Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus draci tak jak ste si zajezdili ve snehu?kolik je u vas tak cm ?a snezi ted u vas?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 22:11
  bylo to nejak okolo 6ty hodiny,kdyz uz zacina bejt tma  sem vytazil a mam tam takovou klikatou cestu na sterku,pak okolo staryho pivovaru...rozjel sem se,1,2,kdyz sem kopnul 3ku tak se to chytlo,skoro me predbehla prdel a ja byl najednou celne proti zdi toho pivovaru... stihnul sem to srovnat  znam to tam a tak vim kde je jaka dira a jaka zatacka..stejne nejvetsi sranda je,rozjet to na 3,spomalit a 2 a plnej do zatacky  pak sem za zatackou chytnul zamrzlou louzi pokrytou snehem a ujel mi predek ale nevysekal sem se ani jednou,to sem cumel
Datum: 29. listopadu 2010 22:11
Jméno: miga
IP: uživatel6610
 zajic13 ® : bře ty
Datum: 29. listopadu 2010 21:51
 jo to ti verim me stacilo kdyz sem jel na suchu bez svetel a bylo to nahovno natoz ve snehu
Datum: 29. listopadu 2010 21:50
 u me 30 cisel,jezdil sem vcera po tme bez svetel,masakr  s krosovou cezetou 175..zazitek
Datum: 29. listopadu 2010 21:42
 na fichtlovi to jeste de ale jestli si dal na fichtla drapak tak ti to nebude vubec klouzat babettu skusim na snih nekdy
Datum: 29. listopadu 2010 21:35
 mi si s klukama v zimě dáváme závody na kole po zamrzlim rybníku a to je teprve prdel  jinak na fichtlu mě moc v zimě nebaví jezdit,pořád to hrabe ale už mám drapák tak to zkusim
Datum: 29. listopadu 2010 21:10
 No já přes zimujezdimjen na babetě ta nemá taký zátah... jinak pincek a silnější stroje to už je o hubu,tam trochu přidám plyn a to už hrabe a rzbiješ si držku na té namrzlé silnici
Datum: 29. listopadu 2010 20:27
 Dnes sem jezdil jak za léta....krása...trocha pŕidat plyn na 3jku a už sem se válel...ta silnice tady je jak led....je u nas asi tak 10-15 centaku...Pardubickej kraj okres Ústí Nad Orlicí...
Datum: 29. listopadu 2010 19:18
Jméno: miga
IP: uživatel6610
 nejezdim ale u nas je tak 10cm snehu silnice prohrnuty ujezdeny a neposipany jenom dnes ze skoli sem videl 4 nehody silnice jako led na letnich botech se rozbehnu a jedu 10m jak to klouze = R.S - vysocina
Datum: 29. listopadu 2010 19:07
 to ja minulej rok lital v zime ve snehu letos jeste ne ale o vikendu sem jezdil na ledu na silnicich docela dobrej mazec furt hrabalo takovy drifti co jdou fakt dobry
Datum: 29. listopadu 2010 18:21
 Já musím jezdit každý den na babetě na nádraží a zpět... asi 4Km městem. ted sem kdesi jel a hrůza.snih skoro žádný ale silnic jako zrcadlo  Rozjezdy na hrabačky,brždění skoro žádné  Budu jezdit dokud si nerozbiju tlamu,az si rozbiju tlamu,budu jezdit na kole
Datum: 29. listopadu 2010 18:11
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 -nejezdil jsem
-cca 10-15cm, ale i samozrejme jazyky 
-ted uz nas nesnezi  (vysocina .))
Datum: 29. listopadu 2010 18:07
Jméno: Pato
IP: uživatel10771
 Nazdar chlapi potreboval by som poradit z prevodoukou na cz 175 505. Dvojka,trojka a štvorka ide zaradiť lahko ale jednotku nemožem zaradiť.Motor som rozoberal a pretesňoval,predtim išla jednotka zaradiť ťažko ale išla a sem tam viskočila ale čil nejde vobec ako kebi tam ani nebola. Medzi kartre som dal 0.20mm hrubí papier (predtím tam nebolo nič,ani silikon)ale mislim že tím to nebude.A prevodovku som zložil na 99% dobre. Čím to može biť ak máte s niečim podobním skúsenosti tak mi prosim odpíšte. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 21:20
Jméno: madar
IP: uživatel10784
 Kedze ti isla jednotka radit tazko uz predtym a niekedy ti vyskakovala znamena to že mas asi ohnutu radiacu vidlicku v prevodovke. U cz 175 je to choroba, hlavne ked sa dupe po radiacej páke. A ked si dal medzi kartre tesnenie a predtým tam nebolo ziadne ( co nechapem jek to mohlo jazdit) tak ti ta ohnuta vidlicka nedociahne zaradiť jednotku lebo sa skôr opre o doraz. Takze si myslim že mozes rozobrat motor a pozri tu vidlicku.
Datum: 29. listopadu 2010 21:20
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 servus hosi co rikate na zapalko z motorovej pili ve fichtli jak to jede nebo jake to ma vihodi ci nevyhodi diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 17:39
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 No řeknu ti, kdyby byl každý blbý jak Chong, tak to by bylo celkem dobré. Nechápu proč tu zakládáš vlákno, ve kterém se dotazuješ na něco co tu bylo řešeno už tolikrát. To je takový problém podívat se v záložce "Elektrika" do historie? Najdeš tam veškeré výhody i nevýhody popsané.\r\n\r\nPřekvapuje mě že se někdo může prezentovat takovým písemným projevem a na druhou stranu se divit, že mu někdo napíše že je hlupák. \r\n\r\nKdyby to bylo napsáno slovensky, ale gramaticky správně, tak se nad tim nikdo nepozastaví, ani kdyby to bylo napsáno nespisovně, nářečím, slangem apod. Když je to shluk písmen jako jsi nám tady předvedl, tak to spíš vypadá jak slovní průjem, než jako smysluplná otázka. A nezlob se na mě, pak to vypadá, že to máš podobně srovnáno i v hlavě.
Datum: 01. prosince 2010 17:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ty musis robit nekde nakeho profesore ne?nikdo sata na nic nepital tak nevim co tu picujem , nikoho nezajima ci tam je i nebo y klidne budem pisat jak scem.To nemas co delat ze takto pises litanie od veci?Musis bit tak sprosti jak muj dedek  a ne ze ja jak tvuj syn,tvuj syn je blbi asi po tobe.
Datum: 30. listopadu 2010 16:05
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Je zvláštní že ve slově "víhody" máš měkké I a ve slově "nevýhody" máš tvrdé Y... to slovo se mění jako kouzelné... stačí zrušit zápor a už to není předpona VY (tj. vyjmenované slovo)  . Také slovo "pili" je naprosto úchvatné.. do nedávna jsem myslel že je to ženského rodu podle vzoru žena... ta PILA=žena, PILY=ženy ... nebo už je to jinak? PILI=ženi ????  . Podle mé zkušenosti sloh má velkou vypovídací schopnost o intelektu a znalostech... Pro mě jsi blaznne stejnej hlupák jako můj syn kterej píše hodně podobně a k tomu ještě nečitelně
Datum: 30. listopadu 2010 14:53
Jméno: blazenn
IP: uživatel5614
 neblazni to ja idem kupovat od kamosa on nato jezdi v pohode.
Datum: 30. listopadu 2010 14:21
Datum: 30. listopadu 2010 9:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 jojo jako oto nastaveni a uchiteni mi vubec nejde jen sem chtel vjedet jako ti vihodi diky
Datum: 29. listopadu 2010 18:55
 zápalko je dobré, ovšem musíš ho zvládnout nastavit není to tak jednoduché jak to vypadá, nejlepší si označit horní úvrat než ho z pily sundáš a tím si mnoho usnadníš, jinak musíš ho každopádně doupravit aby ti sedlo na kliku, můžeš ho zajistit klínkem nebo ho stačí pouze dotáhnout já ho mám na šroubu, klínek sem neřešil když sem ho nastavoval pokusem omylem když sem hledal okamžik jiskry, výhody má odpadá ti závady jako špatný kladívka, nepravidelná jiskra při vysokých otáčkách, lépe jde do otáček hned po otočení rukojetí , je lehčí, nejlépe je ho ještě stočit, jednoduché zapojení,při úpravě motou dovolí mnohem větší otáčky než origo, voděodolné, já si na něj nemůžu stěžovat mám i ho čz co mám na kross, a funguje bezproblémů.
Datum: 29. listopadu 2010 18:53
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 NAPRD neveřím tomu zlaty orig zapalovaní...fungovalo to snim...a bude to s nim fungovat i dal
Datum: 29. listopadu 2010 18:10
 zdar chtěl bych se zeptat jestli tady má někdo skušenosti s pořádáním fichtl cupu já bych chtěl udělat něco v naší vsi a tak se ptám co se všechno musí objehnou aby to bylo legální?dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 21:05
 Mischelnike z jakými ryziky jako že můžou přijet benga nebo jak?
Datum: 29. listopadu 2010 21:05
 no mělo by to bejt na obecní louce takže to domluvit asi se sterostem a po silnici by se nejezdilo
Datum: 29. listopadu 2010 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 hele bude kolem toho hafo lítání a podle mě ti musí být alespon 18 let abys to mohl pořádat. Musíš mimojiné zařídit hasiče a sanitku na místě,dát dohromady uřední listiny o povolení pořádání na danym pozemku kterej něčí je,ten se k tomu musí vyjádřit,možná se k tomu bude muset vyjádřit obecní úřad danýho katastru atd atd....pokud pujde o průjezd někde vsí tam musíš eště na bengárnu,ti samozřejmně budou chtít aby zúčastněná vozidla měli doklady,stk,pojistku a řidiče s řidičákem a stroje splnovali pravidla silnicniho provozu.....mozna by bylo dobrý si usporadat soukromou akci na svym soukromym pozemku,tam ti snad kazdej muze skocit na cara,ale zase nevim,jak se potom řeší situace,kdy dojde ke zranení či požáru atd....neni to prdel....jinak ja žadnej fichtlcup nepořádal,ale letmo jsem se jednou informoval.....
Datum: 29. listopadu 2010 15:37
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 u nas se to porada nelagalne  proste se hodi na net pozvanka... kdo prijede prijede  zavodnici jsou seznameni s ryzikama ktere zavod doprovadí.. a poradatel neruci za ujmy na zdravíí  je to sice naprd... ale jinak se to proste udelat neda... teda pokud nesezenes dost penez... treba i na sanitku
Datum: 29. listopadu 2010 15:33
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele s tímhle zkušenosti nemám ale podle mě to bude stát dost peněz a hodiny času strávenýho na úřadech..
Datum: 29. listopadu 2010 15:02
Jméno: jirka
IP: uživatel10781
 cus draci mam asi takou blbou otazku coto znamena snizeni hlavy a jak se to dela v tomhle sem jeste amater predem dik za odpovet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 19:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 proste zbruseni dosedaci plochy hlavi.
Datum: 29. listopadu 2010 19:07
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čus. snížení hlavy je prostě snížení hlavy, kdy se její obsah sníží na myslím že 5,5ml a tím pádem budeš mít větší kompresi a pincek líp pojede atd.. je to oblíbená úpravička těch co jezdí třeba fichtlcupy.. ale pincek dostává strašný záhul hlavně klikovka, životnost se solidně sníží..
Datum: 29. listopadu 2010 15:04
 brrrrrrr! draci vy aké máte pocasie? tunak uz snezi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 16:26
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
 a hele taky kutnohoráci
Datum: 01. prosince 2010 16:26
 Žďár (u Mnichova Hradiště) 0-2 cm sněhu -5°C ledu už minimum  :|
Datum: 30. listopadu 2010 15:47
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 MatoušKH. taky zdravim...
Datum: 30. listopadu 2010 14:19
 Tešedíkovo, Slovensko, 10-15cm snehu -3°C
Datum: 30. listopadu 2010 9:14
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Koukám, že sem chodí další Kutnohorák, zdravim
Datum: 29. listopadu 2010 18:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Praha centrum 20cm sněhu, periferie až 30cm, -3°C, slabě sněží
Datum: 29. listopadu 2010 17:20
 olomoucko už přestalo snežit a -2°c
Datum: 29. listopadu 2010 17:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Ach, takze daleko  ja tišice(11km od melnika)
Datum: 29. listopadu 2010 16:34
 Lori: jsem asi 8 km od Mělníka směr Roudnice n/L
Datum: 29. listopadu 2010 16:20
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Suchdol u Kutné Hory - tady je kalamita  před barakem na zamkovce poctivejch 30cm snehu
Datum: 29. listopadu 2010 16:12
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 KH...Nojo, tak už tu pár čísel je a stále sněží  Hlavní tahy poho sjízdný, vedlejší jsou horší.. Sem v těch sračkách jel do školy a hořel mi benzín karbecu když sem odjížděl a zahříval svíčku zapalovačem  Teplota kolem nuly
Datum: 29. listopadu 2010 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 Kladno: 5.30h ráno na autě vrstva 30cm sněhu,kolem auta 30cm sněhu,neprotaženo,lehce ujeto.....stav 8.20h: Neprujezdné dálnice na Prahu,po okolí asi 6 autobusů ve škarpě....stav 14.45h: Na autě 40cm sněhu(už to neodmetám),na parkovišti jsem auto "zabořil" do 50cm vrstvy bílý sračky a obávám se,že už ho tam odtud do jara nevytahnu  Silnice ujeté,neupravené.....silničáři spí....teplota 0°
Datum: 29. listopadu 2010 15:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Sportak odkud presne si?
Datum: 29. listopadu 2010 4:54
 Mělnicko - bílo a stále sněží, teplota kolem 1°C
Datum: 28. listopadu 2010 23:21
 v Rakovníku už je slušná vrstva...dneska jsem hodil přes čezety deku a vytáhnul mustanga s drapákama, začíná sezona
Datum: 28. listopadu 2010 22:54
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Kutnohorsko - níž jen poprašek, vejš už je toho víc...takže stále jezdím, jen sem dal do zadu zadní pneu, měl sem tam sjetou přední..
Datum: 28. listopadu 2010 22:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 v hlavnim městě už to pomalu začíná..
Datum: 28. listopadu 2010 22:02
 kobeřice zatím sucho a čisto
Datum: 28. listopadu 2010 21:49
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 severní morava zatím bez sněhu ale má to tu přijít v noci  už se těsím na jízdu ve sněhu (prej tu má napadnout přes 20 čísel)
Datum: 28. listopadu 2010 21:41
 Jednou byla taková zima... Zpíval jsem si a ty noty zamrzaly ve vzduchu. Jak to na jaře začalo tát,tak to vám byl řev... Tady na Jižní Moravě en tak lehce mrholí snih a je to 1°C
Datum: 28. listopadu 2010 21:32
 Hrozný,musím to svitnvo chodit odmetávat každých 15 minut
Datum: 28. listopadu 2010 20:26
 Ideální na ježdění  takže -10°C a ledík
Datum: 28. listopadu 2010 20:19
 No, byla taková zima, že při ohýbání benzínový hadičky se rozlomilo sítko....
Datum: 28. listopadu 2010 20:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 sneh a mrzne začina sa ta pravá fichtlaraska sezona
Datum: 28. listopadu 2010 20:15
 No, počasí bylo takové, že jsem nechal chvíli péráka venku a tak namrznul, že jsem ho musel pomalu oškrábat škrabkou z auta, tachometr neprůhledný, ale neodolal jsem(když su mi ho povedlo po 10 letech nastartovat) a svezl jsem se, no něco příšernýho, zima, hledat kde není zamrzlá louže  Ačkoliv mám dílnu bez topení, starý jednodílný okna, tak tam bylo i na práci velice příjemně....
Datum: 28. listopadu 2010 20:12
 čus draci, nevíte někdo jestli se dělaj repliky řidítek na 05 ,,téčkový´´ ? dík a omlouvám se že je to v této kategorie nevěděl jsem do jaké
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 na burze určitě seženeš....vim že nový klacky se dělaj....nevim jak je to s držákem
Datum: 29. listopadu 2010 15:40
 Ahoj mám v TP u Mustanga napsáno "modrá základní" jakou tam můžu dát barvu ? a můžu mít šedé blatníky ? (překpokládám že na barvu rámu se to nevtahuje). Co na to policie/STK.
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 15:49
 jenže já mam novej techničák takže nemužu vědět co tam bylo dřív napsaný  ps: byl dřív oranžovej, zelenej, modrej, černej, modrej  D
Datum: 30. listopadu 2010 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 zamysli se jak vypadali origo mustangy??? a hned máš odpověd na vsechno....samozrejmne ze modrá základní znamená nejaká normalni modra na nadrzi a na kasliku....
Datum: 29. listopadu 2010 16:35
 jasné blatniky sú aj originalne sedé.. u mustanga pisú barvu len podla kastlika a nadrza
Datum: 28. listopadu 2010 21:03
 Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat, zkoušel jste někdo vydolovat ze spínačky kejvy to sklíčko N kontrolky? Jak na něj? A neviděl jste někdo prodávat repliku v Chotuskách? Když namontuju například pod 45W dynamo 75W rotor, může se stát něco horšího, než že to prostě nebude dobíjet, nebo se může třeba i spálit? Řeším ten samý problém u péráka a chci tam namontovat z kejvy a nikdo není schopen poradit... Vyfotil byste mi někdo pls., nebo popsal, jak funguje přední brzda na péráku? Buben má totiž jen páčku ovládání brzdy, jinak je úplně holej a rovnej a jako kam se opře bowden vedený z páčky řidítek? Jak je to pořešený?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 16:49
 Já už jsem jednou uváděl, že tam mám pravděpobně funkční(nic tam nechybí, není důvod, aby to neběželo) origo stator a na 100% nefunkční rotor, kterej má rozlámaný ty jednotlivý lamely a na stole mi leží rotor z kejvy. Jde mi jen a jen o to, jestli tam můžu namontovat ten funkční rotor bez toho, aby se ten stator spálil. Jestli třeba není jinak konstruovanej kvůli méně pólům, nebo já nevím co....
Datum: 29. listopadu 2010 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 to musíš specifikovat,jinak se bavíme o koze a o voze....absolutně neznám 4 pól....osobně bych tam narouboval zapalování z kejvačky aspon na dobu nezbytně nutnou než seženeš věci k origo zapalovani.....
Datum: 29. listopadu 2010 16:21
 Já to myslel jen jako příklad, protože chci namontovat do 4 polovyho dynama rotor z sestipolovyho a nevím, jestli neshoří. Záchyt lanka je tedy schovaný někde na kluzáku u blatníku, nu dobrá... Díky.
Datum: 29. listopadu 2010 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 Pokud namontuješ rotor 75W tak by mělo celý dynamo dávat cca 70-75W (mam na peraku starej stator z péráka 45W,rotor první zetka dvoupól,55W-ve výsledku to dává 50W a mělo by 55W,reguluju to origo vykloktanym polorozpadlym hnusnym a špinavym těžce seřízenym relátkem na péráka 45W a vše funguje jak má).....zkus a uvidíš.....dobíjet to určitě bude,ale možná budeš muset překopat eletriku podle verze 75W a dát plechový rele do kaslíku. Bovden přední brzdy se opře o speciální šroub v uchytu předního blatníku v kluzáku na příslušné straně(jde to odvrtat a vypilovat z nejakyho šroubu).....sklíčko neutrálu neřeším,kontrolka mi nefunguje,takže ti neporadim
Datum: 29. listopadu 2010 15:12
 dobrý den vlastním jawu 21 a jel jsem a najednou zdechla a us nenastartoval vimněnil jsem kladicka kondenzator a jiskru hazí a ani neškytne vimněnil jsem i benzín a nic tak jsem sundal hlavu a po 10 letech jsem to odkarboval bilo to hrozni i píst vičistil a furt nic i roztlacel jsem to nevíte nekdo co stím díky prominte za pravopisné chybky spěchám
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 21:35
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 jak us to furt vipravam skus filtr,no pokad to nebude predstih.
Datum: 28. listopadu 2010 21:35
 skus poladit zapalování-předstih,odtrh, kámošovi to taky dělalo a až za dva dny jsme ten motor rozběhly..
Datum: 28. listopadu 2010 21:25
 krásná modrá jiskra gufero je dobré svíčka mokrá karbec vičisten tak co to je us si fakt nevím radi dekuji za další rady
Datum: 28. listopadu 2010 21:15
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 svicka je mokra jo??
Datum: 28. listopadu 2010 18:31
 zkoušels vyčistit trysky? a karbec?
Datum: 28. listopadu 2010 18:16
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jestli to hazi silnou modrou jiskru tak v elektryce to nebude, Mohlo by to byt tim ze je spatny gufero pod zapalovanim pokud ten motor ma uz hodne najetro tak se to stava, ja osobne se stim setkal jen jednou
Datum: 28. listopadu 2010 18:11
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus Draci! Dotaz na pneu...právě jsem obul nové ráfky 1,6/16, vpředu plášť Mitas 2,5/16, vzadu Mitas 2,75/16, obe duše Vee ruber 2,5-2,75/16. Zadní kolo celkem dobrý, jen málo dělá bouli do strany, ale přední má nesouměrnou bouli u ráfku, na každé straně v tochu jiném místě. 4ím to může být? Plášť je nový i obě duše...ráfek vycentrovaný...bojím se, aby to při rychlejší jízdě neházelo. Když kolo roztočím, tak při pohledu shora je to OK (po obvodu to nehází), ale na boku to maličko hází. Dík za nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 18:31
Jméno: húúúúúúúůůůůůůůůůůúúúúú
IP: uživatel10770
 vid Stando .. to jsou problemy ... v sobotu tu mam zas segru ... se tes !
Datum: 29. listopadu 2010 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 jakýpak s tim sraní,lehce jí fouknu,párkrát zadribluju jak řikaj a dofouknu na 3 atmosfery,pak uberu na 1.8-2atm a hotovo....jakypak copak....u RS-ky sem to eště kontroloval na ose ve svěráku a jestli to házelo do stran půl milimetru.....takle to vycentrovaný nemaj ani auta....
Datum: 29. listopadu 2010 15:47
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Díky za nápady, radši jsem to celý vyfouk a na jedný straně sundal z ráfku a vyndal duši, nebyla skřípnutá...vysušil jsem tu mýdlovou vodu a narovnal pořádně tu gumu co
kryje nyple. Zkusil jsem samotnou duši, jestli nedělá jitrnici, ale ok. Takže znova celý dovnitř ráfku a pořádně:o) Ty gumový tyčinky po obvodě jsem tentokrát srovnal tak,
aby čuměly ven ještě před nafouknutím a pomalu foukal ruční hustilkou a opatrně rovnal na ráfku. Předtím jsem to fouknul u pumpy tlakovým vzduchem a lítlo mi tam
hned přes 2 atmosféry, to bylo asi špatně:o) Teď je to už v richtiku!:o) ale i tak díky za rady a až se zase na něčem zaseknu, tak se ozvu! Modrému kouři zdar!
Datum: 29. listopadu 2010 10:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky to dělám tak , že když nasadím pneu tak jí nafouknu třeba jen na 0,5 atmosféry a najezdím třeba 5km a potom jí teprve dofoukám na 2 - 2,3
Datum: 28. listopadu 2010 22:35
Jméno: lori
IP: uživatel10218
 Jestem neni mozny ze sis tu dusi na ty jedny strane skripnul?
Datum: 28. listopadu 2010 20:11
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Jak pise franky, vyfouknout a mrsknout s tim nekolikrat o zem... Jakobys skakal na motorce..
Datum: 28. listopadu 2010 20:10
 podle mě jenom blbě sednula do ráfku...
Datum: 28. listopadu 2010 19:44
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 no indulonu nemám, ale zkusil jsem klasicky mýdlovou vodu/pěnu štětcem podmáznout po celém obvodu z obou stran a zadní kolo se zlepšio. Ale na předním zůstává na jedné straně boule http://www.youtube.com/watch?v=RI_l1oL7ZNk celkem to má délku asi 40cm a převýšení nad okolní okraj pneu asi 4mm.....že by to byl šmejd?
Datum: 28. listopadu 2010 19:21
Jméno: húúúúúúúůůůůůůůůůůúúúúú
IP: uživatel10770
 a piču se protoci ! kolo odfoukni - zadribluj a nafoukej ... to je cele !
Datum: 28. listopadu 2010 19:11
 proto píšu ať to namaže indulonou, ne? Zajímavé že na číze ani na ničem jinym se mi to neprotočilo, a to že jsou tam nějaké tahy...
Datum: 28. listopadu 2010 18:20
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 vzadnym pripade to nemaz nebo se ti pribrzdeni ci rozjeti muze protocit plast z dusi a urves ventilek
Datum: 28. listopadu 2010 18:08
 tohle se mi taky stávalo...stačí dosedací plochy (patky) pláště namazat indulonou, aby při nafukování dosedal rovnoměrně na ráfek a nezustával zadrhnutej...když se zadrhává tak vylejzá v každym místě jinak, a tim vznikaji ty boule...
Datum: 28. listopadu 2010 16:55
 zdraviim, chtel bych se zeptat shanim motor na jawa 585 mosquito nevite nekdo o nejakem? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 19:14
Jméno: bohooos
IP: uživatel721
 jj to je ten z jawa robby ten bych taky klidne bral nevite o nejakym?
Datum: 30. listopadu 2010 19:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když ti to bude stačit tak tam pasujou ty číny 4T lifan 110ccm až asi na jeden držák tam jdou bez problémů....pak to s tím lítá tak 100km/h ale je to čína no ...
Datum: 29. listopadu 2010 20:37
Jméno: bohooos
IP: uživatel721
 diky krnu se ale nejaka prokleta motorka tezko se to hleda
Datum: 29. listopadu 2010 18:14
 ked si chces novy motor na niektorom stránke sa dá dostat,,bohuzial link nevim
Datum: 29. listopadu 2010 16:12
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 motoinzerce,aukro,sbazar,hyperinzerce.....
Datum: 29. listopadu 2010 15:39
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši, když budu ředit fichtla mogulem TSF v poměru 1:50 tak zvládne to ten olej umazat? Nezadře sa to? Já jsem to zkusil 1:50 a zatím sem nezadřel, ale radši se ptám, kdo z vlastních zkušeností maže 1:50 jestli to stačí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 23:43
 Dobrý den,pořeboval bych poradit v jakém poměru ředit olej s benzínem do mustanga a zda tam lít ještě náký přípravek jestli j to lepší sem začátečník děkuji
Datum: 13. prosince 2010 23:43
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 V tomhle tématu se asi nikdy neshodnem. Řada hlasů říká že s dobrým olejem se má mazat 1:50 protože při větším poměru se olej nevyužije naplno a je pouze přeměněn na karbon a vyprskán do výfuku. Já jsem stoupencem hlasů,který se drží faktu,že motor pionýra je stavěný pro vyplachování směsí o poměru 1:33,kde olej ve směsi zároven slouží pro vnitřní chlazení válce,pístu a hlavně ojnice. S poměrem 1:35-1:40 kvalitního oleje by mělo všechno fungovat perfektně a bez problémů. Pokud je oleje ve směsi málo,tak části jako píst a ojnice jsou o dané procento méně chlazeny a tudíž se zvětšuje jejich teplota,tím se hmota více roztahuje a proto se to přidírá,rychleji se vymačkávají čepy od jehliček atd. Věc č.2: někteří borci bez odměrné lahvičky m2t nejsou schopni přesně namíchat benzín s olejem a pouze tupě konstatují,že mažou !asi! 1:50 nějakým extra maxi drahým olejem a ono jim to cinká....já se prostě přiklánim k verzi vyplachování dvoukanálu,kde se leccos po cestě od karburátoru nad píst prostě někde ztratí a proto minimálně 1:40.....
Datum: 29. listopadu 2010 15:25
 Motorový pily mají jehlový ložisko,proto jim stačí 1:50.
Datum: 28. listopadu 2010 18:33
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 najel jsem po GO na fichtlu 7000km na castrol 2T 1:50 a řeknuti už je na ojnici vakl tak nevim jestli je nekvalitni ojnice nebo je to malo, a mam tam jehly, ten fichtl dostaval dost zahul sice vetsinou nasilnici , ale jezdil jsem snim vecne naplnej
Datum: 28. listopadu 2010 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel10779
 s dobře seřízenym karburátorem a zapalováním je ideální 1:40 a nic neodejde,1:50 je prostě málo i kdyby to byl olej ze zlata a diamantů
Datum: 28. listopadu 2010 17:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zajímalo by mě proč třeba motorová pila potřebuje jenom 1:50 a fechtl 1:35
Datum: 28. listopadu 2010 17:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 viz. http://www.fichtlpokec.cz/olej-mazani-pomer/id175216.html hřeje se jen pístní čep, ne válec... válec by snesl v pohodě 1:100, jenže olejem v benzínu mažeš i ložiska na klice a na ojnici, a ty ho potřebují víc, konkrétně ložiska asi 1:60, a nejvíc bronzové futro, přes 1:35 už se bude zadírat..
Datum: 28. listopadu 2010 16:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mám píst na bronzovém futru. jezdil sem na ten poměr dva dny a nic se tom nestalo a ani se to nějak nehřálo
Datum: 28. listopadu 2010 16:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud máš píst na jehlovém ložisku, pak ano... než se zeptáš tak se nejdřív podívej jestli už tu neni podobný dotaz, je to o pár příspěvků níž..
Datum: 28. listopadu 2010 16:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Jakou cenu má kompletní karburátor 2913N z Jawety sport 13mm difuzor, 71 tryska, spadový.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 18:34
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 *teť
Datum: 29. listopadu 2010 18:34
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Stando tě si mě setřel na Aukro jsem ho už dal včera,ale za 350 né tisíc ale korun.
Datum: 29. listopadu 2010 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 Má hodnotu nového Superba,měl bys to dát na aukro s vyvolávací cenou 350 tisíc
Datum: 29. listopadu 2010 16:27
 Ahoj..jaký je dobrý přípravek nebo zpusob na vyleštění hliníkových kartérů?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 20:57
 Čstici pastou a rozmažeš to hadrou a vyleštiš ted to dělam na mojem motoru a je to nadhera
Datum: 28. listopadu 2010 20:57
 http://www.chromtechnik.cz/pages/postup-lesteni-hliniku-a-ostatnich-barevnych-kovu/?IdDir=86&Lang=1
Datum: 28. listopadu 2010 19:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 filcovej kotouč do vrtačky
Datum: 28. listopadu 2010 16:49
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 toro nebo silichrom
Datum: 28. listopadu 2010 16:43
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Čus draci,kolik má být předstih u pionýra když v příručce je 1,2-1,5 mm a na netu je psaný 1,6-1,9 mm.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:23
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Mno chce to zkusit nejdřív zkus dlouhej třeba 2mm a potom zas 1,3 a potom 1,5...1,7 a uvidíš.Já u jednoho fíka jezdil s předstihem 1,8 a u 05 sem měl 1,3-1,4 a jak to jelo.Chce to zkoušet..
Datum: 04. prosince 2010 11:23
 Tohle mi zase dělá sání vzduchu někde kde to nemá sát. Přesně takhle se mi včera zachoval pařez a měl prasklej karbec, že šel sundat tahem ruky, ještě, že ty chotusice jsou brzy...
Datum: 28. listopadu 2010 20:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkontroluj elektriku jestli to nekde neprobíjí. Nejlepší by bylo ten výfuk na zkoušku sdělat. Nejlepší je ještě rotor sdělat a přebrosit magnety jemným smirkem.
Datum: 28. listopadu 2010 16:39
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Ten výfuk mě taky napadnul.Rozdělám ho vyčistim a uvidime.Ted jsem fika zkoušel,nastartoval jsem ho a hned mi chcipnul a zase nešel vubec nastartovat.
Datum: 28. listopadu 2010 16:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to iste mal kamoš a nakoniec to bol upachtí výfuk
Datum: 28. listopadu 2010 16:26
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Jenže mě fík dává krásnou jiskru,ale ani za boha nechytne,tak mě napadlo že by to mohlo být předstihem.Ale zřejmě bude chyba jinde.
Datum: 28. listopadu 2010 14:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 1,2 - 1,5 je pitomost, moc málo, univerzální je 1,6 - 1,9, pojede, neřikám že ideálně, ale pojede..
Datum: 28. listopadu 2010 14:42
 1,2-1,9? Takové věci doporučuju NEŘEŠIT, prostě nastavit to tak, aby to co nejlíp chodilo, ty hodnoty jsou pouze orientační...každej fichtl mi jede na jinej předstih...
Datum: 28. listopadu 2010 14:26
Jméno: Bugard
IP: uživatel10780
 Zdravím, mam 550 a byl jsem nucen vyměnit hlavu kvůli strhnutému závitu na svíčku za mustangouvou, ale mám problém s těsností profukuje to s pravé strany utahlé to mám na maximum. Nevíte jak to utěsnit. Díle jsem vyměnil celou spojku za mustangovou takhle mi to radil jeden zanámý ale problém je že jí teď neumím rozevřít na jedničku motorka jede ikdyž držím spojku na plno. Musí se měnit i tyčinka spojky nebo nějak upravit rozevírání?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 při použití hlavy z mustanga se zvýší kompresní poměr na cca 10:1 a ne vždy to dobře nese origo hubená ojnice z 555....někdy dokonce pukne......samozřejmně tyčku spojky přispůsob tak aby měla správnou délku....to je jasné přece......
Datum: 29. listopadu 2010 15:28
 no ked si tam dal spojku z mustanga tak musis tam dat tycku z mustanga a to aj este skrátit
Datum: 28. listopadu 2010 16:23
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 pod tu hlavu si vyrob papírový těsnění pomazej ho olejem a dej ho tam. neboj neshoří to protože tam bude ten olej.
Datum: 28. listopadu 2010 14:34
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci,potřebuji radu vždy když odněkud přijedu tak je celej zadek motorky zaprskanej od oleje jak spz tak odrazka tak zástěra a když to pořád neutírám tak je po čase ta spz skoro nečitelná.Nevíte někdo co s tím?Vše to jde od výfuku tak jestli třeba nemám moc bohatou směs a nestíhá to spalovat nebo něco jiného.Prosím pomozte už mě to fakt začíná srxt.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 16:54
 hh: proč by musel jít olej ven? Ideální olej ve dvoutaktu má ve spalovacím prostoru všechen shořet aby nemusel jit ven. Může to být i tím guferem že ti saje olej z převodovky a ten pak letí výfukem ven. A nebo máš jent en výfuk zasraný 30 let nečištěný,po zahřátí se karbon rozteče a létá z výfuku
Datum: 30. listopadu 2010 16:54
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Bude to od výfuku protože ten kouř se mele kolem zádi,od řetězu to je zase zaprskanej ráfek to už mě taky dost nebaví to řešit a pořád otírat ale měl by na to jít takový special olej co po nastříkaní na řetěz ztuhne a nelítá všude okolo.Přes zimu budu dělat GO motoru tak se potom uvidí.Jinak moc díky za rady,musí se vyzkoušet vše
Datum: 28. listopadu 2010 20:24
 A je to určitě od vejfuku?  Mě se stalo to samý, když jsem vypral řetěz ve vyjetém převoďáku a jel se projet
Datum: 28. listopadu 2010 20:14
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Vyměn si gufera na klice,"žere" ti to olej z převodovky a ten se nespálí!
Datum: 28. listopadu 2010 19:38
 Já měl při koupi kejvačky tohle zajímavě řešený-na doutníkách, na koncích, byly nartané díry, do těch přišroubované krátké plechy a na ně následně takový víčko. Takže to kouřilo a házelo bordel do toho víčka, ale vejfuk to neucpávalo.
Datum: 28. listopadu 2010 15:32
 jediny reseni ktery me napadaj je budto prodat fichtla a koupit 4T, nebo nejaky zpusobem na fichtla nabastlit oilmaster treba ze SUZUKI TS 50
Datum: 28. listopadu 2010 14:24
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky.Mažu castrolem 2t takže je to jasný zkusím teda ještě poladit tu směs a uvidím
Datum: 28. listopadu 2010 14:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Jestli máš bohatou směs musíš vědět ty. Každopádně tohoto jevu se jen tak nezbavíš, ten olej z motoru musí někudy odejít. Dá se redukovat menším poměrem oleje v benzínu (1:35 pro píst na bronzovém futře, 1:50 pro píst na jehlách). Buď používej M2T, které se ve válci spálí a usazuje ve formě karbonu ve výfukové soustavě (a o to častěji musíš dekarbonizovat, víc kouří, ale nelítá z výfuku), nebo lepší oleje, které se nespálí, lépe mažou a hlavně lítaj z výfuku ven a ohazujou co můžou.
Datum: 28. listopadu 2010 13:41
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Zdravím, tady hodně fichtlařů používá Mogul TSF, je opravdu dobrý nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 16:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no drahý to neni kápnout víc ale právěže když tak kápnu víc tak mě to trochu víc dýmí a jsou horší starty a dělá to bordel i se svíčkou trochu a jede to hůř. Dám 1:40 a uvidím
Datum: 28. listopadu 2010 16:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 můžeš všechno, ale 1:50 je na bronzové futro málo, přidírá se.. znát to neni a po pár stovkách kilometrech se tam udělá vůle, na kliku půjdou větší rázy a moc nevydrží.. to je tak drahý kápnout do litru benzínu pár kapek oleje víc a vědět, že neničíš motor?
Datum: 28. listopadu 2010 16:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Hoši můžu mazat ten olej ve fechtlovi 1:50 když mám bronzové futro nahoře? Já jsem to zkusil 1:50 jezdil sem do kopců i po rovině a zatím nic. Jezdil sem na to dva dny a v pohodě ale radši se ptám. Na ten poměr to jelo líp jak na větší. Když tam dám víc tak to tak dobře nejede.
Datum: 28. listopadu 2010 16:49
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 na ten volej sem uz najel 5 tisic , vsechno ok , akorat to rochu vadne
Datum: 28. listopadu 2010 15:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 max 1:35 s pístem na bronzovym futru a 1:50 pro píst na jehlách..
Datum: 28. listopadu 2010 15:12
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Jo a v jakém poměru to mícháš, dá se míchat i 1:30 - 1:35 ?
Datum: 28. listopadu 2010 15:05
 ja na nej jezdim a bez problemu doporucuju
Datum: 28. listopadu 2010 14:46
 Nejezdím sice na fichtlu, ale lil jsem ho do ČZ 175 487 a byl jsem s ním spokojený. Tato číza má uložený čep pístu na jehlách takže míchací poměr s benzinem mohl být i 1:50 a bez problému. Za studena trošku kouřila,ale jak se zahřál motor tak za mnou žádný kouř nebyl. Jinak TSF má modrou barvu a skvěle se smíchá s benzinem. Horší je cena,já jsem kupoval 0,5litru za 100Kč ,ale viděl jsem někde i litr za 180Kč. Holt je to už polosyntetika, ale řekl bych, že dost dobrá. Tento olej doporučuje JAWA pro motocykyl JAWA 350.
Datum: 28. listopadu 2010 13:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vzhledem k ceně dobrej je, nicméně si myslim že je zbytečně drahej. Podle mého názoru takovej Shell Advance SX je téměř stejně dobrej, jen o polovinu levnější. Na oba sem najel víc jak tisíc km a rozdíl jsem nepozoroval...
Datum: 28. listopadu 2010 13:50
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 14:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano, baterka není potřeba, ale zas si motorku degraduješ na fichtla, kterej svítí jen při běžícím motoru. Já osobně bych si tam tu baterku dal, když ti to v noci chcípne, tak nejsi osvětlenej a ani si sám neposvítíš..
Datum: 28. listopadu 2010 14:19
 Na jawamanii bylo řečeno,že pokud máš VAPE 12V, tak není potřeba mít vůbec baterii, funguje bez baterie. A je tedy zbytečné kupovat baterku, někteří na jawamanii mají místo baterie kondenzátor,ale jak říkám prý není potřeba baterka.
Datum: 28. listopadu 2010 13:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Můžeš, pokud má tvůj motocykl 12V el. soustavu.
Datum: 28. listopadu 2010 13:34
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak asi nic no gelovou V nemuzu najit asi se nedelaj nebo snad jo??
Datum: 28. listopadu 2010 13:12
|



|