Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lad
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,
nevíte o někom kdo pískuje kryty na jawu 550. Nejlépe ze zlínkého kraje.Moc děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 15:18
 Zdarec draci, mám jawu 23 a když jedu třeba na trojku a nechám pak 10 sekunt plpotat v setrvačnosti, a pak když už chci zase přidat plyn, tak se mě, tak 2 sekundy dusí a pak už je to dobré, newíte čím to muže byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 8:38
 Tafrob ®-Maš mustanga ne? tak benzin se ubira v plovaku pliškem když ho zkohneš trochu dolu ubereš beznin a když nahoru tak přidaš beznin tak to trochu uber dolu
Datum: 04. března 2011 8:38
 botik: vedle jak ta jedle...
Datum: 03. března 2011 23:39
 webster: to si měl zmínit!  v tom případě mě napadá vybroušená volnoběžná tryska od čištění drátkem.. nebo špinavej vzduchovej filtr, dělá to i bez něj?
Datum: 03. března 2011 22:13
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Kdyz pridas plyn tak to chvili trva nez se dostane benzin do valce nevim vcem hledas vedu
Datum: 03. března 2011 21:43
 77venca ajak mám ubrat ten benál aby ho tam nešlo tolik ?
Datum: 03. března 2011 21:35
 Díky za rady, =) zkusím poštelovat tu hladinu
Datum: 03. března 2011 21:22
 Já bych rád snížil hladinu benzínu, ale u 05 to nejde nastavit.
Datum: 03. března 2011 19:57
 Uber trochu benalu
Datum: 03. března 2011 19:54
 webster: vysoká hladina, je to zahlcený benzínem.. jinak ten volnoběh by měl bejt co nejníž, ale aby šel motor lehce, pravidelně, plynule, ne těžkopádně, pak se zaolejuje svíčka a chcípá to..
Datum: 03. března 2011 18:24
 Podle Scootland.cz je to malým difuzorem.
Datum: 03. března 2011 17:24
 Mě to dělá něco podobného, navíc, když si nastavim nízkej volnoběh a po chvilce chci přidat plyn, tak se nejdřív zadusí a pak se vytočí. Jehlu mám na druhém zářezu shora. Kde se dá ještě štelovat bohatost? Nevíte čím by to mohlo být? Napadají mě jedině gufera. Jinak jede výborně, při jízdě se nedusí. Díky
Datum: 03. března 2011 17:09
 Bohatá směs...
Datum: 03. března 2011 16:53
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jo není to nic nenormálního  ale jinak si myslím že to dělá špatná směs
Datum: 03. března 2011 16:39
 No hele řek bych že to je úplně normální
Datum: 03. března 2011 15:42
Jméno: johoun
IP: uživatel9949
 zdar draci, nevíte někdo kde by se dal koupit plíšek co drží jehlu na tatrana - maneta s125 ? nutně bych to potřeboval ... nebo čím by se dal nahradit dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 16:27
 tady je ten mail
Datum: 03. března 2011 16:27
Jméno: johoun
IP: uživatel9949
 kdyžtak napiš na mail zakolik bys to prodal ten motor ... dík
Datum: 03. března 2011 16:26
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 mám doma celej motor na tatrana nechceš? JE TAm samozřejmě i celej karbec, nebo bych případně vyměnil za motor z 555
Datum: 03. března 2011 16:13
 čau draci rozdelávám motor a zjistil jsem že jde těžko řadit zkoušel jsem to rukou (Jawa 05 ) chci se zeptat mám to tak nechat pujde to pak řad pákou normálne nebo to mám s tím něco udělat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:55
 Det tam řadičku a pujde to normalně
Datum: 03. března 2011 19:55
 rukou to jde vždycky těžko..
Datum: 03. března 2011 11:09
Jméno: light snooze
IP: uživatel11073
 Zdurte. Nevi nekdo nahodou jestli se jezdi zavody podobne fichl c. ve vysich ccm ?? konkretne volna do 100 ci 125 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:22
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 02. března 2011 23:22
Jméno: light snooze
IP: uživatel11073
 a teren ? ci klasik ? co jsem koukal tak to jsou sprinty .
Datum: 02. března 2011 22:38
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Socialistik dragster
Datum: 02. března 2011 22:32
 Ahoj mam babettu 210 a dělam ji na zavody,ale dlouhe roky stala v garaži a ja potřebuju vyčistit nadrž ale nevim jak poradi někdo prosim moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:52
 jony: trochu si odporuješ, ano, voda způsobuje oxidaci kovu, ale horký roztok kyseliny citronové naopak odrezuje .)
Datum: 03. března 2011 19:52
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jony, to že ti reakce kyseliny s vodou přijde jako blbost, neznamená, že to nejde !! Nic neodrezí nádrž líp. A stačí jí i 50g a ne čtvrt kila !!
Datum: 03. března 2011 18:57
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 já to dělal kyselinou citronovou, koupil jsem balení 1kg asi za 100,-. Do nádrže jsem nasypal asi tak 250g a zalil vařící vodou až po okraj. Za půl hodiny nádrž uplně bez rzi.
Datum: 02. března 2011 23:01
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 buĎ kyselina citrónová s horkou vodou, což mi připadá jako nesmysl, když voda podporuje rez... no já koupil "odrezovač" otázka skoro 50 kč, skoro čtvrtku sem nalil do nádrže, přidal dost malejch hřebíků a pořádně promíchal...
Datum: 02. března 2011 22:33
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau draci, celkem by mě dost zajímalo, jestli by mělo dost lepší vliv obložit válec takovým trichtýřem, který by tvořil alespoň 2 strany vedle válce, měl by rozumnej sklon i parametry a vháněl by vzduch přímo na válec....... myslíte že by to fakt lépe chladilo a motor měl lepší jízdní vlastnosti? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 17:29
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 http://www.youtube.com/watch?v=TKVAFQHse_M tady je taková malá prezentačka od nás kde se jezdi fichtlcupy  z kraje jsou fotky... a je tam videt jak tam maji udelany ten ,,TRYCHTÝب¨  nekde v 40 secunde
Datum: 03. března 2011 17:29
Jméno: standa
IP: uživatel11261
 Viděl jsem to na závodech,dávaj to na hlavy,protože hlava a válec jsou schovaný za přednim blatníkem a špatně se chladí
Datum: 03. března 2011 10:50
 měl jsem to někde namalované moment hned to najdu
Datum: 02. března 2011 22:52
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 díky  a jak si to měl řešené? normálně 2 boční plechy ? nebo nějakej komplikovanej tvar
Datum: 02. března 2011 22:46
 Měl jsem to u pincka celou sezonu a je to sakra rozdíl s tím a bez toho. V těch hicách téměř čtyřicítkových jsem jel 10 kilometrů nepřetržitě pořád s plynem nadoraz 70-75 a motor byl pořád pružný bez známky vadnutí. Kdežto bez toho jsem to přidřel po dvou kilometrech  Fakt výborná věc,akorád to neni dobrét ed na zimu
Datum: 02. března 2011 22:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Datum: 02. března 2011 22:21
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 no ja si myslim,že motor jede líp spíše když je zahraty a ma i menší spotřebu,ale jako nápat je to dobrý,ale když jezdíš normalně tak se to uchladi v klidu
Datum: 02. března 2011 22:03
Datum: 02. března 2011 22:02
 Cau draci- kdo máte zkušest- od kdy se tak ráno otevírá burza v Chotusicích???? Jedu tedka toho pátýho ale nvm v kolik hodin presně otvírají . díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 13:51
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
 v 7 00 ja tam jedu raky
Datum: 03. března 2011 13:51
 http://kamera.pocitace-caslav.cz/cgi-bin/viewer/video.jpg
Datum: 03. března 2011 5:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 prodejci už tam jsou prý od 6 hodin... no nevím při těhlech mrazech  , a tak po 12tý už to odjíždí
Datum: 02. března 2011 21:51
Jméno: honza
IP: uživatel11233
 ahoj mam maly dotaz povedlo se mi zlomit srouby pri utahnovani zapalovani s tim ze konec zustal v magnetu jde mi o to jeslti ten zbytek muze drzet magneto spojeny s motorem nebo jeslti je to sroub jen aby udrzel vacku s magnetem, jeslti ho muzu stahnout nebo jestli to tam ten zbytek co tam zustal muze drzet pohromade. Diky za informaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:59
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 HAHA  patří ti to, kdyby si tam šrouboval pevnostní, tak se ti to nestane....
Datum: 03. března 2011 18:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Kolikatku si tam srouboval? tu M8?
Datum: 03. března 2011 18:07
Jméno: honza
IP: uživatel11233

prave nevim kam az ten sroub vede ja ho vidim tak v pulce magneta tak nevim kam az dosahne a s cim je spojeny, abych nechtel magneto stahnout a ono to jeste nekde za tim nedrzelo v zavitu
Datum: 03. března 2011 17:44
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 v magnetu??? to spíš v klice, bud ho musíš čikovně odvrtat, nebo vyměnit kliku, možná to pojede ale bude ti padat magneto
Datum: 03. března 2011 16:17
Jméno: Mitacz
IP: uživatel11260
 zdarec, prosím o radu...jakou vozíte vidli do tvrdšího terénu?...co jsem tak koukal tak se vozí vidlice ze simsona, sehnal jsem i ji proto taky, ale byl jsem hodně zklamán...vidlice je ukrutně měká, chodí na doraz...seriovka též nepřichází v úvahu (prasklý nohy, jednou stačilo)...vážím 80kg...jakou vidlici byste mi doporučili? ...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:50
Jméno: Mitacz
IP: uživatel11260
 dik za rady...mrknu se po tej DT
Datum: 02. března 2011 23:50
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Ja dlouhou dobu jezdsil vidlici z Yamahy DT 80 asi z 84. roku, lehka a pekne pruzi... Mrkni na motorinzerci, obcas se tam tyhle stroje objevi. Taky Honda MTX 80 apod. Oproti simson vidlicum je to nebe a dudy. Bohuzel jsou pomerne dlouhe. Simson vidlice po repasi dostacuje...
Datum: 02. března 2011 22:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dôvod prečo ti tlmí až na doraz je ten že nieje v nej olej a ešte sa mi zda že do fika davali vidli z 175tiek
Datum: 02. března 2011 21:44
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar prosimvás nevíte jak se na jawě 250 353 rozdělávají výfuky ? myslím doutníky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 20:44
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 čau draci na mustangovy sem strhl závit u výpustního šroubu (oleje) a když tam udělím nový tak ty špony z toho budou v převodovce jak to mam udělat aby tam nebyly ?? bojim se o převodovku. Předem díkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:30
 Stačí do nalévacího otvoru strčit hadici od kompresoru,všechno ti bude lítat ven.Dělal jsem to tak 2x a nebyl žádný problém.Samozřejmě musíš ten kompesor pustit.
Datum: 03. března 2011 18:30
Jméno: standa
IP: uživatel11261
 to víš že jo,převodovka to nepozná a ložiska začnou samym blahem hučet.....to je logika....
Datum: 03. března 2011 11:50
 vůbec to neřeš, převodovka ani nepozná rozdíl mezi olejem a hliníkovejma pilinama
Datum: 02. března 2011 22:19
 StaČí aj když závitník namažeš vazelínou...větsína těch špon se ti na to nalepí, a tím zabráníš že ti půjdou do převodovky....
Datum: 02. března 2011 21:20
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 oki dík moc
Datum: 02. března 2011 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 slitiny Al jsou tak měkké že převodovce neuškodí
Datum: 02. března 2011 20:39
Jméno: jawwwik
IP: uživatel11218
 zdar, mam valec s osmy vybrusem tady z fichtlkramku, a jaksi extra nelícuje scí kanal a vyfukovy, chtel bych je trochu zvetsit, ale nechci to cele dosrat viz casovani, neporadil by jste mi nekdo, nejake meze o kolik to muzu zvetsit prosim ??? diik..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 10:52
Jméno: standa
IP: uživatel11261
 mě tam nejvíc deptá ten výfukovej kanál ve tvaru obdelniku   Jinak ja bych soustredil hlavne na slicovani prefuku ve valci a v karterech.....
Datum: 03. března 2011 10:52
 Ty ti nikdo nedá
Datum: 02. března 2011 21:12
Jméno: jawwwik
IP: uživatel11218
 a kdyz bych to chtel trochu poupravit pro výkon, tak jake rozmery zvolit,-informativne ??
Datum: 02. března 2011 21:11
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jestli se nechceš pouštět do žádnýho "tunění" tak to normálně propiluj zároveň s tim hliníkem... prostě to jen slícuj ať tam nejsou přechody
Datum: 02. března 2011 20:36
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 zdravim vadilo by kdybych misto ložiska 6303 c3 použil 6303 dok za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 11:51
Jméno: standa
IP: uživatel11261
 Ložiska bez vůle C3 nejsou vhodná do motoru
Datum: 03. března 2011 11:51
 záleží kde, jestli na klice tak by to vadit mohlo
Datum: 02. března 2011 19:16
Jméno: Martin
IP: uživatel11050
 Nevadilo
Datum: 02. března 2011 18:47
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Zdar draci nevíte jákou svíčku mam mít do tohodle počasí moc mi to nejezdí dííííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 18:53
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Na studeny starty N17C Ale klasika je N15C. Když más dobre postelovaný zapalovaní a karburator.... tak je v celku jedno na kterou svíčku jedes...
Datum: 02. března 2011 18:53
 Zdravím potřebuju poradit ohledně barvy na Jawu 05.Chci mít bílou+vínovou červenou ale neim jaký odstíny podle RAl bílou jestli čistou nebo tmavší a tu červenou neim viděl sem 3003 a bylo to docela tmavý a pak sem viděl 3004 nastříkaný a bilo to zas jiný i světlejší takový se mi zdálo.Fíka budu natírat ručně a základovku bud šedou nebo bílou neim.Poradte lámu si s tím hlavu už dlouho a nemůžu se rozhodnout díky moc za každý rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 19:31
 cawes ... jesly se vám líbí původní červená tak je to vinisová červená číslo: 8850
Datum: 02. března 2011 19:31
 Čus zkousel sem jak mi dobili motorka a nameril jsem cca 6,8V nejni to malo?(6V elektroinstalace)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 12:26
Jméno: Pajin309
IP: uživatel2573
 No na volnobeh to kolem 6v ve vyssich otackach to ma tech 6.8V ale vejs sem to nedostal
Datum: 03. března 2011 12:26
 záleží kdy si to naměřil, při zvýšenym volnoběhu na prvnim regulačnim stupni je to normální hodnota.. ale jedno číslo nic neřekne, abys neškodil baterce (nevybijel ani nepřebijel), měl by spínač připojit dynamo nejdřív na 6,5V a napětí by nemělo překročit 7,8V.. pokud se napětí pohybuje mezi těmito hraničními hodnotami, je to OK
Datum: 02. března 2011 22:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ťažko povedať ale myslím že by napätie na baterke malo isť cez 7 volty a čo za motorka???
Datum: 02. března 2011 21:46
 Dobrý den, mám celkem velký problém se spojkou. Na podzim jsem měl rozpůlený motor. Jezdilo to chvíly a pak začalo něco jako šrotovat v motoru. Fichtl skončil v garáži a vytáhl jsem ho včera, že se na to podívám. Vypustil sem olej a odkryl jsem levý kryt a tam byli vypadnuty a ohnuty pruziny a kupicka zeleznych pilin. Původně jsem myslel, že byli špatný segerovy a tak to vyskákalo. Jenže levý kryt byl celkem dost odřený od tech 5 tyčinek co lezou zevnitr z motoru. Zkusil sem vyměnit segerovky motor se normálně otáčel když sem to postrčil a jelo normálně i spojka fungovala (nestartoval sem). Tak sem zadělal kryt a nalil olej. Jenže zase to začalo dřít když jsem to trochu postrčil. Tak sem zase rozmontoval a jedna segerovka byla zase venku a pružina byla ohlá. Úbec nevím čím to je. Prosím všechny, které něco napadne tak PIŠTE...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 2:29
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Sharker487 ® pravda  ale aspon bude vedet ze tam neco takoveho je... a bude vedet co stim
Datum: 03. března 2011 2:29
 mischelin: když se mu ten spojkovej koš povolil, tak už bude nejspíš zajišťovací plíšek skoro odehnutej..
Datum: 02. března 2011 22:21
Jméno: Mischelnike¨
IP: uživatel8793
 A žádnou hřídel zasekávat nemusí.. stačí když ten spojkovej koš chytne rukou a dotáhne!
Datum: 02. března 2011 20:13
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 leco: Ještě si zapoměl dodat ze nejdřív musí odehnou z matky zajišťující plíšek, potom dotahnout... a spatky tun plíšek naohýbat na tu matku (třeba šroubovákem
Datum: 02. března 2011 20:11
 vezmeš 13 golu nasadíš a na druhé straně tu hřídel zasekneš třeba pomocí kladiva a utáhneš ale musíš mět sundané lamely!!!
Datum: 02. března 2011 19:44
 no když je povolený tak ho musíš LOGICKY přitáhnout
Datum: 02. března 2011 17:27
 Víš to jistě? a jak by to šlo opravit??
Datum: 02. března 2011 16:43
 Povolenej spojkovej koš...
Datum: 02. března 2011 16:25
 Čau, vím že se to dá najít, ale kde by mi levně a dobře udělali celkovou repasi klikového hřídele na Jawu 21, původní ojnici nechat, jen vyměnit pouzdro. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel11261
 nevím o tom že by někdo prodával spodní ojniční ložisko,které je k repasu nutné.......bronzový futro si prece vymenis sam doma,na to neni potreba kliku nekam posilat......
Datum: 03. března 2011 10:54
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Ahoj seso nedávno jsem si tu objednal tyhle měrky: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3135.html a problém je v tom že jsi mi poslal jiné......vůbec se v nich nevyznám......pouze u některých kde se hodnota oznacuje v desetiných číslech ale někde uplne jinak a vubec nemuzu najit hodnotu 0,05 kvůli které jsem si je kupoval  jsou tam od 1.0-0.25 máš nějakou radu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 18:00
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Dnes uz nemam cas.....poslu zitra
Datum: 02. března 2011 18:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 sesa ma pravdu, jak sou od oleje tak se hrozne lepej, taky sem se divil ze jich je tam nejak malo, a ono prd
Datum: 02. března 2011 17:26
 0,05 je slabej plisek,,jestli neni prilepena,,posli foto na muj mail poresime
Datum: 02. března 2011 17:13
 pošli foto měrek, třeba se to nějak vymyslí
Datum: 02. března 2011 16:29
|



|