Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Zdravíčko. Má tady někdo konkrétní zkušenosti s těmi pokutami ČKP při neplaceném povinném ručení? Jak se řešej ty mašiny, kerý stojej 20let ve stodole, lidi pomalu zapoměli, že tam něco maji, ale přitom je to stále na značkách? Protože pokud by to měl člověk uhradit tak jak říkají, vyšel by dnes jeden takovej nepojištěnej pincek na cca 15tis! A to je hehorázná pálka. Jdou po tom tedy, nebo jsou v takových případech benevolentní? Prosim o konkrétní zkušenosti či ověřené info!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 21:33
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ano tak to je... mám stejnou zkušenost s autem .... koupil 23.8.2010 a majitel to druhej den odhlásil a zrušil pojistku (čili od 24.8. sem byl v tp) já pak přihlásil a pojistku udělal až 4.9. a taky holt platim,
ale nedovedu si představit že by po mě chtěli peníze za předchozího majitele... to je prostě podle mě nesmysl..
Datum: 02. března 2011 21:33
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 ...dle mých informací od paní (moje teta) co dělá pro pojišťovnu, je ČKp úplně jedno z koho ty peníze dostanou. Ty když kupuješ stroj tak by jsi si měl zkontrolovat zda původní majitel měl uzavřené pov.ruč. Teď jsem kupoval fíka a dostal jsem důrazné doporučení, abych si zkontroloval pov ruč. původního majitele. V loni jsem taky jednoho koupil a týpek co mně ho prodal zrušil pojistku těsně po prodeji, ale papíry mně poslal až skoro za měsíc. Malej tp měl ztracenej a velkej si nechal u sebe na odhlášku. Takže já jsem fík pojistil až za měsíc . ... no a za další měsíc přišel od ČKP flastr za 500,- !!! ...
Datum: 02. března 2011 21:20
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 s tim depozitem nemám zkušenost, ale je nanejvýš jisté že stk bejt platná musí (a myslim že bejt vždy musela) jinak depozit je a byl neomezen... jen to po roce musíš vyzvednout a otočením na patě to tam dát zase zpět... pojistka mám dojem že v průběhu nutná není, ale při tom zastamdání asi jo, stejně tak STK...
Datum: 02. března 2011 20:45
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jak můžeš platit za někoho pojistku? zamyslete se..... pokud koupíš auto a původní majitel zruší pojistku hned druhý den, tak potom ty seš povinej si to do 10ti dnů dohlásit na sebe včetně pojistky..... pakliže
majitel zruší pojistku a odhlásí to na tebe (nebo pojistku vůbec neměl) a ty si to dohlásíš třeba až za půl roku - tak v tom případě platíš to období co to vlastníš....tedy od dne kdy jsi uveden v TP....
nechápu proč by si měl platit čkp za dobu kdy to auto či moto nebylo vůbec v tvém vlastnictví....
Datum: 02. března 2011 20:32
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Neco pravdy natom bude, kamaradovy ted dosla slozenka na doplatek 700 za auto, z doby kdy bylo psany na minulyho majitele
Datum: 02. března 2011 18:49
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 ... a ještě k depozitu!!! Při odevzdání RZ (spz) do deponace je třeba, aby byla platná technická, je to "novinka". A dále depozit je jen na rok, ale dá se prodloužit:
Datum: 02. března 2011 18:48
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 zdarec draci, dle mých informací je prů?er, když původní majitel neplatí pov. ruč. a vy potom toto vozidlo koupíte a "aktivujete" !!! Při sjednání vašeho povinného ručení se v kanceláři pojistitelů objevý hláška že vozidlo nebylo před vámi pojištěno. Pozor nepůjdou po původním majiteli, ale po Vás!!!!
Datum: 02. března 2011 18:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě dotaz. Dával někdo něco v poslední době do depozitu? Snažej se mi namluvit, že je k tomu nutná platná STK je to pravda? Dával jsem do depozitu cca před dvěma rokama ČZ, která STK namá asi 10 let a nouproblémo, tak ted nevim.
Datum: 28. února 2011 14:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dwein: díky, moc zajímavý a poučný počtení
Datum: 27. února 2011 21:48
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 http://www.fichtlpokec.cz/pokec-srazy-vyjizdky/id173930.html todle proštuduj a hned budeš vědět o co vlastně těm sviním jde
Datum: 27. února 2011 21:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 platí to sice od 1.1.2009, ale jak jsem to pochopil, tak od týhle doby se to účtuje. Takže podut nemáš vozidlo pojištěný třeba 10 let, platíš podle mě tu dobu od 1.1.2009 do dnešního dne. Teda alespon takhle si to vykládám já. Každopádně první příspěvek mě celkem potěšil, protože mam možnost koupit 555 za dobrou cenu, ale rozhodně nechci, aby s tim měl majitel jakykoliv prroblémy (i když jemi jasný, že dřív nebo později by to stejně musel vyřešit, ale ne kvuli mě)
Datum: 27. února 2011 21:01
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 toto platí až od roku 2009... takže co bylo předtim není třeba řešit
Datum: 27. února 2011 20:54
Jméno: trubka
IP: uživatel11245
 Nazdar lk.Vlastní zkušenost a moje blbost.Sešrotované auto ,neodhlášené ani nezrušená pojistka,čísla pro strýčka příhodu a pálka od ČKP 12 600 kč.
Datum: 27. února 2011 20:48
 mam ověřený info že pár kámošů už takhle koupilo několik motorek co takhle stály, sice je nepřihlašoval původní majitel, ale novej, nicméně ČKP po původním majiteli nic nevyžadovala..
Datum: 27. února 2011 20:39
 zdary ctěl bych se zeptat jak jak si doma snížit hlavu na pionýra,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 18:37
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 kdyz jsem to jednou snizoval asi o 2 desetiny tak jsem upnul frezo do sveraku a hlavou par krat otocil nani, dalej sem vzal kus osoustruzeny tyce v prumeru ty diry dal brusnou pastu a zabrusoval tesni to krasne sloto jednoduse. Taky by to mohlo jit normalne na frezce este jsem to nezkousel ale myslim ze kdyz lechce upnes hlavu do sveraku najedes suportem na frezu lechce pritlacis aby se hlava srovnala doroviny a dotahnes sverak tak pak to snad pujde líp
Datum: 28. února 2011 18:37
Datum: 28. února 2011 17:26
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Taky sem snizoval hlavu, flexou... zbyl mi jen vrsek svicky
Datum: 28. února 2011 17:01
 mne se nic nepodařilo najít
Datum: 28. února 2011 16:08
 Michal:a nechceš si to třeba zkusit najít sám?Trvalo mi to asi 45 vteřin než sem to našel-.---
Datum: 28. února 2011 14:23
Jméno: Michal
IP: uživatel11249
 a nějakej odkaz na ten přípravek by nebyl ?  díky
Datum: 28. února 2011 12:17
Jméno: standa
IP: uživatel11248
 ty jsi upravoval výšku výfukovýho kanálu,že chceš snižovat hlavu?
Datum: 28. února 2011 11:44
 Botik: je na to spesl pripravek, do kteryho se upne hlava a az tenhle celek se upne do soustruhu
Datum: 27. února 2011 22:21
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Akorat mi neni jasny jak to do toho soustruhu chces upnout
Datum: 27. února 2011 21:33
 jasný,díkes
Datum: 27. února 2011 20:42
Datum: 27. února 2011 20:38
 a este bych se chtel zeptat o kolik se to snižuje abych to nepřehnal,diky
Datum: 27. února 2011 20:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Na soustruhu
Datum: 27. února 2011 20:21
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, už sem zjistil závadu na svíčkách... musel sem je dát vypálit na 5 minut do krbu, aby se mi vypálil olej... dávají velkou modro-(trochu)červenou jiskru... je to dobře? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:40
 Jestli je mokrá,tak dává nepravidelně jisrku.
Datum: 27. února 2011 20:40
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 ok, ještě je vyzkouším a uvidím... psal sem že dávají převážně modrou, né že jenom červenou... takže to asi nebude tak strašný
Datum: 27. února 2011 20:32
 Jakmile dávaj červenou, nebo oranžovou jiskru a skáče všude možně, tak budou v čudu.
Datum: 27. února 2011 20:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No to je závada, když někdo dává do krbu svíčky, aby vypálil olej...... Jinak co si čekal? Že budou blikat a svítit zeleně? To je zase dotaz.......
Datum: 27. února 2011 20:19
Jméno: Onda
IP: uživatel9706
 zdarec 21 mi drzi normalne volnobeh, ale kdyz pridam, tak chvilu drzi vysoky otacky a pak pomalu klesaji, treba kdyz pridam pul plynu tak to na normalni volnobeh klesa 10 sekund. vsechno je vycisteny, zapalovani serizeny, tak sem si rikal jestli to treba nemuze delat olej mazu Husgvarna XP 1:35, nebo uz nevim co s tim. Napiste mi na to prosim vas nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 9:52
Jméno: DeNziL
IP: uživatel5857
 Chudá směs-asi ten falešnej vzduch.
Datum: 28. února 2011 9:52
 nebo ti to taky někde přisává falešnej vzduch, což bude reálnější..
Datum: 27. února 2011 22:52
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Diky zitra to zkusim a dam vedet jestli to bylo neco z toho
Datum: 27. února 2011 21:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Zadrhává se ti bud lanko nebo šoupátko...povol šroubek volnoběhu aby pionýr nedržel volnoběh a zkus jak to bude rychle klesat...jestli otáčky budou klesat rychle tak vyměn šoupátko..jestli se nic nezmění tak hledej chybu jinde (lanko , rukojet) jo a olejem to není
Datum: 27. února 2011 21:23
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus borci hele byl tu dotaz jestli lze udelat 2 valcoveho fichtla a nekdo psal ze to doma ma tak prosim o fotky na mejla petrkudrnacx@seznam.cz zajmalo by me jak se to da skonstruovat a kdyztak popis jak si to udelal diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 14:38
 to by bylo docela hustý  hned bych to bral
Datum: 01. března 2011 14:38
 On už sem nechodí,ale vypadá to dost provizorně-představte si dva upravený válce od stejskala+perfektní odladění-20 koní jistejch
Datum: 28. února 2011 20:09
 jj,chtelo by to videjko chtel bych videt jak to jede
Datum: 28. února 2011 19:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 to je neskutečné jak to může fungovat
Datum: 28. února 2011 19:17
 docela musi bejt složitý to ale ty oba motory sestelovat aby bezeli oba stejne nee ??
Datum: 28. února 2011 16:30
 http://www.fichtlpokec.cz/zobrazobr.html?cesta=obr2-img3-101013454912776
Datum: 28. února 2011 15:57
 http://www.fichtlpokec.cz/zobrazobr.html?cesta=obr2-img3-101013454912776
Datum: 28. února 2011 15:56
Jméno: DeNziL
IP: uživatel5857
 Měl tu fotky nějakej slovák,nick měl myslím nějak Maverick.
Datum: 28. února 2011 9:54
 ja uz sem to videl,fotky sou paradni ale spis by me zajimalo video,jakej to ma zvuj,jak to jede..nemel by nekdo?
Datum: 28. února 2011 6:43
 taky my prosím dištak pošli foto sem zvědavej  pavlicekpetr8@seznam.cz
Datum: 27. února 2011 21:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pošlete mi to prosím taky prasiq@seznam.cz
Datum: 27. února 2011 19:56
 jaký máte nazáro na tu paprskovou hlavu za 1000 kčhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3716.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:32
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus je to dobra vec ale spis na fichtli s keryma se jezdi po silnici mel to kamos na fichtlu predelanyho na kros a tu hlavu olamal ale jinak to je dobrej tuning
Datum: 27. února 2011 19:32
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 Zdravim, tak už mi to jede. Psal jsem v pondělí kvůli problému s 20kou. Chtělo to ještě jednou projít na kladívkách a "odmrazit" ztuhlej motor. Startuje na nakopnutí .. se divim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 18:32
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 tak jak jste mi radili tak je všechno v pořadku nevím proč jse ten náhon netočí kdo má nějaký tip čím by to mohlo být tak at ho napíše
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To je jedna ze slabých stránek pionýru. Do náhonu se dostane časem bordel a šnek co je zalisovanej uvnitř se prostě vymele.
Datum: 27. února 2011 20:08
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Taky se mi netočil,vyměnil sem si ten náhon a je to funkční.Nevím čím to bylo
Datum: 27. února 2011 19:39
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 hele jestli chces tak tohle mam doma tachak lanko i to co je na rozete dystak napis na petrkudrnacx@seznam.cz
Datum: 27. února 2011 19:27
 nejsou to hrany, ale dvě tenké asi 0,5cm dlouhé kulatiny proti sobě, což je jedna možnost, a nebo je omletý soukolí převodu uvnitř, tam pomůže jen nový (myslim že i zde na krámku)
Datum: 27. února 2011 19:18
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 budes mit omlety na rozete ty hrany do kerejch de to lanko me to taky delalo stacilo to vymenit a slapalo to nebo bude omlety lanko
Datum: 27. února 2011 18:43
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ahoj draci mam rpoblem ve vyššich otačkach na 350/638 jeud jenom na jeden valec elektrika je ok mam to zkontrolovane soused ktery s tim dela mi rikal ze by to mohlo byt klikovkou pl poradte???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:46
 nejsipis to bude unavena pruzinka, ktera tlaci kladivko na vacku. Kdyz se motor dostane do otacek, tak nestiha pritlacovat a pak zapalovani blbne.
Datum: 27. února 2011 19:46
 ČAU DRACI, mám fichtla a jede sotva 50 a vůbec nemá sílu, tak jsem se rozhodl si koupit vzduchovej tuningovej filtr a k tomu 72 trysku a ještě navrtat vejfuk, a myslim si že by to mohlo jet dost dobře. Poraďte mi pls ještě nějaký úpravy, s kterejma bych dosáhl většího výkonu.Díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 20:28
 dofoukni si řetěz a namaž kola. připomínáš mi mísrní romy. maj vopelichanýho golfe s vykdákanym motorem ale zato s přidrátovanym spoilerem. a to už je krutopřísnej tuning... co máž udělat s řetězem a kolama je napsáno opačně!!!! na to tě upozornuju aby ses zejtra neptal kde je na řetězu ventilek
Datum: 28. února 2011 20:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 pořádně seřídit zápalko,lepší válec nevylétaný který bude těsný, nový píst, kroužky,vyčistit karbec trysky atd.,dotáhnout hlavu pořádně ALE NESTRHNOUT ŠTEFTY a mosí letět jak raketa.
Datum: 28. února 2011 19:24
Jméno: standa
IP: uživatel11246
 Pukasek: Pokud mas fichtla kterej jede blbě,tak oprav a on pojede dobře.....hodně dělaj i ztráty na řetězu,loziska v kolech,vytahana rozeta a pak rozeštelovanej motor....na tjůnink cajky kašli
Datum: 27. února 2011 21:27
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Vliv výfuku na výkon dvoudobého motoru má ohromnej vliv a je to běh na dlouhou trať. Denzil má pravdu, pořádně vylešti spalovací prostor v hlavě a vylešti i píst. Vyčisti vejfuk a vsad na starou dobrou klasiku airboxu.
Datum: 27. února 2011 19:44
 souhlasim s dachlem.. pokud na tom nemá kdoví jaký úpravy s přečasováním a přídavnejma kanálama, pak to přidáním "sportovního" filtru jen zhoršil.. o vejfuku to platí dvojnásob, sportovní vejfuky se prodávaj, ale musej se odladit na správnou délku a tvar, kdy přidávaj výkon jen v určitym úzkym spektru otáček, origo vejfuk jezdí s origo motorem taky dobře, teda předtim než ho někdo bezmyšlenkovitě provrtá..
Datum: 27. února 2011 19:24
 Oba tvý nápady jsou hodně blbý,zvlášt vrtání vejfuku.Pro začátek seřid předstih a odtrh.Když už budeš ten předstih seřizovat,tak rovnou pořádně-sundej hlavu.Při tom odkarbonuj píst a spalovák.Když už budeš u odkarbonování a čistění,tak rovnou vypal vejfuk.Kup si svíčku na zimu(17,19),a výsledek se musí dostavit  Jestli ani pak ne,tak jedině výbrus ideálně s GO motoru.Rozhodně lepší investice než vyhodit prachy za nějakej rádoby sportovní filtr kterej přidá vedle zvuku maximálně veeeeeliký ho*no
Datum: 27. února 2011 19:21
 Já ti řeknu proč...měl sem na svým pio, dva rozdílńy sportovní vzducháče...a výkon to teda zaručeně nepřidá...akorát to zbytečně hučí, a tím pádem si každej myslí že to jede líp..ale to je dost velká blbost...já sem zastánce origo airboxu s novým filtrem...když dobře odladíš odpor vzduchu do filtru jede to stejně nejlíp, a to at si každej řiká co chce....jinak proč se prodávaj nevim...
Datum: 27. února 2011 18:47
 dachl: A proč ne?Vždyť proč by se to jinak vyrábělo...
Datum: 27. února 2011 18:38
 Udivuje mě,že zde poslední dobou každej hledá výkon ve sportovnim vzduchovym filtru...
Datum: 27. února 2011 18:35
Jméno: mustik
IP: uživatel3522
 nebo to taky muzes zkusit seřídit
Datum: 27. února 2011 18:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Výbrus, nový píst a vyčistit výfuk. Mělo by stačit. Pak můžeš i rozšířit výfukový kanál. To taky dost pomáhá nebo jehlovým pilníkem slícovat hrany kanálků....
Datum: 27. února 2011 18:14
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ted otazka jestli to chces na silu nebo na rychlost ny ryhclosz vetsi kolecko dopredu na silu (do crossu) dozadu vetsi rozetu a dopredu mensi kolecko.jinak udelej na valci vybrus a kup novy pist melo byto jet lepsi
Datum: 27. února 2011 17:52
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 výbrus
Datum: 27. února 2011 17:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci,pokouším se dát do převodovky nová ložiska.Problém je,že je tam nemohu dostat.Do ohřátého pravého bloku chci dát ložisko které bylo již 2 dny v mrazáku,ale nic.Trošku jsem ošmirgloval hrany aby tam lépe šlo ale stejně nic.Já nevím,asi teda málo nahřívám karter ale zase se bojim aby se mu něco nestalo.Jinak ložisko tam chci dát správné(6004/C3),tak vážně nevím,normálně by tam mělo s menší pomocí pěkně vklouznout.To samé u levého kartru.Ale ložiska na kliku tam šli krásně bez problému.Prosím poradte.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:38
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 http://www.youtube.com/watch?v=KG4qMTwd5ew
Datum: 27. února 2011 19:38
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tady máš postup jak usadit ložisko do karteru sice je to na babettu,ale princip je stejní
Datum: 27. února 2011 19:37
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nahřát jinak ho tam nedostaneš neboj nic se nestane víš jak poznáš správnou teplotu ?plivni na to a slina musí odskočit
Datum: 27. února 2011 19:32
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No ,určitě kupoval jsem ho tady-http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_57.html
Datum: 27. února 2011 17:42
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 27. února 2011 17:38
Posl.aktualizace: 28. února 2011 19:33
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Zlatá NK1
Datum: 28. února 2011 19:33
 taky me to melo hned trknout
Datum: 27. února 2011 19:18
 Díky moc
Datum: 27. února 2011 18:39
 ano,,je to ta modra fajfla silikon
Datum: 27. února 2011 18:27
Jméno: djdobik
IP: uživatel11242
 Čau, chtěl bych se zeptat jak mám zatlačit pružinu do vidlice? Ňák tam nechce vlízt tak jestli někdo nevíte ňákej fígl... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 13:51
Jméno: djdobik
IP: uživatel11242
 to jo, ale jestli to mám ještě potom ňák upravit a jestli to nebude mít vliv na odpružení?
Datum: 01. března 2011 13:51
 schválně, co myslíš, jak by asi šla taková pružina zkrátit...? na to nemůžeš přijít..
Datum: 28. února 2011 12:23
Jméno: djdobik
IP: uživatel11247
 to jo, ale nedá se ta pružina ňák zkrátit???
Datum: 28. února 2011 9:35
 musíš ji tam šroubovat....
Datum: 27. února 2011 17:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Zdarec hoši mám dotaz ohledně televize. Potřebuji vědět kde mám přiletovat dvojlinku káblík od napájecího zdroje na anténu se zesilovačem do koncovky co se dává do televize. Nejlepší by bylo foto. jak je to tam naletované.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 19:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 já jsem to myslel takto: jak mám přiletovat dvojlinku káblík od stabilizovaného napájecího zdroje co se dává do zásuvky do jeho koncovky tam co se dává koaxiál. Tam má byt v tom ta dvojlinka káblík a potřebuju vědět ke kterým kontaktům v té koncovce přiletovat tu dvojlinku káblík
Datum: 28. února 2011 19:13
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Dvojlinka káblík od napájecího zdroje se nedá přiletovat přímo do koncovky, ale do napájecí výhybky. Tu zapojíš na koaxiální kabel mezi TV a anténní zesilovač. http://img69.imageshack.us/i/vhybka.jpg/
Datum: 27. února 2011 19:34
 Proč to nevedeš koaxiálem?Dvojlinka se používala před 50 lety  a myslím že zesilovač se dá napojit taky jen do koaxiálu.
Datum: 27. února 2011 19:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 27. února 2011 17:41
Jméno: Karel Novák
IP: uživatel9474
 Ahoj chtěl bych se zeptat mam náhon na tacháč,jdal jsem ho v zadu na šneka a náhon jse mi netočí tak bch chtěl pomoc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 16:12
 Nemáš náhodou ustřihnutý ty 2 kolíčky, který jsou mezi rozetou a náhonem tachometru? Pokud tam ty kolíčky nemáš, tak potom náhon tachometru jen klouže na té rozetě a tím pádem se netočí ani lanko
Datum: 27. února 2011 16:12
Jméno: Karel Novák
IP: uživatel9474
 Hele já tam zastrčíl lanko a vubec se netočí,a když jsme to měli rozebraný tak to fachalo ten šnek a ten nahon normiš se točil
Datum: 27. února 2011 15:52
 Měl jsi to spojit do jednoho příspěvku. Dej do náhonu sirku a protoč kolem, pokud se bude točit je náhon v pořádku a je pouze ošoupané lanko. Pak pomůže třeba na lanko napájet cínovou kuličku a tu opilovat, nebo lanko zmáčknout v kleštích tak aby se v náhonu neprotáčelo.
Datum: 27. února 2011 15:45
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Ahoj draci mam dotaz,hele ma bejt nahon na šroubovanej v zadu na šnekovi ne bo jen nasazenej díííííík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 15:42
 Lanko zastrčené, bowden přišroubovanej
Datum: 27. února 2011 15:42
 Zdar draci. Mám babetu 207 a chtle bych se zeprat za kolik bych ji mohl prodat
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 18:56
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Jo po dědoj mám taky babetu 207 i s papírama a myslim že kolem 5 bych ji někde udal.
Datum: 27. února 2011 18:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 no jestli je taky v dobrém stavu tak taky za ty 4000 neni problém
Datum: 27. února 2011 16:41
 4 tis? to až tolik? já mám babetu 207 v origo stavu po dědáčkovi.. kolik si za ni mužu říct?
Datum: 27. února 2011 16:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 jestli je v dobrém stavu tak asi za 4000
Datum: 27. února 2011 15:20
Jméno: dotaz-pro SESU
IP: uživatel10520
 ahoj SESO, když prodáváš to VAPE nevíš prosimtě kolik je přectih u toho zapalování na 250 a 175?? Je to moc duležity, protože jsem ho namontoval na ČZ 175 a zjištuju že tam je potřeba mnohem větší přectih než u jawy
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 11:21
 všechny tyhle motory musej jet na předstih 3,5-4,5mm. možná je pootočenej čep na klice. vyndej kolíček z kliky,dojeď si 4mm před úvrať. nasaď rotor do správný polohy vůči statoru, utáhni to a jed. není co řešit
Datum: 27. února 2011 11:21
 Čus draci. Mnel bych dotaz. Dávám na mustála baterku udělal jsem na ni takovej kastlík. Dám ho pod nádrž, ale přišel jsem k závěru že by bylo zapotřebí kvuli hadicce od benzínu ( co spojuje 2 komory) nádrž asi o 2-3cm vyvýšit. Jednolo by se oto že bych to zvedl jak v zadu tak u ve předu u řídítek u rámu. Mohl by vzniknout nejakej problém zkrz to na STK? PS: Jawe ZDAR!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 10:17
Jméno: Honza
IP: uživatel9857
 Zdar draci potřebuju radu mám babetu 207 a už mě docela omrzela.Chtěl bych poradit nějakej tuning zvuku či motoru.Zvuk je už nudnej a motor je slabej tak bach chtěl nějaké jednoduché vylepšení abych nemusel moc rozebírat motor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:40
Jméno: jawa
IP: uživatel10693
 http://www.youtube.com/watch?v=-DQ7Y435md0
Datum: 27. února 2011 21:40
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
Datum: 27. února 2011 11:59
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
 Ahoj, poradím ti dobrou stránku, probýrá se tam všechno o Babettě 207,210 od lakování, spojky, po Tuning.
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewforum.php?f=32 Najdeš tam fakt všechno.
A ještě teď je tam nový téma asi týden a zabývá se Tuningem zrovna B207 : Koukni tam, a hl. projeď všechny stránky. Zatím to má 7stránek, tak můžeš číst http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=974
Měj se hezky... Čau, čau
Datum: 27. února 2011 11:58
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 zdarec hele tudle babku mel kamos taky a jezdil na ni bez vejfuku to vylo jak CHOPER  a nebo jak mas ve vejfuku ten tlumic (takovej valec kterej de vytahnout) tak do nej navrtej par der
Datum: 27. února 2011 10:30
|



|