slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  734  735  736  737  738  739  740  741  742  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: OBER      IP: uživatel11676    
Čus draci, máte nějaké skušenosti se zapalováním z motorové pily na pionýra... pár lidí mi to doporučilo, pár lidí vyvrátilo... mám na pionýru tyristorové zapalování tak nevím co by bylo lepší.. a ještě jedna věc.. má nějaký smysl u výfuku HIKONE odstranit koncovku a namísto ní navařit rubičku? Viděl jsem to na závodech a prý je to supr věc.. Mám cross pionýra.. komínková nádrž atd.. motor je 05 s mnoha komponenty z 21 celé zapalování + magneto, válec, hlava, píst, karburátor + filtr karburátoru... budu moc rád za rady... nechci závodit ale chci mít prostě něco v čem se můžu hrabat a zlepšovat to i své schopnosti.. jezdíme takové enduro - výlety po loukách a lesích.. jak říkám za jekékoliv rady budu rád.. dík moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: OBER      IP: uživatel11676    
Dík moc
 
 
Datum: 03. srpna 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: venca023      IP: uživatel8693    
Ahoj draku, já mám doma závodního speciála pro teréní závody motor jawa 05 válec jawa 21 zvětšený výfukoví kanál upravené časování zvětšený sací kanál přefuky sériové píst v horní úvrati orýsován u sacího kanálu a upilován klika jawa 05 zavíčkovaná klika pístní čep ojniční čep a vyvažovací díry podkova mezi kliku zapalování z minibike , spojka ferodo, 9zub. na prymáru, karbhurátor série rozfrézovaný difuzor na 19mm + správné natryskování, výfuk hikone uprava s výletovkou toť asi vše jinak v motoru se lejskalo uplně všechno klikový prostor, klika, ojnice , kanály motor jede slušně ale není oskoušen na motorové brzdě jinak sem vycházel z úprav jawa 05 ze světa motorů a trošku sem si jí pozměnil .Sorry za chyby Venca
 
 
Datum: 03. srpna 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: jarda      E-mail:      IP: uživatel12177    
Zdar draci. chci si koupit bezkontaktní zapalování na jawetu. Jsou tam ale nějaké malé upravy. Nevíte někdo jaké ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
To znamená, že bylo původně do pionýra, ale výrobci ho upravily a ted jde i do stadáka a jawety :-D tak to je..
 
 
Datum: 03. srpna 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12178    
presne to myslim. v popisu tam pisou ze po malych upravach jde na jawetu tak jsem se radsi zeptal.dik
 
 
Datum: 03. srpna 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud mislis VAPE tak ziadné úpravi niesú len demontujes staré zapalovanie a podla návodu namontujes VAPE http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bezkont_zapalovani_stadion_jaweta2.html
 
 
Datum: 03. srpna 2011 8:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11620    
Čau draci, dávám si dohromady kývačku 250/353, a potřeboval bych poradit ohledně držáků stupaček. Ty co mám na motorce jsou utrhaný a jsou tam různě navařovaný takže to chci odbrousit a udělat to nový. Koupil jsem si ty držáky nový ale jsou nějaký divný, tak nevim jestli to neni nějakej zmetek, (Pravá je celkově delší a ta část co vyčuhuje z tý prostřední trubky na rámu je asi o 1,5 cm delší než ta levá) V tom krámě měli jenom na 350 ale vzal jsem je, protože si myslím, že by v tom neměl být rozdíl takže tam podle mě chyba není, ale nevim. U kámoše co má taky 250-ku jsem si to oměřoval a vypadá to, že by měli být obě strany stejný, takže nevim kde je chyba. \r\nByl bych vám moc vděčnej za nějakou radu jak to tam je, nebo jestli by to někdo změřil ( nejlíp na 250 i 350) jestli je to tam stejný a kolik ty držáky na každý straně měří. Protože nikde v katalogu an nikde jinde jsem to neviděl. Mockrát díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 1:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11620    
Takže asi moje blbost. No ale nechápu proč je jedna stupačka kratší a druhá delší. I kdyby byli na 350 delší než na 250 tak by měli být obě stejný ne?
 
 
Datum: 04. srpna 2011 1:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
350 má širši motor a proto i držáky stupaček jsou širší...
 
 
Datum: 03. srpna 2011 9:19
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Zdar draci potřebuju poraďit dnes jsem jel do včelákova podívat se k babičce a našel jsem tam novej motor zabalenej ve folii na jawa 50 uplně krásnej je tam i návod k obsluze a nějaké další papíri tak nevím jesli ho mam rozdělat tu folii a vindat ho a nebo ho nehat zabalenej a prodat ho na burze a eště jeden problém našel jsem tam novej ráfek jenom ráfek bez tiček bez všeho na jawa 50 a tak jsem si řekl že chrom je krásni a kolo není moc vicenotrované že to přehodím tak sem rozdál drátky uš to chdi přehoďit a nevím jak to má být prostě jak to bylo nevím jak se ty dráti přes sebe kříží tak jsem se chtěl zeptat jesli neznáte nějakej návod jak to udělat ďík za rady a sorry za chybi :-( :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel12113    
tak výplet bych určitě nechal na nějakém moto/cyklo servisu...doma se s tím budeš trápit a možná se Ti to ani nepovede...
 
 
Datum: 03. srpna 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
OK tak ho někde schovám :-D a neví te někdo nákou radu stama ráfkama ? jak udělat víplet ?
 
 
Datum: 03. srpna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: race81      IP: uživatel11783    
Aj podla mna by si si ten motor mal nechat a nerozbalovat raz bude mat v originalnom neotvorenom baleni velku hodnotu
 
 
Datum: 03. srpna 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Nech si to!Chleba to nežere a stejně cena pude pořad nahoru.Co bych za to dal
 
 
Datum: 03. srpna 2011 8:59
 
 
 
 
Jméno: Tsunami      IP: uživatel12176    
Zdar draci. Mam takovej dotaz. Přidává se do Naturalu 95 M2T s olovem? Ja SLISEL ZE JE NATURAL 95 bezolovnatej. Ja mam totiz JAWU 350/640. díky za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Spaga      IP: uživatel2067    
Ono je skoro jedno, co se tam dá (vyjetej používám na vrata u stodoly a na mazání lišty u sekačky), důležité je, aby tam toho bylo dost a hlavně aby to nebyl nějakej, co uvolňuje karbon, to by nebylo dobře. Co se týká lepení, tak lepí každý olej, pokud se odpaří benzín.(divný, že se zalepil kohoutek, protože v něj je benzín stále, ale....)
 
 
Datum: 05. srpna 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Po tom M6AD se krásně lepí karbec a kohoutek když sme k tom po roku přišli nevěřili sme vlastním očím.. spíš MOGUL TSF a klidně 1:33 ať si dá do nosu jinak lahvička stojí cca 100korun a je to na nádrž od mustanga ;-) jinak M6AD je dobrý když ten stroj jezdí a jezdí protože vcelku dobře maže ale usazuje se.. já sem kdysi jezdil i na vyjetý se škodovky a jelo to no chybyma se každý učí :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: Spaga      IP: uživatel2067    
Ahoj,pokud tím máš na mysli, že Special obsahoval olovo, které sloužilo jako mazivo, tak to je pravda. Natural je bezolovnatý, takže je o něco sušší, ale to ničemu nevadí. Normálně Používej Natural 95 a do toho dávej olej v poměru alespoň 1:40.(Můj osobní názor na olej M2T: používám raději olej M6AD, mám doma několik strojů a nikdy nebyl žádný problém)
 
 
Datum: 03. srpna 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cezetak má pravdu ale olovo má dobré mastné vlastnosti, u nás na SR teraz skoncili vyrobu benzinu UNI95 bolo to benal s aditivami nahrazujúcimi olovo, na UNI 95 aj vsetky 2T isli ovela lepsie aspon u 50ccm sa to dalo velmi cítit, tak nám zostlo len NATURAL 95, teraz tankujem Shell fuel save 95 natural je to benzin s aditivami pre lachsi hod motora,s dobrími maznými vlastnostami, takze 99% ako UNI 95.......... takze natankuj bud UNI ked máte alebo ten Shell, ten Shell nieje drazsí!
 
 
Datum: 03. srpna 2011 8:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olovo se používá pro mazání sedel ventilů u starých 4T motorů.... máš to snad 4T?
 
 
Datum: 02. srpna 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau kluci dneska sem zbrousil starou barvu stříkl základ zbrousil základ a dal barvu a zítra budu dávat lak, ale na laku na plechovce je že se má povrch před nástřikem zbrousit jemným smirkem, ale nechce se mi do tý nový barvy takhle zasahovat aby tam ty rejhy nebyly pak vidět.. díky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, já jsem takhle dělal komp..A v prodejně mi poradily vzít tak 1b600 nebo 2 000 smirgl a trochu to zbrousit na sucho a nebo ten smirgl vždy namočit do vody. Zkoušel sem oboje a s tou vodou to je lepší.
 
 
Datum: 03. srpna 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čauvec draci a dračice, jak vám to dračí? Mně moc ne, tak se vás chci zeptat čim může být, když mi to při plnym plynu začne jakoby hučet, škytat na dvojku se to při plnym dusí, na půl to jede celkem dobře. Předcházelo tomu, že to na dvojku nemělo moc velkej zátah a musel jsem vždycky vytočit jedničku jak blázen. Taky mi ještě vyskakuje jednička, nevim jestli to s tim může mít něco společnýho. Každopádně děkuji za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel14898    
Nemáš prohozené 1. rychlostní kolečko za 2. rychlostní kolečko? To by řešilo ten větší přechod mezi 1. a 2. rychlostním stupněm. A jestli ti vyskakuje jednička, tak můžeš mít omydlený rychlostní kolečko, nebo slabou pružinu v automatu
 
 
Datum: 27. prosince 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: kubin      IP: uživatel12091    
mně taky nešel na mustangovi do plna plyn tak jsem sundal to origo sání a jede na plnej plyn uplně v poho
 
 
Datum: 04. srpna 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: wajsner ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci jaký je lepši převodový olej do pyjonýra pp80 nebo pp90 (jawa 21) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Původně ve výrobě tam dávali PP80
 
 
Datum: 02. srpna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: sokol      E-mail:      IP: uživatel12175    
Ahoj dělám go motoru na babetě a mam problém : V motoru u klikovky je hřídelka se dvěmi ozubenými koly a nad jednu tu segerovku se má dát podložka .Nevíte jaký je průměr té podložky?děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,jedete někdo sem :http://motorky.bazos.cz/inzerat/11092266/JAWA-CZ-STADION.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
Dobrej draci...prosím Vás nemáte nekdo schéma elektroinstalace na Jawu 250/590 ???..na netu jsem ho nějak nenašel...nebo ho nějak blbě přehlídl....díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
hehe....asi se to budu muset fakt naučit...ale jinak díky za pomoc :-)
 
 
Datum: 02. srpna 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_590/schema/sportka 5 vteřin na internetu. Nauč se hledat ;-)
 
 
Datum: 02. srpna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jim      IP: uživatel12064    
Ahoj mám problém když přidám plyn tak se mi to dusí trysky jsem zkusil vyměnit z 6,8 na 6,5 beze změny palivo v pořádku dříve to dělalo jen po přeplavení a když jsem tomu trošku pomohl šlapáním tak se to probudilo a následně to jelo bez problému. svíčka BRISK N17C odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Zkus vyčistit vzduchovej filtr
 
 
Datum: 03. srpna 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: Jim      IP: uživatel12064    
Ještě poznámka že to je jawa 21
 
 
Datum: 02. srpna 2011 15:23
 
 
 
 
Jméno: Miloslav Pátek      E-mail:      IP: uživatel2067    
Dobrý den, chtěl jsem Vás požádat o radu s přepólováním a připojením relátka na Jawu 250-353. Předchozí majitel tam už dal moderní relátko RM7V-P a kostra je + ale má jen 4 připojení. Zakoupil jsem relátko AEV uzemnění (-) (5 připojení, 4 svorky a jeden kablík). Do svorkovnice mi jdou kabely 51,61 a 1B .Ze statoru mi jdou celkem 3 kabely. Jeden jde od jednoho držáku uhlíku a je připojen zezadu na svorkovnici 61 a pak jdou další dva odněkud zevnitř. Z této dvojice je jeden připojen také zezadu na svorkovnici 61 a druhý je &#8222;zlatý&#8220;, který jde do původního relátka. Vedle něj je v relátku zapojený červený, který jde od svorkovnice z 51. Pak je připojený modrý ke svorkovnici 61 zepředu, zároveň je přiletován ke svorkovnici 61 zezadu (k těm dvěma dalším kablíkům) a jde do relátka.(nevím, proč majitel letoval ten modrý kabel i vzadu na svorkovnici 61). Nakonec je tam kabel, který jde za relátka na kostru. Celkem mi jde ze statoru pouze 1 &#8222;zlatý&#8220; kabel, ostatní jsou přiletovány na svorkovnici 61. Pokud jsem tedy pochopil správně návod, který se posílá s relátkem, abych přepóloval motorku na kostru mínus, k vývodu budícího vinutí= v mém případě zlatý kabel, připojím mínus baterku a na svorkovnici 61 připojím plus pól baterky a tím se polarita otočí? To nové relé bych pak připojil: Kablík s očkem pod šroub na kostru, jako to bylo doposud a ten zlatý kabel by šel do svorky M. A teď bych od svorkovnice 51 natáhnul kablík a připojil na relátko na svorku B/51. Nakonec instalace 61. V návodu se píše, &#8222;že společný vývod druhého vývodu budícího vinutí a + uhlíku připojit na jednu ze svorek D/61 a vodič z elektroinstalace motocyklu, který byl na svorkovnici 61, přidělat do druhé svorky D/61&#8220;. Já mám ale vývod budícího vinutí a + uhlíku přiletovaný zezadu na svorkovnici 61, tudíž nemám 2 kablíky, které bych připojil na svorky D/61. Stačilo by tedy, kdybych ten modrý kablík, který vede ze svorkovnice 61 a zároveň je zezadu přiletován ke svazku budícího vinutí a + uhlíku, připojil k jedné ze svorek D/61 a druhá zůstala volná? Nebo bych měl ty svorky D/61 propojit, aby byly obě obsazeny? Nebo bych měl ty kablíky zezadu ze svorkovnice 61 ucvaknout a společně je dát do svorky D/61 a do druhé natáhnout kablík od svorkovnice 61? Do těch svorek D/61 je jedno, co se do které připojí? Je to dost složité vysvětlit, ale nerad bych něco špatně zapojil a tím to zničil. Kdyžtak bych Vám zaslal na mejl fotky, na kterých je to zapojení dobře viditelné. Díky všem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 14:25
 
 
 
 
Jméno: jack      E-mail:      IP: uživatel12172    
Ahoj. Mám doma babettu 207 a mám problém se světly. Když jsou daná žárovka vepředu a vzadu tak zadní svítí hooodně slabě a přední dobře i při velké rychlosti ale když vyndám přední žárovku a je v oběhu jenom ta zadní tak zadní svítí pěkně. Nevíte kde může být chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: jack      E-mail:      IP: uživatel12172    
Ano to bylo první co jsme udělal. Žárovky tam jsou podle příručky jak podle W tak V.
 
 
Datum: 02. srpna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
překontroluj si žárovky...mám namysli to kolika maj W...můžeš tam mít silnější než tam mají být....zkouknito podle origo přiručky...myslím, že by to tím mohlo být...kdyžtak dej vědět jak si dopadl
 
 
Datum: 02. srpna 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel11976    
cus draci kdo se letos zucastni skorkovskeho ventilku??? jsou to zavody na fichtlech ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel11976    
ted v sobotu v 10 h je zapis do zavodu a start je v 11 jedes?
 
 
Datum: 04. srpna 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: ARDNO.69      IP: uživatel9335    
A KDY A ODKOLIKA SE TO KONÁ ?? DÍKY
 
 
Datum: 03. srpna 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel11976    
ten okres mlada boleslav
 
 
Datum: 03. srpna 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Zdar a kterej to je ten u Mladý Boleslavy nebo u Havlíčkova Brodu?
 
 
Datum: 02. srpna 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel11976    
obec skorkov
 
 
Datum: 02. srpna 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
kde to je ?
 
 
Datum: 02. srpna 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Čaute. Chtěl bych se zeptat jestli jste si nechali snížit hlavu podle tohoto návodu : http://www.fichtl50.ic.cz/navody/zvysovani_vykonu/obr.hlavy_valce2.JPG . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
omluva na mé straně, nějak sem přehlíd otázku a myslel si že je to další z řady nesmyslnejch nedotazů...
 
 
Datum: 02. srpna 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Tak pardon že jsem se zeptal chtěl jsem jenom vědet jestli jo, a kdyžtak jesli nenaráží píst do hlavy a jak vám ještě drží klikovka. Chci si svůj motor trošku poupravit a nevím kde začít, tak jsem si vybral tuto cestu.
 
 
Datum: 02. srpna 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a teď chceš naše požehnání nebo proč to oznamuješ?
 
 
Datum: 02. srpna 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: Belo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute draci, prave som bol so svojim pinclom na STK a vratili ma, vraj nema vyrazene VIN cislo na rame. Mam doma 4och rozobranych pinckov ale ani jeden nema vyrazene VINko na rame. Vraj mam zavolat vyrobcovi nech mi potvrdi, ze sa nevyrazali VINka na ram a potom si vybavit vynimku z min. dopravy. Nema niekto zo Slovenska skusenosti s tym, ako to chodi na STK s pionierom? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 7:38
 
 
 
 
Jméno: Starec      IP: uživatel12205    
Všetko čo sa týka k novele zákonu č. 725/2004 na Slovensku, nájdeš Na URL: http://www.babetta.cz.cc/Peticia/
 
 
Datum: 08. srpna 2011 7:38
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si raznice 4mm prez internet a ten VIN cislo si na rám vyraz sam a hotovo :-D neni to takova prace ale musis se snazit aby to nebylo poznat jinac si myslim ze to bude hodne velky problem nechat udelat ! a hodne behani kolem ale tet ti presne nereknu prumer raznice v mm myslim ze to je 4mm raznice http://www.rr-naradi.cz/raznice-pismena-a-cisla-sada-36ks-4mm
 
 
Datum: 05. srpna 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 02. srpna 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slovaci citajte tuto diskusiu: http://motoride.sk/?P=phorum&tema=poradna&tid=51939 Je to tak, kto ma pincla musi mat na VIN cislo vyrazene na rame, ktore ti vyrazi len stanica kontroly originality (a aj to len jedna specializovana v kazdom kraji). ja to riesim tiez teraz, ale len v hlave zatial, TK mi plati do 06/2012. uvidim potom, dufam ze technik bude rozumny a nebude robit problemy ze nemam VIN na rame. treba ist asi skusit na nejaku "lokalnu" STK, nie do DEKRY kde vsetko beru prilis vazne. Inak na prihlasenie nepotrebujes TK, takze to na seba napis co najskor. Ak mam zhrnut postup, tak je nasledovny: absolvovanie TK, kde ti do protokolu napisu ze nemas VIn na rame (15e podla toho kde), KO (50e), toto (okrem ineho) prilozis do ziadosti o pridelenie VIN a posles na ministerstvo (resp. na obvodny dopravny urad (20e), ked ti pride rozhodnutie o prideleni VIN, pojdes s nim na KO kde ti vrazia cislo "specialnou metodou" (vraj cca. 85e ale neni som si isty). Potom mozes ist znova na TK, kde ti ak je vsetko ostatne v poriadku daju nalepku...toto je legalna a draha cesta. Druha menej nakladna a nelegalna je zobrat raznice a vyrazit si cislo sam a dufat, ze technik nebude chciet papier z KO o vyrazeni (ledze vsetci dobre vedia ze pincle VIN na rame od vyroby nemali).... hajzli legislativni....
 
 
Datum: 02. srpna 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: Belo      IP: uživatel12174    
takze, po 3och pokusoch sa mi podarilo dovolat sa na nase ctene ministerstvo dopravy post a telekomunikacii. Tetuska v telefone bola velmi mila, ustretova, ale prd mi pomohla. Akurat mi povedala, co vsetko musim absolvovat. Takze najprv musim ist na STK a KO, odkial mi maju dat posudky. Tieto posudky potom prilozim k ziadosti o vynimku, ktoru poslem spolu s 20€ kolkom na ministerstvo. K ziadosti este musim prilozit aj cestne prehlasenie, ze som sa snazil kontaktovat vyrobcu, ale nepodarilo sa mi to. No a potom cakat na udelenie vynimky. ....asi fakt najlepsie riesenie bude vyskusat inu STKacku
 
 
Datum: 02. srpna 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na slovensku si musej na všechno nechat přidělit VIN. a nesmí se tam nabouchat doma!!!!
 
 
Datum: 02. srpna 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele bude to asi blbost ale číslo na štítku není to číslo rámu?
 
 
Datum: 02. srpna 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bohuzial na SR neide o to ze to neznajú ale zevraj je to v zákone, ze motorové vozidlo musí mat VIN cislo vyrazený na nosnú konstrukciu vozidla, ale napriek tomu v januári som bol na STK a nic ani mi cisla nekontrolovali, takze skus ist na inú stanicu
 
 
Datum: 02. srpna 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel12146    
Čav, ja som zo Slovenska a mám ten istý problém. Na začiatku Júla som si kúpil pioniera 20 a mám s ním samé papierové problémy. Písal som aj na ministerstvo vnútra, a odtiaľ ma odkázali na ministerstvo dopravy. Po odpovedi z ministerstva dopravy som zistil, že každé motorové vozidlo, čo jazdí po mestských komunikáciách, musí mať na ráme vyrazené VIN číslo. To ja bohužiaľ nemám, a mám ho iba na malom technickom preukaze, a na štítku na ráme. Po istom čase som sa rozhodol ísť do okresného mesta prihlásiť motorku, a tam mi žiadosť zamietli, pretože nemám na ráme VIN. Akurát mi odporučili, že mám zavolať do firmy, ktorá vyrábala tieto motorky. No lenže táto firma už neexistuje. 2 týždňová lehota na prihlásenie mi vypršala už dávno. Najväčší problém je v tom, že motocykel nemá STK, a tú mi nechcú potvrdiť preto, že nemám na ráme VIN číslo a nechcú mi veriť, že na tieto motocykle ich nikdy nevyrážali. Vraj najprv musím ísť na Kontrolu originality, kde mi potvrdia, že VIN číslo sa tam nevyrážalo a potom mi štát nanovo vyrazí na rám VIN číslo, a až potom sa môžem posunúť na STK a prihlásiť to. Dopočul som sa, že na Kontrolu originality treba ísť 2 krát. Tak že keď k tomu pripočítam vyrazenie VIN čísla a STK, vychádza to asi tak na 200 euro. Rozhodol som sa že asi niekoho na STK podplatím nejakými napr. 100 eurami a bude to jednoduchšie. Síce už mi tá 2 týždňová prihlasovacia lehota vypršala, ale snáď mi to prihlásia, keď im predložím doklad o tom, že môj problém riešilo ministerstvo dopravy, a potrebovali čas na riešenie môjho problému. Dúfam mi to dobre dopadne, dúfam že som ti pomohol a prajem ti pri vybavovaní veľa šťastia. :-D
 
 
Datum: 02. srpna 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na stk je evidentně někdo kdo to nezná... zkus jinou stk
 
 
Datum: 02. srpna 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel8394    
Zdravim, pořád mi teče s karburatoru benzín. Hladinu snizuju a z to nejede, a když jede tak to pořád teče:-(. Ventil a plovák fungují ja k mají.Nevim co stim mam dělat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď to bude netěsnícím ventilem nebo plovákem ( doporučuji vyměnit, protože ve starým zacínovaným může zůstat benzín vevnitř) .
 
 
Datum: 02. srpna 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel11976    
to ja mel to taky a musis ten plisek prihnout strasne o malinko zkouset jinak muze i ten plovak ale tomu moc neverim
 
 
Datum: 02. srpna 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: race81      IP: uživatel11783    
Skus pozret plavak asi bude deravy a naplneni trochou benzinu co sposobuje ze je tazsi a tym vytlaca viac benzinu odporucam dierku alebo prasklinku zacinovat alebo kupit novy plavak
 
 
Datum: 02. srpna 2011 13:18
 
 
 
 
Jméno: franta      E-mail:      IP: uživatel10146    
Dobrý den , chci se zeptat , nevíte někdo co to je antydetonační štěrbyna, píšou to v jedné knížce o pionýrech , kde upravujou motor. Děkuji za odpovědi. Měj te se ať Vám to šlape. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nikdo neví, co je "antydetonační štěrbyna". Jestli myslíš antidetonační štěrbinu, tak to je jiná. Tady je to docela pěkně vysvětleno: http://www.jawamania.info/poradna/detail.cz.aspx?questionid=38815 jinak se stačí mrknout na hlavu z 05 a porovnat s hlavou z 20/21/23.
 
 
Datum: 01. srpna 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel12169    
čau, mam problem s 20-ou. Po ujeti 1-2 km mě začne cukat. Po vyčistění svíčky (pokaždé je mokrá a černá) je to znovu a znovu. Jinak jede plynule bez cukání. Benzin do plovákové komory teče a když začne cukat, tak tam nechybí. Dal jsem i novou svíčku a je to stejné. Jehlu mám na horním zářezu Šroubek mám jednu otáčku před zatažením,aby nechcípl na volnoběch. Benzin míchám 1:33. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žere ti to olej ze spojky protoze kdyz pises ze mas jehlu na prvnim zarezu od zhora tak by musel pionyr palit a jezdit jak drakula :-D tak vymeni gufero a skus nakopnout :-D jestli uz to pojede bez problemu a nebo mas velkou hladinu benzinu a nebo skus se mrknut jestli nemas velikou trysku ! musis mit 72 hlavni a 38 volnobeznou skus mrknout na plovak jestli zavira ! ale urcite asi ano podle toho co pises jedinej pripad je ze to bere olej no a skus sundat hlavu a jestli to neni zakarbonovany komplet ! kdyztak vycistit !
 
 
Datum: 08. srpna 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Jedině mě napadá že to musí žrát pěkně s převodovky když to takh hned zdechne
 
 
Datum: 03. srpna 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: Miloslav pátek      IP: uživatel2067    
Svíčka by měla mít cihlovou barvu. Když je černá, tak to špatně pálí a chce to seštelovat předstih. Může to taky dělat ta svíčka, ale černá barva na svíčce není úplně ta optimální.
 
 
Datum: 02. srpna 2011 11:04
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
možna předstih špatně seřízenej..nebo tu jehlu dat 2 zařez od shora,a nebo zkusit dat jinou svičku..
 
 
Datum: 02. srpna 2011 0:32
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel12170    
cau zkus dat jehlu na prostredni zarez
 
 
Datum: 01. srpna 2011 23:10
 
<  734  735  736  737  738  739  740  741  742  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 4:07:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu