Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Caute! prosim bola jedna 21ka mala barvu zelenú metalizu a bola 6 stupnová na silnicné závody,,má niekto fotky tejto motorky? dakujem nemozem to najst
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 10:55
Jméno: jenco
IP: uživatel7309
 na vecer ti tie fotky poslem,,ja som to chcel vidiet prednu vidlu prevodovka nieje vidno
Datum: 15. listopadu 2010 10:55
 zdravím draci tenhle dotaz mě dosti zaujal, mohl by si mi to jenco přeposlat na mail ty fotky nebo cokolvi co k tomu máš ? nebo kdokoliv kdo je má? díky. přeposlat na kolombo.u@seznam.cz
Datum: 14. listopadu 2010 21:46
 Diky
Datum: 13. listopadu 2010 21:15
Jméno: Herrbode
IP: uživatel10386
 večer na icq ti pošlu fotky..  v osm tam budu--
Datum: 13. listopadu 2010 17:14
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau draci mám dotaz, když sem dneska sundal regulátor i usměrňovaš abych zjistil kde je problém, při zmáčknutí jakýhokoli závitu (matky) bylo slyšet cvakání, zřejmě od regulátoru, je to v pořádku? Díky, jinak je to JAWA 350/640 s bezkontaktem VAPE, klasický na Jawy
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 22:35
 =Dhe kdyz je to šestsetčtyricítka tak asi tezko bude mit mechanickoelektrickej regulátor je to hnaný přez polovodičový diody a integrovanej obvod-bezkontaktně...cvakaj ti pístní čepy nebo ojnice na klikovce
Datum: 21. prosince 2010 22:35
Jméno: fekal
IP: uživatel1026
 cau draci co mam udelat aby se mne nedusij fechtl
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 20:23
Jméno: ledčičáci
IP: uživatel9474
 podivej se do koleny karboše jestli je vněm dost velká díra a nebo vičisti trisky a nebo můžeš mít malí tesnění pod karbecem a nebo ho tam vůbec nemáš.a podivej se do vejfuku jestli není ucpanej
Datum: 13. listopadu 2010 12:43
 ještě se podívej jestli nemáš na kladívkách škvarek  ...
Datum: 13. listopadu 2010 11:37
 povol mu kravatu
Datum: 13. listopadu 2010 11:35
 Vyčistit karburátor, sání, vejfuk. Vyměnit svíci.
Datum: 13. listopadu 2010 11:11
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, Hale mám Babettu 210 po GO pokaždé mi startovala na první nášlap i včera, dneska příjdu do garáže a chci nastartovat a nic ani se neotočí rotor. tak sem sundal kryt ze spojek a když to našlápnu tak se mi točí ten řadící buben i řemen ale neroztočí to ten vrchní buben kde jsou usazený rozjezdový čelisti, tak sem to očistil odmastil a nic skoušel sem zdrsnit ty startovací čelisti a taky nic. Nevím co s tím, poradíte mi někdo ? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 10:59
 Zdar, problém není ve startovacím bubnu ale v řadícím, nejspíš ti kloužou čelisti dvojky, zkus odmastit a zdrsnit tyto, popřípadě vyměnit unašeče.
Datum: 13. listopadu 2010 10:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 koľko ohmov majú svetelné cievky na mustangovi? 0,5ohm ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 22:38
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ne
Datum: 11. prosince 2010 22:38
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdarec, mám panelku 250/559, ale nemám baterku, jak to mám roztlačit? Zasunout klíč, za dva a štuchat? Chytne mi to?\r\nDíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 12:24
Jméno: chytrák
IP: uživatel11809
 Jestli máš spotřebiče dimenzovány na 0-15V, tak relátko asi nepotřebuješ =D
Datum: 04. června 2011 12:24
 477 měla relátko mimo stator až od roku 71 tušim...jinak ono to není až tak zabudované v zápalku, je to prostě přišroubované na statoru...ale je to naprosto regulerni relátko bez kterého by to asi sotva fungovalo
Datum: 13. listopadu 2010 9:31
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo, ale už zabudované v zápalku, ne tak jak je to třeba na 175/477
Datum: 13. listopadu 2010 9:27
 doufam že neřekneš že tady chytračim, ale panelka relátko má  stejně jako pérák, kývačka a defakto všechno na ten způsob
Datum: 12. listopadu 2010 22:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 můžeš si myslet co chceš, ale to relátko tam prostě je! nehádej se když tomu nerozumíš, na schématu neni protože je součástí dynama, podívej se na obrázek v návodu. pokud tam neni tak si ho musíš sehnat, bez něj to nepojede.
Datum: 12. listopadu 2010 21:26
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_559/navod/vydano_1963_559_2# myslím, že relátko tam není...!
Datum: 12. listopadu 2010 21:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lepší nezapínat, nebude takovej odběr.. když na relátku drátkem propojíš svorky B a D, tak chytne snáž, možná i na nakopnutí
Datum: 12. listopadu 2010 21:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 wepo: panelka s normální elektrovýzbrojí relátko má.. pokud tam máš vape tak o to by mělo bejt nakopnutí snažší (pakliže je správně zapojený)
Datum: 12. listopadu 2010 21:08
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 hh: se zasunutým klíčem, že? A můžu zrovna zapnout světla? Díky
Datum: 12. listopadu 2010 20:48
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 sory Yury, ale to bylo spíš na ty co neví že na panelce nenie relatko, potřebuji někoho kdo to má odzkušané...
Datum: 12. listopadu 2010 20:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli v posledních několika letech jela, tak je ve statoru ještě remanentní magnetismus a ten na nabuzení stačí,, jinak je nejlepší z kopce, za 2, jak se pohne motor tak podřadit za 1, a musí chytit..
Datum: 12. listopadu 2010 20:29
 neviem čo mysliš "normálně by to asi mělo chytnout ne?" dva a pola nieje fichtl že kopneš a šlape buď to spraviš jak som nižšie písal z timy baterkami 3x4,5V alebo si kupiš normalnú baterku alebo budeš jú poldňa tlačiť dole kopcom alebo ju hoď rovno do rokliny ked ti nieje rady
Datum: 12. listopadu 2010 20:23
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Kurnik hoši tady není relé, když nevíte tak nechytračte, normálně by to asi mělo chytnout ne?
Datum: 12. listopadu 2010 20:17
 no ešte je jedná možnosť 3x plochý članok čo ma 4,5V a nakopnúť to až motorka bude frčať tak ho odpojiť
Datum: 12. listopadu 2010 20:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jestli máš zapojené relátko a dobíjá to tak to chytne ale mosíš hooooooooodně tlačit z pořádného kopca
Datum: 12. listopadu 2010 20:11
 a čím vybudíš dynamo silou vôle?
Datum: 12. listopadu 2010 19:08
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau draci jakou má hodnotu pionýr s papíry po novém laku řídítka s hrazdou dobrý stav ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 21:02
 Realná cena no  Ale nenech se opít rohlíkem.  (myslím tím ten motor) když jsem koupil mého prvního PIONÝRA taky mi majitel tvrdil ,že je tam GO atd atd  no a jak čas plynul a já se učil a oběvoval zjistil jsem ,že motor je na píču a ,že vyměnil jen kroužky  ...
Datum: 12. listopadu 2010 21:02
 Počkej si na sezonu a prodej ho...ted momentálně by ti to moc nedalo
Datum: 12. listopadu 2010 21:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 asi tak 3500-4000Kč
Datum: 12. listopadu 2010 20:12
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 motor přetěsněn vinikající komprese tahne parádně jak říkam lak nový a typ 21
Datum: 12. listopadu 2010 20:00
 no těžko říct chtělo by to aspon náky foto a vědět jak je na tom i motor atd a jakej typ
Datum: 12. listopadu 2010 19:32
 čav prosím vás poradte mi ako sám nahodím tý spojkové segerovky na fichtly  . Dakujem za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 21:22
Datum: 12. listopadu 2010 21:22
Datum: 12. listopadu 2010 21:19
 normálně veznu kombinačky, chytnu to nich podložku a zamáčknu s tím pružinu.... jednoduché jak facka
Datum: 12. listopadu 2010 20:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Vem si staré kombinačky a vybrus do nich do těch čelistí drážky do těch drážek dej podložku a podložku dej s těma kombinačkama na pružinu a stlač ji a strč rychle segrovku
Datum: 12. listopadu 2010 20:15
 dobre dakujem idem sa na to pozret
Datum: 12. listopadu 2010 19:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Pozri chce to len prax rozobrať poskadať pár krat a už to bude isť ako po masle i ja som sa stým prvý krat trapil skus si vymislieť zlepšovak dajaký alebo skuste to robiť dvaja jedn nech tlači pružinu a druhý nech zaklada segrovky
Datum: 12. listopadu 2010 19:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Pozri chce to len prax rozobrať poskadať pár krat a už to bude isť ako po masle i ja som sa stým prvý krat trapil skus si vymislieť zlepšovak dajaký alebo skuste to robiť dvaja jedn nech tlači pružinu a druhý nech zaklada segrovky
Datum: 12. listopadu 2010 19:00
 obcas to vystreli  treba mat v tom rutin ja som to vzdycky delal s srobovákom
Datum: 12. listopadu 2010 18:56
 nevystrelí mi tá pružina ked to budem stláčat zo šrobuvákom ?
Datum: 12. listopadu 2010 18:49
 no to teda je neznášam tý pružiny celú generálku na pioniery spravím sám a zhentým mám problém motor mám mimo rámu robil som go menil som ložiská piest atd.. a stojanovú vrtačku bohužial nemám
Datum: 12. listopadu 2010 18:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja si tie pružiny zatlačam pomocou stojanovej vrtačky vieš ako? dam do vretena nejakú trupku tišku a z tým to cele zatlačim a druhouv rukov založim segrovku ale ak maš motor v motorke tak daj celú motorku na bok normalne ju položna zem ľahnúť a celým telom za pomoci šrubovaka zatlaš na pružinu a potom založ segravku obravovať spojku je asi najhoršie na celom fichtlu
Datum: 12. listopadu 2010 18:33
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 cus draci jak mam zapojit jak je skratovač na fechtlovi tak ten skratovač atam se zapinaji aji světla dostak poslite nake schema díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 23:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jawadrak: však jo, já taky, neni na tom nic těžkýho..
Datum: 12. listopadu 2010 23:00
 ja som si celú elektriku zapájal zhlavy
Datum: 12. listopadu 2010 21:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 samozřejmě že podle schéma, viz níže..
Datum: 12. listopadu 2010 21:15
 http://www.jawa-cz.estranky.cz/clanky/elektroinstalace/el_-schema-jawa-50_20.html neviem či si stým volako pomožeš pozri sa
Datum: 12. listopadu 2010 18:30
 Čau hele chromovaný poklopy na klakson se u Jawy 21 v roce 1972 už asi nepoužívaly co  Díky, jo a lidičky sundaval jsem takovou starou pneu z ráfku, málem jsem se zbláznil, když jsem tam hrábnul pákou tak mi projela zkrz plášť jak máslem, no tak jsem to po pár pokusech rozřezal (  ), nevěříte - věřte
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 19:53
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 mám tu sice dvacítky, ale to je jedno. jedna je rok 68 druhá 70 a obě maj šedivej. jo a stim pláštěm ti věřim
Datum: 21. prosince 2010 19:53
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau ...pls je vidla s jawa 21 stejna jako na mustangu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 18:50
 sú stejné na 100% ale uz asi po 1977(ked sa nemilim) ne lebo zacali zrziak svetla privarit na vydlu,pred tym tie drziaky boli odmontovatelné a bez toho boli uplne stejné
Datum: 12. listopadu 2010 18:50
 Ano je, ale mustang má ještě přivařené držáky světla.
Datum: 12. listopadu 2010 16:01
 Ahoj SESO ,ahoj Draci. Mám dotaz chtěl bych si koupit spojkový koš co se zde prodává ,ale hned jak jsem viděl spojkový koš TAIWAN hned mi blesklo hlavou ,že to beztak nějáký Vietcong roztavil plechovku na svém rýžovém políčku a udělal z toho ten koš  . Proto se ptám má s ním někdo zlušenost? Nebo ty SESO co ty si o tom myslíš? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 18:37
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Jestli říkate že je to dobrý a kvalitni tak to bude možna lepší možnost než ty vyviklaný kolíky zavařit
Datum: 13. listopadu 2010 18:37
 Na vzhled vypadá to spickovo
Datum: 13. listopadu 2010 11:47
 draku proc jsem tam psal ze je to super,,taiwan dodava za dobrou cenu ne cr trh radu dilu na vsechny cr motorky a jsou gut,,, takze ten kos je fakt spicka,,na trhu je plskej to je ksunt prvni trdy
Datum: 13. listopadu 2010 10:40
 Zdravím pánové,mám dotaz.Měl jsem ohlou řadicí páku na hřídeli u Jawa 05,vyklepnul jsem ji ven,ale je tam nějaká těsnicí guma která už je KO.Dá se to sehnat zvlášt,nebo musím koupit celou páku i z hřídelí? viz fichtlkrámek.Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 7:07
 ideálví je tu řadičku protáhnout výstružníkem 16H7 a udělat vložku.
Datum: 13. listopadu 2010 7:07
 Jo přesně tohle jsem myslel.Čep jsem vyrovnal,šel by použít.Tak hadici říkáš,hmm a nebude se to protáčet?
Datum: 12. listopadu 2010 15:18
 Těsnící guma, mylíš to co vyplňuje prostor mezi čepem a pákou, je-li to setjný jako u 21, taková jako hadice, to snad jde nahradit, nějaká PVC hadice z obi, a myslím, že jestli máš dobrý čep tak to ani nebude vidět.
Datum: 12. listopadu 2010 14:55
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 19:27
 jj bordel som ja, vim ze co kam som dal a tam si aj najdem
Datum: 12. listopadu 2010 19:27
 jj bordel som ja, vim ze co kde som dal a tam si aj najdem
Datum: 12. listopadu 2010 19:26
 pesne tak jenco poupratuješ a potom pol dňa dačo hladáš i bordel má svoju logiku
Datum: 12. listopadu 2010 19:02
  yuri má pravdu  aj ja potrebujem bordel ked je poriadok nic sa nenajdem
Datum: 12. listopadu 2010 18:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nadherne čezetky ale s tho poriadku v dielne mi je až zle ja by som tam nedokazal pracovať ja potrbujem Bordel!!! fuho skoro ako z Eqiulebria ta dielňa
Datum: 12. listopadu 2010 18:38
Datum: 12. listopadu 2010 16:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no jo, nádhera .)
Datum: 12. listopadu 2010 9:19
 lori: Ne, tahle není z netu, ze to od známého tady z města...Nerv: čislo barvy bohužel nevím, ale budu ho přes zimu zjišťovat, koupil jsem totiž ještě jednu 477 s papírama, ale bude potřebovat nový lak, a asi ji udělamt aky žlutou
Datum: 12. listopadu 2010 7:22
 Nádheraa !! Jen by mě zajímalo jaké je číslo té žluté barvy.Teď dělám renovaci taky 477 tak ju budu dávat do žluté.Dík
Datum: 12. listopadu 2010 6:50
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 pekna pekna, to je ta z motoinzerce za 4tis?
Datum: 12. listopadu 2010 6:01
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
Datum: 11. listopadu 2010 22:19
 jenda: pořádek musí být...
Datum: 11. listopadu 2010 22:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 kolecko musim říct že máš smysl pro pořádek v dílně
Datum: 11. listopadu 2010 22:05
 žlutá 1972 a červená 1993
Datum: 11. listopadu 2010 21:59
 Krása!!! Jaký rok výroby?
Datum: 11. listopadu 2010 21:57
 honzule: díky  samozřejmě tě na jaře očekávám
Datum: 11. listopadu 2010 21:50
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Paráda.Pěkny.Příští rok se budu muset stavit a zkouknou to
Datum: 11. listopadu 2010 21:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tovav mrokar
Datum: 11. listopadu 2010 21:46
 blazenn: tak ukaž nějaké svoje motorky, a svojí práci jestli se nebojíš...
Datum: 11. listopadu 2010 21:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skovaj sa stakima srotama ti mogo
Datum: 11. listopadu 2010 21:41
 zdravim,chtel bych se zeptat jak by se dal vyrobit otackomner na pionyra ten rucickovej,na netu sem našel jak udelat jen ten z ledek,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 3:11
Jméno: pegy
IP: uživatel10671
 a k cemu otackomer... kdyz uz digi, je presnejsi ale myslim ze pokud neladis nebo nezajizdis motor-zbytecnost
Datum: 13. listopadu 2010 3:11
 pokiaľ si chceš dať na fichtla a nemáš tam baterku aspoň 6V tak ti to bude ukazovať furt len kraviny
Datum: 12. listopadu 2010 19:07
 no on fichtl nema taky presne 6V, na sitovejch kartach je prej nakej nasobic napeti, nebo jak se tomu rika a ikdyby vytvoril treba 9V tak ten otackomer musi chodit. jen ho budes muset upravit aby ti ukazoval presne, protoze kdyz ho nechas tak jak je tak bude ukazovat polovicku otacek, nez je realny.
Datum: 12. listopadu 2010 15:26
 ze škodovky by tam asi nešel protože fichtl ma 6 voltu a skodovka 12
Datum: 12. listopadu 2010 15:11
 aha tak to se omlouvam
Datum: 12. listopadu 2010 15:07
 Z jawy 350 tam nedáš to je mechanický... Na fechtla by šel maximalne elektrický co se dával do škodovek. JaK se to zapojovalo to nevim ale nějak na kontakty indučky
Datum: 12. listopadu 2010 15:05
 nejjednodussi je si sehnat otackomer na 2taktni motor,jakejkoli,treba z jawy 350 nebo z MZty,a jen ho napojis na fichtla
Datum: 12. listopadu 2010 8:24
 Zdravim mel bych dotaz na fichtloj ne rozmer kol 2,75 - 16 a schanim na měj drapaky a potrebival bych vedet jestli nekdo nevite nové označeni pneumatik prosím o odpovědi na email jirkasehnal@seznam.cz diky fichtlum zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 11:38
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 na email ti nikdo odpovídat nebude, vod toho to tu je ten pokec, aby se to dalo popřípadě vyřešit. jinak nevim co jako novýho by se mělo značit, když je to
2,75 x 16 tak to bude zase 2,75 x 16. akorát to bude drapák, či slike. jestli se teda nepletu no...
Datum: 22. prosince 2010 11:38
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci potrebujem radu: na mojom simsone mi blbne elektrika. ked idem dlhsie zo zapnutimi svetlami tak mi potom nejdu pustit smerovky alebo len slabo bliknu a nepravidelde. cim to moze byt???
za odpovede dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 20:50
Jméno: kubba
IP: uživatel7489
 simsonviglu.cz
Datum: 12. listopadu 2010 20:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně tak, přerušovače směrovek jsou dost náchylný na změnu (hlavně pokles) napětí, takže hledej chybu v dobijení...
Datum: 12. listopadu 2010 9:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 slaba baterka buď je stara alebo ti nedobíja alebo ju možno stači len dať nabiť
Datum: 11. listopadu 2010 19:34
Jméno: hrbik
IP: uživatel10654
 Zdar, chtěl bych se zeptat, jak dlouho mi bude trvat asi, než si udělám papíry na skupinu A1, kdybych měl jízdy pravidelně? A ještě kolik hodin musím mít najeto ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 9:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 myslim že na motorku je něco kolem 11 hodin jízd.. Když se dohodneš s instruktorem, dá se jezdit i na podzim a v zimě, pokud nejsou závěje, ale nemůžeš dělat závěrečnou zkoušku, komisaři sou moc líný a chtěj jezdit jen když bude teplo... když sem dělal loni papíry tak to bylo jen od května do října...
Datum: 12. listopadu 2010 9:17
 Myslim si že nejde o hodiny pokud to je jako u mě: Instruktor mi dal 2 týdny abych se naučil pravidla doma,mezitím jsme udělali pár jízd. pak závěrečky a bylo to... když tam dojde nějaký laik tak se jízdy dělají dokud neumí jezdit skoro dokonale (jak ovladat motorku tak umet jezdit podle predpisu)... s tou zimou.. pokud vímtak se jezdí dokud neni snih nebo nejsou extremni mrazy
Datum: 11. listopadu 2010 21:13
 chtěl bych se zeptat odkdy se začíná v autoškole jezdit?jako myslim po zimě
Datum: 11. listopadu 2010 20:16
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 jeste by me zajimalo proc to resis ted? Mam pocit ze se jizdy na motorkach pres zimu nedelaj...
Datum: 11. listopadu 2010 20:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 no zalezi jak to u vas chodi, tu kde sem delal ja si mel obyc teorie a jizdy, celou dobu nam vtloukala do hlavy ze muzem jit na jizdy hned a nebo proste az to bude umet, ze zalezi na nas jak budem sikovny, obyc tempem mi to trvalo tak 2mesice
Datum: 11. listopadu 2010 20:06
 Já šel od podání žádosti za měsíc na zkoušky.
Datum: 11. listopadu 2010 20:05
 čau čau. Prosím Vás mám problém. Psal jsem tu o tom včera. znova .. :  jawa 50 / mustang. - válec po výbrusu + nové kroužky + píst . velká komprese.start pákou jde píst ve válci projet.ale musím start pákou pomalinku jinak klouže. Vím že když klouže start.páka tak je to spojkou.....? no a ještě když tam dám kvalt a chci to roztlačit , tak dám kvalt , držím spojku , roztlačí mě a spojku pustím.No jenže jak pustím spojku tak to jde hrozně ztuha a píst ve válci nejde.dám kvalt zmáčknu spojku a popotlačím . a jde to ztuha.Je to spojka? jako jak jsem tak uvažoval tak je to vše na spojce. ..... ? a jestli jo tak jsou to přímo lamely ? anebo je to jen na nastavení šroubku v karteru ... ? Díky moc a omlouvám se za vyjádření.Nevím jak to jinak vysvětlit...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 20:19
 chachá! to jsem si počet  musim se zastat Frankyho i když je to sprosťák. říct někomu "seřid to" když netuší jak fungujou seřizovací prvky je fakt dobrá rada. Franky věděl hned která bije.
Datum: 13. listopadu 2010 7:26
 ok...díky moc ...
Datum: 11. listopadu 2010 23:12
 protože kdyby byly lamely přímo na sobě tak by se o sebe bud strhly nebo by se slepily ne ?
Datum: 11. listopadu 2010 22:36
 jo ptal. u jiné moto nevím.s jiným moto jsem se tak blízko nesetkal. ale u jiných si myslím že by to teoreticky jít mělo ... ale nevím.nikdy jsem lamelu nebo spojku v jiném moto neviděl...
Datum: 11. listopadu 2010 22:19
 jo .. tím je vše vysvětleno .... takže díky...... Ale příště prosím bez těch urážek a nadávek ! jinak díky moc
Datum: 11. listopadu 2010 22:17
 tak jsem to trochu myslel. jako že ty korky když tam sou nové tak mají kolik ? tak 1,5 mm tloustku...? a sednou si na plech.když sou sjete tak nesednou protože jsou zarovno s plechem.... ?
Datum: 11. listopadu 2010 22:14
 protože jsou ty korky sjete a nemaji se o mezilamelu jak ,,nalepit ´´ ...?
Datum: 11. listopadu 2010 22:11
 jinak protože jsou ty korky sjete a nemaji se o mezilamelu jak ,,nalepit ´´ ...?
Datum: 11. listopadu 2010 22:09
 jako i po koupi nových lamel ?
Datum: 11. listopadu 2010 22:08
 jo protoze korky jsou sjete .. takž bud koupipt nové korky nebo celou lamelu ne ?
Datum: 11. listopadu 2010 22:06
 budou trvale k hovnu .a musím koupit nové .... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:59
 že štelování šroubkem nebude mít žádný vlvi protože jsou korky sjeté a jaou zároven s kovovým lemováním kolm korku.takže se namají o co zapírat ... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:55
 když šroub vyšroubuju ůůplně ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:52
 takže z toho vyplývá že mám šroub povolit ......
Datum: 11. listopadu 2010 21:49
 ten šroub přece tu páčku ke karteru přitlačí ne ? a tím se lanko povolí a spojka jde lehce ne ? takže když chci sílu na přítlačáku zvětšit tak šroub povolím ...... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:45
 na pravém karteru povolit matku M6 a šroubek trochu zašroubovat .... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:41
 no vidíš to...takže je to sporné.když to tu bylo přidané najednou ... tak co s tou spojkou ? radči o tom se nemůžem bavit ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:40
 utahnutim spojky ..... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:36
 ,,,retardovaný ´´
Datum: 11. listopadu 2010 21:36
 hej vole víš co si můžeš ? nevím nevím kdo je tady retarovaný ... ? ty nemůžeš jako člověk napsat jeden příspěvek bez urážek a nadávání ? a mimochodem jsem to tadyuž psal.. Je třeba si přečíst co se tady psalo !
Datum: 11. listopadu 2010 21:35
 jojo podívám se .. díky moc.. No na to taky čekám ..
Datum: 11. listopadu 2010 21:22
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Clovece ted se priznam ze nevim jak to stim olejem je, vim ze to tu nedavno resil tusim Boocher ze mu spojka taky prokluzuje a hned nato nekolik prispevku kvuli oleji, mam pocit ze doporucovali 80ku, chce to zalistovat par stranek dozadu nebo pockat az mistr dojde a pretlumoci to
Datum: 11. listopadu 2010 21:19
 asi jo ... Ale čekám na FRANKYHO až se vyjádří ...  asi to vzdal ...
Datum: 11. listopadu 2010 21:14
 hlavne ze problém je vyriesené
Datum: 11. listopadu 2010 21:12
 zmaskal som asi
Datum: 11. listopadu 2010 21:05
 on aj by to vedel len by musel k tomu venovat
Datum: 11. listopadu 2010 21:03
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Víte co je hlavní že rádcové ví jak funguje spojka. Mě takováhle lehká přestřelka nevytočí.
Datum: 11. listopadu 2010 21:02
 Lori : olej tam mám Cinol PP 90.
Franky : jak chceš. zatáhnu za lanko to přitáhne přitlačovací páku ke karteru , ta potlačí delší tyčinku ta potlačí kuliču a ta kratší tyčinku.ta kratší tyčinka potlačí přítlačák který si s sebou vezme jednu lamelu,která se odlepí od mezilamely.v převodovce kopnu rychlost a pustím spojku.tím si lamela s přítlačákem zpátky sedne na první lamelu a spojka zabere... - to je moje verze podle kter to vezmu.Není to sice asi nejlepší.jestli můžeš oprav mě teda a vysvětli . jestli mi chceš teda pomoct.a jestli by šel jeden příspěvek i bez urážek ... ? dík
Datum: 11. listopadu 2010 21:02
 ne lamely nemozes otocit oni pasujú len jednako
Datum: 11. listopadu 2010 21:00
 ne tak som to mislel ale tak ze TY chces aby ON na to prisjel sám od seba
Datum: 11. listopadu 2010 20:58
 no konečně jsem se dočkal normální odpovědi.Děkuju ti moc .... jo vyzkouším to .. a prosím tě ještě se tě chci zeptat : můžu když tak ty lamely otočit a přehodit ? pomůže to něčemu ? jako jinak koupím nové není probláém ale jen tak se ptám ... Díky
Datum: 11. listopadu 2010 20:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Taky neco placnu, co mas za olej v prevodovce? Me popravde v zime nikdy nefungovala spojka, maximalne na zahratym motoru. Ten olej se v zime zmeni na takovou sracku ze se mi chce brecet. netvrdim ze to musi bejt nutne tim, muze to bejt jak uz si psal sjetejma lamelama nebo serizenim... ale ber vpotaz i co sem napsal
Datum: 11. listopadu 2010 20:54
 tak piest sa pohibuje teda os klukovky bez problémou sa urobi aspon 360'... ale ked to chces zatlacit tak proste piest a kluka stoji len PREKLZUJE spojka? tak si v cieli vymenit a seridit spojku ,,ale pred vymenou skus zdokonalit serideni mozno ze az tak niesú v háji lamely
Datum: 11. listopadu 2010 20:50
 jenco : jo já vím .. ale já tady nepšu pro srandu .. říkám že jsem nad tím přemýšlel.prostě třeba sem retard ale nepřišel jsem na to .. jako teoreticy jo ale než něco udělám prakticky tak se chci předem zeptat at to nedělám zbytečně a neůspěšně.a píšu tady asi proto že chci aby mě na to někdo alepson nějak navedl..a né to at mě tady někdo zkouší jak ve školce !
Datum: 11. listopadu 2010 20:45
 je to proste jednoduhé co si mislis kedy som zacinal bol fichtlkramek ? ani nikto nebol kto mi mohol pomoct tak som dával pozor a na vsetko som prisjel
Datum: 11. listopadu 2010 20:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Koukam ze se tu schyluje k dalsi bitce  chlapci brzdete, chotusice sou az za mesic
Datum: 11. listopadu 2010 20:42
 franky teraz chce aby si na to prisjel sám
Datum: 11. listopadu 2010 20:42
 zmaturujes ho?
Datum: 11. listopadu 2010 20:41
 a jako co jsem ? proč bych to měl tady vypisovat ? já jsem tady prosil o radu a né o ztrapnování a řešení nedostatků ! prostě jestli mi chceš pomoct tak mi pomož ! jestli ne tak Ahoj.Já nepotřebuju různé přednášky a chytrosti od někoho jako ty !
Datum: 11. listopadu 2010 20:39
 jo píst dosahuje DU - HU - DU - HU . Ale jen při jemném prošlápnutí start.páky . jinak si podle všeho myslím že se ve spojce děje ... : lamely se odlepí , zařadím , lamely se spojí ale nezachytnou se o sebe protže jsou asi v háji.tak proto to vše asi prokluzuje a nezabírá .... to je můj názor
Datum: 11. listopadu 2010 20:29
 tak když mi dále budeš nadávat do retardů atd...tak nevím .... Jinak je to v první otázce ... : start.pákou píst ve válci projedu... takže z toho vyplývá že ho start.pákou protočím. spojka teoreticky jak funguje vím
Datum: 11. listopadu 2010 20:17
 aha.... ještě budeš pokračovat ve tvých nadávkách ? No vidíš že jsi něco dokázal...to je pěkné .. ale tím , že si něco dokázal tady nemusíš machrovat a myslet si že když ty asi všechno znáš tak že to musí znát každý . tím spíš že si něco dokázal by si měl mít radost a pomáhat lidem kteří chcou taky něčeho dosáhnout ! a né je urážet nadávat jím a ponižovat je ! takže bud mi tady slušně poradíš anebo tu budeš dále pokračovat v nesmyslných a nikam nevedoucích nadávkách ...
Datum: 11. listopadu 2010 20:10
 curaku ? ty mi tady budeš nadávat ? To si teda fakt velký borec...jak prase ! proč bych mel jako laskavě odepast ? co si ? jako myslíš si že jsi co ? možná tak velký kokot s chujem na hlavě ! ti říkám jestli neznáš na mou otázku odpověd tak se to nesnaž překeceat urážkama a těma tvojíma kecama !
Datum: 11. listopadu 2010 19:55
 udo : díky
hruska : díky zkusím
FRANKY ! : jestli chceš zase rypat a ponižovat tak ZBOHEM ! jinak výbrus mám 39. čili asi nějak 4.píst mám dobře , kroužky dobré...
Honza : Díky moc zkusím
Datum: 11. listopadu 2010 19:29
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 jěště jeden názor Franky měl období kdy byl rád za každou radu když nevěděl kolikátá bije
Datum: 11. listopadu 2010 19:29
 tzn .dát ho opačně šipkou nahoru a ne k výfukovýmu kanálu
Datum: 11. listopadu 2010 19:28
 hruska : jo to si piś že se dá  ..on nemyslí opačné jako obrátit píst celou plochou k motoru...ale jen ho otočit
Datum: 11. listopadu 2010 19:27
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Tak vytoč štelovací šroub na víku motoru, a jestli bude klouzat pořád tak lamely už nemají obůožení.
Datum: 11. listopadu 2010 19:26
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 11. listopadu 2010 19:25
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 to bude chyba v spojke. bud ju mas zle nastavenu alebo mas nieco z lamelami.navrhujem rozobrat spojku a pozret ju a ked bude dobra tak ju nastavit. ked ani to nepomoze tak asi mas velke piestne kruzky.
Datum: 11. listopadu 2010 19:22
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Především si prvně seřiď spojku a když to už nepůjde tak lamely .Nic víc v tom nebude
Datum: 11. listopadu 2010 19:22
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 19:41
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 pridej si mne na ICQ 437-555-946 a pokecame , delam ted renovaci , mohl bys mne pomoct
Datum: 11. listopadu 2010 19:41
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 šel, taky jsem ho tam namontoval. jediný trochu problém byl s umístěním, protože mi nevycházel pod nádrž, ale někam ke kaslíku. Jak ho zapojit jsem tu psal před týdnem.
Datum: 11. listopadu 2010 19:01
|



|