Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 čau draci dělám pluh na 4kolku ale nemužu nikde sehnat tvrdou gumu tlustou cca 1cm, abych měl na spodu toho pluhu tu gumu aby mi to stíralo po dlažbě sníh, a chci se zeptat jestli nevite kde to sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 23:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 přesně na dopravník sem myslel taky
Datum: 03. března 2012 23:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Nevím jakej máš rozměr té radlice,ale tam co prodávaj sněhové frézy,většinou prodejce zahradní techniky, maj gumu jako náhradní díl.něco stát bude.Další možnost by byl starej dopravník z kravína. na něm je guma vhodná pro tvůj účel.
Datum: 03. března 2012 22:00
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 idi nevíte o nekom kdo dělá generálky klikovek v okolí Rychnova nad Kněžnou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 18:13
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 aspon neco
Datum: 03. března 2012 18:13
 A kolem Nového Jičína???
Datum: 03. března 2012 18:11
 Ahoj, mam probel s DT 80, nevim si rady, tak se omlouvam ze to sem nepatri, ale nikdo jinej mi neni schopnej poradit... 
Když je motor studenej a mam puštěnej sytič, běží krásně,jde za plynem,celkem i do otáček, když sytič vypnu, vyběhne na plný točky a nejde s tim nic udělat, dokud zase nezapnu sytič.
Z toho jsem usoudil, že tam jde moc vzduchu. Jehla je na poslednim zářezu, takže benzínu tam jde dost.
Když se motor zahřeje, se sytičem to nejde do otáček ale drží to volnoběh, když ho vypnu jde to zase do maximálních otáček aniž bych něco dělal.
Ve filtrboxu je pouze takovej molitanovej plátek napuštěnej olejem. Zkoušel jsem různě ucpávat přívody vzduchu do filtrboxu, a chvíli je to lepší, chvíli horší. Narval jsem i filtrbox molitanem,ale to se zase moc dusí.
Prostě to za boha nemůžu seřídit. Ale jak řikam, ze začátku když je motor studenej to se sytičem jede perfektně, ale s jehlou na max takže to žere jako tank. Sežrala mi litr benzínu za 10 minut, a vlastně jsem nenaladil vůbec nic...  Pomozte mi prosím..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2012 19:29
 to je jasny  Ale uz to drandí..Neveril bych tomu,ze to bude takovou kravinou. Cistil jsem karbec,komplet celej.Sytic ma takovej mechanismus,vytahnout,zasunout...pri vytazenym to okolo nej nefoukalo a fungoval normalne jako sytic... pri zasunutym,tudiz vyplim sytici,to okolo toho mechanismu foukalo,jelikoz uz je tesneni na nem spuchrely a zatvrdly,tudiz pri vyplem sytici litala sama do otacek,protoze pres ten mechanismus nasavala falesnej vzduch..  Vyresil to kus izolacky a jezdi to paradne  Mimochodem, neveril ybch ze ta 80tka bude tak ziva,cekal jsem ji o hodne linejsi
Datum: 04. března 2012 19:29
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 gufero je to nejmensi jestli to ma gufera z venku tak je jo v poho ale jestli zevnitr tak pulit motor
Datum: 04. března 2012 19:10
 To me moc nepotesilo  Ale bylo mi to na jednu stranu jasny,motorka stala dost dlouho... Ale bal sem se ze to bude gufero
Datum: 03. března 2012 23:24
Jméno: mirek
IP: uživatel6804
 zdra gufero mnel sem to na yamaze rd80 ,-)
Datum: 03. března 2012 22:08
 Aha,tak to teda jdi do karbecu.Mohl se tam někdo štourat
Datum: 03. března 2012 19:28
 Problem je ten ze jsem to koupil nepojizdny,zprovoznil to do tohodle stavu,takze vubec nevim co s tim kdo delal predemnou...  Takze musim prijit na to cim to je,ja na tom vlastne skoro nic nedelal,krome elektriky
Datum: 03. března 2012 18:46
 Tohle ma podavac oleje hnanej podle motoru,jak se roztoci motor,tolik tam toho jde. Ten mam odpojenej,a ucpanej
Datum: 03. března 2012 18:45
 Hele,než půjdeš po falešným vzduchu,tak se mrkni po plynovém lanku,pokud to má mixer,tak plynové lanko se u nějakého typu rozdvojuje.Mělo by to bejt v místě pod nádrží.Vede do takového válečku a z něj už vedou dvě,jedno do karbecu a druhé do mixéru.typnul bych,že se tam seklo.Já měl Aprilii Tuarega 125 a jednou sem lanko vyndal a po nandání sem sáhnul na startér.Zůstalo vyset lanko a motor se roztočil na plnej kotel,bohužel se startér nestačil pustit a nevydržel 14 tis otáček.Pak sem ho vysypal na stůl jak konzervu hrášku.Byl namaděru.Mno chybama se člověk učí a vždycky ho to stojej peníze.Vzpomen si kam si lezl,co si rozebral a složil.Samo se to většinou neudělá.Pak rozeber karbec,vyčisti,slož podle příručky pro danou mašinu at máš jistotu,že nejni jen něco přicpanýho.Pokud ani to ne,tak máš jistotu,že to někde saje vzduch a můžeš se pustit do větší rozborky.Vždy začínáme tím nejjednoduším.Když na něco přídeš,tak napiš.
Datum: 03. března 2012 18:37
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 Pokud není zaseklý šoupátko, tak to tipuju na falešnej vzduch.
Datum: 03. března 2012 18:15
 Tam to zkousim taky, ale kolikrat jsou ty odpovedi typu - radsi to zahod nez zprovoznuj  Precijen tady sem se vzdycky dostal lepsi odpovedi nez tam..
Datum: 03. března 2012 16:28
 Poradím ti jen to abys to skusil na motorkářích
Datum: 03. března 2012 16:21
 Seridit karbec,to je mi jasny  soupatko se volne hejbe,to mi taky napadlo.. Jinak karbec, ma to i klapky a ty taky nevim jak sundat,ma to do krize soubky a zbyly dva do krize jsou snad nejty,coz nechapu..
Datum: 03. března 2012 15:52
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 seridit a pretesnit karbec nemaš zaseknuty šoupe ??
Datum: 03. března 2012 15:50
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 zdravím sem blbec a mam takovej blbej dotaz predd pulenim motoru pred zimou jsem si namichal benzin s olejem ale uz nevím do jakeho kanystru mam doma 3 stejné a v každých něco je jak poznam v jakem je olej s benzinem a v jakem jen benzin dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 19:42
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 namoč prsty do toho benzínu a tři s něma o sebe a poznáš rozdíl, jestli je tam olej nebo ne
Datum: 03. března 2012 19:42
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Ještě mě napadlo,pokud máš olej barevnej,tak je to jednoduché.viz průhledná petlahev.
Datum: 03. března 2012 19:38
 bohužel,v dnešním benzínu je takovejch bio srač.k,že to sotva poznáš
Datum: 03. března 2012 19:33
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No na odhad kouře ze zapálenýho kartónu byc moc nesázel  Kápni kapku na zem, nebo třeba na ten karton a po vypaření když tam zůstane mastná skvrna tak je tam olej.
Datum: 03. března 2012 18:49
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 namočiš karton a tam kde je oil tak by to melo vic kourit
Datum: 03. března 2012 15:34
Posl.aktualizace: 03. března 2012 19:46
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 mno asi tak o 1000 dolů a dalo by se o tom teprv uvažovat,ale když si vezmu,že je to bez papírů,tak je to bezcený.
Datum: 03. března 2012 19:46
Jméno: fermez
IP: uživatel692
 to je kurwa moc
Datum: 03. března 2012 19:21
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Ahoj draci. Nevíte někdo jaký přesně průřez drátů (mám na mysli elekroinstalaci) má pionýr 20 a 21 ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 14:33
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 Zdar, originálně je na fichtlu 0,75, ale ten v elektře neseženeš já běžně používám 1 a je to ideální s 1,5 už se nevejdeš do origo bužírek.
Datum: 03. března 2012 14:33
 dej 1.5 mm
Datum: 03. března 2012 12:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím že 1mm
Datum: 03. března 2012 12:25
 Čau draci myslíte že je to možné bez uprav?http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/600945-5-rychlostni-prevodovka-jawa50.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 19:30
Jméno: Frantisek
IP: uživatel13792
 Poradite mi nekdo kde takovou prevodovku zakoupit ?
Datum: 17. května 2012 19:30
Jméno: honzam
IP: uživatel9645
 fejk
Datum: 04. března 2012 17:39
 No a potom sa objavila na inzercii ale to už pán Fito nebol...
Datum: 04. března 2012 10:19
 ten obrázok sa objavil najprv na fitomoto potom pán Fito dal tú fotku aj na veteranforum,
Datum: 04. března 2012 9:39
Datum: 04. března 2012 8:43
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 filip: kdo si asi myslíš že ti od toho svěří dokumentaci když to má hodnotu 20000
Datum: 03. března 2012 23:26
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 nemáte prosím někdo k tomu technickou dokumentaci nebo nevíte kde je najít? díky za rady
Datum: 03. března 2012 21:39
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Jde udělat 4Q z seriové a nestojí to ani pětinu ceny.
A to 5Q rády praskají zuby nebo vidličky,už jsem to viděl na závodech,ale jinak super.
Datum: 03. března 2012 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel13324
 Mít ty prachy bokem navíc,tak kupuju dvě. Ovšem teď mám přednější investice .Vypadá to úžasně. A to je přesně to pravé ořechové z mého soudku. Origo motor,origo silueta stroje....dokonalý.... ve srovnaní s nově odlitými 4Q bloky je ta cena docela nízká....
Datum: 03. března 2012 15:59
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 Zdar, samozdřejmě je to možné ale cena je hrůzná a navíc z fichtla letadlo neuděláš a přece je nejlepší originál,hlavně když už jde i pionýr trochu do ceny.
Datum: 03. března 2012 14:36
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 jasný že to tam pásne, je to fakt paradni uprava, kvalty krásně za sebou, umožní ti ostřejší naladění válce... ale ta cena..
Datum: 03. března 2012 13:03
 20 000
Datum: 03. března 2012 10:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Je to možný, cenově za to chtěli kolem 15 000kč.
Datum: 03. března 2012 10:14
 ano je to možné,
Datum: 03. března 2012 9:55
Datum: 03. března 2012 9:49
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 zdravim, mám takový dotaz našel jsem doma rám na na čízu tak sem si chtěl postavit nakou krosku a můžu mít motor jawa 250/353 nebo 175/450.Jakej je lepší?Jde mi o tah a aby to prostě mělo trochu výkon v tom terénu.Zpřevoduju to do síli.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 19:31
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 já si myslím že radši tu 250 ta má větší výkon možná ale spíš táhne od spodu
Datum: 03. března 2012 19:31
 Zdarec šerifove, mám takovej problem ale netýká se to jawy ale pitbike žere mi ložiska v zadním kole správný postup montáže doržen je ta vymezovací trubiče mezi ložisky v nábě mi tam lítá volně i po nasazení ložisek to je temn duvod ne ? jak mile s stáhne kolo všechna síla jde na vnitřek ložiska je to možný že kvuli to to žere ložiska ? origo vydržely asi 600 km pak jsem koupil timken vdržely tak 400 a včera jsem namontoval další timkeny a dneska se vysraly asi po 10 km
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 21:08
 to je tou vymezovací trubičkou.máš ji krátkou.když to stáhneš přes osku šponují ti vnitřní kroužky ložisek.zkus změřit vzdálenost mezi kroužky a délku trubičky popř doplnit podložkami nebo novou trubičku (jestli je deformační)
Datum: 03. března 2012 21:08
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 no hele je to čína tam se nesmis nicemu divit  spis bych kontroloval jestli sou kola v jedne stopě nebo to zadni neni nejakym zpusobem nakrivo nebo neni vycentrovane  hodne stesti
Datum: 03. března 2012 20:59
 Zdar chtěl sem zeptat, jenom jestli by šlo dát,klasický simakový koleno na klasickej válec u fichtla zkoušel ste to někdo ? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 14:16
 simson m ana klolenu převlečnou matici
Datum: 03. března 2012 14:16
 To je uplně jine
Datum: 03. března 2012 13:46
 nejde
Datum: 03. března 2012 7:54
 čau draci ... mam problem .. mam klikovku CKR a jehlove ležisko na hoře aj dole .. ale nehoře je neky divny nechce tam vlest pistni čep de tam ale ne jak ma de steška hodne steška .. ma to tak byt ? nebo je neky špatni ložisko ? (čep je dobrej skoušel sem aj jinači)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2012 20:22
 Čep do pistu (mam na to menči stahovak) samotnej čep do ojnice nejde (skoušel sem jich vic) ... ale uš vim čim to je v ložisku je malej hrbolek tak proto to tam nechce vlest .. ve škole zejtra udelam mlim pilničkem doufam že to pomože
Datum: 04. března 2012 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel13328
 Tak on ten čep tam nemá jít nějak na volno,ale když to mázneš olejem,tak tam musí jít suvně nastrčit.... samotnej čep do ojnice jde? bez pístu? Někdy se stává,že tam nechce jít čep při "lisování" s pístem.....musí se totiž přesně trefit oko ojnice ve vodorovném směru.....jinak se to kříží,nechce to tam a dokonce se to ložisko muže poškodit....chce to cit a minimálně přípravek na nalisování z M8 imbusovýho šroubu(perfektní věc)......ale jestli ani nejde samotnej čep do ojnice,tak je někde chyba......čep máš na 100% dobrej,je z FK,kupoval jsem ho tady i s pístem.....případně mi písni na mail jak se to dál vyvijí.....
Datum: 04. března 2012 18:32
 V ponděli se zajdu zeptat do prodejny jestli nemaj tyto ložiska ..... Ale je to divny a docela me to se*e
Datum: 03. března 2012 20:44
 jo jde ...
Datum: 03. března 2012 17:23
Jméno: standa
IP: uživatel13324
 samotný čep do pístu jde vsunout?
Datum: 03. března 2012 16:00
Jméno: P
IP: uživatel13322
 Zdar hoši, tak zima nám pomalu končí na silnicích už stále častěji slýchám zvoučky motorů na dvou kolech a taky už sem dokončil moje zimní práce okolo motorek.. Ale teď k dotazu, zpravuji motory fichtl, panelka, kývačka a často váhám kolik si říct za práci? Jak to máte s cenama, vždycky beru 2-4 stováky za hodinu, přîpadně kvalitní slivovičku. Kolik tak kasírujete vy? Jinak co se týče materiálu tak mi to lidi platí podle dokladu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2012 15:09
Jméno: standa
IP: uživatel13328
 GO motoru fichtla 500,- + cena dílů ....těžko soudit.....ale jde to dělat jako koníček a ne jako výdělečnou činnost.....protože je realitou,že skoro každý plnokrevný Jawař si svůj stroj dá dokupy sám.... a když ne,tak aby ho hamba fackovala..... na druhou stranu panelákovej jouda ti rád zaplatí.....obecně jakákoliv oprava auta/motorky ve městě je neštěstí....nezbývá ti než to prsknout někam do servisu....
Datum: 04. března 2012 15:09
 opravovat jenom tyhle starší motorky se dneska už opravdu nevyplatí. Ano zahrnout je k moderním mašinám je to semtam nějakej drobnej do kapsy navíc, ale uživit to nemůže. Já mám ceny většinou smluvní, třeba za elektriku na fichtla a pod. kolem 300 - 400, na větší 800. opravy motorů záleží co kdo chce udělat, co se týče novějších motorek, tak třeba za odškrcení v karbecu, nebo u skůtrů variátoru beru 1 000.
Datum: 04. března 2012 12:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 *vysype ...fuj!!
Datum: 03. března 2012 13:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jenomže hlavní rozdíl je v tom, že ten, kdo jezdí na předrevolučních motorkách, tak tomu alespon trochu rozumí a většinou si to lidi dělaji sami, kdežto sekačku nebo motorovku má každej jouda a když se mu to vysipe, tak mu nic jinýho, než to dát do servisu nezbejvá... to samý auta, auto má dneska taky každej, tzn. i absolutní technický antitalenti, ale třeba čs stroje maj lidi většinou víceméně jako "koníček" a ne jako spotřebku
Datum: 03. března 2012 13:05
 Já s tím souhlasím,úměrná cena 200/h autoservis si bere od 300- 800,servis na sekačky a pilky si bere od 300-500 tak že pro někoho kdo tomu nerozumí a ty uděláš kvalitní práci né prasárnu tak úměrná cena. U nás je servis na moto a dělaj i sifony i pincky a za GO motoru na pincka si řekne 1800,- tak že já to vidím reálný.Samozřejmě cena bez dílů jen za práci.Dneska už se za 500 GO nedělá.To bylo v 90 letech kdy ložisko stálo nějaký drobný. Holt někdo umí a někdo za to radši zaplatí.Například GO motoru stroje TERA,Vari (každej zná z vesnice,má to tam každej dědík) stojí i s dílama 4500-6000 . Dělal sem v servisu nebyl to moundfield a po tom co sem udělal pár prvních GO motorů,jsem zjistil,že je to reálná cena.Jak pro servis,tak pro zákazníky.
Datum: 03. března 2012 8:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 už vidim, jak ti někdo dává 4 kila na hodinu, za to, že mu zprovozníš pincka v hodnotě 500Kč  pohádky vyprávěj někomu jinýmu prosim tě...
Datum: 02. března 2012 21:01
 Milý P.tři stováky bez dph si bere u nás neznačkový autoservis za hodinu práce na autě
Datum: 02. března 2012 20:40
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 ahoj mám jawu 21 a motor nejde až tak vytočit jakoby jěště chtěl točit ale předstih mu to nedovolí a tak se ptám jak změřit předstih? když sundám hlavu tak píst dám skoro na HU ale o 1.6mm méně?\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nA kladívka mají být při tomhle rozepnuté na 0.05mm? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 6:15
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 cs sorry sem se spletl tohle sem chtěl napsat někam jinam
Datum: 13. března 2012 6:15
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 Čus to mě taky dělalo ale jednou pístním kroužkem jeden se mě zlomil protože píst neměl už zámky koupil sem novej i kroužky a jelo to když mě to nechce jet filtrem tak tam dám ruku než se to zahřeje a je to v poho ale vyřešil sem to že tam mám silonku a jede to
Datum: 13. března 2012 6:13
 kladívka 0,05mm v rozepnutém stavu??? , kladívka dej na 0,4mm ,a píst na 1,6mm - 1,9mm
Datum: 04. března 2012 9:54
 proč všichni sundáváte hlavu?digi šuplerou odměřím hú od žebra,vynuluju a mám čistou míru ne?
Datum: 02. března 2012 20:46
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 ne filtrem to není
Datum: 02. března 2012 19:46
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
Datum: 02. března 2012 19:01
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 03. března 2012 13:50
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Ale jo
Datum: 03. března 2012 13:50
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 možno jezdit od 16let? to asi ne ne?
Datum: 03. března 2012 13:02
Jméno: provaz
IP: uživatel12429
 jj, resi sa to dole. Proste 10- 12 tis
Datum: 02. března 2012 23:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jak se řeší o několik témat dole, max. 12, víc ani ťuk.. je to nějakej zlatokop nebo blázen..
Datum: 02. března 2012 20:31
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Za 20 bych to nebral. Jó stříbřenka - chrom pro socky  Taky ji používám
Datum: 02. března 2012 20:17
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Tak to at si strčí někam,dyt to má všude stříbřenku a ještě k tomu nepojizdný,nekompletní.Utopeno dle jeho slov hromada pěněz ale výsledek?Nevim,nevim
Datum: 02. března 2012 19:49
 Dobrý den, sice už to tu bylo..., ale chci se zeptat na důkladnější info. Před rokem a půl sem koupil motorku MZ 150, motorku nemám ještě ani přepsanou a ani pojištěnou a právě se bojím že budu muset platit za každý den co nebyla pojištěna, což je ňákých skoro 10 tisíc. Chci se zeptat jestli se na to vztahuje nějak, když jí předchozí majitel měl pojištěnou na sezónu, to by mělo jít ne?, když jí vlastně pojistí na léto, tak zbytek ročních období je vlastně nepojištěná.
prosím o nějaké info, nebo vlastní zkušenosti, děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 18:56
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No tak to jseš v kundě. To jak ji měl pojištěnou předchozí majitel je nezajímá a je to úplně fuk. Bejt tebou bych to nepojišťoval, protože jakmile to pojistíš tak jim to tam naskočí a časem ti pošlou nehoráznou pokutu. Koupil bych radši druhou MZ s papírama a jezdil na ni, nebo koupil samotný papíry a přerazil čísla. Vyjde tě to levnějc než platit pokutu.
Datum: 03. března 2012 18:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Jo tak to bych nechtěl,já když kupoval 30.12.2011 čízku,tak jsem ji pojištoval až 25.1.2012.Tak jsem zvědavej jesi na mě ČKP přídou.Pani na pojištovně mi řikala že někomu to příde,někomu ne.
Datum: 02. března 2012 19:42
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 jestli seš už ten rok a půl napsanej v techničáku (polopřevodu) tak seš v řiti....
Datum: 02. března 2012 18:26
Jméno: kubajzs1
IP: uživatel8498
 ahoj seso, prosimtě máš, nebo budeš mít speciální matku pro 10z sekundární kolečko na pionyra, děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 22:57
 zatim mi to nechce nikdo udelat
Datum: 03. března 2012 22:57
 Tak se musim pochlubit....  Opravdu soudruzi vymysleli karburátor (J 20,21,23 ) kterej utáhne všechno. Ruská elektrocentrála -> 150ccm ,simson atd.... Dnes 4T motor na sekačku taky cca 150ccm. Nečekal jsem že to pujde pač sem se bal, aby se nezasekával plovák.... Ale ono to běží !!  Zkusim piotom přidat video... Jo a motor -> včera sme ho nvytáhli, byl na zahradě asi měsíc, válec plnej vody, ventily se ani "nepohybovali.... Jiskru nedával nic.. -> Bombáá
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 18:14
 jj  uvidíš  Měl by to utáhnout..
Datum: 03. března 2012 18:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 toj jsi mi udělal radost mám doma stabilák 4T 160ccm a přemejšlel jsem co tam dám za karbec
Datum: 03. března 2012 12:32
 přesně naopak.totálně nahovno
Datum: 02. března 2012 16:26
Jméno: drak
IP: uživatel13319
 Čau draci nemůžu svou Jawu 20 vytočit. Nastartovat jde krásně ale do otáček nejde. co s tím díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2012 13:18
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Díky moc draci nakonec to byl ten předstih. Ráno jsem jel do školy a vůbec mě to nenapadlo. Když jsem vylezl ze školy hned jsem ho nastavil a zase jako můj známí starý dobrý fík
Datum: 02. března 2012 13:18
Jméno: honzam
IP: uživatel9645
 podobně mi to dělal přicpanej výfuk, ale na volnoběh to bylo bezchybný
Datum: 02. března 2012 12:36
 Muže být předstih... Směs, možná i svíčka....,zkus vyčistit trisky....  Určitě ještě nědo poradí
Datum: 02. března 2012 12:06
Posl.aktualizace: 03. března 2012 8:43
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 tenhle výfuk má kámoš,no jede to tak normálně ale zvuk má teda lepší výfuk Hikone ,,podle našich názorů" já mam Hikone a zvouček pěknej ,na výkon to moc nepřidá,to spíš na spotřebě....fíka mam lehce upravovanýho do crossu,a spápne tak o 1 litr navíc
Datum: 03. března 2012 8:43
 když si s ním trošku pohraješ tak i o něco málo větší výkon ve vysokých otáčkách
Datum: 02. března 2012 19:07
Jméno: standa
IP: uživatel13320
 Zvuk....
Datum: 02. března 2012 10:47
Posl.aktualizace: 03. března 2012 9:41
 Je to možný, dával jsem tam fotky z tý stránky Sesa moto-foto/video galerie...Jinak doufám, že nikomu nevadí autorská práva, nechtělo se mi hledat kontakty na všechny majitele tych dachlů
Datum: 03. března 2012 9:41
 0:22 - neni to Frankyho?
Datum: 02. března 2012 18:45
 jo ta je hodně dobrá.. ale mohli si odpustit to ventily běhají..
Datum: 02. března 2012 17:22
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jojo je dobrá
Datum: 02. března 2012 16:06
|



|