slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  954  955  956  957  958  959  960  961  962  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
Ahoj chtel jsem skusit pionyra nastartovat na baterku a tak jsem dal jeden kabel na kladivko a druhej jak dam na kostru tak se to skratuje, ale proc?? civky jsem odpojil. a kdyz odpojim s inducky kostru tak to neskratuje jen skoro neviditelne jiskricky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ok blazne moc si mi pomoh :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
trpis samomluvou?
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
uz jsem nato prisel spatne jsem to zapojil a na tu baterku to chytlo hned a zvetsil se volnobeh vubec nekolisaj aotacky nadhera!! :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
napada me jestli neni skratak ve vypínači protože mě to nechtělo poradně chytat a nemá to výkon, když skoušim jiskru tak je sem tam slabá a občas to nedá žádnou. Kondik jsem skoušel a civkou by to bejt nemuselo ta je pěkná nevim proč by občas vyráběla proud a někdy ne
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec :-) mám fichtla na polňačky občas jezdím i nákej ten fichtl cup chtěl bych ted přes zimu když není co dělat trošku upravit válec :-) respektive vybrosit kanálky a zahladit máte s tím někdo skušenosti??? poradte předem dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10775    
hlavně nešahej na přefuky! tim akorát namrvíš funkční vyplachování válce! Asi nejdůležitějším parametrem před samotnou výrobou upravenýho válce,je sehnat originální válec,který má souměrné přefuky,kanály přefuků ve vložce co nejvíc symetrické a stejné,neokousané! až s takovýmto základem můžeš začít budovat! Pokud máš možnost válec rozlisovat,dají se kanály ve vložce zahladit perfektně. Samotná úprava sacího a výfukového kanálu není až tak složitá a dá se udělat i bez rozlisování válce. Jako první level uprav valce bych volil upravu saciho a vyfukovyho kanalu dle návodu http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html s mírnými změnami: Na přefuky nesahat,výfukový kanál dle návodu(případně až 28.5mm od hrany),sací kanál horní hrana dle hrany pístu při HU,dolní hrana 68.5mm od horní hrany válce,šířka saciho kanalu taková aby byl pístem sací kanál bezpečně zavřen. V tomhle rozmezí by měl motor vyborně fungovat i seriovým karburátorem a výfukem bez žádného extra ladění. Lekce stoupnou max otáčky,naroste síla v otáčkách,ale to je asi tak všechno....něco podobného mám a moc hezky se na tom jezdí i s mými 90kg:-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: Stika ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusenosti by byli. Mrkni se treba tu : http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html , nebo stejskyho stranky: http://jawa50speed.wz.cz/ , ale neni to prdel chce to uz neco znat a mit neco prectenyho. Ale neznamena to, ze kdyz upravis kanaly, tak ze ti to bude letat musis mit i jiste skusenosti s odladenim motoru. Tim te nechci odrazovat ale tyhle skusenosti musis nabrat sam tak se toho neboj. Tady ti nikdo asi moc vic nerekne, po internetu se to blbe vsechno vysvetluje. Ja jsem taky zacinal a nikdo mi nic neporadil, byl to proste pokus omyl. Tak at se ti dari ;-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
zdarec hoši, teď zajíždím nový výbrus.Motor po GO a mám na něm najeto něco kolem 30 km. Mažu 1:30 castrol garden 2T. Při jízdě mi z válce leze takový kovový zvuk, to si myslím že je normální ale ještě ve válci trochu zvoní. Je to zvonění normální? Jinak snažím se jezdit po rovinkách, ale tady jich moc není takže jezdím i do kopce. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoduše řečeno...full je do fichtla na piču :-) Ale každej ať si jezdí jk chce,ale sám pozná co to pak dělá ;-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
500? Ja koupil Repsol 2T Syntetic za 2 kila :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasim s n3rv :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to,ale ten olej ti bude vytíkat z výfuku protože se nespálí. Fichtl netočí 13 tis ot. min takže zbytecny.Ja mazu TSF a to je prej polosyntetika co tam píšou.Jako možná to pojede,ale vyhodit 500,- za litr oleje je do fichtkla zbytečný :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ale proc bi to neviuzil ked bude ridit 1:50
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plně syntetický olej je nejlepší,ale do fichtla úplně na hovno... Ten fichtl ten olej nevyužije :-) zbytečně vyhozený prachy za olej.Rač si kup nějakej minerál ;-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepocuvaj take blbosti syntetika je prece najlepsi.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
nepocuj take blbosti syntetike ja prece najlepsi ne?
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože syntetika rozpouští gufera si děláš prdel ne? Říkal jsem si že pionýrkovi dopřeju když mě všude doveze tak sem koupit syntetiku za 500 :-D Je toto pravda nebo kolega má nové fakta?
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Castrol garden neni žádná sračka hnupe a kdyby to byla syntetika tak stojí o 200 Kč dráž.Jinak to zvonění je při záběhu úplně normální.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se nediv když tam liješ takovou sračku :-D musíš tam dat minerální olej 1:25. Jo a jinak synetika ti rozpouští simeringy takže pozor na to
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 8:56
 
 
 
 
Jméno: Sery      IP: uživatel10772    
Zdar draci, hele hledám na fichtl krámku takovou tu matici do řídítek co roztahuje řídítka a nahože se utáhne šroubem(má asi 23cm) Kdyby jste jí někdo náhodou našel pošlete mi odkaz dík!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: Sery      IP: uživatel10772    
Ok v poho....rozmontuju někomu kolo :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sorac ale to neni,,ale staci to vzit z jakejo koliv stareho kola
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 8:01
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar mám dotaz dělaly se nějaký jawy 250 353 z roku 1958 s doutníkama nebo se jenom dělaly s rybinama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
souhlasim taky mam 250 z 1957 aji 1958 s doutnikama
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od 1957 se dělali s doutníkama.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
jasne ze sa robili s doutnikama.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 8:35
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je hovadina od roku sedesat se montovali doutniky....to mas chlapce nejakej paskvil.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 0:40
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano dělali, sám takovou vlastním, mam i z 1957 a taky má doutníky.
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: Pato      IP: uživatel10771    
Nazdar,mam otázku ohladom čz 175,presnejšie skúter zo štartérom. Robil som GO,nove tesnenia,gufera,loziska.........a na labirint ktorí ide medzi dve ložiská (od spojky)som osadil gufero (mislim že sa tu taký aj predáva ). Tak sa chcem poradiť či to náhodou nebude v buducnosti robiť nejaké problémy.Ak nie tak prečo to komunisti nespravili rovno s tím guferom ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 0:35
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty co to montovvali nebyli komunisti moulo. Labyrind se tam dával kvuli tomu že vydrží víc a hlavne hlinik nedegraduje jako pryž z který je simering, klikovka u jaw od obsahu 125 mela tezsi setrvacniky nez třeba fichtly tak musela mit dlouhej cep k primaru kvuli rozpolození hnací síly - (na tyhle strane byla tkzv.hnací hřídel proste levej cep kliky co ti vede ze setrvacniku) nu a vytvářel by jednomu lozisku neskutecky pekla...tak tam daly dve dal od sebe a mezi to misto gufera prdli labyrind. Zkratka setrili mistem v karteru který muselo byt vyuzity jinak, MC Wobby.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 0:35
 
 
 
 
Jméno: veterán      IP: uživatel6546    
Ahoj draci mam kompletne zrenovovaneho pinca 20.Chci se zeptat ten nosič co je tady v kramku za 700,- byl aj dysi na pinckach? nebo to je nova věc pro ty co jezdi na dlouhe cesty:-D .Potřeboval bych to vědět,bo gdyby to byla (kopie) jak pred 40 lety tak to dokoupím.Za rady předem dím a ad vám jezdí pionýr:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: veterán      IP: uživatel6546    
Chlapi ,pošlu vam foto fíka do týdne vydržte,myslím že to stojí za to...:-D...
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: veterán      IP: uživatel6546    
štěpánjawa o5 ..aky maš email?:-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: ŠtěpánJawa05      IP: uživatel5359    
Ahoj, pošli mi to taky na mail pls, sem zvědavej díkx
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: veterán      IP: uživatel6546    
honzule : poslu ti fotku fíka v nedelí na mail:-D.A potom mi to ohodnot abych vedel co my chybi nebo pořp. něco dokoupil:-D.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: honzule      E-mail:      IP: uživatel1333    
Ahoj.nemas foto toho pincka??Rád bych se podíval.
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsem toho názoru, že originál neexistuje, protože když uvidíš fíka s nosičem, tak tam bude každej mít něco jinýho, vždyť se tam cpalo všechno možný, i z cizích motokol nebo bicyklů.
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
cau draci jak jsem psal ohledne ČZ 175/450 ze me zlobí a nejede vic nez 90 tetka jede 90 uz jen zmirnyho stoupani, a zjistuji velky problem netesnejmi kartery nejdriv to bylo lehce vlhky jednou za cas tetka jsem to otrel a asi po 50 km to je uplne od oleje co zustal z benzinu. Co tam dat za tesneni?? nakej dobytek to predemnou mel rozdelany a dal tam zelenej papir co se pouziva, ale ten netesni, samotnej silokon by nesel pouzit?? treba u fichtla to jde jen u nekterech chyby tam ta vule a pak nejde hnout s prevodovkou. silokon s papirem by tesnil?? ja vim ze ten papir nasakne olej a nevim jestli se ten silikon nak neodlepí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já teda dávám lukopren plus těsnící papír 0,3 mm a těsní to krásně ... motor po půl roce suchej
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jinak nevím proč by se měl silikon/paulin odlepovat,je to odolný vůči ropným věcem jako je olej nebo benzin a je to prověřené. U mé 487 ani kapka. ČZ 175 450 - taky tenkrát přetěsněno v servise -dali mi tam debilové papír + nějakej tmel a netěsní to mezi bloky,pár kapek z toho jde a teče to na rám. :-(
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 11:36
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Fermez: Pokud ti to netěsní hodně,tak to určitě přetěsni. Tipuju, že ti to tedy netěsní mezi kartery=bloky, takže by to chtělo rozpůlit a nejlépesmontovat nanečisto bez těsnění nebo silikonu a zataháním předlohové hřídele k sobě a od sebe z levé části motoru zjistíš vůli,pokud bude bude kolem 0,2mm nebo 0,2mm tak je to OK ,tak tam můžeš v poho dát jen silikon nebo já mám u 487 jen PAULIN a vůle předlohovky je tak jak má být - max těch 0,2-0,3mm. Jenže abys to vyzkoušel nanečisto kolik je tam vůle tak bys musel vylisovat kliku a pak si to složit,abys to zase lehce rozebral. Ovšem je tu ještě jedna možnost - když sundáš levé víko a spojku komplet - primární kolečko nemusíš stahovat z klikovky - podaří se ti sundat koš s řetězem bez toho stažení, tak ty tam máš teď papír tak zataháš za předlohovku a zjistíš vůli, ale řeknu ti jedno - originálně se na tyto motory 450 co vím nedávalo z továrny těsnění mezi bloky, takže by to nemělo dělat problém z těma vůlema,u pionýra to problémy dělá to vím,to jsem slyšel od kámošů,ale tady ne. Takže měl by stačit pouze silikon a nebo PAULIN, základem je dobře odmastit styčné plochy - případně vzít brouskem trochu a smirkem,abys to zdrsnil a pak odmastit acetonem nebo tech.benzinem. Nanese se to na levou polovinu skříně, u pravé části musíš nahřát ložisko klikovky a zalapneš to opatrně,šrouby utáhně tak akorát než začne vylézat silikon nebo paulin a počkej několik hodin - záleží jak je to v návodu a pak dotáhni zcela. :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
klikar ja vím že stačí silikon ten je vybornej akorat mě trápěj ty vule
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
líbí se mi jak toho kdo to dělal před tebou nazýváš dobytkem a sám nevíš jak to utěsnit ty troubo. asi ti to rozklížily ty nespálený oktany. to si fakt neumíš najít čim se těsní motory??? a jak?? omílá se to tady každej tejden. ale abys neřek že jen remcám a neporadím. tak třeba já mám vše slepený paulínem a pod ničím nemám ani kapku. je pochopitelýý že u tý zetky bude asi potřeba vymezit vůli převodovky aby to řadilo, ale možná to třeba nebude. to se prostě musí vyzkoušet.
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja má silikon tesnenie silikon a zmotora neklapne ani kvapka
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj prosím nevíte jak demontovat takovej ten šnek na náhon tahometru? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj díky
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo vem plochy sroubovak a zapri se o jednu ze sten toho náhonu a rukou poklepy do sroubovaku ho opatrne vylisujes.. opatrne na tu prachovku. jestli chces vyndat i toho sneka na lanko tak musis vyklepat kladivem pres nakou tycinku ten cep na celni strane vpravo dole. pak vyklepes i cely mechanismus. PS: pozor jsou tam 3 male dily, rady zkutaleji pod bank ci jiny bordel.
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: jawista      IP: uživatel10770    
Cwss čo lúbi zvonit v motore u fichtla robil som taku menšiu GO nove zubi v prevodovke tesnenia guferá atd... nový piest krúžky čap valec neni vybehany čo bi ste skorej povedaly horné púzdro na ojnici alebo spodné ložisko ? ta kluka nemala moc odjazdené mám to zložené motor ide ale moc sa mu nechce 2 musím vytočiť do plných aby to potiahlo trojku čo myslite sadne si to ešte ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10775    
nastavení karburátoru je jiné pro vylágrovaný motor a pro vygenerálkovaný motor,vetsinou se stává,že motor po GO se na původní nastavení karburátoru chová jako bohatý,chce vyštelovat bohatost směsi,vylágrované motory většinou chytnou druhý dech s větší tryskou....to je celé...
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
poskladať motor nevieš. pod válec a pod hlavu silikon nepatří. Důvod: vytlemí se ti do kanálů a zmenší jejich průřez. kupodivu to pak nejede
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 8:32
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Utesnene bi mal biť dobre medzi kartry som dával silikon tesnenie silikon takisto aj spojkovi krit valec a hlava je tiež na silikone poskladat motor viem ale nastavit to bohviejako neviem zapaluvanie a karburator asi bude rozhasene nemám ani mierky šublera jak bich dal
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
nepocitej stim ze vykon nak hodne stoupne kdyz se to rozjezdi to je nepatrny, musito jet dobre poslozeni motoru, u fichtla to neni sranda udelat poradne aby to slapalo dobre musis to mit vychytany. Dost casto to netesni vsude mozne. To cinkani ti takhle nepovim to bych musel slyset.
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawista nechce sa ti písat ked kopíruješ čo napíše druhý ? o 9 popisov nižšie som pridal tento dotaz ja !
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: jawista      IP: uživatel10770    
už som to zřešil. Púzdro bylo crash.
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co válec jak je na tom... před opravou motoru to jelo dobře?
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ale moze to robit aj velky predzapal
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ti rikam ze cep,daj tam ten stari pokat ti to dovtedi nezvonilo.
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel7934    
cus vim ze to sem nepatri ale kdyz si koupim ten malej notas a nema cd romku tak kdyz tam chci nainstalovat antivir tak ho musim stahnout z inzernetu ne?a da se nekde stahnout? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ale sak normalne cez usb cez kluc take magorini co trepes jak kokot vole
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
www.stahuj.cz a sekce Antiviry, nebo dej do vyhledávače Avast či NOD32, a cdromka není problém externí přes USB rozhraní,stojí kolem 1000,-Kč-1500,-Kč jak kde no.
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak mozes cez usb
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wareznet.cz,ješte jednou si rozmysli jestli se ti takovej vyplatí.
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.uloz.to
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na http://www.uloz.to.cz sezenes jakej budes chtit :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci,renovuji jawu 555.Hale nevito,nebo nemate kontakt,kdo mícha červenou jawackou barvu.Moc diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
RAL 3004
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NAMÍCHAJÍ,SORRY
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec no namíjaí ti to v jakékoli firmě v tvém okolí která e tímto zabÝva číslo barvy ČSN 8850 A NEBO RAL TUŠÍM 3003 ALE JISTÝ SI NEJSEM
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel10729    
zdarec,jen by me zajimalo jaky mate nazor na toto provedi.Delali jsme 2 13ti leti kluci tak doufam ze se to bude libit.(sry ale asi to sem nepatri ale zajimalo by me to dik) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skutečná rychlost vypočtená z převodu a otáček motoru je asi 160kmh kterých tento vůz dociloval
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viděl jsem dobře?180km/h?nezbývá než smeknout...
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=fR_o-MJlyLY
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10386    
Že sem sem vůbec lez..zase samá sračka..
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Škoda že si nerozbil držku =)
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: jussstin      IP: uživatel9534    
Ano,opravdu je vidět že je Vám 13 let,až se naučíš trošinku řídit tak to natoč a pak to sem hod.Nezlob se na mě ale na blátě by sem to snad udělal líp i na kole ......
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 2:26
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravdu 13 lety, jeste se mate hodne co ucit. na tomhle blate by mi na toke blbost s zigulikem stacil volnobeh a to je to slaboucka 1,2
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a co jako s tím? co si tím chtěl říct? chtěl sis zamachrovat nebo co? když jsem ještě běl omegu (náhon n azadní) tak jsem to dělal běžně když se mi zrovna chtělo.... a nikde si s tim nemahruju..... to video je trapné.. radši to smaž.
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel10729    
http://www.youtube.com/watch?v=2kT9b3T4b5M sry zapomnel sem
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím chcem sa poradiť ktorý je podľa vás najlepší typ 350/634 638 640??? hrozne sa mí páči 634 lebo asi si ju kúpim :-) a koľko taká 634 žerie? aké výhody nevýhody skúsenosti ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ešte som mu nevolal a ešte som sa zabudol s tým zdvôveriť rodičom:-D lebo ja nemam prachy na ňu ale bol by som ochotný streliť pio čo mam lebo predsa mám 19rokov a priateľku a na pio to je už kus komedia za ňou a chodiť a to nehovorím keď idem dvaja:-D ešte že ma pochopenie to dievča:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: JuBr      IP: uživatel10769    
Ano, souhlas s "Jawamanem" mám 634-7-02 r.v. 81 můj klukovský sen když mi bylo 16-17-náct. Koupil jsem tento stroj o něco později - hodně déle, dnes mi je už ...cet a jsem velice spokojený. Motor je pořád původní nepůlený a má 28.673 km letos v březnu pouze měněn primar řetěz a gufera na klikové hřídeli.Moto jsem koupil loni v září a když jsem jej na podzim rozhýbal na jaře bylo jasno... moto necelých šestnáct let stálo v garáži u prvního majitele a gufera to odnesla. Spotřebou jsem tak zhruba na 5 litrech benzínu. Jezdím většinou sám a to jí držím tak kolem stovky za hod. a ve dvou se snažím jí šetřit a nehoním jí i když to holka snáší velice dobře. Udělal jsem lak na nádrži i kastíkách protože v garáži stála proti oknu a celá strana otočená k oknu byla od sluníčka "vyšosovaná" jinak velice spokojen a mos Ti to přeji.... Kolik za to majitel chce jestli se mohu zeptat, já za tu svou dal deset tisíc... Hodně štěstí přeji ke koupi budeš určitě spokojen. Ahoj Jura
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
a esce k spotrebe , podle TP 4L pri rychlosti 73 km/h
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
kup si ale posledni tj 634-7-02 , ta je nejpeknejsi
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
urcite kup 634. Ja mam 638 a ten motor je opravdu radsi, kdyz ma otacky. Narozdil od neho 634 tahne odspoda a krasnej zatah. Nevyhodu bych mozna videl ze ma litinove valce a tudis kdyz dojedes vybrusy tak jsou na vyhozeni, ale kdyz se ti je nepovede drbnout tak vydrzej dostatecne dlouho. 634 ma i podle meho lepsi design.
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alebo možno tú čo na nej vidno SPZ proste milujem chrom:-D lebo tá čo má svetlomet z califa má predný blatník z panelky alebo z čoho možno by ho majiteľ dovolil prehodiť:-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/5535503/Jawa-634.php sa mi páči ta červená čo je najbližšie vidno z nej polovicu svetlomet ako na califovi :-D samozrejme berem len s TP a SPZ
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej jasne proste sa mi to hrozne páči taký ten prechod medzi 70. a 80 rokmi a to sa mi páči že chromu na nich nešetrili
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednoznačně z toho výběru ber 634 :-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: yknarf      IP: uživatel10767    
je normální že mi vybrujou ridítka pri vyšších rychlostech? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Mě to dělalo už při 45 - 50 km/h :-) přední kolo trochu do vinglu, asi taky špatný pouzdra!
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: restorant      IP: uživatel10768    
postul: ja jezdim s rukama na riditkach, v prdeli mam prst z prave hohy!! brzdu nepotrebuju... jenco: nase diagnoza je identicka s houpacim konikem... jak tvoje, tak moje
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasné ze nieje norbalny .... ale ked ti hádze kolo tak nic ineho necakaj
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si vytáhni ten prst ze zadku franky a drž řídítka oběma rukama....
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: restorant      IP: uživatel10768    
neni to normalni... me pri rychlostech vibrujou pouze koule! ale musis jet richleji nez 80!
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je v pohode ked ti hádze kolo :-D:-D:-D mne taky to delalo vymenil som kolesá teraz mi vybruje v zadu :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
aj mne :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, chtěl bych se zepta jak se mění pouzdra přední vydlice. Návod jak se to tam namontuje. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAREC TY STARÉ JE NEJLEPŠÍ PODÉLNE ROZŘEZAT PLÁTKEM DO PILKY NA ŽELETO A PAK TO ŠRUBOVÁKEM VYTÁHNEŠ,NOVÉ SA TAM LISUJU TAKŽE JE TAM NORMALNĚ KLADIVKEM NAKLEPEŠ A VYSTRUŽÍŠ ABY TI TAM VLEZL TELESKOP
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
Cus draci kdyz chci prejit z M2T na Mogul TSF musim cistit motor? nikdy jsem valec nesundaval a ani se mi to delat nechce :-( ....proto se ptam a jestli se musi cistit tak jak? a co? + se chci zeptat (a nechci vyvolat zadnou hadku!) je lepsi Mogul TSF nebo Shell advance VSX 2 ? chci pro svuj motor to nejlepsi + zajizdim vybrus.....diky za nazory :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak dnešní(polosyntetickej) Mogul TSF nemam jak porovnat,ale se starým(minerálem) jo.Ale to je zase zbytečný,nebot ten se už nedostane koupit...Jinak ten Shell-při normálním provozu žádná zmínka karbonu v hlavě,pístu,vejfuku ale malinko ve vejfukovým kanále což bych přisoudil spíš nekvalitním gufeům.Jinak při záhulu a upraveným motoru skoro to samý,akorát to neskutečně ten olej plive z vejfuku.Jinak záleží na tobě-bud dáš cca.polovic peněz za cenu občasnýho vyčištení kanálu,kolene a svíčky(u minerálu,třeba to u polosyntetiky napravili),nebo dáš 200+ a prakticky nikdy nebudeš muset dekarbonizovávat,ale okolí konce vejfuku bude občas od oleje.Ještě pro doplnení by sem někdo měl napsat,jaký pozoroval rozdíly mezi novým a starým Mogulem TSF.
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
rict ze je shell lepsi je hodne najivni , aspon napis proc je lepsi , to ze ho pouzivas neznamena ze je lepsi. jinak mam zkusenosti s tsf jezdil sem na nej par let a nemuzu si stezovat , jak je to s tim shellem urcite napise denzileck.
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shell je lepší
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: menhy      IP: uživatel10731    
to je taky pravda,ale někdo si neni jistej,tak se radši zeptá...
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sa to nauc ne?ja ked sem prvy krat daval dule valec tak sem si myslel ze je to karburator,a ze ho idem vicistit a slozil semto na prvy krat a jelo to jak das nic sa nanaucis ked nebudes rozebirat sam.
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: menhy      IP: uživatel10731    
to by mnělo bejt jedno,z horšího na lepší.
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejen po duši ale taky po peněžence :-D s tím je škoda jezdit
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: brambora      IP: uživatel10743    
jestli to ma cenu 90 000kc tak ta moje 500 000 euro !
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já radši celočervenou..
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Pro nekoho kdo si rad pocte http://tracker.cztorrent.net/torrent/sbirka-literatury-k-motocyklum-jawa-a-cz-manualy-schemata-a-dalsi-knihy/86390 necely 2gb literatury k jawam, vetsinou manualy co sou bezne ke stazeni, ale daj se tam nejit i ruzny upravy motoru a ostatni dobova literatura... Jen doufam ze to neni copy z nejakyho webu kdyztak zastrelte uploadera a ne me :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Normalne se stahne torrent (nahore pres tlacitko stahnout) a vlozi se do programu pro stahovani Vuze, atp...a jen se ceka :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak?
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
ale jde :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 23:47
 
 
 
 
Jméno: Lukin      IP: uživatel10770    
nejde to stahnout
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cwss čo lúbi zvonit v motore u fichtla robil som taku menšiu GO nove zubi v prevodovke tesnenia guferá atd... nový piest krúžky čap valec neni vybehany čo bi ste skorej povedaly horné púzdro na ojnici alebo spodné ložisko ? ta kluka nemala moc odjazdené mám to zložené motor ide ale moc sa mu nechce 2 musím vytočiť do plných abi to potiahlo trojku čo myslíte sadne si to ešte ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kúpil som nové púzdro ale ono sa asi musí pretočiť z výstržníkom a ten nemám ani neviem jakú má mat vôlu či cez neho má ísť čap nalahko alebo jako
 
 
Datum: 26. listopadu 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 1000 percent to zvoni cep nic insi to zvonit nemoze , videls nekedi lozisko zvonit?
 
 
Datum: 25. listopadu 2010 19:58
 
<  954  955  956  957  958  959  960  961  962  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.06.2025 8:17:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu