chybí kryt řetězu a karburace. Výfuk atd. ve stříbřence, celkově bych se to bál koupit za víc něž 12, pokud chce víc, tak je to až moc drahá sranda i na dvácu, kterejch je poměrně málo.. Kdyby byla komplet a bez investic, tak bych dal těch 14-15, víc ani floka...
 
 
Datum: 02. března 2012 14:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podivej se na tohle dobový video... http://www.youtube.com/watch?v=4BAqnxLpXNU prostě malá kejvačka se dělala v čezetě ve strakonicích, v žádné Jawě...
 
 
Datum: 01. března 2012 22:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
typeg: Malá kejvačka Jawáckou fabriku nikdy neviděla...v jawě se dělaly 250 a 350 kejvy...modely 355 a 356 se vyráběly v ČZ strakonice...ale to se dá dočíst snad na každé stránce o starejch motorkách...
 
 
Datum: 01. března 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No když už, tak Jawa-čz 125/351 resp. 150/352 měla motor skoro shodnej s čz 125/150 C. Já vím akorát o rozdílu v chcípáku, ale samozřejmě tam mohou být i jiné rozdíly. To nechám na povolanějších :-)
 
 
Datum: 01. března 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Kolecko: Jawa 355 je čistokrevná jawa a vyráběla se v jawě! Jawa-čz je typ 351, je to jeden z prvních kejvaček a mělo to stejnej motor jako čz 125 A,B,T.
 
 
Datum: 01. března 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No podle toho v jaký kvalitě je ten lak a linky. škoda, že je to nepojizdny- že nemužeš zkusit- nebo možna pro tebe dobre???- snížíš cenu?? :-D Ale kdyz tak koukám tak vetšina chromu je ve stříbřence. Kdybych já aháněl tedka pro sebe motorku od 16, tak bych za nu dal tak 10-12 tis max. Ale chce to idet takovou motorku a jen nejlip a nekym kdo se vyzná. Hlavně zkusit krk řízeni, tlumice a KYVKU!!!. v jakým stavu je ta nová elektrika. Bohuzel nezjistiš, zda dobíjí.. V jakým stavu pláště atd atd... Jo od 16 let mužeš na to A taky jak tu psali- je jawa 125/355- dnes těžko sehnatelná na papírech a dražší asi...
 
 
Datum: 01. března 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 355? spíš jawa-čz 125/355, která se ale vyráběla v čezetě ve strakonicích, a jawa s tim neměla mnoho společného...takže se to řadí spíše do čezet...
 
 
Datum: 01. března 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak spravne pise typeg tak od Jawky mas Jawa 125/355 mrkni na to :-)
 
 
Datum: 01. března 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
:-D Od 16 ti let. Jinak cenu odhadnout moc neumim. V kejvačkách se moc nevyznám. Ale řekl bych tak do 15 ti tisíc.
 
 
Datum: 01. března 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Jawa 355 ti nic neříká???
 
 
Datum: 01. března 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: Vojtěch      IP: uživatel12794    
dík od 16ti let nebo ji koupím od 16ti tisíc??
 
 
Datum: 01. března 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od 16ti...a od jawy nic v téhle kategorii neseženeš...
 
 
Datum: 01. března 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci, chtěl jsem se zeptat. Mám doma koupený už rok gufera a teď bych je chtěl namontovat. Nebudou už foukat, když takhle dlouho ležely? Je jich 6 (komplet na Babettu) a nechce se mi je vyhazovat. Když by foukaly bylo by to špatný, protože by to odnesly spojky. Vypadaj pořád jako nový. Díky za názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Rok je naprosto v pohodě. Ve skladech se taky klidně pár let válej a nic jim neni.
 
 
Datum: 01. března 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, ještě mě napadlo se zeptat přímo v krámě, ale tam mě budou lanařit do novejch.
 
 
Datum: 01. března 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: medved      IP: uživatel13111    
nic jim není
 
 
Datum: 01. března 2012 19:09
 
<  586  587  588  589  590  591  592  593  594  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 22:05:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu