|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci, koupil jsem mustanga a nejde do plných otáček, a je tam válec polský odlitek a nelícujou tam přepouštěcí kanály, nevíte jak by se to dalo slícovat? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 20:51
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 někde na netu sem četl, že se to má udělat drézkou, ale že to de aji normálně zbrousit pilníčkama, ale prý se to nemusí dělat vůbec
Datum: 29. května 2011 20:51
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 Čau chlapy.....potřebuju poradit, kdo máte čz 477 nebo 487, tak ve výfuku jsou vložky, takové píšťaly, jedna dlouhá a jedna krátká. Jak tam mají být v jakém pořadí ? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 22:32
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Měl jsem dnes tu samou zkušenost, než jsem vyjel (tedy aspoň snaha byla), chtěl jsem zkusit blinkry a neblikaly, ani zelená kontrolka, ta jen svítila. Chvíli jsem hledal, kde by mohlo být co rozpojeného nebo nedej bože kaput přerušovač. Potom jsem zkusil klakson a když ani ten nešel, byla jasná baterka  . Nastartovat se dalo, ale tuhle kupu elektriky už to hold neutáhlo.
K 487 jsou kromě sesy i nějaký další dokumenty na motorkářích http://www.motorkari.cz/motokatalog/cz/cz-175-487.html#manualy.
Datum: 30. května 2011 22:32
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 ohledně tlumiče vejfuku, tak pokud vim, nejdřív patří delší a pak kratší (tak aby pasovaly do sebe.. přerušovač se seřizuje šroubkem zespodu, ale víc než na seřízení záleží na aktuálním napětí v palubní síti, takže pokud máš horší baterku a rozházený relé, pak ti třeba na volnoběh nebudou blikat vůbec a v otáčkách jak stroboskop,..
Datum: 30. května 2011 8:56
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 koukám že na netu jsou za cca 300,-.......no díky za rady
Datum: 29. května 2011 21:35
 bylo to protislužbou, ale jinak to vychozí tak na 100-150kč za materiál...na netu jsou návody
Datum: 29. května 2011 21:33
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 a na kolik tě tak vyšel jeden elektronickej ?
Datum: 29. května 2011 21:21
 tohle je spíš slabou baterkou nebo tak něco...jinak já jsem ty origo u mejch tří čezet vyhodil a nechal jsem si udělat elektronické, a max spokojenost...
Datum: 29. května 2011 21:08
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 ještě dotaz mám....nevíš jak se dá seřídit přerušovač blinkrů ? vadí mi, že když přepnu přepínač chvíli to trvá než blikám a na volnoběh neblikám vůbec-kontrolka jenom svítí nebliká
Datum: 29. května 2011 20:43
 uplně stejné
Datum: 29. května 2011 20:25
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 477 to má nejspíš stejné že
Datum: 29. května 2011 19:44
Datum: 29. května 2011 19:37
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 já ho bohužel nemám, ale uvítal bych, kdyby ho někdo měl v elektronické podobě a byl by ochoten ho poskytnout ostatním...
Datum: 29. května 2011 19:31
 Nazdar, mrkni se do katalogu dílů, nedávno jsem řešil uplně to samé, a odpověď jsem našel v katalogu dílů, bohužel už si nepamatuju jak to tam přijde...
Datum: 29. května 2011 19:24
 Zdar hoši chci se zeptat je možný že když je povolený koleno u karbecu že mi netáhne fichtl.Jelikož sem sem jel projet a pak to nějak přestávalo jed tak se chci zeptat jestli je možný že když je koleno u válce trochu víc povolený že to nejde nakopnout a a hned to chcípá když se nedá plnej plyn.Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 21:24
 a co vzduchový filtr je čistý ?
Datum: 29. května 2011 21:24
 Tak sem dotáhl karbec ale stejnač to prostě není ono když to nakopnu tak se to dusí do tý doby než přidám plyn pak to jde ale když ho pustim tak to po chvíli chcípne a zadusí se to  .
Datum: 29. května 2011 20:31
 Samozřejmě, když je povolený tak to tam prd těsní...
Datum: 29. května 2011 19:23
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 to utahni a poznas to  myslim ze to tim nebude, ale spatne se to vyplachuje takze urcite tomu tim neprospejes...
Datum: 29. května 2011 18:17
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 29. května 2011 22:16
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 na kondenzátor mám najeto neco kolem 80km a je nefunkční jak poznám,že ty kondenzátory jsou dobrý,ale chtal krásně bez plynu jak za tepla tak za studena najednou se chci projet a musím roztlačovat to je divní a nevíte z čeho by šel ještě do jawy 21 kondenzátor dík moc?????
Datum: 29. května 2011 22:16
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 mě to vynechává někdy když přidám plnej plyn tak to někdy jede bez plynu nevím zo stím kondenzátor jsem zkoušel a furt to stejné fak už nevím
Datum: 29. května 2011 21:11
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak to bude kondenzátor
Datum: 29. května 2011 19:58
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 mě se dělají pecky mezi kontaktem a kladvikem ?????
Datum: 29. května 2011 19:30
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 jo šistil!!!
Datum: 29. května 2011 19:15
 nepřehřívalo se ti to?
Datum: 29. května 2011 18:27
 a čistil jsi ten výfuk ?
Datum: 29. května 2011 18:26
Jméno: Josef Oháňka
IP: uživatel5567
 Zdarec hoši..Sice se to netýká motorek, ale skuste mi přecejen poradit... Co mám dát pod kapotu aby mi tam nelezli škůdci..teď jsem nedávno otevřel a tam same chlupy... Tak uvažuju co tam dát no...Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 19:41
 V obchodě koupíš malou krabičku ta se nejdnoduše zapojí na baterku a běží to pořád když jí zapneš krabička vydává takové nepatrné pískání po určitých časových intervalech můžeš to kdykoliv vypnout spínačem na krabičce a zase zapnout je to přímo proti tady té havěty.
Datum: 08. června 2011 19:41
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 dej tam svoje sperma ............ vystrikej si kokota na kapotu .......
Datum: 01. června 2011 17:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 chudák kuna, taky přece musí někde bydlet  ... jinak vlasy ze psa nebo i člověčí by je mělo taky odradit.
Datum: 30. května 2011 13:41
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Ondro taky taky kuna nám vlezla pod kapotu a překousala tam nějaké dráty od startéru
Datum: 29. května 2011 23:28
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdar posip to pepřem taky nám lezla kuna pod kapotu a pak sme koupili plašič kerej má 6 destiček a když zamkneš auto tak se oktivujou a když se toho ta kuna dotkne tak dostane 300V do těla a od te doby klid.
Datum: 29. května 2011 20:47
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 neob si tam dej montážní pěnu to zabere určitě a utesní každou škvíru
Datum: 29. května 2011 20:14
Jméno: Někdo
IP: uživatel10789
 Dej tam do misky fridex.
Datum: 29. května 2011 17:55
Jméno: Josef Oháňka
IP: uživatel5567
 Jo a může mi doporučit někdo něco normálnějšího ?
Datum: 29. května 2011 17:53
 žádný=každý
Datum: 29. května 2011 17:51
 Dojdi si do ZOO jestli by ti nedali tygří hovno a to tam všude pomatlej a žádný zvíře krom much se tomu bude obloukem vyhejbat.
Datum: 29. května 2011 17:49
Jméno: mejcin
IP: uživatel4728
 Servus draci! 21tka nejde nakopnout,´jen roztlačit a to ještě asi tak po 5ti munitách nebo z pořádného dlouhého kopce. Předstid i odtrh seřízenej, hladina taky, nové elektrika a zapalování, svíčka... když se rpzjede, tak v otáčkách dobrý, ale na volnoběh to má snahu zhasnout. Napadá Vás něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 10:22
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 vačku tam mám už třetí, teď je úplně nová....spojkou to asi nebude, ta chodí normálně:o\
Datum: 30. května 2011 10:22
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 skus seštelovat spojku. to musíš povolit tenkostěnnou desítkou nástrčákem povolit matku z pravé strany motoru a šroubovákem povolovat nebo dotahovat ten šrub až ti to bude chytat aji na nakopnutí. musí se to zkoušet až to pude. já sem to tak teda udělal ale mě to na roztlačení chytalo normálně.
Datum: 29. května 2011 20:58
 to mi dělalo taky, vyměň vačku
Datum: 29. května 2011 19:21
 Čau, máte někdo vychytávku, jak dostat sajrajt z kluzáků u 639 ? Jedná se pravděpodobně o kovový šupinky, zkoušel jsem tam rejdit magnetem, i to vypláchnout, sice je to lepší, ale ta vodící trubka je od toho furt nechutně poškrábaná. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:02
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Tohle jsem vyřešil štětkou na lahve, nejdřív technický benzin, vyfoukat kompresorem, napustit oplachovací arvou, nechat chvilku působit pak znovu vydrhnout štětkou a nakonec vypláchnout horkou vodou. Po té důkladně vysušit. Všechen bordel bude pryč a ty budeš mít klid.
Datum: 01. června 2011 15:02
 Zdarec Draci, měl bych jeden dotaz, už jsem se tu ptal trochu podobně, ale teď jsem si trochu počítal a došel k názoru, že můžu v rozumné době najezdit nějakých 400 km aniž bych stroj musel nějak mučit. Ale k věci jedná se o záběh motoru po celkové GO, plánuji s kamarádem cestu dlouhou asi 130 km hlavně po silnicích III. tříd a z kopce do kopce, mohu tedy, za předpokladu že nebudu Pionýra mučit a pojedu s ohledem na záběh velice opatrně, tuto cestu absolvovat? Případně poraďte jestli přidat více oleje, nebo tak něco. A druhý dotaz, který však do jisté míry souvisí s touto projížďkou, možná kousek asi 5 km povezu spolujezdce, a nevím jestli je to zrovna dobrý nápad, tou dobou bude mít Fichtl v sobě nějakých 500 km a to je dost možná ještě málo. Co si o tom myslíte? Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 tohle je pro dobrej záběh úplně to nejlepší. Vzít fichtla a protáhnout ho rozumně 100km v kuse(s pauzama) v plný provozní teplotě. Tisíckrát lepší jak popojíždět mezi vesnicema na čtvrt plynu a furt řadit a furt stavět. Nebál bych se nějakej normální minerální olej 1:30. A po rovinkách ho v klidu jezdi i 50-60 na trojku,on se hezky vyfouká. Jen hlídej teplotu,jak začne extrémně vadnout,je potřeba ho nechat vystydnout (nikdy sem nestál dýl než na jedno cígo) a zas jet dál.....prostě zajíždění neni věda.....nesmí bejt člověk idiot.....to je celý....celej záběh se dá rozumně absolvovat při vyšších středních otáčkách a normálních rychlostech 50-55km/h ....a motoru to jen prospěje....hele blbej polskej 8.výbrus sem zajížděl volně asi 200km,do 500km sem jezdil tak nějak normálně a když měl najeto cca 600km tak dostal totál kotel na motokrosový dráze na závodech v Pavlíkově,kde sem ho prostě z recese povodil vyjetejma kolejema.....ctvrt hodiny maximální otáčky na jedničku a občas dvojka...hulilo se z toho jak když to chytí....a jak dobře potom jezdil!!
Datum: 30. května 2011 15:43
 Jo tak asi to bude taky z části pravda, když do toho nebudu lít nejlevnější olej na trhu, tak to asi zadřít nemůžu, navíc sám mám nějakejch 68 kg, takže když toho fichtla konstruovali na dospělýho chlapa, tak tam bude rezerva.
Datum: 29. května 2011 18:58
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 přesně, jako akorad to nedrzim na plnej plyn a ve dvou taky jezdime, normalka motor postupne jede lip a lip ... akorad je naprd ze se hodne zahrejva po vybrusu...
Datum: 29. května 2011 18:57
 Já třeba motory po komplet go vůbec nezajíždím, jen dám víc oleje, a ty motory jezděj líp jak ty, který sem zajel.
Datum: 29. května 2011 18:42
 Myslel jsem si, že to nebude taková věda  . Jen se ptám, dokončuju renovaci a nerad bych to domršil.
Datum: 29. května 2011 18:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nedělal bych z toho kovbojku,,, když toho pincka budeš šetřit, občas zastavíš a necháš ho trochu oddechnout, nevidim v tom problém... dej tam o kapku víc oleje ( 1:25 - 1:30) a že 5km popovezeš nějakou frajerku neřeš...
Datum: 29. května 2011 17:50
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 cau mam problem mam mustanga a nehazi mi jiskru kdyz dam do VN kabelu hřebíček a vemu to do ruky tak to jen trochu brzni nevite cim to je ? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 19:40
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 jj byl to blbej kondik uz to jiskru hazi ale je blba svička
Datum: 29. května 2011 19:40
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 slaba civka, nebo blbej kondik to taky muze delat, ale treba moje 21 nehazi vubec jiskru kdyz se kounu na svicku a lita jak drak
Datum: 29. května 2011 18:58
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 odtrh jsem kontroloval a je v pohode
Datum: 29. května 2011 15:44
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 odtrh na kladivkach je velky
Datum: 29. května 2011 15:37
 Zdarec draci pišu ohledně babety 207 dneska sem si ji přitahl domu nikdy semji nevlasnil takže nevím jak to to a proto píšu chtel bych s zeptat co mám dělat ked mi babeta šlape naprázdno a nechce chytnout vubec proste ani jako šlapat aby se točilo kolo na prave strane je nakej zeleznej hajzlik kterrym když ho nako našteluju tak občas jako se zacne točitr kolo nekdy y babeta chcipne ale vecne mi to vypadavá do toho jakoby nic nevite co stim diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 16:19
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Podle toho popisu nwm pořádně co tim myslíš ale ten hajzlik musíš otočit a vytáhnout,jedině tak nastartuješ motor,když je zatlačenej tak šlapes naprázdno je to jen kdyby se ti rozbil morot aby si došlapal domů
Datum: 29. května 2011 16:19
 zdravím všechny, chtěl bych se zeptat jestli by pasovalo zapalování z čz 125 (nevím co je to za typ ale je to normální kulatý motor) na čz 175/356 díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 14:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ta čz bude 125/453 a zapalování půjde na 356 bez problému
Datum: 29. května 2011 14:12
 Čau draci, měl bych takovej problém s mojí jawou 20, který nechápu jak je to možný. Včera jsem měnil lamely, protože mi prokluzovala spojka a tamty byli už dost zničený a spálený. Po výměně jsem to byl zkusit projet a bylo to v pohodě, už to neprokluzovalo. Jenomže dnes jsem se byl projet a zase to začalo prokluzovat. Jak je tohle možný, když lamely byly nový a už to nedělalo? Myslíte že to je zase těma lamelama nebo něčím jiným? A jak bych to měl prosím vyřešit? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 vymačkaný přítlačný pružiny
Datum: 30. května 2011 17:56
 Myslíš, že na to má vliv olej??? :O Zkusim vyměnit ale nějakej úspěch si od toho neslibuju.
Datum: 29. května 2011 19:48
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 blbej olej
Datum: 29. května 2011 14:48
 Dobře zatím dík
Datum: 29. května 2011 13:47
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ty lamele si musej sednout!
Datum: 29. května 2011 13:35
Jméno: Kamil
IP: uživatel10027
 Ty a skusil jsi vůli spojky protože já mám 21 a dělalo mi to totéž vono možná jak si ty lameli sedly tak už tam ta vůla nebyla a dokonale nesedí na sobě. A tak proto ti asi prokluzují skus seřídit spojku měla by tam byt malá vůla
Datum: 29. května 2011 13:23
Jméno: Destiny
IP: uživatel11057
 Zdar draci. mam problem s fichtlem, nejdrive po nastartovani (kdyz se podarilo) tak na volnobech vynechal a pak chcipnul. Dnes jsem to zas zkousel a po zkouseni svicek uz je to v poho, chytne a drze, ale kdyz jedu a dostanu ho do vyssich otacek tak proste cuka a vynechava(staci dat plnej). Jeden cas jsem mel kolem vyfuku dost oleje aj kapky to dalo ale dnes uz zase nic ( motor ma cca 2 mesice zpatky nove gufera a loziska).Hladina tak jak ma byt(uz jsem sni hejbal), jehla je na druhem zarezen(myslel jsme ze nema dostatek vzduchu tak jsem sundal filtr kterej je novy ale jen me to poflusalo benzinem).Predem dik jsem ztoho zoufalej.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:04
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Zkontroluj trysky pokud nepomůže tak si to někde přisává vzduch. Hledej...
Datum: 01. června 2011 15:04
Jméno: ZE
IP: uživatel2466
 Čau, mám doma 2 mopedy, jeden se šlapadly a druhej s nožním řazením, ale stejný model mopedu, liší se jen v tom řazení. Papíry k tomu nemám, ale chci se zeptat, je potřeba na ně dělat STK a mít SPZ ? Tuším, že na moped se šlapadly nemusím, ale co ten druhý ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 14:03
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Jo na babetu, ano, ale ¨jde o to, že ten stroj musel být uveden do provozu někdy před rokem 2000, nebo 2001, pak nepotřebuješ techničák, ale pokud by se babeta vyráběla DNES, měla by SPZ a spadala by do kategorie Malý motocykl, Moped.
Datum: 01. června 2011 14:03
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 Pokud já vím a ještě to nezměnili, tak když to má 50 ccm a šlapadla zaplať povinné ručení a můžeš jezdit. Jó jestli to změnili to nevím, ale snad ne, já na babetě jezdím bez STK jen se zelenou kartou...
Datum: 29. května 2011 19:40
Jméno: ZE
IP: uživatel2466
 Nejde o babettu, jde o moped Puch. Papíry nebo tak teď neřeším, ale to jestli potřebuju SPZ a dělat technickou nebo ne. Na pionýra se dělat musí, na babettu už myslím ne, protože má šlapadla, ale právě to nevím jistě a ne moc do hloubky, proto mě zajímá jak to je a jak to je se stejnýma modelama, který se liší jen tím, že jeden má slapadla a druhý ne.
Datum: 29. května 2011 16:05
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Závisí to taky na výkonu, ale jestli se jedná o babetu 225, tak ta myslím neměla šlapadla, ale snad mě někdo doplní. Já bych začal tím, že si zjistím co je to za typ a poté si nechal vystavit duplikát dokladu k mopedu, na babety to snad ještě jde, jestli se nepletu, dělá to firma MotoMax.
Datum: 29. května 2011 12:40
Jméno: aprilia
IP: uživatel11773
 ahojte . chcem sa vas spitat ci nepoznate nejaky e-shop kde bi som kupil piest na apriliu tuareg . dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:06
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Tak třeba tohle:
http://www.moto-online.cz/motor/pisty-vertex/aprilia/pist-aprilia-tuareg-125-replica.html
Jinak se nauč vyhledávat! http://www.google.com a budeš mít klid!!!
Datum: 01. června 2011 15:06
Posl.aktualizace: 31. května 2011 15:03
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 DREMEL 300
Datum: 31. května 2011 15:03
 Opravdu není moc dobrá, má malou sílu a hned je pečená, já nahrubo používám takovou velkou starou komunistickou přímou brusku tu jentak nic nezastaví a na dodělání jehlové pilníky
Datum: 30. května 2011 21:49
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 podle recenzi neni moc dobra, taky sem po ni pokukoval
Datum: 30. května 2011 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 kup si jehlový pilniky,bohatě stačí......
Datum: 30. května 2011 15:54
Jméno: Honza
IP: uživatel11396
 Cuss draci,dal by se nejak zbrousit pist jak je na panelce ?kdyz mi pist po sjeti do dolni uvrate nelicuje s kanalkama ? asi tak o 3 mm...na netu jsem cetl ze to nejak jde,newite jak ?dikes..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 10:43
Datum: 29. května 2011 10:43
 to myslis na té 175/477?? kolikrát se jeste zeptáš? už 2x sem ti odpovídal.. máš tam kliku ze 125!!! .. sezen si kliku ze 175 a vsechno bude jak má být
Datum: 29. května 2011 10:40
Jméno: bobek
IP: uživatel6546
 co se změní gdyž dam na fichtla primarní kolečko 11z oproti originálu?prominte moc se v tom nevyznam dík za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 12:56
 V obou případech bude lehčí převod.
Datum: 29. května 2011 12:56
Jméno: bobek
IP: uživatel6546
 a gdyž dám menší řetězove kolečko tam to bude mít vetší sílu do kopce?
Datum: 29. května 2011 12:05
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 bude to mit etsi silu a pujde to lip do otacek
Datum: 29. května 2011 11:33
 Zdar hoši, su uplně na nervy. Mašina mi stoji od pátku v garáži celej jeden den pod ní nic nebylo a teď ráno najednou kaluž benzinu pod ňou. Nikdo na ňu nechytal a prostě je tam kaluž jak je to možny? Samo od sebe jak se temu zachce tak to ze sebe vypustil jako benál jo.... já už su z teho na prášky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 13:07
 Právěže nenechal. byl celou dobu vyplej jako je možny že trošku propouští ale ten karbec to musi přece udržet. Vím že mi to chcalo když jsem měl povoleny jak je to šoupátko a pak mi to chcalo tama kde to má nasávat benzin je to jawa 250/353.
Datum: 29. května 2011 13:07
Jméno: kuba
IP: uživatel10983
 nebo ti to uchází tim kohoutkem nebo hadička ti vypadla
Datum: 29. května 2011 10:23
 a nenechals náhodou zaplej kohoutek??
Datum: 29. května 2011 10:12
 Zdarec. Mám problém. Vlastnim Čízu 175/477.7, a potřeboval bych poradit-Dostal jsem ji, dobíjela při 350 Ot/Min v pohodě, a teď dobíjí jen při středních a vyšších otáčkách, ale jen někdy. Mám takové podezření na Relátka, ale nevim to jistě. Možná bude i vadný drát, ale chtěl bych se zeptat, jestli to může dělat relé, nebo dynamo, nebo drát? Ovšem pak tu mám i možnost vadné baterie, ale kdybybyly zborcené desky, pak, po roztlačení (Když to jde) tak by si motor měl elektriku vyrábět sám, či né? Měl sem baterku vybitou, roztlačil sem ji, ale nešla mi žádná kontrolka (mám diody) a ani světla. Jen běžel motor. Porádíte mi prosím? Kdyžtak mohu zaslat fotky dynama a relátka - žádná sláva, ale na posouzení, co potřebuji. Děkuji předem, Fichtlař a Čzezeťař NecroNick
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:08
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Nejdřív začni tím, že si kup novou baterii, pak pro jistotu relátka. Tím budeš mít vyřešeno jedno, pak vezmi měřák a hledej zkrat.
Datum: 01. června 2011 15:08
|



|