Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Čus draci, máte nějaké skušenosti se zapalováním z motorové pily na pionýra... pár lidí mi to doporučilo, pár lidí vyvrátilo... mám na pionýru tyristorové zapalování tak nevím co by bylo lepší.. a ještě jedna věc.. má nějaký smysl u výfuku HIKONE odstranit koncovku a namísto ní navařit rubičku? Viděl jsem to na závodech a prý je to supr věc.. Mám cross pionýra.. komínková nádrž atd.. motor je 05 s mnoha komponenty z 21 celé zapalování + magneto, válec, hlava, píst, karburátor + filtr karburátoru... budu moc rád za rady... nechci závodit ale chci mít prostě něco v čem se můžu hrabat a zlepšovat to i své schopnosti.. jezdíme takové enduro - výlety po loukách a lesích.. jak říkám za jekékoliv rady budu rád.. dík moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 10:52
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Dík moc
Datum: 03. srpna 2011 10:52
Jméno: venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj draku, já mám doma závodního speciála pro teréní závody motor jawa 05 válec jawa 21 zvětšený výfukoví kanál upravené časování zvětšený sací kanál přefuky sériové píst v horní úvrati orýsován u sacího kanálu a upilován klika jawa 05 zavíčkovaná klika pístní čep ojniční čep a vyvažovací díry podkova mezi kliku zapalování z minibike , spojka ferodo, 9zub. na prymáru, karbhurátor série rozfrézovaný difuzor na 19mm + správné natryskování, výfuk hikone uprava s výletovkou toť asi vše jinak v motoru se lejskalo uplně všechno klikový prostor, klika, ojnice , kanály motor jede slušně ale není oskoušen na motorové brzdě jinak sem vycházel z úprav jawa 05 ze světa motorů a trošku sem si jí pozměnil .Sorry za chyby Venca
Datum: 03. srpna 2011 10:43
 Zdar draci. chci si koupit bezkontaktní zapalování na jawetu. Jsou tam ale nějaké malé upravy. Nevíte někdo jaké ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 14:30
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 To znamená, že bylo původně do pionýra, ale výrobci ho upravily a ted jde i do stadáka a jawety  tak to je..
Datum: 03. srpna 2011 14:30
Jméno: jarda
IP: uživatel12178
 presne to myslim. v popisu tam pisou ze po malych upravach jde na jawetu tak jsem se radsi zeptal.dik
Datum: 03. srpna 2011 9:52
Datum: 03. srpna 2011 8:46
Jméno: Honza
IP: uživatel11620
 Čau draci, dávám si dohromady kývačku 250/353, a potřeboval bych poradit ohledně držáků stupaček. Ty co mám na motorce jsou utrhaný a jsou tam různě navařovaný takže to chci odbrousit a udělat to nový. Koupil jsem si ty držáky nový ale jsou nějaký divný, tak nevim jestli to neni nějakej zmetek, (Pravá je celkově delší a ta část co vyčuhuje z tý prostřední trubky na rámu je asi o 1,5 cm delší než ta levá) V tom krámě měli jenom na 350 ale vzal jsem je, protože si myslím, že by v tom neměl být rozdíl takže tam podle mě chyba není, ale nevim. U kámoše co má taky 250-ku jsem si to oměřoval a vypadá to, že by měli být obě strany stejný, takže nevim kde je chyba. \r\nByl bych vám moc vděčnej za nějakou radu jak to tam je, nebo jestli by to někdo změřil ( nejlíp na 250 i 350) jestli je to tam stejný a kolik ty držáky na každý straně měří. Protože nikde v katalogu an nikde jinde jsem to neviděl. Mockrát díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 1:41
Jméno: Honza
IP: uživatel11620
 Takže asi moje blbost. No ale nechápu proč je jedna stupačka kratší a druhá delší. I kdyby byli na 350 delší než na 250 tak by měli být obě stejný ne?
Datum: 04. srpna 2011 1:41
 350 má širši motor a proto i držáky stupaček jsou širší...
Datum: 03. srpna 2011 9:19
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 13:21
Jméno: pisky
IP: uživatel12113
 tak výplet bych určitě nechal na nějakém moto/cyklo servisu...doma se s tím budeš trápit a možná se Ti to ani nepovede...
Datum: 03. srpna 2011 13:21
 OK tak ho někde schovám  a neví te někdo nákou radu stama ráfkama ? jak udělat víplet ?
Datum: 03. srpna 2011 12:39
Jméno: race81
IP: uživatel11783
 Aj podla mna by si si ten motor mal nechat a nerozbalovat raz bude mat v originalnom neotvorenom baleni velku hodnotu
Datum: 03. srpna 2011 10:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nech si to!Chleba to nežere a stejně cena pude pořad nahoru.Co bych za to dal
Datum: 03. srpna 2011 8:59
Jméno: Tsunami
IP: uživatel12176
 Zdar draci. Mam takovej dotaz. Přidává se do Naturalu 95 M2T s olovem? Ja SLISEL ZE JE NATURAL 95 bezolovnatej. Ja mam totiz JAWU 350/640. díky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2011 15:54
Jméno: Spaga
IP: uživatel2067
 Ono je skoro jedno, co se tam dá (vyjetej používám na vrata u stodoly a na mazání lišty u sekačky), důležité je, aby tam toho bylo dost a hlavně aby to nebyl nějakej, co uvolňuje karbon, to by nebylo dobře. Co se týká lepení, tak lepí každý olej, pokud se odpaří benzín.(divný, že se zalepil kohoutek, protože v něj je benzín stále, ale....)
Datum: 05. srpna 2011 15:54
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Po tom M6AD se krásně lepí karbec a kohoutek když sme k tom po roku přišli nevěřili sme vlastním očím.. spíš MOGUL TSF a klidně 1:33 ať si dá do nosu jinak lahvička stojí cca 100korun a je to na nádrž od mustanga  jinak M6AD je dobrý když ten stroj jezdí a jezdí protože vcelku dobře maže ale usazuje se.. já sem kdysi jezdil i na vyjetý se škodovky a jelo to no chybyma se každý učí
Datum: 04. srpna 2011 22:58
Jméno: Spaga
IP: uživatel2067
 Ahoj,pokud tím máš na mysli, že Special obsahoval olovo, které sloužilo jako mazivo, tak to je pravda. Natural je bezolovnatý, takže je o něco sušší, ale to ničemu nevadí. Normálně Používej Natural 95 a do toho dávej olej v poměru alespoň 1:40.(Můj osobní názor na olej M2T: používám raději olej M6AD, mám doma několik strojů a nikdy nebyl žádný problém)
Datum: 03. srpna 2011 10:13
 Cezetak má pravdu ale olovo má dobré mastné vlastnosti, u nás na SR teraz skoncili vyrobu benzinu UNI95 bolo to benal s aditivami nahrazujúcimi olovo, na UNI 95 aj vsetky 2T isli ovela lepsie aspon u 50ccm sa to dalo velmi cítit, tak nám zostlo len NATURAL 95, teraz tankujem Shell fuel save 95 natural je to benzin s aditivami pre lachsi hod motora,s dobrími maznými vlastnostami, takze 99% ako UNI 95.......... takze natankuj bud UNI ked máte alebo ten Shell, ten Shell nieje drazsí!
Datum: 03. srpna 2011 8:40
 olovo se používá pro mazání sedel ventilů u starých 4T motorů.... máš to snad 4T?
Datum: 02. srpna 2011 23:26
 cau kluci dneska sem zbrousil starou barvu stříkl základ zbrousil základ a dal barvu a zítra budu dávat lak, ale na laku na plechovce je že se má povrch před nástřikem zbrousit jemným smirkem, ale nechce se mi do tý nový barvy takhle zasahovat aby tam ty rejhy nebyly pak vidět.. díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 12:12
 Čau, já jsem takhle dělal komp..A v prodejně mi poradily vzít tak 1b600 nebo 2 000 smirgl a trochu to zbrousit na sucho a nebo ten smirgl vždy namočit do vody. Zkoušel sem oboje a s tou vodou to je lepší.
Datum: 03. srpna 2011 12:12
 Čauvec draci a dračice, jak vám to dračí? Mně moc ne, tak se vás chci zeptat čim může být, když mi to při plnym plynu začne jakoby hučet, škytat na dvojku se to při plnym dusí, na půl to jede celkem dobře. Předcházelo tomu, že to na dvojku nemělo moc velkej zátah a musel jsem vždycky vytočit jedničku jak blázen. Taky mi ještě vyskakuje jednička, nevim jestli to s tim může mít něco společnýho. Každopádně děkuji za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 18:20
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Nemáš prohozené 1. rychlostní kolečko za 2. rychlostní kolečko? To by řešilo ten větší přechod mezi 1. a 2. rychlostním stupněm. A jestli ti vyskakuje jednička, tak můžeš mít omydlený rychlostní kolečko, nebo slabou pružinu v automatu
Datum: 27. prosince 2012 18:20
Jméno: kubin
IP: uživatel12091
 mně taky nešel na mustangovi do plna plyn tak jsem sundal to origo sání a jede na plnej plyn uplně v poho
Datum: 04. srpna 2011 14:37
 cus draci jaký je lepši převodový olej do pyjonýra pp80 nebo pp90 (jawa 21)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 22:25
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Původně ve výrobě tam dávali PP80
Datum: 02. srpna 2011 22:25
 Ahoj dělám go motoru na babetě a mam problém : V motoru u klikovky je hřídelka se dvěmi ozubenými koly a nad jednu tu segerovku se má dát podložka .Nevíte jaký je průměr té podložky?děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 19:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,jedete někdo sem :http://motorky.bazos.cz/inzerat/11092266/JAWA-CZ-STADION.php
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 18:08
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Dobrej draci...prosím Vás nemáte nekdo schéma elektroinstalace na Jawu 250/590 ???..na netu jsem ho nějak nenašel...nebo ho nějak blbě přehlídl....díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 22:06
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 hehe....asi se to budu muset fakt naučit...ale jinak díky za pomoc
Datum: 02. srpna 2011 22:06
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_590/schema/sportka 5 vteřin na internetu. Nauč se hledat
Datum: 02. srpna 2011 21:38
Jméno: Jim
IP: uživatel12064
 Ahoj mám problém když přidám plyn tak se mi to dusí trysky jsem zkusil vyměnit z 6,8 na 6,5 beze změny palivo v pořádku dříve to dělalo jen po přeplavení a když jsem tomu trošku pomohl šlapáním tak se to probudilo a následně to jelo bez problému. svíčka BRISK N17C
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 13:48
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Zkus vyčistit vzduchovej filtr
Datum: 03. srpna 2011 13:48
Jméno: Jim
IP: uživatel12064
 Ještě poznámka že to je jawa 21
Datum: 02. srpna 2011 15:23
 Dobrý den,
chtěl jsem Vás požádat o radu s přepólováním a připojením relátka na Jawu 250-353. Předchozí majitel tam už dal moderní relátko RM7V-P a kostra je + ale má jen 4 připojení. Zakoupil jsem relátko AEV uzemnění (-) (5 připojení, 4 svorky a jeden kablík). Do svorkovnice mi jdou kabely 51,61 a 1B .Ze statoru mi jdou celkem 3 kabely. Jeden jde od jednoho držáku uhlíku a je připojen zezadu na svorkovnici 61 a pak jdou další dva odněkud zevnitř. Z této dvojice je jeden připojen také zezadu na svorkovnici 61 a druhý je „zlatý“, který jde do původního relátka. Vedle něj je v relátku zapojený červený, který jde od svorkovnice z 51. Pak je připojený modrý ke svorkovnici 61 zepředu, zároveň je přiletován ke svorkovnici 61 zezadu (k těm dvěma dalším kablíkům) a jde do relátka.(nevím, proč majitel letoval ten modrý kabel i vzadu na svorkovnici 61). Nakonec je tam kabel, který jde za relátka na kostru.
Celkem mi jde ze statoru pouze 1 „zlatý“ kabel, ostatní jsou přiletovány na svorkovnici 61. Pokud jsem tedy pochopil správně návod, který se posílá s relátkem, abych přepóloval motorku na kostru mínus, k vývodu budícího vinutí= v mém případě zlatý kabel, připojím mínus baterku a na svorkovnici 61 připojím plus pól baterky a tím se polarita otočí?
To nové relé bych pak připojil: Kablík s očkem pod šroub na kostru, jako to bylo doposud a ten zlatý kabel by šel do svorky M. A teď bych od svorkovnice 51 natáhnul kablík a připojil na relátko na svorku B/51. Nakonec instalace 61. V návodu se píše, „že společný vývod druhého vývodu budícího vinutí a + uhlíku připojit na jednu ze svorek D/61 a vodič z elektroinstalace motocyklu, který byl na svorkovnici 61, přidělat do druhé svorky D/61“. Já mám ale vývod budícího vinutí a + uhlíku přiletovaný zezadu na svorkovnici 61, tudíž nemám 2 kablíky, které bych připojil na svorky D/61. Stačilo by tedy, kdybych ten modrý kablík, který vede ze svorkovnice 61 a zároveň je zezadu přiletován ke svazku budícího vinutí a + uhlíku, připojil k jedné ze svorek D/61 a druhá zůstala volná? Nebo bych měl ty svorky D/61 propojit, aby byly obě obsazeny? Nebo bych měl ty kablíky zezadu ze svorkovnice 61 ucvaknout a společně je dát do svorky D/61 a do druhé natáhnout kablík od svorkovnice 61? Do těch svorek D/61 je jedno, co se do které připojí?
Je to dost složité vysvětlit, ale nerad bych něco špatně zapojil a tím to zničil. Kdyžtak bych Vám zaslal na mejl fotky, na kterých je to zapojení dobře viditelné.
Díky všem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 14:25
 Ahoj. Mám doma babettu 207 a mám problém se světly. Když jsou daná žárovka vepředu a vzadu tak zadní svítí hooodně slabě a přední dobře i při velké rychlosti ale když vyndám přední žárovku a je v oběhu jenom ta zadní tak zadní svítí pěkně. Nevíte kde může být chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 22:50
 Ano to bylo první co jsme udělal. Žárovky tam jsou podle příručky jak podle W tak V.
Datum: 02. srpna 2011 22:50
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 překontroluj si žárovky...mám namysli to kolika maj W...můžeš tam mít silnější než tam mají být....zkouknito podle origo přiručky...myslím, že by to tím mohlo být...kdyžtak dej vědět jak si dopadl
Datum: 02. srpna 2011 18:30
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 cus draci kdo se letos zucastni skorkovskeho ventilku??? jsou to zavody na fichtlech ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 14:01
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 ted v sobotu v 10 h je zapis do zavodu a start je v 11 jedes?
Datum: 04. srpna 2011 14:01
Jméno: ARDNO.69
IP: uživatel9335
 A KDY A ODKOLIKA SE TO KONÁ ?? DÍKY
Datum: 03. srpna 2011 23:14
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 ten okres mlada boleslav
Datum: 03. srpna 2011 21:57
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar a kterej to je ten u Mladý Boleslavy nebo u Havlíčkova Brodu?
Datum: 02. srpna 2011 17:31
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 obec skorkov
Datum: 02. srpna 2011 14:19
 kde to je ?
Datum: 02. srpna 2011 13:51
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 20:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 omluva na mé straně, nějak sem přehlíd otázku a myslel si že je to další z řady nesmyslnejch nedotazů...
Datum: 02. srpna 2011 20:22
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Tak pardon že jsem se zeptal chtěl jsem jenom vědet jestli jo, a kdyžtak jesli nenaráží píst do hlavy a jak vám ještě drží klikovka. Chci si svůj motor trošku poupravit a nevím kde začít, tak jsem si vybral tuto cestu.
Datum: 02. srpna 2011 20:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a teď chceš naše požehnání nebo proč to oznamuješ?
Datum: 02. srpna 2011 17:05
 Caute draci, prave som bol so svojim pinclom na STK a vratili ma, vraj nema vyrazene VIN cislo na rame. Mam doma 4och rozobranych pinckov ale ani jeden nema vyrazene VINko na rame. Vraj mam zavolat vyrobcovi nech mi potvrdi, ze sa nevyrazali VINka na ram a potom si vybavit vynimku z min. dopravy. Nema niekto zo Slovenska skusenosti s tym, ako to chodi na STK s pionierom?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 7:38
Jméno: Starec
IP: uživatel12205
Datum: 08. srpna 2011 7:38
 Kup si raznice 4mm prez internet a ten VIN cislo si na rám vyraz sam a hotovo  neni to takova prace ale musis se snazit aby to nebylo poznat jinac si myslim ze to bude hodne velky problem nechat udelat ! a hodne behani kolem ale tet ti presne nereknu prumer raznice v mm myslim ze to je 4mm raznice http://www.rr-naradi.cz/raznice-pismena-a-cisla-sada-36ks-4mm
Datum: 05. srpna 2011 21:41
Datum: 02. srpna 2011 21:56
 slovaci citajte tuto diskusiu: http://motoride.sk/?P=phorum&tema=poradna&tid=51939
Je to tak, kto ma pincla musi mat na VIN cislo vyrazene na rame, ktore ti vyrazi len stanica kontroly originality (a aj to len jedna specializovana v kazdom kraji). ja to riesim tiez teraz, ale len v hlave zatial, TK mi plati do 06/2012. uvidim potom, dufam ze technik bude rozumny a nebude robit problemy ze nemam VIN na rame. treba ist asi skusit na nejaku "lokalnu" STK, nie do DEKRY kde vsetko beru prilis vazne. Inak na prihlasenie nepotrebujes TK, takze to na seba napis co najskor.
Ak mam zhrnut postup, tak je nasledovny: absolvovanie TK, kde ti do protokolu napisu ze nemas VIn na rame (15e podla toho kde), KO (50e), toto (okrem ineho) prilozis do ziadosti o pridelenie VIN a posles na ministerstvo (resp. na obvodny dopravny urad (20e), ked ti pride rozhodnutie o prideleni VIN, pojdes s nim na KO kde ti vrazia cislo "specialnou metodou" (vraj cca. 85e ale neni som si isty). Potom mozes ist znova na TK, kde ti ak je vsetko ostatne v poriadku daju nalepku...toto je legalna a draha cesta. Druha menej nakladna a nelegalna je zobrat raznice a vyrazit si cislo sam a dufat, ze technik nebude chciet papier z KO o vyrazeni (ledze vsetci dobre vedia ze pincle VIN na rame od vyroby nemali)....
hajzli legislativni....
Datum: 02. srpna 2011 21:55
Jméno: Belo
IP: uživatel12174
 takze, po 3och pokusoch sa mi podarilo dovolat sa na nase ctene ministerstvo dopravy post a telekomunikacii. Tetuska v telefone bola velmi mila, ustretova, ale prd mi pomohla. Akurat mi povedala, co vsetko musim absolvovat. Takze najprv musim ist na STK a KO, odkial mi maju dat posudky. Tieto posudky potom prilozim k ziadosti o vynimku, ktoru poslem spolu s 20€ kolkom na ministerstvo. K ziadosti este musim prilozit aj cestne prehlasenie, ze som sa snazil kontaktovat vyrobcu, ale nepodarilo sa mi to. No a potom cakat na udelenie vynimky. ....asi fakt najlepsie riesenie bude vyskusat inu STKacku
Datum: 02. srpna 2011 18:13
 na slovensku si musej na všechno nechat přidělit VIN. a nesmí se tam nabouchat doma!!!!
Datum: 02. srpna 2011 16:13
 hele bude to asi blbost ale číslo na štítku není to číslo rámu?
Datum: 02. srpna 2011 15:16
 To bohuzial na SR neide o to ze to neznajú ale zevraj je to v zákone, ze motorové vozidlo musí mat VIN cislo vyrazený na nosnú konstrukciu vozidla, ale napriek tomu v januári som bol na STK a nic ani mi cisla nekontrolovali, takze skus ist na inú stanicu
Datum: 02. srpna 2011 14:14
Jméno: jawa20
IP: uživatel12146
 Čav, ja som zo Slovenska a mám ten istý problém. Na začiatku Júla som si kúpil pioniera 20 a mám s ním samé papierové problémy. Písal som aj na ministerstvo vnútra, a odtiaľ ma odkázali na ministerstvo dopravy. Po odpovedi z ministerstva dopravy som zistil, že každé motorové vozidlo, čo jazdí po mestských komunikáciách, musí mať na ráme vyrazené VIN číslo. To ja bohužiaľ nemám, a mám ho iba na malom technickom preukaze, a na štítku na ráme. Po istom čase som sa rozhodol ísť do okresného mesta prihlásiť motorku, a tam mi žiadosť zamietli, pretože nemám na ráme VIN. Akurát mi odporučili, že mám zavolať do firmy, ktorá vyrábala tieto motorky. No lenže táto firma už neexistuje. 2 týždňová lehota na prihlásenie mi vypršala už dávno. Najväčší problém je v tom, že motocykel nemá STK, a tú mi nechcú potvrdiť preto, že nemám na ráme VIN číslo a nechcú mi veriť, že na tieto motocykle ich nikdy nevyrážali. Vraj najprv musím ísť na Kontrolu originality, kde mi potvrdia, že VIN číslo sa tam nevyrážalo a potom mi štát nanovo vyrazí na rám VIN číslo, a až potom sa môžem posunúť na STK a prihlásiť to. Dopočul som sa, že na Kontrolu originality treba ísť 2 krát. Tak že keď k tomu pripočítam vyrazenie VIN čísla a STK, vychádza to asi tak na 200 euro. Rozhodol som sa že asi niekoho na STK podplatím nejakými napr. 100 eurami a bude to jednoduchšie. Síce už mi tá 2 týždňová prihlasovacia lehota vypršala, ale snáď mi to prihlásia, keď im predložím doklad o tom, že môj problém riešilo ministerstvo dopravy, a potrebovali čas na riešenie môjho problému. Dúfam mi to dobre dopadne, dúfam že som ti pomohol a prajem ti pri vybavovaní veľa šťastia.
Datum: 02. srpna 2011 14:04
 na stk je evidentně někdo kdo to nezná... zkus jinou stk
Datum: 02. srpna 2011 13:49
 Zdravim, pořád mi teče s karburatoru benzín. Hladinu snizuju a z to nejede, a když jede tak to pořád teče  . Ventil a plovák fungují ja k mají.Nevim co stim mam dělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 21:48
 Buď to bude netěsnícím ventilem nebo plovákem ( doporučuji vyměnit, protože ve starým zacínovaným může zůstat benzín vevnitř) .
Datum: 02. srpna 2011 21:48
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 to ja mel to taky a musis ten plisek prihnout strasne o malinko zkouset jinak muze i ten plovak ale tomu moc neverim
Datum: 02. srpna 2011 13:41
Jméno: race81
IP: uživatel11783
 Skus pozret plavak asi bude deravy a naplneni trochou benzinu co sposobuje ze je tazsi a tym vytlaca viac benzinu odporucam dierku alebo prasklinku zacinovat alebo kupit novy plavak
Datum: 02. srpna 2011 13:18
 Dobrý den , chci se zeptat , nevíte někdo co to je antydetonační štěrbyna, píšou to v jedné knížce o pionýrech , kde upravujou motor. Děkuji za odpovědi. Měj te se ať Vám to šlape.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2011 23:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 01. srpna 2011 23:34
Jméno: lada
IP: uživatel12169
 čau, mam problem s 20-ou. Po ujeti 1-2 km mě začne cukat. Po vyčistění svíčky (pokaždé je mokrá a černá) je to znovu a znovu. Jinak jede plynule bez cukání. Benzin do plovákové komory teče a když začne cukat, tak tam nechybí. Dal jsem i novou svíčku a je to stejné. Jehlu mám na horním zářezu Šroubek mám jednu otáčku před zatažením,aby nechcípl na volnoběch. Benzin míchám 1:33. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 11:59
 žere ti to olej ze spojky protoze kdyz pises ze mas jehlu na prvnim zarezu od zhora tak by musel pionyr palit a jezdit jak drakula  tak vymeni gufero a skus nakopnout  jestli uz to pojede bez problemu a nebo mas velkou hladinu benzinu a nebo skus se mrknut jestli nemas velikou trysku ! musis mit 72 hlavni a 38 volnobeznou skus mrknout na plovak jestli zavira ! ale urcite asi ano podle toho co pises jedinej pripad je ze to bere olej no a skus sundat hlavu a jestli to neni zakarbonovany komplet ! kdyztak vycistit !
Datum: 08. srpna 2011 11:59
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Jedině mě napadá že to musí žrát pěkně s převodovky když to takh hned zdechne
Datum: 03. srpna 2011 12:42
Jméno: Miloslav pátek
IP: uživatel2067
 Svíčka by měla mít cihlovou barvu. Když je černá, tak to špatně pálí a chce to seštelovat předstih. Může to taky dělat ta svíčka, ale černá barva na svíčce není úplně ta optimální.
Datum: 02. srpna 2011 11:04
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 možna předstih špatně seřízenej..nebo tu jehlu dat 2 zařez od shora,a nebo zkusit dat jinou svičku..
Datum: 02. srpna 2011 0:32
 cau zkus dat jehlu na prostredni zarez
Datum: 01. srpna 2011 23:10
|



|