Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: honza
IP: uživatel11388
 Zdavým nemá někdo náčrty na úpravy motorů pionýr? nebo stačí jen rada jak zlepšit výkon beru vše muj mail : Honda-D@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:38
 CÚ špatný neni, zvládá extra dlouhý cesty a je svižný. Jinak není pravda že pio a dupání koní z válce k sobě nepatří, musí se vědět jak  Stojí to čas, nervy a balík peněz. Proto buď honzo začni pozvolna (http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html, na začátek dobrý a dá se na tom stavět) nebo si kup úpravu od Stejskala (viz třeba ta CÚ). Za základ k tomu považuju dboře namazanýho pionýra s dobře napnutým řetězem, volně se točícími koly a nafouklými gumami, neignoruj, dělá to dost, i sériová jednadváca se přiblíží k osmdesátce na dlouhý rovince když budeš dost pečlivý  Mohu ti doporučit tzv. "lrátkou převodovku" od p. Mlčocha, velmi slabá stránka je i zapalování, můžeš zdokonalovat (ať už z babetty, dneska jsem tu jedno popisoval jak na to, nebo postav tyristorový, kup Vape nebo levnější alternativu od Mahdyho - http://jawamaniacs.e-blog.cz/ - reklama - a nebo jen vypodlož kladívka a podbruš vačku). K válci postav a nalaď lauf, optimalizuj sání, další level je výměna karbu za jiný (jako začátešník dobře odladíš Binga 21, jen je to cihla) atd. Pro začátek to stačí. Čti v knihách, inspiruj se (ale nekopíruj), vylepšuj dle svého svědomí. Zase jsem se rozkecal  Ke klukům se připojím s NSR (23 kW) a čtyřkovou třindou, v mládí to byla palba na ních lítat, nakonec se ale stejně všichni na starý kolena vrátíme k piu, proto bych ho tu nehanil, že jízda na něm za nic nestojí. Jednou pochopíte, že to není jen o rychlosti a výkonu. Chce to čas, jednou mi dáte za pravdu. A adrenalin? Jeď si na piu přes devět pětek
Datum: 27. května 2011 23:38
Jméno: 125
IP: uživatel9410
 nesmysl kupovat 50 , vubec to nejede , na aprilii mam kit polini 160 ccm a 160 to jede kdekoliv narozdil od 50 nemusis v podstate radit , nech si poradit a kup rs 125
Datum: 27. května 2011 22:56
 to mustang : taky chci aprilku. ale rs 50, ma to 10 kw, a maximálně odškrcený s kitem od malossi to valí 130 km/h.
Datum: 27. května 2011 21:51
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 radsi si kup jawu 350 do krosu  pak to bude porad 2t ale 2 pisty to uz jde
Datum: 27. května 2011 21:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 Jo pánové ja mam aprilii mx 125 ma to 38 koní,ale na fichtlovi jezdim pořád , hlavně když se chci nekam dopravit živej
Datum: 27. května 2011 20:40
 Dŕiv když sem byl mladší tak mi to stačilo..teďka uź bych to nejraději někde prodal..jenže za tu cenu co sem do toho dal to neprodam
Datum: 27. května 2011 20:13
 Ne..jede to stejné...musí se ladit a ladist aby si z toho dostal ještě víc...ale prostě celej fík a tuning motoru mi k sobe nejdou...
Datum: 27. května 2011 19:59
 dachl21 ty máš tu CÚ od stejsky ho ne? co zvedlo to výkon jen na určitou dobu a pak se to vrátilo k normálu ?
Datum: 27. května 2011 19:40
 vrazíš do toho moc peněz jako já, a pak zjistíš že to je stejně k hovnu.
Datum: 27. května 2011 19:24
 kup si jinou kubatůru.
Datum: 27. května 2011 19:23
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 Čus draci, mám doma Jawu 350-634. Dlouho nejela, až tento rok sem ji zase zprovoznil. Ze začátku jsem mazal 1:33 aby si to trochu sedlo. Teď už jede dobře. Co myslíte v jakém poměru mám mazat? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 10:44
 V návodu píšou 1:30.
Datum: 28. května 2011 10:44
 1:40 je na čtyřku ideál, má sice už jehlový ložiska v horních okách ale těch 1:50 je na třípade čtverku zbytečně suché, kor když mažeš něčím méně kvalitnějším...a kdo maže ten jede
Datum: 27. května 2011 23:03
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 dík
Datum: 27. května 2011 17:37
Jméno: bublin
IP: uživatel5451
 Standartne 1:50
Datum: 27. května 2011 17:13
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 draci, jaka je tlouska lamel na pinckovi? jak patri?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:54
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 diky ti za vycerpavajici reakci, udelam to jak jsi rekl. koupim ty lamely s tou mezilamelou
Datum: 28. května 2011 11:54
 Patří přiohlými věnci k sobě, jinak by se ti do primárního řetězu nevešly, mezilamela mezi ně (musí mít aspoň nějaký zoubky). Orientační tloušťka se udává 3mm, ale je to nevypovídající hodnota, neboť závisí na zčernání obložení (předpokládám, že jedeš korek), drolení, možném zprohýbání, typu lamel (staré měly třeba větší zprohýbání věnce, nedají se sjet až na plech jako nové), stáří korku, vytahání primáru (a tudíš i věnců) atd. Kup nové, dvě kila za obě feroda, pár kaček placka a kilo něco primár a máš vystaráno na pár sezón dopředu, nespálíš ji, nebude ti prokluzovat, nebude se tolik lepit (s lepším oilem než PP90, s tím je to pravý opak) a zuby v převodovce ti taky poděkují.
Datum: 27. května 2011 23:17
 zdarec jaká je lepší fajka do jawy 21 odrušená nebo neodrušená dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:11
 Pionýry měly originál neodrušenou fajfku a odrušenou svíčku.
Datum: 28. května 2011 11:11
 Ale prdy Johny, nezkusils tak nevíš, není to tak horký, zvláště ten tacháč  Kvalitou jiskry jsou na tom obě stejně, jen ta odrušená je ze zákona předepsaná. Ale ruku na srdce, kolik % pionýrů s nimi jezdí a neporušují tím zákon?
Datum: 27. května 2011 23:20
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Datum: 27. května 2011 16:08
Jméno: blady
IP: uživatel11626
 no jasne castrole
Datum: 27. května 2011 15:51
 tak neodrušená ti bude rusit tachas na kole kdyz ho budes mít na fichtlu sousedce TV radio atd. a odrušená nic takovýho dělat nebude
Datum: 27. května 2011 15:35
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 zdar,skladam fichtla po dlouhy dobe ale vubec nechce hazet jiskru daval sem jinou civku,prepojoval sem kabely jak se dalo asi 10 krat,vespinaci skrince jeto v pohode,vodrh na kladivkach taky je a izolace je v pohode,i kondik sem i vymenoval ale furt to nehazi..vubec nevim co stym poradte pls..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 21:36
 jo jo nemáš zač
Datum: 29. května 2011 21:36
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 ok tak zejtra se nato vrhnu...dik moc
Datum: 29. května 2011 21:24
 Měl sem taky problémy s jisrkou byli tam více méně funkční kladívka ale byli asi dost opálený a aby to dalo alespoň nějakou jiskru musel sem mít sojený svět. poly se zap.polama aby to házelo jiskru a jak sem vyměnil kladívka tak to háže sice mini jisrku ale chitá to hned a je to zapojený tak jak to má být  .Tak že skus vyměnit kladívka a třeba to bude fungovat  .
Datum: 28. května 2011 23:43
 Hele mě to dělaly kladívka, zdály se že ještě nějakou dobu vydržej, ale dal jsem tam nový a háže to jiskru jak divý takže zkus nový kladívka, jestli si to ještě neudělal.....
Datum: 28. května 2011 9:18
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 ja fakt nevim.....vsechno sem skousel, a presdtim to doposledni doby bezelo snad jedine ty kably nebo myslite ze by to mohlo bejt tim ze vod kondiku jak vede dratek naten sroubek tak to nema podlozku??? jinak seto nikde vokolo nedotyka
Datum: 28. května 2011 7:25
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Já jsem měl ty podložky na kladívku propálení a fubec to neházelo jiskru pak jsem podložky vyměnil a hácí to jiskru jako čert
Datum: 27. května 2011 20:47
 Souhlasim Jawasimson no skus vše překontrolovat
Datum: 27. května 2011 18:51
 Muže to dělat kladivko,startovací cívka,indukčka,kabel nebo fajfka na svícku nebo může dělat svíčka, a nebo špatný odtrh předstih, nebo špatný kabel ? jinak to musí fungovat !
Datum: 27. května 2011 18:27
 Máš dobře ukostřenou indukčku ?Nebo třeba kladívka jestli nejsou moc opálený  .
Datum: 27. května 2011 16:43
 čau draci, prý je někde na netu návod na spravny postelování klaksonu na kejvacky - dal by mi sem nekdo pls link jeslti víte kde. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 8:29
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Tady máš návod pokud ti to netroubí vůbec nebo jenom škrčí tak dotahuj šroubek a zkoušej prostě když je dotáhlý na max tak ti to troubí nejlíp ...
Datum: 28. května 2011 8:29
Jméno: andrej
IP: uživatel11765
 Ahojte!Potrebujem poradit, kde by sa dala zohnat na ČZ 125 cross, typ 516 cievka. Je to tiristorove zapalovanie. Magneto je v poriadku, len kazdu chvilu mi nieco prdne v cievke, lebo neni original. Zapalovanie je tam španielske motoplat. Motorka ide super, len to zapalovanie kazdu chvilu hneva. Videl som tu v ponuke komplet bezkont. zapalovanie, ale aj s postovnym je to dost vela a ja potrebujem len tu nestastnu cievku. Diky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 9:51
Jméno: maniak
IP: uživatel10446
 Zdar, mám problém, mám čz 125/476 motor 175 dneska jsem jel, nejdřív jela v pohode ale ve vetsich otackach vynechavala, v nizkejc to bylo ok, pak to ale zacalo vynechavat i v nizkejch otackach, mam tam zapalovani vape, ale nevim jaka se ma davat do teto čezety svíčka n17c nebo jaka?? Ten kluk co ji mel predemnou tu čz tam dal nakou svicku brisk ale je nejspis z auta protoze je delší ten závit, nemůže to prorazit píst, nevite co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 11:27
 tak jestli tam ma vic podlozek pod zavitem tak se snad extra nic nestane- ale urcite ji vymen- jinak tezk rict- kdybs nemel zapalovaní vape tak bych rekl se ti prestala dobijet a postupne se ti vybila baterka
Datum: 27. května 2011 11:27
 Patří tam svíčka N15C...s tim dlouhym závitem tam nemá co dělat, mohlo by to propálit píst...
Datum: 27. května 2011 8:12
Jméno: pavel
IP: uživatel1318
 zdarec draci mám jawu 250 a nedobijí mohli byste mě poradit čím to muže být? díkec za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 21:59
Jméno: dhhaye
IP: uživatel6546
 regulator dobíjeni maš v tahu
Datum: 28. května 2011 21:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 uhlíky, dráty, relé.. moje křišťálová koule je bohužel rozbitá takže ti to nemohu říct přesně, budeš to holt muset rozebrat a zkontrolovat sám...
Datum: 27. května 2011 10:17
 hoj.Prosím Vás mám takový dotaz.Doted jsem jezdil na Shell Advance SX2.Ale v poslední době ho nemlžu vůbec nikde sehnat a na benzínkách Shell mi řekkli že už nebude.Tak se chci zeptat , na nějaký podobný olej . S tím Shellem jsem byl moc spokojen.A potřebuju zas něco takového okolo té stejné ceny ( 120,-) Díky moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 21:54
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 já myslim, že všechny běžný oleje 2T jsou dost podobný, castrol by taky šel, ale žadnej zázrak to není,
Datum: 29. května 2011 21:54
 Třeba mogul TSF, nebo TS ten je levnější.
Datum: 27. května 2011 21:50
 Zdar draci,mám dotaz ohledně Jawy 350/640,konkrétně na spojkovej koš:Ty tři tyčinky co tam jsou mám strašně volný,co s tím aby se zpevnily?Slyšel sem že se to dá nějak roznejtovat,ale nevím jak přesně na to,díky moc předem za každou radu,už mi chybí jen tohle a můžu udělat první startovací test
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 14:03
Jméno: martin
IP: uživatel10340
 čus nejlepší je vzít svářečku a zezadu je ovvažit nejtování je na nic.já to děal o fiká a u třiapůly a drží to jak skála
Datum: 27. května 2011 14:03
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 ahojtě draci mam otazku mohl bych z fika dat karbec na babetu 210 dvourychlostní nebo by bylo lepší z motrovky diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 17:11
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 protože jsem zalomil šrou v tom orginalnim
Datum: 30. května 2011 17:11
 A proč bys ho tam dával?
Datum: 27. května 2011 10:27
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 Cuss draci,koupil sem Čz 175/477 a ze budu delat generalku motoru,tak jsem motor rozdelal a divu se na valec,dal sem do neho pist a zjel uplne do dolni uvrate a pist neni vubec zaroven s kanalkama,presahuje je tak o 4mm i prepousteci i vyfukovy... mam doma 250 a 175 jawu a pokazde pist pekne licoval s kanalkama ale tady ne,muze to tak byt,neztraci to na vykonu ??dikes ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 22:06
 maské = samé....
Datum: 26. května 2011 22:06
 tom jsi padlý na hlavu? včera jsi tu psal to samé... 17dotazl zpět.. dokonce na této maské stráce to ještě je... a píšeš to znovu.. proč? čekáš nějaké jiné odpovědi než jsi dostal?
Datum: 26. května 2011 22:06
Jméno: kubiq
IP: uživatel11339
Datum: 26. května 2011 21:21
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je špatný!! Nemá tam bejt jinej píst něco jako má panelka stěma výřezama??§!
Datum: 26. května 2011 21:05
 čus draci strašně mi 555 střílí z laufu ale nevím proč.. motor mm po GO a předstih i když dám jinačí tak furt střílí... zajímavé je že vůbec nestřílí za jízdy nebo při plném plynu, ale jen když motor vytočím na neutrál tak na půl plynu.. začně nehorázně střílet.. a trochu se dusí.. pls poraďte... dyžtak zde videjko ( zaběr 1:50 a dál) http://www.youtube.com/watch?v=B4oNZZ6V0fE
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 18:32
 svíčka,kladívka,kondík odtrh, předstih musí fungovat.
Datum: 27. května 2011 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel11764
 palí dvě jiskry,asi špatný kladívka a nebo zapalování
Datum: 26. května 2011 22:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nene jehla je na 2. zářezu od vrchu a svíčka cihlová..
Datum: 26. května 2011 20:15
Jméno: kuba
IP: uživatel11750
 a nemáš moc bohatou směs? já sem to měl bohatou smesí
Datum: 26. května 2011 19:37
Jméno: nechápu
IP: uživatel10520
 ahoj, u ČZ 250/455 mě nejde jedna věc do hlavy, když je lehce teplej motor a přeplavim karbec až do vrchu, tak mam problem to nastartovat, chytne hned, ale dusí se dlouho, a pokud mě to chcípne tak už to ani většinou nenastartuju, takže to prostě nesmym přehnat s přeplavením,- divný je, že benzínu tam moc nejde trysky mam origo a svíčka jde až do býla, a je jedno jak dam vysoko jehlu, na starty to nemá vliv. Jezdim na technyčák!! to snad tim není??! je to 1000km po GO komprese suprová!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 8:17
 Nevim co řešíš, prostě to na férovku uchlastáš a pak je to ulitý a máš problém to rozmotat, to je jasný...nehledej nějakou závadu, je to tim, že to prostě uchlastáváš, tak to tolik nepřeplavuj, nauč se ten správnej startovací rituál a bude po problému...
Datum: 27. května 2011 8:17
Jméno: Démon
IP: uživatel11763
 Tvl co taj valíš to už se nedá ani číst za 1) je psanej normální benál tak nechápu proč by se tam měl lej ttechničák 2)pro myslíš že se volnoběh šteluje za tepla?? je to uplně normálni že za studena má nižší 3)proč se do toho se... když tomu nerozumíš?? 4)proč tam dávaš jiný ložiska než tam mají bejt \r\nsvoje pokusi si provozuj na nečem jinym a ne na tak suprovejch strojích jako sou JAWKY STYĎ SE
Datum: 26. května 2011 21:45
Jméno: Čmelák
IP: uživatel7044
 Taky se dával metylalkohol, ale to by nemělo mejt vliv, nemáš třeba děravej karbec, že by tam šlo málo toho techničáku? Zkus tu nahřátou naftu, vona je hustější, tak by to nemělo tolik týct, jestli to máš děravý. .D
Datum: 26. května 2011 21:24
Jméno: Radar
IP: uživatel11409
 Hele ty asi jawkám moc nerozumíš viď a nauč se pravopis
Datum: 26. května 2011 21:12
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 čmeláku ložiska na kliku jsem dal volnejší, takže tim to nebude, a u studenýho motoru mam mnohem menší otáčky na volnoběh, divný- asi normální?? A pro vás- technyčák snad válci nevadí vůbec jak zjištuju, protože po 1000km nejsou eště sjetý drážky na kroužkách po soustružení!! Sedá si to mrtě pomalu jak by mělo. Technyčák vadí spíše klikovce, protože hoří rychleji.
Datum: 26. května 2011 21:01
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je pokus omil, každej tvrdí u technyčáku něco jinýho, tak si to skusim a vnejhorším nato doplatim  Nemam namysli úplně teplej motor to startuju samozdřejmě bez cupání, ale když je lehce teplá převodovka tak se lechce uchlastá musim jen lehce přeplavit, a u studenýho motoru odpoledne, když je to teplí od slunce tak to musim přeplavit taky jen trochu. Zvláštní!?? Kámoš má panelku a ta snad nejde uchlastat, pořád to cupuje i teplý a chytne hned. Svíčku má totálně černou, tak jsme dali menší trysku a chytá porád stejně a konečně není černá sv.. Takže je to normální?
Datum: 26. května 2011 20:57
Jméno: Čmelák
IP: uživatel7044
 Nebo zkus naftu, ale musíš jí nahřát než jí tam naliješ, pak by to melo letět jak drak  a taky to bude možná ložiskem na klice, když je to teplý, tak se tomu moc nechce.
Datum: 26. května 2011 20:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ty jezdis na technicak, par km po GO?  ty nebudes moc chytrej vit
Datum: 26. května 2011 20:39
Jméno: Radar
IP: uživatel11409
Datum: 26. května 2011 20:30
Jméno: Démon
IP: uživatel11763
 Na technyčák nejezdi to už máš lepší fritovarí olej  a ono je to docela normáli že když to uchčiješ tak to nechytne  a proč cepuješ když je teplej motor?? to zas nejde do
hlavy mě
Datum: 26. května 2011 20:25
Posl.aktualizace: 27. května 2011 8:43
 používám ji už tak dva měsíce a zatím žádnej problém...
Datum: 27. května 2011 8:43
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,prosim o radu v zadním světle u mustangu mi pravidelně praskají žárovky.Ze začátku když jsem dával předepsané 5W,6v tak ty praskaly neustále tak po 200km tak jsem koupil 10W,12V a ta svitila tak 700km a prd.No tak když to bylo po těch 700km tak jsem si rekl ze to nějak rozchodim ale houby tyto žárovky začly zase praskat a hned po jedné jízdě.Taky si myslím že to bylo tím že jsem přepínal světlo vpředu je to možné?Mám tušení že cívka dává přepětí a proto se to pořád pálí.Myslíte že stačí namontovat nějaký odpor?A druhá věc:neustále zakarbonovaná svíčka je to tím že je motor v záběhu a mám bohatší směs?Jinak svíčku mám Brisku n17c.Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 21:08
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 propříště dávej n15c. Záleží co máš za elektryku jestli maš zvlášt cívky nebo spojený?? 30W nebo 20W?? Jestli ti nezhasíná jen přední světlo pak zadní prdne!!
Datum: 26. května 2011 21:08
Jméno: MELON 007
IP: uživatel9419
 ZDAREC DRACI.PROSÍM O RADU.OTEC MA TRAKTOREK PF 62.ZA STUDENA CHYTA NA POPRVE ALE ZA TEPLA JE TO NESTESTI VŮBEC NIC.PORADTE PROSÍM CO ZKUSIT.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 17:12
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 zdavím chci se zeptat estli mužu s lukoprenem máznout trochu hlavi aby to tesnilo ,estli to nevadí,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 16:50
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Klidně to tam napatlej,já takhle kvůli rozmlácené dosedací ploše válce jezdil celou sezonu a pohoda ale každopádně to je krajní řešení!
Datum: 26. května 2011 16:50
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Nevím jestli to má cenu protože to moc dlouho držet nebude to je lepší hliníkový kroužek
Datum: 26. května 2011 16:48
 proč?
Datum: 26. května 2011 16:45
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 ja myslim že to nebude ničem vadit .-)
Datum: 26. května 2011 16:33
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 hlavu na pionýru,omlouvám se za překlep
Datum: 26. května 2011 15:46
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus draci! Už jsem z moji 21tky zoufalej, nejde nakopnout ani roztlačit. Je to celé po GO, motor dělal profi servis, novej čistej karburátor, trysky čistý, hladina nastavená, elektrika komplet nová, odtrh 0,4, předstih 1,3mm, svíčky zkouším různý (elektrody 0,5mm), cívky nastavený od rotoru na 0,35mm, rotor nově nabuzenej, jiskra modrobílá, svíčka mokrá...jezdilo to, ale po asi 250km to nemůžu nahodit. Napadá Vás něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 22:01
Jméno: dfh DRH
IP: uživatel6546
 cívka špatna nebo kondenzator
Datum: 28. května 2011 22:01
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 včera se to podařilo roztlačit, ale potřebuju tak 200m kopec nebo skoro kilometr na rovině než to chytne...pak za tepla to už chytá vcelku slušně, ale ten studený start je děs.Přitom by to mělo být naopak, ne?
Datum: 27. května 2011 9:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Špatná indučka
Datum: 26. května 2011 19:32
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 ja teda vzdycky daval 1,6-1,9 a nemel sem nikdy problem,podle me mas moc malej predstih. Je to jen muj nazor....
Datum: 26. května 2011 16:28
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 ale předstih je uvedenej v každé příručce, nebo i v Husákovi, nebo Wohlmuthovi, a všude je 1,2-1,5 mm.....
Datum: 26. května 2011 15:51
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 ten predstich mas spatnej ma byt 1,6-1,9mm pred HU. odtrh je dobrej
Datum: 26. května 2011 15:33
|



|