Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus draci mám pincka v polo-převodu, takže jej chci přihlásit plně na sebe. takže ve středu jedu na STK a chtěl jsem se zeptat, jestli bych mohl místo evidenčky udělat rovnou STK ? Sry za primitivní dotaz ale neorientuji se v tímhle.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 6:26
 součástí TK je i evidenční kontrola
Datum: 28. února 2012 6:26
 jojo díkec
Datum: 27. února 2012 22:48
 Mno ze své zkušenosti: Velkej TP,s tím na pojištovnu pokud nemáš pojistku zaplacenou.S pojistkou a velkým TP rovnou na STK.Tam pokud máš SPZ tak ti daj známku na SPZ,pokud nemáš SPZ,tak ti dají papír.Ten ti dají v obou případech.Na tom papíru je nejdůležitější věta :Vozidlo z hlediska evidenční kontroly vyhovuje. S tímto papírem dojdeš na úřad a tam to převedeš na sebe.Na základě pokud jsi neměl SPZ,nebo to bylo v depozitu,nebo máš SPZ jiného kraje ti vydají známku technické kontroly.
A potom odejdeš s úsměvem na tváři,že si překonal tento ceremoniál. Hlavní věci které musíš mít jsou:Občanský průkaz,malí TP,velký TP,platná pojistka a peníze které odevzdáš do pokladny úřadu. PS evidenční kontrola a technická kontrola nejsou totéž!!! Při evidenční kontrole se kontrolují čísla rámu,motoru a technického průkazu.Při Technické kontrole se kontroluje technicky způsobylí provoz vozidla a čísla rámu,motoru,technického průkazu.
Datum: 27. února 2012 22:04
 ok díky všem..
Datum: 27. února 2012 19:06
 Já jsem měl na mustafu propadlou STK, udělal sem si poviný ručení na svoje jméno, dojel na STK za 300Kč, ta platí 30 dní jako evidenční kontrola a s papírem z STK, zelenou kartou, velkym a malym TP a s občankou. Pokud ti nebylo 18, musí tam s Tebou být jeden ze zákonných zástupců, ale po kámošovi třeba zák. zástupce nechtěli. Za přepis sem platil 300Kč.
Datum: 27. února 2012 18:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://abera.cz/doklady-stk-caslav.html
Datum: 27. února 2012 17:22
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 jestli jdeš přihlásit fichtla, tak musíš mít platnou stk, zelenou kartu na tvoje jméno, velký tp, malý tp a značku. evidenční kontrola se dělá v každém případě a musí být na tvoje jméno, ale stejně tak uděláš li stk, platí i jako evidenční kontrola, akorát to musí bejt myslim do 14ti dnů starý a opět na tvoje jméno.
Datum: 27. února 2012 17:21
 Teď sem právě že mluvil s kámošem a říkal že musím udělat aj evidenčku aj technickou v mé situaci.. kašlu na to, udělám jen evidenčku.. jinak musím s sebou vzít velký tp ? Jo a jak to pudu přihlásit musím s sebou vzít doklad z tý evidenčky, velký tp, malý tp, řp a stačí jen zelená karta ten duplikát ne ?
Datum: 27. února 2012 17:14
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 kdyz jsem před 5 letama delal STK tak jsem musel udelat aji evidencku stala ale 200 mozna se to zmenilo nebo me okradl nwm
Datum: 27. února 2012 17:11
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ano, nová stk na tvoje jméno funguje i jako evidenční kontrola.
Datum: 27. února 2012 16:48
Jméno: viktor009
IP: uživatel12926
 cau mel bych na vas dva dotazy budu rad za kazdou odpoved 1. Planaju delat novy lak na pinckovi, sehnal jsem si uz kompresor a pistoli ale na plechu mam hodne promacklinek. Chtel jsem se zeptat kde bych sehnal kit a kolik tak stoji. 2. Nedavno jsem si koupil skutra yuki 50 speedy a objevil se problem. Ma najeto jen 3000 km byl jezden starsi pani takze byl jezden klidne. Startovani pak bydava hodne divny zvuk jakoby zelezo o zelezo nekdy to i podklouze a jakoby praskne. Da se to nejak opravitchystam se na stk a musi tobyt plne funkci. Promince za ten dotaz ale urcite mi pomuzete. Diky moc za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 17:59
Jméno: viktor009
IP: uživatel13291
 Jo diky, začalo to dělat až po docela tvrdém pády na pravou stranu - páka je na levé a když ji přitlačím směrem k motoru, tak to docela funguje...
Datum: 27. února 2012 17:59
 tak s tim asi neporadim to me nikdy nedelalo ... skus to rozdelat ale opatrne! a podivej se jestli je tam neco sjetyho nebo neco viskočenyho .. nebo se zeptej v nake mototechne jestli nebudou vedet oni
Datum: 27. února 2012 17:50
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12243
 Se skůtrem neporadím ale kit by meli byt v kazde mototechne, prodejne diluna auta ci motorky a nebo i v obchode s barvami
Datum: 27. února 2012 17:07
Jméno: viktor009
IP: uživatel12926
 jo diky poptam se na benzince, jinak starter je dobry normalne toci ale me jde o tu paku cim to nakopnes, tak jakoby prokluzuje nebo asi drou zuby o sebe...
Datum: 27. února 2012 13:51
 čau tak ten kit stoji kolem 80-110 podle toho jak hluboko to maš ty promačklinky, a da se to sehnad na benzince a v obchode pro auta a motorky .. a s tim skutem ti asi neporadim .. mel sem taky skutra ale byl to činskej šmej a starter delal taky divny zvuky ale to bylo baterkou byla špatna a mela jenom cca 8v a to na starter nestačilo
Datum: 27. února 2012 13:00
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12243
Posl.aktualizace: 27. února 2012 17:03
 Díky mě šlo o kyvku....  Podle mě je suprovej az tu cenu
Datum: 27. února 2012 17:03
 do kyvky určitě... možná bude problém s řetězem tak buď ořezat a nebo delší výstupní hřídel...
Datum: 27. února 2012 15:42
 kámo nevím, díval jsem se na nulapětku a mezera mezi vidlicí a kolem ja na každé straně max 5mm.. nevím jestli se to tam vleze, třeba jo...
Datum: 27. února 2012 15:40
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12243
 I bez uprav.?
Datum: 27. února 2012 9:43
 ano pojde
Datum: 27. února 2012 8:51
Jméno: tomíno
IP: uživatel5727
 Čauky kluci mám problém z mustangem nechytá, svíčka hází , předstoh dobrej a odtrh kladívka taky všechno čistý benzín novej nevíte čim by to mohlo být díky jawáci
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2012 15:55
Jméno: tomino
IP: uživatel5727
 Díky za odpovědi vyzkouším to
Datum: 02. března 2012 15:55
Jméno: fakica
IP: uživatel8934
 měl jsem teď stejný problém, vyměnil jsem kondík a už zase jezdim
Datum: 27. února 2012 11:56
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 nebo estli máš dobrou kompresi
Datum: 27. února 2012 6:22
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13288
 A je svíčka mokrá? Popřípadě bych zkusil do válce stříknout trochu benzínu a zkusit nastartovat...
Datum: 26. února 2012 23:01
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 zdarec draci v jakým poměru mám ředit benzín s olejem do fichtla ?? olej M2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 19:19
Jméno: pionyrak
IP: uživatel10860
 1:50 a pár kapek navíc
Datum: 29. února 2012 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel13290
 Pelcik to napsal zprávně,ale M2T s API TC určitě stačí 1:35-1:40,u M2T s API TB(TA) bych dával jedině a striktně 1:30-1:33,protože ten olej stojí za kulový
Datum: 27. února 2012 12:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 fakico: nemel nesmysly, pelcik to napsal správně.
Datum: 27. února 2012 12:16
Jméno: fakica
IP: uživatel8934
 1:40 stačí, 1:33 se dává při záběhu !)
Datum: 27. února 2012 11:57
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13288
 Normálně 1:33, při záběhu 1:25...
Datum: 26. února 2012 21:19
Jméno: quq
IP: uživatel3937
 ahoj draci prosim rychlou odpoved- spadl jsem z jawy 175 a nejde hnout radickou asi se tam neco kouslo cim to muze byt? ohla vidlicka? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 16:45
 asi ti nezbyde nic jineho než vypusti olej sundat řadičku opatrně stáhnout vyšroubovat výko a podívat se co se událo a nejak to porovnat zpět nebo vyměnit za jiný....jinak se podívej na jawamaniji a v sekci technika najdeš knihu o opraváchn od dočkala a tam je to popsané do puntíku je to stejné s jawou....
Datum: 27. února 2012 16:45
Jméno: feris
IP: uživatel11625
Posl.aktualizace: 26. února 2012 21:33
 lepší je skrátit použitej řetěz... snýtoval jsme to a pohoda
Datum: 26. února 2012 21:33
 wepo: k tomu se prodává i řetěz přímo na to
Datum: 26. února 2012 21:21
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Taky to mám, ale i po skrácení řetězu by to bylo moc naplé nebo moc volné ten primární řetaz, prostě to moc nesedi...
Datum: 26. února 2012 20:50
 na závodního tereního fichtla nezbytnost... mám ještě rozetu 65z a max se pohybuje okolo 53km/h...
Datum: 26. února 2012 20:19
 Zkušenosti nemám, ale nevím co na to říct.. úplně normální 9zubový primární kolečko vhodný maximálně tak do terénu... Když to hodíš na fichtla, tah bude za dva ale pojede ti to tak 45 max ...
Datum: 26. února 2012 20:10
Jméno: Filip
IP: uživatel6218
 Zdar vím že to tady nepatří ale chci se zeptat jestli nahodou neví kde sehnat nějaké plány na stavbu buginy ?? diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2012 19:04
 hoj draci, lanka na cz 125 a 150 sou stejne?jde mi hlavne o spojkove lanko a plyn je normal kolejnicka co je i na fichtlu dvacítce ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2012 19:29
 jsou stejna jen BT maji o jedno vice kvuli chcipaku
Datum: 26. února 2012 19:29
Jméno: skardas
IP: uživatel10691
 Zdarec.Potřebuji nechat vyrobit pouzdra /atyp.rozměrů/ do převodovky Staďáka.Poradí někdo jaký materiál použít? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2012 18:27
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 nejlépe bronz popřípadě mosaz
Datum: 26. února 2012 18:27
 Zdar draci chci se jen tak ze zajimavosti zeptat jestli nekdo neco nevi o jawě 22 narazil jsem na ni na strankach jawa-50 ale tam nic moc nebylo. diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 11:49
 diky moc
Datum: 09. března 2012 11:49
Jméno: adys
IP: uživatel12849
Datum: 27. února 2012 18:35
Jméno: roman
IP: uživatel13286
Posl.aktualizace: 26. února 2012 23:24
 www.youtube.com/watch?v=jl7csVwBrSY
Datum: 26. února 2012 23:24
 http://www.youtube.com/watch?v=jbw-J0ee_hE tady to mas
Datum: 26. února 2012 18:03
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Název písničky nevím,ale zpívá to SCOOTER..........
Datum: 26. února 2012 17:46
 Zdravím draci když mam italské papíry od motorky mužu ji přihlásit u nás ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 13:48
Jméno: David
IP: uživatel9268
 Já jsem to dělal před rokem. Bylo to teda z německých papírů a dělal jsem to tak, jak píšu dole.
Datum: 27. února 2012 13:48
Jméno: standa
IP: uživatel13290
 Moment....já myslim,že se jde jen na dovozovou technickou a pak se vystaví českej čistopis. Cena bývala myslím 3800,- + klasicky 800,- převod (300 evidenčka,500 úřad).....ty píšeš o šíleně složité anabázi...i když je pravda,že cena možná poskočila nahoru,je to už pár let co jsem se motal okolo dovozu skútrů z Itálie...vim že auto dovoz dnes vychází okolo 5 tisíc přihlášení....chtěli jsme jet do Německa pro Leona a Oct.II takže jsem si to zjišťoval po známejch......ve výsledku jsem zjistil,že cenový rozdíl u levných aut do 150 tisíc je tak nepatrný,že vzniklej rozdíl ceny sežere dovoz samotný,úřady a nafta...takže dnes se vyplatí tak dovezt auto rozstřelený a nebo až něco novýho drahýho,kde už rozdíl vlivem německé ekonomiky a kurzu eura velký a výhodný....
Datum: 27. února 2012 12:07
Jméno: David
IP: uživatel9268
 Já jsem měl u svý ČZ-Cagivy německé papíry. Jde to přepsat, ale bude tě to stát hodně peněz, nervů a lítání. Když pžijdeš na úřad a řekneš, že máš cizí papíry, tak na tebe budou koukat jak na blázna.. Aspoň u nás to teda tak je. Já jsem nejdřív musel na evidenčku, ktera je spojená s technickou. Ta stojí 1500kč.Mně tam zjistili, že mně chybi vyrobni štítek  .Tak jsem musel pryč, nechat vyrazit štítek a jed zpátky. Pak zjistili, že Němci u tejhlech slabších motorek (je to 125) nepíšou jakýsi čísla náprav a u nás se to bez toho nedá přepsat. Tak mně do druhýho dne udělali jakejsi výpis, kterej stál 1900kč. Pak jsem konečně se všema papírama šel na úřad. Tam mě to stál další 3000kč za zaevidování a 500 kč za značku.Hodně úspěchu.
Datum: 26. února 2012 21:07
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 myslím že musíš mít typový list k motorce ale nevím to jistě
Datum: 26. února 2012 18:29
 Draci je tu moznost >>> budou se menit videa v pokecu to jsou ty malicky nahledy co pak otevrou velky video v okne,, pokud mate svoje a nebo typ no dobre video z dilny,srazu,renovace,zavodu,prehlidky tak sem dejte odkaz ja to scihnu a pokud to projde ocima sesy,,tak to ulozim na pokec v opacnem pripda dik za snachu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 14:06
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13005
Datum: 27. února 2012 14:06
Datum: 27. února 2012 14:05
Datum: 26. února 2012 16:53
Jméno: bachor
IP: uživatel12258
 zdar draci. nevíte někdo kde může byt chyba, když sa čz 175 dusí a nechce sa nechat pořádně vytočit? karbec je novej, trysky original (vše i s filtrem čisté). Dobře jede akorádně, když mám odpojenou gumovou průchodku od karbecu k filtru. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 21:01
Jméno: pepa
IP: uživatel13303
 skusil bych vyčistit výfuk a přesněji předstih...hodně hadam na výfuk
Datum: 28. února 2012 21:01
Jméno: Smoulik
IP: uživatel12691
 Ser na všechno co tu píšou jen kup novej TESLÁCKEJ kondík a urve ti to ruce  mam to vyzkouseny se stejným problemem
Datum: 26. února 2012 22:51
Jméno: bachor
IP: uživatel12258
 vyzkouším
Datum: 26. února 2012 16:56
 Když sundáš dekl od filtrboxu tak se stane co?
Datum: 26. února 2012 16:53
Jméno: bachor
IP: uživatel12258
 čz 175/477, karbec je tam tady tenhle nový http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_2926.html , Jehlu mám na druhým zářezu od zhora, směs sem nastavil podle manuálu ( myslím 1 nebo 1,5 otáčky), plovák neni děravý, nedávno sem kupoval nový ale občas se stane, že se sekne a benzin valí ven, ale to jen, kdy motork třeba den stojí a jdu ji nastartovat. Na sání jsem se díval a je OK. Už to řeším delší dobu a ježdění bez kolínka k filtru už mě nebaví a akorát to doseru tím.
Datum: 26. února 2012 16:52
 Co to je za motorku? A jakej tam máš karbec? Co jehla, na jakym je? Volnoběžnou směs si povolil o kolik? Plovák neni děravej? Zavírá dobře? Hadr v sání?
Datum: 26. února 2012 16:43
 Blbě nastavenej karbec nebo blbej předstih třeba...
Datum: 26. února 2012 16:15
 zdarec hoši,mám dotaz.Koupil jsem simsona s51enduro 18.6.2011,pojistku mám zaplacenou,ale motorka je v polo-převodu,bude s tím nějaký problém,když půjdu na technickou cca za měsíc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2012 18:59
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 ne nebudou,stejně by jsi musel jít na evidenčku kvůli přepisu tak uděláš rovnou technickou
Datum: 26. února 2012 18:59
 To si jsi od někoho koupil?Nebo je to napsané třeba na bráchu,tatku? Já jsem to koupil a dal mě plnou moc na přihlášení,ale už je propadlá.Tak právě nevím jestli s tím nebudou nějaké problémy.
Datum: 26. února 2012 16:27
 Taky mám 05 v polo-převodu s pojistkou atd.. jezdím normálně, už to tak mám od října.. na jaře to přihlásím na sebe... já sem to tady taky řešil, poradili mně že to tak můžeš mít třeba půl roku...
Datum: 26. února 2012 16:16
Jméno: LEnS
IP: uživatel8731
 Čááu draci, potřebuji poradit. Mám řidičák AM a chci se jít projet na simsonovi. Co si myslíte mám to jít risknout, co by udělali kdyby mě chytli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 17:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A neznalost neomlouvá...
Datum: 27. února 2012 17:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 10-krát ti to projde, po 11. narazíš na vola. Nedejbože když do tebe někdo ťukne, pak budeš platit jak mourovatej... To riziko je na tobě.
Datum: 27. února 2012 17:26
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Á někdo tady chytil nerva   Já bych se toho nebál, když tě nezastaví ouplnej debil tak tě nechá jet. Budeš dělat blbýho, že jsi myslel že ten ŘP je na všechny padesátky.
Datum: 26. února 2012 22:14
 jak jako máme vedet co ti konkrétni policajt co by tě stopl řekne????!!!! ... nemáš na to řidičák tak na to proste nelez a neřeš hovadiny!
Datum: 26. února 2012 15:57
Jméno: LEnS
IP: uživatel8731
 Jinak simson má všecko od tp až po čerstvou technickou a pojištění. Akorát já mám řidičák pouze AM no
Datum: 26. února 2012 15:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel13133
 Cuss draci ..potreboval bych radu,budu ted natahovat elektriku na kyvacce,ale budu to davat na obyc spinacku,ne na spinacku s ampermetrem,chtel bych se zeptat jak je to tam zapojene .. 1 jde na inducku,51 na 30 a 61 na 54 ? je to spravne ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2012 21:05
 http://www.motoelektro.cz/J353-2.htm
Datum: 26. února 2012 21:05
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 asi tak, proč myslíš že to visí nahoře.. napovim, dokud neodpoví někdo, kdo zná odpověď.. když to takhle pošleš do háje tak to během pár hodin zapadne mezi zodpovězenýma.. tohle neni chat abys musel odpovídat za každou cenu..
Datum: 26. února 2012 20:47
 boze kekzy ty jsi tak blbej nebo co?????!!!! .. když nevím odpoved tak co? tak to kua neposílám do éteru vole!!!!!!!!
Datum: 26. února 2012 17:09
 Kámo to ti neporadím, sem na elektriku lama... vyggogluj si el. schémata je to už všude...
Datum: 26. února 2012 16:19
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, mám dotaz ohladne STK. Neviem, či je to rovnako aj v ČR aj v SR, ale keď ste s fichtlom na STK, musíte absolvovať aj skúšku na válcoch? Na mojom fichtli mi vypadáva 2. rýchlostný stupeň. Myslíte, že aj napriek tomu vypadávaniu by som prešiel cez STK? Ďakujem za odpovede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 12:37
Jméno: standa
IP: uživatel13290
 Jsem jen pro aby i v CZ takle kontrolovali padesátky na STK...už jen pro bezpečnost provozu....aby to lidi donutilo mít stroje v pořádku......jen s tim VIN je to trochu úlet....to by se někdo měl chytit za hlavu.....to je blbost.....fichtly nikdy VIN neměli.....
Datum: 27. února 2012 12:37
 nieze nastavené, ale zgeneralkované, vymenit silonové puzdra atd, aby tlmice nemali vôlu, lebo ked majú vôlu tak koleso má snahu vybocit pri brzdení prednou brzdou,
Datum: 27. února 2012 8:56
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 A čo treba spraviť s tlmičmi, aby to prešlo cez STK? Písali ste, že treba mať dobre nastavené tlmiče. Myslíte iba predné, či aj zadné? Ďakujem.
Datum: 27. února 2012 7:03
 mne tiez skusali brzdy na valcoch... čísla technik zabudol kontrolovať, takze ani na stítok nepozeral
Datum: 26. února 2012 22:57
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Dík, a jak je to z tým výrobným štítkom u nás v SR? Je potrebné aj to VIN číslo na ráme?
Datum: 26. února 2012 22:16
 Asi ťa nepoteším ale aj ja som mal fichtla na valcoch, najprv predné a potom zadné koleso, radím ti sprav si tlmiče a lanká čo najlepšie, moja vidla zo simsona na mustangu mala čo robiť na tých valcoch, neviem si predstaviť origo...Hrozne stým šklbne a morduje to, keď ti technik povie zabrzdi tak músíš čo najsilnešie dupnúť po brzde, ak zasvieti na monitore zelené máš vyhraté  A preto treba mať funglovky lanká, nieže ti tam začnú strieĺať  ... No všade je to inak, držím palce! Zdar
Datum: 26. února 2012 22:09
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Jo hoši když jsem byl asi před pul rokem s fichtlem na STK tak tam ho skutečně zkoušeli na válcích.Ten dement si to nenechal vymluvit že to je prej nutný kuli předpisum atd.No,rozjel to a kdyby před nim nestály chlapy tak bych asi měl po fichtlu.Ono jak se rozjel tak to toho mentála s těch válců vyhodilo a milej fichtl letěl i stim blbem kupředu vstříc zdi.Když si na to vzpomenu,musim se smát
Datum: 26. února 2012 21:22
 To už psalo dost lidí, že tam u vás po tomhle jdou... Někde sem několikrát četl jak na to ale už nevím kde..
Datum: 26. února 2012 20:43
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Trochu sa čudujem, že to máte také jednoduché, lebo bol som na jednej stanici STK u nás na Slovensku, a nestačil im štítok na ráme a číslo motora, ale zháňal aj VIN číslo na ráme, a nechcel veriť tomu, že VIN sa tam nevyrážalo.
Datum: 26. února 2012 19:52
 U mě kouknul na číslo rámu a motoru, opsal stav tachometru, koukl jestli nemam volnej vejfuk, pak jentak letmo koukl na stav pneu a zeptal se jestli to brzdí a troubí.
Datum: 26. února 2012 19:17
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 koukne na čislo motoru a štítku na rámu a občas chtějí lékárničku
Datum: 26. února 2012 19:01
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 A keď pozerá na tie čísla tak pozrie na číslo motora, a na ten výrobný štítok, čo je v predu na ráme?
Datum: 26. února 2012 17:01
 zkouška an válcích? to slyším poprvé  .. většinou se na to jen podívá, když už je rýpavej tak na to sedne zmáčkne brzdy a zacloumá s tím jestli to brzdí.. jo a zkoukne číslo rámu/motoru
Datum: 26. února 2012 15:59
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 čus draci jaký je rozměr gufera na 350 632 na skundarním kolečku dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2012 14:36
Jméno: medved
IP: uživatel13111
 30-52-10
Datum: 26. února 2012 14:36
|



|